Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
theBill ::
Pozabil, čeprav je bila njegova zmaga zelo začinjena s tavanjem vodilnih ekip v temi glede tisto sezono katastrofalnih Pirellijevih gum. Je pa Maldonado bolj "one hit wonder", za razliko od drugih gre njemu po prvi zmagi vse le še navzdol. Sej pravijo, da še slepa kura včasih zrno najde.
Alexius Heristalski ::
Vettel je zmagal Monzo 2008.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
dzinks63 ::
Tale je močna:
Očitno se bodo karte začele mešati, nezadovoljnih v več ekipah je vse več in ko se bo zgodil prvi koreniti prestop, se bodo začele podirati domine.
Najnovejša zgodba, ki je ušla iz Red Bullovega hleva je, da se za Vettla zanima McLaren, kjer Honda na vsak način išče najboljšega dirkača in Red Bullu so ponudili tak znesek, da je šokiral celo Mateschitza in Marka.
Očitno se bodo karte začele mešati, nezadovoljnih v več ekipah je vse več in ko se bo zgodil prvi koreniti prestop, se bodo začele podirati domine.
PrimozR ::
Tole je meni rahlo fishy, po letošnji sezoni bi raje izplačal RB za Ricciarda kot za Vettla. Vsekakor pa raje kupim Alonsa kot Vettla. Pa definitivno bi odpikal Buttna.
driver_x ::
Tole je meni rahlo fishy, po letošnji sezoni bi raje izplačal RB za Ricciarda kot za Vettla. Vsekakor pa raje kupim Alonsa kot Vettla. Pa definitivno bi odpikal Buttna.
Tudi sam sem najprej pomislil na tole, ampak Vettel je vseeno 4x svetovni prvak in s tem že precej uveljavljena blagovna znamka.
billy ::
Alonso ne paše v mclarna, ekipa ni tako formirana, kot njemu paše. Torej ali vettel ali hamilton, druge izbire trenutno ni.
dzinks63 ::
Hamilton je šele odšel iz McLarna, torej ni zanimiv, Vetel je pa magnet, 4x svetovni prvak do sedaj in če še v McLarnu dobi 4 naslove, poruši vse rekorde in McLaren je potem sam na prestižnem prestolu z najboljšim voznikom vseh časov. Reklame in sponzorji bi se tepli lepili nanj, McLaren bi lahko postal zelo dobičkonosen in če bi kdo špekuliral z njegovimi delnicami , je sedaj pravi trenutek za nakup.
Modri dirkač ::
Vettel, Alonso in Hamilton imajo baje na mizi ponudbo McLarna za 40 mio na leto.
Kdor prvi podpiše, prvi melje.
Kdor prvi podpiše, prvi melje.
Everybody lies!
PrimozR ::
A se ve kej več podrobnosti o tem hondinem motorju ?
Bo 1.6 V6 turbobencinar z 90° kotom med bankami batov in neposrednim vbrizgom goriva ter največ 15.000 obrati na minuto, uporabljal bo dva sistema regeneracije energije, enega vezanega direktno na pogonska kolesa, enega na turbino, za hrambo energije se bo uporabljalo baterije (litijeve), predpisani so še gabariti, minimalna teža, višina težišča in še ene par drugih stvari. Po pravilih torej. Same podrobnosti bodo pa itak skrivali kolikor dolgo se bo dalo. Še za obstoječe motorje imamo cel kup neznank, bo pa potem Honda kar sama od sebe delila informacije? Nikoli ;)
Tole je meni rahlo fishy, po letošnji sezoni bi raje izplačal RB za Ricciarda kot za Vettla. Vsekakor pa raje kupim Alonsa kot Vettla. Pa definitivno bi odpikal Buttna.
Tudi sam sem najprej pomislil na tole, ampak Vettel je vseeno 4x svetovni prvak in s tem že precej uveljavljena blagovna znamka.
Blagovna znamka za ekipo, kot je McLaren, trenutno nima nekega hudega pomena. Oni potrebujejo zmagovalca. Letos se je pri Red Bullu v tem pogledu bistveno bolj dokazal Ricciardo, precej znano pa je tudi, da je precejšnjo vlogo pri naslovih Vettla imel avto.
Alonso bi pa tudi IMO znal požreti marsikaj, samo da pride do še kakega naslova prvaka. Izmed teh treh bi se v vlogi McLarna najbolj tepel za Alonsa, potem pa za Hamiltona, a slednji težko verjamem da bo šel že zdaj nazaj. Morda bi šel, če bi se skregali v Mercedesu ter če mu ne uspe osvojiti naslova, ampak takrat zna biti že prepozno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
billy ::
Mclarnu je tudi jasno, da avto naredi 99% zmagovalca, vseeno se jim pa mora izid ekonomska računica, k čemu pa ravno največ pripomore dirkač.
Modri dirkač ::
A se ve kej več podrobnosti o tem hondinem motorju ?
Bo 1.6 V6 turbobencinar z 90° kotom med bankami batov in neposrednim vbrizgom goriva ter največ 15.000 obrati na minuto, uporabljal bo dva sistema regeneracije energije, enega vezanega direktno na pogonska kolesa, enega na turbino, za hrambo energije se bo uporabljalo baterije (litijeve), predpisani so še gabariti, minimalna teža, višina težišča in še ene par drugih stvari. Po pravilih torej. Same podrobnosti bodo pa itak skrivali kolikor dolgo se bo dalo. Še za obstoječe motorje imamo cel kup neznank, bo pa potem Honda kar sama od sebe delila informacije? Nikoli ;)
Tole je meni rahlo fishy, po letošnji sezoni bi raje izplačal RB za Ricciarda kot za Vettla. Vsekakor pa raje kupim Alonsa kot Vettla. Pa definitivno bi odpikal Buttna.
Tudi sam sem najprej pomislil na tole, ampak Vettel je vseeno 4x svetovni prvak in s tem že precej uveljavljena blagovna znamka.
Blagovna znamka za ekipo, kot je McLaren, trenutno nima nekega hudega pomena. Oni potrebujejo zmagovalca. Letos se je pri Red Bullu v tem pogledu bistveno bolj dokazal Ricciardo, precej znano pa je tudi, da je precejšnjo vlogo pri naslovih Vettla imel avto.
Alonso bi pa tudi IMO znal požreti marsikaj, samo da pride do še kakega naslova prvaka. Izmed teh treh bi se v vlogi McLarna najbolj tepel za Alonsa, potem pa za Hamiltona, a slednji težko verjamem da bo šel že zdaj nazaj. Morda bi šel, če bi se skregali v Mercedesu ter če mu ne uspe osvojiti naslova, ampak takrat zna biti že prepozno.
Jep, mislim, da je zdaj pa res že vsakomur jasno, da Vettel brez avta, ki "manipulira" difuzor z izpuhom in posledično prilepi zadek ob izhodu iz ovinka, ni nič posebnega.
Saj se je zadeva že nakazovala v začetku leta 2012.
Everybody lies!
billy ::
Dobro no, ne spet te debate načenjat. Iz oči sponzorjev je čisto vseeno zaradi česa ima vettel 4 naslove, bistveno je, da jih ima in da lahko z njim služijo ravno na ta račun, veliko več, kot pa s kakšnim ricciardom. Pomoje je še kimi bolj zanimiv za sponzorje, gledano iz ekonomskega vidika...
broken/link ::
en dokaj lušn članek/interviju z Adrianom Newey-jem in o tem, zakaj zapušča svet formule1
http://www.motorsportmagazine.com/f1/ad...
pa še del, ki me je najbolj nasmejal
http://www.motorsportmagazine.com/f1/ad...
pa še del, ki me je najbolj nasmejal
In summing up his disenchantment with Formula 1 and its ever-restrictive rulebook, he says: "I must say, my fellow F1 technical directors have been like turkeys voting for Christmas."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
PrimozR ::
Kdor je pameten mu ni vseen od kje jih ima. Za sponzorje je namreč ključno, da njihov voznik spet osvoji naslov(e). Ko je osvojil svoje 4 Vettel ni bil del njihove podpore.
ttommy ::
Če gre Alonso v McLaren in Kimi ostane v Ferrariju, slednjemu ne preostane drugega, kot da začne prirejati avto Kimijevemu slogu vožnje in tako bodo spet postali prvaki...
Gamer
mn ::
driver_x ::
Dr_M ::
Ce bi bil ta Mclaren bistveno boljsi od konkurence, bi lahko osvojil naslov. Kar se mi pa ne zdi zelo verjetno, da bi se lahko kaj takega spet zgodilo.
billy ::
Če ne bo mclaren boljši od konkurence jim tudi Alonso ne more pomagat do naslova. Enostavno je avto 99% uspeha, dvomim pa da so možne takšne minimalne razlike med različnimi moštvi, da bi potem dirkač naredil razliko. Vsaj kaj se tiče prvaka.
driver_x ::
dzinks63 ::
Seveda je veliko odvisno od taktike, sploh na takšnih dirkah kot je bila zadnja, pač dež in varnostni avtomobili lahko močno spremenijo potek dirke in vrstni red na koncu je potem povsem drugačen od pričakovanega, velik delež pri tem ima tudi dirkač sam, vendar to ni vse, z uničeno taktiko je lahko zadovoljen s povprečnim rezultatom. Na dirkah z lepim vremenom in brez nesreč, je dirka dokaj enolična, vsi so na skoraj enaki taktiki, včasih poizkuša kdo s postankom manj, uspeh je pa polovičen, včasih uspe, drugič spet ne.
Tako da tisto o 99% avtomobila je pretirano. Za dirko v lepem vremenu bi dejal da ima avtomobil 90% doprinosa k uspehu, 5% taktika (postankov in izbire gum) in 5% dirkač. V kaotičnih dirkah v dežju, se pa ti deleži zelo spremenijo, avtomobil recimo, 60%, taktika 20%, dirkač 20%, na vseh ostalih kombinacijah pa ti deleži varirajo nekje vmes.
Tako da tisto o 99% avtomobila je pretirano. Za dirko v lepem vremenu bi dejal da ima avtomobil 90% doprinosa k uspehu, 5% taktika (postankov in izbire gum) in 5% dirkač. V kaotičnih dirkah v dežju, se pa ti deleži zelo spremenijo, avtomobil recimo, 60%, taktika 20%, dirkač 20%, na vseh ostalih kombinacijah pa ti deleži varirajo nekje vmes.
driver_x ::
Sam se o deležih strinjam le toliko, da avto prispeva večino. Od dirkača pa je odvisno, ali potem to izkoristi.
Super Sonic ::
Vsekakor pa raje kupim Alonsa kot Vettla
Uf, uf, mislim, da je 99:1 v prid Alonsa, ki je vidno mnogo bolj kompleten. Vettel me še najbolj navdušuje z vožjo v dežju, vse ostalo je pa sila, sila povprečno in nevredno 4x svetovnega prvaka. Vettel s strani McLarna je nateg, ker ne bo dal kakšne bistvene dodane vrednosti. Je dober in izdvoji na kakšni dirki desetinko, ampak tam se pa zgodba končna. Škoda miljonov.
Vettel je vseeno 4x svetovni prvak in s tem že precej uveljavljena blagovna znamka.
To je res, ampak vsak, ki ni doma v Nemčiji in gleda F1 vsaj malo bolj objetkivno vidi, kje je Vettel po svojih sposobnostih. Ima pa močan trg, ampak tega ima tudi Hulkenberg, pa še falanga ostalih dirkačev, ki pa v resnici McLaren ne zanima (če pogledamo da so aktivirali enega Magnusega iz Danske).
ČE bi bil avto 99 % uspeha ALonso na Madžarskem ne bi bil 2, Ricciardo pa 1.
Ferrariju je steza na Madžarskem sila ustrezala; dobro, nekaj je tudi napredka, še vseeno pa se je avto vozil bistveno bolje (dokaz oba rezultata obeh voznikov + njuna mnenja).
Važno se mi zdi to, da je James Allison uspel prepričat Alonsa in Kimija, da ostaneta. Slednjega pri 35 letih ni bilo ravno treba veliko prepričevati. Tako, da Ferrari ostane v ekipi, vprašanje je pa kaj bo z ostalimi vozniki. Tu mislim na "klanje" pri Mercedesu (ciljam na Hamiltona), RedBullu (Newey odhaja in čutiti je, da bo avto iz leta v leto manj konkurenčen), McLarnu in še kje. Glede na pravilnik, ki se prihodnje leto zapira še malo bolj, bo kje tudi kakšno moštvo, ki bo bonitiralo zaradi izbora motorja in ne bo čisto mimo (recimo Williams; naslednje leto je to lahko nekdo drug, ampak zaradi konstrukcije in poznavanja športa so to lahko predvsem oni (možen je tudi Sauber v primeru, da dobijo dober paket iz Maranela), ter bo predstavljalo velik izziv za kakšnega mladinca.
Osebno bi rad videl v dobrem/boljšem dirkalniku Biancija, Hulka in Bottasa. Tudi Ricarddu bi privoščil več in bolje od tega kar ima, ker mislim, da je povsem zasenčil prvaka v ekipi. In to ne glede nato koliko sprememb so pri RedBullu opravili na dirkalniku, je on še vedno spredaj.
Tako, da zame je presenečenje sezone prav on.
Skratka v prihodnosti se bodo imena voznikov zamenjala, sploh, ko bomo ostali brez Buttna, Alonsa in Kimija. Čeprav Alonso bi lahko še vozil kakšnih par let.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ttommy ::
Tudi Kimi bo še 5 let konkurenčen vsem mladim voznikom... Najmanj 5 let. Po moje bi on še pri 50ih konkuriral 20 letnim dirkačem.
Gamer
AvtoR ::
Super Sonic ::
Trenutno ni ravno konkurenčen, tako da vprašanje kako bo z motivacijo čez pet let?
Kimi je super naravni talent, ki žal v tej sodobni F1, kjer je potrebno vlagati toliko energije in učenja v sam dirkalnik, čedalje težje pride do izraza. Alonso je pač vidno boljši predvsem v pogledu celotnega kompleta. Odlično razvija avtomobil in v vseh pogojih odpelje fenomenalno. Kimi trpi v enem krogu, pa v dežju, pa še na kakšni stezi kar sam po sebi (ker se ne pripravi dovolj dobro).
Ko je bil mlajši je bil tudi šport drugačen in je lahko njegov talent bolj prišel do izraza, v teh časih pa se precej muči in meni je logično, da se bo spravil v pokoj, ko mu poteče pogodba s Ferrarijem. Zagotovo on ni tip človeka, ki v kakšni FI na stara leta lovil točke.
Ključno bo drugo leto. Če bo dirkalnik dober in bo lahko vozil kot si želi, bo to en Kimi Raikkonen, če pa ne, pa mislim, da bo šel v pokoj, čeprav je to nekako med vrsticami povedal tudi sam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Sriple Tix ::
SS, saj veš, da se načeloma strinjava v vseh pogledih, ampak Alonsov odličen razvoj avtomobila je ferrarija od konkurenčnega bolida pripeljal do, citiram večino Fernandovih navijačev po forumih, kante, nevredne črnega konjiča na njegovem nosu.
Super Sonic ::
Se strinjam. Sej nosi sam posledice. Jaz osebno nimam nič od tega če on je ali ni prvak. To, da je preveč "posesiven" in "agresiven" je del karakterja. Pri vožnji to lahko občuduješ, overall je pa ostal "samo" pri dveh naslovih.
Skratka, to kar ga dela "posebnega", ga dela v obe smeri, posledice nosi pa sam. Ne gre samo za Ferrari, je šlo tako tudi pri Renaultu in McLarnu.
Še vedno pa sem prepričan, da je v tem boljši od vseh ostalih dirkačev, kar se odraža na stezi. Vozi odlično v dežju, takšnih in drugačnih pogojih, na tej in oni stezi, ima vedno najboljšo možno taktiko, ohranja gume, hitro vozi na en krog, ipd. Skratka, kakšne šibke točke pri njem ni in jasno je, da bo zasenčil slehernika v ekipi. Najbližje je prišel Hamilton, ki pa je rabil pomoč samega šefa moštva, pri čemer vemo, da je bil McLaren na vratih F1 za vedno in oškodovan za 100m€, ko se je to zgodilo, da šli parirat Alonsu.
In ta cena je tako visoka kot si sam rekel:
"Alonsov odličen razvoj avtomobila je ferrarija od konkurenčnega bolida pripeljal do, citiram večino Fernandovih navijačev po forumih, kante, nevredne črnega konjiča na njegovem nosu"
Vsekakor se dirkač letos bolj vključuje v razvoj, aero je omejen, je pa poraba energije čez krog zelo pomembna + polnjenje ob zaviranju, način vožnje, ipd. Torej je Alonso spet "doma". Če mu bo Alison spet dal tisto kar rabi, bo to simultanka, v kateri nima Kimi niti najmanjših možnosti.
Skratka, to kar ga dela "posebnega", ga dela v obe smeri, posledice nosi pa sam. Ne gre samo za Ferrari, je šlo tako tudi pri Renaultu in McLarnu.
Še vedno pa sem prepričan, da je v tem boljši od vseh ostalih dirkačev, kar se odraža na stezi. Vozi odlično v dežju, takšnih in drugačnih pogojih, na tej in oni stezi, ima vedno najboljšo možno taktiko, ohranja gume, hitro vozi na en krog, ipd. Skratka, kakšne šibke točke pri njem ni in jasno je, da bo zasenčil slehernika v ekipi. Najbližje je prišel Hamilton, ki pa je rabil pomoč samega šefa moštva, pri čemer vemo, da je bil McLaren na vratih F1 za vedno in oškodovan za 100m€, ko se je to zgodilo, da šli parirat Alonsu.
In ta cena je tako visoka kot si sam rekel:
"Alonsov odličen razvoj avtomobila je ferrarija od konkurenčnega bolida pripeljal do, citiram večino Fernandovih navijačev po forumih, kante, nevredne črnega konjiča na njegovem nosu"
Vsekakor se dirkač letos bolj vključuje v razvoj, aero je omejen, je pa poraba energije čez krog zelo pomembna + polnjenje ob zaviranju, način vožnje, ipd. Torej je Alonso spet "doma". Če mu bo Alison spet dal tisto kar rabi, bo to simultanka, v kateri nima Kimi niti najmanjših možnosti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Sriple Tix ::
Torej bi lahko dejal, da ni nič kaj poseben ali drugačen od ostalih. Ko ima avto narejen po svoji meri in moštvo dela zanj, je prvak, ko se mu ti kriteriji ne poklopijo, ga nabriše rookie v istem moštvu?
Ne zameri, mogoče sem malce preveč surov v svojem pisanju, ampak ob sprenevedanju, da ni vedel za manever z mlajšim Piquetom, naj se zabije v zid, da bo pripeljal na pisto varnostni avto takoj po tistem, ko bo on obiskal bokse, ga enostavno ne morem .
Ne zameri, mogoče sem malce preveč surov v svojem pisanju, ampak ob sprenevedanju, da ni vedel za manever z mlajšim Piquetom, naj se zabije v zid, da bo pripeljal na pisto varnostni avto takoj po tistem, ko bo on obiskal bokse, ga enostavno ne morem .
Super Sonic ::
Ko ima avto narejen po svoji meri in moštvo dela zanj, je prvak, ko se mu ti kriteriji ne poklopijo, ga nabriše rookie v istem moštvu?
To je zelo težko trdit, ker Hamilton je imel takrat F1 pisano bolj na svojo kožo. Govorim v smeri pnevmatik. Tak Hamilton kot je danes nima možnosti proti Alonsu, ker enostavno preveč uničuje pnevmatike. Tisti Hamilton je pa rabil Rona zraven, da so mu dajal "kontro" v razvoju. Tako, da rokie bi zelo težko Alonsa nabrisal 1:1, poleg tega obstaja tisti občutek, ko ga gledaš, da je res dosegel zavidljiv nivo osebnega razvoja v smislu dirkača. Žal pa njegov intelekt megli aroganca in potem je tako kot je, da s tem, ko je on en in edini, vse ostalo odpade (in propade). S tem mora živet sam.
Ne zameri, mogoče sem malce preveč surov v svojem pisanju
Pomojem videnju si napisal dejansko vse tako kot je.
ampak ob sprenevedanju, da ni vedel za manever z mlajšim Piquetom, naj se zabije v zid, da bo pripeljal na pisto varnostni avto takoj po tistem, ko bo on obiskal bokse, ga enostavno ne morem
Jaz še danes težko verjamem koliko sreče ali pa mreženja je ta tip imel takrat, ker ni dvakrat za rečt, da so takšne stvari zrasle na njegovem zeljniku, jo je pa odnesel brez praske. Ok, Flavio mu je kot oče in Symonds je bil desna roka Briatoreja, ampak tu si imel še ogromno negativno reklamo za Renault in moštvo v grobem. Držat toliko ljudi stran od tega, da kdo ne čivkne preveč in potopi še recimo Alonsa pa lahko pomeni, da dejansko s tem ni imel nič ali pa je omrežen do amena, ali pa je enostavno srečko.
Da tega, kako je Felipe recimo tisto dirko zašuštral do amena in posredno izgubil naslov tisto leto, niti ne omenjam, zato me čudi, da sta taka prijatelja kot sta. Je pa šel naslov tja, kjer si je Alonso to namanj želel, tko da...
... osebno imam občutek, da Alonsu prav nič ne gre samo po sebi in vsako tako packarijo konkretno plača. Nenazadnje je izgubil dva naslova na zadnji dirki in to z zavidljivim nivojem dirkanja, kar mora ego kar bolet.
Meni ga je fino gledat izključno iz tistega kota, ko je govora o nivoju dirkanja, vse ostalo mi pa ni blizu.
ps
Zato pa mi je dosti težje gledat enga Vettla, ki mu naslovi kar padajo v naročje, pa mi je kot človek precej bolj simpatičen kot Alonso.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
driver_x ::
Super Sonic je izjavil:
Uf, uf, mislim, da je 99:1 v prid Alonsa, ki je vidno mnogo bolj kompleten. Vettel me še najbolj navdušuje z vožjo v dežju, vse ostalo je pa sila, sila povprečno in nevredno 4x svetovnega prvaka. Vettel s strani McLarna je nateg, ker ne bo dal kakšne bistvene dodane vrednosti. Je dober in izdvoji na kakšni dirki desetinko, ampak tam se pa zgodba končna. Škoda miljonov.
Če pride Vettel v McLarna s tako prednostjo, kot jo je Imel Red Bull in nato osvoji še 4 naslove, ga bo cel svet koval v zvezde.
Sriple Tix ::
SS, super debata,uživam v nasprotujočih si mnenjih in tudi sam moram priznati, da je Fernando precej plačal svojo samovšečno aroganco iz prvih let v F1. Nad Alonsovo vožnjo, kot celoto, na Madžarskem sem bil tudi sam navdušen, vendar enostavno ne morem gojiti do njega nikakršnih simpatij, poleg višje omenjenega incidenta, tudi zaradi njegovih napol blaznih navijačev, ki ga kujejo ob bok Zevsa in Marsa obenem. Samo poglej komentarje na RTVSlo, včasih se mi zdi, da se zgolj zajebavajo, ampak žal se jim ob vsaki njegovi predstavi, kjer se uvrsti višje od petega mesta, uresničujejo mokre sanje .
Super Sonic ::
Če pride Vettel v McLarna s tako prednostjo, kot jo je Imel Red Bull in nato osvoji še 4 naslove, ga bo cel svet koval v zvezde.
Mislim, McLaren bi mu težko sedel, predvsem zaradi dejstva, da obravnavajo dirkače enako. Tako jih je tam dobil Hamilton, dobil je je Alonso, dobil jih je Button, tudi Montoya je bil precej nesrečen, letel je Perez, edina, ki sta bila tam relativno srečna v zadnjih "letih" sta bila Hakkinen in Kimi. Zgodovino za nazaj pa tko ali tko poznamo. Torej če mene vprašaš McLaren ni primeren za razvajeno rit, ki se ji zdi, da stvari same od sebe tečejo v željeno smer. Tudi kariera prvaka se bo malo zatresla, če ga nabije v moštvu še kakšen "Magnusen", letos recimo se lahko zgovarja na (slabe) turbo motorje.
Tko, da iskreno, če je pameten, se bo držal tistega kar ima, ker mislim, da se moštvo dobro vrti okoli njega in ravno zato sem še toliko bolj letos navdušen nad Ricardom. Po drugi strani ga je pa za razumeti: Newey gre stran in F1 postaja pravi GP1, zato so bolj ključni drugi dejavniki in čisto možno je, da se vidi kje drugje bolj srečen, kar je pa definitivno povezano s tveganjem, ampak če te pere kolega v moštvu je v bistvu vseeno.
Samo poglej komentarje na RTVSlo, včasih se mi zdi, da se zgolj zajebavajo, ampak žal se jim ob vsaki njegovi predstavi, kjer se uvrsti višje od petega mesta, uresničujejo mokre sanje
Ampak spet, če se vrneš nazaj in upoštevaš, da je tisto, kar ga po drugi strani onemogoča pri naslovih, ti mora bit vseeno. Vsaj meni je.
Alonso debelo "laže" kadar govori kako mu je vseeno za pohvale (z vseh strani), kar v resnici ni res. Te pohvale godijo, sploh če sam pri sebi ve, da držijo. Ne razume pa, da ga ravno ta obcesija onemogoča, da bi moštvo delovalo v prid moštva (razvoja). Sam je pripeljal v Ferrari ogromno strokovnjakov in vsi delajo zanj, rezultata pa ni in ni. Mogoče zato, ker je avto preveč tak kot mora biti in manj tak kot bi moral biti (če sem malo piker). Vseeno je pa dejstvo, da v obdobju aera niso imeli pogojev in kadra.
Bomo videli kako in kaj bo drugo leto in še leto za tem. Alonsu se čas (stara se) iz leta v leto bolj zapira. Glede komentatorjev na RTV: vemo kako je. Mirko je letos še posebno nesrečen, ker komentira iz sobice na RTVju (ok, mislim, da na par dirk je/bo lahko šel), vse skupaj pa za poznavalce športa RTV ni paket, ki bi ga gledali. Tko da spet; meni je vseeno in če že moram tam gledat se osredotočam na bolj zabavne izjave v stilu (Franci Jerančič) "ja, //ja//, jaz sem reku babi zakaj si ti vzela moj priimk k sva se poročila, mogoče se pa ločva".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Modri dirkač ::
Super Sonic je izjavil:
Ko ima avto narejen po svoji meri in moštvo dela zanj, je prvak, ko se mu ti kriteriji ne poklopijo, ga nabriše rookie v istem moštvu?
To je zelo težko trdit, ker Hamilton je imel takrat F1 pisano bolj na svojo kožo. Govorim v smeri pnevmatik. Tak Hamilton kot je danes nima možnosti proti Alonsu, ker enostavno preveč uničuje pnevmatike. Tisti Hamilton je pa rabil Rona zraven, da so mu dajal "kontro" v razvoju. Tako, da rokie bi zelo težko Alonsa nabrisal 1:1, poleg tega obstaja tisti občutek, ko ga gledaš, da je res dosegel zavidljiv nivo osebnega razvoja v smislu dirkača. Žal pa njegov intelekt megli aroganca in potem je tako kot je, da s tem, ko je on en in edini, vse ostalo odpade (in propade). S tem mora živet sam.
Tole boš pa verjetno podkrepil s kakšnimi argumenti, al kako?
Everybody lies!
Sriple Tix ::
Jaz gledam formulo na ORF, ker je Miran enostavno neprebavljiv. le komentarje si po dirki ogledam na RTVSlo .
Super Sonic ::
Tole boš pa verjetno podkrepil s kakšnimi argumenti, al kako?
Če se tebi zdi, da Hamilton lahko konkurira v "tyre managemantu" ostalim dirkačem, potem ne moreva diskutirati. Njegov največji handikep so ravno gume in njihova previsoka obraba. Tako ne more držat svojega agresivnega stila vožnje čez dirko in vedno znova trpi. Svoj način vožnje je prav ON spremenil najbolj radikalno od vseh voznikov, pa še vedno ni zraven.
To ima vedno znova posledico, da taktično izgublja, saj mu raven časov v zaključku stinta vedno znova pada bolj radikalno kot ostalim (recimo letos si to kamot ogledaš, ker v bistvu imamo samo prvenstvo dveh dirkačev) in je odvisen od tega za koliko pobegne v začetku stinta. Tak pač je (zaenkrat).
Če bi F1 ostala z gumami tam kjer je bila, bi tudi McLaren z Lewisom na čelu bil dosti bolj zraven kot je bil v letih 2011 in 2012.
Po drugi strani pa so dirkači, ki so ogromno pridobil s temi mehkejšimi zmesmi, en tak tipičen predstavnik je ravno Jenson Button.
Skratka, jaz kamot zapišem, da so prav agresivni dirkači največje žrtve te "nove F1", ko se je treba jajcat, varčevat, pri čemer vedo, da bo guma progresivno padala na perfomanci in da nimajo možnosti, da bi jo ohranjal.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Modri dirkač ::
Super Sonic je izjavil:
Tole boš pa verjetno podkrepil s kakšnimi argumenti, al kako?
Če se tebi zdi, da Hamilton lahko konkurira v "tyre managemantu" ostalim dirkačem, potem ne moreva diskutirati. Njegov največji handikep je so ravno gume in njihova previsoka obraba. Tako ne more držat svojega agresivnega stila vožnje čez dirko in vedno znova trpi. Svoj način vožnje je prav ON spremenil najbolj radikalno od vseh voznikov, pa še vedno ni zraven.
To ima vedno znova posledico, da taktično izgublja, saj mu raven časov v zaključku stinta vedno znova pada bolj radikalno kot ostalim (recimo letos si to kamot ogledaš, ker v bistvu imamo samo prvenstvo dveh dirkačev) in je odvisen od tega za koliko pobegne v začetku stinta. Tak pač je (zaenkrat).
Če bi F1 ostala z gumami tam kjer je bila, bi tudi McLaren z Lewisom na čelu bil dosti bolj zraven kot je bil v letih 2011 in 2012.
Po drugi strani pa so dirkači, ki so ogromno pridobil s temi mehkejšimi zmesmi, en tak tipičen predstavnik je ravno Jenson Button.
Skratka, jaz kamot zapišem, da so prav agresivni dirkači največje žrtve te "nove F1", ko se je treba jajcat, varčevat, pri čemer vedo, da bo guma progresivno padala na perfomanci in da nimajo možnosti, da bi jo ohranjal.
Brez zamere, ampak če si si ogledal vse letošnje dirke podrobno (spremljal čase itd) in nisi poslušal bedastoč, ki jih Mirko, Jeffra, RTL in dostikrat tudi ORF trosijo, bi opazil, da ima Hamilton letos v vseh bistvenih kategorijah opazno prednost pred ROS:
- porabi manj goriva
- gume manj obrablja, v nekaterih stintih celo bistveno manj (recimo Silverstone, kjer bi lahko končal z enim postankom manj; Hockenheim enako, če ne bi Button spal kot Trnuljčica in nenavsezadnje Hungaroring, kjer so ga pa žal dal na napačno strategijo in gume)
- boljši štarti, sploh na začetku sezone
Trendi so jasni in se vlečejo že čez celo sezono, kot tudi recimo v letu 2012, kjer je bil Button popolnoma zgubljen.
Mislim, pa da je težko jemat lansko sezono za neko referenco, ker je bil bolid precej občutljiv na pogoje in pravilen setup in so že malenkosti pripomobgle, da je avto prekoračil temperaturno okno, v katerm so gume še delovale.
Se pa strinjam, da je Hamilton pač ukalupljen in mediji pač gonijo svoje (agresivnež, kuri gume, itd), je lažje časopise prodajat tako, kljub dokazom v nasprotno...
Everybody lies!
Super Sonic ::
Brez zamere
Ni nobene zamere.
- porabi manj goriva
- gume manj obrablja, v nekaterih stintih celo bistveno manj (recimo Silverstone, kjer bi lahko končal z enim postankom manj; Hockenheim enako, če ne bi Button spal kot Trnuljčica in nenavsezadnje Hungaroring, kjer so ga pa žal dal na napačno strategijo in gume)
- boljši štarti, sploh na začetku sezone
To je zelo popačena slika, žal. Tisto kar je ključno je to, da recimo Rosberg lovi Hamiltona vedno v zaključku dirke in vedno znova ravno na račun obrabe pnevmatik. Goriva nima več, prej manj, na en krog ni bistveno nič hitrejši (prej slabši), tako da vedno znova gume pripeljejo dva dirkača v zaključek, ker pa je imel Hamilton vedno blazne težave. Drugače bit ne more. Poraba/razlika goriva 1kg na 305km je praviloma premajhna, da bi se neposredno implicirala v dirko, sicer pa drži to kar si napisal. Hamilton porablja vedno znova manj goriva, a kot rečeno, premalo "manj", s tem, da je Rosberg vsaj za 2kg lažji (66kg), Hamilton jih je imel 71kg, pa mislim, da je javno povedal, da se pod mejo 68 ne misli spuščati. Tako da tista poraba je bolj tko... jo je fajn vidt, ampak nima neposrednega vpliva na dirko.
Ne pozablat, da ima MB to sezono 1 glavnega stratega, ki določa neposredno taktiko obema dirkačema. Iz tega ven ne moreš ravno ugotavljat kako in kaj, ker dirkač ima v grobem dva načina vožnje; agresivnega in tega v "cruze mode", ko mora stint pripeljat čim dlje. Nobena skrivnost ni, da Rosberg ni močan v "agresiji", ampak bistveno bolj v tej drugi varianti in tam ga čaka (Hamiltona). Zato je Hamilton tudi vedno znova živčen v dirki (letos se mi zdi to še posebno izrazito), ker se zaveda svoje šibkosti, in pogosto, samo navidezne prednosti. Tudi nobena skrivnost ni, da Hamiltonu ne paše dirkat na ta način, da pa bi rad imel trše gume in več moči.
Tko da glavni argumet proti tvojemu, brez, da bi predelaval tone statistike, je ta, da če bi bilo tako kot praviš, bi moral zadnjih 10 krogov Hamilton letet po stezi na vsaki dirki, pa smo videli, letos že večkrat, koliko tesno je šel in je samo odbijal napade.
Recimo prvič viden odličen tyre managemant pri njemu bi lahko bil Nürburgring 2011, tam se mi zdi, da je prvič dokazal, da lahko preklopi kot voznik. In to je zmožen naredil tudi letos, zato, kot si omenil, so dirke ko je bistveno bolj močan in tvoja ugotovitev drži (nenazadnje je zmagal že kar nekaj dirk letos), ampak ni dvoma kaj je njegova šibka točka overall: prehitra obraba premehkih Pirellijevih pnevmatik in tam mora vsak vikend več delat in tako kompenzirat svojo hitrost.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Modri dirkač ::
Super Sonic je izjavil:
Brez zamere
Ni nobene zamere.
- porabi manj goriva
- gume manj obrablja, v nekaterih stintih celo bistveno manj (recimo Silverstone, kjer bi lahko končal z enim postankom manj; Hockenheim enako, če ne bi Button spal kot Trnuljčica in nenavsezadnje Hungaroring, kjer so ga pa žal dal na napačno strategijo in gume)
- boljši štarti, sploh na začetku sezone
To je zelo popačena slika, žal. Tisto kar je ključno je to, da recimo Rosberg lovi Hamiltona vedno v zaključku dirke in vedno znova ravno na račun obrabe pnevmatik. Goriva nima več, prej manj, na en krog ni bistveno nič hitrejši (prej slabši), tako da vedno znova gume pripeljejo dva dirkača v zaključek, ker pa je imel Hamilton vedno blazne težave. Drugače bit ne more. Poraba/razlika goriva 1kg na 305km je praviloma premajhna, da bi se neposredno implicirala v dirko, sicer pa drži to kar si napisal. Hamilton porablja vedno znova manj goriva, a kot rečeno, premalo "manj", s tem, da je Rosberg vsaj za 2kg lažji (66kg), Hamilton jih je imel 71kg, pa mislim, da je javno povedal, da se pod mejo 68 ne misli spuščati. Tako da tista poraba je bolj tko... jo je fajn vidt, ampak nima neposrednega vpliva na dirko.
Ne pozablat, da ima MB to sezono 1 glavnega stratega, ki določa neposredno taktiko obema dirkačema. Iz tega ven ne moreš ravno ugotavljat kako in kaj, ker dirkač ima v grobem dva načina vožnje; agresivnega in tega v "cruze mode", ko mora stint pripeljat čim dlje. Nobena skrivnost ni, da Rosberg ni močan v "agresiji", ampak bistveno bolj v tej drugi varianti in tam ga čaka (Hamiltona). Zato je Hamilton tudi vedno znova živčen v dirki (letos se mi zdi to še posebno izrazito), ker se zaveda svoje šibkosti, in pogosto, samo navidezne prednosti. Tudi nobena skrivnost ni, da Hamiltonu ne paše dirkat na ta način, da pa bi rad imel trše gume in več moči.
Tko da glavni argumet proti tvojemu, brez, da bi predelaval tone statistike, je ta, da če bi bilo tako kot praviš, bi moral zadnjih 10 krogov Hamilton letet po stezi na vsaki dirki, pa smo videli, letos že večkrat, koliko tesno je šel in je samo odbijal napade.
Recimo prvič viden odličen tyre managemant pri njemu bi lahko bil Nürburgring 2011, tam se mi zdi, da je prvič dokazal, da lahko preklopi kot voznik. In to je zmožen naredil tudi letos, zato, kot si omenil, so dirke ko je bistveno bolj močan in tvoja ugotovitev drži (nenazadnje je zmagal že kar nekaj dirk letos), ampak ni dvoma kaj je njegova šibka točka overall: prehitra obraba premehkih Pirellijevih pnevmatik in tam mora vsak vikend več delat in tako kompenzirat svojo hitrost.
Tukaj sem že nehal brat, ker očitno nisi upošteval predvsem različnih strategij in okoliščin pri nekaterih dirkah.
Žal predolgo (20 let) in preveč intenzivno spremljam ta cirkus, zato potem tudi rahlo alergično delujem, ko nekdo posplošuje, brez da bi se podrobno poglobil v strategije in informacije, ki se jih da dobiti preko vikenda.
Everybody lies!
Super Sonic ::
Tukaj sem že nehal brat, ker očitno nisi upošteval predvsem različnih strategij in okoliščin pri nekaterih dirkah.
Žal, evidentno je kdaj je taktika in kdaj so gume. Tudi taktika je zaradi določenih omejitev (recimo Hamiltona držat predolgo zunaj je samomor), pa kot sem rekel: MB ima letos enega glavnega stratega, ki sam skrbi za prvi in drugi avto. Pa vseeno nisem razbral, da bi bil Hamilton kaj posebej močan na tovrstnih kartah, ki bi se kazale prav na tej točki: dober tyre managemat ti lahko obrne dirko, taktično celo najlažje tako narediš, da podaljšaš stint.
Hamilton (praviloma) tega ne dela, je pa res, da zna to naredit.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Modri dirkač ::
Super Sonic je izjavil:
Tukaj sem že nehal brat, ker očitno nisi upošteval predvsem različnih strategij in okoliščin pri nekaterih dirkah.
Žal, evidentno je kdaj je taktika in kdaj so gume. Tudi taktika je zaradi določenih omejitev (recimo Hamiltona držat predolgo zunaj je samomor), pa kot sem rekel: MB ima letos enega glavnega stratega, ki sam skrbi za prvi in drugi avto. Pa vseeno nisem razbral, da bi bil Hamilton kaj posebej močan na tovrstnih kartah, ki bi se kazale prav na tej točki: dober tyre managemat ti lahko obrne dirko, taktično celo najlažje tako narediš, da podaljšaš stint.
Hamilton (praviloma) tega ne dela, je pa res, da zna to naredit.
Tale izjava več kot očitno pove, da ali ne gledaš dirk ali pa ne razumeš kaj se dogaja.
Ravno v zadnjih treh zaporednih dirkah je gume obdržal dlje pri življenju, kot jih je Rosberg.
Zadeva se vleče že celo sezono in skoraj na vsaki dirki je bil pri gorivu in pri obrabi pnevmatik boljši kot ROS.
Everybody lies!
PrimozR ::
Ma tale F1, ki nagrajuje ujčkanje, je res tečna. Podobno me malce mot WEC, kjer so v Le Mansu na Les Hunaudi?res spuščali gas nekaj metrov pred točko zaviranja. Naj omejijo max pretok goriva, po drugi strani naj pa dajo neomejeno količino gum in bencina na dirko (itak je omejen pretok) in vrnejo tankanje med postanki. Pa lahko bi še dali bolj prosta pravila za motorje...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 382468 (238063) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 246110 (151936) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285898 (181366) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136687 (95436) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185313 (148558) | WarpedGone |