» »

Bencin ali diesel?

Bencin ali diesel?

damjan1980 ::

-valvoline- je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

Hočeš rečti da si ne moreš privoščit se vozit s takšnim avtom ki spije 1-2l več, kot večina zagovornikov zetorjev tukaj, ki nas skuša prepričat da so traktorji vrhunec avtomobilske tehnologije in dnevno onanirajo ob pogledu na BC in od njega ne odmaknejo oči.
Me zanima koliko teh bi si kupilo zetor motor, če bi imeli neomejena finančna sredstva. Samo kot zanimivost, celi svet laufa večinoma na bencin. Samo v EU potniški promet v velikem odstotku laufa na dizl, zaradi zgrešene EU politike slabih 20 let nazaj. Zdaj so pogruntali da so takrat mimo pihnili in koliko sem bral, bi naj že leta 2020 prodaja zetorjev padla na 20%.

Se pa zelo strinjam z izjavo zgoraj: "Če moraš v avtu, ki ga voziš, paziti na porabo, si si kupil napačen avto."

sej ce bi bile v eu podobne cene goriv k v zda 40c za liter benza se noben ne bi peljal v traktorju.


Si s tem potrdil mojo trditev: zetorji so za tiste, ki si ne morejo privoščit 1-2l večje porabe. Saj vse lepo in prav, samo ne me prepričevat da je traktor v bilo čem boljši od bencinca, ker ni. Ok, navor, komu je pač to pomembno.

facepalm ::

5eur na 100km? Se s kolesom ne pridem do tako nizke cifre:(

Vedno se vrtimo okoli istih debat.
Dizel (turbo):
+ navor, poceni gorivo, nizki obrati na ac
- glasen motor, neenakomerno razporejen navor (10%-100%-10%) posledicno sledi "kick" a pospesek nic boljsi kot pri ostalih vozilih

Bencin (turbo)
+ moc (kw), navor razporejen po vecjem razponu obratov, tih motor, uglajeno pospesevanje
- poraba goriva

-valvoline- ::

ene 3.0+tb recimo bi se lahko kosal z td navorom. but thats another story.

facepalm je izjavil:

5eur na 100km? Se s kolesom ne pridem do tako nizke cifre:(

Vedno se vrtimo okoli istih debat.
Dizel (turbo):
+ navor, poceni gorivo, nizki obrati na ac
- glasen motor, neenakomerno razporejen navor (10%-100%-10%) posledicno sledi "kick" a pospesek nic boljsi kot pri ostalih vozilih

Bencin (turbo)
+ moc (kw), navor razporejen po vecjem razponu obratov, tih motor, uglajeno pospesevanje
- poraba goriva

bolj natancno 4e oz 7.5l plina na 100km.
:)

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

In ene 3.0tdi bi se lahko kosal z mocjo (kw) 1.8 turbobencinca

Power vs torque.
Which one is better and why?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

-valvoline- ::

facepalm je izjavil:

In ene 3.0tdi bi se lahko kosal z mocjo (kw) 1.8 turbobencinca

Power vs torque.
Which one is better and why?

mislim da pr max navoru dizel pije izredno malo, bencin pr max navoru ima tudi max porabo.

damjan1980 ::

Bencinc brez turbine ja, s turbino ne. Turbo bencinarji imajo tako kot klasični največjo porabo v visokih obratih, katerih pa zaradi turbine ne rabijo videti.

facepalm ::

Je pri dizlu sploh kak drugi argument kot ta fuckin poraba?
Ce me poraba ne zanima (dejansko me ne), zakaj bi mi priporocal dizla?
Recimo 2.0tdi 180hp raje kot 2.0t 270hp?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

-valvoline- ::

facepalm je izjavil:

Je pri dizlu sploh kak drugi argument kot ta fuckin poraba?
Ce me poraba ne zanima (dejansko me ne), zakaj bi mi priporocal dizla?
Recimo 2.0tdi 180hp raje kot 2.0t 270hp?

slednjega bos tudi zelo tezko prodal. ce se ti fucka za porabo pa vzami 5.0 na. zakaj se jebat z prisilnim polnenjem ce ni potrebe. :v

benzin je smiseln za avte prostornine do 1.6 in tezo max 1200-300. za vecje limuzine je bolj primeren dizel, zarad navora bo sama voznja bolj 'gentlmenska'.
:D

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Nad 3.0 nebi sel zaradi cestne takse in nasploh so avtomobili s takimi motorji dragi kot zafran.
Dal sem konkreten primer. Za oba bi odstel enako vsoto ob nakupu in za reg. Servisi verjetno tudi. Cez 10 let ni nujno, da se bo dizel lazje prodal (zaradi omejitev).
Poraba bo 7.5l pri tdi in 10l pri 2.0t (normalna kombinirana voznja).
Prosim en argument. Why diesel?

Ps: gentlemenska voznja, a te kickne vsakic ko zelis malo konkretneje pospesit? Zame to ni gentlemansko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

-valvoline- ::

noben bencinar pod 3.0tb ne bo tako dober na ac pri 2000rpm i 6-7 prestavo kot sodoben td z 2.0. ce hoces pravega bencinca vzames nek 3.5+ na v6 ali v8 predelas na lpg da se pocen furas in to je to. vsaj tko bi jaz naredo. ce ni problem poraba ne vem zakaj bi bila potem problem registracija :v

pegasus ::

Vzameš 1.4 TGI in se furaš 90. Uspeh zagotovljen.

Unknown_001 ::

A to je spet preraslo v kurčenje čigave gare so boljše?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

facepalm ::

-valvoline- je izjavil:

noben bencinar pod 3.0tb ne bo tako dober na ac pri 2000rpm i 6-7 prestavo kot sodoben td z 2.0. ce hoces pravega bencinca vzames nek 3.5+ na v6 ali v8 predelas na lpg da se pocen furas in to je to. vsaj tko bi jaz naredo. ce ni problem poraba ne vem zakaj bi bila potem problem registracija :v

Kaj pa kak 2.0tb s 400Nm @2200rpm? Ne a?
Dizlovih 400Nm potegne lepse:)

wini ::

Osebno mi je bolj všeč bencinar, zato sem si tudi kupil turbo bencinarja.
Imam službeno seat alteo 4x4 2.0 tdi in je recimo ok avto, ampak mi je previsok, sedeži so sicer školjkasti ampak jim manjka fine tunning
Poraba je nekje okoli 6,7-8,5l/100km ... brez jajcanja po cesti, ni pa to neko norenje npr
avtocesta do 150 nekje ... občasno kak km/h več, v povprečju pa nastavljen tempomat na 140-145

Moj turbo bencinar je pa 2.0 in 245km
S podobno vožnjo kot s službenim dizlom imam porabo med 7,5 in 8,9 s tem da je tempomat ponavadi na 150
če ga pa stiskam pa pridem nekje na 10.2 porabo
Za prvomajske smo šli na izlet do azurne obale (nica, cannes) in sem več ali manj vozil po pravilih, ac 130, po mestu 50 itd ...
povprečna poraba pa ~6.4-6.5 - tankal v nici 57litrov do polnega tanka prevozil pa 878km (BC je kazal porabo 6,4)
Tako da ko potegnem črto ne vidim neke prednosti v dizlu za moj stil vožnje/relacije.
Uživam ko mi zapaše avto potegne odlično in se ne sekiram če spije 10l/100km, če pa bi rad vozil ekonomično pa tudi ni problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wini ()

WarpedGone ::

Ok, navor, komu je pač to pomembno.

Hehe, če bi vedu kaj sploh govoriš bi govoril drugače ...

Sm vajen 'športnega dizl kupjea' s skromnimi 180 konji.
Sem še za foro peljat enak avto z 205 turbo bencinarjem pod havbo.

Meh... ja, nežen in tih pod štandgasom drugih plusov pa ni za najt.
Občutek v riti kot da je polovica teh dvestokonjev nekam pobegnila.
Prehod na dobri stari švohnejši zetor je bil celo veselje, stvar dela ne le na rdečem ampak skorajda nonstop.

Ampak ja, za v trgovino po kruh hodit so najbol primerni adidaski.
Zbogom in hvala za vse ribe

lovro535v2 ::

vsi ki govorite, da bencinar bol potegne še niste vozili konkretno močnega dizla.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

scipascapa ::

kdaj se splača kupiti električni avto? koliko mora biti obrat kilometrov letno ob predpostavki, da imaš tak avto 10 let max?

WarpedGone ::

Avto se splača nikoli.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

lovro535v2 je izjavil:

vsi ki govorite, da bencinar bol potegne še niste vozili konkretno močnega dizla.

Definiraj konkretno močnega?
V10 TDI me pred leti ni nič kaj impresioniral.

WarpedGone ::

Jah, treba mal pogledat kaj furaš ...


Človeka impresionira krivulja Nm/kg v odvisnosti od hitrosti.
To čutiš direkt v riti, vse ostalo je polovičarsko in ne pove ničesar uporabnega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Ok, navor, komu je pač to pomembno.

Hehe, če bi vedu kaj sploh govoriš bi govoril drugače ...

Sm vajen 'športnega dizl kupjea' s skromnimi 180 konji.
Sem še za foro peljat enak avto z 205 turbo bencinarjem pod havbo.

Meh... ja, nežen in tih pod štandgasom drugih plusov pa ni za najt.
Občutek v riti kot da je polovica teh dvestokonjev nekam pobegnila.
Prehod na dobri stari švohnejši zetor je bil celo veselje, stvar dela ne le na rdečem ampak skorajda nonstop.

Ampak ja, za v trgovino po kruh hodit so najbol primerni adidaski.

sej zato pravim za limuzine bencinar pod 3.0 ne pride v postev, ne glede na to kolk kw ma na papirju.

lovro535v2 ::

RedDrake je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

vsi ki govorite, da bencinar bol potegne še niste vozili konkretno močnega dizla.

Definiraj konkretno močnega?
V10 TDI me pred leti ni nič kaj impresioniral.

Odvisno v kjerem avtu je bil V10TDI če je bil v gajbi od touarega potem ni čudno če je pa bil v phaetonu potem pa ne vem.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Unknown_001 ::

In v čem je phaeton tako drugačen od touarega? Oboje je krava težja od dveh ton. Le da je en lahko dvignjen drugi oa spuščen. Pa tudi prvi se lahko spusti ker če se že skeširaš vsja vzameš zračno vzmetenje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

pri touareg je še aerodinamični upor pa drugače prestavno razmerje kot pa pri phaetonu.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

lovro535v2 je izjavil:

pri touareg je še aerodinamični upor pa drugače prestavno razmerje kot pa pri phaetonu.


Japajade

Še vozil ga nisi.

V10 je mislim da R50. Klasika. Dva 2.5 motorja skuo dana na isto kurvelo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

Sej maš tut končno hitrost drugačno phaeton gre čez 250km/h medtem ko touareg doseže maximu 225km/h

R50 je tuning verzija 5.0 V10tdi touarega.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

lovro535v2 je izjavil:

Sej maš tut končno hitrost drugačno phaeton gre čez 250km/h medtem ko touareg doseže maximu 225km/h


To je res pri nekaterih modelih. Klasika 6 stopenjski avtomatik.

Je pa čisto odvisno kakšen menjalnik imaš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

lovro535v2 ::

sicer pa V10tdi nima tok navora kot audijev 4.2 V8 tdi ker ima V10 TDI pump-duse vbrizg medtem ko ima audi commonrail.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Unknown_001 ::

Dej ti men neki povej. Kok bi dal za lepo ohranjenega Touarega letnik 2007 ? V6 TDI
Oprema polna.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

lovro535v2 ::

Unknown_001 je izjavil:

Dej ti men neki povej. Kok bi dal za lepo ohranjenega Touarega letnik 2007 ? V6 TDI
Oprema polna.

Okol 10000€ ampak odvisno od opreme, ohranjenosti, in če je bil redno servisiran.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

RedDrake ::

V Phaetonu je bilo. Pospeški nič posebnega, odzivnost mašine nič posebnega - pa še avtomatik je bil (saj to je verjetno ubilo večino "zabave").
Sem kako leto kasneje peljal Micko Evo, povsem druga pesem :)
Samo to je bilo 10+ let nazaj.

Verjetno bi danes nek moderen 5.0 V10 dizel naredil precej več ...

lovro535v2 ::

EVO al pa STI je pa čist druga pesem kukr razni tdi to se pa ne da primerjat :D
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Unknown_001 ::

RedDrake je izjavil:


Sem kako leto kasneje peljal Micko Evo, povsem druga pesem :)


A Micko Buši praviš da je blo. Hmmm hmmm :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

facepalm je izjavil:

Je pri dizlu sploh kak drugi argument kot ta fuckin poraba?
Ce me poraba ne zanima (dejansko me ne), zakaj bi mi priporocal dizla?
Recimo 2.0tdi 180hp raje kot 2.0t 270hp?

slednjega bos tudi zelo tezko prodal. ce se ti fucka za porabo pa vzami 5.0 na. zakaj se jebat z prisilnim polnenjem ce ni potrebe. :v

benzin je smiseln za avte prostornine do 1.6 in tezo max 1200-300. za vecje limuzine je bolj primeren dizel, zarad navora bo sama voznja bolj 'gentlmenska'.
:D


Si ti sploh kdaj že avto vozil? Bencinarja s turbino? si sprobal kdaj 5.0 NA vs 2.3 Biturbo? So kdaj probal 2.5 NA bencinarja?
Vsi večji avtomobili po svetu so bencinarji z motorjem od V8 naprej. Velik avto BMW 750 - 5.0 V12 motor - bencinar.
Zakaj bi v tak avto tlačil traktorski motor, ko je pa V12 veliko bolj miren in tih. BMW to mirnost dokazuje, ko kovanec pokonci postavijo na delujoč motor, pa je kovanec pri miru. Daj to naredi na enem izmed velikih dizelskih agregatov.

Samo v evropi so ljudje tok butasti, da sebi v skledo pljuvajo in vozijo umazane dizle kot osebne avtomobile.

-valvoline- je izjavil:

noben bencinar pod 3.0tb ne bo tako dober na ac pri 2000rpm i 6-7 prestavo kot sodoben td z 2.0. ce hoces pravega bencinca vzames nek 3.5+ na v6 ali v8 predelas na lpg da se pocen furas in to je to. vsaj tko bi jaz naredo. ce ni problem poraba ne vem zakaj bi bila potem problem registracija :v


Vsak bencinar od 2.0 naprej je na avtocesti boljši od kateregakoli dizla.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Ok, navor, komu je pač to pomembno.

Hehe, če bi vedu kaj sploh govoriš bi govoril drugače ...

Sm vajen 'športnega dizl kupjea' s skromnimi 180 konji.
Sem še za foro peljat enak avto z 205 turbo bencinarjem pod havbo.

Meh... ja, nežen in tih pod štandgasom drugih plusov pa ni za najt.
Občutek v riti kot da je polovica teh dvestokonjev nekam pobegnila.
Prehod na dobri stari švohnejši zetor je bil celo veselje, stvar dela ne le na rdečem ampak skorajda nonstop.

Ampak ja, za v trgovino po kruh hodit so najbol primerni adidaski.


Ne vem kaj si ti vozil, ampak z mojimi 165KM (brez turbine) in z avtomatskim menjalnikom imajo konkretno močnejši avtomobili s konkretno več navora kr orenk probleme, če me hočejo lovit v kak klanec. Tako da al vam je pol kavalov pocrkalo al pa ne znate vozit avtomobilov.

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Ok, navor, komu je pač to pomembno.

Hehe, če bi vedu kaj sploh govoriš bi govoril drugače ...

Sm vajen 'športnega dizl kupjea' s skromnimi 180 konji.
Sem še za foro peljat enak avto z 205 turbo bencinarjem pod havbo.

Meh... ja, nežen in tih pod štandgasom drugih plusov pa ni za najt.
Občutek v riti kot da je polovica teh dvestokonjev nekam pobegnila.
Prehod na dobri stari švohnejši zetor je bil celo veselje, stvar dela ne le na rdečem ampak skorajda nonstop.

Ampak ja, za v trgovino po kruh hodit so najbol primerni adidaski.


Ne vem kaj si ti vozil, ampak z mojimi 165KM (brez turbine) in z avtomatskim menjalnikom imajo konkretno močnejši avtomobili s konkretno več navora kr orenk probleme, če me hočejo lovit v kak klanec. Tako da al vam je pol kavalov pocrkalo al pa ne znate vozit avtomobilov.


V višnjegorski klanec te pihnem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

Po višnjegorcu proti dolenjski jaz vozim s tempomatom 100km/h, v obratni smeri pa 110km/h, ker mi je po avtocestah čisto brez veze hitro vozit. Raje orenk muska, pa tempomat in mirna relaksacijska vožnja.

Probajva raje od Stahovice do vrha Črnivca. Tisto je bolj zanimivo. Čisto uničena cesta z luknjami, serpentine, strmi klanci,... Pravo okolje za moj avto.
https://wego.here.com/directions/mix/Po...

Na tem odseku imam rekordno porabo. Celih 9 litrov na 9.8km prevoženih.

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

facepalm je izjavil:

Je pri dizlu sploh kak drugi argument kot ta fuckin poraba?
Ce me poraba ne zanima (dejansko me ne), zakaj bi mi priporocal dizla?
Recimo 2.0tdi 180hp raje kot 2.0t 270hp?

slednjega bos tudi zelo tezko prodal. ce se ti fucka za porabo pa vzami 5.0 na. zakaj se jebat z prisilnim polnenjem ce ni potrebe. :v

benzin je smiseln za avte prostornine do 1.6 in tezo max 1200-300. za vecje limuzine je bolj primeren dizel, zarad navora bo sama voznja bolj 'gentlmenska'.
:D


Si ti sploh kdaj že avto vozil? Bencinarja s turbino? si sprobal kdaj 5.0 NA vs 2.3 Biturbo? So kdaj probal 2.5 NA bencinarja?
Vsi večji avtomobili po svetu so bencinarji z motorjem od V8 naprej. Velik avto BMW 750 - 5.0 V12 motor - bencinar.
Zakaj bi v tak avto tlačil traktorski motor, ko je pa V12 veliko bolj miren in tih. BMW to mirnost dokazuje, ko kovanec pokonci postavijo na delujoč motor, pa je kovanec pri miru. Daj to naredi na enem izmed velikih dizelskih agregatov.

Samo v evropi so ljudje tok butasti, da sebi v skledo pljuvajo in vozijo umazane dizle kot osebne avtomobile.

-valvoline- je izjavil:

noben bencinar pod 3.0tb ne bo tako dober na ac pri 2000rpm i 6-7 prestavo kot sodoben td z 2.0. ce hoces pravega bencinca vzames nek 3.5+ na v6 ali v8 predelas na lpg da se pocen furas in to je to. vsaj tko bi jaz naredo. ce ni problem poraba ne vem zakaj bi bila potem problem registracija :v


Vsak bencinar od 2.0 naprej je na avtocesti boljši od kateregakoli dizla.

V12 dizel tudi laufa čist mirno za razliko od kakšnega 3 cilinderskega dizla. tukaj ni razlike med bencinom ali pa dizlom temveč med številm batov oz postavitvijo najlepše laufa V ali pa Boxer pri subaruju če postaviš kovanc na motor se tud premaknu ne bo.

krneki0001 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Ok, navor, komu je pač to pomembno.

Hehe, če bi vedu kaj sploh govoriš bi govoril drugače ...

Sm vajen 'športnega dizl kupjea' s skromnimi 180 konji.
Sem še za foro peljat enak avto z 205 turbo bencinarjem pod havbo.

Meh... ja, nežen in tih pod štandgasom drugih plusov pa ni za najt.
Občutek v riti kot da je polovica teh dvestokonjev nekam pobegnila.
Prehod na dobri stari švohnejši zetor je bil celo veselje, stvar dela ne le na rdečem ampak skorajda nonstop.

Ampak ja, za v trgovino po kruh hodit so najbol primerni adidaski.


Ne vem kaj si ti vozil, ampak z mojimi 165KM (brez turbine) in z avtomatskim menjalnikom imajo konkretno močnejši avtomobili s konkretno več navora kr orenk probleme, če me hočejo lovit v kak klanec. Tako da al vam je pol kavalov pocrkalo al pa ne znate vozit avtomobilov.

Avtomatski menjalnik se tukaj pozna, ker ko je pretvornik navora odklenjen ima večji navora kot pa bi ga imel avto z istim motorjem ter ročnim menjalnikom.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Po višnjegorcu proti dolenjski jaz vozim s tempomatom 100km/h, v obratni smeri pa 110km/h, ker mi je po avtocestah čisto brez veze hitro vozit. Raje orenk muska, pa tempomat in mirna relaksacijska vožnja.

Probajva raje od Stahovice do vrha Črnivca. Tisto je bolj zanimivo. Čisto uničena cesta z luknjami, serpentine, strmi klanci,... Pravo okolje za moj avto.
https://wego.here.com/directions/mix/Po...

Na tem odseku imam rekordno porabo. Celih 9 litrov na 9.8km prevoženih.


Sounds interesting.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Občutek v riti kot da je polovica teh dvestokonjev nekam pobegnila.

To je zato, ker v riti ne čutiš hitrosti, ne čutiš niti prvega odvoda hitrosti (pospeška), ampak drugi odvod hitrosti (spremembo pospeška), šele tu je turbo (dizl) v prednosti. Bencinar ima lahko boljši pospešek, ampak malenkost počasneje pride do njega (no, v bistvu niti to ne, ker pri turbini se mora turbina najprej malo bolj zavrtet, ampak ko se zavrti, brcne), in ostaneš brez tega občutka v riti (ki meni ne pomeni dost). Tako da bi komot dal dva podobna avta na stezo, bencinarja in dizla, in bi bil bencinar hitrejši, čeprav bi vsak potnik trdil, da je to nemogoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

True, itak pa je vsem proizvajalcem avtomobilov cilj zagotoviti karseda zvezno pospeševanje brez občutnih trzajev.

Recimo lahko ti punto vsako brzino pribije odzadaj ampak meanwhile v mercedesu na četrt gasa pihneš kavni mlinček ki tuli na vso moč in cuka naprej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Kaksen motor pa bi vzeli za enga transporterja oz. VW californio naprimer za konkreten primer?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Unknown_001 ::

2.5 turbodizel najmanj. Najraje 3.0 če bi bilo v ponudbi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Vozil sem NA 5-cilindrski dizel in nimam pripomb kar se vožnje tiče. Pač smrdi kot vsak star dizl.

Bi bil pa zanimiv tudi bencinc na LPG, ga še nisem imel priložnost sprobat.

M-XXXX ::

pegasus je izjavil:

Vozil sem NA 5-cilindrski dizel in nimam pripomb kar se vožnje tiče. Pač smrdi kot vsak star dizl.

Bi bil pa zanimiv tudi bencinc na LPG, ga še nisem imel priložnost sprobat.

Hahaha, mene prav čudi kako vohate izpuste v avtu v katerem se vozite.

Eni tako nabijate, da še sami sebi verjamete :)

Stipex ::

Benz (gorivo) se splača na avtih pod 1300kg in do 110HP.

Vse ostalo so težke, močne krave, ki rabijo nafto ali pa LPG (npr. V8 LPG stroški so ekvivalentni 2.0-3.0 turbodizlu).

RedDrake ::

m0LN4r je izjavil:

Kaksen motor pa bi vzeli za enga transporterja oz. VW californio naprimer za konkreten primer?

Luksuzna vozila z zetor agregati so neumnost.
Kdor ima petmestno (ali vec) stevilko na racunu, da kupuje avte takih rangov, se ponavadi ne bo prevec obremenjeval s par sto EUR na leto zaradi goriva.
Se vecja neumnost pa bo imet zetorja, ko jim bo v roku pet let prepovedan vstop v mesta v EU-ju.

Troll off, VW Cali pomojem sploh ne mores kupit z benz motorjem, podobno kot vecino gospodarskih vozil.
No, razen v ZDA, kjer recimo dobis Ford Transita s 3.5 V6 biturbo bencincem.

negotiator ::



1.4 tsi vs 2.0 tdi, oba 150hp (desni je dizel)

Pa še nekaj me zanima: zakaj vam je vsem tako važen navor, če pa so v avtih menjalniki? Za bencinarja se komot naredi višje prestavno razmerje in imaš enako navora na kolesih, lahko pa še več, če greš še višje s prestavnim razmerjem. Seveda je potem tudi končna hitrost v neki prestavi nižja, a dizel ima tako in tako nižje obrate. (kar spet pomeni nižjo končno hitrost v določeni prestavi, razen, če nimaš nizkega prestavnega razmerja, kar pa spet pomeni manj navora na kolesih). Bolj pomembna je moč...
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Moč je direktno vezana na navor...

Večji kot imaš navor, lažje imaš lagano vožnjo z manj prestavljanja.

LeQuack ::

Stipex je izjavil:

Benz (gorivo) se splača na avtih pod 1300kg in do 110HP.

Vse ostalo so težke, močne krave, ki rabijo nafto ali pa LPG (npr. V8 LPG stroški so ekvivalentni 2.0-3.0 turbodizlu).


Mislim da moraš to povedati Američanom, ker očitno ne vejo, tako da vozijo kar 5.0L velike zverine in to kar na bencin. Si misliš kako bi bili še gospodarsko razviti in bogati, če bi vedeli za te nasvete.
Quack !


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624116759 (96074) gddr85
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27167101 (47565) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528770 (24572) krneki0001
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15034342 (29942) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743199752 (164765) Spajky

Več podobnih tem