Forum » Na cesti » Bencin ali diesel?
Bencin ali diesel?
D3m ::
Update:
Opel Astra K, 1,6 CDTI 100kw/136km
Povprečna 4,5 l/100km
90% AC
10% regional
Povprečna hitrost 60,8 km/h
Jutranji zastoji zbijejo povp. hitrost, nazaj grede cca. 130 km/h.
lp.
Merjeno rocno ali preko BC?
Merjeno preko BC.
Ročno še nameravam, ko ponovno tankam.
|HP EliteBook|R5 6650U|
m0LN4r ::
Bull ni, ker je vsak dan po radiu. Je pa odvisno od mesta do mesta kako bodo zadevo speljali zaenkrat.
Je pa ze tko, da se sedaj jebes z nalepki in recimo "cestnina" za Golf je tako:
GTD bo ca. 300eur
GTI ca. 150eur
TGI ca. 40eur
GTE ca. 40eur
E-Golf 0eur
Pol pa se sranje z conami in nalepkami, kar pa je ze v veljavi.
Je pa ze tko, da se sedaj jebes z nalepki in recimo "cestnina" za Golf je tako:
GTD bo ca. 300eur
GTI ca. 150eur
TGI ca. 40eur
GTE ca. 40eur
E-Golf 0eur
Pol pa se sranje z conami in nalepkami, kar pa je ze v veljavi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
iDare ::
pri takšni porabi kot navajaš, ti zapaše stisnt avto glih enkrat na par let.. Sam sem imel ravno tako megana 1.6 16v in potem scenica 1.6 16v, pa sem prišel na takšno porabo samo ob totalnem jajcanju.. Matr, res bi rad videl vas, dinamične šoferje v akciji.. Imam občutek, da je za vas dinamično že, če avto poženete čez 2500 obratov, pa vse tja do 3000...
no, lahko pa da proizvajalci delajo tako zelo različne motorje znotraj enega modela, da so takšne razlike, glede na to, da VSI vozite skrajno dinamično
no, to ni res ane... pr men se kr parkrat na dan odvrti do blokade :)
kakšno si mel pa ti porabo pri meganu 1.6 16V? to je namreč že moj drugi 1.6. 16v in poraba je enaka, kot pri prvem... to je vožnja malenkost nad omejitvam z mjčkn hitrejšim speljevanjem.
krneki0001 ::
Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".
kixs ::
Update:
Opel Astra K, 1,6 CDTI 100kw/136km
Povprečna 4,5 l/100km
90% AC
10% regional
Povprečna hitrost 60,8 km/h
Jutranji zastoji zbijejo povp. hitrost, nazaj grede cca. 130 km/h.
lp.
Merjeno rocno ali preko BC?
Merjeno preko BC.
Ročno še nameravam, ko ponovno tankam.
Vprasam zato, ker na moji Astri H odstopa BC od realne porabe za skoraj 1L. Sicer te ne strasim, ker nekatere Astre imajo dokaj tocen BC.
Grey ::
Bull ni, ker je vsak dan po radiu. Je pa odvisno od mesta do mesta kako bodo zadevo speljali zaenkrat.
Je pa ze tko, da se sedaj jebes z nalepki in recimo "cestnina" za Golf je tako:
GTD bo ca. 300eur
GTI ca. 150eur
TGI ca. 40eur
GTE ca. 40eur
E-Golf 0eur
Pol pa se sranje z conami in nalepkami, kar pa je ze v veljavi.
Ah ne ne, mislu sm bull v smislu odločitve in podlaga za to odločitev. To, da bojo to naredl, je blo že rečen.
iDare ::
krneki0001 je izjavil:
Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".
3.9L / 100? dej me nauč :)
swdev ::
Kako je tebi uspelo pri "dinamični" vožnji prit do tako nizke, meni ni jasno.
Moj Megane 1.6 16V bencinar:
- mestna 25%
- regionalna 15%
- ac 60%
Poraba 7.5l. Recimo relacija MB-Koper-MB na tempomatu 130km/h pridem do 6.9l nekje.
Imam pa sicer občutek, da vozim po regionalnih in mestnih cestah precej varčno (po mestu kamot v 5. prestavi pa 55km/h), na nizkih obratih.
Moj Megane 1.6 16V bencinar:
- mestna 25%
- regionalna 15%
- ac 60%
Poraba 7.5l. Recimo relacija MB-Koper-MB na tempomatu 130km/h pridem do 6.9l nekje.
Imam pa sicer občutek, da vozim po regionalnih in mestnih cestah precej varčno (po mestu kamot v 5. prestavi pa 55km/h), na nizkih obratih.
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".
3.9L / 100? dej me nauč :)
po hribu navzdol :)
#brezpodpisa
iDare ::
krneki0001 je izjavil:
Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".
3.9L / 100? dej me nauč :)
po hribu navzdol :)
Ja haha.
jst mam 80% 90 km/h, ostalo mesto. AC nimam. Kaže pa 6.8, mel sm pa tud 7.3 že :)
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".
3.9L / 100? dej me nauč :)
60km/h tam kjer je omejitev 90 in 90km/h po avtocesti, brez naglih pospeševanj in brez naglih zaviranj z zelo lahko nogo.
Brat je razbil zadnjo šipo, pa smo se tako počasi vozili, da smo prišli do servisa, kjer so zamenjal šipo.
iDare ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Megane 1.6 16V lahko spraviš na 3.9 litra na 100km, pa vse do 15 litrov na 100km. Vse je odvisno od noge in ali si ovira ali pa si "najhitrejši".
3.9L / 100? dej me nauč :)
60km/h tam kjer je omejitev 90 in 90km/h po avtocesti, brez naglih pospeševanj in brez naglih zaviranj z zelo lahko nogo.
Brat je razbil zadnjo šipo, pa smo se tako počasi vozili, da smo prišli do servisa, kjer so zamenjal šipo.
dej prosim nehi no :) zaradi takih so nesreče, k vozjo 60 tam, kjer je 90. pa še tko ne prideš na 3.9L / 100.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iDare ()
tikitoki ::
Bull ni, ker je vsak dan po radiu. Je pa odvisno od mesta do mesta kako bodo zadevo speljali zaenkrat.
Je pa ze tko, da se sedaj jebes z nalepki in recimo "cestnina" za Golf je tako:
GTD bo ca. 300eur
GTI ca. 150eur
TGI ca. 40eur
GTE ca. 40eur
E-Golf 0eur
Pol pa se sranje z conami in nalepkami, kar pa je ze v veljavi.
Ah ne ne, mislu sm bull v smislu odločitve in podlaga za to odločitev. To, da bojo to naredl, je blo že rečen.
A ni cestnina za ceste vzdrzevati?
Torej bodo revni subvencionirali bogate hipsterje. Super.
Ce je problem onesnazevanje, se poveca trosarina na energent, problem solved.
Invictus ::
RS Octavie res kurijo manj, Saj so bile vzrok za VW Bluemotion . VW je šlo v nos, da ima Škoda najbolj varčen avto v koncernu .No to me pa res zanima in bi te prosil za vir, ker glede na to, da gre za enak motor močno dvomim, da ima različno porabo. Seveda so še ostali faktorji, ki vplivajo na porabo, katere pa bodo verjetno inženirji vzeli v zakup, saj niso neumni.
Revija AvtoMoto ene 9 let nazaj.
Škoda RS 2.0 dizel je imela povprečno porabo nekje okoli 4.0.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
facepalm ::
Pred desetimi leti je bila Octavia RS varcna kot Toyota Prius. Ni cudno, da so se Priuske tako slabo prodajale:)
1b0r ::
dej prosim nehi no :) zaradi takih so nesreče, k vozjo 60 tam, kjer je 90. pa še tko ne prideš na 3.9L / 100.
Pomoje tudi ne, sam sem imel po praktično povsem ravni cesti 6,1l, nazaj 4,3l (sicer je 80m razlike v nadmorski višini, ampak vsaj ovinkasta ni), po taki s klanci in ovinki pa 5,9l, nazaj 6,5l.
To je res minimalno kar se da, pospeševanje samo do 2000, po ravninah max 60-70 oz. 2000rpm.
Max pa tudi nisem dosegel 15l, ampak je bilo 11,5l, neprestano na blokadi, tako da ne vem kaj bi še lahko naredil za več, mogoče res hud klanec konstantno pri 6000-6500rpm.
Povprečje je pa itak max 9l, tudi če se ne vem kako izživljaš, po naseljih bo dal vsak v 4. ali 5., na dolgih 90 ravninah enako.
Ravno danes, ko sem vozil Astro 1.6T 200 sem razmišljal da 1.6 16V (imel sem Astro H 105) sploh ni bil tako slab avto, hitrejši je bil vsekakor kot če tega vozim samo do 3500 (ga še utekavam), poraba pa samo kakšen liter večja s prestavljanjem pri 6000.
Pač kakorkoli obrneš, je na cesti hitrejši tisti ki prestavlja kasneje, tako da se da s poznim prestavljanjem izničit tudi razliko med 60 in 200KM. Bom res enkrat probal če pridem na 15s kot sem imel z 1.2 60KM, če ga vozim kot ga sedaj.
Glede nesreč pa pomoje ni noben problem, če voziš 60 na regionalki ali 80 na AC, bolj je pomembno da znaš opazovat promet od zadaj in ali pospešit ali pa se pravočasno umaknit. Če pa za sabo nimaš nobenega, pa zaradi počasne vožnje ne bo noben nastradal. Ampak kaj to govorim, taki ki vozijo tako počasi, jih itak ne briga za ostale, pa če jih prehitevajo v škarje po dolgem in počez.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 1b0r ()
damjan1980 ::
Res nikoli ne bom razumel logike, da se kupuje avto bolj športne narave, kot je npr. octavia RS in se vzame dizla, ki je v osnovi traktor. Ampak RSov se v sloveniji z traktor motorjem proda 90% (uraden podatek zastopnika). Razlog je seveda jasen kot beli dan: folk vrže zadnje evre za avto, potem pa špara pri tankanju in se cjazijo z njim 120 na tempomatu in so celi ponosni ko imajo porabo 5.1l. In to seveda potem celi ponosni poudarjajo na vseh možnih forumih in šankih.
Kot je že nekdo prej napisal, vse kar je pod 10l porabe je čisto ok, razen za tiste, ki na račun stroška bencina bolj malo jedo potem za kosilo.
Koliko opažam pri sebi, sem s svojo logiko bolj kot ne čudak v sloveniji. Kupil sem si za številko premali avto od povprečnega janeza mojega kova. Kupil sem bencinarja. Delam ca. 15k km letno. Janez za take brutalne relacije rabi obvezno dizla. Za tisto povprečje dnevno 3km v eno smer. Tiščim ga ko budalo, ker je turbo bencinar res fajna reč. Pije mi med 6.5 in 7.5. Če bi bil liter več mi je res vseeno.
Pa še eno razmišljanje na splošno bencin vs dizl. Povprečen janez naredi letno 14000km. Pri tej kilometrini se povprečnemu janezu dizl nikoli ne izplača. Nabavna cena je višja proti bencincu, razlika v porabi je ca. 1 liter manj proti bencinu. K stroškom vzdrževanja je treba obvezno prišteti kako turbinco in šobico, ker to garantirano vsaj 1x crkne na vsakem dizlu. Redni servisi za traktorje so 30% višji proti bencincem.
Če potegneš pod črto, za fijakanje relacija dom - šola - služba - interšpar in enaka relacija nazaj, kar je klasična relacija povprečnega janeza, se dizl nikoli ne izplača. Da neznosnega ropota, vibracij in smrada niti ne omenjam.
Ampak vseeno, mi smo dizel dežela. Ker šparamo in čutimo neznosno zadovoljstvo ko rečemo, jaz pa imam porabo 5.8l. Mater sem prišparal.
Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.
Kot je že nekdo prej napisal, vse kar je pod 10l porabe je čisto ok, razen za tiste, ki na račun stroška bencina bolj malo jedo potem za kosilo.
Koliko opažam pri sebi, sem s svojo logiko bolj kot ne čudak v sloveniji. Kupil sem si za številko premali avto od povprečnega janeza mojega kova. Kupil sem bencinarja. Delam ca. 15k km letno. Janez za take brutalne relacije rabi obvezno dizla. Za tisto povprečje dnevno 3km v eno smer. Tiščim ga ko budalo, ker je turbo bencinar res fajna reč. Pije mi med 6.5 in 7.5. Če bi bil liter več mi je res vseeno.
Pa še eno razmišljanje na splošno bencin vs dizl. Povprečen janez naredi letno 14000km. Pri tej kilometrini se povprečnemu janezu dizl nikoli ne izplača. Nabavna cena je višja proti bencincu, razlika v porabi je ca. 1 liter manj proti bencinu. K stroškom vzdrževanja je treba obvezno prišteti kako turbinco in šobico, ker to garantirano vsaj 1x crkne na vsakem dizlu. Redni servisi za traktorje so 30% višji proti bencincem.
Če potegneš pod črto, za fijakanje relacija dom - šola - služba - interšpar in enaka relacija nazaj, kar je klasična relacija povprečnega janeza, se dizl nikoli ne izplača. Da neznosnega ropota, vibracij in smrada niti ne omenjam.
Ampak vseeno, mi smo dizel dežela. Ker šparamo in čutimo neznosno zadovoljstvo ko rečemo, jaz pa imam porabo 5.8l. Mater sem prišparal.
Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.
K0l1br1 ::
damjan1980 je izjavil:
sem s svojo logiko bolj kot ne čudak v sloveniji.Iz preostalega teksta ti lahko kar pritrdim, vendar tukaj ne velja, da vsi vozijo v napačni smeri.
Heavy ::
damjan1980 je izjavil:
Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.
Ne bom vsega komentral ker si mongoloid (ziher). Na eurostat imaš statistiko. Kar se tiče lanske prodaje novih avtomobilov je čez celo EU delež 50:50. Pri nekaterih državah so seveda v prednosti dizli.
#TeamFelix
Han ::
damjan1980 je izjavil:
Ampak vseeno, mi smo dizel dežela. Ker šparamo in čutimo neznosno zadovoljstvo ko rečemo, jaz pa imam porabo 5.8l. Mater sem prišparal.Toliko danes kurijo povprečni turbo bencinci, zato se lahko hvališ z dizlom le pod 5 L.
D3m ::
Uradno ali neuradno?
Boš podal uradne tolerance za ta model?
Boš podal uradne tolerance za ta model?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
D3m ::
Astra K ima uradno kombinirano porabo 3.6-3.9 l/100km po NEDC testu.
Torej je moja poraba realna.
Sicer pa prihaja nov test, ki nadomesti NEDC.
Recimo
Po WLTP je uradna poraba Astre K 1.6 100kw/136
kombinirana
4.2 - 5.8 l/100km
proti NEDC
3.6 - 3.9 l/100km
https://www.opel.ie/tools/wltp-drivingc...
Torej je moja poraba realna.
Sicer pa prihaja nov test, ki nadomesti NEDC.
Recimo
Po WLTP je uradna poraba Astre K 1.6 100kw/136
kombinirana
4.2 - 5.8 l/100km
proti NEDC
3.6 - 3.9 l/100km
https://www.opel.ie/tools/wltp-drivingc...
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
krneki0001 ::
damjan1980 je izjavil:
Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.
Ne bom vsega komentral ker si mongoloid (ziher). Na eurostat imaš statistiko. Kar se tiče lanske prodaje novih avtomobilov je čez celo EU delež 50:50. Pri nekaterih državah so seveda v prednosti dizli.
Pokaži jo!
Konec lanskega leta je 53 odstotkov registriranih osebnih avtomobilov vozilo na bencin, 46 odstotkov na dizelsko gorivo
TOP ::
damjan1980 je izjavil:
Res nikoli ne bom razumel logike, da se kupuje avto bolj športne narave, kot je npr. octavia RS in se vzame dizla, ki je v osnovi traktor. Ampak RSov se v sloveniji z traktor motorjem proda 90% (uraden podatek zastopnika). Razlog je seveda jasen kot beli dan: folk vrže zadnje evre za avto, potem pa špara pri tankanju in se cjazijo z njim 120 na tempomatu in so celi ponosni ko imajo porabo 5.1l. In to seveda potem celi ponosni poudarjajo na vseh možnih forumih in šankih.
Kot je že nekdo prej napisal, vse kar je pod 10l porabe je čisto ok, razen za tiste, ki na račun stroška bencina bolj malo jedo potem za kosilo.
Koliko opažam pri sebi, sem s svojo logiko bolj kot ne čudak v sloveniji. Kupil sem si za številko premali avto od povprečnega janeza mojega kova. Kupil sem bencinarja. Delam ca. 15k km letno. Janez za take brutalne relacije rabi obvezno dizla. Za tisto povprečje dnevno 3km v eno smer. Tiščim ga ko budalo, ker je turbo bencinar res fajna reč. Pije mi med 6.5 in 7.5. Če bi bil liter več mi je res vseeno.
Pa še eno razmišljanje na splošno bencin vs dizl. Povprečen janez naredi letno 14000km. Pri tej kilometrini se povprečnemu janezu dizl nikoli ne izplača. Nabavna cena je višja proti bencincu, razlika v porabi je ca. 1 liter manj proti bencinu. K stroškom vzdrževanja je treba obvezno prišteti kako turbinco in šobico, ker to garantirano vsaj 1x crkne na vsakem dizlu. Redni servisi za traktorje so 30% višji proti bencincem.
Če potegneš pod črto, za fijakanje relacija dom - šola - služba - interšpar in enaka relacija nazaj, kar je klasična relacija povprečnega janeza, se dizl nikoli ne izplača. Da neznosnega ropota, vibracij in smrada niti ne omenjam.
Ampak vseeno, mi smo dizel dežela. Ker šparamo in čutimo neznosno zadovoljstvo ko rečemo, jaz pa imam porabo 5.8l. Mater sem prišparal.
Res bi me zanimal podatek o deležu avtomobilov pri nas bencin/dizl. Pomoje 80% dizl ziher. V nemčiji je dizlov v prometu ca. 35%. Tam še ljudje očitno obvladajo računico kaj se komu izplača in kaj ne. Pri nas je odločilni faktor samo poraba l/100km.
To pišeš mal na pamet,ker očitno dizla si vozu sam nisi pa ga dolgo imel.Jaz z mojim dizlom nimam nobenih težav razno redni servis pa ga mam že 10 let.Tisto ko pišeš o porabi,če ti je razlika 1l ti je na 100km ne na rezervar,kar na rezervar nanese približno 4 l odvisno kolk tank maš.Nabavna cena dizla in benzin si mal poglej ni več nobene kot učasih.In sprašuješ se zakaj je pri nas več dizlov.Pri nas se Janezi zelo radi vozijo v velikih kolih in seveda potem je bolje uzet Dizla saj Bencinarja skoraj ni.In ko kupiš take velike mrcine in težke kot so BMW,Audi,Merdžo seveda vsi bi radi 3.0 V6 in logično je Dizel najbolša izbira,še tako veliko guta kaj šele Benzinar.Pri nas Janezi redko kupujejo avto glede razdalje na šiht,kupuje se avto,kdo ma dalše ga in kaka značka je od spredaj,predusem pa črna barva avta.
damjan1980 ::
Ne vem sicer v kateri Sloveniji ti živiš, ampak v tej ko jaz, ima janez megana, malo jači janez passata. 3.0 V6 ipd. jih je za vzorec. Z zadnjim stavkom pa se strinjam. In se direktno veže na mojega: ker dajo zadnje gate za avto, se potem špara pri tankanju.
Dizle sem imel 3, dobro preračunal za vse 3 če so se mi izplačali. Pod črto, se niso. Kot sem rekel, dražja nabavna, dražji servisi. Aja pa ena crkjena turbina, 2300€, ki podere vso matematiko za vse 3 skupaj. Pa se je tako lepo bralo na BC: 6.5 poraba za 180km močen avto pred 13 leti.
Dizle sem imel 3, dobro preračunal za vse 3 če so se mi izplačali. Pod črto, se niso. Kot sem rekel, dražja nabavna, dražji servisi. Aja pa ena crkjena turbina, 2300€, ki podere vso matematiko za vse 3 skupaj. Pa se je tako lepo bralo na BC: 6.5 poraba za 180km močen avto pred 13 leti.
user1618 ::
Halo!
Razmišljam o nakupu novega avtomobila, pa me zanima vaše mnenje. Glede na to, da delam relativno malo kilometrov na leto (okoli 15.000km), nisem imel pri nakupu zdajšnjega avtomobila pred osmimi leti nobenih večjih težav - odločil sem se za bencinarja, saj je bila že samo razlika v ceni enega in drugega več kot očitna.
Zdaj, v tem času, pa nisem več prepričan, da se mi bolj splača kupiti bencinarja. Cena ni več tako blazno različna, diesel agregati so postali zmogljivejši, bolj tihi, manj onesnažujejo,...
Skratka, kaj vi mislite o tem? Kako pa je s tem nekakšnim davkom na diesel motorje, o katerem nekaj slišim?
Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf
"If we were supposed to talk more than listen
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
facepalm ::
Meni ze samo tisina v kabini in manj sunkovito pospesevanje odtehtajo tiste par litrov porabe na 100km.
Ni mi pa jasno, zakaj drzava, se vedno pasivno subvencionira dizel.
Ni mi pa jasno, zakaj drzava, se vedno pasivno subvencionira dizel.
TOP ::
Dobro tole pred 13 leti so se tudi kvaliteta dvignila,tako dizlov kot pa benzinar,zdej jaz mam še orginal turbino in nobenih problemov,meni se je dosedaj dizel veliko bolj splačal kot benzinar,ki sem ga prej imel,prvič oba sta bila nova,da se razumemo glede porabe škoda zgubljat besed je pa res,da sem imel veliko težav s tistim benzinarjem verjetno zato,ker je bil Italjan.Sem pa nekje našel test,ko so testirali Focusa 1.0 Ecoboost in 16tdi.In prišli do zaključka,da če delaš okrog 12k km na leto ali več se ti bolj splača Dizel,to so bila oba nova avta in merjeno samo na testu se pravi kratek cikel,ko ni bilo okvar seveda.Jaz živim v takem delu,kjer imajo vsi neke BMW pa Audije.
-valvoline- ::
sodobni turbobencinarji majo tudi zakomplicirane in nezanesljive common rail sisteme z sobami ki zahtevajo lab quality energentov. turbine se jim kvarijo podobno kot dizelske. v bistvu pri novejsih generacijah vozil je skoraj zabrisana meja med dizle in bencinarje, prihahajo turbobencici z samovzigom goriva k ne bodo potreboval svecke za vzig. razlika v porabi ostaja in je se vedno dobrih 30% v prid dizla, pa se nafta je zaenkrat se vedno cenejsa. Zmaga pa NA bencinar predelan na lpg (ali se bolj na metan)
facepalm ::
Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?
-valvoline- ::
Temu prištej še 0,3 - 0,5 L, ker vsi računalniki lažejo...
BC lahko kaze tudi visjo porabo kot je realno
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
smacker ::
-valvoline- ::
smacker ::
-valvoline- je izjavil:
ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.
Razlika v navoru se manjša, turbobencinarji majo kr precej navora že. Prodaja pa sodi v stroške/ceno.
D3m ::
Halo!
Razmišljam o nakupu novega avtomobila, pa me zanima vaše mnenje. Glede na to, da delam relativno malo kilometrov na leto (okoli 15.000km), nisem imel pri nakupu zdajšnjega avtomobila pred osmimi leti nobenih večjih težav - odločil sem se za bencinarja, saj je bila že samo razlika v ceni enega in drugega več kot očitna.
Zdaj, v tem času, pa nisem več prepričan, da se mi bolj splača kupiti bencinarja. Cena ni več tako blazno različna, diesel agregati so postali zmogljivejši, bolj tihi, manj onesnažujejo,...
Skratka, kaj vi mislite o tem? Kako pa je s tem nekakšnim davkom na diesel motorje, o katerem nekaj slišim?
Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf
Bencinarji so dobili DPF.
http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen...
Cry me a river.
|HP EliteBook|R5 6650U|
damjan1980 ::
-valvoline- je izjavil:
Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?
ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.
Vidim da si ti tukaj lokalni sralec klampf na pamet. 30% večja poraba pri bencincu? Si ti zaštekal z razvojem ene 10 let nazaj? Malo si oglej spritmonitor povprečne porabe primerljivih modelov bencin / dizel in si preračunaj %, če znaš seveda.
Dražje prodaš dizla? Mogoče zato, ker si ga dražje kupil? Bencinca dolgo prodajaš? Zanimivo, golfa TSI sem prodal v 4 dneh za ceno, da se mi še danes smeji.
D3m ::
damjan1980 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?
ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.
Vidim da si ti tukaj lokalni sralec klampf na pamet. 30% večja poraba pri bencincu? Si ti zaštekal z razvojem ene 10 let nazaj? Malo si oglej spritmonitor povprečne porabe primerljivih modelov bencin / dizel in si preračunaj %, če znaš seveda.
Dražje prodaš dizla? Mogoče zato, ker si ga dražje kupil? Bencinca dolgo prodajaš? Zanimivo, golfa TSI sem prodal v 4 dneh za ceno, da se mi še danes smeji.
Prodal si zaradi modela.
|HP EliteBook|R5 6650U|
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.
Razlika v navoru se manjša, turbobencinarji majo kr precej navora že. Prodaja pa sodi v stroške/ceno.
ne, navor se visa enim in drugim,sodoben tb ma navor podoben prvim tdi generacijam, sodoben td pa podoben sleparjem.
TOP ::
-valvoline- je izjavil:
sodobni turbobencinarji majo tudi zakomplicirane in nezanesljive common rail sisteme z sobami ki zahtevajo lab quality energentov. turbine se jim kvarijo podobno kot dizelske. v bistvu pri novejsih generacijah vozil je skoraj zabrisana meja med dizle in bencinarje, prihahajo turbobencici z samovzigom goriva k ne bodo potreboval svecke za vzig. razlika v porabi ostaja in je se vedno dobrih 30% v prid dizla, pa se nafta je zaenkrat se vedno cenejsa. Zmaga pa NA bencinar predelan na lpg (ali se bolj na metan)
Citiram ti kaj je napisal valvoline,če ne verjameš.Ti si en navaden bik ki trosiš neumnosti,sem ti napisal,da sem imel prej benzinarja potem dizla oba avta 10 let in vem kaj pišem,ti pa kar nekaj napamet glede porabe.Kar se tiče bika je bilo mišljeno Damjanu1980.Da ne bo pomote Valvoline.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
Heavy ::
Glasujem za bencinarja: cenejše vzdrževanje, tišina v kabini, super za krajše relacije - brez problemov z mašenjem dpf
Pri nemcu je dobra zvočna izolacija kabine, na nizkih obratih je res glasnejši od bencinarja - ampak samo za malenkost, ko pa prideš do vožnje po avtocesti pa nastane razlika ali voziš na 2700 obratih ali 5200 (5 prestav) pri 130kmh. Pri dveh nemcih doma imam za avtocestno vožnjo raje dizla.
#TeamFelix
bambam20 ::
-valvoline- je izjavil:
Ce ne gledamo financno (stroski, poraba itd..).
Ima dizel sploh kaksno prednost pred bencincem?
Oz turbo dizel napram turbo bencincem?
ogromen navor, lazje i drazje ga prodas k pride cas za menjavo.
Mhm. 1.2 pa 1.4 TDi imata res ogromno navora. in vrhunske pospeške. Res.
damjan1980 ::
-valvoline- je izjavil:
sodobni turbobencinarji majo tudi zakomplicirane in nezanesljive common rail sisteme z sobami ki zahtevajo lab quality energentov. turbine se jim kvarijo podobno kot dizelske. v bistvu pri novejsih generacijah vozil je skoraj zabrisana meja med dizle in bencinarje, prihahajo turbobencici z samovzigom goriva k ne bodo potreboval svecke za vzig. razlika v porabi ostaja in je se vedno dobrih 30% v prid dizla, pa se nafta je zaenkrat se vedno cenejsa. Zmaga pa NA bencinar predelan na lpg (ali se bolj na metan)
Citiram ti kaj je napisal valvoline,če ne verjameš.Ti si en navaden bik ki trosiš neumnosti,sem ti napisal,da sem imel prej benzinarja potem dizla oba avta 10 let in vem kaj pišem,ti pa kar nekaj napamet glede porabe.Kar se tiče bika je bilo mišljeno Damjanu1980.Da ne bo pomote Valvoline.
In če si ti to zdaj napisal, si ti neka referenca, povprečje za cel svet? Glede na pamet glede porabe pa tudi tebi svetujem ogled spritmonitor, če si znaš interpretirat prebrano seveda. Glede na tvoje zapise tukaj namreč nisem čisto prepričan da ti to gre dobro od rok.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115420 (94735) | gddr85 |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66711 (47175) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28572 (24374) | krneki0001 |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33947 (29547) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197934 (162947) | Spajky |