» »

Bencin ali diesel?

Bencin ali diesel?

Magic1 ::

Golf II diesel, ne bo nikjer problemov, le ojačani bicepsi in tricepsi.
Magic

krneki0001 ::

hojnikb je izjavil:

18KM so imele verjetno kake GP varjante...

DM GP (1980; verzija 4)

Št. izdelanih vozil: izpopolnjen predhodnik
Max hitrost: >158 km/h
Št. prestav: 6
Moč motorja: 13,2 (18) KM @ 16000 /min-1
Skupna teža: cca. 55kg
Dosežki: državno prvenstvo (1.), evropsko prvenstvo (1.)


Samo to je bil 125 ali 150ccm

hojnikb ::

afaik je to bla 50cc klasa, torej 50cc motor
#brezpodpisa

krneki0001 ::

To je bil samo en motor, al je bila serija?

TilenS ::

Odvisno od modela. D5 ter D6 varijant je bilo največ kasnejših DM GP modelov je bilo manj. Informacij o tem je na netu veliko. Če je komu to zanimivo pa lahko odpremo novo temo.

Vzeto z starodobnik.net:
1959 - D3 verzija 1 izdelani 2
1960 - D5 verzija 1 izdelane 4
1961 - D5 verzija 2 izdelane 4
1962 - D7 verzija 1 izdelanih 5
1962 - D5 verzija 2 izdelanih 100
1965 - D9 verzija 1 izdelanih 6
1967 - D6S verzija 1 izdelanih 12
1968 - D6S verzija 2 izdelanih 6
1969 - D6S verzija 3 izdelane 4
1971 - D6 GP71 izdelan prototip
1972 - D6 GP72 izdelan prototip
1976 - DMS GP75 verzija 1 izdelanih 20
1977 - DMS GP verzija 1 izdelani 2
1978 - DMS GP78 verzija 2 izdelanih 6
1979 - DMS GP79 verzija 3 izdelane 4
1980 - DMS GP verzija 4 predelane specialke preteklih sezon

Tomosov hitrostni rekord z 50cc motorjem je pa bil 205km/h na Grobniškem letališču.

Pri nas se z 50cc tekmuje v C1 klasi (starodobniki, replike). Posnetek dirke na Vranskem, klik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TilenS ()

FTad ::

Smrekar1 je izjavil:

FTad je izjavil:

Skuter ali moped bi bili opciji, v primeru, da je suho vreme :) Sicer bi pa potem moral kupiti se moped :)


Itak, samo to je relativno majhna investicija. Če prihraniš recimo 5 L/100 km goriva in se voziš recimo nekaj več kot polovico časa v službo s čim takim - v povprečju recimo 100 km/mesec (pozimi lahko nič, pomladi in poleti lahko tudi vse) to nanese kakih 6-7 EUR prihranka mesečno. Ni ne vem kaj, ampak potem lahko kombiniraš z dizlom, ki je na relaciji občutno cenejši od bencinarja. Skuter si ti odplača v nekaj vožnjah v München.

Ampak ja, ker postajajo dizli tudi prepovedani v dolocenih mestih v srediscih je potem bolje bencinar, tistih nekaj L vecja poraba me ne bi/bo motila.


Odvisno od tega koliko časa nameravaš vozti omenjen avto. Še nekaj let to ne bi smela biti tako velika težava, v roku 5 let se bo tebi in vsem ostalim bržkone že splačalo menjati za 100% električnega (morda tudi vodikovega, bomo videli). To je isti rok kot bodo nekatera bolj razvpita mesta - London, Pariz, ipd - prepovedala dizle v centru.

Kakor koli, dizel je bolj kot ne na poti izumrtja, bencin pa mu je tu tesno za petami. Avta ne kupuješ za naslednjih 20 let, prej 5-7 let. To imej v mislih :)


Trenutno se nagibam k nakupu dizla (Zelja rabljen Passat letnik cca 2006 2.0, ceprav sem slisal, da nj bi imeli modeli do 2009 neke tezave z motorjem). Spomladi pa potem se nakup enega mopeda (za katerega ne potrebujem registracije).

KTr1sk ::

Je občutek navora pri bencinarju, ki ima turbino podobno kot pri dizlu? Ker sam vozim turbodizla in ko grem na navadnega bencinarja 1.8, mi je všeč pri bencinarju da takoj poskoči in ne rabil 2k obratov da potegne, ampak ga potem ga pa potem zmanjka nad 3k in pri dinamičnji vožnji zmanjka bencinarju "občutek navora.da vleče" pri višjih obratih...je potem prihodost da bodo vse več turbo-bencinarjev na trgu in vse manj dizlov? oz vnaprej kaj bolj ekološko-elektro, sam tukaj ne vidim še prave konkurnce da bo se kar takoj obrnilo..
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

damjan1980 ::

Za VW TSI ti lahko povem da zacne vlecti ze dokaj hitro (dalec pred 2000)in vlece lepo enakomerno do preko 4000 obratov, potem ga pocasi zacne zmanjkovat. Dizli pogosto pri 2000 butnejo z vso silo in jih zacne zmanjkovat nad 3000.

energetik ::

Tukaj si izbereš tvoj avto ali mašino (vsaj podobno), nato pogledaš graf navora. Se takoj vidi kdaj, koliko in kako kakšen tip motorja "vleče". Drugo so samo subjektivna mnenja:
http://www.rri.se/index.php?Visitor=2&D...

stara mama ::

Jasno, da ima vsak motor nekaj turbo laga, če te to zanima.
Drugo je pa področje povečanega navora (ko nekateri poznavalci radi pravijo da se "vklopi" turbina, đizs ;(( )
Je pri TSIju dokaj nizko.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

KTr1sk je izjavil:

ko grem na navadnega bencinarja 1.8, mi je všeč pri bencinarju da takoj poskoči in ne rabil 2k obratov da potegne

Od prostega teka do 2000rpm so 1.6-2.0 NA bencinarji res dobri (med 1.6 in 2.0 niti nisem opazil razlike, je tudi 1.6 OK), ampak turbobencinarji enake prostornine ne bi smeli bit nič slabši. Problem je pri manjših prostorninah, že 1.4 MultiAir 135 je totalno mrtev čim padeš pod 2000. To pa ne verjamem da gre 1.4 NA tako slabo, ker to je šlo še slabše kot Punto 1.2 60, ali pa je tukaj samo tak občutek, ker imaš v trenutku preskok iz 90 na 230Nm.
Sam sem imel še avtomatika, ki še poslabša zadevo, tako da sem krožna križišča resnično sovražil.
Zdaj z 2.0 NA ni problem it lepo počasi not v 2., ali pa od stoječega res poskočit noter v 1., s tem da pred dvigom sklopke povišaš obrate. Čeprav ko je bilo zadnjič tisto VW srečanje v Lescah, sem tudi ene 5x probaval se vrinit v luknjo, pa mi ni uspelo, ampak sem pomoje nekaj delal narobe.

V srednjih obratih so pa NA res švoh, turbaki pa ravno obratno, od 2000-5000 delajo najbolje.

Grafe sem pa tudi sam gledal, ampak moram priznat, da nisem imel niti malo predstave kako bo šel in kakšne pomanjkljivosti bo imel 1.4T 135 in 2.0 197, od obeh sem pričakoval veliko več kot pa sem dobil, res pa da sta oba za SLO vseeno precej nadpovprečno dobra motorja, na cesti je takih manj kot 1%. Mislim da še najmanj reskiraš, če kupiš 1.6-2.0T.
Recimo Astro 1.4T 150 sem vozil in sem bil zelo razočaran, je precej slabši od obeh prej omenjenih. Sicer pospeški so za 150KM, če meriš časovno, ampak med vožnjo pa ni čutit tistih 245Nm, je šlo bolj za nekje 200Nm. Ali pa se mu je samo manjkala Dynamic oprema, ker tudi Alfa je bila s sport tipko povsem drug avto, odzivnost plina naredi svoje. Nisem pa opazil, da bi bil problem pod 2000rpm, res pa da mi tega ni ratalo konkretno stestirat (avto moraš itak imet za vsaj 2 dni, ne pa za eno uro), ampak med samo vožnjo nisem opazil, da bi mu kdaj zmanjkalo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

mailer ::

Ker sem se nakako že odločil za nakup avta z dizel motorjem me zanima koliko prostornine naj ima? 1.2, ali 1.4, mogoče celo 1.6 ali 2.0? Gledam različne proizvajalce ampak se nekako ne morem odločit. Sedaj imam bencinarja 1.4 z 75KM, gledam pa bolj znamke kot so Volvo, Toyota, Mazda, Honda, Škoda, Alfa Romeo, se pravi ne Francoze in Nemce.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

FTad ::

Ja kako velik/tezak avto bos imel? Ce je kak karavan/limuzina, potem bi (vsaj jaz) vzel definitvno 2.0 oz 140KM.... Sploh za udobno voznjo po AC npr.

PrimoZ_ ::

2.2 dizel -> 6.5 povprečna poraba z večino voženj po AC. Za specifične primere je dizel super ampak samo za specifične.
Pa še sedaj ko so bencinarji tako npredovali dizla ne bi več kupoval.

FTad ::

PrimoZ, kaj je zate specificna voznja?

m0LN4r ::

https://www.spritmonitor.de/de/user/m0L...
Vec moci = vec prehitevanja in pospesevanja
Summa summarum:
1.4 90KM dizelbmt - 57eurov za 1000km
2.0 110KM dizel - 67eurov za 1000km
1.4 60KM benz - 79evrov za 1000km
1.8 190KM benz - 100eurov za 1000km
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

stara mama ::

mailer je izjavil:

Ker sem se nakako že odločil za nakup avta z dizel motorjem me zanima koliko prostornine naj ima? 1.2, ali 1.4, mogoče celo 1.6 ali 2.0?

1.9 !!
Ekologija™ in Trajnost™

koyotee ::

stara mama je izjavil:

mailer je izjavil:

Ker sem se nakako že odločil za nakup avta z dizel motorjem me zanima koliko prostornine naj ima? 1.2, ali 1.4, mogoče celo 1.6 ali 2.0?

1.9 !!


Zakaj 1.9?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

mailer ::

Hkrati bi imel rad tudi čim nižjo porabo tako, da sta zaenkrat favorita 1.4 ali 1.6, 1.9 pa v modelih, ki jih gledam ni. Še najbolj se mi dopade Honda Civic 1.6 a je veliko izven mojega ranga financ. Pa tudi glede udobja vožnje in p/p se mi zdi 1.6 motor še vedno najboljša izbira. Karavanov zaenkrat ne gledam, ker ga ne potrebujem če smo pa že pri modelih pa: Giuilietta, Civic, Mazda3, Rapid, Octavia, Yaris, C30, Polo.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

krneki0001 ::

subaru impreza?

pegasus ::

Jup, preizkušeno gre na 5.2l/100km ... ampak si s takim načinom vožnje precejšnja ovira na cesti ;)

krneki0001 ::

Ti si imel 1.5 motor?

;-) ::

mailer je izjavil:

Hkrati bi imel rad tudi čim nižjo porabo tako, da sta zaenkrat favorita 1.4 ali 1.6, 1.9 pa v modelih, ki jih gledam ni. Še najbolj se mi dopade Honda Civic 1.6 a je veliko izven mojega ranga financ. Pa tudi glede udobja vožnje in p/p se mi zdi 1.6 motor še vedno najboljša izbira. Karavanov zaenkrat ne gledam, ker ga ne potrebujem če smo pa že pri modelih pa: Giuilietta, Civic, Mazda3, Rapid, Octavia, Yaris, C30, Polo.



Kakega civica pa gledas da se ponuja 1.6 motor? Imam 2.2ictdi z remapom 185hp od 60.000 dalje in pri 260.000 sem menjal prvo sklopko, par rok, in takih manjsih zadev. Turbina, injektorji, pumpa, in vse kaj je v motorju ter okoli so se nedotaknjeni. DPF je bil odstranjen v zgodnjih kilometrih ko ke bil delan remap.

Poraba po bc nikoli nad 6l najveckrat okoli 5,5.

mailer ::

Če ti kdaj kdo prdne pod nos se ne pritožuj, človek je samo brez DPF filtra. Verjetno odstranjen v puberteti.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

stara mama ::

V puberteti je vozil še s16 (foter mu je dajal za bencin), vmes menjal kup avtov, zdaj pa pravi da je v kratkem na tazadnjega naklepal že 200k.
Njegovi posti so prazna slama oz. okvirčki, ki bi jih bilo potrebno skriti.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Se zdaj fote placuje gorivo ce smo ze tam ampak to se te ne tice;)
Pa nisem menjal kup avtov od s16 do zdaj mogoce 3-4, ostali so bli za preprodajo mogoce je kdaj kater ostal nekaj casa.

pegasus ::

krneki0001 je izjavil:

Ti si imel 1.5 motor?
Da, ga še imam :)

PrimoZ_ ::

FTad je izjavil:

PrimoZ, kaj je zate specificna voznja?


Daljše razdalje v enem kosu, predvsem AC.

Isti avto pri znancu ki ga vozi vsak dan samo cca 7km po lokalni cesti + nekaj gužvanja skozi mesto -> že parkrat težave z DPF.
Isto kolega z civic diselom, ki se vozi večinoma po lokalnih in regionalnih cestah in spet krajše vožne -> stalne težave z DPF.

Mogoče mali dizel mlinčki delujejo bolje pri mestnih in krajših vožnjah ampak veliki kažejo precejšno nagnjenost k DPF težavam.

krneki0001 ::

dizelske DPF težave imajo vsi, ki imajo kratke relacije in mestno gužvo. Avto mora iz na daljšo relacijo, da naredi regeneracijo dpf-ja. Če tega ne delaš in se samo voziš na kratke relacije, se zadeva zabaše s sajami in potem imajo probleme.

To je tudi en izmed razlogov da se dizla ne splača kupovat, če imaš v glavnem kratke relacije. Za enkrat na leto na morje, je pa vseeno kaj je, ker tudi bencinarji na relacijo ne žrejo več toliko kot pred 20 leti.

iDare ::

Kaj pomeni daljša relacija?

Sam sem namreč zainteresiran za nakup Škode Octavie RS. Do službe imam relacijo - cca 15 km - 3/4 poti je omejitev 90km/h (ne vem, če je relevantno). Kupil bi si bencinarja 220 KM, vendar jih je v SLO (rabljenih) zelo malo. Veliko več je dizlov. Kaj to pomeni za mojo situacijo? Je bedarija kupiti dizla?

pegasus ::

15km je skok čez cesto. Za to kupiš elektriko, če ti ne ustteza, pa cng.

cleanac ::

Pod 50km sploh ne razmišljaj o dizlu, še raje pa 70km ali več.

smacker ::

RS itak more bit turbo bencinar, tud če je za daljše ture.

iDare ::

Ne vem zakaj jih v Slo praktično ni? (avto.net)

1b0r ::

Saj ni nobenega, dočim je 184KM dizlov vsaj 12.
Ne vem kaj je težko razumet, za kratke razdalje bo redkokdo kupil 200KM bencinarja (sam sem sicer ga, ampak je šele druga taka Astra v SLO), povečini vladajo atmosferci.
Problem je tudi, da je to že kar ladja za po ovinkih (že moja Astra s 4,37m se mi zdi nekje na meji), za prav dolge razdalje po AC je pa tudi bolj primeren dizel, čeprav če se voziš umirjeno je razlike pomoje samo 6 proti 7l.
Ampak kdor kupuje 180KM+ avto, ga verjetno ne bo šparal, ker pri nizkih obratih niso nič posebnega. Vsaj sam vem, da ga nisem kupil za vožnjo s porabo 7l (v takem primeru bi vzel 1.0T), kot jo imam sedaj med utekavanjem. Čeprav se vseeno pelje precej lepše kot navaden 1.6 16V z enako porabo, ampak sem imel pred nakupom v mislih bolj 10-11l, potihem pa upal na 9l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1b0r ()

iDare ::

Jst sm se ravnokar s kolegom pogovarju, k je mel mazdo 6 - dizla. Kupil ga je pr 80.000 km, sam je z njim naredu cca 200.000 KM. na začetku se je vozu na šiht cca 4 km, kasnej se je preselu in delu po 15km (šiht) v eno smer. Prav, da nikol ni mel nobenga problema. Zdej je nabavu Audi A6 in isto dela okol 15km v eno smer. Prav, da se ogreje pri cca 5 km že in da ni panike :D

Meni se še 9L zdi precej visoka poraba...
Sem pa ravno včeri testiru rs dizelco - do morja 5.1 porabe. je pa res, da na AC nisem pretiravu. bolj mi je bil všeč pospešek iz 0 :)

smacker ::

Do kopra iz postojne mogoče ja.. ko je skozi 3-4% naklon.

1b0r ::

To imam jest verjetno 6l, saj pravim da pri taki vožnji je še najmanjša razlika, začneš stiskat, bo imel pa dizel 6-7l, bencinar pa proti 10 ali pa celo čez.
Seveda je 9, 10l veliko, saj za bencin je vsakomur škoda denarja, pa ima lahko par 10kEUR na TRR, pač hitro gre tistih 60EUR, nimaš pa veliko od tega. To da se tanka na vsakih 400-500km se gremo lahko samo tisti, ki delamo do 10k km na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1b0r ()

krneki0001 ::

iDare je izjavil:

Meni se še 9L zdi precej visoka poraba...


Karkoli pod 10 litrov je majhna poraba. Nekateri sploh ne veste in očitno si niti ne predstavljate, kaj je to visoka poraba.

iDare ::

Ne, ni blo do kopra iz postojne, ampak iz kranja do izole. Za nazaj je bla pa poraba 6.1. Tko da povprecna do morja in nazaj 5.5?
Ampak tko k sm reku, AC 130 kmh.

Zdej mam megana 1.6 16V. Ne stiskam in ne dirkam skoz. Ko pa zapase, pa stisnm, veckrat.. poraba: 6,8. Ne predstlavlam si da bi mel porabe 10l... skoz gas pr podnu.

hojnikb ::

heh, to potem res bozas gas, da nas tako porabo.....
#brezpodpisa

tomaz- ::

pri takšni porabi kot navajaš, ti zapaše stisnt avto glih enkrat na par let.. Sam sem imel ravno tako megana 1.6 16v in potem scenica 1.6 16v, pa sem prišel na takšno porabo samo ob totalnem jajcanju.. Matr, res bi rad videl vas, dinamične šoferje v akciji.. Imam občutek, da je za vas dinamično že, če avto poženete čez 2500 obratov, pa vse tja do 3000...

no, lahko pa da proizvajalci delajo tako zelo različne motorje znotraj enega modela, da so takšne razlike, glede na to, da VSI vozite skrajno dinamično :D

Invictus ::

Škoda Octavia 1.9 TDI kuri 6l/100km, če jo goniš tam do 160 km/h.

Če jo bolj, kuri takoj precej več. Prešvoh mašina.

RS Octavie res kurijo manj, Saj so bile vzrok za VW Bluemotion ;). VW je šlo v nos, da ima Škoda najbolj varčen avto v koncernu :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

D3m ::

Update:

Opel Astra K, 1,6 CDTI 100kw/136km

Povprečna 4,5 l/100km

90% AC
10% regional

Povprečna hitrost 60,8 km/h

Jutranji zastoji zbijejo povp. hitrost, nazaj grede cca. 130 km/h.

lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Po naselju vam ni treba vozit skrajno dinamicno prosim, da nabijete porabo tut ce je 300km masina.
Jst se peljem cez dolga naselja v 6. prestavi v krajsih pa 5. - tako da ce mam izven naselja potem porabo 10+ se to na koncu zgliha navzdol. Al pa ce se neki cajta moras za kakim kamionom furat se tudi hitro zbije povprecje.
Its not roketto sajensu.

Dizel FTW ! Nemci bodo zaceli z 2018 prepovedat voznjo z dizli cez nekatera mesta in obmocja.

Zato se pa ze dobijo tovarniski avti na Plin in Elektriko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Pa je to dokončno?

Koliko vem se bunijo v Berlinu glede popolne prepovedi dizlov.

Ali je to mišljeno za Euro 5 in navzdol?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

cleanac ::

Invictus je izjavil:

RS Octavie res kurijo manj, Saj so bile vzrok za VW Bluemotion ;). VW je šlo v nos, da ima Škoda najbolj varčen avto v koncernu :D.
No to me pa res zanima in bi te prosil za vir, ker glede na to, da gre za enak motor močno dvomim, da ima različno porabo. Seveda so še ostali faktorji, ki vplivajo na porabo, katere pa bodo verjetno inženirji vzeli v zakup, saj niso neumni.

kixs ::

D3m je izjavil:

Update:

Opel Astra K, 1,6 CDTI 100kw/136km

Povprečna 4,5 l/100km

90% AC
10% regional

Povprečna hitrost 60,8 km/h

Jutranji zastoji zbijejo povp. hitrost, nazaj grede cca. 130 km/h.

lp.


Merjeno rocno ali preko BC?

smacker ::

Merjeno s kozarcem piva v gostilni.

Grey ::

m0LN4r je izjavil:

Dizel FTW ! Nemci bodo zaceli z 2018 prepovedat voznjo z dizli cez nekatera mesta in obmocja.

To je tak bull, da večjega skoraj težko izustijo. Upam, da bodo enako naredili s turbo-bencinarji drugače je to pristransko. Turbo-dizel ali turbo-bencinar enako sranje kar se tiče onesnaževanja s trdimi delci in plini. Verjetno se hočejo s tem odkupiti v očeh javnosti zaradi Diesel Gate-a.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624115420 (94735) gddr85
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27166707 (47171) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528572 (24374) krneki0001
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15033947 (29547) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743197934 (162947) Spajky

Več podobnih tem