» »

Bencin ali Dizl

Bencin ali Dizl

««
8 / 13
»»

Zheegec ::

Proizvodnja Priusa III z Li-xx baterijami v 2010 oz. priprave na njegovo proizvodnjo so že v polnem teku. 2010 Prius III z litijevi baterijami je dejstvo, na trg pa pride - 2010.

Torej BO, povej kaj JE že enkrat.
Pa tvoja primerjava 2.4JTDm in 2.5T bencinarja tudi ni na mestu, prav tako.

Ja, pa saje pri dizlu so problem, zato pa so filtri trdih delcev. Pa nobenih saj... Me likes my diesel :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

PrimozR ::

Novejše turbo mašine tudi niso več tako občutljive na kratke relacije. Sintetična olja danes mažejo solidno že pri nižjih temperaturah pa turbine so precej bolj robustne kot tiste izpred 15 let.

Kul, torej ni take panike. itak pa 206 oz. 86 Nm navora predstavlja precejšno razliko :)

jype ::

ALIEn3001> Preberi v kakšnem kontekstu sem to napisal. Nizko porabo ima samo, če ga voziš počasi.

Dokler voziš po omejitvah in varno, ni nobenega problema. Ko voziš izven teh okvirjev, je poraba daleč najmanjši strošek (invalidske pokojnine in pogrebi ftw).

IceIceBaby ::

No, če imaš avto res za 3x tedensko vožnjo do trgovine in nazaj verjetno tudi ne boš kupoval turbača :) Ampak načeloma ni panike, če hladnega ne goniš v obrate.

IceIceBaby ::

ALIEn3001> Preberi v kakšnem kontekstu sem to napisal. Nizko porabo ima samo, če ga voziš počasi.

Dokler voziš po omejitvah in varno, ni nobenega problema. Ko voziš izven teh okvirjev, je poraba daleč najmanjši strošek (invalidske pokojnine in pogrebi ftw).


Ja itak. Ker če voziš po omejitvah si 100% varen, če pa enkrat pelješ 150 po avtocesti imaš pa pribljižno 50% možnsti da umreš.

T-h-o-r ::

če pelješ namesto 90 km/h tam 92 km/h, maš za 124,945% veččjo možnost za smrt
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

TribesMan ::

Ce mas turbo bencinarja vsekakor je bos vozil pedal to the metal tako kot navadnega 1.2 s 60KM. Razlika v odzivosti turbo masine proti navadni je ogromna. Sploh nove low pressure turbo masine imajo izjemno siroko uporabno obmocje... Najvecji navor ze od 2000rpm naprej...
Ravno to je glavna razlika med atmosferci in turbinci. Navor atmoscerca narasca pocasi in linearno do nekje 5000 kjer doseze max potem pa pade ali v ce je mal boljsa masina (vvti) ostane konstanten... Max dosezena moc pa je samo v najvisjih obratih. Turbinci dosezejo najvecji navor pri 2000 in ga drzijo do 4000-5000 in potem od tukaj naprej drzijo konstantno moc do max obratov. Ce pogledamo povprecno moc cez celotno obmocje vrtljajev vidimo da je mali bencinski turbinski motor precej v prednosti pred vecjim atmosferskim. Govorim za primerjavo 1.4turbo vs 2.0 navadni bencinar... Najvecja moc obeh je okoli 160KM medtem ko ima mali turbo najvecji navor 250Nm proti 200Nm atmosferca in ta navor je na voljo ze pri nizjih obratih. Tako da je vsako priganjanje nad 3000rpm odvec.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Boeing ::

Torej BO, povej kaj JE že enkrat.

Preberi še enkrat.

Ja, pa saje pri dizlu so problem, zato pa so filtri trdih delcev. Pa nobenih saj... Me likes my diesel :)

Res je. Filtri pa imajo nečedno lastnost, imenovano izkoristek. Ki ni waw. In še bolj nečedno lastnost, da je potrebno zanje pri "kao premijskih" znamkah doplačati, nekaj malega sicer, ampak še vedno....
Drugače pa pravilno, da maš rad svojega dizla... ;)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

ABX ::

ALIEn3001> Preberi v kakšnem kontekstu sem to napisal. Nizko porabo ima samo, če ga voziš počasi.

Dokler voziš po omejitvah in varno, ni nobenega problema. Ko voziš izven teh okvirjev, je poraba daleč najmanjši strošek (invalidske pokojnine in pogrebi ftw).


Ja itak. Ker če voziš po omejitvah si 100% varen, če pa enkrat pelješ 150 po avtocesti imaš pa pribljižno 50% možnsti da umreš.


Ne se spuščat v to debata, ker itak ne razumejo in te takoj označijo za psihopata za volanom.

P.S: Jaz na katrci sem obrnil števec (mladost norost). Pa v življenju še nisem zgubil enega zavarovalnega kupona.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

M-XXXX ::

Ja itak. Ker če voziš po omejitvah si 100% varen, če pa enkrat pelješ 150 po avtocesti imaš pa pribljižno 50% možnsti da umreš.

Prosim ne bluzi oziroma ne posplošuj...

jype ::

kst> če pa enkrat pelješ 150 po avtocesti

Ko bom slišal edini smiseln razlog, zakaj bi to počel, se mi to ne bo več zdelo debilno.

Trenutno ga ne poznam.

IceIceBaby ::

zato, ker si hitreje na cilju.

M-XXXX ::

jype dajmo malo drugače obniti vprašanje:

Recimo da se 50 let voziš v službo in za to vsak dan porabiš 2 uri da prideš tja in nazaj. Kar pomeni da porabiš v življenju samo za vožnjo v službo 4.2 leta. Recimo da poenostavimo in ves čas voziš po avtocesti to pomeni 4.2 leta vožnje pri 130km/h ali pa recimo pri 195 to pomeni skoraj 2 leta RAZLIKE, ja 2 LETA 24/7 v avtu! Ker je 200 res malo težko ves čas voziti pa rečmo da voziš ene 150-180 kar se v večina primerih da (odvisno od vremena, ceste, prometa) kar pomeni da prišparaš vsaj eno leto vožnje. Zdaj mi daj pa ti en sam pameten razlog zakaj bi eno celo leto živel v avtu če ni treba?

ABX ::

kst> če pa enkrat pelješ 150 po avtocesti

Ko bom slišal edini smiseln razlog, zakaj bi to počel, se mi to ne bo več zdelo debilno.

Trenutno ga ne poznam.


Manj časa ki si na cesti, bolj si varen. Ha!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Valvoline ::

npr.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=300...
Seat cordoba SDI.Notr seveda VW mlinček.Za dirkat ni,turbine ni,ob pravilnem vzdrževanju naredi 500tkm no problemo.Poraba 5-6l na 100.

Povej mi en dober razlog, zakaj bi kupil tole...


In kaj je z tem avtom narobe za študentski žep?
A je twingo,clio al kakšn podobn liliputanc boljši?
Moja sestra fura cordobo 1.9d l.95 avto že ma 200tkm prevoženih in je še vedno super ohranjen.
Motor kot nov,kapljice olja ne popije kar je za dizla skoraj nemogoče.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

kaj menite v torek, cene gor? :P

jype ::

kst> zato, ker si hitreje na cilju.



M-XXXX> Recimo da se 50 let voziš v službo in za to vsak dan porabiš 2 uri da prideš tja in nazaj. Kar pomeni da porabiš v življenju samo za vožnjo v službo 4.2 leta. Recimo da poenostavimo in ves čas voziš po avtocesti to pomeni 4.2 leta vožnje pri 130km/h ali pa recimo pri 195 to pomeni skoraj 2 leta RAZLIKE, ja 2 LETA 24/7

50 let se voziš 2 uri? Pa ti nisi normalen. Če bi se preselil, bi v tem času našparal za 2 bajti, oziroma za eno bajto če bi stanovanje blizu službe kar najel!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-XXXX ::

Je en spregledal temo za koliko % nesreč je kriva hitrost?:D

IceIceBaby ::

kst> zato, ker si hitreje na cilju.



Če verjameš, da je problem v hitrosti potem kar.

S spodobnim avtom po relativno prazni avtocesti ni 180 nič bolj nevarno kot 130.

Valvoline ::

kst> zato, ker si hitreje na cilju.



Če verjameš, da je problem v hitrosti potem kar.

S spodobnim avtom po relativno prazni avtocesti ni 180 nič bolj nevarno kot 130.

http://www.finance.si/193734

Glih je bila prazna avtocesta,le en tovornjak se je pojavu naenkrat in papa. Predvidevajo da je voznik vozu ene 170kmh.
Toše Proeski RIP

M-XXXX ::

S spodobnim avtom po relativno prazni avtocesti ni 180 nič bolj nevarno kot 130.

+1

Seveda pa rabiš vedeti kdaj je potrebno odnehati, gledati promet pred sabo (naprimer razdaljo med avtomobili, če se kdo komu približuje, kar pomeni da je veliak možnost da bo šel na prehitevalnega,...)

Edit:
Glih je bila prazna avtocesta,le en tovornjak se je pojavu naenkrat in papa.

Nič s ene pojavi kar na enkrat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

jype ::

kst> S spodobnim avtom po relativno prazni avtocesti ni 180 nič bolj nevarno kot 130.

V to ne dvomim, ampak:

- Ostali udeleženci v prometu se zanašajo na to, da boš tudi ti upošteval predpise, kar pomeni, da lahko pri 130 km/h relativno varno pripeljejo na prehitevalni pas, če se pa kdo vozi 180, potem pa to nikakor ne drži več,

- Pri 180 km/h je poraba 30-70% višja kot pri 130 km/h, odvisno seveda od oblike vozila,

- Samo budale vozijo nonstop 180, ne glede na razmere na cesti,

- Velika večina (90%+) voznikov se po avtocesti vozi ob konicah.

Skratka, razlika med tvojimi 180 km/h in mojimi 110 km/h se na koncu (vsaj za slovenske razdalje) spremeni v 4-6 minut razlike pri vožnji med Ljubljano in Mariborom.

Če misliš, da se ti splača drastično kršiti zakonodajo in tvegati drastično hujše posledice za takšen uboren izkupiček... Prosim, ne tega delat.

Valvoline ::

S spodobnim avtom po relativno prazni avtocesti ni 180 nič bolj nevarno kot 130.

+1

Seveda pa rabiš vedeti kdaj je potrebno odnehati, gledati promet pred sabo (naprimer razdaljo med avtomobili, če se kdo komu približuje, kar pomeni da je veliak možnost da bo šel na prehitevalnega,...)


Takrat je še bolj nevarno,ker divjaš sproščeno in ne pričakuješ nič hudega,k pa se zgodi nasvidanje. Vem kaj govorim,naredim cca 50tkm na leto,večina vas je neizkušenih brihtnih buč,avto ni hec.

Valvoline ::

@m-xxx...
K letiš z 200kmh še posebej ponoči če je na avtocesti nek avto ki mu ne delajo zadnje štop luči si že mrtev. 100%.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

Itak, da je dokazano, da se ne splača goniti itd.....Jaz sem šel 3 ali 4 v Amsterdam, s tremi različnimi avtomobili, FIAT TIPO, GOLF 3 in pa AUDI A3...pač ob različnih časih itd.....gonil z A3 210 če je bilo treba :P

Najhitreje sem prišel domov z TIPOm, lepo na easy 130-140.....kajti goniš lahko kot budala, pa naletiš na gužvo pa čakaš....

IceIceBaby ::

Vzrok za nesrečo naj bi bila prehitra vožnja, premajhna varnostna razdalja in utrujenost.


Torej, premajhna varnostna razdalja in utrujenost, ne samo prehitra vožnja.

jype:

- Če je cesta prazna pelješ 180. Če vidiš, da je na voznem pasu gužva in nekdo želi prehiteti pač zmanjšaš hitrost.

- Če imaš priusa mogoče, pri 200km dizlu je pri 180 poraba še vedeno precej nizka :)

- Se strinjam. Vožnjo je treba prilagoditi razmeram. Ampak to nima veze z močjo motorja. Danes lahko s praktično vsakim avtom grobo kršiš predpise. Ampak dejstvo je, da se z neko limuzino srednjega razreda lahko bolj varno pelješ 180 kot s katrco 130.

Kar se pa tiče prihranka na času se pa po eni strani strinjam. Ob konjicah nima smisla voziti hitreje kot kolona. Če je pa cesta prazna se pa prav tako nima smisla cijaziti 130.

Valvoline ::

@kst.... a poznaš tole E= mv*2/2 ?
Kol je kinetičke energije pr 120-130kmh,kolk pr 180-200kmh ?

e-marko ::

Smisel je v tem, da prišparaš na tisti sliki, ki jo policaji tako drago zaračunajo. Tudi navigacija, ki opozarja na radarje lahko zataji. Dovolj je samo enkrat, hehe. Je pa res odvisno s kakšnim avtom se pelješ. Pri Astri in Vectri takoj vem, da sem blizu omejitve ali malo čez, pri Accordu slučajno pogledam na števec in je že 150+ gor... Še dobro, da obstaja tempomat.

LP
...somebody, somewhere...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: e-marko ()

IceIceBaby ::

Sej se ti ni treba zaletavat.

Pyr0Beast ::

Tudi prehitro vozit ne.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ABX ::

Rajši, ne zaletavat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

TribesMan ::

Torej BO, povej kaj JE že enkrat.

Preberi še enkrat.

Ja, pa saje pri dizlu so problem, zato pa so filtri trdih delcev. Pa nobenih saj... Me likes my diesel :)

Res je. Filtri pa imajo nečedno lastnost, imenovano izkoristek. Ki ni waw. In še bolj nečedno lastnost, da je potrebno zanje pri "kao premijskih" znamkah doplačati, nekaj malega sicer, ampak še vedno....
Drugače pa pravilno, da maš rad svojega dizla... ;)


Ste vedeli da novi bencinarji z direktnim vbrizgom goriva tudi proizvajajo saje?
Mislim da euro5 norma celo ze uposteva koliko saj je dovoljeno v izpuhu bencinarja z direktnim vbrizgom...
Tudi na "svetli" strani ni vse roznato...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

M-XXXX ::

@m-xxx...
K letiš z 200kmh še posebej ponoči če je na avtocesti nek avto ki mu ne delajo zadnje štop luči si že mrtev. 100%.

Mogoče če se vozi z ugasnjenimi sprednjimi lučmi, ker drugače ga takoj zagledaš. Kot sem pa rekel- je vidljivost ni dobra, ali pa kašen dolg ovinek, kolona pa nimaš tam 200km/h nič za delat...

Kol je kinetičke energije pr 120-130kmh,kolk pr 180-200kmh ?

In kaj ima to veze? Če ne znaš prilagoditi hitrost tam kjer je potrebno nebi smel voziti niti 130! Kot sem že jaz rekel in drugi- če je cesta prazna, oziroma je samo kašno ali kašno vozilo na desnem pasu je nevarnost minimalno večja če voziš 130 ali pa naprimer 170 ali celo kašnega več...

PrimozR ::

@m-xxx...
K letiš z 200kmh še posebej ponoči če je na avtocesti nek avto ki mu ne delajo zadnje štop luči si že mrtev. 100%.

Mogoče če se vozi z ugasnjenimi sprednjimi lučmi, ker drugače ga takoj zagledaš. Kot sem pa rekel- je vidljivost ni dobra, ali pa kašen dolg ovinek, kolona pa nimaš tam 200km/h nič za delat...

Kol je kinetičke energije pr 120-130kmh,kolk pr 180-200kmh ?

In kaj ima to veze? Če ne znaš prilagoditi hitrost tam kjer je potrebno nebi smel voziti niti 130! Kot sem že jaz rekel in drugi- če je cesta prazna, oziroma je samo kašno ali kašno vozilo na desnem pasu je nevarnost minimalno večja če voziš 130 ali pa naprimer 170 ali celo kašnega več...

Malo morgen. A greva probat?

Binji ::

Vožnja sama po sebi dvomim, da je kaj bolj varna samo zato, ker voziš po omejitvah. Če mi kdo ne verjame, naj se gre z 90km/h (izven naselja seveda, da bo po omejitvah) zaletet v drevo/zid pa poroča.
Sam vozim bolj ali manj po omejitvah (v nerodnih situacijah/slabem vremenu sploh raje počasneje kot hitreje), ampak če pa recimo po ravni in pregledni cesti vozim 100 namesto 90, ali pa prehitevam koga in pri tem dosežem tudi 110 za kratek čas, da ga lahko čimprej prehitim in se vrnem na svoj pas, pa mislim, da sem pa zaradi tega nisem že praktično odpisan in bom čez pol ure ze v mrtvašnici.

Kar hočem reči... povsod je treba upoštevati najprej zdravo pamet.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Binji ()

Buggy ::

Kot opazam je ravno zdrave pameti in solidarnosti na nasih cestah vedno manj. Imamo pa motoricne invalide in egoiste ter kombinacijo nezivljensko postavljenih omejitev in cestnih pravil, kar pa je se najbolj pomembno imamo predpotopno infrastrukturo, ki je namenjena le temu da cestna podjetja sluzijo na nas. Pika!

M-XXXX ::

PIPI nisi dojel kaj sem hotel povedati...

Seveda je med kinetično energijo ogromna razlika, vendar je ta razlika pomembna takrat, ko je recimo potrebno na hitro ustaviti, če pa tega ni pa je skoraj nepomembna. Zdaj pa tako, če moraš ti nahitro ustavljati ko voziš se je malo za zamisliti, jaz vem da sem v zadnje pol leta samo enkrat malo hitreje ustavil pa še takrat je sovoznik pogruntal šele na koncu, ko je pri popolnem ustavljanju avto malo "cuknil" (upam da veš o čem govorim) Če pa ti ves čas na hitro ustavljaš pomeni, da pa že zdaj prehitro voziš ko se držiš omejitev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

IceIceBaby ::

Soliden avto se dovolj suvereno ustavi tudi od 180 do 0. Pomoje prej kot kakšna katrca ali yugo iz 130 na 0.

PrimozR ::

PIPI nisi dojel kaj sem hotel povedati...

Seveda je med kinetično energijo ogromna razlika, vendar je ta razlika pomembna takrat, ko je recimo potrebno na hitro ustaviti, če pa tega ni pa je skoraj nepomembna. Zdaj pa tako, če moraš ti nahitro ustavljati ko voziš se je malo za zamisliti, jaz vem da sem v zadnje pol leta samo enkrat malo hitreje ustavil pa še takrat je sovoznik pogruntal šele na koncu, ko je pri popolnem ustavljanju avto malo "cuknil" (upam da veš o čem govorim) Če pa ti ves čas na hitro ustavljaš pomeni, da pa že zdaj prehitro voziš ko se držiš omejitev...

Točno vem kaj si hotel povedati, ampak mislim da ti ne veš, na kaj sem ciljaj jaz. Ti si rekel, da boš videl avro kljub nedelujočim zadnjim pozicijskim lučem. Na avtocesti sredi noči. Medtem ko greš (vsaj) 70 km/h hitreje od njega. Zdej, triple Xenon in dolge luči ne veljajo, govorimo o normalnih kratkih lučeh (na AC pač ne moreš imeti dolgih). Avto z nedelujočimi lučmi (obema zadnjima, torej 'mrtva rit') je neviden.

ABX ::

Soliden avto se dovolj suvereno ustavi tudi od 180 do 0. Pomoje prej kot kakšna katrca ali yugo iz 130 na 0.


Ne pozabit na zaspane Bolgarske tovornjake, ki na nevarnih odsekih imajo iste omejitve kot BMW M5.

Ampak, hej hitrost ubija.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BigWhale ::

Vožnja sama po sebi dvomim, da je kaj bolj varna samo zato, ker voziš po omejitvah.


Je. Avtomatsko je tvoja voznja bolj varna ce vozis po omejitvah. Krajsi je tvoj reakcijski cas in krajsa je tvoja zavorna razdalja.

scenic16 ::

Če bi kupovali določen avto, ki je na voljo v dizl in bencin varianti, katero varianto bi vzeli? Predpostavimo, da bencin žre 30% več kot dizl, oba avta pa imata enake pospeške in približno enako moč motorja. Nekateri pravijo, da jim je vseč zvok, drugi stavijo na porabo, tretji na navor. Katero varianto avta bi vzeli?

Če ti bo "strošek porabe in vzdrževanja" ključni faktor pri odločanju, potem imaš dober pripomoček tule : http://www.amortisationsrechner.de/

Samo "dober" zato, ker ne upošteva razlike v prodajni vrednosti vozil "n" letih...
Pomagaš si lahko z : http://www.dat.de/fzgwerte/index.php?ac...

Aktualne cene pogonskih goriv:
http://www.petrol.si/index.php?sv_path=...

ABX ::

Osebno bi se odločil glede na težo avta.

Če ima 1.1T ali manj potem bencin, če ima 1.5T ali več pa dizel.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

aljazh ::

Dizel, zaradi porabe (letno naredim 30k km) in navora.

Valvoline ::

Soliden avto se dovolj suvereno ustavi tudi od 180 do 0. Pomoje prej kot kakšna katrca ali yugo iz 130 na 0.

Če maš f1 bolid ali rally makino ja,drugače ne gre tak zlahka k si ti prestavljaš.Sprobaj boš vidu.Sam da ne boš avta obrnu na streho :)

T-h-o-r ::

Vožnja sama po sebi dvomim, da je kaj bolj varna samo zato, ker voziš po omejitvah.


Je. Avtomatsko je tvoja voznja bolj varna ce vozis po omejitvah. Krajsi je tvoj reakcijski cas in krajsa je tvoja zavorna razdalja.


če voziš hitreje si bolj pozoren na to, kaj se dogaja, zato je tvoj reakcijski čas krajši :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

BigWhale ::

Če bi kupovali določen avto, ki je na voljo v dizl in bencin varianti, katero varianto bi vzeli? Predpostavimo, da bencin žre 30% več kot dizl, oba avta pa imata enake pospeške in približno enako moč motorja. Nekateri pravijo, da jim je vseč zvok, drugi stavijo na porabo, tretji na navor. Katero varianto avta bi vzeli?


Gre samo za price/performace. Za tisto mizerno razliko v pospeskih (v prid katerga koli) je prav vseeno kateri avto vzames. Prav tako kar se navora tice. Vzames tistega, ki bo po sedmih letih cenejsi. Tocnega izracuna ne mores narediti lahko pa naredis priblizek. Glede na to, koliko se vozis in koliko stanejo redni servisi.

Kakrsna koli razlika ze je v performansah je dandanes na cesti prav vseeno. Zivljenja ti ne bo resil avto, ki v klanec za 0.03km/s^2 hitreje pospesuje ampak odlocitev, da v tak klanec pac ne gres prehitevat.

BigWhale ::

Vožnja sama po sebi dvomim, da je kaj bolj varna samo zato, ker voziš po omejitvah.


Je. Avtomatsko je tvoja voznja bolj varna ce vozis po omejitvah. Krajsi je tvoj reakcijski cas in krajsa je tvoja zavorna razdalja.


če voziš hitreje si bolj pozoren na to, kaj se dogaja, zato je tvoj reakcijski čas krajši :)


urlpls.

Res. Prav nobenega dokaza ni za to trditev. Pa tudi, ce bi to bilo res, potem se moras vprasati koliko je tvoj reakcijski cas krajsi. Se vedno je pot noge med stopalko za gas in bremzo enako dolga, peljes se pa hitreje.

Ce je tvoj reakcijski cas za vsaj 0.3 sekunde krajsi pri voznji 180 namesto 130 sem jaz pralni stroj.

Valvoline ::

PIPI nisi dojel kaj sem hotel povedati...

Seveda je med kinetično energijo ogromna razlika, vendar je ta razlika pomembna takrat, ko je recimo potrebno na hitro ustaviti, če pa tega ni pa je skoraj nepomembna. Zdaj pa tako, če moraš ti nahitro ustavljati ko voziš se je malo za zamisliti, jaz vem da sem v zadnje pol leta samo enkrat malo hitreje ustavil pa še takrat je sovoznik pogruntal šele na koncu, ko je pri popolnem ustavljanju avto malo "cuknil" (upam da veš o čem govorim) Če pa ti ves čas na hitro ustavljaš pomeni, da pa že zdaj prehitro voziš ko se držiš omejitev...

Točno vem kaj si hotel povedati, ampak mislim da ti ne veš, na kaj sem ciljaj jaz. Ti si rekel, da boš videl avro kljub nedelujočim zadnjim pozicijskim lučem. Na avtocesti sredi noči. Medtem ko greš (vsaj) 70 km/h hitreje od njega. Zdej, triple Xenon in dolge luči ne veljajo, govorimo o normalnih kratkih lučeh (na AC pač ne moreš imeti dolgih). Avto z nedelujočimi lučmi (obema zadnjima, torej 'mrtva rit') je neviden.

K pišejo takšnih postov se sam sprašujem če so se sploh keda peljal z 200kmh,ampak da so oni vozniki,in če so sprobal zabremzat pr takšni hitrosti. K se pelješ 200kmh si dejansko death machine,pa magar maš 10x abs in 30 colskih gum gor.

jype ::

BigWhale> Ce je tvoj reakcijski cas za vsaj 0.3 sekunde krajsi pri voznji 180 namesto 130 sem jaz pralni stroj.

In seveda 0.3 sekunde še zdaleč ni dovolj, da bi vsaj not prnesu razliko v hitrosti.
««
8 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109281 (68163) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27166837 (47301) blay44
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15034064 (29664) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198643 (163656) Spajky
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19524093 (20402) ivanuscha

Več podobnih tem