Forum » Na cesti » Formula 1 2016
Formula 1 2016
BT52 ::
No pa je nova sezona pred vrati. Sicer imamo letos zaradi varčevanja 1 testiranje manj, kot lani pa vendarle, komaj čakam začetek.
Ta zimski odmor je bil za moštva izjemno stresen, saj so se morali predvsem tehniški oddelki odločiti, kaj storiti v naslednjih 2-3eh letih. Kot vemo pridejo naslednje leto v veljavo drastične AERO spremembe, širše pnevmatike... Pa povrh pa še bo opuščen sistem žetonov za nadgrajevanje pogonskih sklopov v zameno cenejših "PU-jev" za ne-tovarniška moštva.
Urnik testiranj:
February 22-25: Barcelona
March 1-4: Barcelona
Izpad Jereza je logična poteza, saj so ekipe zadnji 2 leti imele velike težave z pregrobim asfaltom, ter nizkimi temperaturami. Pogoji kateri so izjemno ne-reprezentativni in praktično neuporabni za razvoj setupa. Bilo je koristno zgolj za AERO rune in inštalacijske kroge, ter analizo pogonskih, elektronskih sklopov... Česar v teoriji 3 leto proizvajalci nebi rabli. Čeprav samo pomislimo na Renault in Hondo? No sem optimist oboji imajo znanje in upajmo, da bodo prej ali slej prebrodli porodne krče. He he
Koledar dirk:
20 March: Melbourne, Australia
3 April: Bahrain, Bahrain
17 April: Shanghai, China
1 May: Sochi, Russia
15 May: Barcelona, Spain
29 May: Monte Carlo, Monaco
12 June: Montreal, Canada
19 June: Baku, Azerbaijan*
3 July: Spielberg, Austria
10 July: Silverstone, United Kingdom
24 July: Budapest, Hungary
31 July: Hockenheim, Germany
28 August: Spa-Francorchamps, Belgium
4 September: Monza, Italy
18 September: Singapore
2 October: Sepang, Malaysia
9 October: Suzuka, Japan
23 October: Austin, USA**
30 October: Mexico City, Mexico
13 November: Sao Paolo, Brazil
27 November: Abu Dhabi, UAE
*race start to be scheduled to avoid conflict with the conclusion of the 24 Hours of Le Mans / **subject to agreement with the promoter and the ASN
Stanje ekip moštev, predstavitve, crashtesti, prisotnost na testiranjih ipd.
Zanimivosti:
-FIA skuša zaprt luknjo v pravilniku z DRD: LINK
-Do konca FEB naj bi se moštva do končno dogovorila o vseh spremembah za 2017
-Goodbye Crashnaldo Youtube link Maldonado compilation :D
-Za spremembo letošnjih čigumijev, ki so še malce mehkejši z občutljivejšim vrhom izgube oprijema. Se Pirelli trudi naredit 2017 gumo, ki bo omogočila napade. LOL dokler se ne vmeša FIA... LINK
Ta zimski odmor je bil za moštva izjemno stresen, saj so se morali predvsem tehniški oddelki odločiti, kaj storiti v naslednjih 2-3eh letih. Kot vemo pridejo naslednje leto v veljavo drastične AERO spremembe, širše pnevmatike... Pa povrh pa še bo opuščen sistem žetonov za nadgrajevanje pogonskih sklopov v zameno cenejših "PU-jev" za ne-tovarniška moštva.
Urnik testiranj:
February 22-25: Barcelona
March 1-4: Barcelona
Izpad Jereza je logična poteza, saj so ekipe zadnji 2 leti imele velike težave z pregrobim asfaltom, ter nizkimi temperaturami. Pogoji kateri so izjemno ne-reprezentativni in praktično neuporabni za razvoj setupa. Bilo je koristno zgolj za AERO rune in inštalacijske kroge, ter analizo pogonskih, elektronskih sklopov... Česar v teoriji 3 leto proizvajalci nebi rabli. Čeprav samo pomislimo na Renault in Hondo? No sem optimist oboji imajo znanje in upajmo, da bodo prej ali slej prebrodli porodne krče. He he
Koledar dirk:
20 March: Melbourne, Australia
3 April: Bahrain, Bahrain
17 April: Shanghai, China
1 May: Sochi, Russia
15 May: Barcelona, Spain
29 May: Monte Carlo, Monaco
12 June: Montreal, Canada
19 June: Baku, Azerbaijan*
3 July: Spielberg, Austria
10 July: Silverstone, United Kingdom
24 July: Budapest, Hungary
31 July: Hockenheim, Germany
28 August: Spa-Francorchamps, Belgium
4 September: Monza, Italy
18 September: Singapore
2 October: Sepang, Malaysia
9 October: Suzuka, Japan
23 October: Austin, USA**
30 October: Mexico City, Mexico
13 November: Sao Paolo, Brazil
27 November: Abu Dhabi, UAE
*race start to be scheduled to avoid conflict with the conclusion of the 24 Hours of Le Mans / **subject to agreement with the promoter and the ASN
Stanje ekip moštev, predstavitve, crashtesti, prisotnost na testiranjih ipd.
Sicer tabela izpred Januarja je pa dobra orientacijska točka. Za dodatek Renault je predstavil livery dirkalnika. Merc, ForceIndia pa sta opravil crashteste.
Zanimivosti:
-FIA skuša zaprt luknjo v pravilniku z DRD: LINK
-Do konca FEB naj bi se moštva do končno dogovorila o vseh spremembah za 2017
-Goodbye Crashnaldo Youtube link Maldonado compilation :D
-Za spremembo letošnjih čigumijev, ki so še malce mehkejši z občutljivejšim vrhom izgube oprijema. Se Pirelli trudi naredit 2017 gumo, ki bo omogočila napade. LOL dokler se ne vmeša FIA... LINK
- zavaroval slike: lukanium ()
::
Predvidevam, da se bo debata preselila sem, zato odgovarjam kar tukaj:
Problem F1 je to, da je zgrešen že koncept, na katerega se nato lepijo obliži v stilu raznih omejitev, gum, šparanja in instant prehitevanj s pritiskom na gump.
Problem F1 ni samo aerodinamika, menjalniki, knofi in zavore, problemi so globlji.
Problem F1 je to, da je zgrešen že koncept, na katerega se nato lepijo obliži v stilu raznih omejitev, gum, šparanja in instant prehitevanj s pritiskom na gump.
billy ::
Koncept za večine bi bil takšen, kot je v drugih motošportih, oz v drugih serijah, le da bi pač to radi videli v F1. A pozabljajo da je F1 višek, krema, top of the top, kar se tiče motošporta in logično je, da brez silne tehnologije napredka tu več ni.
Če imajo navadni avti že ne vem kako vso tehnologijo, a v F1 bi radi gledali ročne menjalnike in sklopke, ter podobno, zastarelo tehnikalijo. Poleg tega pa bi želeli, da bi človek imel večji vpliv na rezultat, kar pa seveda ni logično in ne gre skupaj z napredkom.
Saj so druge serije, ki nudijo točno to, tako da je za vsakega nekaj, če mu je to všeč.
Če imajo navadni avti že ne vem kako vso tehnologijo, a v F1 bi radi gledali ročne menjalnike in sklopke, ter podobno, zastarelo tehnikalijo. Poleg tega pa bi želeli, da bi človek imel večji vpliv na rezultat, kar pa seveda ni logično in ne gre skupaj z napredkom.
Saj so druge serije, ki nudijo točno to, tako da je za vsakega nekaj, če mu je to všeč.
dzinks63 ::
Sam bi jim dal samo par omejitev, prosta izbira gum na trgu kateregakoli proizvajalca (predpisana samo velikost in širina), max količina goriva 100kg na dirko, motor bencinski 4 taktni 8 valjev, če spravijo v kriterije še elektro pogonsko enoto tudi prav, max dolžina, širina in višina avtomobila, minimalna teža avtomobila, omejitev glasnosti na max 100 decibelov, nobenih elektronskih pomagal, nobenih gumbov na volanu ali kje drugje v avtomobilu kjer bi nastavljali vse živo med dirko, ter zadovoljitev crash testov po vseh kriterijih za F1, ok, pa gume morajo biti odkrite, da je avtomobil podoben F1. Potem pa dirkajte, vadite dušo iz sebe in avtomobila, ne pa tako kot dosedaj, ko šparajo na vseh področjih in se cijazijo po progi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
TribesMan ::
Wehrlein je podpisal za Manor: http://www.motorsport.com/f1/news/wehrl...
Briatore pa je naredil facelift: https://www.instagram.com/p/BBa-Pgos7V9...
Briatore pa je naredil facelift: https://www.instagram.com/p/BBa-Pgos7V9...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
globoko grlo ::
problem pri prosti izbiri gum na trgu so €€€, ker en minardi al kaj so že, nima keša za razvoj gum po naročilu
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
dzinks63 ::
Zakaj bi sam razvijal gume, imaš vsaj deset vrhunskih firm po svetu katere bi jih doterale do maximuma in kupiš najboljše, če nimaš denarja za gume, nimaš v F1 kaj iskati.
globoko grlo ::
Vsaj do sedaj je bil cel cirkus okoli gum.
Če se spomniš, ko smo imeli 2 opremljevalca in so bile zadnjo sezono razlike kakšne? Samo zaradi gum!
Različne šasije ti različno pobirajo/uporabijo gume, sej to verjetno veš, ane.
Nebuloza, da bi pa gumarji kar skakali in šli delat gume za F1 je pa, milo rečeno, smešna.
Če se spomniš, ko smo imeli 2 opremljevalca in so bile zadnjo sezono razlike kakšne? Samo zaradi gum!
Različne šasije ti različno pobirajo/uporabijo gume, sej to verjetno veš, ane.
Nebuloza, da bi pa gumarji kar skakali in šli delat gume za F1 je pa, milo rečeno, smešna.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
kosta ::
Lahko resno pričakujemo povratek Honde v letošnji sezoni?
Pa še nekaj, kako je sedaj s prenašanjem. Sem že večkrat slišal, da letos ne bo slovenskih prenosov. Je kaj na tem?
Pa še nekaj, kako je sedaj s prenašanjem. Sem že večkrat slišal, da letos ne bo slovenskih prenosov. Je kaj na tem?
Skyman ::
Slo prenosa za 1x ne bo!
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Ferrari v petek ob 14h predstavi svoje orožje za 2016
Red Bull pa v sredo
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Ferrari v petek ob 14h predstavi svoje orožje za 2016
Red Bull pa v sredo
kosta ::
Letos pričakujem kakšne stopničke za Verstappna, bomo videli kaj bo pokazal. Pa tudi Kvyat zna presenetiti.
BT52 ::
BT52 ::
Pa še to bodo več ali manj predstavitve barvnih shem. Skrivanje bo še med testiranji, ker za mašine pred Melbournom hočejo moštva imeti čimdalj karte tesno pri sebi.
Bo pa zanimivo, kake barvno shemo bodo izbrali Haasovci, pa kaka bo "podobnost" z Ferrarijem. Če so res zadevo zastavili v zelo tesnim sodelovanjem bi znali biti lanski Sauber na začetku sezone...
Za Hondo pa koliko berem z F1T foruma, kjer ima en user nečaka, ki dela na dizajnu mašine pa so zadeve zelo zelo spodbudne. Večinoma lanskih težav je jasno razvidna posledica "size zero" koncepta pregrevanja. In pa težav z kompresorjem in velikostjo turbine, katere ne dosegajo željenih ERS številk. Korelacija se jim je ponesrečila, zaradi nenadejane radiacije toplote od v6 mašine in elektronskih komponent tesno ob motoru. NO da razumemo ne na tako preprosti ravni, da bi pozabili ali kaj podobnega ampak na dynuju in CFD moraš tole vzeti zelo v zakup oz pokorigirati oz. potestirati. Smola je pač ta da Araijeva ekipa ni mogla lani v okviru žetonov tole uspešno popraviti brez, da bi jih nesmiselno porabili. Težava, ki bo k sreči z drugim letom odpravljena.
Tako bo Honda imela drugo leto popravni izpit. Čeprav menim glede na zgoraj navedene govorice verjamem, da bodo, tole že letos popravili, ter se bodo pobrali. POdobno, kot lani Ferrari.
Če pa bodo preskočili vodini moštvi, ki se po medijih in tehničnih krogih zadnje čase spogledujeta za hipno močjo nad 900 konjev, ter skupno termalno učinkovitostjo 45-50%, kar je mindblowing dosežek. Za primerjavo: Stari V8 so imeli 28%, Prius Toyota z Atkinsovim ciklom 38%, disel motor do 40% (ladijski 2 takt 120RPM diesel motorji gredo malce preko 50%), konvencionalni avto starejše izvedbe 20%, TEŠ okoli 32% (kombinirane izvedbo z plinom do 50%), (za nagajanje) elektromotor pa gre do 95%...
Bo pa zanimivo, kake barvno shemo bodo izbrali Haasovci, pa kaka bo "podobnost" z Ferrarijem. Če so res zadevo zastavili v zelo tesnim sodelovanjem bi znali biti lanski Sauber na začetku sezone...
Za Hondo pa koliko berem z F1T foruma, kjer ima en user nečaka, ki dela na dizajnu mašine pa so zadeve zelo zelo spodbudne. Večinoma lanskih težav je jasno razvidna posledica "size zero" koncepta pregrevanja. In pa težav z kompresorjem in velikostjo turbine, katere ne dosegajo željenih ERS številk. Korelacija se jim je ponesrečila, zaradi nenadejane radiacije toplote od v6 mašine in elektronskih komponent tesno ob motoru. NO da razumemo ne na tako preprosti ravni, da bi pozabili ali kaj podobnega ampak na dynuju in CFD moraš tole vzeti zelo v zakup oz pokorigirati oz. potestirati. Smola je pač ta da Araijeva ekipa ni mogla lani v okviru žetonov tole uspešno popraviti brez, da bi jih nesmiselno porabili. Težava, ki bo k sreči z drugim letom odpravljena.
Tako bo Honda imela drugo leto popravni izpit. Čeprav menim glede na zgoraj navedene govorice verjamem, da bodo, tole že letos popravili, ter se bodo pobrali. POdobno, kot lani Ferrari.
Če pa bodo preskočili vodini moštvi, ki se po medijih in tehničnih krogih zadnje čase spogledujeta za hipno močjo nad 900 konjev, ter skupno termalno učinkovitostjo 45-50%, kar je mindblowing dosežek. Za primerjavo: Stari V8 so imeli 28%, Prius Toyota z Atkinsovim ciklom 38%, disel motor do 40% (ladijski 2 takt 120RPM diesel motorji gredo malce preko 50%), konvencionalni avto starejše izvedbe 20%, TEŠ okoli 32% (kombinirane izvedbo z plinom do 50%), (za nagajanje) elektromotor pa gre do 95%...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Na Renault pa letos sploh ne računam. Tukaj bom podal zelo zelo subjektiviziram komentar. Menim, da se jim bo še vseeno kvaril. Ampak da bodo popravili samo moč mašine. Kompaktnosti se še ne bodo lotili zato bodo imeli slabšo osnovo za AERO (recimo podobno je lani naredil Ferrari, letos pa pilijo kompaktnost; govorice o poziciji ERSK + intercoolerja).
Tole pričakujem zato, ker so malce "zamoteni" z ustanavljanjem moštva in prestrukturiranjem z šasijskim oddelkom zato je bolje, da tesno integracijo opravijo drugo leto ko žetonov nebo več. Pač bo TAG-HEUER RedBull mogel zdržat še vsaj 1 leto do res pravega orožja. Lahko me presenetijo, česar pa bi bil zelo vesel.
F1 pa niti ni tako slaba. Pač rabi drobne popravke, da bo bolj jasna gledalcem. Pač slaba grafika in nesposobni komentatorji k temu ne pomagajo. Tako odhajajo občasni gledalci in ostajajo res pravi privrženci. Podobno je v WEC, katerega res gledajo zanesenjaki in je vdušje temu primerno drugačno in bolj odprto.
Problem F1 je v občasni gledalcih, saj hočejo nek boj. Kateri je skoraj nemogoč, ko imaš neraznovrstnost tehnologij (tesni pravilnik recimo okoli pogonskih sklopih). Navkljub vsemu imaš še vedno tehnološko dirko, ampak ko imaš enkrat hiter stroj spredaj se bo leta odpeljal zmagi naproti. Skratka ni možnosti do nekega zamika v performanci v nekem delo steze ali dirke. Tole pač neizogibno dosegamo na način gummiradirk in DRS-a (tole lahko še dožeš z mešanjem vrstnega reda in formatom dirkaškega vikenda). Na drugi strani WEC sistem tega kiča nima, pa je zanimiv. Zanim navkljub statistični Porsche premoči je AUDI grizel po zaslugi offseta performance do zadnjega diha.
F1 pa je vedno bila tehnološka pornografija decov, ki hočejo čim hitreje do cllja. Zdaj sicer tudi imamo pornografijo ampak če se slikovito izrazim bolj kot ne gre samo za zabavo blondink z dildoji -> umetno in enolično.
Tole pričakujem zato, ker so malce "zamoteni" z ustanavljanjem moštva in prestrukturiranjem z šasijskim oddelkom zato je bolje, da tesno integracijo opravijo drugo leto ko žetonov nebo več. Pač bo TAG-HEUER RedBull mogel zdržat še vsaj 1 leto do res pravega orožja. Lahko me presenetijo, česar pa bi bil zelo vesel.
F1 pa niti ni tako slaba. Pač rabi drobne popravke, da bo bolj jasna gledalcem. Pač slaba grafika in nesposobni komentatorji k temu ne pomagajo. Tako odhajajo občasni gledalci in ostajajo res pravi privrženci. Podobno je v WEC, katerega res gledajo zanesenjaki in je vdušje temu primerno drugačno in bolj odprto.
Problem F1 je v občasni gledalcih, saj hočejo nek boj. Kateri je skoraj nemogoč, ko imaš neraznovrstnost tehnologij (tesni pravilnik recimo okoli pogonskih sklopih). Navkljub vsemu imaš še vedno tehnološko dirko, ampak ko imaš enkrat hiter stroj spredaj se bo leta odpeljal zmagi naproti. Skratka ni možnosti do nekega zamika v performanci v nekem delo steze ali dirke. Tole pač neizogibno dosegamo na način gummiradirk in DRS-a (tole lahko še dožeš z mešanjem vrstnega reda in formatom dirkaškega vikenda). Na drugi strani WEC sistem tega kiča nima, pa je zanimiv. Zanim navkljub statistični Porsche premoči je AUDI grizel po zaslugi offseta performance do zadnjega diha.
F1 pa je vedno bila tehnološka pornografija decov, ki hočejo čim hitreje do cllja. Zdaj sicer tudi imamo pornografijo ampak če se slikovito izrazim bolj kot ne gre samo za zabavo blondink z dildoji -> umetno in enolično.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
denisek123 ::
Komaj čakam, da vidim podobo novega Ferrarijevega dirkalnika, a kolikor sem sedaj videl ugibanja barvne sheme mi ni ravno všeč. Upam da bodo v letošnji sezoni kos Mercedesu in da bosta Kimi in Sebastian imela več sreče in da bo naslov pripadel enemu od njiju. Za popestritev same karavane F1 pa bi bilo dobro videti vsaj 2 proizvajalca pnevmatik in tudi splošno spremembo pravil. Lahko bi spremenili način kvalifikacij na postavitev samo enega kroga ali nekaj takega. Mislim pa da bi pokriti kokpiti izgledali zelo futuristično, mogoče še preveč. Za samo popestritev F1 pa bi morali tudi znižati cene vstopnic na dirkah in bi s tem povečali obiske dirk in tudi naredili F1 spet bolj popularno. To je to, da se pa še velik menit o F1.
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10
Super Sonic ::
Za popestritev same karavane F1 pa bi bilo dobro videti vsaj 2 proizvajalca pnevmatik in tudi splošno spremembo pravil.
Samo tega ne. To bi bila "tehnična" smrt za vse, ki so vključeni v ta šport. Imeli smo že sezone, ko je moštvo imelo dober dirkalnik pa so naslov pojedle gume. Guma mora biti enaka za vse, da se potem lažje vidi tehnični napredek; bodisi šasije, motorja ali pa celo dirkača. Moji spomini na leto 2005, ko je takratni kralj dežja (MS) vozil po 2s za Alonsom v dežju, so še kar živi. Skratka te epizode, kako gumar vodi pot do naslova, si jaz ne želim.
ker so malce "zamoteni" z ustanavljanjem moštva in prestrukturiranjem z šasijskim oddelkom zato je bolje, da tesno integracijo opravijo drugo leto ko žetonov nebo več.
Renault mislim, da je kar javno opustil naslov za leto 2016, je pa rešil kariero Magnusenu, ki bo lahko pokazal kako dober je (če je). Moram priznat, da je bil pri McLarnu ena velika uganka tisto leto. Renault med drugim išče okoli +150 ljudi na širšem motornem odelku, dobili so dodatne miljone iz vrha podjetja, ipd. Skratka moštvo je v nastajanju - kljub vsemu smo imeli tudi leto 2009, ko je takrat, sicer s tehničnim trikom dvojnega difuzorja, en shiran Brawn dobil prvenstvo. Prednost "desperado mode" razmišljanja je v tem, da nimaš kaj izgubiti, lahko pa precej dobiš. Podobno kreativo si bo vdahnil Ilien pri RBju, s tem, da bo tam drastično več pritiska na konkurenčen PU od prve dirke.
Kljub vsemu pričakujem v letu 2016 izrazito močan MB, s Ferrarijem povsem na riti.
Honda bo/je uganka: če so resnično zaprli luknjo, ki so jo imel, je to hvale vredno, ampak za uspeh bo treba še dodat +80HP na lansko moč. Vprašanje tudi kaj in kako je s šasijo, tale size zero ideja ima tudi nekaj minusov:
http://www.motorsportmagazine.com/f1/op...
Bomo pa videli vse (zelo) kmalu. In se strinjam; letos bodo najprej moštva livery razkrival, na prvo dirko pa bo prišlo xy od tistega na testiranjih. S polno paro mislim, da gre vzporedno tudi že sezona 2017.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PandaFlow2 ::
Samo tega ne. To bi bila "tehnična" smrt za vse, ki so vključeni v ta šport. Imeli smo že sezone, ko je moštvo imelo dober dirkalnik pa so naslov pojedle gume. Guma mora biti enaka za vse, da se potem lažje vidi tehnični napredek; bodisi šasije, motorja ali pa celo dirkača. Moji spomini na leto 2005, ko je takratni kralj dežja (MS) vozil po 2s za Alonsom v dežju, so še kar živi. Skratka te epizode, kako gumar vodi pot do naslova, si jaz ne želim.
A to kako so pa Hondo lani prehitevali vsi po vrsti (če so sploh dirkali), pa ni "tehnična smrt"?
Super Sonic ::
A to kako so pa Hondo lani prehitevali vsi po vrsti (če so sploh dirkali), pa ni "tehnična smrt"?
Ne vem, a se hecas ali ne, ampak dejansko si prepričan, da bi bilo za šport boljše, da bi Hondo lani naprej potisnile gume?
Honda se je obvezala 3 letnemu progresivnemu razvoju (tudi z Alonsom), žal se je pa izkazalo, da so si vse skupaj predstavljali preveč enostavno in začeli prehitro, ter s preveč leve roke (kar, mimogrede, je v tem športu neka zvezda stalnica pri večini takšnih vstopov v svet F1). V zameno so dobili svetovni posmeh in obilico slabe reklame. Sedaj lahko to obrnejo v svoj prid, ampak samo z boljšim delom (šušlja se, da so večino napak uspeli odpraviti in da bodo že letos konkurenčni) in nikakor ne na račun recimo dodatnega opremljevalca gum, bi razne šlamastike pokrival (ali pa obratno).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
Zadnji sedež letos v F1 bo v Manorju dobil Rio Haryanto, lani četrti v skupni razvrstivi v GP2 (v celem letu je nanizal 3 zmage in zaostal za 1 točko za tretjim mestov, ki ga je dobil Sergey Sirotkin).
Razlog seveda denar:
http://www.telegraph.co.uk/sport/motors...
Razlog seveda denar:
http://www.telegraph.co.uk/sport/motors...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Zame osebno eden najlepših (če najlepši) RedBullov livery od kar so v F1:
http://www.f1fanatic.co.uk/2016/02/17/r...
So si pa tudi oni vzeli veliko bonusa saj je Riccardo uletel z izjavo tipa: ""It's not impossible that they (Toro Rosso) come out ahead of us. But I think as the year goes on, we've got more room for development and improvement, and obviously we're the bigger team."
Horner je potrdil, da je Newey naredil še en korak nazaj od projekta F1, kar je zares škoda.
ps
Scarbs je med drugim zapisal "Christian Horner just confirmed to me the Matte paint has no aero impact and has been tested rigorously". Funny kako gre ta šport. Zadnja leta se je iskalo miljon podrobnosti, letos se pa pogovarjajo o barvah na predstavitvi. Še en dokaz več koliko spremenjen dirkalnik se pričakuje na prvi dirki.
http://www.f1fanatic.co.uk/2016/02/17/r...
So si pa tudi oni vzeli veliko bonusa saj je Riccardo uletel z izjavo tipa: ""It's not impossible that they (Toro Rosso) come out ahead of us. But I think as the year goes on, we've got more room for development and improvement, and obviously we're the bigger team."
Horner je potrdil, da je Newey naredil še en korak nazaj od projekta F1, kar je zares škoda.
ps
Scarbs je med drugim zapisal "Christian Horner just confirmed to me the Matte paint has no aero impact and has been tested rigorously". Funny kako gre ta šport. Zadnja leta se je iskalo miljon podrobnosti, letos se pa pogovarjajo o barvah na predstavitvi. Še en dokaz več koliko spremenjen dirkalnik se pričakuje na prvi dirki.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
springfield ::
Super Sonic je izjavil:
ps
Scarbs je med drugim zapisal "Christian Horner just confirmed to me the Matte paint has no aero impact and has been tested rigorously". Funny kako gre ta šport. Zadnja leta se je iskalo miljon podrobnosti, letos se pa pogovarjajo o barvah na predstavitvi. Še en dokaz več koliko spremenjen dirkalnik se pričakuje na prvi dirki.
To je zato, ker so vceraj predstavili samo nove barve na starem dirkalniku. Letosnji bo viden na testiranjih.
PandaFlow2 ::
Super Sonic je izjavil:
A to kako so pa Hondo lani prehitevali vsi po vrsti (če so sploh dirkali), pa ni "tehnična smrt"?
Ne vem, a se hecas ali ne, ampak dejansko si prepričan, da bi bilo za šport boljše, da bi Hondo lani naprej potisnile gume?
Honda se je obvezala 3 letnemu progresivnemu razvoju (tudi z Alonsom), žal se je pa izkazalo, da so si vse skupaj predstavljali preveč enostavno in začeli prehitro, ter s preveč leve roke (kar, mimogrede, je v tem športu neka zvezda stalnica pri večini takšnih vstopov v svet F1). V zameno so dobili svetovni posmeh in obilico slabe reklame. Sedaj lahko to obrnejo v svoj prid, ampak samo z boljšim delom (šušlja se, da so večino napak uspeli odpraviti in da bodo že letos konkurenčni) in nikakor ne na račun recimo dodatnega opremljevalca gum, bi razne šlamastike pokrival (ali pa obratno).
Moja kritika ni šla eksplicitno samo na gume. Če že vsi vztrajajo kako bi bilo nepošteno imeti dva ali več opremljevalcev gum, zakaj potem ne dirkajo vsi z isto šasijo, istim motorjem, menjalnikom, istimi nastavitvami, ipd.? Samo tako bi lahko videli kdo je boljši dirkač.
Drugače gre pa F1 v katastrofalno napačno smer, regulacija vsega, omejevanje razvoja, ipd. Bistveno bolj zanimivo bi bilo gledati 4 ali 5 moštev, ki bi lahko s proračunom (in omehčanimi pravili) razvila vrhunske dirkalnike. Ali je res komu v užitek gledati moštva, ki v celi sezoni napraskajo 30 točk (če sploh), ali ki vozijo "častni prvi krog", ker niso sposobni pripraviti dirkalnika, ki bi zdržal celoten dirkaški vikend?
denisek123 ::
Glede gum in vsaj dveh proizvajalcev...
To bi bilo dobro v tem času saj bi se malo premešale karte in ne bi bilo več dominance pa tudi bolj zanimivo postane.
To bi bilo dobro v tem času saj bi se malo premešale karte in ne bi bilo več dominance pa tudi bolj zanimivo postane.
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10
globoko grlo ::
Pa dobr, sej smo že mel 2 opremljevalca gum, pa je bilo ok, dokler sta bila približno izenačena, ko pa ima en prevlado, je pa spet en dolgcajt.
Več svobode tudi pomeni več €€€ in posledično bodo tisti z manj €€€ zapustili F1, ker bojo 10s/krog počasnejši.
Če hočmo šov, moramo uvest rumeno zastavo takoj ko ima taprvi 5s prednosti.
Več svobode tudi pomeni več €€€ in posledično bodo tisti z manj €€€ zapustili F1, ker bojo 10s/krog počasnejši.
Če hočmo šov, moramo uvest rumeno zastavo takoj ko ima taprvi 5s prednosti.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
TribesMan ::
Danes imata Williams in Mercedes v Silverstoneu filming day, tko da se zna zgodit da bo kje pricurljala kaka slika v akciji...
Ferrari SF16-H:
Ferrari SF16-H:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
win64 ::
Danes imata Williams in Mercedes v Silverstoneu filming day, tko da se zna zgodit da bo kje pricurljala kaka slika v akciji...
Ferrari SF16-H:
Grejo nazaj na push road vzmetenje, stanjšali so zadek motorja. Malenkostne spremembe na šasiji.
Osebno pa mi ta bela barva na pokrovu motorja ni všeč.
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
Super Sonic ::
Se mi zdi, da je tudi Williams močno shujšal napram lani, le vidi se slabše.
Nasplošno prihajajo prave evolucije dirkalnikov in največ bo pod pokrovom (očitno). Se mi pa zdi, ko pogledam tale Ferrari s strani v poden, da je dosti RBja gor.
Nasplošno prihajajo prave evolucije dirkalnikov in največ bo pod pokrovom (očitno). Se mi pa zdi, ko pogledam tale Ferrari s strani v poden, da je dosti RBja gor.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
win64 ::
Vidim, da ima Ferrari nekakšne hladilne reže levo in desno od kokpita.
Je to sploh dovoljeno na tem delu?
Je to sploh dovoljeno na tem delu?
Jst ::
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Ta ideja takšne zaščite je butasta, ampak sej je težko rečt. Naj najprej naredijo, pa bomo potem kritiziral. ;) Sem pa mnenja, da mora biti F1 dirkalnik odprt, več varnosti naj pa posvetijo nižjim kategorijam, kjer je dosti več problemov s tem.
Glede na slišano:
http://www.skysports.com/f1/news/12472/...
mislim, da imajo kar prav. Ferrari je sicer potegnil 8 povsem novih stvari na dirkalniku, začenši s povsem novim prednjim krilcem in vzmetenjem, ter posledično s povsem novim konceptom vhoda zraka skozi dirkalnik. Meni se zdi dirkalnik kompakten in kar bi ga lahko ustavilo je le to, da praktično nimajo prav veliko podatkov o tem, zato bodo morali veliko testirati. Gume se jim bodo obrabljale bistveno drugače, enako bo s temperaturnim oknom, ipd.
Moj največji pomislek v povezavi s Ferrarijem je začetek ali pa bolje rečeno, prva polovica sezone. Če bodo po prvi polovici sezone zraven, potem bo možnih veliko stvari v letu 2016.
Glede na slišano:
http://www.skysports.com/f1/news/12472/...
mislim, da imajo kar prav. Ferrari je sicer potegnil 8 povsem novih stvari na dirkalniku, začenši s povsem novim prednjim krilcem in vzmetenjem, ter posledično s povsem novim konceptom vhoda zraka skozi dirkalnik. Meni se zdi dirkalnik kompakten in kar bi ga lahko ustavilo je le to, da praktično nimajo prav veliko podatkov o tem, zato bodo morali veliko testirati. Gume se jim bodo obrabljale bistveno drugače, enako bo s temperaturnim oknom, ipd.
Moj največji pomislek v povezavi s Ferrarijem je začetek ali pa bolje rečeno, prva polovica sezone. Če bodo po prvi polovici sezone zraven, potem bo možnih veliko stvari v letu 2016.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Ferrari je sicer potegnil 8 povsem novih stvari na dirkalniku, začenši s povsem novim prednjim krilcem
No ja z ostalim se, kar strinjam, ampak prednje krilce ni novo.
Kot običajno ekipe na predstavitvah ponudijo tiste ta prve "iteracije" delov. Ponavadi so prednja krilca iz lanske osnove. Šele potem tekom dni testiranj preizkusijo nove verzije, kos za kos. Razvoj pa je itek zaradi prepovedi testiraj mesece mesece spredaj, ravno zdajle že rišejo Melbourne specifikacije. Recimo 2 seriji delov pa so že v proizvodnji namenjena za testiranja.
Namreč z namenom, da se ne izgubiš v solati podatkov, ko bi zmetal vse dele naenkrat na dirkalnik pa nebi mogel ugotoviti, kaj deluje in kaj ne. Večkrat se še delajo ti vzporedne vožnje tj. recimo zjutraj vozijo z tem pokrovom (ali vstavi poljuben del), popoldan z takim ipd. Ko dobijo zadovoljivo kvalitetne podatke, se odločijo sledit nadaljnjemu testnemu programu.
Moj vtis glede Ferrarija? Deluje taka prava Alisonova RedBullova in Mclaren size 0 koktaijl. Mogoče bo v povezavi z lanskim impresivnim pogonskim sklopom strupena mešanica.
Všeč mi, kako si @Nadzvočni omenil gume. Jup tole bo ključno, če bodo na testiranjih že dodobra zmodelirali njihovo delovanje in po potrebi tole že pokorigirali v 1-3eh dirkah so v primeru konkurenčnosti za razliko drugih sezon mogoče na dobri poti. Pravzaprav slednje velja za vsa moštva. Testiranja bodo ključna.
Tukaj se vidi, da imata za razliko Mclarna in Renaulta (Rb posledično) Ferrari&Merc velikansko prednost, saj se onadva lahko ubadata z takimi zelo zelo samoumevnimi, ampak ključnimi stvarmi. Kot je recimo prenos navora&vzgona na cestišče preko "črne magije". IMO
Kaj blebetam pustimo mojstrom, kako se tole pove;
Na drugi strani je Merc kot je že v navadi začel z "snemalnim" dnem tik pred testiranji, kjer praktično opravijo "shakedown"oz. system check, da lahko na Barceloni od prvega dne nabijajo kilometre do onemoglosti.
V oko je številnim padlo (kolikor se je z zelo motnih pikslov dalo razbrat) velik "airbox" zračni vhod nad motorjem. Podobno, kot lani TorroRosso, ki je izkoristil dodatni volumem za kompliciran oljni hladilnik v obliki podkve. Tako, da tole nakazujejo dober evolucijski premik v dizajnu stranic in vsega ostalega od srednjega dela proti zadnjemu (domino efekt).
Kot da bi jim zmanjkalo idej za naslednjo normalno evolucijo koncepta in so mogli v stilu Ferrarija narediti dober agresiven preskok naprej. Dejansko nek odmik od konvencionalnih rešitev, ki so se že po 3eh letih stabilnosti pravil že izoblikovale z MclarnomSize0, Red BUllom, Williamsom, ter zdaj tudi Ferrarijem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
TribesMan ::
Upam da bo Hondin motor letos vsaj na nivoju lanskega Mercedesa.
Šasija ne zgleda slaba, so jo še občutno skrčili napram lani.
To je pa novi W07:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
denisek123 ::
Danes imata Williams in Mercedes v Silverstoneu filming day, tko da se zna zgodit da bo kje pricurljala kaka slika v akciji...
Ferrari SF16-H:
Grejo nazaj na push road vzmetenje, stanjšali so zadek motorja. Malenkostne spremembe na šasiji.
Osebno pa mi ta bela barva na pokrovu motorja ni všeč.
Preden so pokazali SF16-H sem gledal slike in mi bela barva ni zgledala v redu ampak ko sem ga videl pa na posnetku mi pa čedalje bolj všeč postaja :)
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10
Super Sonic ::
Ferrari letos je lep. NI pa treba posebej poudarjati, da vsi lezejo karakterno proti RB11. Po drugi strani Newey skoraj zapušča F1. Škoda, res.
MB stavi predvsem na stabilnost in še na nekaj dodatnih HP. Glede nato, da so sezono zaključili s 1s prednosti v kvalifikacijah, so zagotovo glavni favoriti na prvih dirkah letos. Zgleda pa potem Ferrari s Allisonom res močan.
Kaj bo s Hondo se ne ve; moj občutek je slab. Če že, bi več stavil na RB&Illien presenečenje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
šernk ::
pri enem prevladuje rdeča, pri drugem bela barva?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Super Sonic ::
Spot the differences:
To dela RB že doolgo časa. Vzporeden program in potem odločanje kaj je boljše/slabše. Enako bi znal MB, ko bo čas zato, potegnit kakšno FI/Williams/Manor (če slednji že ni to).
Grem stavit, da bo RB z zanimanjem opazoval TR in primerjal moč/porabo/karkoližepač s svojim pogonom za še lažjo odločitev za 2017.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Red Bull bo lahko sicer gledal in opazoval Ferrarijev motor, samo dvomim da jim bo to kej pomagalo.
Ferrari in Mercedes jim niti pod razno ne bosta dala konkurenčnega motorja, Renaulta "nočejo", pri Hondi se bo zakompliciralo, ker ima Ron praktično veto na odločitev komu bodo dali motor.
Pomojem bo McLaren navijal da bo drugo leto Honda prišla recimo v Sauber (ali pa kako drugo manj konkurečno moštvo). Tko da bodo imeli "čisto vest" pred FIO.
Tako da če ne pride v F1 nov proizvajalec, mislim da so do nadaljnega obsojeni na to kar jim bo Renault dal.
Ferrari in Mercedes jim niti pod razno ne bosta dala konkurenčnega motorja, Renaulta "nočejo", pri Hondi se bo zakompliciralo, ker ima Ron praktično veto na odločitev komu bodo dali motor.
Pomojem bo McLaren navijal da bo drugo leto Honda prišla recimo v Sauber (ali pa kako drugo manj konkurečno moštvo). Tko da bodo imeli "čisto vest" pred FIO.
Tako da če ne pride v F1 nov proizvajalec, mislim da so do nadaljnega obsojeni na to kar jim bo Renault dal.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Ferrari in Mercedes jim niti pod razno ne bosta dala konkurenčnega motorja
Sej, bodo pa videli in primerjali tisto kar jim dajo, s tem kar jim "da" Renault. Lahko stokajo kot želijo ampak sami so naredili strateško napako pri odločaju oz. bolje rečeno; niso imeli plana B in F1, kot sam šport, zna vedno znova fascitirat, kako nekateri ljudje "zrastejo" v svojih glavah in potem strmoglavijo na trdna tla. Čaran krog je. Pričakoval so vsaj konkurenčen motor, ki pa ni nikoli prišel in sedaj ne vedo kaj bi sami s seboj.
Pomojem bo McLaren navijal da bo drugo leto Honda prišla recimo v Sauber (ali pa kako drugo manj konkurečno moštvo). Tko da bodo imeli "čisto vest" pred FIO.
To tudi jaz mislim da se bo zgodilo oz. slej ali prej bo tudi McLaren imel satelit.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 187106 (121666) | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285253 (180721) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136300 (95049) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184811 (148056) | WarpedGone |