Forum » Na cesti » Formula 1 2019
Formula 1 2019
vilser ::
Nova sezona je pred vrati. Naslednji mesec bodo začela zimska testiranja v Barceloni.
A jih bo šel kdo gledat? Osebno priporočam vsakemu it gledat testiranja. Jaz sem šel gledat testiranja v Monzo leta 2007. In je blo super, ker ni gužve, pa lahko hodiš iz tribune na tribuno brez problema, pa zlo lepe fotke lahko narediš. No, vsaj tko je bilo pred 10 leti. Zdaj se je morda kaj spremenilo. Ampak po mojem ne. Če imate možnost, pojdite!
Test Date Venue
Test 1 Feb 18 to 21 Circuit de Barcelona-Catalunya, Spain
Test 2 Feb 26 to Mar 1 Circuit de Barcelona-Catalunya, Spain
Letos pričakujem borbo za naslov med Ferrarijem in Mercedesom tako kot v prejšnji sezoni. Menim, da bo Mercedes za malenkost hitrejši od Ferrarija. Pri Ferrariju so naredili nekaj sprememb. Kimi je odšel in na njegovo mesto je prišel Leclerc. Pa šef moštva Arrivabene je odšel in na njegovo mesto je prišel Binotto. Vettel je letos na prelomnici karijere, vprašanje je le ali bo šla premica navzgor ali navzdol. Lani je dirkal katastrofalno, dirkal je kot en amater, delal je neumnosti. To je za štirikratnega svetovnega prvaka sramota. Če ga bo Leclerc deklasiral, pol je najbolje, da Vettel menja moštvo ali odide v pokoj.
A jih bo šel kdo gledat? Osebno priporočam vsakemu it gledat testiranja. Jaz sem šel gledat testiranja v Monzo leta 2007. In je blo super, ker ni gužve, pa lahko hodiš iz tribune na tribuno brez problema, pa zlo lepe fotke lahko narediš. No, vsaj tko je bilo pred 10 leti. Zdaj se je morda kaj spremenilo. Ampak po mojem ne. Če imate možnost, pojdite!
Test Date Venue
Test 1 Feb 18 to 21 Circuit de Barcelona-Catalunya, Spain
Test 2 Feb 26 to Mar 1 Circuit de Barcelona-Catalunya, Spain
Letos pričakujem borbo za naslov med Ferrarijem in Mercedesom tako kot v prejšnji sezoni. Menim, da bo Mercedes za malenkost hitrejši od Ferrarija. Pri Ferrariju so naredili nekaj sprememb. Kimi je odšel in na njegovo mesto je prišel Leclerc. Pa šef moštva Arrivabene je odšel in na njegovo mesto je prišel Binotto. Vettel je letos na prelomnici karijere, vprašanje je le ali bo šla premica navzgor ali navzdol. Lani je dirkal katastrofalno, dirkal je kot en amater, delal je neumnosti. To je za štirikratnega svetovnega prvaka sramota. Če ga bo Leclerc deklasiral, pol je najbolje, da Vettel menja moštvo ali odide v pokoj.
- spremenilo: vilser ()
kingsix ::
A to še vozijo? Sem mislil, da so nehal zarad dolgčasa...
No sem pa bil na dirki oz cel vikend v Monzi, Spa in Budimpešti.. Ampak to tam pred 10-15 leti.
No sem pa bil na dirki oz cel vikend v Monzi, Spa in Budimpešti.. Ampak to tam pred 10-15 leti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
anketar ::
komi čakam, gimi, kubica, naci, frog boy, #blessed, copy james, honey badger, goblino, lecute, suck my balls, nico 24hr lemans platinum driver hulkenberg, a sm še koga zanimivga spustu? epic season, če bo mclel dobr za podiume bodo norissa dal gret klopco pa se vrača lessi domov
SavoS ::
Tudi jaz že komaj čakam, sem pa zasledil, da naj bi SKY UK celo prenašal tale testiranja v živo.. upam, da se najde tudi kakšen ACE stream...
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???
::
Kako je kaj z aplikacijo? Lansko leto sem počakal, da odpravijo težave. Ali je proti koncu sezone vse delovalo? Ali se preko aplikacije spremlja tudi prenose dirk (da izbiraš kamero in podobno)?
roCkY ::
Obljubljenih je bilo nekaj sprememb. Kakšnih mi ni točno znano.
Lani je bil največji problem sredi sezone, ko so ukinili staro aplikacijo in ni bilo live rezultatov, kot smo jih bili navajini dirko ali 2. Nato so jo vrnili. Sliko sem spremljal prek PC zato niti ne vem kako je bilo s sliko prek aplikacije. V prvem delu je sigurno ni bilo.
Če ne bom mogel spremljat rezultatov na tablici in slike prek PC ne bom naročil.
Lani je bil največji problem sredi sezone, ko so ukinili staro aplikacijo in ni bilo live rezultatov, kot smo jih bili navajini dirko ali 2. Nato so jo vrnili. Sliko sem spremljal prek PC zato niti ne vem kako je bilo s sliko prek aplikacije. V prvem delu je sigurno ni bilo.
Če ne bom mogel spremljat rezultatov na tablici in slike prek PC ne bom naročil.
::
Mene zanima predvsem spremljanje slike preko PC (ali tablice, kadar sem zdoma). Rezultati so sicer OK, ampak mi niso nujni.
Scorpy84 ::
je izjavil:
Mene zanima predvsem spremljanje slike preko PC (ali tablice, kadar sem zdoma). Rezultati so sicer OK, ampak mi niso nujni.
Sem gledal singapur in monzo prek aplikacije telefon/tablice, kamere nad dirkaci niso bili v realnem casu, in je ves cas prekinjalo. Normalen nacin je delalo ok, ampak vse skupaj je zgledalo, kot da bi gledal v pocasnem posnetku, sploh ce si gledal z dirkalnika. Posnetki so bili vredu, sploh tiste ki jih lahko dalec nazaj gledas. Trenutno raje gledam doma prek satelita in ce je vreme ok imam sky uk, ki imajo res vrhunsko sliko. Drugace ce je pa sreca najdem nezaklenjen feed in imas brez kompresije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
Jst ::
>Ali je proti koncu sezone vse delovalo? Ali se preko aplikacije spremlja tudi prenose dirk (da izbiraš kamero in podobno)?
Da, ko so rešili vse težave, je bilo gledati "milina". Nič iskanja acestremov, odprtih več acestream oken in menjavati, ko eden crkne,... Na začetku je bila katastrofa F1 Access/TV. Prvič sploh ni delalo, potem je metalo ven, ampak na koncu je bilo vse butter smooth.
Prek tablice sem spremljal timinge, ko je bilo zanimivo.
>da izbiraš kamero in podobno
Ne vem točno, če sta bila "dva tier-a," ker si imel možnost plačevati mesečno ali za celo leto. Vem, da sem kupil za celo leto, kjer si lahko (potem ko so odpravili težave je delalo super). Letos piše, da bo to mogoče samo v F1 Pro. Mogoče je bilo lani isto, ne vem.
---
Na f1.com strani ni nič jasno napisano...
... in me zanima če je znano za testiranja? Hashtag lenoba. Torej, ali je znano, če bodo letos z F1 TV/Pro začeli že s testiranji?
Da, ko so rešili vse težave, je bilo gledati "milina". Nič iskanja acestremov, odprtih več acestream oken in menjavati, ko eden crkne,... Na začetku je bila katastrofa F1 Access/TV. Prvič sploh ni delalo, potem je metalo ven, ampak na koncu je bilo vse butter smooth.
Prek tablice sem spremljal timinge, ko je bilo zanimivo.
>da izbiraš kamero in podobno
Ne vem točno, če sta bila "dva tier-a," ker si imel možnost plačevati mesečno ali za celo leto. Vem, da sem kupil za celo leto, kjer si lahko (potem ko so odpravili težave je delalo super). Letos piše, da bo to mogoče samo v F1 Pro. Mogoče je bilo lani isto, ne vem.
---
Na f1.com strani ni nič jasno napisano...
... in me zanima če je znano za testiranja? Hashtag lenoba. Torej, ali je znano, če bodo letos z F1 TV/Pro začeli že s testiranji?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
::
Potem bom najprej preveril, kakšen je naročniški model in najprej vzel za eno dirko ali omejeno obdobje. Ali je mogoče tudi gledanje posnetkov dirk za nazaj?
springfield ::
broken/link ::
"Sauber has changed its official team name to Alfa Romeo Racing for the 2019 Formula 1 season, ending almost 30 years of the famous moniker's presence on the F1 grid. The news follows a title sponsorship, and technical partnership, with the Italian brand in 2018."
https://www.gpfans.com/en/articles/4059...
https://www.gpfans.com/en/articles/4059...
Jst ::
springfield: Nisem videl. Hvala.
>Ali je mogoče tudi gledanje posnetkov dirk za nazaj?
Da. Niso sicer vse, ampak meni je zanimivo pogledati kakšno dirko iz 80ih, 90ih. In še vedno sem mnenja, da so bili bolidi najlepši takrat, ko je bil Hakkinen prvak. Ne vem zakaj, ampak krilca niso bila tako zapletena ali zadnja "čudno ozka in visoka". Širina, gume, širina krilc je bilo zame takrat v nekem lepem razmerju.
---
Kamizaze:
Za samo 3 EUR na mesec imaš osnovni paket:
https://f1tv.formula1.com/en/
In boš videl, če ti ustreza.
Jaz osebno raje dam par EUR, kot pa da iščem (ne)zanesljive (in/ali (ne)kvalitetne) (ace)streame.
>Ali je mogoče tudi gledanje posnetkov dirk za nazaj?
Da. Niso sicer vse, ampak meni je zanimivo pogledati kakšno dirko iz 80ih, 90ih. In še vedno sem mnenja, da so bili bolidi najlepši takrat, ko je bil Hakkinen prvak. Ne vem zakaj, ampak krilca niso bila tako zapletena ali zadnja "čudno ozka in visoka". Širina, gume, širina krilc je bilo zame takrat v nekem lepem razmerju.
---
Kamizaze:
Za samo 3 EUR na mesec imaš osnovni paket:
https://f1tv.formula1.com/en/
In boš videl, če ti ustreza.
Jaz osebno raje dam par EUR, kot pa da iščem (ne)zanesljive (in/ali (ne)kvalitetne) (ace)streame.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
roCkY ::
Komentarji in live rezultati, če zadevo spremljaš tako na pol ljubitlsko resno so vredni 64€ ob predpostavki da je seveda en od svetovnih jezikov toliko domač, da se spremlja enakovredno kot v domačem jeziku. Za pred dirko pa itak velja znajdi se, če je čas pogledat. Če gre gre, če šteka pač ni nič.
Kolk bo cena za novo sezono mi sicer ni znano. Mi je pa ravno danes ponujal za to ceno naročnino za PRO (nisem bral pogojev, če je za 365 dni), ker ni bila izvedena avtomatska prijava na novem PC-ju. Lanska članarina je seveda še aktivna.
Kolk bo cena za novo sezono mi sicer ni znano. Mi je pa ravno danes ponujal za to ceno naročnino za PRO (nisem bral pogojev, če je za 365 dni), ker ni bila izvedena avtomatska prijava na novem PC-ju. Lanska članarina je seveda še aktivna.
::
Na TV3 sem se kar navadil, prej sem gledal na ORF, ki pa so ga lani zatemnjevali. Precej dirk tudi nisem mogel gledati v živo, ampak z nekajurnim zamikom. Pri TV3 me najbolj moti kakovost slike, saj ga T-2 nima v HDju.
broken/link ::
haas je predstavil svojo novo podobo. spet se vrača črno-zlata podoba na dirkališča: https://www.motorsport.com/f1/news/haas...
BT52 ::
Tale Ritch energy je zgleda tako zelo shady, da glava peče. Bomo videli, kako dolgo bodo zdržali. Ker energy drink trg je vsekakor zasičen. No vsaj tako je moje mnenje.
Glede dirkalnika pa ne bomo komentiral, ker tole je samo render, ter showcar pa raje počakamo testiranja, da vidimo kako pa kaj so kopirali od Ferrarija. Teoretično bi lahko iz Haasa bi izvedeli, če je recimo Ferrari šel z medosno razdalje še bolj nazaj (mogoče, govorice), ter tudi videli konfiguracijo vzmetenja zadaj.
Še par dni do pravih predstavitev. Komaj čakam, da še vidimo druga favorita RB, Mercedes. Če sta pogruntala kako luknjo v pravilniku za platišča, ter pihanja skozi le te. Saj se je o tem nekaj govorilo lani. Razen močnega razvoja pri bargebordih in malce poenostavljenih prednjih krilc ne vidim groznih sprememb pri vrstnem redu v prvenstvu. Da se bolje izrazim ljudje pravijo, da prednja krilca ne dopuščajo nekih groznih lukenj v pravilniku, ter da bo razvoj usmerjen bolj nazaj tj. bolj proti podu nosu dirkalnika. Že lani se je Marko petelinil, da dosegajo enake aero številke, kot so jih že imeli na začetku lanske sezone.
Skratka aero turbulence bodo enake, kot iz prešnjih let in prehitevanja bodo še vedno težavna. Tako ,da naj nekateri ne pričakujete čudežev. Tole je bil samo pravilnik z hitrim obližem, da se stvari še ne poslabšajo dokler uvedejo nov pravilnik, ki bo imel v mislih predvsem tole težavno področje. Plus FIA tehniki bodo dobili dodatne podatke. Z moje strani bi mogla biti prehitevanja vedno težavna, ter me tole niti ne moti. Lanska sezona je bila zabavna in zelo napeta.
Največja želja za sezono? Rad bi samo, da se sredina grida bolj približa sveti trojici. Ne kot lani, ko so bili po 1.5s zadaj. Formula 1.5 šaljivo rečeno. Tukaj predvsem pozdravljam Renault in Alfo Romeo. O moj bog ITA gredo all pri marketingu. Sem ravno zadnjič bral, da je Alfa TOP 1 zapravljivec pri marketingu v ZDA. Zdaj je samo čas, da tole podkrepijo v dobrimi Alfami na cesti. Čeprav prve generacije Julij in Stankov obetajo :D Alfisti ne mi zamerit, vedno sem hotel imeti Alfo, vendar nimam časa za generalko na vsakih 10 000 km. :D Upam, da z novimi generacijami vzamejo tole resno. Enako velja za v F1. Ferrari motor in ljudje jim bodo vsekakor pomagali. Plus hkrati FIAT oz. Ferrari ima efektivno 3 ekipe pod kontrolo, ter zelo zelo močen vzvod na FIA. Prihajajo nova pogajanja za nov concorde, ki se izteka 2020. Pametno. Prefrigani makaronarji. Nimaš kaj, če jih ne moreš na stezi jih daj za mizo.
Glede dirkalnika pa ne bomo komentiral, ker tole je samo render, ter showcar pa raje počakamo testiranja, da vidimo kako pa kaj so kopirali od Ferrarija. Teoretično bi lahko iz Haasa bi izvedeli, če je recimo Ferrari šel z medosno razdalje še bolj nazaj (mogoče, govorice), ter tudi videli konfiguracijo vzmetenja zadaj.
Še par dni do pravih predstavitev. Komaj čakam, da še vidimo druga favorita RB, Mercedes. Če sta pogruntala kako luknjo v pravilniku za platišča, ter pihanja skozi le te. Saj se je o tem nekaj govorilo lani. Razen močnega razvoja pri bargebordih in malce poenostavljenih prednjih krilc ne vidim groznih sprememb pri vrstnem redu v prvenstvu. Da se bolje izrazim ljudje pravijo, da prednja krilca ne dopuščajo nekih groznih lukenj v pravilniku, ter da bo razvoj usmerjen bolj nazaj tj. bolj proti podu nosu dirkalnika. Že lani se je Marko petelinil, da dosegajo enake aero številke, kot so jih že imeli na začetku lanske sezone.
Skratka aero turbulence bodo enake, kot iz prešnjih let in prehitevanja bodo še vedno težavna. Tako ,da naj nekateri ne pričakujete čudežev. Tole je bil samo pravilnik z hitrim obližem, da se stvari še ne poslabšajo dokler uvedejo nov pravilnik, ki bo imel v mislih predvsem tole težavno področje. Plus FIA tehniki bodo dobili dodatne podatke. Z moje strani bi mogla biti prehitevanja vedno težavna, ter me tole niti ne moti. Lanska sezona je bila zabavna in zelo napeta.
Največja želja za sezono? Rad bi samo, da se sredina grida bolj približa sveti trojici. Ne kot lani, ko so bili po 1.5s zadaj. Formula 1.5 šaljivo rečeno. Tukaj predvsem pozdravljam Renault in Alfo Romeo. O moj bog ITA gredo all pri marketingu. Sem ravno zadnjič bral, da je Alfa TOP 1 zapravljivec pri marketingu v ZDA. Zdaj je samo čas, da tole podkrepijo v dobrimi Alfami na cesti. Čeprav prve generacije Julij in Stankov obetajo :D Alfisti ne mi zamerit, vedno sem hotel imeti Alfo, vendar nimam časa za generalko na vsakih 10 000 km. :D Upam, da z novimi generacijami vzamejo tole resno. Enako velja za v F1. Ferrari motor in ljudje jim bodo vsekakor pomagali. Plus hkrati FIAT oz. Ferrari ima efektivno 3 ekipe pod kontrolo, ter zelo zelo močen vzvod na FIA. Prihajajo nova pogajanja za nov concorde, ki se izteka 2020. Pametno. Prefrigani makaronarji. Nimaš kaj, če jih ne moreš na stezi jih daj za mizo.
BT52 ::
Ker sem malce osveževal spremembe tehničnega pravilnika pred sezono in predstavitvami dirkalnikov. Dodajam link od vedno zanesljivega Scarbsa: Seveda priporočam branje. ;)
https://motorsport.tech/formula-1/f1-te...
https://motorsport.tech/formula-1/f1-te...
broken/link ::
grafično podobo sta predstavili še 2 ekipi:
williams je popolnoma drugačen: https://www.motorsport.com/f1/news/will...
toro rosso je pa praktično enak kot lani: https://www.skysports.com/f1/news/12433...
williams je popolnoma drugačen: https://www.motorsport.com/f1/news/will...
toro rosso je pa praktično enak kot lani: https://www.skysports.com/f1/news/12433...
b3D_950 ::
A bo Brexit vplival na ekipe, glede na to da so skoraj vse ekipe "UK based"?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Ganon ::
McLaren zadnje čase redno objavlja nove sponzorje. Zadnji v vrsti je, kdo bi si mislil, tobačni sponzor, British American Tobacco.
Pa Andreas Seidl prične z delom 1. maja.
Pa Andreas Seidl prične z delom 1. maja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
PrimozR ::
A bo Brexit vplival na ekipe, glede na to da so skoraj vse ekipe "UK based"?
Ja, Ferrari, Torro Rosso in verjetno tudi Sauber se baje že veselita, ker bosta dobila več Evropejcev, ki jim bo lažje delati v Italiji (oz. Švici, predvidevam), kot pa se ukvarjati z Brexitom. Po drugi strani pa angleške ekipe skrbi, kako bodo dobile kader od zunaj.
Nasploh pa skrbi motošport industrijo, ker je le-ta zelo močna v UK, odvisna pa od celega sveta.
EDIT: tole omenja predvsem zaposlovanje, zakompliciralo se jim bo pa še carinjenje delov, avtov, orodja, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
broken/link ::
pa problemi z vizami itd. če se bo brexit seveda sploh zgodil. moto industrija zelo navija, da se ne bi. sej na to temo je precej člankov spisanih. omenjajo se celo selitve sedežev nekaterih ekip, če bo do brexita dejansko prišlo.
PrimozR ::
Pomojem so to samo grožnje. Ferrari in Torro Rosso pa na koncu tudi Sauber (Alfa Romeo v Švici... marija :D ) imajo že neko tradicijo, sicer je pa v UK toliko podizvajalcev, da si kar težko predstavljam selitev ekip. Še najresneje mogoče Renault, morda v okolico Le Mansa (v tehnološkem parku je Ligier, ki je bivši Onroak, v bližini je zdaj Orecin Courage, tam je bil tudi Pescarolo) ali pa v okolico Paul Ricarda, kjer je trenutno stacionirana Oreca. Verjetno imata oba vsaj nekaj lokalnih podizvajalcev že streniranih za svoje potrebe.
Mogoče bi lahko pobegnil še Mercedes, Nemčija tudi ne bi smela imeti problemov z dobavitelji, navsezadnje so bili pa vsi trije veliki v Le Mansu ravno nemci - Porsche (Weissach), Audi (Neckarsulm) in Toyota (Cologne pač... :) ). Je pa mislim da Dallara naredila monokok tako Audiju kot Porscheju.
Mogoče bi lahko pobegnil še Mercedes, Nemčija tudi ne bi smela imeti problemov z dobavitelji, navsezadnje so bili pa vsi trije veliki v Le Mansu ravno nemci - Porsche (Weissach), Audi (Neckarsulm) in Toyota (Cologne pač... :) ). Je pa mislim da Dallara naredila monokok tako Audiju kot Porscheju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
broken/link ::
pri mercu tudi po izgledu nič novega: https://www.motorsport.com/f1/news/merc...
RB pa sledi tekom dneva.
RB pa sledi tekom dneva.
Blaz90 ::
Pravkar kupil F1 TV Pro za 32,49 EUR s 50% popustom F1TV50.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blaz90 ()
AvtoR ::
Meni design teh avtomobilov ne gre v pravo smer. Avtomobili so dolgi kot kamion. Prednje krilce? Samo ketne še namintirajo, pa bodo to najhitrejši snežni plugi na svetu
Nikec3 ::
Meni je design tega Mercedesa pošastno dober! Prav vtis daje, da bo pojedel vso konkurenco.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
ripmork ::
Meni design teh avtomobilov ne gre v pravo smer. Avtomobili so dolgi kot kamion
Se absolutno strinjam tu. Mislim, da je za 2021 planirano, da bodo dirkalniki spet krajši in bo predpisana max dolžina. To kar bomo videli letos je neka kompromisna rešitev, ki preprečuje poslabšanje lanskega stanja (izjemno kompleksna prednja krilca in veliko umazanega zraka naokoli), sčasoma bo prišlo do večjih sprememb.
Zaenkrat več ali manj gledamo prebarvane lanske bolide, zadnje dni testiranj (ter prvi petkov trening) bomo šele videli prave oblike na dirkalnikih :)
bzp ::
Pravkar kupil F1 TV Pro za 32,49 EUR s 50% popustom F1TV50.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Hvala za tole!
BT52 ::
Uff Mercedes dela vse, kar je potrebno, da podere vse rekorde v F1. Ker vemo iz prejšnjih sezon, da redko oz sploh nikoli ne naredijo večje aero napake ala Mclaren, khmm khm Ferrari. Lahko ugibam, da je tole zelo zelo napredni dizajn dirkalnika. Pravzaprav delajo na področjih, kjer se po mnenju strokovnjakov najbolj splača vlagat sredstva v trenutnem pravilniku. Tj. Bargeborad območje, dno, ter pogonski sklop. Pametno predvsem iz vidika kontinuiranega evolucijskega razvoja. Saj se držijo svojega nacina dela oz ohranjajo pristop k dizajnu dolgega dna, oblega nosu, ter razmeroma manjhnim nagibom dna (eng. "Rake").
Red Bull tudi ne zgleda slabo samo "napitkarji" so Japoncem predpisali, kar pošteno shujševalno dieto. In tudi zaradi tega ne vidim, kako bi jih lahko konstatno premagovali skozi sezono. Ok kot sem že pisal mesece nazaj je za njih predvsem zmaga ali dve uspeh. Tale sezona bo predvsem priložnost za gradnjo potencialnega parterstva za prihodnje.
No Merc je vrgel rokavico. Zdaj je na potezi Ferrari, da reši sezono.
Red Bull tudi ne zgleda slabo samo "napitkarji" so Japoncem predpisali, kar pošteno shujševalno dieto. In tudi zaradi tega ne vidim, kako bi jih lahko konstatno premagovali skozi sezono. Ok kot sem že pisal mesece nazaj je za njih predvsem zmaga ali dve uspeh. Tale sezona bo predvsem priložnost za gradnjo potencialnega parterstva za prihodnje.
No Merc je vrgel rokavico. Zdaj je na potezi Ferrari, da reši sezono.
::
Pravkar kupil F1 TV Pro za 32,49 EUR s 50% popustom F1TV50.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Super, sem se naročil.
broken/link ::
pa še alfa v kamuflažnih barvah: https://www.motorsport.com/f1/news/alfa...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
Ganon ::
Zanimive rešitve. Povsem drugačen koncept kot pretekla leta. Opaziti je podobnosti z Red Bullom in Mercedesom. Naj bo hiter!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
Klamzi ::
je izjavil:
Pravkar kupil F1 TV Pro za 32,49 EUR s 50% popustom F1TV50.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Super, sem se naročil.
Komentatorji so Sky F1 al kako?
Blaz90 ::
je izjavil:
Pravkar kupil F1 TV Pro za 32,49 EUR s 50% popustom F1TV50.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Super, sem se naročil.
Komentatorji so Sky F1 al kako?
Lansko sezono si lahko izbral jezik komentatorjev. Angleški je bil od SKY TV, nemški od RTL... Najbrž bo letos isto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181904 (113463) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 232399 (146326) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381382 (236977) | BT52 |