» »

Formula 1 2016

Formula 1 2016

««
2 / 40
»»

Super Sonic ::

"Renault new engine is sounding amazing h. So much turbo noise" @ScarbsF1

MB je šel prvi ven. Na splošno bi letos lahko videli ogromno prevoženih km na testiranjih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::



Jock Clear pri Ferrariju letos z nalogo razbremeniti Allisona na dirkah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Hamilton je že opravil skoraj 20 krogov... Honda pa vijači v garaži... :|
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Manor:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

#Believe it or not, the McL MP4-31 was stoped for 2hours in the garage with "SENSOR" + a throttle pedal problems.
>:D

Manor ima zelo neposrečen izbor barv:


Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Kot da bi jim bil sponzor naš Petrol

TribesMan ::

Posrečen ali ne, ne zgleda slabo v poplavi sivo črnih avtov.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Se kar pritožujejo (novinarji) čez tole črno barvo letos.

Manor sicer spominja tudi na Petrol ;), drži, so pa izjavli "We can easily say [the #MRT05] is the best car we've ever launched."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Stanje pred malico:

1.		Vettel	    Ferrari	SF16-H	1:24.939		36	⬤	PIT
2.		Hamilton	Mercedes	W07	1:25.409	+0.470	66	⬤	PIT
3.		Bottas	    Willliams	FW38	1:26.091	+1.152	43	⬤	PIT
4.		Ricciardo	Red Bull Racing	RB12	1:26.704	+1.765	20	⬤	PIT
5.		Sainz jr	Toro Rosso	STR11	1:27.180	+2.241	35	⬤	PIT
6.		Button	    McLaren	    MP4-31	1:27.691	+2.752	35	⬤	PIT
7.		Ericsson	Sauber	    C34	1:28.165	+3.226	36	⬤	PIT
8.		Grosjean	Haas F1	    VF-16	1:28.399	+3.460	13	⬤	PIT
9.		Celis jr	Force India	VJM09	1:29.406	+4.467	21	⬤	PIT
10.		Palmer	    Renault	    RS16	1:31.351	+6.412	15	⬤	PIT
11.		Wehrlein	Manor F1	MRT05	1:33.455	+8.516	8	⬤	PIT
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

FI s GoPro kamero:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Če bi kdo v živo gledal, oziroma bolj poslušal dogajanje okoli piste:

https://www.periscope.tv/w/1zqKVgrkPOlGB

Honda ima še vedno obupen zvok motorja pri downshiftu. Ampk ok... zaenkrat vsaj dela neki :D

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Za Hondo je bilo rečenih ogromno stvari zadnje dva dni, tisto kar mi je od vsega padlo v oči pa je, da trenutno nastopajo z Mark I oznako motorja, na druga testiranja bodo pripeljali Mark II, v Avstralijo pa bodo prišli na začetek dirke z Mark III oznako, kjer naj bi tičal skupek najboljših rešitev.

Mislim, da niso še niti blizu temu kjer bi si želeli, da so.

In včeraj zvečer se je pojavila glasna govorica, da je Yasuhisa Arai, šef Honde za F1, odpuščen.
http://www.speedweek.com/formel1/news/8...

Sedaj naj bi bilo to kar uradno, zamenjal naj bi ga pa Yusuke Hasegawa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Skyman ::

Ted's Notebook - Barcelona First Test, Day 1



New nose for Renault
https://twitter.com/ScarbsF1/status/702...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Super Sonic ::

Vettel je šel ravnokar 1:22.8s...

To je pa že res spodoben čas, kljub temu, da so uporabil ultrasoft in verjetno zraven še kaj, ampak takole mimogrede odpeljat 1,8s hitreje od lanskega pola...

Ferrari bo letos res močan (postaja več kot očitno).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Skyman ::

Palmer engine failure on day two of the Barcelona test


Mercedes' W-floor

denisek123 ::

Super Sonic je izjavil:

Vettel je šel ravnokar 1:22.8s...

To je pa že res spodoben čas, kljub temu, da so uporabil ultrasoft in verjetno zraven še kaj, ampak takole mimogrede odpeljat 1,8s hitreje od lanskega pola...

Ferrari bo letos res močan (postaja več kot očitno).


Upam, da bo letos Mercedes moral lovit Ferrari :)
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10

Skyman ::

Red bull iz zraka

Funny stuff from Red Bull and Mercedes on Twitter!
https://twitter.com/redbullracing/statu...

denisek123 ::

Zanimivo, da RedBull vztraja pri tej obliki nosu.
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10

BT52 ::

denisek123 je izjavil:

Super Sonic je izjavil:

Vettel je šel ravnokar 1:22.8s...

To je pa že res spodoben čas, kljub temu, da so uporabil ultrasoft in verjetno zraven še kaj, ampak takole mimogrede odpeljat 1,8s hitreje od lanskega pola...

Ferrari bo letos res močan (postaja več kot očitno).


Upam, da bo letos Mercedes moral lovit Ferrari :)


No ja. Sanjaš lahko. Realnost pa je taka, da je lani bil Ferrari na kvalifikscijah v povprečju (na oko, nisem računal) vsaj 0.6 sekunde zadaj. Drugo na dirkah pa so bili v kakih 2-3eh desetinkah. Pač od proge do proge, pa od vremenskih in pa gumarskih zmesi različno skozi sezono, kar je skoraj čista "učena" sreča. Torej morajo Merc dodobra preskočiti. Skoraj nujno je za prvenstvo, da so spredaj na kvali. Ker se mi zdi, da takrat lahko Vettel pokaže svojo formo iz RB. Pa niti ne zato, ker se nebi znal prebit v ospredje, ampak ker ima MSC sposobnost držanja psa na vrvici. Pa še statistično gledano imaš zaradi manj prometa večje možnosti, da pobiraš zmage oz. zanesljive točke.

BT52 ::

denisek123 je izjavil:

Zanimivo, da RedBull vztraja pri tej obliki nosu.


Zakaj pa? Ker ima Merc (trenutno) drugačni pristop?

Niti ne. Če recimo daš Mercov nos na RB ti garantiram, da ga bo prehitel Manor. Pač se ti podrejo meseci natančnega študiranja, opazovanja, ter umerjanja tokovnic skozi celotni dirkalnik. Zgrešiš vse točke na šasiji, ki ustvarjajo negativni vzgon ali pa zmanjšujejo koeficient zračnega upora.

ripmork ::

Kakšne imate kaj občutke glede Honde?

Res da so zgolj testiranja, sem pa vseeno pričakoval, da bodo morda malo višje časovno, glede na to, da so ekipa z največjim potencialom razvoja glede na lansko katastrofo.

Je pa Alonso prevozil krepko čez 100 krogov, kar zna bit good sign.
Verjetno delo na performanse-u še pride.

BT52 ::

ripmork je izjavil:

Je pa Alonso prevozil krepko čez 100 krogov, kar zna bit good sign.
Verjetno delo na performanse-u še pride.


Jup. Sicer pa Arai odstopil in prepustil žezlo dobremu mlajšemu sodelavcu Hasegavi. Recimo odziv uporabnika, ki ima že celotno lansko sezono zelo insajderske informacije glede Japonske kulture in dogajanja v zakulisju Honde;

Re: Honda Power Unit

Postby Wazari » Tue Feb 23, 2016 5:09 pm
Well this is definitely muzukashii. I am going to try to be very careful what I say here. I also will not be posting anymore due to several reasons. I enjoyed reading other's post and the some very intelligent and thoughtful contributions.

There are things I know for sure and some things I think I know.

IMO, this move is a good thing. This was not a last minute decision. I have respect for both Arai-san and Hasegawa-san. Hasegawa-san is very capable. Arai-san and Hasegawa-san were both considered to head the F1 program but it was ultimately decided to be Arai-san by the former president. I would consider latest move a resignation and not a firing.

It is my understanding that "Mark 1 engines version a and b will be tested now." 'Mark 2 engines version a and b" will be tested at the next session. Primary differences are with the ICE and turbine and compressor combinations.

There were three teams working to come up with different solutions for 2016. I think the word "rogue" is too strong. Nothing was secret and one team did have more "senior" engineers and staff. This was the geriatric gang. :) .

This move is not a surprise. This transition was planned in advance and McLaren was well aware in advance. Hasegawa-san and Arai-san have very different personalities. I know Hasegawa-san much better than Arai-san and he should thrive in this situation.

I will still visit this forum and please feel free to continue to PM me. I will try and answer promptly but will be away from my PC quite a bit in the future. I enjoy answering your questions from Honda's past working experiences to what turbo you should run for your Civic street car...

McLaren Honda, GAMBARE!!!!!


Zdaj po zvoku pravijo, da je Honda najbolj glasna, potem Reno njabolj cvili, Ferrari pa najbolj doni. Zdaj če kaj drži ima lahko Ferrari dobre obete za izboljšano termalno učinkovitost MGUH sistema, kar je lahko dobra novica, saj je zvok odvečna energija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

kosta ::

Haas zna biti po mojem mnenju zelo zanimivo moštvo z občasnimi presenečenji, kot so 4. mesto ali celo stopničke na posameznih dirkah. Od Renaulta ne pričakujem preveč, pa tudi Hondi (trenutno) ne kaže najbolje.

Sem pa roko na srce že malenkost sit tega, da Rosberg ne more premagati Hamiltona skozi celo sezono, ne samo na posamezni dirki. Lani sem bral članek v katerem je povedal, da skoraj ni mogoče, da naslov osvoji z Mercedes ekipo saj je pritisk nanj prevelik in bi potreboval drugo konkurenčno ekipo za naslov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kosta ()

AvtoR ::

Po videnem v dveh testnih dnevih, zna bit razmerje sil zelo podobno lanskemu letu.
Prvi bo Mercedes, drugi Ferrari, za tretje mesto se bosta udarila Williams in RB itd...
Upam pa, da se motim in bo Ferrari bolj konkurenčen!

denisek123 ::

Tudi jaz upam na večjo konkurenčnost Ferrarija in stanje se bo videlo po kakih dveh, treh dirkah. Mislim pa, da bo pri Mercedesu še zmerom takšno stanje da bo Hamilton pred Rosbergom. Upam pa, da bo Raikkonen kdaj pred Vettlom.
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10

Super Sonic ::

This was not a last minute decision.

Tako je ja. Kakor je bilo na začetku vse skupaj videti kot na glavo vržena situacija, se sedaj že bolj kristalizira kam pes taco moli. Zadeva je bila premišljena in ima nek pomen.

Upam, da bo letos Mercedes moral lovit Ferrari :)

Tolk hudo ne bo, bi znal bit pa Ferrari na neki točki skozi sezono zelo konkurenčen oz. vsaj zelo vsiljiv pri tem, da MB odpira PU blizu daske. Čeprav, če že govorimo o časih, lahko tudi na glas povemo, da sama zanesljivost Ferrarija še ni "tam". Včeraj so zelo previdno začeli, ker si niso želeli okvar in vitalne dele večkrat preverjali (posledično odpeljali bistveno manj krogov), danes pa kabum. MB je po drugi strani odpeljal +300 krogov v dveh dneh. Deficit Ferrarija je torej očiten, sami časi pa nimajo veljave. Pri MBju imajo kombinacijo HAM-ROS-HAM-ROS, pri Ferrariju pa VET-VET-Kimi-Kimi. Tako je danes moral Vettel dan zaključiti s kakšno blago simulacijo hitrih krogov in dirke, med tem, ko so se pri MBju ukvarjali predvsem z delovanjem in opazovanjem; torej zbiranjem golih podatkov o čemerkoližepač. Hamilton bo jutri tako verjetno že vozil na vseh zmeseh.

Kakšne imate kaj občutke glede Honde?

Osebno zelo slabe. McLaren je moštvo, ki mu pritičejo prva tri mesta, Alonso in Button (pa predvsem Alonso) pa naravnana na prva mesta. Po videnem so še miljon let zadaj in iz tega stališča so občutki slabi.

Če bi pa gledal realno so pa naredil velik korak naprej in morda gredo res v pravo smer, ampak letos jih ne vidim ravno spredaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Še en WTF "strateške skupine":

http://beta.autosport.com/news/report.p...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Sem lih hotu napopat... :/ krrrr neki.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Jaz letos edino šanso da bi Ferrari mešal štrene Mercedesu vidim v agresivnejši izbiri gum.

Če je Alisonu uspelo naredit šasijo ki je bolj nežna do gum, kot Mercedes, in bodo lahko uporabljali mehkejše zmesi, potem imajo šanse.

Drugače pa ne verjamem, mislim da tako aero, kot motor še vedno nista na strani Ferrarija.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::

TribesMan je izjavil:

Še en WTF "strateške skupine":

http://beta.autosport.com/news/report.p...



Meni se pa ne zdi slaba ideja. Treba jo videti, pa potem presoditi. Ker sedajšnja izvedba tudi ni ne vem kako zanimiva.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

          ::

Jaz bi predlagal, da avte pred dirko parkirajo na gridu, potem pa dirkači štartajo iz padocka, tečejo do avtov, zakurblajo in odpeljejo. Pred tem še pljunejo na tla čik.

Jst ::

Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::

Super, potem bo že letos takšen format?

Sicer je bojazen, da bodo qualy bolj zanimive od same dirke, na to pa zgleda ni nihče pomislil ;) bomo pa tako dobili dva showa, eno bo qualy v soboto, eno pa dirka v nedeljo, zelo različna in hkrati dovolj zanimiva.

Upam vsaj, na papirju je ideja dobra.

galimim ::

Sam so talenti. Tole ma potencial da bo totalna zmešnjava. Namesto da bi se ukvarjali z resnimi problemi rešujejo težave ki jih ni. Only in F1...
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

TribesMan ::

Kaj je danes s Ferrarijem? Dve uri sta mimo, oni pa se še niso prikazali ven iz garaže.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

galimim ::

Iz Twitterja
F1 debut @RHaryantoracing, fuel-system problem for Ferrari, early stoppage for Toro Rosso http://www.skysports.com/f1/live-blog
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

TribesMan ::

Kaj povezanega z dogodki včeraj, ko se je Vettel ustavil na pisti?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

TribesMan je izjavil:

Kaj povezanega z dogodki včeraj, ko se je Vettel ustavil na pisti?


A: Lahko so od včeraj "zaribali" pumpo (oz whateveer poškodba). Sprva sem včeraj tudi sam mislil, da so delali probo izpraznitve tanka. Kajti ekipe tole počno proti koncu dneva, da tekom glavnine testiranja ne motijo programa drugih ekip (in obratno).

B: Lahko pa je od Kravitza govorica o pregrevanju resnična. Pa je PR oddelek idealno pokril težave. In so dal v eter okvaro "bencinskega" sistema, saj je znano, da sta črpalki (primarna in sekundarna) zelo globoko na nedostopnem mestu ,ki zahtevajo ure popravila. Skratka lahko gre za malo večjo nepričakovano okvaro o kateri je najbolje molčat. Že zgolj iz športnega, ter PR vidika seveda.

billy ::

In mercu se že vse smeji, tudi letos bodo prvaki ;)

BT52 ::

galimim je izjavil:

Sam so talenti. Tole ma potencial da bo totalna zmešnjava. Namesto da bi se ukvarjali z resnimi problemi rešujejo težave ki jih ni. Only in F1...


Točno to. Že prosta izbira gum je za povprečne gledalce mogoče preveč. Ampak ja meni je bila zadeva z obstoječi sistemom dober kompromis za varnost in večjo fleksibilnost beri konkurenčnost za vsa moštva. Tole zgoraj pa je en Mario kart. Jim mogoče bodo dali kilo banan v kokpite pa vodne balone, pa postavili mogoče še kaki loomping. Če bodo tole uvedli predlagam novo grafiko za prenose. Tik predem se bo iztekel čas za izpad se naj na ekranu pojavi velik "countdown", potem pa balististična animacija, ki bo navdušil gledalce z napisom XY driver out...

billy ::

Hm, kaj veverca več nima streamov?

galimim ::

BT52 je izjavil:

galimim je izjavil:

Sam so talenti. Tole ma potencial da bo totalna zmešnjava. Namesto da bi se ukvarjali z resnimi problemi rešujejo težave ki jih ni. Only in F1...


Točno to. Že prosta izbira gum je za povprečne gledalce mogoče preveč. Ampak ja meni je bila zadeva z obstoječi sistemom dober kompromis za varnost in večjo fleksibilnost beri konkurenčnost za vsa moštva. Tole zgoraj pa je en Mario kart. Jim mogoče bodo dali kilo banan v kokpite pa vodne balone, pa postavili mogoče še kaki loomping. Če bodo tole uvedli predlagam novo grafiko za prenose. Tik predem se bo iztekel čas za izpad se naj na ekranu pojavi velik "countdown", potem pa balististična animacija, ki bo navdušil gledalce z napisom XY driver out...

Nekdo mora to narest! Pa ko nekoga zavrti, nej bo banani olupek na progi!
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

BT52 ::

billy je izjavil:

In mercu se že vse smeji, tudi letos bodo prvaki ;)


Res so bolani. Od danes naprej so celo razpolovili delovnik med oba dirkača. Verjetno pa bo tole praksa za 2 testiranja tudi. Pač pri Mercu so bolani do daska. Včasih smo imeli hitre Colinove Lotuse, ki so razpadali po ciljnih črtah. Velikokrat je Clark pravil, da se šasija zvija, škripa, pa podobne. Potem recimo Mclaren 05, zdaj pa imamo to! No res da so pravila pravilno malce zajezila proizvodne stroške in podarila na boljši učinkovitosti razvojnih oddelkov.

Vsaka čast Mercedesu res so izjemni. Če bodo takole nadaljevali si zaslužijo vso hvalo in zapis v zgodovino.

Recimo njihov tehnični oddelek je bolan. AERO pljuva čedalje bolj kompleksne dele iz dneva v dan. PU oddelek pa deluje flawless.

Seveda pa ostaja do AUS še vedno luč koncu tunela, da se nekdo prebudi.

galimim je izjavil:

BT52 je izjavil:

galimim je izjavil:

Sam so talenti. Tole ma potencial da bo totalna zmešnjava. Namesto da bi se ukvarjali z resnimi problemi rešujejo težave ki jih ni. Only in F1...


Točno to. Že prosta izbira gum je za povprečne gledalce mogoout...

Nekdo mora to narest! Pa ko nekoga zavrti, nej bo banani olupek na progi!


Si predstavlaš ob progi oglase: Derby banana- F1 sanje vsake banane. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

Mislim, da je realno, samo ferari možen tekmec, vsaj kar se tiče končne lovorike. Mogoče bodo kakšne izjeme na dirko, ampak v F1 se zadeve več ne spreminjajo čez noč.

TribesMan ::

News... Včeraj potrjeni format kvalifikacij bomo videli že v letošnji sezoni...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

TribesMan je izjavil:

News... Včeraj potrjeni format kvalifikacij bomo videli že v letošnji sezoni...


billy ::

Raikkonen is back in the pit lane. That's three laps completed, all solitary exploration ones

videc ::

billy je izjavil:

Raikkonen is back in the pit lane. That's three laps completed, all solitary exploration ones
Baje se pregreva motor. Naj bi že našli vzrok.

Skyman ::

F1 approves plans for wider, faster cars for 2017
http://www.motorsport.com/f1/news/f1-ap...


FIA confirm new Qualifying format, potentially for this year

McMallar ::

Se pravi da teoreticno lahko gres takoj ven, postavis hiter cas in gres nazaj v boks kjer pocakas konec kvalifikacij. Nobenih pretresov in hudih sprememb za najboljse dve, tri ekipe...
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
««
2 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616187104 (121664)          
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285234 (180702) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136289 (95038) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184805 (148050) WarpedGone

Več podobnih tem