Forum » Na cesti » efektivna vožnja dizla
efektivna vožnja dizla
primar ::
Pod 1500 obratov trpi turbina (pod obremenitvijo), nad točko navora nima smisla.
Zakaj bi pa turbina trpela? Saj ne poganja avtomobila.
Nad max. točko navora ima še kako smisel, ker sicer padeš prenizko po krivulji navora, ko prestaviš v višjo prestavo. Tega pa nočeš.
O pa še kako. Turbina pod obremenitvijo sem napisal - torej obrati so nizki, oljni tlak tudi. Ti pritisneš gas, masa plinov se poveča, oljn film pa ni dovolj stabilen, zato se trga in os zaniha. Zo pa sčasoma zjebe ležaje. Turbina tudi nima tesnil, saj je projektirana za obratovanje z tlakom na obeh straneh, ta tesni olje.
Glede obratov sem napisal - da spuščam brzine vendar ga v nižji prestavi zavrtim toliko več, da ko menjam pridem na 1500... in s tem posledično vzdržujem bolj čist motor.
Če se prav spomnim je kritična točka turbine za ta star 1.9 TDI z variabilno turbino cca 1350 rpm.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: primar ()
Starscream ::
Isto delam sam. Menjam nekje med 2000-3000rpm, pa d ne pade pod 1500rpm.
Pa nimam kaj pojamrat. Mam pa 2.2 dti. Kar je pod 1500rpm je pa sam matranje :).
Pa nimam kaj pojamrat. Mam pa 2.2 dti. Kar je pod 1500rpm je pa sam matranje :).
Dejan_007 ::
Jebeš smrdljive dizle, kupi bencinarja (Hondo) pa ne boš imel problemov z porabo niti ne z avtomobilom.
stara mama ::
Da rabiš pol ure da prideš do svojih hvaljenih 5k+ obratov...
Takrat sem ti jaz že pri naslednjem ovinku.
Takrat sem ti jaz že pri naslednjem ovinku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Starscream ::
Hehe pelji turbo dizla pa pol komentiri. sm istze bedarije klatu dokler nism dizla probu tak da ...
M-XXXX ::
Jebeš smrdljive dizle, kupi bencinarja (Hondo) pa ne boš imel problemov z porabo niti ne z avtomobilom.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
Da, da razloži mi kako ima moj TEŽJI in MOČNEJŠI dizel približno približno 1/4 manjšo porabo.
Boš povedal kako zadnje lučke zgledajo, ko te bom prehitel kljub 1/4 manjši porabi. (prelepa priložnost, da nebi tegale napisal).
Dajte nehat srat s temi bencinarji in varčnostjo itd... Zadeve so zelo podobne že praktično skos: dizel porabi cca 1/4-1/3 manj goriva za podobno težak/avto. To so dejstva (majhna odstopanja so, povprečje bo pa tole kar dobro držalo).
CoolBits ::
Če se prav spomnim je kritična točka turbine za ta star 1.9 TDI z variabilno turbino cca 1350 rpm.
Haha... dve nuli si pozabil dodat.
Turbine se zlahka zavrtijo čez 100k rpm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CoolBits ()
Blinder ::
on je govoril o obratih motorja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
CoolBits ::
Kar ima še manj smisla. Najbolj ekonomična vožnja je na maksimalnem navoru, kar je pri dizlu okrog 2500rpm.
primar ::
Če se prav spomnim je kritična točka turbine za ta star 1.9 TDI z variabilno turbino cca 1350 rpm.
Haha... dve nuli si pozabil dodat.
Turbine se zlahka zavrtijo čez 100k rpm.
ja tudi 200 000 ni problem za turbine. je pa govora o motorju, kot je omenjeno zgoraj.
LP
Dejan_007 ::
Jebeš smrdljive dizle, kupi bencinarja (Hondo) pa ne boš imel problemov z porabo niti ne z avtomobilom.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
Da, da razloži mi kako ima moj TEŽJI in MOČNEJŠI dizel približno približno 1/4 manjšo porabo.
Boš povedal kako zadnje lučke zgledajo, ko te bom prehitel kljub 1/4 manjši porabi. (prelepa priložnost, da nebi tegale napisal).
Dajte nehat srat s temi bencinarji in varčnostjo itd... Zadeve so zelo podobne že praktično skos: dizel porabi cca 1/4-1/3 manj goriva za podobno težak/avto. To so dejstva (majhna odstopanja so, povprečje bo pa tole kar dobro držalo).
Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l. Me zanima koliko ima porabo tvoj traktorček, če bi imel toliko konjev, za tretjino oz četrtino ziher NE. Sicer pa dizla, ki bi imel z 1400ccm 180 konjev NI.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dejan_007 ()
hojnikb ::
>Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l.
po hribu nazdol ima lahko vsak bencinar 5L porabe...
po hribu nazdol ima lahko vsak bencinar 5L porabe...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
energetik ::
Kar ima še manj smisla. Najbolj ekonomična vožnja je na maksimalnem navoru, kar je pri dizlu okrog 2500rpm.Ja s stališča izkoristka samega motorja, s stališča L/100km (kar je za nas edino zanimivo) pa niti ne. Glej BSFC diagram.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Dejan_007 ::
ProGo ::
>Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l.
po hribu nazdol ima lahko vsak bencinar 5L porabe...
V knjižici piše:
Poraba (zunaj): 5.1l/100km
Poraba (mestna):7.5l/100km
Tak da si ne izmišljuje. Tud če ga malo pritisne na avtocesti več k 6l ne žre !!!
Lol. Poglej raje resnične podatke. http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
Povprečje 7.8l.
Jaz z dizlom 1.6 delam 4.8 pri 130kmh na AC. Bencinar ni optimalen motor za AC .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ProGo ()
Dejan_007 ::
>Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l.
po hribu nazdol ima lahko vsak bencinar 5L porabe...
V knjižici piše:
Poraba (zunaj): 5.1l/100km
Poraba (mestna):7.5l/100km
Tak da si ne izmišljuje. Tud če ga malo pritisne na avtocesti več k 6l ne žre !!!
Lol. Poglej raje resnične podatke. http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
Povprečje 7.8l.
Lej če je poraba problem, greš pa na plin pa si še cenejši kot dizel.
Jaz z dizlom 1.6 delam 4.8 pri 130kmh na AC. Bencinar ni optimalen motor za AC .
Ganon ::
>ampak očitno nekaj delam narobe saj na AC imam porabo 0.5 višjo kot piše na specifikacijah avta, v mestu pa kar 2 lita več
to veš, da so tiste porabe bolj ali man za okras ?
Niti slučajno niso za okras. Pri meni kaže točno. Sem pa ravno danes natočil poln rezervoar nafte, naredil sem 1182km.
Red_Mamba ::
po mestu se vozis med 1000 in 2000 RPM. Bremzas z masino kjer se le da ;)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
GrimReaper ::
Je bilo že v več avto revijah dobro razloženo kako merijo porabo in katerih trikov se pri tem poslužujejo. Če se kdo hoče približat tovarniškim specifikacijam, bolje da hodi peš.
Sam vzamem za porabo pri normalni vožnji tisto najvišjo od treh, se pravi mestno, ampak pri moji vožnji moram prištet še kak liter. Vozim pa v glavnem izven naselij kolikor da avto od sebe, pa po naseljih 50.
Tudi na Wiki je nekaj o tem:
Fuel economy in automobiles @ Wikipedia
Sam vzamem za porabo pri normalni vožnji tisto najvišjo od treh, se pravi mestno, ampak pri moji vožnji moram prištet še kak liter. Vozim pa v glavnem izven naselij kolikor da avto od sebe, pa po naseljih 50.
Tudi na Wiki je nekaj o tem:
Fuel economy in automobiles @ Wikipedia
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Unknown_001 ::
OP Bom še jaz malo o svojih izkušnjah vožnje dizlov povedal. Sem vozil že kar nekaj različnih motorjev 1.5dci, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI (kombi), 3.0 TDI, 2.2 AD (toyota) in pri vseh je isti šmorn načina vožnje glede porabe.
1. Dejstvo je da je poraba najnižja, ko je hitrost dovolj visoka in vbrizg goriva nizek (najnižje seveda dosežeš če voziš v prostem teku a to ne priporočam razen če si povsem sam na cesti). Torej tebi je cilj imeti hitrost in držati vbrizg goriva na minimumu, kar seveda reguliraš s pedalom za plin. Logiko itak poznaš, bolj stisneš, bolj bogato zmes bo motor imel ampak s tem večjo porabo gledano na čas obratovanja.
2. Tu nastopi problem nabiranja hitrosti. Seveda tudi tu gledamo na porabo, navor in moč v obratih se šele tu dejansko uporabita če ne tovorimo večjih bremen in vozimo v klanec seveda. Tu moraš odmisliti logiko čimmanj vrtljajev. Šaltaj nižje da motor spraviš v vrtljaje v katerih ima največjo učinkovitost (pri večini turbodizlov se ta meja začne nekje pri 2000 obratih na minuto, imaš pa tudi izjeme ki so malo bolj lene in turbina potencial doseže šele v malo višjih obratih) in nato čimprej pospeši do željene hitrosti in se drži najbolj efektivnih vrtljajev (to pomeni da ti ga ni treba turirat skoraj do rdečega ali blokade). Ko si blizu željene hitrosti, lepo odnehaj plin in prestavi v višjo ki je najbolj primerna za to hitrost.
logika pri takem pospeševanju je enostavna, pospeševanje z višjo prestavo bo muka za motor in preden boš dogural do višjih vrtljajev boš neučinkovito dobesedno zmetal gorivo v motor za nikakršen pospešek ki bo trajal celo večnost.
3. Logika vzdrževanja hitrosti. Najboljše je, da motor na ravnici voziš pri nižjih obratih, da je vbrizg minimalen a zadostuje za vzdrževanje hitrosti, hkrati pa moraš biti toliko obziren da ga ne boš matral v previsoki prestavi kjer bo zaradi prenizkih vrtljajev takoj izgubil moč čim bo v igri manjši klanec, kar je pomembno sploh za motorje z manjšimi delovnimi prostorninami. Tisti ki imajo večjo delovno prostornino imajo v nizkih vrtljajih dovolj navora in moči da mogoče te štose še prebavijo vsekakor pa se zmerno oddaljevat od spodnje meje, kar bi pa itak moral čutiti in slišati če imaš vsaj malo posluha za avtomobil (brnenje, mogoče tresljaji, nenormalno zamolkel zvok, izguba vsekršne odzivnosti...)
4.Predvidevanje in načrtovanje optimalne hitrosti. Recimo če greš iz izvoza na cesto pa imaš čez 300m na cesti tablo 60 je nekako logično da se ti ne splača ga do 90 stisnit pa potem pri tabli bremzat. Skočiš na 70 in lepo laganini elegantno malo pred znakom gas spustiš in hitrost sama pade na 60 in svet je lep. To je najbolj optimalen način vožnje.
Upam da je bil moj odgovor kaj koristen.
Lp!
1. Dejstvo je da je poraba najnižja, ko je hitrost dovolj visoka in vbrizg goriva nizek (najnižje seveda dosežeš če voziš v prostem teku a to ne priporočam razen če si povsem sam na cesti). Torej tebi je cilj imeti hitrost in držati vbrizg goriva na minimumu, kar seveda reguliraš s pedalom za plin. Logiko itak poznaš, bolj stisneš, bolj bogato zmes bo motor imel ampak s tem večjo porabo gledano na čas obratovanja.
2. Tu nastopi problem nabiranja hitrosti. Seveda tudi tu gledamo na porabo, navor in moč v obratih se šele tu dejansko uporabita če ne tovorimo večjih bremen in vozimo v klanec seveda. Tu moraš odmisliti logiko čimmanj vrtljajev. Šaltaj nižje da motor spraviš v vrtljaje v katerih ima največjo učinkovitost (pri večini turbodizlov se ta meja začne nekje pri 2000 obratih na minuto, imaš pa tudi izjeme ki so malo bolj lene in turbina potencial doseže šele v malo višjih obratih) in nato čimprej pospeši do željene hitrosti in se drži najbolj efektivnih vrtljajev (to pomeni da ti ga ni treba turirat skoraj do rdečega ali blokade). Ko si blizu željene hitrosti, lepo odnehaj plin in prestavi v višjo ki je najbolj primerna za to hitrost.
logika pri takem pospeševanju je enostavna, pospeševanje z višjo prestavo bo muka za motor in preden boš dogural do višjih vrtljajev boš neučinkovito dobesedno zmetal gorivo v motor za nikakršen pospešek ki bo trajal celo večnost.
3. Logika vzdrževanja hitrosti. Najboljše je, da motor na ravnici voziš pri nižjih obratih, da je vbrizg minimalen a zadostuje za vzdrževanje hitrosti, hkrati pa moraš biti toliko obziren da ga ne boš matral v previsoki prestavi kjer bo zaradi prenizkih vrtljajev takoj izgubil moč čim bo v igri manjši klanec, kar je pomembno sploh za motorje z manjšimi delovnimi prostorninami. Tisti ki imajo večjo delovno prostornino imajo v nizkih vrtljajih dovolj navora in moči da mogoče te štose še prebavijo vsekakor pa se zmerno oddaljevat od spodnje meje, kar bi pa itak moral čutiti in slišati če imaš vsaj malo posluha za avtomobil (brnenje, mogoče tresljaji, nenormalno zamolkel zvok, izguba vsekršne odzivnosti...)
4.Predvidevanje in načrtovanje optimalne hitrosti. Recimo če greš iz izvoza na cesto pa imaš čez 300m na cesti tablo 60 je nekako logično da se ti ne splača ga do 90 stisnit pa potem pri tabli bremzat. Skočiš na 70 in lepo laganini elegantno malo pred znakom gas spustiš in hitrost sama pade na 60 in svet je lep. To je najbolj optimalen način vožnje.
Upam da je bil moj odgovor kaj koristen.
Lp!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Invictus ::
>Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l.
po hribu nazdol ima lahko vsak bencinar 5L porabe...
Novi bencinarji s turbino imajo poraba tam kot dizel ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Unknown_001 ::
>Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l.
po hribu nazdol ima lahko vsak bencinar 5L porabe...
Novi bencinarji s turbino imajo poraba tam kot dizel ...
Še vedno kak liter razlike ampak če se potrudiš in znaš vozit so cifre dejansko tam tam. Ko se pa gremo pospeševanje, vožnje v klanec, tovorjenje pa bencinar počasi postane požrešnejši. Sicer pri novih motorjih ni tako strašno ampak takrat se pokaže tista razlika efektivnega dela med carnotovim ciklom dizla in bencinarja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Reycis ::
Že stokrat predelana debata. spritmonitor.de praktično za vse znamke, vse modele prikazuje cca. 2 litra nižjo porabo za dizle. In eni še vedno tupijo, daje isto. GET OVER IT.
M-XXXX ::
Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l. Me zanima koliko ima porabo tvoj traktorček, če bi imel toliko konjev, za tretjino oz četrtino ziher NE. Sicer pa dizla, ki bi imel z 1400ccm 180 konjev NI.
Ahahha, če ga iz letala dol vržeš. Kot so ti že povedali: ene 8L ima pa res.
Moj "traktorček" ima 25konjev več, ter cca 2L manjšo porabo od povprečne porabe tega polota. Kljub temu, da je opazno težji.
Novi bencinarji s turbino imajo poraba tam kot dizel ...
Kar seveda ni res. Enaka teža, enaka moč se giblješ na cca 20-30% razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
GrimReaper ::
Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l. Me zanima koliko ima porabo tvoj traktorček, če bi imel toliko konjev, za tretjino oz četrtino ziher NE. Sicer pa dizla, ki bi imel z 1400ccm 180 konjev NI.
Potem je pa kupil napačen avto, ker s takim nimaš kaj pod 10l iskat. Za 5l porabe in vožnjo pri leru je škoda denarja za zavarovanje, tak avto moraš čim bolj izkoristit.
Si pa dal drugače res lep primer avta, ki ima zelo velik razpon porabe, imaš lahko 6l (5 je precej nerealno), če prestavljaš pri 2000, ali 12l če pri 6000 obratih.
Sem pa danes samo zalafual enga dizla, pa sem se zjokal, tako zanič zvok ima. Vem da tud v avtu obstaja glasba, ampak vseeno. Če bi se res vsak dan vozil v LJ, bi že raje vzel kakega 1.2 130KM, ali pa se vozil kar z vlakom.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
hojnikb ::
>Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l.
po hribu nazdol ima lahko vsak bencinar 5L porabe...
Novi bencinarji s turbino imajo poraba tam kot dizel ...
Nažalost to ni res. Razn če primerjaš obe skrajnosti.
Pač, čez lastnosti goriva nemorš.
#brezpodpisa
Blinder ::
Unknown_001 je izjavil:
OP Bom še jaz malo o svojih izkušnjah vožnje dizlov povedal.
1. Dejstvo...
2. Tu nastop...
3. Logi...
4.Predvideva...
Vse narobe!
Unknown_001 je izjavil:
Upam da je bil moj odgovor kaj koristen.
Koristen le kot primer kako se NE dela.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
OP Bom še jaz malo o svojih izkušnjah vožnje dizlov povedal.
1. Dejstvo...
2. Tu nastop...
3. Logi...
4.Predvideva...
Vse narobe!
Unknown_001 je izjavil:
Upam da je bil moj odgovor kaj koristen.
Koristen le kot primer kako se NE dela.
Se ti zajebavaš?
Kako potem meni ratuje s takim režimom dosegati porabo okoli 5l in s tem normalno dinamično peljati. In mal utemelji ne pa nekaj v prazno trdit ker ti misliš drugače.
To sem si tudi jaz mislil. Predvsem je to recept za uničenje vztrajnika.
Kaj ti bi ga potem skos nad 2 jurja obratov vozil?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
aiko ::
nicksonn ::
Unknown_001 je izjavil:
OP Bom še jaz malo o svojih izkušnjah vožnje dizlov povedal.
1. Dejstvo...
2. Tu nastop...
3. Logi...
4.Predvideva...
Vse narobe!
Unknown_001 je izjavil:
Upam da je bil moj odgovor kaj koristen.
Koristen le kot primer kako se NE dela.
Morda je bil dvoumen samo del o pospeševanju.
Glede tč 1, 3, in 4 se pa strinjam z zgoraj napisanim.
Pri pospeševanju se ne gre za pospeševanje z gasom do podna.
Gas pedal nekje do 3/4 ali pa samo do polovice. In menjava v višjo glede na gužvo za sabo.
Če maš gas do podna in šaltaš pri 2500, valda da gre vztrajnik, saj se ravno pri 1800-2000 začne razvijati največji navor, nato pa se to nenadoma prekine ter hitro zniža obrate na tiste, kamor pač pade 1 prestavo višje. Oz pri nekaterih celo 2 višje :S da še bolj padejo obrati.
Pri Ind. Inj. NA bencinarju se kamot tako dela, ker ima pri ful gas največjo učinkovitost pospeševanja, ter ne dosega tako velikih navorov pri relativno nizkih obratih.
In zakaj človek ne bi mogel imeti močnega avta in vseeno voziti varčno??
Ko potrebuje moč jo lahko še vseeno izkoristi, npr. pri kakšnem prehitevanju ali če slučajno paše bolj dinamična vožnja.
Pri dizlu je (kot že omenjeno) priporočjivo kdaj stisniti gas do 4000 (ne v prvi ali drugi), da se spucajo saje iz izpuha, EGRja, ... DPFja. Tako mašina ne postane zamorjena.
Sam ne vidim problema v enakomerni vožnji v nizkih vrtljajih. Čimnižjih. Seveda, predno se spraviš pospeševat, prestaviš 1 ali dve nižje, da se ne matra iz 1300 oz 1500 obratov - tam najbolj najebe vztrajnik ter so najbolj sajasti pogoji. Pod 2000 bi se sam načeloma izogibal gasu do podna (dobro tako za motor in pogon ter denarnico).
x n!
Malajlo ::
Meni EcoDrive za ekonomično vožnjo svetuje prestavljanje v višjo prestavo pri 1500 obratih. Takrat se glih turbina začne zbujati. Na tak način se da zelo varčno voziti. Rabiš pa jeklene živce.
GrimReaper ::
Kaj imate to zaene motorje iz kartona narejene, 330Cd vidim vsak dan že po 2km od doma, pospeševanje na max kolikor da tistih 204KM, pa je letnik 2003.
Pa v bistvu tudi edini dizel na cesti, ki je sploh hitrejši (ampak veliko, vsaj 2x, tudi po hitrosti 160 kjer grem sam 80) od mojega 1.6 16V 105, ostale smraduhe moram jest prehitevat.
Pa v bistvu tudi edini dizel na cesti, ki je sploh hitrejši (ampak veliko, vsaj 2x, tudi po hitrosti 160 kjer grem sam 80) od mojega 1.6 16V 105, ostale smraduhe moram jest prehitevat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Utk ::
GrimReaper je izjavil:
Kaj imate to zaene motorje iz kartona narejene, 330Cd vidim vsak dan že po 2km od doma, pospeševanje na max kolikor da tistih 204KM, pa je letnik 2003.
Pa v bistvu tudi edini dizel na cesti, ki je sploh hitrejši (ampak veliko, vsaj 2x, tudi po hitrosti 160 kjer grem sam 80) od mojega 1.6 16V 105, ostale smraduhe moram jest prehitevat.
Ma dej odrasti.
Boš povedal kako zadnje lučke zgledajo, ko te bom prehitel kljub 1/4 manjši porabi.
Težko da bo videl zadnje lučke čez oblak dima.
Stipex ::
GrimReaper je izjavil:
Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l. Me zanima koliko ima porabo tvoj traktorček, če bi imel toliko konjev, za tretjino oz četrtino ziher NE. Sicer pa dizla, ki bi imel z 1400ccm 180 konjev NI.
...
Sem pa danes samo zalafual enga dizla, pa sem se zjokal, tako zanič zvok ima. Vem da tud v avtu obstaja glasba, ampak vseeno. Če bi se res vsak dan vozil v LJ, bi že raje vzel kakega 1.2 130KM, ali pa se vozil kar z vlakom.
Zapelji se na AC s kakim R6/V6 dizlom, motorja praktično ne slišiš ;)
ProGo ::
GrimReaper je izjavil:
Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l. Me zanima koliko ima porabo tvoj traktorček, če bi imel toliko konjev, za tretjino oz četrtino ziher NE. Sicer pa dizla, ki bi imel z 1400ccm 180 konjev NI.
...
Sem pa danes samo zalafual enga dizla, pa sem se zjokal, tako zanič zvok ima. Vem da tud v avtu obstaja glasba, ampak vseeno. Če bi se res vsak dan vozil v LJ, bi že raje vzel kakega 1.2 130KM, ali pa se vozil kar z vlakom.
Zapelji se na AC s kakim R6/V6 dizlom, motorja praktično ne slišiš ;)
Tudi s kakim drugim dizlom srednjega ranga, novejšega datuma, ljudje sploh ne vedo da so v dizlu. Ko jim povem, so vsi "a res!?" Kadijo pa samo razni čipšitirani dizli, katerih lastniki orgazmirajo, ker imajo 5-10% moči, čeprav na račun da se za njimi kadi kot za traktorjem.
Utk ::
Čez 5 let se bo tudi za najnovejšim dizlom kadilo. Seveda se pa za novimi ne kadi, ker so pač novi, ne ker bi bli kakorkoli boljši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
Za DPF še nisi slišal?
Avto je letnik 2009, 130k prevoženih, 180 konjev in 2.0 pa auspuh ni niti mal črn, kot bi ga pucal.
Avto je letnik 2009, 130k prevoženih, 180 konjev in 2.0 pa auspuh ni niti mal črn, kot bi ga pucal.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Poglej si kakega audija tega letnika s čez 200 jurjev, že kar fino kadi. Pa ni še niti na polovici svoje življenjske dobe.
Reycis ::
Ko sem bil na testni vožnji sem rekel prodajalcu: res bi si želel poskusiti še dizelski motor. In mi je prodajalec rekel: Saj ste ga ravnokar vozili. Tih, miren tek in kar skoči ko pritisneš na gas. Stari je bil glasen, tresoč in ko si pritisnil na gas je rabil sekundo, da je sploh reagiral. Smrad je pa še vedno isti :)
WarpedGone ::
Hja, novi amortizerji mašine, nov dvomasni vztrajnik, nižja kompresija, itd
Ni isto kot stari in zjahani amortizerji mašine, star in zjahan dvomasni kr navaden enomasni vztajnik na mašini z višjo kompresijo.
Stvari grejo naprej.
Ni isto kot stari in zjahani amortizerji mašine, star in zjahan dvomasni kr navaden enomasni vztajnik na mašini z višjo kompresijo.
Stvari grejo naprej.
Zbogom in hvala za vse ribe
francek1 ::
Če komu ni jasno, kako se vozi dizla, naj enkrat opazuje obratomer na avtobusu...na kratko; ravno obratno, kot avte terajo mulčki.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
sandmat ::
francek1 ::
Če komu ni jasno, kako se vozi dizla, naj enkrat opazuje obratomer na avtobusu...na kratko; ravno obratno, kot avte terajo mulčki.
ne poznam avtobusov, ampak ali imajo tudi slednji samo 5 prestav? Se mi zdi da so imeli tisti, s katerimi sem se jaz vozil, vsaj kakšno več ...
Število prestav ne igra vloge; bistvo je, da se jih ne tera v visoke obrate, ampak do zadnje prestave vozi do 2000 obratov.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Olórin ::
Število prestav ne igra vloge; bistvo je, da se jih ne tera v visoke obrate, ampak do zadnje prestave vozi do 2000 obratov.
vsake toliko moraš seveda gas pohodit do podna in motor pognati. Drugače ga boš zamoril in zapacal, česar pa nočeš.
Vsaj 1x mesečno poštena vožnja po avtocesti z višjimi obrati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
francek1 ::
Število prestav ne igra vloge; bistvo je, da se jih ne tera v visoke obrate, ampak do zadnje prestave vozi do 2000 obratov.
vsake toliko moraš seveda gas pohodit do podna in motor pognati. Drugače ga boš zamoril in zapacal, česar pa nočeš.
Vsaj 1x mesečno poštena vožnja po avtocesti z višjimi obrati.
Zluftam ga na avtocesti v peti. Po mestu ga nima pa nobenega smisla gonit.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Olórin ::
če živiš v mestu in delaš v mestu ne razumem niti zakaj imaš dizla.
ker, če bi dizla imel za kar je namenjen, ne bi napisal tako slabega komentarja.
Dizel in mesto že po defaultu ne gre skupaj. Po mestu tudi ne boš vlekel neke hude teže, da bi rabil dizla. facepalm.
ker, če bi dizla imel za kar je namenjen, ne bi napisal tako slabega komentarja.
Dizel in mesto že po defaultu ne gre skupaj. Po mestu tudi ne boš vlekel neke hude teže, da bi rabil dizla. facepalm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109881 (68763) | Berserker |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 200456 (160618) | BigWhale |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67092 (47556) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28770 (24572) | krneki0001 |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46680 (42388) | Mavrik |