» »

Avtomobilsko novinarstvo

Avtomobilsko novinarstvo

joze ::

Nekaj mesecev spremljam slovenske medije, ki poročajo o avtomobilih in moram reči, da sem dokaj razočaran.
Avtomobilizem me ne zanima kaj prida, v to zgodbo padem vsakih nekaj let po sili razmer in tedaj poizkušam konzumirati kar največ informacij iz pišočih, spletnih in TV medijev. Letos sem kupil nekaj revij, prebral mnogo spletnih testov in člankov, ter pogledal nekaj TV oddaj.
Ugotovitev je, da je vse skupaj bolj ali manj mlatenje iste tematike. Na spletu so novice po dnevih praktično enake na vseh medijih. Nekaj nians je različnih, ostalo pa je kot bi prepisovali drug od drugega. Testi avtomobilov se pojavljajo v razmaku nekaj dni, ocene sicer rahlo varirajo, generalna ocena je podobna povsod. Malo je razmišljujočih člankov in prispevkov kjer bi novinar imel idejo in jo sam raziskal. Saj je stanje podobno v kompletnem novinarstvu, tukaj pa je še za spoznanje slabše se mi zdi. Najbolj se trudijo TV oddaje(sploh Avtomobilnost), daleč najslabše je stanje na spletu, pisanih medijev sem spremljal premalo, da bi podal realno oceno, zdi pa se, da so nekje vmes. Zdi se mi, da je v tej branži daleč največ prikritega oglaševanja, ko so nekateri testi čudno pristransko napisani in na vse pretege hvalijo nek avto preko vseh meja.
Katere medije pa vi najbolj cenite in jim zaupate?

Unknown_001 ::

Priporočam revijo: Mehanik in voznik
Tu imajo predstavljene predvsem inovacije in zamisli bodočnosti ter marsikaj obrazložijo.


Kaki AutoBild in podobne ... mal po reklamah diši.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

mitja73 ::

Glede na 2 miljonski trg imamo še zelo veliko medijev s tega podrocja. Vzami kako amerisko ali anglesko revijo in bo oglasov se 3x vec kot v slovenskih. Problem slo medijev je da nimajo oglasevalcev, oz. Vsaj ne zadosti.

TheJack ::

Najslabša slovenska avto revija je tista avto+, ali nekaj takega. Niti ne vem imena. Najboljši papir, ogromne fotografije in teksti na ravni srednješolskih spisov (s pravopisnimi napakami vred). A to še izhaja?

Obupen je tudi slovenski AutoBild, ki bi moral dobiti boljše prevajalce.

Jaz kupujem hrvaška Avto Club in Auto Motor i Sport (dobivam še Motorevijo, ker sem član AMZS). Zakaj ne Auto Motor und Sport? Ker ne znam dovolj nemško. :(
Bonis nocet, qui malis parcit.

mr1two ::

@Joze
Jaz bi se bolj sekiral, če bi se ocene istega avtomobila bistveno razlikovale. Če bi mu en dal oceno 2 in en oceno 4, potem pomeni, da ne veš kateri test je pravi. Če 5 ocenjevalcev oceni avtomobil z 3,5 do 4 in če prebereš razloge za to oceno, potem imaš že dovolj informacij. Osebna mnenja ne smejo veljati več kot toliko. Nekomu ni všeč dizajn, pa mu da na ta račun pol točke nižjo oceno, da bi mu pa dal pol manj točk na ta račun, bi bilo smešno.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

sloxl8 ::

Pri Auto Bildu (vsaj nemškem) je itak očitno, da je to Volkswagnov marketinški kotiček, saj ne glede na to, katere avte uvrstijo na primerjalni test, vedno zmaga tisti iz koncerna VW. Poleg tega je tudi več testov VW kot drugih znamk.

Slovenski Auto Bild pa je bolj ali manj prevod starih številk nemškega - vsaj bil je, ko sem to še približno spremljal.

Martin Krpan ::

Men je še najboljš Avto Fokus.

Superboyy ::

Problem se vedno pojavi, ker maš redne gledalce in take, ki pogledajo 1 oddajo od 5ih. Unmu, k je lih zamudil bolj sočne prispevke se zdi vse brezveze, če pa se pa ponavljaš vsako sezono pa zgubiš redne gledalce.

Pa smo pomoje že več al manj pokrili vse kar je možno pri avtomobilih, seveda znotraj strogih finančnih omejitev. Če bi mel budget top geara bi verjetn tud mi organiziral rundo avto-fuzbala in bi razbil 10 avtomobilov.

Velik stvari tud ne morš stestirat. Recimo zanesljivost, ki je kupcu novega avtomobila verjetno še najbolj pomembna.

LeQuack ::

Prestavljajo avte kot višek tehnologije, dejansko pa imajo že 100+ let stari pogon na notranje zgorevanje, ki je silno neučinkovit. In to sranje vsako leto zapakirajo v novo obliko, to je pa to. Še zmeraj pa je ista zastarela tehnologija iz leta v leto.
Quack !

Superboyy ::

LeQuack je izjavil:

Prestavljajo avte kot višek tehnologije, dejansko pa imajo že 100+ let stari pogon na notranje zgorevanje, ki je silno neučinkovit. In to sranje vsako leto zapakirajo v novo obliko, to je pa to. Še zmeraj pa je ista zastarela tehnologija iz leta v leto.


Seveda, tud formula 1 je isto sranje. Samo stran metanje denarja za razvoj.

mitja73 ::

LeQuack je izjavil:

Prestavljajo avte kot višek tehnologije, dejansko pa imajo že 100+ let stari pogon na notranje zgorevanje, ki je silno neučinkovit. In to sranje vsako leto zapakirajo v novo obliko, to je pa to. Še zmeraj pa je ista zastarela tehnologija iz leta v leto.


Zakaj se nisi izumil, naredil in ne prodajas kaj boljsega?

Jupito ::

LeQuack je izjavil:

Prestavljajo avte kot višek tehnologije, dejansko pa imajo že 100+ let stari pogon na notranje zgorevanje, ki je silno neučinkovit. In to sranje vsako leto zapakirajo v novo obliko, to je pa to. Še zmeraj pa je ista zastarela tehnologija iz leta v leto.


Jaz sem enkrat odprl računalnik in ti vidim, da ima upore in diode notri! True story!
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

motor na prašno eksplozijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
8023175 (20673) msjr
»

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18328051 (25570) vorantz
»

Mikro plinska kogeneracija - izkušnje

Oddelek: Znanost in tehnologija
61804 (1677) guest #44
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
6410689 (8149) darkolord
»

Avtomobili na parni pogon

Oddelek: Znanost in tehnologija
205868 (5761) OwcA

Več podobnih tem