Forum » Na cesti » TSI oz. TFSI motorji
TSI oz. TFSI motorji
eric_cartman ::
Ker vem, da je že kar nekaj uporabnikov, ki si avtomobile s tovrstnimi motorji me zanima kakšne so kaj izkušnje.
Malo gledam za naslednjimi avtomobili (VW Golf, Seat Leon, Audi A3, eventuelno tudi Škoda Rapide)
- Zanesljivost?
- Kako se kaj obnese turbina?
- Je že kdo ta avto predelal na plin? (Sicer sem že 5 let uporabnik sistema Zavoli in zelo zadovoljen - Hyundai 1.6)
- Kakšni so kaj stroški? (mali, veliki servis etc.)
- Kateri motor priporočate? 1.2? 1.4? 1.8?
Končne hitrosti me ne zanimajo, ker nisem norec, mi je pa všeč če avto do 100 lepo potegne, če ne drugega za prehitevanje na AC..
Hvala.
Malo gledam za naslednjimi avtomobili (VW Golf, Seat Leon, Audi A3, eventuelno tudi Škoda Rapide)
- Zanesljivost?
- Kako se kaj obnese turbina?
- Je že kdo ta avto predelal na plin? (Sicer sem že 5 let uporabnik sistema Zavoli in zelo zadovoljen - Hyundai 1.6)
- Kakšni so kaj stroški? (mali, veliki servis etc.)
- Kateri motor priporočate? 1.2? 1.4? 1.8?
Končne hitrosti me ne zanimajo, ker nisem norec, mi je pa všeč če avto do 100 lepo potegne, če ne drugega za prehitevanje na AC..
Hvala.
- zaklenil: Mavrik ()
Krigl ::
jaz imam leona 2010 z 1.4 tsi motorjem (65kkm), do sedaj z njim ni bilo težav. ta motor ima verigo, ki pa se je sedaj že začela oglašati, tako da me čaka letos 350€ stroška za menjavo. Avto je varčen po lokalnih cestah, na avtocesti pa kar precej popije.
1.2 tsi in 1.4 tsi imajo vsi težave z verigami, s tem da novejše verzije teh motorjev imajo zopet jermen.
Male servise si delam sam, in stanejo cca. 60€ (olje+trije filtri)
lp andraz
aja, motor ima direktni vbrizg, tako da neke poceni predelave na plin mislim da ni?? lahko da se motim, se nisem kaj pretirano zanimal za vgradnjo, ker punca dela s tem avtom le 7kkm/leto.
1.2 tsi in 1.4 tsi imajo vsi težave z verigami, s tem da novejše verzije teh motorjev imajo zopet jermen.
Male servise si delam sam, in stanejo cca. 60€ (olje+trije filtri)
lp andraz
aja, motor ima direktni vbrizg, tako da neke poceni predelave na plin mislim da ni?? lahko da se motim, se nisem kaj pretirano zanimal za vgradnjo, ker punca dela s tem avtom le 7kkm/leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Krigl ()
lovro535v2 ::
Kolikor sem slišal je predelava tsi oz tfsi motorja na plin kar draga zaradi fsi vbrizga in pa tudi mora poleg plina vbrizgavati še okoli 20% bencina seveda bojo na to vprašanje znali odgovoriti strokovnjaki.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
Red_Mamba ::
takega motorja se ne splaca na plin predelat IMO.
nisem sicer vozil TSI (kolega je mel polota z polno tezavami) a bi naj imel vec navora v nizkih vrtljajih sam mu takrat pomaga kompresor.
Pri vecjih vrtljajih pa turbina fila motor.
nisem sicer vozil TSI (kolega je mel polota z polno tezavami) a bi naj imel vec navora v nizkih vrtljajih sam mu takrat pomaga kompresor.
Pri vecjih vrtljajih pa turbina fila motor.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
eric_cartman ::
takega motorja se ne splaca na plin predelat IMO.
nisem sicer vozil TSI (kolega je mel polota z polno tezavami) a bi naj imel vec navora v nizkih vrtljajih sam mu takrat pomaga kompresor.
Pri vecjih vrtljajih pa turbina fila motor.
55,3 centov na liter mi pri mojem Hyundaiju pravi, da se zelo splača.. :) 20 € poln tank, narejenih 400 km z enim tankom, vse skupaj prevoženih cca. 150 000. Plin pije cca 10 - 12% več kot bencinar. Ampak še vseeno je razlika ogromna. Sploh ko se bo sprostil trg za bencin. Nekako ne pričakujem, da bodo šle cene dol. Cena za plin pa se določa drugače kot za naftne derivate. Se spreminja na cca. 3 - 4 mesece.
Kakšne težave točno so bile(sicer mi ne pomaga kaj dosti)? Bi čim bolj natančno vedel s čim bom imel opravka če grem v nakup takšnega avtomobila.
Utk ::
Predelava stane 2 jurja, in ne rabi nic bencina zraven.
Drugac pa najbolj kvarljiv bencinski motor med turbaki in sicer zadnjih 10 let, ampak ker je to vw, ljudje se zmeraj silijo vanj. Pa dajte. Ce se kdo ne strinja, naj napise kater bencinar ima vec problemov od tega. Izzivam.
Drugac pa najbolj kvarljiv bencinski motor med turbaki in sicer zadnjih 10 let, ampak ker je to vw, ljudje se zmeraj silijo vanj. Pa dajte. Ce se kdo ne strinja, naj napise kater bencinar ima vec problemov od tega. Izzivam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
nisem sicer vozil TSI (kolega je mel polota z polno tezavami) a bi naj imel vec navora v nizkih vrtljajih sam mu takrat pomaga kompresor.
Afaik imajo kompresor samo močnejše 1.4 izvedenke.
#brezpodpisa
pegasus ::
Katere motorje pa bi lahko označil za zanesljive, varčne in enostavne za predelavo na plin?
eric_cartman ::
Predelava stane 2 jurja, in ne rabi nic bencina zraven.
Drugac pa najbolj kvarljiv bencinski motor med turbaki in sicer zadnjih 10 let, ampak ker je to vw, ljudje se zmeraj silijo vanj. Pa dajte. Ce se kdo ne strinja, naj napise kater bencinar ima vec problemov od tega. Izzivam.
Če bo seveda veliko takih komentarjev bom bežal od teh avtov.. Sem že imel pred leti Roverja 214 in ne bi še enkrat imel probleme vsak dan z avtom.
Edit: Kaj pa Ecoboost mašine od Forda? Al pa T-jet od Fiata? Verjetno se sprašujete zakaj pogledujem za turbaki, ampak dejstvo je, da ima že 1.2 motor relativno dober pospešek in dosti majhno porabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
SumTingWong ::
Pojdi malo na avtomobilizem.com , kjer je prav tema o TSI motorjih. Pa če boš samo dve strani od ne vem kolikih prebral, te bo minilo.
cekr ::
Imam 1.4 150ps pa nimam prav nobenih težav z njim.
Poraba je napram 2.0 140ps dizlu kakšnega pol litra večja.
Poraba je napram 2.0 140ps dizlu kakšnega pol litra večja.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
hojnikb ::
Če bo seveda veliko takih komentarjev bom bežal od teh avtov.. :) Sem že imel pred leti Roverja 214 in ne bi še enkrat imel probleme vsak dan z avtom.
Zanimivo, jst mam tut tega (sicer kasnejša "bubble" varjanta) pa nobenih problemov. Pri 2h ki so pr hiš še noben ne kaže o kaki odpovedi tesnila glave (zelo pogost problem pri tej seriji) so far (*knock* *knock*).
#brezpodpisa
Utk ::
cekr ::
Imam 1.4 150ps pa nimam prav nobenih težav z njim.
Poraba je napram 2.0 140ps dizlu kakšnega pol litra večja.
Kolk casa ga pa imas?
Poleti bo 3 leta.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
eric_cartman ::
Če bo seveda veliko takih komentarjev bom bežal od teh avtov.. :) Sem že imel pred leti Roverja 214 in ne bi še enkrat imel probleme vsak dan z avtom.
Zanimivo, jst mam tut tega (sicer kasnejša "bubble" varjanta) pa nobenih problemov. Pri 2h ki so pr hiš še noben ne kaže o kaki odpovedi tesnila glave (zelo pogost problem pri tej seriji) so far (*knock* *knock*).
Točno tale stvar se je meni dogajala.. Pregrevanje avtomobila, "majoneza" pri v hladilni tekočini. Ne vžig pozimi pri minus temperaturah, zanič sklopka,... Vse to pri avtu s prvim lastnikom in 102 000 km prevoženih. V Domžalah so mi na nekem servisu celo rekli, da so imeli probleme z nekim Roverjem, ker ga niso znali popravit in da niti ne vzemajo več Roverjev na popravilo. Potem sem ga pa peljal do uradnega servisa v Črnuče na brnčičevo. Saj ne rečem, da je Benčina slab serviser. Ampak na ceni pa te sigurno obere. Popravilo tesnila glave motorja 890 € z računom. Avto pa vreden nič več kot 1000 €. Medtem, ko mi je Trilar v Kranju povedal, da bi ga lahko servisiral za pol manj.
hojnikb ::
mah, ko enkrat gre tesnilo, je bolj ali manj konc s tem avtom. Je treba prej preventivno menjat tesnilo z kakim boljšim..
#brezpodpisa
Utk ::
Imam 1.4 150ps pa nimam prav nobenih težav z njim.
Poraba je napram 2.0 140ps dizlu kakšnega pol litra večja.
Kolk casa ga pa imas?
Poleti bo 3 leta.
A zdej se ze pri teh letih spodobi rect, da nimas tezav. Jaz imam poceni korejca 6 let, pa ga par let se ne mislim pohvalit.
Red_Mamba ::
eric_cartman je izjavil:
takega motorja se ne splaca na plin predelat IMO.
nisem sicer vozil TSI (kolega je mel polota z polno tezavami) a bi naj imel vec navora v nizkih vrtljajih sam mu takrat pomaga kompresor.
Pri vecjih vrtljajih pa turbina fila motor.
55,3 centov na liter mi pri mojem Hyundaiju pravi, da se zelo splača.. :) 20 EUR poln tank, narejenih 400 km z enim tankom, vse skupaj prevoženih cca. 150 000. Plin pije cca 10 - 12% več kot bencinar. Ampak še vseeno je razlika ogromna. Sploh ko se bo sprostil trg za bencin. Nekako ne pričakujem, da bodo šle cene dol. Cena za plin pa se določa drugače kot za naftne derivate. Se spreminja na cca. 3 - 4 mesece.
Kakšne težave točno so bile(sicer mi ne pomaga kaj dosti)? Bi čim bolj natančno vedel s čim bom imel opravka če grem v nakup takšnega avtomobila.
od kdaj pa TSI motor vozis v hyundaju troll?
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Red_Mamba ()
cekr ::
Težave se začnejo običajno že na začetku.
Ta motor je pa že kar nekaj časa na trgu, tako da so glavni problemi že mimo. Tok,tok
Bil je tudi nagrajen kot najboljši bencinski motor.
Ga pa uporablja tako Audi kot VW.
Ta motor je pa že kar nekaj časa na trgu, tako da so glavni problemi že mimo. Tok,tok
Bil je tudi nagrajen kot najboljši bencinski motor.
Ga pa uporablja tako Audi kot VW.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Utk ::
Jap, ce je bil nagrajen je pa res dober. Oni ze vejo, ki mu dajo nagrado preden je v pet avtov vgrajen. In ce kupujes par leta starega bos sigurno kupil takega, ki nima tezav. Ker tistega s tezavami nihce ne bi prodajal. Da so napake odpravljene se pa govori ze 3 generacije. Tokrat pa res. Sej morda so, ampak pri vseh avtih na svetu, zakaj glih ta motor?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
eric_cartman ::
eric_cartman je izjavil:
takega motorja se ne splaca na plin predelat IMO.
nisem sicer vozil TSI (kolega je mel polota z polno tezavami) a bi naj imel vec navora v nizkih vrtljajih sam mu takrat pomaga kompresor.
Pri vecjih vrtljajih pa turbina fila motor.
55,3 centov na liter mi pri mojem Hyundaiju pravi, da se zelo splača.. :) 20 EUR poln tank, narejenih 400 km z enim tankom, vse skupaj prevoženih cca. 150 000. Plin pije cca 10 - 12% več kot bencinar. Ampak še vseeno je razlika ogromna. Sploh ko se bo sprostil trg za bencin. Nekako ne pričakujem, da bodo šle cene dol. Cena za plin pa se določa drugače kot za naftne derivate. Se spreminja na cca. 3 - 4 mesece.
Kakšne težave točno so bile(sicer mi ne pomaga kaj dosti)? Bi čim bolj natančno vedel s čim bom imel opravka če grem v nakup takšnega avtomobila.
od kdaj pa TSI motor vozis v hyundaju troll?
Mamba.. Moje pisanje mislim, da je zadost jasno.. Če ti ne razumeš in vsi ostali lahko je to čisto tvoj problem. Prej je tvoje pisanje problematično, ker nisi napisal zakaj se po tvojem mnenju ne splača dajat plina gor na turbaka? Medtem, ko imam jaz 1.6 16V motor od Hyundaija, ki nima popolnoma nobene veze s TSI/TFSI motorjem, sicer verjetno ne bi spraševal za vaša mnenja..
Edit: @UTK
Ravno zato sprašujem. Nekako sem si zaželel bencinarja s turbino. In me zanima če so naprimer novi Ecoboost motorji od Forda ali pa že kar stari T-jet od Fiata kaj boljši? All in all.. Na koncu bi rad imel avto, ki dela. Ne rabim šminke..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
pegasus ::
eric_cartman je izjavil:
Na koncu bi rad imel avto, ki dela. Ne rabim šminke..Pametno. Predlagam Subaru :)
eric_cartman ::
eric_cartman je izjavil:
Na koncu bi rad imel avto, ki dela. Ne rabim šminke..Pametno. Predlagam Subaru :)
Kaj pa je od Subaruja kaj pametnega? Eno mal bol živahno mašinco, ne da ravno zaspiš poleg. Seveda pa ne več kot 150KM.
Red_Mamba ::
eric_cartman je izjavil:
eric_cartman je izjavil:
takega motorja se ne splaca na plin predelat IMO.
nisem sicer vozil TSI (kolega je mel polota z polno tezavami) a bi naj imel vec navora v nizkih vrtljajih sam mu takrat pomaga kompresor.
Pri vecjih vrtljajih pa turbina fila motor.
55,3 centov na liter mi pri mojem Hyundaiju pravi, da se zelo splača.. :) 20 EUR poln tank, narejenih 400 km z enim tankom, vse skupaj prevoženih cca. 150 000. Plin pije cca 10 - 12% več kot bencinar. Ampak še vseeno je razlika ogromna. Sploh ko se bo sprostil trg za bencin. Nekako ne pričakujem, da bodo šle cene dol. Cena za plin pa se določa drugače kot za naftne derivate. Se spreminja na cca. 3 - 4 mesece.
Kakšne težave točno so bile(sicer mi ne pomaga kaj dosti)? Bi čim bolj natančno vedel s čim bom imel opravka če grem v nakup takšnega avtomobila.
od kdaj pa TSI motor vozis v hyundaju troll?
Mamba.. Moje pisanje mislim, da je zadost jasno.. Če ti ne razumeš in vsi ostali lahko je to čisto tvoj problem. Prej je tvoje pisanje problematično, ker nisi napisal zakaj se po tvojem mnenju ne splača dajat plina gor na turbaka? Medtem, ko imam jaz 1.6 16V motor od Hyundaija, ki nima popolnoma nobene veze s TSI/TFSI motorjem, sicer verjetno ne bi spraševal za vaša mnenja..
Edit: @UTK
Ravno zato sprašujem. Nekako sem si zaželel bencinarja s turbino. In me zanima če so naprimer novi Ecoboost motorji od Forda ali pa že kar stari T-jet od Fiata kaj boljši? All in all.. Na koncu bi rad imel avto, ki dela. Ne rabim šminke..
govorimo specificno o TSI motorjih ne o turbakih na splosno, a zdej razumes o cem se menimo?
drugace se pa plin najbolj splaca na velikih motorjih ki imajo 12+L/100km, ker tam se hitreje prisparas, poleg tega je pa obraba
pri plinu manjsa (ce seveda mazanje ustrezno)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
cekr ::
Jap, ce je bil nagrajen je pa res dober. Oni ze vejo, ki mu dajo nagrado preden je v pet avtov vgrajen. In ce kupujes par leta starega bos sigurno kupil takega, ki nima tezav. Ker tistega s tezavami nihce ne bi prodajal. Da so napake odpravljene se pa govori ze 3 generacije. Tokrat pa res. Sej morda so, ampak pri vseh avtih na svetu, zakaj glih ta motor?
Jest pravim samo, da sem sam zadovoljen z njim. Ne vem pa za druge, kaj imajo s tem. Itak pri nas vse šiba na dizel pa že težko koga poznaš, ki bi mel bencinarja.
Nikoli tudi ne kupujem starih zadev, tako da se običajno ne obremenjujem s tem, kako in kaj.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
eric_cartman ::
govorimo specificno o TSI motorjih ne o turbakih na splosno, a zdej razumes o cem se menimo?
drugace se pa plin najbolj splaca na velikih motorjih ki imajo 12+L/100km, ker tam se hitreje prisparas, poleg tega je pa obraba
pri plinu manjsa (ce seveda mazanje ustrezno)
Je bilo že par komentarjev, da je ta motor zanič.. Seveda bom to stvar raziskal tudi sam..Ampak ne bom sedaj takoj odpiral nove teme za drug motor.. Torej ker je moja tema, seveda ne kršim pravila če grem kar se tiče motorja malo offtopic? Sploh pa je to moj zadnji komentar prepiranja okrog teh stvari..
Nekako za zdaj pa takole:
Po malo brskanja sem ugotovil, da se pri 1.4 in 1.2 TSI motorjih pojavlja problem z:
Verigami, napenjalci verig, tresenjem ob vžigu, nekaj jih je imelo tudi težave s turbino, preveliko porabo olja, visoka poraba bencina. In teh je kar velik procent.
Avtomobilizem, v kolikor je s 120 glasovi relevantna anketa pravi, da ima napake več kot 40 % avtomobilov. Autobild še poroča o kar nekaj napakah pri teh motorjih.
Skratka kolikor hitro sem se ogrel za te motorje me sedaj že počasi mineva vse tole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
dj_uro ::
mojih 5 centov;
posredno se ukvarjam z VWji, kar pomeni, da jih veliko prevozim, testiram, uporabljam ipd...
Prav tako sem veliko v kontaktu z prodajalci, serviserji ipd... recimo, da sem v tem =)
TFSI motorji so zakon
TSI motorji niso zakon, niso pa slabi
1.2TSI je imel veliko težav, katere pa se je enostavno in hitro zamenjalo, pa vse štima
1.4TSI 122KM je imel malo težav oz. skoraj nič
1.4TSI 160KM je imel malo težav
1.8TSI 160KM sploh ne kupuj, ker je bil šrot
2.0TSI 211KM je imel zelo malo težav
1.2TSI je dober motor, če si dobil popravljene napake
---------
vsi zgoraj našteti imajo/so imeli verigo namesto jermena
zdaj tanovi nimajo več verige ampak klasični jermen...
in so zaenkrat brez nekih večji težav
brez veze je brat avtomobilizem.com, ker (to vam lahko vsak normalen obiskovalec tega portala izpred 15ih let potrdi) je postal velik vrtec... neresni uporabniki, jokice ipd... tista tema od 1.2tsi je brezvezna..totalno...
malo povprašajte VW AH okoli večjih mest, kakšni ljudje prihajajo reklamirat kakšne?? motorje... da ne bi dizertacije o njih napisal... škoda mojega časa...
overall je TSI motor dober motor...če ga normalno servisiraš, voziš ipd...
1.2TSI cca 60kkm prevoženih
ostali TSI cca 60kkm prevoženih
1.4TSI osebni avto cca 150kkm prevoženih
2.0TFSI očetov avto cca 250kkm prevoženih
----evo na oko prevoženih 500kkm, brez kakršnih koli težav
(edino ena težava pri mojem 1.4TSI... v višjih prestavah ob močnem pospeševanju zgubi moč za par sek ob točno določenih rpm!!!???)- pa noben ne zna pomagat... niti BEJA, niti TURBINE.si, niti CSS, niti ENIGMA, niti lokalni majstri, niti DULE, edino Matjažu ga še nisem peljal...
posredno se ukvarjam z VWji, kar pomeni, da jih veliko prevozim, testiram, uporabljam ipd...
Prav tako sem veliko v kontaktu z prodajalci, serviserji ipd... recimo, da sem v tem =)
TFSI motorji so zakon
TSI motorji niso zakon, niso pa slabi
1.2TSI je imel veliko težav, katere pa se je enostavno in hitro zamenjalo, pa vse štima
1.4TSI 122KM je imel malo težav oz. skoraj nič
1.4TSI 160KM je imel malo težav
1.8TSI 160KM sploh ne kupuj, ker je bil šrot
2.0TSI 211KM je imel zelo malo težav
1.2TSI je dober motor, če si dobil popravljene napake
---------
vsi zgoraj našteti imajo/so imeli verigo namesto jermena
zdaj tanovi nimajo več verige ampak klasični jermen...
in so zaenkrat brez nekih večji težav
brez veze je brat avtomobilizem.com, ker (to vam lahko vsak normalen obiskovalec tega portala izpred 15ih let potrdi) je postal velik vrtec... neresni uporabniki, jokice ipd... tista tema od 1.2tsi je brezvezna..totalno...
malo povprašajte VW AH okoli večjih mest, kakšni ljudje prihajajo reklamirat kakšne?? motorje... da ne bi dizertacije o njih napisal... škoda mojega časa...
overall je TSI motor dober motor...če ga normalno servisiraš, voziš ipd...
1.2TSI cca 60kkm prevoženih
ostali TSI cca 60kkm prevoženih
1.4TSI osebni avto cca 150kkm prevoženih
2.0TFSI očetov avto cca 250kkm prevoženih
----evo na oko prevoženih 500kkm, brez kakršnih koli težav
(edino ena težava pri mojem 1.4TSI... v višjih prestavah ob močnem pospeševanju zgubi moč za par sek ob točno določenih rpm!!!???)- pa noben ne zna pomagat... niti BEJA, niti TURBINE.si, niti CSS, niti ENIGMA, niti lokalni majstri, niti DULE, edino Matjažu ga še nisem peljal...
vw-klub.si
Utk ::
Se pravi, najboljsi je 1.4, pa niti ta ti ne dela prav niti ga ne znajo popravit. Great. 1.2 pa nikoli niso do konca popravili, ne zavajat. Nekaterim so po veckrat menjali verigo, fajn dokler je v garancijo, potem se pa navelicas. Novi z jermeni imajo pa nov komplet problemov, ceprav nekaj manj.
eric_cartman ::
Hvala @uro.
Torej bi ti morda kaj več vedel o predelavi takšnega avtomobila na plin?
Verjetno bi bilo smiselno razjasnit, da bom vzel rabljen avto. Če bi se eventuelno na koncu odločil za rabljenega TSI/TFSI, na kaj moram bit pozoren?
Torej bi ti morda kaj več vedel o predelavi takšnega avtomobila na plin?
Verjetno bi bilo smiselno razjasnit, da bom vzel rabljen avto. Če bi se eventuelno na koncu odločil za rabljenega TSI/TFSI, na kaj moram bit pozoren?
Utk ::
Kako je pa s tce motorji? 0.9 in 1.2? Kaj boljši kot tsi?
Vsi so boljsi. S turbo renoji in fordi prakticno ni problemov.
Če bi se eventuelno na koncu odločil za rabljenega TSI/TFSI, na kaj moram bit pozoren?
Razen na to da ni TSI/TFSI? Morda se to, da ima avto mehko armaturo. Kaj ti bo masina, glavno da ima avto dobro plastiko.
Za plin poslji mail na avtonaplin.si in ti bojo napisali do eura kolk stane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jan_g ::
Imam od leta 2011 1.4 TSI (šibkejša varianta z 90kW). Nimam pripomb kar se motorja tiče, dosti bolje se pelje kot moj prejšnji 1.6 atmosferc. Sem pa menjal sklopko, ker je se je po okrog 80 tisoč prevoženih km v prostem teku slišal nek zvok, težko opišem. Bilo popravljeno v sklopu garancije. Sicer ga bom zelo kmalu prodal zaradi selitve, ampak mi bo kar malo žal, z naskokom moj najboljši avto doslej.
dj_uro ::
eric_cartman je izjavil:
Hvala @uro.
Torej bi ti morda kaj več vedel o predelavi takšnega avtomobila na plin?
Verjetno bi bilo smiselno razjasnit, da bom vzel rabljen avto. Če bi se eventuelno na koncu odločil za rabljenega TSI/TFSI, na kaj moram bit pozoren?
za predelavo ne bi vedel, žal...
Na kaj biti pozoren?
- če bi vzel 1.8TSI ... just DON'T
- če bi vzel 1.2TSI... pojdi do neodvisnega serviserja, ki se spozna na te motorje (eni imajo prav uho za te mlinčke in težave) in ga naj temeljito pregleda
- isto velja za 1.4 TSI in seveda 2.0TSI (GTI ipd)
če je v garanciji, je sploh super, če ima podaljšano garancijo (kulanco) malo manj, če je pa izven garancije, pa preveri zgodovino in servise ter morebitne menjave...
@Utk ... 1.2 TSI ti tapravi servis (govorim za področje LJ in gorenjske-tisto, kar poznam) uštima ''u nulo'' ... in ne zavajam =)
vw-klub.si
Utk ::
Ce ga do 100,000 km stimajo, moras pocakat vsaj se 150 da lahko reces da morda pa res zdaj dela. Ker 250, 300 je pa res minimum za nek motor da dela. Sploh ce kupujes rabljenega. Koliko je takih primerkov ze pri nas?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
dj_uro ::
se strinjam... ne vem, koliko je takih primerkov pri nas, ne vodim statistike =)
govorim o tem, da ga 1x pripelješ na servis, ne pa da si vsaka dva tedna tam...
kolega se bliža 200kkm... to je edini primer, za katerega lahko potrdim, da še dela pri teh km =)
govorim o tem, da ga 1x pripelješ na servis, ne pa da si vsaka dva tedna tam...
kolega se bliža 200kkm... to je edini primer, za katerega lahko potrdim, da še dela pri teh km =)
vw-klub.si
eric_cartman ::
Na kaj biti pozoren?
- če bi vzel 1.8TSI ... just DON'T
Kaj pa 1.8 TFSI? Tega ima recimo Audi A3.
dj_uro ::
1.8 tfsi je izboljšan 1.8T(150KM) iz leta 2000 ish? in je čisto OK motor...
@Utk... pojma nimam...vem, da je pri cca 17.000km imel težave z napenjalcem, drugače pa redni servisi na 15kkm...
aja, pa olja mu spije mm na palčki (med servisnim intervalom)... enako npr. meni (1.4tsi), medtem ko 2.0 tfsi spije cca. 0,5l med intervali(skoraj 300kkm)
aja, vlivamo pa ravenola (reklama.press)
@Utk... pojma nimam...vem, da je pri cca 17.000km imel težave z napenjalcem, drugače pa redni servisi na 15kkm...
aja, pa olja mu spije mm na palčki (med servisnim intervalom)... enako npr. meni (1.4tsi), medtem ko 2.0 tfsi spije cca. 0,5l med intervali(skoraj 300kkm)
aja, vlivamo pa ravenola (reklama.press)
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
eric_cartman ::
Tole sem sedaj zbrskal... Sicer ne mislim reklame delat, ampak imam od njih Zavoli sistem.
http://www.plineks.si/novice/vgradnja-v...
Vgradnja plina v TFSI motor ni očitno nobena novost. In mislim, da bi za 4 valjnike morala biti cena ista kot pri meni - 1500 EUR + homologacija. Vem pa, da je dražje vgrajevanje če ima avto 6 valjev ali več. Tisto pa potem poskoči na 2000 EUR +.
Sicer pa dobivam zelo mešana mnenja glede TSI/TFSI motorjev. Eni pravijo, da so super in poraba mala, eni pa da so slabi in stalno neki problemi.
Tu pa še neke novičke. 1.4 VW TSI se očitno poslavlja in prihaja 1.5!
http://www.rtvslo.si/zabava/novice/vw-p...
http://www.plineks.si/novice/vgradnja-v...
Vgradnja plina v TFSI motor ni očitno nobena novost. In mislim, da bi za 4 valjnike morala biti cena ista kot pri meni - 1500 EUR + homologacija. Vem pa, da je dražje vgrajevanje če ima avto 6 valjev ali več. Tisto pa potem poskoči na 2000 EUR +.
Sicer pa dobivam zelo mešana mnenja glede TSI/TFSI motorjev. Eni pravijo, da so super in poraba mala, eni pa da so slabi in stalno neki problemi.
Tu pa še neke novičke. 1.4 VW TSI se očitno poslavlja in prihaja 1.5!
http://www.rtvslo.si/zabava/novice/vw-p...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
Red_Mamba ::
eric_cartman je izjavil:
Tole sem sedaj zbrskal... Sicer ne mislim reklame delat, ampak imam od njih Zavoli sistem.
http://www.plineks.si/novice/vgradnja-v...
Vgradnja plina v TFSI motor ni očitno nobena novost. In mislim, da bi za 4 valjnike morala biti cena ista kot pri meni - 1500 EUR + homologacija. Vem pa, da je dražje vgrajevanje če ima avto 6 valjev ali več. Tisto pa potem poskoči na 2000 EUR +.
Sicer pa dobivam zelo mešana mnenja glede TSI/TFSI motorjev. Eni pravijo, da so super in poraba mala, eni pa da so slabi in stalno neki problemi.
Tu pa še neke novičke. 1.4 VW TSI se očitno poslavlja in prihaja 1.5!
http://www.rtvslo.si/zabava/novice/vw-p...
sam vozim 2.0TFSI in je poraba 12.5L/km. mesano AC/mesto
Ko grem daljso turo po AC je poraba 8.5L
pozabil dodati da je avtomatik
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Red_Mamba ()
RedDrake ::
sam vozim 2.0TFSI in je poraba 12.5L/km. mesano AC/mesto
Ko grem daljso turo po AC je poraba 8.5L
Tole se sliši realno za tak motor.
Jaz imam sicer SAAB 2.0 turbo z 210KM, navaden slushbox avtomatik (ne DSG ali podobno), avto cca 1.6 tone prazen in je poraba po mestu 12-13L, po AC je med 7,5 in 8,5 (odvisno od naklona), po regionalkah je pa še kake pol litra manj.
In to je motor, po zasnovi star 20+ let. Fizike se pač ne da ogoljufati, tako da porabo ti definira moč konjenice, teža vozila (po AC je bolj pomembna aerodinamičnost), teža noge in tip goriva.
Današnje obljube o 4L/100 pri bencinarjih s 100+KM so pravljice za lahko noč, takega avta ponavadi zelo težko spraviš že na 5, bolj realno je okoli 6, poglej spritmonitor.de in se prepričaj sam. Začuda pa lahko jaz Hyundai i30 1.6 spravim na podobne številke - povprečje po regionalkah brez težav okoli 5,5.
GrimReaper ::
Imam 1.4 150ps pa nimam prav nobenih težav z njim.
Poraba je napram 2.0 140ps dizlu kakšnega pol litra večja.
Pozabil si napisat, da voziš s pereščkom na gasu in 70 po regionalkah in 110 po AC. Drugače tvoja izjava ne more pit vode.
Sam sem praktično edini, ki zna napisat dejansko porabo 1.4T motorja, ker tvoja izjava je daleč od edine take.
Prvič, tak motor sploh ni namenjen za šparat, ker če ga šparaš, je bolje če vzameš 1.0T ali 1.6 16V in ga voziš kot se zagre, pa bo poraba enaka ali malo višja kot če pri 1.4T zelo paziš.
Recimo dober primer, z 1.6 16V se komot pelješ po AC 130 s 7l, tudi če teraš na polno težko prideš čez 8l, z 1.4T moraš za 7l vozit povsem enakomerno, brez kakih prehitevanj, se pravi tempomat na 110. Tudi pri enakomernih 130 drugače pije 7l, ampak ker je na naših AC tudi polno prometa, predvsem tovornjakov, moraš neprestano prehitevat, turbo motorji so pa zelo slabi pri večjih spremembah hitrosti, če kdo ne verjame:
1.0T 115, max 12l, povprečje verjetno okol 8l:
http://siol.net/avtomoto/testi/opel-cor...
1.4T 155, max 15l, povprečje 12l:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
Drugače pa za Fiatov Multiair 135 velja:
regionalka:
res rahel plin, max 80: 6-7l
max 110 in 4000rpm, se pravi vsakdanja vožnja po regionalki: 9-11l
na polno: 11-13l
AC:
tempomat 110, povprečna hitrost 85: okol 7l, ampak kot rečeno, to ni vožnja, in sam ne trdim tako kot ostali, da mi zdaj pije 1l več kot 2.0 TDI, čeprav bi s tistim večino časa vozil 140 in prehiteval vse po vrsti
130, prehitevanja počasnejših v 5. do 160 (130 itak ne moreš več kot 1km enakomerno vozit, ker ni nikol tolk prazna cesta), povprečna hitrost 90-95: okol 9l
max poraba, ki jo sam dosežem, ampak vožnja niti ni dosti drugačna od prejšnje 130, dosti več kot 130-160 dalj časa itak ne moreš vozit, mogoče se gre samo za več prehitevanj, povprečna hitrost je še vedno okol 90-95: 10-13l
Se pravi razlike regionalka/AC tudi ni opazit, kot je bilo napisano že v 2. postu, tudi ne vem zakaj bi bila. Oz. vem, ker vidim vsak dan kako večina ljudi vozi, po AC 160 tudi s tistimi mlinčki od 1.2 16V, pridejo iz AC, pa kar naenkrat ne znajo najt gasa, še do tistih 70 rabijo pol minute.
V glavnem, sam imam po enem letu povprečno porabo 10,7l, z 2.0 TDI 140 bi imel kvečjem 7l, tako da samo 0,5l več je čisti bullshit. Pri enakih 140 konjih in izkoriščanju vseh 140-ih, bo poraba pri bencinarju minimalno 3l višja, tega mi ne more zanikat noben, ker drugače bi porušil vse zakone fizike.
Je pa to že avto s tolk moči, da na naših cestah težko najdeš kakšnega, ki bi bil hitrejši (enako velja za recimo 2.0 TDI 140, čeprav je seveda slabši kot 1.4 TSI 140, oz. na splošno je 140 konj dovolj), prej je problem to, da te vedno nekdo ovira.
Ja, borih 9,5s do 100, 50-90 min 4,5s, 80-120 IV. 6,8s, 80-120 V. 7,8s (odlično za vmesna prehitevanja 130-160 na AC, (130-140 z enim švoh motorjem, po možnosti v zadnji prestavi, je itak kr neki) in za vmesna pospeševanja 100-110 na regionalkah, recimo za blažjimi ovinki), 80-120 VI. 9,5s, 80-180 IV.-VI. 27,5s (ja, to so številke za točno moj avto in po GPS-u, ne po števcu), pa je za praktične potrebe na 100% naših cest že to to, edino dovolj užitka v vožnji še ne ponuja (če sploh kaj, več pa že od 1.6 16V).
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Red_Mamba ::
sam vozim 2.0TFSI in je poraba 12.5L/km. mesano AC/mesto
Ko grem daljso turo po AC je poraba 8.5L
Tole se sliši realno za tak motor.
Jaz imam sicer SAAB 2.0 turbo z 210KM, navaden slushbox avtomatik (ne DSG ali podobno), avto cca 1.6 tone prazen in je poraba po mestu 12-13L, po AC je med 7,5 in 8,5 (odvisno od naklona), po regionalkah je pa še kake pol litra manj.
In to je motor, po zasnovi star 20+ let. Fizike se pač ne da ogoljufati, tako da porabo ti definira moč konjenice, teža vozila (po AC je bolj pomembna aerodinamičnost), teža noge in tip goriva.
Današnje obljube o 4L/100 pri bencinarjih s 100+KM so pravljice za lahko noč, takega avta ponavadi zelo težko spraviš že na 5, bolj realno je okoli 6, poglej spritmonitor.de in se prepričaj sam. Začuda pa lahko jaz Hyundai i30 1.6 spravim na podobne številke - povprečje po regionalkah brez težav okoli 5,5.
ce bi gledal na porabo pol nebi avta s tolk hrcki kupil
it's the journey not the destination that counts
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
cekr ::
GrimReaper je izjavil:
Imam 1.4 150ps pa nimam prav nobenih težav z njim.
Poraba je napram 2.0 140ps dizlu kakšnega pol litra večja.
Pozabil si napisat, da voziš s pereščkom na gasu in 70 po regionalkah in 110 po AC. Drugače tvoja izjava ne more pit vode.
Sam sem praktično edini, ki zna napisat dejansko porabo 1.4T motorja, ker tvoja izjava je daleč od edine take.
Prvič, tak motor sploh ni namenjen za šparat, ker če ga šparaš, je bolje če vzameš 1.0T ali 1.6 16V in ga voziš kot se zagre, pa bo poraba enaka ali malo višja kot če pri 1.4T zelo paziš.
Recimo dober primer, z 1.6 16V se komot pelješ po AC 130 s 7l, tudi če teraš na polno težko prideš čez 8l, z 1.4T moraš za 7l vozit povsem enakomerno, brez kakih prehitevanj, se pravi tempomat na 110. Tudi pri enakomernih 130 drugače pije 7l, ampak ker je na naših AC tudi polno prometa, predvsem tovornjakov, moraš neprestano prehitevat, turbo motorji so pa zelo slabi pri večjih spremembah hitrosti, če kdo ne verjame:
1.0T 115, max 12l, povprečje verjetno okol 8l:
http://siol.net/avtomoto/testi/opel-cor...
1.4T 155, max 15l, povprečje 12l:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
Drugače pa za Fiatov Multiair 135 velja:
regionalka:
res rahel plin, max 80: 6-7l
max 110 in 4000rpm, se pravi vsakdanja vožnja po regionalki: 9-11l
na polno: 11-13l
AC:
tempomat 110, povprečna hitrost 85: okol 7l, ampak kot rečeno, to ni vožnja, in sam ne trdim tako kot ostali, da mi zdaj pije 1l več kot 2.0 TDI, čeprav bi s tistim večino časa vozil 140 in prehiteval vse po vrsti
130, prehitevanja počasnejših v 5. do 160 (130 itak ne moreš več kot 1km enakomerno vozit, ker ni nikol tolk prazna cesta), povprečna hitrost 90-95: okol 9l
max poraba, ki jo sam dosežem, ampak vožnja niti ni dosti drugačna od prejšnje 130, dosti več kot 130-160 dalj časa itak ne moreš vozit, mogoče se gre samo za več prehitevanj, povprečna hitrost je še vedno okol 90-95: 10-13l
Se pravi razlike regionalka/AC tudi ni opazit, kot je bilo napisano že v 2. postu, tudi ne vem zakaj bi bila. Oz. vem, ker vidim vsak dan kako večina ljudi vozi, po AC 160 tudi s tistimi mlinčki od 1.2 16V, pridejo iz AC, pa kar naenkrat ne znajo najt gasa, še do tistih 70 rabijo pol minute.
V glavnem, sam imam po enem letu povprečno porabo 10,7l, z 2.0 TDI 140 bi imel kvečjem 7l, tako da samo 0,5l več je čisti bullshit. Pri enakih 140 konjih in izkoriščanju vseh 140-ih, bo poraba pri bencinarju minimalno 3l višja, tega mi ne more zanikat noben, ker drugače bi porušil vse zakone fizike.
Je pa to že avto s tolk moči, da na naših cestah težko najdeš kakšnega, ki bi bil hitrejši (enako velja za recimo 2.0 TDI 140, čeprav je seveda slabši kot 1.4 TSI 140, oz. na splošno je 140 konj dovolj), prej je problem to, da te vedno nekdo ovira.
Ja, borih 9,5s do 100, 50-90 min 4,5s, 80-120 IV. 6,8s, 80-120 V. 7,8s (odlično za vmesna prehitevanja 130-160 na AC, (130-140 z enim švoh motorjem, po možnosti v zadnji prestavi, je itak kr neki) in za vmesna pospeševanja 100-110 na regionalkah, recimo za blažjimi ovinki), 80-120 VI. 9,5s, 80-180 IV.-VI. 27,5s (ja, to so številke za točno moj avto in po GPS-u, ne po števcu), pa je za praktične potrebe na 100% naših cest že to to, edino dovolj užitka v vožnji še ne ponuja (če sploh kaj, več pa že od 1.6 16V).
Če me že izzivaš; poraba pri meni je okoli 7,5l, če gremo na daljše relacije, se lahko spustimo tudi na 7. Kakšno desetinko se da pridobiti tudi s 100 oktanskim bencinom. Manj so pa pravljice za lahko noč. Na papirju je poraba tudi 5l. Ha, ha.
Čisto iz prakse:
Enaka avtomobila, pri podobnih relacijah. Le da je en bencin(1.4tsi), drug pa dizel(2.0tdi), je razlike samo za kakega pol litra. Ne bom sam namerno dizla tiščal, da bom kaj dokazal. Tako pač je.
Še vedno pa je na koncu v mojem primeru bencinar cenejši. Pa še za mnoge, samo si sami lažejo, kako so privarčevali.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
bambam20 ::
Sej dizl pri treh krogecih porabi povprečno med 4 in 5 litri. Ma kolega 2015 audija a3 2.0 tDi ( 150 hp) pa mu porabi nekje med 4.4 - 4.8 l )
Utk ::
Praviš, da ga ne more spravit čez 4,8, a? Škoda da si ni potem pedalov montiral not, bi porabil še manj, pa še hitreje bi šlo.
RedDrake ::
Sej dizl pri treh krogecih porabi povprečno med 4 in 5 litri. Ma kolega 2015 audija a3 2.0 tDi ( 150 hp) pa mu porabi nekje med 4.4 - 4.8 l )
Ejga dobr voz tale tvoj kolega.
V nemčiji med 500+ vozniki jih samo 7 uspe imeti porabo manj kot 4,8, najmanjša poraba pa je 4,5. Res čarovnik tale tvoj kolega, mogoče se splača avto še mal aerodinamično predelat, pa bo dizl že kar ven tekel počasi ...
Saj jaz lahko tud bencinarja pod 5 spravim, samo moram vozit po ravnini s konstantno hitrostjo okoli 50km/h.
bambam20 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59824 (10501) | hojnikb |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110075 (68957) | Berserker |
» | Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13847 (10959) | nekoman |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28074 (23114) | spirit |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53176 (50057) | Matwic |