Razbitine letala so našli na steni gore Salak v Indoneziji, na višino okoli 1500 metrov. Teren je izredno težko dostopen.
vir: Russia TodayPrototip med prvim komercialnim poletom, 19. maja 2008, iz armenijske prestolnice proti Moskvi.
vir: WikipediaLetalo je pilotiral Alexander Yablontsev (levo), sicer vodilni testni pilot na projektu.
vir: Russia TodayPo vseh načrtih bi moralo včeraj letalo opraviti dva krajša demonstracijska leta okoli Jakarte. Prvega so uspešno zaključili in nekaj potnikov je sestopilo iz letala, da so se lahko udeležili večerne molitve, zato točne ocene števila potnikov sprva niso bile točne (najprej 35, nato 33, končno 40 + 8 članov posadke). Pilotiral ga je Alexander Yablontsev, izkušeni ruski pilot z 10.000 urami letanja za sabo in vodilni testni pilot za to letalo, ki je bil odgovoren tudi za vse dotedanje testne vožnje. Let se je začel brez vsakršnih težav, nakar je Sukhoi 21 minut po vzletu brez pojasnil izgubil tretjino višine in 8 sekund kasneje izginil z radarske slike. Klica na pomoč ni bilo, o črni skrinjici pa tudi še ni besede.
Novica je silno neprijetna za Rusijo, ki je v letalu videla priložnost za revitalizacijo nekoč mogočne letalske industrije, in se je nadejala predvsem prodaje na tujih trgih. Ciljali so na 1000 prodanih letal, trenutno pa je v Indoneziji vladalo zanimanje za takojšen nakup 42 letal. Posel je seveda že postavljen na led, vendar pa ruske oblasti ohranjajo upanje, da bi z hitro in odločno reševalno akcijo nekako našli odgovore in si povrnili zaupanje pri kupcih in potnikih. V pomoč so že poslali dve transportni letali Il-76, dva helikopterja BK-117 in vso potrebno reševalno opremo in osebje.
Indonezijska gora Salak že ima dolgo in žalostno zgodovino letalskih nesreč. Le nemalo pred včerajšnjim dogodkom so trije piloti izgubili življenje med testnim letom na njeni severozahodni strani, tri leta prej pa je v trku indonezijskega vojaškega letala umrlo 18 ljudi. Pred tem še pet junija 2004, dva aprila 2004, sedem oktobra 2003 in ena oseba oktobra 2002.