» »

Lahko letalo izgine brez vsakršne sledi?

Lahko letalo izgine brez vsakršne sledi?

jype ::

Ne vprašamo te.

s1m0n ::

shark1 je izjavil:

Eno vprašanje: če je letalo strmoglavilo zahodno od Pertha,je moralo leteti nad Indonezijo....torej nas hočejo prepričat,da nad Indonezijo ni radarja,ki bi ga zaznal?


Mislim, da so kar lepo okoli šli :) Se večinoma izmuznili radarjem in tudi dokazali kak površno te radarje opazujejo! Plus kdo bi posumil, da je z letalom kaj narobe, če leti po civilnih zračnih poteh?
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

šernk ::

Mislim da so še vedno odprte 2 opciji:
1. Ugrabitev a je nato zaradi sprememb višine prišlo do nezavesti celotne posadke in je nato letalo samo letelo naprej
2. Samomor enega od pilotov

je sicer še tretja opcija napaka na letalu in so obrnili zaradi zasilnega pristanka, vendar je potem letalo nadaljevalo pot naprej dokler ni ostalo brez goriva (avtopilot)

V vsakem primeru pa so drugi močno zatajili. Kopilot je komuniciral s stolpom, po tem ko je bilo večino naprav že izklopljenih na letalu pa ni nihče nič reagiral v tem primeru?

no vsaj dokazali so da se letala v letu 2014 ne more izgubit, vprašanje le zakaj so potrebovali 2 tedna za sestavit zadevo skupaj. 1 teden sploh ni bilo znano, da je letalo spremenilo smer in čez 1 teden ugotovijo, da so ga vojaški radarji celo zaznali? S takšno odzivnostjo lahko še slovenski pilatusi mirno napadejo tiste države tam dol, pa jih bodo komaj čez 1 teden videli na radarju.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

shark1 ::

s1m0n je izjavil:

shark1 je izjavil:

Eno vprašanje: če je letalo strmoglavilo zahodno od Pertha,je moralo leteti nad Indonezijo....torej nas hočejo prepričat,da nad Indonezijo ni radarja,ki bi ga zaznal?


Mislim, da so kar lepo okoli šli :) Se večinoma izmuznili radarjem in tudi dokazali kak površno te radarje opazujejo! Plus kdo bi posumil, da je z letalom kaj narobe, če leti po civilnih zračnih poteh?


Kam okoli so šli? A se hecaš? Imeli so samo 4 opcije,vse nad kopnim: Tajska (zelo malo verjetno),Malezija (malo verjetno),Indonezija (zelo verjetno)

s1m0n ::

Ne razumeš! Kdo bo posumil, da gre nekaj narobe, če letalo leti po določenih zračnih poteh? In letalskega prometa ni malo in če se boš teh poti držal radarska slika ustrezala potniškemu letalu te ne bo nihče vprašal kaj tam delaš!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

shark1 ::

Ja možno,ne spoznam se na pravila v letalskem prometu...torej,tudi če je letalo letelo nad določeno državo,ni bilo nikomur sumljivo in ga ni zaznal noben radar?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shark1 ()

s1m0n ::

Saj letalo imajo na vojaškem radarju nekje po 2h. Ampak pol več nič! Torej, če so se radarjem kar lepo izmikali ter nekateri svojih radarskih slik ne dobo izdali (vojaška tajnost pa take...) se bo pač težko kaj več tak našlo!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Invictus ::

Letalo je bilo izven dosega radarjev. Kaj misliš da je cel Indijski ocean pod nadzorom radarjev?

Bi preveč stalo za premalo efekta ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shark1 ::

Invictus je izjavil:

Letalo je bilo izven dosega radarjev. Kaj misliš da je cel Indijski ocean pod nadzorom radarjev?

Bi preveč stalo za premalo efekta ...


Torej na Indoneziji nimajo radarjev?? (letalo je moralo leteti nad Indonezijo,če je letelo proti Perthu)

Cervantes ::

Po mojem je se je ves čas vedelo, kje letalo je. Samo podatka in slike niso dali ven, ker bi s tem izdali svoje tehnološke skrivnosti, Top Secret stuff.
Ne moreš na osnovi nekaj posnetkov plavajočih predmetov, za katere ni jasno, ali so izgubljeni kontainerji ali lesene palete, objaviti, da je letalo padlo "tam nekje".
Očitno so malezijske oblasti končno dobile natančne podatke, ki pa jih ne smejo dati ven.
Teorija zarote? Maybe...

sammy73 ::

Invictus, ali s civilnimi radarji pokrivajo samo koridorje ali tudi območja izven njih?

pegasus ::

Cervantes je izjavil:

Po mojem je se je ves čas vedelo, kje letalo je. Samo podatka in slike niso dali ven, ker bi s tem izdali svoje tehnološke skrivnosti, Top Secret stuff.
To namiguje dejstvo, da so amiji on day one rekli, da je letalo v južnem indijskem oceanu, pa so hitro pospravili to novico. Na njihovo srečo jim ni nihče verjel.
Gotovo je Diego Garcia opremljen s tonami elektronike v ta namen ...

Lakotnik29 ::

sammy73 je izjavil:

Invictus, ali s civilnimi radarji pokrivajo samo koridorje ali tudi območja izven njih?


bolj ali manj samo prometne koridorje. Namen civilnih radarjev je nadzor nad civilnim letalskim prometom, ne pa obramba zračnega prostora pred neznanimi letečimi predmeti.

šernk ::

Vojska bi morala na prvem mestu varovati ljudi, ne pa skrbeti za tajnost, da ne bo sosed videl kakšne radarje imamo.

Ne razumeš! Kdo bo posumil, da gre nekaj narobe, če letalo leti po določenih zračnih poteh? In letalskega prometa ni malo in če se boš teh poti držal radarska slika ustrezala potniškemu letalu te ne bo nihče vprašal kaj tam delaš!


ja seveda. Če kot laik pogledam v luft in preverim flightradar24 vidim da nekaj ni vredu. Ne pa vojaki specializirani za spremljanje prometa, sploh po tem ko izveš da je nekje zginilo letalo ja boš preveril prelete čez tvojo državo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Hayabusa ::

Invictus je izjavil:

Letalo je bilo izven dosega radarjev. Kaj misliš da je cel Indijski ocean pod nadzorom radarjev?

Bi preveč stalo za premalo efekta ...

Ni čisto tako.

http://www.bloomberg.com/news/2014-03-1...
Australia’s radar network includes a long-range system capable of detecting air targets as small as the BAE Systems Hawk, a single-engine, two-seater jet. A base station in Laverton, Western Australia state has a range of about 3,000 kilometers (1,864 miles) covering most of the ocean south of Java and west from Perth, according to the Defense Ministry’s website.


Letalo naj bi padlo v morje cca 2300 km (1460 milj) zahodno od Avstralije.

http://edition.cnn.com/video/data/2.0/v...
1:24



pegasus je izjavil:

Cervantes je izjavil:

Po mojem je se je ves čas vedelo, kje letalo je. Samo podatka in slike niso dali ven, ker bi s tem izdali svoje tehnološke skrivnosti, Top Secret stuff.
To namiguje dejstvo, da so amiji on day one rekli, da je letalo v južnem indijskem oceanu, pa so hitro pospravili to novico. Na njihovo srečo jim ni nihče verjel.
Gotovo je Diego Garcia opremljen s tonami elektronike v ta namen ...

Itak, da imajo pokrito območje okoli njih...

Npr rusi imajo tole:
Voronezh radar @ Wikipedia
S tem pokrivajo celotno Sredozemlje do Atlantika.

http://www.obramba.com/novice/kopno/pen...
Američani in Izraelci so delovanje ruskega radarskega sistema "preizkusili" v začetku septembra, ko so pred morebitnim posredovanjem v Siriji iz Izraela izstrelili dve balistični raketi nedaleč od sirske obale. Šlo je za dva simulatorja - izraelskih raket serije sparrow: blue sparrow, ki simulira balistično raketo kratkega dosega, in black sparrow, ki simulira balistično raketo srednjega dosega. Obe raketi je ruski radar zaznal, javnost pa je prav Rusija obvestila o izraelsko-ameriških "testiranjih raket", o tem pa smo pisali v članku Veliko oko" iz Armavirja spremlja Bližnji vzhod.


In potem B777 nebi zaznali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Invictus ::

sammy73 je izjavil:

Invictus, ali s civilnimi radarji pokrivajo samo koridorje ali tudi območja izven njih?

Civilni radarji so namenjeni predvsem usmerjanju letal v zadnji fazi (pristanek)in spremljanju preletov. To zadnje se dela zaradi zaračunavanja takse pri preletih.

Ko letalo na medocelinskih letih zapusti zračni prostor države, se ga bolj malo spremlja.

Kako pa boš spremljal letala na južnem Atlantiku, kjer 2000 km okoli ni nič?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Lakotnik29 ::

sploh po tem ko izveš da je nekje zginilo letalo ja boš preveril prelete čez tvojo državo?

seveda boš. Ali pa bo o tem obveščena neka tretja država pa je politična odločitev.

Vojska bi morala na prvem mestu varovati ljudi, ne pa skrbeti za tajnost, da ne bo sosed videl kakšne radarje imamo.

vojska mora v prvi vrsti skrbet za svojo državo in ubogat navodila z vrha.

shark1 ::

Invictus je izjavil:

sammy73 je izjavil:

Invictus, ali s civilnimi radarji pokrivajo samo koridorje ali tudi območja izven njih?


Kako pa boš spremljal letala na južnem Atlantiku, kjer 2000 km okoli ni nič?


OK,pustimo sedaj oceane,kjer 2000 kilometrov okoli ni nič.
Še enkrat moje vprašanje: po uradni verziji je letalo strmoglavilo zahodno od Pertha... v vsakem primeru je moralo leteti do tja nad Tajsko,Malezijo ali Indonezijo! Torej ga ni zaznal na tej poti noben radar?? (kljub temu da so bile vse države takoj obveščene,da je "izginil" z radarjev na poti med Malezijo in Vietnamom)

Invictus ::

shark1 je izjavil:


OK,pustimo sedaj oceane,kjer 2000 kilometrov okoli ni nič.
Še enkrat moje vprašanje: po uradni verziji je letalo strmoglavilo zahodno od Pertha... v vsakem primeru je moralo leteti do tja nad Tajsko,Malezijo ali Indonezijo! Torej ga ni zaznal na tej poti noben radar?? (kljub temu da so bile vse države takoj obveščene,da je "izginil" z radarjev na poti med Malezijo in Vietnamom)

Ja seveda, kar vsi čakajo da bodo lahko iskali izgubljena letala južno od Pertha ...

Najprej so ga seveda iskali ravno med Malezijo in Vietnamom.

@Hayabusa

Če tehnologija obstaja, še ne pomeni da se uporablja v civilne namene ...

Sploh pa vojsko boli k**** za eno potniško letalo. Oni imajo svoje probleme.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

shark1 ::

Invictus je izjavil:


Ja seveda, kar vsi čakajo da bodo lahko iskali izgubljena letala južno od Pertha ...

Najprej so ga seveda iskali ravno med Malezijo in Vietnamom.

@Hayabusa



Ne razumem...a se izmikaš odgovoru,ali res ne veš,ali v čem je problem?
Ni bilo vprašanje,ali iščejo letala južno od Pertha,ampak ali noben radar ne zazna potniškega letala,če ta leti nad Indonezijo (nad kopnim seveda)?
Se opravičujem,ne poznam pravil v letalstvu,zato me zanima,ali lahko neko letalo z izklopljenim oddajnikom kar prosto leta nad določenimi državami,ne da bi ga ob tem zaznali radarji te države??

s1m0n ::

Letalo so zaznali verjetno čisto vsi vojaški radarji, če je bilo v njihovem dosegu in kaj bi ti naredil? Saj so pokazali podatke kje so med Indonezijo in Malezijo zaznali letalo. Dokler te države niso vedele, da ga bi naj iskale je to kar je radar zaznal pred bilo čist nepomembno saj je letalo potniško in na poteh, ki jih uporabljajo civilna letala in ni nič sumljivo!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Lakotnik29 ::

ne da bi ga zaznali civilni radarji lahko. Vojaški po drugi strani bi ga po vsej verjetnosti morali zaznati. Samo od tam, do tega da se te podatke dejansko posreduje javnosti pa lahko mine kar nekaj časa. Ravno tako civilno letalo na primerni višini ne sproži takoj 15 alarmov.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

shark1 je izjavil:


Ne razumem...a se izmikaš odgovoru,ali res ne veš,ali v čem je problem?
Ni bilo vprašanje,ali iščejo letala južno od Pertha,ampak ali noben radar ne zazna potniškega letala,če ta leti nad Indonezijo (nad kopnim seveda)?
Se opravičujem,ne poznam pravil v letalstvu,zato me zanima,ali lahko neko letalo z izklopljenim oddajnikom kar prosto leta nad določenimi državami,ne da bi ga ob tem zaznali radarji te države??

Saj sem že napisal. Ko je letalo v mednarodnih vodah, ga nihče več ne spremlja. Javlja se sam s transponderjem, to je pa tudi vse.

Kontrola letenja ima preveč dela z letali okoli letališč, kjer je velika gostota le teh, da bi se ukvarjali še z letali ki letijo naravnost ...

In če zraven damo konstantno zmanjševanje stroškov, potem smo tam kje smo ... Opic za kontrolo letal, ki letijo naravnost, se ne zaposluje.

Zato pa imajo pilote da pazijo kam letijo. Kapitan letala je popolnoma odgovoren za vse. Saj končno on vozi potnike, ne pa neka opica na zemlji ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

shark1 ::

Invictus je izjavil:


Saj sem že napisal. Ko je letalo v mednarodnih vodah, ga nihče več ne spremlja. Javlja se sam s transponderjem, to je pa tudi vse.
Kontrola letenja ima preveč dela z letali okoli letališč, kjer je velika gostota le teh, da bi se ukvarjali še z letali ki letijo naravnost ...



OK,razumem,ampak po tej logiki bi lahko neka država brez problema napadla Indonezijo z bombniki? Saj jih itak nebi zaznali,če še velikega potniškega letala ne zaznajo?

s1m0n ::

Bombnik != B772, po radarju bi točno videli, da ne gre za potniško letalo in pravilno ukrepali. V kakšnem času pa je odvisno od tistih za radarskim pultom vojske :)
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Lakotnik29 ::

drugače pa ja, z enim bombnikom v obliki potniškega letala bi to lahko naredili.

Invictus ::

shark1 je izjavil:


OK,razumem,ampak po tej logiki bi lahko neka država brez problema napadla Indonezijo z bombniki? Saj jih itak nebi zaznali,če še velikega potniškega letala ne zaznajo?

Radar ujame marsikaj. Glede na radarski signal je včasih težko ločiti za kak tip letala gre. Zato se uporablja IFF. Pri potniških letalih temu pravijo transponder. Ki oddaja identifikacijo letala radarju.

In zakaj bi hotel zbombardirati Indonezijo? Precej ceneje je podkupiti prave ljudi ...

s1m0n je izjavil:

Bombnik != B772, po radarju bi točno videli, da ne gre za potniško letalo in pravilno ukrepali. V kakšnem času pa je odvisno od tistih za radarskim pultom vojske :)

Niti ni nujno ...

Če bi letalo priletelo po standardnih koridorjih, vprašanje če bi kdo reagiral. Saj v vojski niso zaposleni najboljši umi, ampak običajno precejšnji povprečki z dodatkom lenobe.

Pa tudi buljenje v radarske ekrane je prekleto dolgočasno opravilo, ki ga lahko zapolniš z drugimi aktivnostmi.

Dokler pač ni vojne, tudi vojska ni preveč pozorna kaj se dogaja okoli. To je samo v holivudskih filmih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

s1m0n ::

@Invictus, tudi res :)


Tu je ena slikca, ki so jo dali gor na Flight Aware
 Flight MH370

Flight MH370



Na sliki je del radarske slike, ki je bila objavljanje ter letalske poti s skyvector strani in, če bi ti šel lepo po teh poteh mimo Indonezije ne bi nihče posumil, da kaj ni OK.

Pa še možna pot letala

|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

pegasus ::

Nekaj sem slišal, da imajo rotarijci danes ob 19h na vrhu hotela Lev predavanje na to temo. Če ima kdo čas ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

dronyx ::

>Če bi letalo priletelo po standardnih koridorjih, vprašanje če bi kdo reagiral. Saj v vojski niso zaposleni najboljši umi, ampak običajno precejšnji povprečki z dodatkom lenobe.

Kaj misliš da vojaški radarski sistemi ne shranjujejo podatkov na kakšen elektronski medij, da se jih da analizirati tudi za nazaj? Saj nismo leta 1941. Jaz mislim da je vojska tu blefirala v smislu "It is not our business!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

s1m0n ::

Saj pa je bilo objavljeno za nazaj (plot vojaškega radarja za MH370) samo kaj, ko ta čas ko je letalo letelo nihče ni mogel posumit, da bi bilo kaj narobe.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Martin Krpan ::

s1m0n je izjavil:

Saj pa je bilo objavljeno za nazaj (plot vojaškega radarja za MH370) samo kaj, ko ta čas ko je letalo letelo nihče ni mogel posumit, da bi bilo kaj narobe.


Lahko pa bi posumili , ko je letalo izginilo.
Pa je sploh uradno (z dokazi) potrjeno , da je letalo strmoglavilo tam? Obstajajo nesporni fizični dokazi ali so mesto strmoglavljenja proglasili le po kitajskih satelitskih posnetkih?
Kam pa nej bi letalo sploh letelo? Na Antarktiko?

Meni se zdi najverjetneje , da se je zgodilo nekaj podobnega kot na letalu , ki je pred par leti strmoglavilo v grčiji.
http://www.rtvslo.si/svet/tragicna-nesr...

s1m0n ::

Fizičnih dokazov (delov letala) še zaenkrat ni! Vprašanje kdaj bo sploh najdeno letalo (večji del, lokacija strmoglavljenja) to lahko traja leto ali več...
Trenutno lokacijo (Indijski ocean pri Avstraliji) pa je določilo britansko podjetje Inmarsat, ki ima preko satelite s katerimi je letalo komunicirajo (pošiljalo handshake). Naj bi imeli tudi zadnjo ACARS sporočilo (verjetno, ko so motorji ugasnili) a še ga niso razvozlali.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Hayabusa ::

Koridor od severa Malezije v smeri južnega pola ni ravno običajna letalska ruta.

Mogoče so mislili da gre Jankovič na reševati Antarktiko (zamrznjeni pingvini press).

Super Sonic ::

Trenutno lokacijo (Indijski ocean pri Avstraliji) pa je določilo britansko podjetje Inmarsat, ki ima preko satelite s katerimi je letalo komunicirajo (pošiljalo handshake). Naj bi imeli tudi zadnjo ACARS sporočilo (verjetno, ko so motorji ugasnili) a še ga niso razvozlali.


Ravno to sem hotel vprašat če kdo ve kakšno analizo/metodo iskanja so uporabili? Mediji pišejo o "še nikoli uporabljeni analizi".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Hayabusa ::

http://www.mirror.co.uk/news/world-news...
12:05 pm
Even with other communications shut down, the plane sent an automatic signal - a "ping" or a "handshake" - every hour to an Inmarsat satellite.

The pings did not show the jet's location, speed or heading, but an initial analysis showed the last ping came from a position along one of two vast arcs north and south from the Malaysian Peninsula.

For its more detailed analysis, Inmarsat studied the pings sent from Flight 370 on the ground at Kuala Lumpur airport and early in its flight.

It considered aircraft performance, satellite location and other known factors to calculate the possible positions, direction of travel and speed of the plane. It then compared its predictions to six other Boeing 777 aircraft that flew the same day, and found good agreement, according to Malaysian defence minister Hishammuddin Hussein.


->
http://www.mirror.co.uk/news/world-news...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sammy73 ()

s1m0n ::

Na kratko so uporabli Dopplerjev efekt. Zanimivo, da jim je to vse uspelo le s teh pingov.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Invictus ::

Očitno lahko zaznajo na anteni in v sprejemniku zamike frekvence ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Vikking ::

How Inmarsat found MH370's path:

http://www.cnn.com/video/data/2.0/video...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

krneki0001 ::

Po mojem je bil na avionu nekdo, ki je pomemben (mogoče snowden), pa so ga moral ubit.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

WarpedOne ::

That would be like taking out particular mosquito by burning down the village.
Preveč ljudi gleda, da bi velike bwane mirno spale ob takem manevru. Drugo je, če bi velike bwane hotle pokazat svojo moč, kot so s tisto zastrupitvijo z radioaktivnimi zadevami. Tle pa manka bistven del za tak scenarij - kdo bi bil ta bwana? Smaknit nekoga je u bistvu zelo zelo enostavno, ni treba komplicirat z logistiko ugrabitve/fentanja civilnega avijona.

Mutenje pri celi zadevi res človeku dvigne obe obrvi ampak hanlon pravi, da bo pravilna razlaga najverjetneje čisto navadna nesposobnost množice letalskih sistemov, da nadzirajo in sledijo svojim lastnim letalom.
Vso napihovanje tenike kakšne radarje da majo, česa vse so sposobni, jada jada jada se je pokazalo za topel zrak.

Še dodaten žebelj v krsto ideji, da se kdajkoli še usedem na letalo. Ne dokler, se bo lahko takole izgubil za švoh mesec.

P.S. Imamo sploh karkoli razen besede, da vejo kje je? Kakšen kos, slika?
Are you not tired of being wrong again and again?

s1m0n ::

Zaenkrat še ni govora o materialnih dokazih (delih iz letala).
Kar se pa tiče civilnih letal in njihovega zaznavanja, če izklopiš oddajnike na letalu (za ADB-S in podobno) sred ocena nimaš nič od letala in ga tudi nihče ne more videt. Radarjev tam ni! Stik je le preko SATCOMa in satelitov, ko je prisoten VHF pa preko njega. Težko kak drugače veš lokacijo letala.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Vikking ::

Ampak se postavlja vprašanje, da so se američani po 11/9 šli križarsko vojno, sedaj pa se vidi, da bi v bistu nekdo lahko ugrabil leatlo sredi ocena, letel preko atlantika in pikiral v prvo večjo stavbo ob obali.

Sedaj mislijo da je možnost za samomor pilota? Dvig leta na višino, da so se potniki onesvestili, vključil avtopilota in si vzel življenje?

s1m0n ::

Pravkar je bilo objavljeno, da naj bi Airbusov satelit našel 122 možnih objektov v trenutnem iskalnem območju v Indijskem oceanu.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Hayabusa ::

Airbus nima satelitov.
Intelsat, Iridium, Inmarsat, Globalstar, Intersputnik, Astra, Orbcomm, Thuraya ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Invictus ::

Vikking je izjavil:

Ampak se postavlja vprašanje, da so se američani po 11/9 šli križarsko vojno, sedaj pa se vidi, da bi v bistu nekdo lahko ugrabil leatlo sredi ocena, letel preko atlantika in pikiral v prvo večjo stavbo ob obali.

To se ne more zgoditi, ker se mora letalo javiti preden prileti v zračni prostor države. Če se ne, sprožijo alarm in letalo prestrežejo ...

Ravno tako če leti izven znanih koridorjev in ne zna obrazložiti tega ... Sicer pa tudi če bi obrazložil zakaj, bi poslali lovce v preverbo ...

To bi lahko naredil v prve pol ure po vzletu. Ugrabiš letalo in se zaletiš v najbližjo zgradbo. Ker zračni obrambi preprosto zmanjka časa za reagiranje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

s1m0n ::

Hayabusa je izjavil:

Airbus nima satelitov.
Intelsat, Iridium, inmarsat ...


No dobro Inmarsat a podatke je posredoval Airbus iz Francije.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

s1m0n ::

Sem pobrskal gre za Airbus Defence and Space, sateliti pa so SPOT -> wiki
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Super Sonic ::

Sedaj mislijo da je možnost za samomor pilota? Dvig leta na višino, da so se potniki onesvestili, vključil avtopilota in si vzel življenje?

Možna teorija je, zato ker je baje pilota pustila žena dan pred to nesrečo in mu vzela vse tri otroke. Skratka tam ni vse "čisto".

Možnih teorij je pa še kar nekaj. Tista o požaru/okvari, ipd, se mi zdi tudi zelo verjetna, pa mogoče še kakšna. Trenutno se precej premalo ve o tem in so vse sama predvidevanja/ugibanja.

Pravkar je bilo objavljeno, da naj bi Airbusov satelit našel 122 možnih objektov v trenutnem iskalnem območju v Indijskem oceanu.

Se pravi okoli 122 lokacij je, kjer je nekaj potopljeno?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poslušanje radia na letalu

Oddelek: Zvok in slika
437260 (5767) [D]emon
»

Kdo pilotira potniška letala? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24738221 (31493) Invictus
»

Bomo lahko med poletom ves čas uporabljali elektroniko?

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
499852 (7202) MrStein

Več podobnih tem