Forum » Na cesti » Formula 1 2012
Formula 1 2012

Super Sonic ::
Škoda je Lotusa in zamujenega Coanda sistema. Sicer pa mislim, da ni prav nobene skrivnosti kaj bo Kimi počel drugo leto, niti kje. Sicer obljubljajo goro dodatnih delov za zadnjih pet dirk, ampak vseeno. Težko bo, sploh ob tem, ko sta McLaren in RB naredila tolikšen napredek. McLaren sicer šepa z zanesljivostjo, ampak RB (Vettel) bo praktično tisti, ki ga bo treba loviti, v koliko ne pride do kakšnih zapletov (odstopi, ipd).
Jutri zjutraj kvalifikacije, McLaren vs RB za pole, potem pa Ferrari, Lotus, Force India in Mercedes za vse ostalo. Dirka bi znala biti bolj zanimiva, vsi poudarjajo material in postanek manj, mogoče možnost za Lotusa, da gre mimo Ferrarija, kar je primaren cilj.
Jutri zjutraj kvalifikacije, McLaren vs RB za pole, potem pa Ferrari, Lotus, Force India in Mercedes za vse ostalo. Dirka bi znala biti bolj zanimiva, vsi poudarjajo material in postanek manj, mogoče možnost za Lotusa, da gre mimo Ferrarija, kar je primaren cilj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::
Bwin favoriti za jutri:
Kvalifikacije:
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.20
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 3.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 9.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 11.00
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 15.00
Kimi Räikkönen (FIN/Lotus) 23.00
Romain Grosjean (FRA/Lotus) 26.00
Pastor Maldonado (VEN/Williams) 31.00
Dirka:
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.75
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 3.75
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 7.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 10.00
Kimi Räikkönen (FIN/Lotus) 12.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 15.00
Romain Grosjean (FRA/Lotus) 21.00
Sergio Perez (MEX/Sauber) 26.00
Pastor Maldonado (VEN/Williams) 41.00
Paul di Resta (GBR/Force India) 51.00
Nico Hulkenberg (GER/Force India) 51.00
Kamui Kobayashi (JPN/Sauber) 51.00
Nico Rosberg (GER/Mercedes) 51.00
Favorit za naslov:
Fernando Alonso 1.45
Sebastian Vettel 3.75
Lewis Hamilton 9.00
Kimi Räikkönen 26.00
Mark Webber 67.00
Jenson Button 67.00
In še kot zanimivost favorit za naslednje leto:
Sebastian Vettel 3.00
Fernando Alonso 3.00
Jenson Button 9.00
Sergio Perez 10.00
Lewis Hamilton 10.00
Kimi Räikkönen 10.00
Mark Webber 15.00
Romain Grosjean 21.00
Nico Rosberg 21.00
Kvalifikacije:
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.20
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 3.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 9.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 11.00
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 15.00
Kimi Räikkönen (FIN/Lotus) 23.00
Romain Grosjean (FRA/Lotus) 26.00
Pastor Maldonado (VEN/Williams) 31.00
Dirka:
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.75
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 3.75
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 7.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 10.00
Kimi Räikkönen (FIN/Lotus) 12.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 15.00
Romain Grosjean (FRA/Lotus) 21.00
Sergio Perez (MEX/Sauber) 26.00
Pastor Maldonado (VEN/Williams) 41.00
Paul di Resta (GBR/Force India) 51.00
Nico Hulkenberg (GER/Force India) 51.00
Kamui Kobayashi (JPN/Sauber) 51.00
Nico Rosberg (GER/Mercedes) 51.00
Favorit za naslov:
Fernando Alonso 1.45
Sebastian Vettel 3.75
Lewis Hamilton 9.00
Kimi Räikkönen 26.00
Mark Webber 67.00
Jenson Button 67.00
In še kot zanimivost favorit za naslednje leto:
Sebastian Vettel 3.00
Fernando Alonso 3.00
Jenson Button 9.00
Sergio Perez 10.00
Lewis Hamilton 10.00
Kimi Räikkönen 10.00
Mark Webber 15.00
Romain Grosjean 21.00
Nico Rosberg 21.00
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::
To za drugo leto bo zanimivo, ker praktično so to letošnji dirkalniki, ki bodo brez "štenge" na nosu in D-DRSa. Je pa Hamilton zabrusil na konferenci Perezu sledeče: "I know I'm leaving a very, very good car for this guy (Perez) to step into... (Perez reče: Thank you) Yeah. Trust me, it will be a good car next year as well, I know. I know exactly what's going on next year with your car."
Mogoče malo napihnjena izjava ker skoraj prepričan sem, da McLaren že blokira Lewisa v razvoju in ima določene omejitve v pogled rešitev. Je pa zadeva ponesrečena v toliko, ker je v borbi za naslov. Bo vsekakor zanimivo spremljat McLaren koliko ga bodo pustili v razvoju do konca leta, ter samo vpletanje v razvoj, v Buttna praktično ne verjamem več, Kimi ima še to in eno dirko, da se tehnica povesi nekam, ampak realno bo to nekdo od trojice Hamilton-Vettel-Alonso. Tko da na tisti stavi bi bil Hamilton super stava za letos.
Mogoče malo napihnjena izjava ker skoraj prepričan sem, da McLaren že blokira Lewisa v razvoju in ima določene omejitve v pogled rešitev. Je pa zadeva ponesrečena v toliko, ker je v borbi za naslov. Bo vsekakor zanimivo spremljat McLaren koliko ga bodo pustili v razvoju do konca leta, ter samo vpletanje v razvoj, v Buttna praktično ne verjamem več, Kimi ima še to in eno dirko, da se tehnica povesi nekam, ampak realno bo to nekdo od trojice Hamilton-Vettel-Alonso. Tko da na tisti stavi bi bil Hamilton super stava za letos.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::
Vprašanje, kaj so McLarnove prioritete: osvojiti naslov letos ali razvijati dirkalnik brez Hamiltona za drugo leto. Sam bi prej rekel, da Hamiltona pretirano ne bodo puščali ob strani, saj:
1. je ekipa z njim še vedno krepko v boju za naslov letošnjega prvaka, z zaviranjem njega bi škodovali tusi sebi;
2. znanja je od ekipe že dosedaj pobral precej, tako da ta mesec ali dva, ki sta še preostala do konca sezone ne igrata kakšne pretirane vloge;
3. ekipe so v takih primerih sigurno zaščitene s klavzulami v pogodbah.
1. je ekipa z njim še vedno krepko v boju za naslov letošnjega prvaka, z zaviranjem njega bi škodovali tusi sebi;
2. znanja je od ekipe že dosedaj pobral precej, tako da ta mesec ali dva, ki sta še preostala do konca sezone ne igrata kakšne pretirane vloge;
3. ekipe so v takih primerih sigurno zaščitene s klavzulami v pogodbah.

bozicek ::
Moras gledati da ni tako kot vcasih...
Da bi on videl kako je narejen dirkalnik za drugo leto, prisel v Mercedez in bla bla to ono gor dol....Vrumm na stezo, vikend, odpeljati 1000 km sprobavati vse varijante...tega ni vec
On bo prisel tja; povedal tako je bil avto narejen za letos, ampak...Hec je da je vse omejeno
Da bi on videl kako je narejen dirkalnik za drugo leto, prisel v Mercedez in bla bla to ono gor dol....Vrumm na stezo, vikend, odpeljati 1000 km sprobavati vse varijante...tega ni vec
On bo prisel tja; povedal tako je bil avto narejen za letos, ampak...Hec je da je vse omejeno
Darila letos samo za poredne

Jst ::
Place your bets, gentlemen!
Who's gonna be on podium today?
Who's gonna be on podium today?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::
Perez is on fire.
Hamilton se pa očitno navaja, kako se bo naslednje leto vozil. :)))
Hamilton se pa očitno navaja, kako se bo naslednje leto vozil. :)))
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

[Michael] ::
^^ haha, isto je fotr reku xD
Če zmaga Vettel bo že blizu Alonsa.
Perez pa leti ja, kako je dobr Hemiltona presenetu. Jaz kr na njega stavim :)
Če zmaga Vettel bo že blizu Alonsa.
Perez pa leti ja, kako je dobr Hemiltona presenetu. Jaz kr na njega stavim :)

Jst ::
Celo noč sem bil buden, ker sem se zaje*aval z debugerjem z desetimi vrsticami kode in sem bil prepričan, da bom med dirko zaspal.
Tale steza mi je zelo všeč, dogajanje je bilo zanimivo, tako da sem kar še buden...
BRAVO Kobayashi!!!
---
Red Bull je bil prehiter, upam, da na naslednjih dirkah ne bo imel takšne premoči. Čeprav ne maram ne Alonsa ne Vettla, pa vseeno upam, da se bosta do zadnje dirke borila za prvo mesto na lestvici.
Moram čestitati tudi Massi, ki me je danes zelo presenetil. Ponavadi, ko gledam čase na tabletki, njegovi časi vedno nihajo iz kroga v krog, včasih tudi za +/- sekundo, danes je pa vozil na višjem nivoju in si je definitivno zaslužil drugo mesto.
Tiste kazni, čisto na začetku dirke, so se mi zdele nepotrebne, saj je šlo za štart in prvi ovinek. Te komisarji so včasih pravi naciji.
---
Naslednja pa Koreja. Da vidimo, kakšno dirkališče so zgradili...
Tale steza mi je zelo všeč, dogajanje je bilo zanimivo, tako da sem kar še buden...
BRAVO Kobayashi!!!
---
Red Bull je bil prehiter, upam, da na naslednjih dirkah ne bo imel takšne premoči. Čeprav ne maram ne Alonsa ne Vettla, pa vseeno upam, da se bosta do zadnje dirke borila za prvo mesto na lestvici.
Moram čestitati tudi Massi, ki me je danes zelo presenetil. Ponavadi, ko gledam čase na tabletki, njegovi časi vedno nihajo iz kroga v krog, včasih tudi za +/- sekundo, danes je pa vozil na višjem nivoju in si je definitivno zaslužil drugo mesto.
Tiste kazni, čisto na začetku dirke, so se mi zdele nepotrebne, saj je šlo za štart in prvi ovinek. Te komisarji so včasih pravi naciji.
---
Naslednja pa Koreja. Da vidimo, kakšno dirkališče so zgradili...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

no comment ::

krispe ::
Drugi teden pa vozijo v Koreji na dirkališču Yeongam, ki ostaja enako kot lani.
Na novo so zgradili dirkališče v USA, ki je na sporedu komaj novembra.
Drugače pa bi tudi jaz čestital prvim trem za odlično dirko, predvsem Massi in Kobayashiju, ki sta zelo pozitivno presenetla!
Škoda, da je spet Alonso izpadel takoj po štartu, enako kot v Spa-ju :(
Na novo so zgradili dirkališče v USA, ki je na sporedu komaj novembra.
Drugače pa bi tudi jaz čestital prvim trem za odlično dirko, predvsem Massi in Kobayashiju, ki sta zelo pozitivno presenetla!
Škoda, da je spet Alonso izpadel takoj po štartu, enako kot v Spa-ju :(
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krispe ()

TribesMan ::
Lahko še kdo ustavi Vettla letos?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

krispe ::
Če bo Vettlov dirkalnik zdržal vsako dirko in če on sam ne naredi kakšne napake bo Alonso zelo težko svetovni prvak, ker je Red Bull trenutno razvil zelo dober dirkalnik, ki mu ni para.
Zgleda, da bo preostanek letošnje sezone bolj podoben lanski sezoni, ki je bila v znamenju Red Bulla.
Zgleda, da bo preostanek letošnje sezone bolj podoben lanski sezoni, ki je bila v znamenju Red Bulla.
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

JC Denton ::
Upam da Lewis zmaga do konca sezone čim več dirk, ker če ne se bo Vettel prelahko odpeljal do novega naslova. Alonso pa mislim da bo še težko osvajal stopničke, kaj šele zmage, čeprav je Massa danes odpeljal dobro dirko in bi Alonsu tudi verjetno stal na stopničkah v primeru, da ne bi v prvem ovinku zletel s steze.
Pa tale Grosjean, s5 v prvem ovinku, tokrat je bil njegova tarča Webber. Je pa Suzuka tipično Red Bullovo dirkališče, hitri in srednje hitri ovinki, kratke ravnine in brez prave možnosti za prehitevanje. Mislim da do konca sezone na nobeni dirki ne bodo imeli takšne prednosti.
Pa tale Grosjean, s5 v prvem ovinku, tokrat je bil njegova tarča Webber. Je pa Suzuka tipično Red Bullovo dirkališče, hitri in srednje hitri ovinki, kratke ravnine in brez prave možnosti za prehitevanje. Mislim da do konca sezone na nobeni dirki ne bodo imeli takšne prednosti.

Dr_M ::
Sej ne morem verjet. Massa stoji na stopnickah. 


Skoda, ker nisem gledal dirke.
Kaj se je z Alonsom zgodilo?



Skoda, ker nisem gledal dirke.
Kaj se je z Alonsom zgodilo?

Daedalus ::
Lahko še kdo ustavi Vettla letos?
Kaj takega, kot se je zgodilo Alonsu danes, pa je takoj spet vse obrnjeno na glavo. Ni lih malo dirk do konca... svašta se še lahko zgodi. In če kaj poznam F1, se tudi bo. Danes je z nepotrebnim divjanjem v zadnjih krogih lepo spravljal moštvo ob živce...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Daedalus ::
Ne. Sam ko ti dirkaški inženir reče, da lahko umiriš tempo, to narediš. Ponavadi pač. Nekaj vitalnih delov avta se pač uporablja na več dirkah in res nima smisla preobremnjevat materiala, če za to ni potrebe.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::
Lahko se namreč zgodi, da bo na naslednji dirki tudi vodil še tik pred koncem.
Potem pa bo par ovikov pred črto menjalnik rekel hrsk... Zato se splača taktizirat in zadevo priganjat na meji le tolk cajta kot je to nujno == se pozna v rezultatu.
Al drugega prehitiš za eno sekundo al pa za eno minuto dobiš natanko enako pik.
Potem pa bo par ovikov pred črto menjalnik rekel hrsk... Zato se splača taktizirat in zadevo priganjat na meji le tolk cajta kot je to nujno == se pozna v rezultatu.
Al drugega prehitiš za eno sekundo al pa za eno minuto dobiš natanko enako pik.
Zbogom in hvala za vse ribe

CallMeAl ::
Seveda je popolnoma res, da bi lahko malo bolj popazil material. Ampak na drugi strani je F1 že tako na skrajnih mejah preračunljivosti in je lepo videti, da nekdo "za gušt" odpelje tudi nekaj, kar mu ni treba. Jaz sicer mislim, da je močno obremenil predvsem gume, za ostalo pa ne bo panike.
Še en razlog je bil za tisti najhitrejši krog: s tem je dosegel t.i. "grand slam" - pole, zmaga, najhitrejši krog dirke in v vodstvu od začetka do konca. Danes je to precej redko, ker se praviloma najde kdo, ki tik pred koncem zamenja gume in z lahkoto postavi najhitrejši krog dirke. Poleg tega tak dosežek zahteva tudi, da greš kot zadnji izmed vodilnih v bokse, ker te sicer vsaj za 1 krog nekdo prehiti. Za Vettla pa se itak ve, da ima rad statistike (to je bil njegov drugi grand slam). Ampak to je tudi del "gušta".
Na bwin je zdaj Vettel favorit za prvaka (kvota 1,65 , Alonso 2,40).
Še en razlog je bil za tisti najhitrejši krog: s tem je dosegel t.i. "grand slam" - pole, zmaga, najhitrejši krog dirke in v vodstvu od začetka do konca. Danes je to precej redko, ker se praviloma najde kdo, ki tik pred koncem zamenja gume in z lahkoto postavi najhitrejši krog dirke. Poleg tega tak dosežek zahteva tudi, da greš kot zadnji izmed vodilnih v bokse, ker te sicer vsaj za 1 krog nekdo prehiti. Za Vettla pa se itak ve, da ima rad statistike (to je bil njegov drugi grand slam). Ampak to je tudi del "gušta".
Na bwin je zdaj Vettel favorit za prvaka (kvota 1,65 , Alonso 2,40).

Jst ::
no comment je izjavil:
Naslednja pa Koreja. Da vidimo, kakšno dirkališče so zgradili...
?! Menda niso po parih letih šli in zgradili še eno novo?!
Hehe, se vidi, da sem celo noč, do dirke bulil v debugger. Se spomnim Koreje lani, sedaj, ko sem se naspal. Takrat je prvih pet čisto skupaj prišlo v cilj - razen prvega, Vettla. Pa nekaj hudih prehitevanj, Buttna se spomnim.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::
Lahko še kdo ustavi Vettla letos?
Lahko, seveda. Sploh če je bil kdo malo bolj pozoren - ta steza se je izkazala za letos naklonjeno Ferrariju (Sauber&Ferrari) in mislim si, da če bi Alonso bil preživel prvi ovinek, Vettel ne bi pripeljal v cilj +20s na vse. Bi pa še vedno zmagal. In sploh zaradi slabše kvalifikacijske forme bi znal bit še v kakšnem trku udeležen do konca leta.
Sej ne morem verjet. Massa stoji na stopnickah.
To je tisto - ko imaš 3 leta šans da prilezeš do šteng, enkrat pač tja prideš. Še Petrova smo vidl na štengah pa vsi vemo, da tam nima kej iskat.
Danes je z nepotrebnim divjanjem v zadnjih krogih lepo spravljal moštvo ob živce...
Mislim, da ima že konktreten kompleks "Neweyega avtomobila". Noben mu sicer ne očita, da je slab dirkač, mu pa očitajo predobre rezultate glede na samo znanje. Govorim pač za celotni padok in dirkače Alonso, Hamilton, Button, ipd. MS ga podpira zaradi tega ker sta oba iz isti države, ampak generalno se mu očita, da ima toliko boljši dirkalnik s katerim opravlja solidno delo. Mislim, da je hotel s tem zadnjim delom dirke predvsem dokazati sebi in ostalim, da kljub temu, da ima toliko boljši dirkalnik, še vedno lahko odpelje dirko na polno brez napak. Letos je imel bolj "slabo" sezono in prepričan sem, da je zaradi divjanja slišal kakšno krepko po dirki. Skratka, jaz ko sem gledal kaj dela in poslušal živčnega Rocquelina po TR, sem se samo smejal.
Nekaj vitalnih delov avta se pač uporablja na več dirkah in res nima smisla preobremnjevat materiala, če za to ni potrebe.
Pravilo 8 motorjev na leto se najbolj pozna ravno v zaključku sezone. Tudi jokerja za menjalnik so jim letos vzel, tako da 5 dirk mora menjalnik držat.
Upam da Lewis zmaga do konca sezone čim več dirk, ker če ne se bo Vettel prelahko odpeljal do novega naslova.
Mene bi predvsem motilo, da bi postal 3x svetovni prvak. Ob aktivnem Alonsu, Hamiltonu in ostalih odličnih dirkačih - je to mal nerealno, ker ni tako dober. Sicer pa ne pozabit na Alonsa, Ferrari vendarle ni tako slab.
Škoda, da je spet Alonso izpadel takoj po štartu, enako kot v Spa-ju :(
Tokrat je bil kar sam kriv (mogoče ne v celoti, pa vendarle, večinoma zagotovo), saj je Raikkonena konkretno potisnil s steze. Tam v Spaju res ni imel moči (tako kot Webber dans), da bi karkoli lahko preprečil, ampak danes je enostavno preveč agresivno vstopil v ovinek. Lotus ima strašansko prednost s to dvojno sklopko in štartajo vedno (ali pa vsaj večino časa) boljše od ostalih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

ABX ::
Danes je z nepotrebnim divjanjem v zadnjih krogih lepo spravljal moštvo ob živce...
To ni ne prvič ne zadnjič ki je to počel. Najbolj smešno je kot sta oba RedBull voznika prva in druga in zadnje kroge se dajeta kdo bo imel najhitrejši krog. Webber verjetno samo zaradi tega da ga malo živcira. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

MaterVola ::
Zanimivo bi bilo videti telemetrijo Grosjeana in Webbra iz drugega ovinka. Koliko je bil hitrejši od Webbra. In koliko je bil Webber počasnejši od recimo Vettla.

Super Sonic ::
a nimajo vsi avti double clutch sistema po defaultu?
Podobno verzijo že. "Problem" je bil, ko je do 2008 to ECU počel in mislim, da so šli potem do leta 2010 "vsi" (boljša moštva) na ta sistem (za slabša ne vem), toda Lotus (oz. Renault) je vedno slovel po teh štartnih mehanizmih, ki so neka variacija tistega kar vozijo ostali (predvideva se, da je ta sistem lažji od ostalih), pa tudi za razliko od ostalih, ga lahko optimizirajo sekundo pred štartom. Sicer pa to generalno ni nič novega, nekateri pravijo, da so bili prvi pri Porsheju (PDK - Porsche Doppel-Kupplung) s temi dvojnimi sklopkami v dirkanju, nisem nikoli preverjal. Tehnologija v F1 se vseskozi ponavlja v izboljšani verziji.
In koliko je bil Webber počasnejši od recimo Vettla.
Vhod v ovinek je bil strašansko prehiter na strani Grosejeana, Webber je pa večino izgubil na štartu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Jst ::
>pa tudi za razliko od ostalih, ga lahko optimizirajo sekundo pred štartom.
Kaj ne vsa - ali pa večina - moštev, v ogrevalnem krogu (pre)nastavijo štartno proceduro? To sem nekje bral, ali celo gledal oddajo, kaj morajo dirkači početi vse v ogrevalnem krogu, da se pripravijo na štart. Vseskozi čebljajo po radijski zvezi, pretikajo stikala po moštevnih podatkih, da je vse tip-top, pripravljeno za štart, ko se ugasnejo luči. Za točno "sekundo" pred štartom, pa tega res nisem zasledil. Ampak generalno imajo dirkači v ogrevalnem krogu kar veliko dela. Tudi sklopka je bila omenjena, da jo morajo "segreti" (warm-up), še v zadnjem ovinku, preden se postavijo na svoje štartno mesto.
Kaj ne vsa - ali pa večina - moštev, v ogrevalnem krogu (pre)nastavijo štartno proceduro? To sem nekje bral, ali celo gledal oddajo, kaj morajo dirkači početi vse v ogrevalnem krogu, da se pripravijo na štart. Vseskozi čebljajo po radijski zvezi, pretikajo stikala po moštevnih podatkih, da je vse tip-top, pripravljeno za štart, ko se ugasnejo luči. Za točno "sekundo" pred štartom, pa tega res nisem zasledil. Ampak generalno imajo dirkači v ogrevalnem krogu kar veliko dela. Tudi sklopka je bila omenjena, da jo morajo "segreti" (warm-up), še v zadnjem ovinku, preden se postavijo na svoje štartno mesto.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::
Kaj ne vsa - ali pa večina - moštev, v ogrevalnem krogu (pre)nastavijo štartno proceduro?
Seveda, tle ni debate, ampak Lotus je tle lahko bolj specifičen, ko se govori o tej sklopki. Kej dost se pa ne ve, ker skrivajo. Treba je pa tudi razumet, da dirkač ponavadi po cirka 50m ugotovi ali je stvar prijela. On lahko eno stvar naredi 1000x enako, pa bo 1000x drugače hitro štartal. Tako ni vse samo na tej sklopki, tudi Vettel je imel odličen štart včeraj, pa Hamilton na Madžarskem, Ferrari se je v generalnem zelo popravil v zadnjih dveh letih, ipd. Tako, da je ta stvar načeloma že malenkostna, ampak imet Lotusa na riti ob štartu pomeni, da boš verjetno ob mesto (če pa govorimo o Grosejeanu, pa celo ob dirko; če sem mal nesramnen).
Tudi sklopka je bila omenjena, da jo morajo "segreti" (warm-up), še v zadnjem ovinku, preden se postavijo na svoje štartno mesto.
Na zadnjem ovinku se naredi ti. "bite point learn", da sklopka še zadnjič dobi temperaturo. Glede samega štarta - že start v ogrevalni krog je pomemben, ker steče celoten protokol, ki je nato base ground za realen štart krog pozneje. Inženir potem v zadnjih trenutkih preverja temperaturo sklopke in dirkaču sporoči nastavitev na volanu kaj naj izbere. In tle je Lotus klasa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::
Priporočam ogled (Interview with Adrian Newey before Suzuka)
Sicer je pa Lotus objavil: "Lotus have confirmed that they will drop their DDRS device and will instead focus on implementing the Coanda-effect exhaust layout during this weekend's Korean Grand Prix, after weeks of failed attempts to try and implement the much talked about DDRS system. It is believed this device will not return until the Abu Dhabi Young Driver Test later this year."
Na ta način želijo priključiti v zadnjih 5 dirkah za naslov.
Sicer je pa Lotus objavil: "Lotus have confirmed that they will drop their DDRS device and will instead focus on implementing the Coanda-effect exhaust layout during this weekend's Korean Grand Prix, after weeks of failed attempts to try and implement the much talked about DDRS system. It is believed this device will not return until the Abu Dhabi Young Driver Test later this year."
Na ta način želijo priključiti v zadnjih 5 dirkah za naslov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::
Na ta način želijo priključiti v zadnjih 5 dirkah za naslov.
Zna biti, da so prepozni... preveč časa in sredstev v napačno smer.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::
Nihče od četverice Vettel-Alonso-Hamilton-Raikkonen (še) ni za prečrtat, še vedno je 125 pik na razpolago. Realno bo šlo v smer Vettel vs Alonso, ampak če bo Lotus uspel priti na nivo RB in McLarna, se lahko zgodi ogromno, sploh, ker je zaključek sezone in bo treba tudi na stezi še več tvegati.
Kar se pa tiče DDRS/Super DRS sistema je pa njihov sistem pasiven in je (zaenkrat) legalen za 2013. Sistem je zaradi pasivnosti zelo kompleksen, največje probleme imajo s pretokom zraka skozi airbox.
http://somersf1.blogspot.com/2012/08/lo...
Če jim rata, bodo v prednosti pred ostalimi na začetku 2013, pa tudi če tole pripeljejo v Austin in bi delovalo, so v strašanski prednosti. Je pa res, da če si edini brez Coanda efekta, bi veljal najprej to izdelat, glede na slab ritem v zadnjih dirkah, je to skoraj nuja.
Newey je po drugi strani uspel nastavit RB8 na popolnost, to so tiste majhne razlike, ki RB odpeljejo naprej. Izdelal so tudi DDRS sistem, praktično v tišini in se odlično pripravili na zaključek sezone.
Kar se pa tiče DDRS/Super DRS sistema je pa njihov sistem pasiven in je (zaenkrat) legalen za 2013. Sistem je zaradi pasivnosti zelo kompleksen, največje probleme imajo s pretokom zraka skozi airbox.
http://somersf1.blogspot.com/2012/08/lo...
Če jim rata, bodo v prednosti pred ostalimi na začetku 2013, pa tudi če tole pripeljejo v Austin in bi delovalo, so v strašanski prednosti. Je pa res, da če si edini brez Coanda efekta, bi veljal najprej to izdelat, glede na slab ritem v zadnjih dirkah, je to skoraj nuja.
Newey je po drugi strani uspel nastavit RB8 na popolnost, to so tiste majhne razlike, ki RB odpeljejo naprej. Izdelal so tudi DDRS sistem, praktično v tišini in se odlično pripravili na zaključek sezone.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krispe ::
Obstaja verjetnost, da se ponovi sezona 2007, ko je Kimi bil svetovni prvak z 110 točkami, drugi in tretji sta bila pa Alonso in Hamilton z 109 točkami! Torej le ena točka razlike med top 3.
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Super Sonic ::
Tisto sezono je bil McLaren v aferi, ki je naredila toliko trenj, da se je potem izrodilo kar se je. Avto je bil skopiran, izvedili so za mešanico plinov v pnevmatikah Ferrarija, ipd, skratka - tista sezona za McLaren ne bi smela obstajat. Alonso je delal proti moštvu, moštvo pa proti Alonsu in na koncu je Alonso zmagal, ko je naslov pobasal Kimi.
Kar se pa tiče Kimija in "srečnega" naslova - vendarle je poleg naslova, še dvakratni vice svetovni prvak ali še drugače, npr. Massa se je uspel boriti za naslov 1x, medtem, ko je Kimi to počel 3x. Tako, da generalni okus Kimijevega naslova ni sporen in je zmožen tudi letos nekako poseči po naslovu. Čeprav če bi do tja prišel brez zmage ali pa z eno samo, ne verjamem, da bi v njegovih očeh to izgledalo realno. Letos niti nima dirkalnika zato in kot je že nekdo rekel v tej temi, letos se mu kar dobro serje, dosti bolj kot sezono 2007, v kateri je bil po Silverstonu, ko sta z Dyerjem nastavila TC, praktično nepremagljiv in je nanizal kar 6 zmag (od 17 dirk).
Vseeno bi bilo fascinantno, da bi po povratku dobil naslov, sploh ob vseh svetovnih prvakih na stezi (Hamilton, Button, MS, Alonso, Vettel), močnih dvojkah (Webber, Massa, Rosberg) in falangi mladeničev, bi ta stvar dobila neko dodano vrednost.
Kar se pa tiče Kimija in "srečnega" naslova - vendarle je poleg naslova, še dvakratni vice svetovni prvak ali še drugače, npr. Massa se je uspel boriti za naslov 1x, medtem, ko je Kimi to počel 3x. Tako, da generalni okus Kimijevega naslova ni sporen in je zmožen tudi letos nekako poseči po naslovu. Čeprav če bi do tja prišel brez zmage ali pa z eno samo, ne verjamem, da bi v njegovih očeh to izgledalo realno. Letos niti nima dirkalnika zato in kot je že nekdo rekel v tej temi, letos se mu kar dobro serje, dosti bolj kot sezono 2007, v kateri je bil po Silverstonu, ko sta z Dyerjem nastavila TC, praktično nepremagljiv in je nanizal kar 6 zmag (od 17 dirk).
Vseeno bi bilo fascinantno, da bi po povratku dobil naslov, sploh ob vseh svetovnih prvakih na stezi (Hamilton, Button, MS, Alonso, Vettel), močnih dvojkah (Webber, Massa, Rosberg) in falangi mladeničev, bi ta stvar dobila neko dodano vrednost.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

JC Denton ::
Nebi imel nič proti. Čeprav bi sam vseeno najraje videl, da je prvak Alonso, ker letos je res na vrhuncu svoje forme.

Super Sonic ::
List of Formula One World Drivers%27 Champions @ Wikipedia
Zadnji z eno zmago je bil lih Keke Rosberg.
Zadnji z eno zmago je bil lih Keke Rosberg.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

Alexius Heristalski ::
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()

Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::
FIA jim omeji, kolikšno moč ima lahko supercompuuter????
BANDA!!!
Jaz sem, ko je Richard Branson vstopil v F1, napovedal, da bodo boljši od ostalih novincev, ravno zato, ker imajo izkušnje z simulacijami fluid dynamics. Saj postajajo komercialni ponudnik za polet v vesolje! Nisem pa vedel o tej omejitvi. Trdim, da če ne bi bilo omejitev, kolikšno moč ima lahko supercomputer, da bi bili najboljši od "zadnjih treh."
BANDA!!!
Jaz sem, ko je Richard Branson vstopil v F1, napovedal, da bodo boljši od ostalih novincev, ravno zato, ker imajo izkušnje z simulacijami fluid dynamics. Saj postajajo komercialni ponudnik za polet v vesolje! Nisem pa vedel o tej omejitvi. Trdim, da če ne bi bilo omejitev, kolikšno moč ima lahko supercomputer, da bi bili najboljši od "zadnjih treh."
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::
Vprašanje... CFD je še vedno black magic in vse je treba še vedno potrditi v vetrovniku. Oni vetrovnika bolj ko ne nimajo in rezultat je, kakršen je. Če ne drugače je pa treba CFD umeriti.

Super Sonic ::
To, da so omejil CPU power je samo zato, ker bi potem bilo še slabše za ta "poceni" moštva. Marussia v osnovi še vedno uporablja najslabši motor v karavani - Cosworth CA2012. Glede nato, da Caterham F1 Team uporablja Renaultov RS27-2012 (povsem enak motor ima naprimer Red Bull) in je razlika v času na krog "le" 0,5s za Caterham, jim niti ne gre toliko slabo, kot se zdi na uč. Še vedno so pa zanič.
So pa priznal to zmoto s CFDjem in sedaj (omejeno) testirajo/potrjujejo v vetrovniku.
So pa priznal to zmoto s CFDjem in sedaj (omejeno) testirajo/potrjujejo v vetrovniku.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::
Tole naj bi bilo sporno pri Red Bullu in zato je bil danes Vettel ob pole. Dr. Marko Helmut je tole celo označil za namerno.
Sicer se pa obeta ena nenormalno zanimiva dirka (zagotovo pa vsaj štart dirke), saj so vsi štirje, ki so praktično ali samo še teoretično v boju za naslov, razporejeni na mesta od dva do pet. Coanda izpuh na Lotusu deluje, sicer so pa pri Lotusu napovedal, da naj bi bilo možno dirko izpeljat samo z enim postankom. Ferrari zgleda precej konkurenčen, pričakujem pa dober štart dirkalnikov iz lihih pozicij.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::
Red Bull mi gre močno na penis z neprestanim jokanjem.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Jst ::
Zanimivo, kadar je dirka zjutraj, tukaj skoraj ni komentarjev... :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 401040 (256635) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 258518 (164344) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 141836 (100585) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 192902 (156147) | WarpedGone |