Forum » Na cesti » Formula 1 2012
Formula 1 2012

Icematxyz ::
Očitno so ozadja še bolj zanimiva in čustvena saj izjava tipa:
Daimler: Schumi ni izpolnil pričakovanj
Ne zveni najbolj prepričljivo.
Če bi Mercedes imel konkurenčen bolid bi bila izjava na mestu, tako pa ne vem, kot da bi rekel, da NR ni izpolnil pričakovanj ali da jih recimo Hamilton ne bi/bo, če bi mu Mercedes na dirke pripeljal takšen bolid.
P.S. Zanima me resnično še samo sprejeta odločitev MS, če je morebiti povod za takšne izjave, ker drugače Mercedes resnično tukaj gre preko roba in naj začnejo pri sebi.
Ah to sem celo spregledal:
S takšnim bolidom ali bodo sedaj pristopili bolj resno in dejansko zvišali konkurenčnost bolida? Temelje imajo, ampak verjetno so se MS "znebili" kakšno leto prehitro. Bomo videli!
Daimler: Schumi ni izpolnil pričakovanj
Ne zveni najbolj prepričljivo.
Če bi Mercedes imel konkurenčen bolid bi bila izjava na mestu, tako pa ne vem, kot da bi rekel, da NR ni izpolnil pričakovanj ali da jih recimo Hamilton ne bi/bo, če bi mu Mercedes na dirke pripeljal takšen bolid.
P.S. Zanima me resnično še samo sprejeta odločitev MS, če je morebiti povod za takšne izjave, ker drugače Mercedes resnično tukaj gre preko roba in naj začnejo pri sebi.
Ah to sem celo spregledal:
Die Welt poroča, da Daimler od Hamiltona pričakuje le eno - zmagovanje.
S takšnim bolidom ali bodo sedaj pristopili bolj resno in dejansko zvišali konkurenčnost bolida? Temelje imajo, ampak verjetno so se MS "znebili" kakšno leto prehitro. Bomo videli!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()

Super Sonic ::
Zna kdo tkole na suho ocenit razmerje kvalitete Rosberg / Hamilton?
Oba sta GP2 prvaka, s tem, da je nasplošno Hamilton dobil precej več tekmovanj kot Rosberg. Vseeno je Hamilton pred leti močno lobiral, da Rosberg ne bi šel v McLaren. Rosberga je izjemno težko ocenit, sam ga cenim nekje na Buttnovo hitrost in konstato - torej zelo niha. Zagotovo bi si upal trdit, da je Hamilton boljši na 1 hiter krog, za kej več bo treba pa počakat drugo leto.
Treba je tudi povedati, da Lewis že od nekdaj tekmuje z MB motorji in da ga čaka le preskok na šasijo, kar ni tak stres.
Do zdaj je Rosberg vedno zmagal bitko s sovoznikom. Definitivno pa bo to zadnji test ki bo pokazal ali spada v samo elito.
Samo prve lige še ni bilo. MS je bil v povratku slab, ostali so bili pa še razred slabši.
Bom samo tako rekel, ob vseh teh odmevnih prehodih mi tukaj govorimo o MS. To torej vse pove.
Samo zaradi pravljic, ki so dobile nekako kontradiktoren smisel v zgodbi in kakšnega dodatnega čustvenega iztirjenca/ev, ki ga/jih vse to zelo boli. Ni pa to nič takšnega - ta tema gre vedno tako. Lahko napišemo 1000 stvari, pa en stavek o MS, pa bodo prišle same nebuloze na ta stavek. Poleg tega pa vsi svetovni mediji MSa spet vidijo kot takrat v letu 2006 - izgnanega, na račun boljših dirkačev.
Če bi Mercedes imel konkurenčen bolid bi bila izjava na mestu, tako pa ne vem, kot da bi rekel, da NR ni izpolnil pričakovanj ali da jih recimo Hamilton ne bi/bo, če bi mu Mercedes na dirke pripeljali takšen bolid.
Kako tebi zveni je to čist tvoj osebni problem, mogoče material še kakšno pravljico, ampak primerja se ga s sovoznikom v moštvu, ki ga je konkretno povozil v 3 letih, da le tisti največji beliverji ne vidite tega. In to tudi že ves čas sam pišem - MS je 7x svetovni prvak. Od njega se ne pričakuje 1 dobra dirka, ampak vseh 20. On je edini za katerega je obstajalo upanje, da lahko parira. Naredil ni pa nič, pravzaprav ravno obratno - veliko škode za svoje ime. Zadnja dirka je pravi sramotilni steber za takšno ime, oglasili so se praktično tudi vsi nemški mediji v smislu - dovolj tega sranja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::
Vseeno je Hamilton pred leti močno lobiral, da Rosberg ne bi šel v McLaren.
Oziroma se je zbal?
Samo prve lige še ni bilo. MS je bil v povratku slab, ostali so bili pa še razred slabši.
Čakaj malo, če je bil MS slab in kadar ni zatajila tehnika je letos bil vsaj primerljiv NR, potem si že odgovoril na vprašanje ali pa si že v osnovi spet kakšno "bombico spustil", kot torej sam praviš.
Samo zaradi pravljic, ki so dobile nekako kontradiktoren smisel v zgodbi in kakšnega dodatnega čustvenega iztirjenca/ev, ki ga/jih vse to zelo boli. Ni pa to nič takšnega - ta tema gre vedno tako. Lahko napišemo 1000 stvari, pa en stavek o MS, pa bodo prišle same nebuloze na ta stavek. Poleg tega pa vsi svetovni mediji MSa spet vidijo kot takrat v letu 2006 - izgnanega, na račun boljših dirkačev.
Zelo čustveno si to "izgnanstvo" sprejel. Boš še dodal kakšno pravljico, oziroma bombico?
Kako tebi zveni je to čist tvoj osebni problem, mogoče material še kakšno pravljico, ampak primerja se ga s sovoznikom v moštvu, ki ga je konkretno povozil v 3 letih, da le tisti največji beliverji ne vidite tega. In to tudi že ves čas sam pišem - MS je 7x svetovni prvak. Od njega se ne pričakuje 1 dobra dirka, ampak vseh 20. On je edini za katerega je obstajalo upanje, da lahko parira. Naredil ni pa nič, pravzaprav ravno obratno - veliko škode za svoje ime. Zadnja dirka je pravi sramotilni steber za takšno ime, oglasili so se praktično tudi vsi nemški mediji v smislu - dovolj tega sranja.
Ne načeloma, če odštejemo okvare bolida vsaj letos MS napram NR ne moremo očitati tega, kar trdiš, oziroma pripoveduješ torej pravljice.

Super Sonic ::
že s tega vidika je tole lahko zelo realna naveza, sicer pa Sauberjev dirkalnik sploh ni slab in če ima Michael še veselje do dirkanja, se ne bo ravno v ozadju vozil, lahko doseže celo več, kot je zadnja leta pri Mercedesu.
NI realna v toliko, ker mu Peter ne bo dal miljonov da bo dirkal. Obratno bi bilo žaljivo za "tako legendo", da si plačuje sedež. Po drugi strani pa če ni več tako odličen in je željan različnih voženj - zakaj pa ne.
Čakaj malo, če je bil MS slab in kadar ni zatajila tehnika je letos bil vsaj primerljiv NR
to je samo v tvoji glavi. Ti lahko dam goro statistike, da bluziš - pa ne pomaga. Tko da te prosim da ne nadaljuješ v tej temi, ker vemo kam to gre. Lahko pa mili volji spet nabijaš in kaj lepega poveš.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::
Sej statistka je še najmanjši problem. Predstavljam si, da MSa, v kolikor bi dirkal dobro, ne bi menjali. In če bi dirkal boljše od Rosberga, bi menjali njega.
Torej statistka potruje vse tisto kar se dogaja in dogajanje potruje naša opažanja - ne vaša. MS je dobil brco v rit, celo črno na belem zapisano zakaj. In zato ni statistika.
Slednja je le za njegove laži, ali če hočeš in ti je lažje, vaše laži, ki smetijo teme. Žal. ;)
Torej statistka potruje vse tisto kar se dogaja in dogajanje potruje naša opažanja - ne vaša. MS je dobil brco v rit, celo črno na belem zapisano zakaj. In zato ni statistika.
Slednja je le za njegove laži, ali če hočeš in ti je lažje, vaše laži, ki smetijo teme. Žal. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Ganon ::
Ogromna napaka Hamiltona, frustracije bodo hude. McLaren je zadel terno, dobili so izjemno talentiranega in hitrega mladega dirkača. Komaj čakam novo sezono.

Icematxyz ::
to je samo v tvoji glavi. Ti lahko dam goro statistike, da bluziš - pa ne pomaga. Tko da te prosim da ne nadaljuješ v tej temi, ker vemo kam to gre. Lahko pa mili volji spet nabijaš in kaj lepega poveš.
Smo načeloma to po vsaki dirki posebej razčistili in tako bo torej tudi v bodoče.
Sej statistka je še najmanjši problem. Predstavljam si, da MSa, v kolikor bi dirkal dobro, ne bi menjali. In če bi dirkal boljše od Rosberga, bi menjali njega.
Torej statistka potruje vse tisto kar se dogaja in dogajanje potruje naša opažanja - ne vaša. MS je dobil brco v rit, celo črno na belem zapisano zakaj. In zato ni statistika.
Odvisno, če bi MS uspel veliki met in bi prihodnjo sezono bil z uvrstitvami pred Mercedesom, potem to ne drži, če temu ne bo tako pa deloma drži, ampak ne na način, kot si ti to predstavljaš v svoji glavi.
Slednja je le za njegove laži, ali če hočeš in ti je lažje, vaše laži, ki smetijo teme. Žal. ;)
Tvoja "prikrojena statistika" in "poglobljeno poznavanje" pa je torej sveta resnica in ne smeti teme? Le morda pogosta opomba pod njo nekoliko moti, kjer pogosto torej dopišeš, da ko pride do MS zavestno po dolgem in po čez nakladaš, ker drugače ne znaš.

Super Sonic ::
Ogromna napaka Hamiltona, frustracije bodo hude.
Ni čist tako mimo. MB bo ekipa, ki bo imela od 2014 tovarniški V6 turbo motor. To bo doba razvoja motorjev in ob Brawnu (in Costi) stvar ni mimo udarjena.
Tovarniških ekip v tem letu bo pa koliko? MB, Ferrari in Renault. Torej bodo ostala moštva verjetno v podrejenem položaju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Ganon ::
Super Sonic je izjavil:
Ogromna napaka Hamiltona, frustracije bodo hude.
Torej bodo ostala moštva verjetno v podrejenem položaju.
Niti slučajno.

Super Sonic ::
Niti slučajno.
Jaz menim da bo. Motorjev se ne dotikajo že vrsto let in sigurno bo vsaj v letu 2014, 2015 in verjetno še kakšnem, pravilnik toliko elastičen, da bodo nekateri v prednosti. Kdo bo to, se pa ne ve, ampak osebno stavim na vsa tri tovarniška moštva pred ostalimi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::
Super Sonic je izjavil:
Ogromna napaka Hamiltona, frustracije bodo hude.
Ni čist tako mimo. MB bo ekipa, ki bo imela od 2014 tovarniški V6 turbo motor. To bo doba razvoja motorjev in ob Brawnu (in Costi) stvar ni mimo udarjena.
Tovarniških ekip v tem letu bo pa koliko? MB, Ferrari in Renault. Torej bodo ostala moštva verjetno v podrejenem položaju.
Kako 2014, kaj pa je narobe s sezono 2013 ali pa si sedaj dejansko priznal obseg svojega nakladanja s tem, ko si Mercedesov bolid za prihodnje leto označil, kot nekonkurenčen in verjetno si za to imel tudi podlago v "svoji statistiki"?
Se pravi pišeš eno misliš drugo? Ko prideš do MS torej pišeš eno in druge zmerjaš z lažnjivci, kateri torej smetijo temo, kar so nenazadnje dokaj močne besede in sam načeloma tudi če bi o komur to mislil se verjetno ne bi spuščal na ta nivo, ko pa v isto zgodbo postavimo Hamiltona pa takoj iščeš opravičila za prihodnjo sezono, katera se še sploh ni začela?

ABX ::
Tako je, pravi MB bomo videli leta 2014. Verjetno zaradi tega je Hamilton prestopi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

Super Sonic ::
Kako 2014, kaj pa je narobe s sezono 2013 ali pa si sedaj dejansko priznal obseg svojega nakladanja s tem, ko si Mercedesov bolid za prihodnje leto označil, kot nekonkurenčen in verjetno si za to imel tudi podlago v "svoji statistiki"?
Konkretno gre za tvojo disleksijo. Kot si me par strani nazaj obtožil, da sem rekel, da ima MS bolid za zmago. In še tono ostalih debilnih stvari, ki jih vlečeš ven in nabijaš.
Sezona 2013 bo pač takšna kot bo, ampak tržnica za 2014, ki bo v F1 začrtala temeljne spremembe (po več letih), se je začela letos. In Lewis je šel iz tehničnega razloga (verjetno) po tej smeri in iz marketiškega razloga zaradi denarja. Tu je še osebni razlog menjave okolja.
A bo šlo?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::
Super Sonic je izjavil:
Kako 2014, kaj pa je narobe s sezono 2013 ali pa si sedaj dejansko priznal obseg svojega nakladanja s tem, ko si Mercedesov bolid za prihodnje leto označil, kot nekonkurenčen in verjetno si za to imel tudi podlago v "svoji statistiki"?
Konkretno gre za tvojo disleksijo. Kot si me par strani nazaj obtožil, da sem rekel, da ima MS bolid za zmago. In še tono ostalih debilnih stvari, ki jih vlečeš ven in nabijaš.
Sezona 2013 bo pač takšna kot bo, ampak tržnica za 2014, ki bo v F1 začrtala temeljne spremembe (po več letih), se je začela letos. In Lewis je šel iz tehničnega razloga (verjetno) po tej smeri in iz marketiškega razloga zaradi denarja. Tu je še osebni razlog menjave okolja.
A bo šlo?
Bo/bi šlo preprosto prebrat vprašanje in nanj konkretno odgovoriti:
Torej ko pride do MS je kriv on, ko v enako zgodbo postavimo Hamiltona pa iščeš opravičilo že za naslednjo sezono?
Die Welt poroča, da Daimler od Hamiltona pričakuje le eno - zmagovanje.

Super Sonic ::
Torej ko pride do MS je kriv on, ko v enako zgodbo postavimo Hamiltona pa iščeš opravičilo že za naslednjo sezono?
NE (in veliko smeha).
Govorim o tem, v čem je Hamilton videl smisel prestopa, ne o tem, kar ti tvoj hrček producira. Jaz nisem tebi odgovarjal in ti večinoma spoh ne, ampak ne razumeš. Zakaj - ne vem.
Kar se pa tiče eksplicitno sezone 2013, bo pa W04 Costin izdelek, z letošnjimi izkušnjami. Pravilnik praktično ostane enakt, torej bi W04 moral biti konkurenčen. Ampak če so dali MS 3 leta, bodo dali še komu vsaj leto. Razumno bi bilo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::
Super Sonic je izjavil:
Torej ko pride do MS je kriv on, ko v enako zgodbo postavimo Hamiltona pa iščeš opravičilo že za naslednjo sezono?
NE (in veliko smeha).
Govorim o tem, v čem je Hamilton videl smisel prestopa, ne o tem, kar ti tvoj hrček producira. Jaz nisem tebi odgovarjal in ti večinoma spoh ne, ampak ne razumeš. Zakaj - ne vem.
Kar se pa tiče eksplicitno sezone 2013, bo pa W04 Costin izdelek, z letošnjimi izkušnjami. Pravilnik praktično ostane enakt, torej bi W04 moral biti konkurenčen. Ampak če so dali MS 3 leta, bodo dali še komu vsaj leto. Razumno bi bilo.
Torej praviš, da bi bilo nerazumno pričakovati, glede na "trenutno statistiko", da bo/bi Hamilton v sezoni 2013 izpolnil dano nalogo:
Die Welt poroča, da Daimler od Hamiltona pričakuje le eno - zmagovanje.
In pa MS po tvojem v sezoni 2014 s "super motorji" ne bi dosegal boljših rezultatov, kot jih dosega sedaj, to zmore le Hamilton, če torej "čaka" vmes eno sezono? In ne LH za to ni prestar, brez refleksov, občasno torej premagan s strani NR (kar pomeni "zelo veliko"), dirkač, če bo sedaj eno sezono "pridno počakal" in bo Mercedes vse uredil? NR bo pa tudi pravi AS, če bo občasno prišel v cilj pred LH (na kakšno šesto mesto).
Torej ko pride do MS je kriv on, ko v enako zgodbo postavimo Hamiltona pa iščeš opravičilo že za naslednjo sezono?
Torej da dejansko si to tezo potrdil in za to vsaj kaj se tiče MS prosim nakladaj, če želiš, zakaj pa torej ne, ampak potem pa pri sebi potegni črto... med fakti in nakladanjem in nekimi močnimi očitki drugim na podlagi le tega (torej nakladanja).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()

broken/link ::
zakaj ne bi raje počakali na 2013 sezono in potem o tem debatirali, kot da tukaj podajate neke nebluoze in se tako zapletate v stavkih, da na koncu še sami ne veste, kaj želite povedati?
2013 prinaša veliko sprememb, tokrat ne v tehničnem smislu, ampak v dirkaških zasedbah in zanimivo bo videti, kako se bodo stvari razpletale. in ja, tudi LH vs NR bo zelo zanimiv dvoboj, vendar glede na videno v preteklih letih si lahko verjetno vsak pri sebi odgovori na vprašanje, kdo bo odšel kot zmagovalec tega dvoboja. ampak naj ta odgovor zadrži pri sebi :D
in lahko PROSIM končamo to debato o MSju? PROSIM?! hvala!
2013 prinaša veliko sprememb, tokrat ne v tehničnem smislu, ampak v dirkaških zasedbah in zanimivo bo videti, kako se bodo stvari razpletale. in ja, tudi LH vs NR bo zelo zanimiv dvoboj, vendar glede na videno v preteklih letih si lahko verjetno vsak pri sebi odgovori na vprašanje, kdo bo odšel kot zmagovalec tega dvoboja. ampak naj ta odgovor zadrži pri sebi :D
in lahko PROSIM končamo to debato o MSju? PROSIM?! hvala!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()

Super Sonic ::
in lahko PROSIM končamo to debato o MSju? PROSIM?! hvala!
Sam še brat se nauči, pa bomo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::
zakaj ne bi raje počakali na 2013 sezono in potem o tem debatirali, kot da tukaj podajate neke nebluoze in se tako zapletate v stavkih, da na koncu še sami ne veste, kaj želite povedati?
Sploh ni bil to point, kaj bo prihodnjo sezono, ampak je šlo za "aktualne ugotovitve", kjer torej v enakih okoliščinah potegneš dva popolnoma različna zaključka, če torej le zamenjaš ime dirkača.
LH -> Uh ah oh...
MS -> Hu ha ho...
Načeloma ni v tem početju nič narobe, ampak graditi na tem potem neke teze in očitke pa je nekoliko torej odveč, ampak pustimo torej to.
in lahko PROSIM končamo to debato o MSju? PROSIM?! hvala!
V bistvu tokrat ne, ker tudi tuji mediji se primarno ukvarjajo s tem vprašanjem in ne toliko ostalimi prestopi in sam bom načeloma počakal še na odločitev MS in jo potem verjetno pokomentiral v tej temi.
Trenutno razmišljam:
1.) MS se torej odloči, da ne bo več aktivno dirkal v F1, torej potem še uživam v teh nekaj preostalih dirkah in upam, da se MS izkaže, kot se je letos že večkrat, kadar Mercedes ni zatajil.
2.) MS se torej odloči, da bo še aktivno dirkal v F1 in če bo temu tako pa bomo o tem takrat kaj več rekli, ko bo odločitev znana, bomo videli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()

Alexius Heristalski ::
Super Sonic je izjavil:
NI realna v toliko, ker mu Peter ne bo dal miljonov da bo dirkal. Obratno bi bilo žaljivo za "tako legendo", da si plačuje sedež. Po drugi strani pa če ni več tako odličen in je željan različnih voženj - zakaj pa ne.
Mogoče ni toliko pomembno, kaj bo Peter dal, če bi MS sam pritegnil sponzorje. Jaz mislim, da bi jih.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

driver_x ::
To je verjetno edina stvar, ki ga dela zanimivega za moštva Sauberjevega ranga.
Kako ni prepričljivo? Podobnih rezultatov je sposobnih večina novincev za desetino ali manj njegove plače. Izplen MSja glede na Mercedezov vložek vanj je bil v teh treh letih katastrofalen, zato je Daimlerjeva poteza čisto na na mestu in pričakovana. Po moje so bili do MS še precej popustljivi.
Očitno so ozadja še bolj zanimiva in čustvena saj izjava tipa:
Daimler: Schumi ni izpolnil pričakovanj
Ne zveni najbolj prepričljivo.
Kako ni prepričljivo? Podobnih rezultatov je sposobnih večina novincev za desetino ali manj njegove plače. Izplen MSja glede na Mercedezov vložek vanj je bil v teh treh letih katastrofalen, zato je Daimlerjeva poteza čisto na na mestu in pričakovana. Po moje so bili do MS še precej popustljivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: driver_x ()

driver_x ::
In pa MS po tvojem v sezoni 2014 s "super motorji" ne bi dosegal boljših rezultatov, kot jih dosega sedaj, to zmore le Hamilton, če torej "čaka" vmes eno sezono? In ne LH za to ni prestar, brez refleksov, občasno torej premagan s strani NR (kar pomeni "zelo veliko"), dirkač, če bo sedaj eno sezono "pridno počakal" in bo Mercedes vse uredil? NR bo pa tudi pravi AS, če bo občasno prišel v cilj pred LH (na kakšno šesto mesto).
Zakaj v vsaki debati vidiš ali vanjo vlačiš MS? Super Sonic je dokaj logično utemeljil prestop LH k Mercedezu.

Jst ::
Sploh ni bil to point, kaj bo prihodnjo sezono, ampak je šlo za "aktualne ugotovitve", kjer torej v enakih okoliščinah potegneš dva popolnoma različna zaključka, če torej le zamenjaš ime dirkača.
LH -> Uh ah oh...
MS -> Hu ha ho...
In kje si to prebral?? Če v SuperSonicovih postih razbereš to, potem videvaš bele zajčke.
...nikoli ne bom razumel, zakaj se MSjevim fanov že od nekdaj kar stemni pred očmi, če rečeš kakšno kritiko o njemu...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::
Sploh ni bil to point, kaj bo prihodnjo sezono, ampak je šlo za "aktualne ugotovitve", kjer torej v enakih okoliščinah potegneš dva popolnoma različna zaključka, če torej le zamenjaš ime dirkača.
LH -> Uh ah oh...
MS -> Hu ha ho...
In kje si to prebral?? Če v SuperSonicovih postih razbereš to, potem videvaš bele zajčke.
...nikoli ne bom razumel, zakaj se MSjevim fanov že od nekdaj kar stemni pred očmi, če rečeš kakšno kritiko o njemu...
Na zalost se moram strinjat z Icematxyz, pa nikjer ne vidim ne belih zajckov ne belih misk, ampak SSovi posti se tocno tako berejo.
Si pa mislim, da je to zato, ker nekateri prav bolestno navijajo za MS.


ABX ::
SuperSonic bi naredil vsem uslugo če bi začel ignorirat Icematxyz.
Negovi prispevki so super, samo tam kjer odgovarja trollom samo preskočim.
Negovi prispevki so super, samo tam kjer odgovarja trollom samo preskočim.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

njok ::
Imejte jajca in priznajte. Zanimive informacije in interpretacije v tej temi zelo redko pridejo od koga drugega kot od SS-ja.
Preostanek debate predstavlja kakšen link sem in tja (včasih tudi zanimiv) in kup postov, večinoma naslednjih oblik: "ah dolgcajt", "oh men je pa X antipatičen", " uf jaz si pa želim videt mojega ljubjenčka na stopničkah" (zanimivost subjektivna).
Ne me narobe razumet, vsak ima za obisk teme svoj razlog in nikjer ne piše, da je eno prav, drugo pa ni. Nekateri večinoma rabijo nekaj napisat za sprostitev - vse to razumem, navsezadnje tudi ta post izvira predvsem iz tega - ampak prosim spoštujte tiste, ki imajo kaj konkretnega za prispevat.
Preostanek debate predstavlja kakšen link sem in tja (včasih tudi zanimiv) in kup postov, večinoma naslednjih oblik: "ah dolgcajt", "oh men je pa X antipatičen", " uf jaz si pa želim videt mojega ljubjenčka na stopničkah" (zanimivost subjektivna).
Ne me narobe razumet, vsak ima za obisk teme svoj razlog in nikjer ne piše, da je eno prav, drugo pa ni. Nekateri večinoma rabijo nekaj napisat za sprostitev - vse to razumem, navsezadnje tudi ta post izvira predvsem iz tega - ampak prosim spoštujte tiste, ki imajo kaj konkretnega za prispevat.

Jst ::
Pred parimi leti, ko so SuperSonic-a "izgnali" iz F1 teme, sem jo tudi jaz nehal brati...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Icematxyz ::
To je verjetno edina stvar, ki ga dela zanimivega za moštva Sauberjevega ranga.
Očitno so ozadja še bolj zanimiva in čustvena saj izjava tipa:
Daimler: Schumi ni izpolnil pričakovanj
Ne zveni najbolj prepričljivo.
Kako ni prepričljivo? Podobnih rezultatov je sposobnih večina novincev za desetino ali manj njegove plače. Izplen MSja glede na Mercedezov vložek vanj je bil v teh treh letih katastrofalen, zato je Daimlerjeva poteza čisto na na mestu in pričakovana. Po moje so bili do MS še precej popustljivi.
Načeloma še torej ne poznam vseh detajlov, torej dokončne odločitve MS in se mi ne zdi smiselno zankat preveč o tem poglobljeno razpravljati, ampak OK:
Prelaganje odgovornosti ni prepričljivo, torej če prebereš celotno novico piše zraven tudi, da od LH pričakuje le eno in to je "le zmagovanje" in če bi to naj torej v naslednji sezoni držalo bi Mercedes moral na dirko pripeljati konkurenčen bolid, česar pa zaenkrat torej ni na vidiku in o tem pa ne pove nič. Kvečjemu počasen, ampak stabilen napredek do sredine te sezone je bil zaznan in verjetno bi bilo smiselno s to strategijo zaenkrat nadaljevati, ker ji ni nič kaj manjkalo.
Torej kaj, so pred MS konkurenčen bolid za zmage skrivali in bo drugo leto vse drugače ali pa bo Mercedes še torej po nekih špekulacijah vsaj do leta 2014 ostal nekonkurenčen za "le zmagovanje".
Glede na vso dogajanje je moja ocena, da je prestop LH preuranjen saj Mercedes za preboj med najboljše potrebuje še vsaj kakšno leto, če smo torej optimistični in tukaj bo se jim verjetno še kolcalo po MS, kateri je to nalogo/vlogo načeloma sprejel in je tudi smiselna. Sedaj bo to nalogo prevzel LH? Se pravi z moštva, ki mu je kljub nesoglasjem zadnje čase zagotovilo konkurenčen bolid bo šel v nekonkurenčno moštvo za "le zmagovanje" opravljati podobno nalogo, kot jo je MS?
Zakaj v vsaki debati vidiš ali vanjo vlačiš MS? Super Sonic je dokaj logično utemeljil prestop LH k Mercedezu.
Treba bo slediti poteku razprave in načeloma se ne strinjam s napisanim saj gre za čisto špekulacijo, katera pa torej tudi če popolnoma drži nadaljnje uspehe LH pomika vsaj v leto 2014 in kaj, če bo LH dirkal s NR za ne vem šesta mesta? Komu to torej koristi? Tistim, ki so bili proti MS znotraj Mercedes morda zaradi kakšnih lastnih interesov, to pa je torej tudi vse.
In kje si to prebral?? Če v SuperSonicovih postih razbereš to, potem videvaš bele zajčke.
...nikoli ne bom razumel, zakaj se MSjevim fanov že od nekdaj kar stemni pred očmi, če rečeš kakšno kritiko o njemu...
Sam občasno dopiše, da torej namenoma naklada, ko pride do MS, glede belih zajčkov in da se komu ob gledanju le teh stemni pred očmi pa kako si točno to predstavljaš?
Imejte jajca in priznajte. Zanimive informacije in interpretacije v tej temi zelo redko pridejo od koga drugega kot od SS-ja.
Da rad prebiram njegove prispevke in hvala ti SS za to.
Pred parimi leti, ko so SuperSonic-a "izgnali" iz F1 teme, sem jo tudi jaz nehal brati...
Ne poznam te scene načeloma in me niti ne zanima preveč in načeloma se z "izganjanjem" sam v tej temi ne ukvarjam in MS morda aktivno v F1 dirka le še to sezono in torej potem tako načeloma z moje strani F1 verjetno ne bo več prioriteta in takrat vam bo verjetno SS razlagal po dolgem in počez sveto resnico o MS in lahko boste kimali po želji, do takrat, ko pa je kralj F1 še na odru, pa bomo raje še ostali pri faktih, kot se torej spodobi.

JC Denton ::
Naj gre MS naslednje leto v Ferrari, Ferrari naredi najboljši avto, pol bomo pa vidli, kje se bo MS vozil in kje bo Alonso. Icematxyz pa upam, da bo še postal potem tu kaj. :p

Super Sonic ::
Mogoče ni toliko pomembno, kaj bo Peter dal, če bi MS sam pritegnil sponzorje. Jaz mislim, da bi jih.
Seveda, lahko vozi in to kompenzira, hkrati pa vozi za drobiž. A tu voznik, sploh 7x svetovni prvak, trči v lastno (potrebno) prepotentnost, da si subvencionira sedež. Tudi zame osebno bi bilo dost žalostno, za statistično najboljšega dirkača na svetu, da v zatonu svoje kariere plačuje sedež v malem Ferrariju. Ampak če ima to odvisnost od F1 toliko izrazito - je to edina pot zanj naprej, da plačuje sedež (s sponzorji ali iz lastnega žepa niti ni pomembno). Konec koncev je on tisti, ki uživa v tem. Obenem se mu pa tekmovalno lahko zgodi še to, da ga bo nabijal še DJ Jaime ali kak drug novinec.
In če je to zaključek kariere, kot si on zasluži - in ravno to bi pričakoval od ljudi, ki so/ste njegovi navijači, da bo predmet diskusije. Tko se pa pogovarjamo o stvareh, ki so statistično, praktično in teoretično dokazane, da ne držijo. Zato sorry vsem - tle ne morem biti tiho. Kar je pozitivno pri tem je, da se pri tem razbira ljudi ven na tem forumu, ki ste zmožni debate in teh je v bistvu čedalje več.
Super Sonic je dokaj logično utemeljil prestop LH k Mercedezu.
V stvari je potrebno povedat tudi to, da je več kot očitno, da Lewis želi korak naprej v življenju. Denar sploh ni bil problem pri McLarnu, tudi tekmovalno verjetno ne, čeprav je dostikrat omenjal, da njihov dirkalnik vedno izgleda drugače od ostalih. Že od malega je v eni ekipi in enostavno si želi naprej, želi dirkati tudi v drugih dirkalnikih, drugačnih okoljih in zdi se, da je hkrati s tem korakom, naredil tudi korak proti Ferrariju. Ni dvoma, da bi tam nekoč lahko sedel, neglede nato kako nemogoče to trenutno izgleda. Prepričan sem, da še nismo videli zadnje na temo Lewis-Alonso.
Pred parimi leti, ko so SuperSonic-a "izgnali" iz F1 teme, sem jo tudi jaz nehal brati...
Tisto je bilo kot šola zame, ko se ti vse teze potrdijo, potem te pa F1, kot verjetno najbolj krut šport politike - obrne okrog. Tudi v tem primeru, se je o tem prestopu govorilo že nekaj časa, MS je bil odpisan že v začetku leta, informacije so krožile že kar nekaj časa, da se bo to zgodilo, pa potem vendar do zadnjega ne veš kaj bo. Malo sreče v nesreči je bila takrat tista poškodba Masse in takoj se je videlo kaj se pri Ferrariju dogaja, tudi na račun MSa, ki je veselo drkal po ekipi (v prid Masse). Zato vam bo Kimi vedno znova povedal, da se je imel v Mclarnu precej bolje, konec konec je Alonso, ki je zajebal Todta in je bil na njegovi črni listi, uspel LDM prepričat, da razpusti 3/4 ekipe, na čelu z MSom, čeprav so bili dogovorjeni za povratek MSa v Ferrariju. To je pač Ferrari in mnogo sočnih zgodbic na to temo.
Koliko je pomemben ta rumeni tisk za samo dirkanje določenega dirkača? Precej bolj kot si večina misli, zato je prav, da se o njem pogovarjamo, je pa res, da tudi jaz pogrešam konstruktivne kritike, ali če hočete, da kdo v temo nosi dodatne poglede ali informacije. Večinoma gre za retardirane čustvene izpade in napade, ali pa nekaj kar vsi lahko preberemo stran naprej od te.
In predlagam, da ta tema, ki je delno upravičeno tema MSa, ne bo še tema SSa, ker nima prav posebnega smisla za nikogar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

VaeVictis ::
Hamilton bo glede na plačo tudi prvi dirkač v Mercedese in tudi Mercedes-Benz je globalno gledano veliko večja znamka kot McLaren.
Poleg tega pa, če ekipa plačuje 100 mio. $ za dirkača bo tudi dala denar za razvoj avtomobila, pri McLarnu se bodo finančna sredstva v prihodnosti zmanjševala (Vodafone je že rekel, da bo zmanjšal svoj sponzorski prispevek, Santander je že odšel k Ferrariju).
Na dolgi rok je verjetnost, da bo imel Mercedes boljši bolid kar občutno višja kot pa, da bo McLaren imel boljši bolid.
Dodatno bo tudi Mercedes proizvajal nov turbo motor v prihodnosti.
MS je pač MS, dirkač, z največ osvojenimi prvenstvi, a tudi dirkač, ki je občutno starejši od LH.
Lewis Hamilton je naložba Mercedesa v prihodnost in oseba, ki lahko popelje F1 v prihodnost.
Hamilton je Anglež, ki pa je tudi črnskega porekla, trenutno pa hodi z Američanko.
Vse te lastnosti lahko utrdijo status F1 in Mercedes-Benza na ameriškem trgu.
F1 bi rabila samo še kakega dirkača azijskega porekla, da bi lahko postala veliko večja znamka še na azijskem trgu.
MS je popeljal in populiziral F1 na nemško govorečm trgu, a ta primat mu zadnja leta odvzema veliko mlajši (v zadnjem času tudi veliko boljši) Vettel.
Alonso je populiziral F1 na špansko govorečem trgu.
Poleg tega pa, če ekipa plačuje 100 mio. $ za dirkača bo tudi dala denar za razvoj avtomobila, pri McLarnu se bodo finančna sredstva v prihodnosti zmanjševala (Vodafone je že rekel, da bo zmanjšal svoj sponzorski prispevek, Santander je že odšel k Ferrariju).
Na dolgi rok je verjetnost, da bo imel Mercedes boljši bolid kar občutno višja kot pa, da bo McLaren imel boljši bolid.
Dodatno bo tudi Mercedes proizvajal nov turbo motor v prihodnosti.
MS je pač MS, dirkač, z največ osvojenimi prvenstvi, a tudi dirkač, ki je občutno starejši od LH.
Lewis Hamilton je naložba Mercedesa v prihodnost in oseba, ki lahko popelje F1 v prihodnost.
Hamilton je Anglež, ki pa je tudi črnskega porekla, trenutno pa hodi z Američanko.
Vse te lastnosti lahko utrdijo status F1 in Mercedes-Benza na ameriškem trgu.
F1 bi rabila samo še kakega dirkača azijskega porekla, da bi lahko postala veliko večja znamka še na azijskem trgu.
MS je popeljal in populiziral F1 na nemško govorečm trgu, a ta primat mu zadnja leta odvzema veliko mlajši (v zadnjem času tudi veliko boljši) Vettel.
Alonso je populiziral F1 na špansko govorečem trgu.

PrimozR ::

Icematxyz ::
Naj gre MS naslednje leto v Ferrari, Ferrari naredi najboljši avto, pol bomo pa vidli, kje se bo MS vozil in kje bo Alonso. Icematxyz pa upam, da bo še postal potem tu kaj. :p
Da, če bi se to dogodilo bom sam F1 še zagotovo spremljal bolj podrobno prihodnjo sezono in konkurenčen bolid bi torej še vedno bil v igri za prihodnjo sezono, ampak vprašanje, če je to realno, če razmišljamo o tem z več vidikov, počakajmo torej na MS saj je načeloma že nekaj mesecev nazaj oznanil, kdaj bo sporočil svojo odločitev medijem.
Seveda, lahko vozi in to kompenzira, hkrati pa vozi za drobiž. A tu voznik, sploh 7x svetovni prvak, trči v lastno (potrebno) prepotentnost, da si subvencionira sedež. Tudi zame osebno bi bilo dost žalostno, za statistično najboljšega dirkača na svetu, da v zatonu svoje kariere plačuje sedež v malem Ferrariju. Ampak če ima to odvisnost od F1 toliko izrazito - je to edina pot zanj naprej, da plačuje sedež (s sponzorji ali iz lastnega žepa niti ni pomembno). Konec koncev je on tisti, ki uživa v tem. Obenem se mu pa tekmovalno lahko zgodi še to, da ga bo nabijal še DJ Jaime ali kak drug novinec.
Si pa vsaj lahko to privošči.
In če je to zaključek kariere, kot si on zasluži - in ravno to bi pričakoval od ljudi, ki so/ste njegovi navijači, da bo predmet diskusije. Tko se pa pogovarjamo o stvareh, ki so statistično, praktično in teoretično dokazane, da ne držijo. Zato sorry vsem - tle ne morem biti tiho. Kar je pozitivno pri tem je, da se pri tem razbira ljudi ven na tem forumu, ki ste zmožni debate in teh je v bistvu čedalje več.
Odvisno od same zgodbe. Pri Mercedes je bila zgodba jasna in menim, da je MS svojo nalogo opravljal dobro. To je izbira nekonkurenčnega moštva kateremu je prinesel instantno prepoznavnost z vidika sponzorjev, navijačev, zanimanjem medijev in tako naprej in primarno bil je tudi izziv in neka nova vloga in to je pot na vrh, se pravi zgodba je imela tudi smisel. Do sredine te sezone sem sam napredek v tej zgodbi zaznal in menim, da so bili na pravi poti sedaj se je Mercedes pač odločil za drugačno strategijo "le zmagovati" to prehitevanje dogodkov pa ali bo uspelo ali pa bo popolni polom.
To dvoje citirano bom pa torej združil in zamenjal MS s LH:
V stvari je potrebno povedat tudi to, da je več kot očitno, da Lewis želi korak naprej v življenju. Denar sploh ni bil problem pri McLarnu, tudi tekmovalno verjetno ne, čeprav je dostikrat omenjal, da njihov dirkalnik vedno izgleda drugače od ostalih. Že od malega je v eni ekipi in enostavno si želi naprej, želi dirkati tudi v drugih dirkalnikih, drugačnih okoljih in zdi se, da je hkrati s tem korakom, naredil tudi korak proti Ferrariju. Ni dvoma, da bi tam nekoč lahko sedel, neglede nato kako nemogoče to trenutno izgleda. Prepričan sem, da še nismo videli zadnje na temo Lewis-Alonso.
Tudi v tem primeru, se je o tem prestopu govorilo že nekaj časa, MS je bil odpisan že v začetku leta, informacije so krožile že kar nekaj časa, da se bo to zgodilo, pa potem vendar do zadnjega ne veš kaj bo.
Sam si višje lepo zavil v celofan "osebne težave" in torej bi lahko tudi rekli tako ali pa se je muhastega Hamiltona McLaren znebil in izbral mladost, talent na razprodaji in verjetno tudi sponzorski denar? Če bi dajal izjave tvojega tipa glede MS torej, kar pa se mi ne zdi na nivoju in za to ponavadi takšnih zaključkov ne pišem v to temo.
Drugače pa vse lepo in prav, kar si torej napisal, ampak zaenkrat ni prestopil k Ferrari, prestopil je v moštvo, ki ga lahko pod pritiskom "le zmagovati" zlomi, ker leto dve brez rezultata bi bilo za LH porazno in za to menim, da bi ta pritisk/breme bilo bolje naložiti še za eno leto na MS, ki je to nalogo sprejel in jo relativno dobro peljal, tudi NR je nenazadnje dosegel v tej strategiji "peak" v svoji karieri in ne dvomim, da se v prihodnji sezoni ne bi letvica pomaknila višje in pa tudi LH še eno leto z najverjetneje konkurenčnim bolidom ne bi tako hudo trpel, ampak Ok sedaj je kar je in poti nazaj več ni, nekdo bo še pa vedno moral opraviti ta prehod/pohod na vrh, breme torej sedaj pada na LH, da nadaljuje od tam, kjer je MS končal. Je voznik, ki to lahko zmore? Je. Je Mercedes moštvo, katero zmore temu odslej slediti čez noč? Ne vem.
Lewis Hamilton je naložba Mercedesa v prihodnost in oseba, ki lahko popelje F1 v prihodnost.
Hamilton je Anglež, ki pa je tudi črnskega porekla, trenutno pa hodi z Američanko.
Vse te lastnosti lahko utrdijo status F1 in Mercedes-Benza na ameriškem trgu.
Zdaj še samo konkurenčen bolid torej rabi ali pa seveda, da prestopi v drugo moštvo, če Mercedes ne bi kazal znakov konkurenčnega bolida.
Niki Lauda recimo pravi:
Arhitekt prenovljenih srebrnih puščic je po pisanju časnika Bild Avstrijec Niki Lauda, ki naj bi forsiral prihod Lewisa Hamiltona, v moštveni tovarni že odpustil nekaj inženirjev, jasne zahteve pa postavil tudi šefu ekipe Rossu Brawnu in motošportnemu direktorju Norbertu Haugu
Odebeljen del me je spomnil na razprave iz začetka te teme o tem, kako to ni mogoče, seveda sedaj, ko ne govorimo več o MS pa je to nekaj normalnega, ampak pustimo torej to. ;) Kakorkoli, če je Niki Lauda novi "idejni vodja" bo treba verjetno predvsem videti, če je slon v trgovini s porcelanom ali doktor, ki ve s kirurško natančnostjo, kaj počne in kar mora storiti, ker nova strategija Mercedesa je torej po vseh znanih podatkih všečna na papirju in to je torej "instanten uspeh". Bomo videli!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()

Super Sonic ::
Pri Mercedes je bila zgodba jasna in menim, da je MS svojo nalogo opravljal dobro.
Ni je opravljal dobro. Če bi jo, bi bil Niko odpuščen, on pa bi še dirkal. Če je opravil dobro glede na starost? Ja, ampak tudi Rubens, ki v življenju ni pospravil naslova v žep, je lahko kandidiral nekaj časa za naslov v 2009. In tudi MS bi, če bi imel avto za naslov, ampak več kot očitno je, glede na vso stastistko, da do naslova v vseh treh letih pride Niko v tem primeru. Še enkrat - ni problem odpeljat nekaj dirk dobro v sezoni. Problem je to počet na vseh celinah, stezah in pri tem biti boljši od kolega.
Do sredine te sezone sem sam napredek v tej zgodbi
Bolj ne, letos jih je "fental" še Lotus. Tako da so za RBjem, McLarnom, Ferrarijem in Lotusom, šele peto moštvo. So pa lani dobil Costo in nekaj ostalih inženirjev, ki so že delali pod taktirko Brawna. Ampak če pogledaš dosežke med leti 2010 - 2012 kakšnega napredka ni. Kje ga vidiš ti ne vem.
Drugače pa vse lepo in prav, kar si torej napisal, ampak zaenkrat ni prestopil k Ferrari, prestopil je v moštvo, ki ga lahko pod pritiskom "le zmagovati" zlomi, ker leto dve brez rezultata bi bilo za LH porazno in za to menim, da bi ta pritisk/breme bilo bolje naložiti še za eno leto na MS, ki je to nalogo sprejel in jo relativno dobro peljal, tudi NR je nenazadnje dosegel v tej strategiji "peak" v svoji karieri in ne dvomim, da se v prihodnji sezoni ne bi letvica pomaknila višje in pa tudi LH še eno leto z najverjetneje konkurenčnim bolidom ne bi tako hudo trpel, ampak Ok sedaj je kar je in poti nazaj več ni, nekdo bo še pa vedno moral opraviti ta prehod/pohod na vrh, breme torej sedaj pada na LH, da nadaljuje od tam, kjer je MS končal. Je voznik, ki to lahko zmore? Je. Je Mercedes moštvo, katero zmore temu odslej slediti čez noč? Ne vem.
Ferrari je zagotovo večji pritisk od enega bledega MB, sploh pa kaj bo pritisk človeku, ki je v ranih letih pocukal Rona za rokav in ga prepričal naj mu da možnost, nato pa je pospravil v žep slehernega dirkača, ki ga je ogrožal. Priti z lastnim znanjem v prvo moštvo McLarna in to v mladih letih pomeni, da kakšnih psihičnih težav ne bo imel na ta račun. In še enkrat, kot že mnogokrat do sedaj: trenutno so v F1 zaželjeni ljudje, ki razumejo aerodinamiko. In noben dirkač je ne razume, zato MS ni razvijal prav nič v moštvu. Mogoče samo strukturo in kakšne ostale obrobne zadeve, nad čemer pa tako ali tako bdi Brawn. In še to - če je bil pred leti praktično edini, ki si je meril vrednost krvi pred dirko, dobival radarske slike 1 minuto predno se je usedel za volan in imel še falango ostalega tima, ki je dihal zanj, imajo praktično danes to vsi dirkači, ko govorimo o top voznikih (mogoče je Kimi izjema, ta še vedno drema pred dirko in mu je v stvari vseen za vse, ampak spet - so ljudje, ki nad tem bdijo). Tko da ni tega o čemer ti pišeš, da je MS karkoli posebnega. Celo obratno je, je moral še sam kdaj prebrati kakšno novo pravilo, ko je ugašal napačno postavljen dirkalnik na stezi in ravno te stvari mu jemljejo vso tisto prednost, ki jo je nekoč imel.
Odebeljen del me je spomnil na razprave iz začetka te teme o tem, kako to ni mogoče, seveda sedaj, ko ne govorimo več o MS pa je to nekaj normalnega, ampak pustimo torej to. ;)
Spet gre za temeljno nerazumevanje športa. Ta izjava je populistična. Nihče iz prvega moštva ni izgubil mesta. Ravno tako ga ni izgubil nihče v tovarni, ki bi bil za strukturu pomemben. Hkrati pa ni noben znanstven pristop, da nek dedek pride v tovarno in začne metat ljudi na cesto. Mogoče je kdo od 500 visokokvalificiranih ljudi res preveč, kot nek višek ali ker ni dal nekega rezultata, ampak to je tudi vse. Moštvo mora imeti neko kontinuiteto, ker ravno na ta račun dobiš zaupanja vreden tim čez nekaj let.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::
Ni je opravljal dobro. Če bi jo, bi bil Niko odpuščen, on pa bi še dirkal. Če je opravil dobro glede na starost? Ja, ampak tudi Rubens, ki v življenju ni pospravil naslova v žep, je lahko kandidiral nekaj časa za naslov v 2009. In tudi MS bi, če bi imel avto za naslov, ampak več kot očitno je, glede na vso stastistko, da do naslova v vseh treh letih pride Niko v tem primeru. Še enkrat - ni problem odpeljat nekaj dirk dobro v sezoni. Problem je to počet na vseh celinah, stezah in pri tem biti boljši od kolega.
Bom napisal drugače, LH ima sedaj torej nalogo "le zmagovati" in RB je torej dobil navodila, da naj izdela zmagovalni bolid. Vse lepo in prav in še sam podpišem, če temu bo tako, ker za razliko od kogar drugega v odnosu do MS sam recimo nimam težav s tem, če Hamilton dobi konkurenčen bolid.
Zdi pa se mi vseeno pri spremljanju Mercedes zadnja tri leta, da so pričakovanja nerealna in da bo se na nekoga to breme (ne takojšnih uspehov in "le zmagovati") naložilo/preložilo in to bo verjetno primarno LH (verjetno pa tudi RB).
Bolj ne, letos jih je "fental" še Lotus. Tako da so za RBjem, McLarnom, Ferrarijem in Lotusom, šele peto moštvo. So pa lani dobil Costo in nekaj ostalih inženirjev, ki so že delali pod taktirko Brawna. Ampak če pogledaš dosežke med leti 2010 - 2012 kakšnega napredka ni. Kje ga vidiš ti ne vem.
To je težava da, nepriznavanje napredka in ponujanje bolj "instant rešitev" in to verjetno vsaj kakšno leto prehitro na podlagi argumentov ali česar drugega? "Peak" NR, stik s moštvi v prvi jakostni skupini na kar nekaj dirkah letos je gromozanski napredek v primerjavi s prejšnjimi sezonami ali celo temi nekaj zadnjimi dirkami v letošnji sezoni, kjer je konkurenčnost padla. Izhodišče je torej začetek letošnje sezone in nekaj dirk med sezono in vsaj ponovitev ali izboljšanje tega rezultata in če bo izboljšanje bi to verjetno lahko smatral za uspeh, ampak a bo LH res dobil ustrezno priznanje v tem primeru ali bo (bi bilo) to premalo, če ne bo kar "le zmagovanje"?
Ferrari je zagotovo večji pritisk od enega bledega MB, sploh pa kaj bo pritisk človeku, ki je v ranih letih pocukal Rona za rokav in ga prepričal naj mu da možnost, nato pa je pospravil v žep slehernega dirkača, ki ga je ogrožal. Priti z lastnim znanjem v prvo moštvo McLarna in to v mladih letih pomeni, da kakšnih psihičnih težav ne bo imel na ta račun. In še enkrat, kot že mnogokrat do sedaj: trenutno so v F1 zaželjeni ljudje, ki razumejo aerodinamiko. In noben dirkač je ne razume, zato MS ni razvijal prav nič v moštvu. Mogoče samo strukturo in kakšne ostale obrobne zadeve, nad čemer pa tako ali tako bdi Brawn. In še to - če je bil pred leti praktično edini, ki si je meril vrednost krvi pred dirko, dobival radarske slike 1 minuto predno se je usedel za volan in imel še falango ostalega tima, ki je dihal zanj, imajo praktično danes to vsi dirkači, ko govorimo o top voznikih (mogoče je Kimi izjema, ta še vedno drema pred dirko in mu je v stvari vseen za vse, ampak spet - so ljudje, ki nad tem bdijo). Tko da ni tega o čemer ti pišeš, da je MS karkoli posebnega. Celo obratno je, je moral še sam kdaj prebrati kakšno novo pravilo, ko je ugašal napačno postavljen dirkalnik na stezi in ravno te stvari mu jemljejo vso tisto prednost, ki jo je nekoč imel.
Ferrari bi bil za dirkača tipa LH sedaj izziv da, MB pa je pritisk, seveda lahko, da bo LH naredil prav vse tako kot mora in torej še bolje vprašanje pa je kako bo se odzval Mercedes, kaj je torej realno.
Vsaj o tem se verjetno strinjamo, da LH nima časa nekaj let se ukvarjati s nekonkurenčnim bolidom in da Mercedes vsaj torej do leta 2014 mora izdelati konkurenčen bolid za zmage?
Spet gre za temeljno nerazumevanje športa. Ta izjava je populistična. Nihče iz prvega moštva ni izgubil mesta. Ravno tako ga ni izgubil nihče v tovarni, ki bi bil za strukturu pomemben. Hkrati pa ni noben znanstven pristop, da nek dedek pride v tovarno in začne metat ljudi na cesto. Mogoče je kdo od 500 visokokvalificiranih ljudi res preveč, kot nek višek ali ker ni dal nekega rezultata, ampak to je tudi vse. Moštvo mora imeti neko kontinuiteto, ker ravno na ta račun dobiš zaupanja vreden tim čez nekaj let.
Skratka izvedljivo to je in NL je nam to demonstriral v praksi.
P.S. Drugače pa se mi ne zdi več smiselno o tem razpravljat, ker razpravljamo o tem z vidika tega kar je že bilo in ne kar bo in to bomo torej videli ob svojem času.

Daedalus ::
Na dolgi rok je verjetnost, da bo imel Mercedes boljši bolid kar občutno višja kot pa, da bo McLaren imel boljši bolid.
Dodatno bo tudi Mercedes proizvajal nov turbo motor v prihodnosti.
Absolutno nič ne kaže na to, da bo Mercedes kmal blizu, kamoli pred McLarnom. Turbo motorji pa... se lahko zgodi, da jih ne bo v 2014. Berniju niso všeč, Luca pravi da suxajo... tako da staviti samo na to, je mimo. Kar večina ljudi pozablja je to, da je Brawnu s Hondinim sofinanciranjem uspelo najti eno res dobro luknjo v pravilih, narediti res en dober dirkalnik, kar je nato izvrstno prodal. In od takrat naprej, se samo čaka na nov Brawn čudež. Sej je dober, sam spet pa ni tako dober. Tudi pretekli poskusi obnavljanja ex. Ferrari dream teama kažejo na to, da ni nekih hudih idej zadaj. In počasi je tudi Mercedesu to ratalo jasno.
Meni se bolj zdi, da je Hamilton v McLarnu pač nesrečen iz nekega razloga in je popokal prvo resno priliko, da fino zasluži nekje drugje. Dobra finančna naložba pač. Tako kot je to storil Kimi od odhodu iz Ferrarija. Dvomim pa, da bojo rezultati primerljivi s sedanjimi.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

JC Denton ::
IMO turbo motorji bodo. Renault ga bo še letos testiral na stezi IIRC, Mercedes je tudi že zelo daleč, ne vem kak Berni misli, da bosta dve taki podjetji kar tak v luft vrgli po 20 ali še več milijonov, kot je/bo stal razvoj motorja, pa ne pozabit Ferrarija. A bi Montezemolo tut raje stran vrgu tisti denar, kot pa imel turbo motorje. Berni pač zna dvignit prah od cajta do cajta, isto kot Montezemolo.
In lasten motor je lahko velika prednost, vse je v pekeđu, Mercedes, lahko preprosto da ostalim ekipam zelo površne (zavajajoče) podatke glede hlajenja, dimenzij, porabe, itd kar potem povzroči, da dirkalnik ni tako učinkovit, kot bi lahko bil saj je bil razvit okoli "napačnega" motorja.
In lasten motor je lahko velika prednost, vse je v pekeđu, Mercedes, lahko preprosto da ostalim ekipam zelo površne (zavajajoče) podatke glede hlajenja, dimenzij, porabe, itd kar potem povzroči, da dirkalnik ni tako učinkovit, kot bi lahko bil saj je bil razvit okoli "napačnega" motorja.

ABX ::
Ma kakšne napačne info, s prodajo motorja se en velik strošek razvoja povrne.
Ne vem iz kje ta fetish na teorijo zarote.
Ne vem iz kje ta fetish na teorijo zarote.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::
Ah, pa je le priznal, kar se mi zdi tudi pošteno:
+1
Schumiju zmago preprečil slab avto
Pa še bolj "obvestilo":
Odslej nas berite na portalu Hitrikrog.si!
Dieter Zetsche je priznal, da Michael Schumacher v zadnjih treh sezonah pri Mercedesu ni zmagal zaradi preslabega dirkalnika.
"Drži, da Michael Schumacher z Mercedesom ni nikoli zmagal," je za Bild povedal Dieter Zetsche. "Kljub vsemu pa smo skupaj preživeli triletno izkušnjo, ob čemer sem se zelo zabaval. Michael je mlademu moštvu pomagal zrasti in dozoreti. Na žalost mu ni uspelo stopiti na najvišjo stopničko odra za zmagovalce, kljub vsemu pa nam teh treh let ne more nihče vzeti."
+1
Schumiju zmago preprečil slab avto
Pa še bolj "obvestilo":
Po slabih treh letih bo danes zvečer ob polnoči ugasnil portal F1express, na katerem so zadnja tri leta ljubitelji formule 1 lahko brali zanimive, sveže, ekskluzivne novice iz sveta kraljevskega razreda motošporta. A brez skrbi, novinarska ekipa na čelu z odgovornim urednikom Miranom Ališičem se od vas ne poslavlja, še več, na isti spletni domeni nas boste lahko od jutri brali na novi internetni strani z imenom Hitrikrog.si, kjer bo formula 1 še naprej ostala tema številka 1, a bodo ljubitelji bencinskih hlapov lahko izvedeli tudi vse o ostalih motošportih, avtomobilizmu nasploh, Ališič pa vas bo še naprej razveseljeval s svojimi, idej in rešitev polnimi pogledi na slovenski motošport in problematiko prometnih tokov. Dizajner Jure Sobočan obljublja vizualno bolj prijazno stran, tehnični sodelavec Žiga Toni pa večjo integriranost strani s popularnimi socialnimi mediji.
Odslej nas berite na portalu Hitrikrog.si!

Icematxyz ::
Da, kot kaže bo še treba teh nekaj dirk izkoristiti na polno potem pa potegniti neko črto pod Formulo 1.

JC Denton ::
Ampak nekih "pravih" mladcev pa tudi trenutno ni na voljo. Mislim predvsem takih, ki bi lahko posegli malo višje, pa še tisto malo med sezonskih testiranj kot je, pomoje ni dovolj, da bi lahko kdo iz avte kar takoj iztisnil več kot Šumi.
GP2 in GP3 ne spremljam, razen občasno rezultate, sem si pa pogledal letos par dirk FR 3.5, pa nisem opazil nekih spektakularnih voženj kakšnega posameznika Bianchi niha v formi, da Costa je imel zadnje cajte nekaj dobrih dirk, Yelloly se prebudi ko je dež, Frijns mi tudi ne deluje neki res posebnega, pa čeprav je vmes vodil v prvenstvu. Rossi je veljal za nekega talenta, pa zgleda kar izgubljen.
Trenutno ne vidim na obzorju kakšnega talenta tipa Rosberg, Hamilton, Vettel in če gre verjeti Allenu (mislim da je on pred dnevi pisal o tem), ni na vidiku pravih super talentov, ki bi lahko prišli v F1 čez par let.
GP2 in GP3 ne spremljam, razen občasno rezultate, sem si pa pogledal letos par dirk FR 3.5, pa nisem opazil nekih spektakularnih voženj kakšnega posameznika Bianchi niha v formi, da Costa je imel zadnje cajte nekaj dobrih dirk, Yelloly se prebudi ko je dež, Frijns mi tudi ne deluje neki res posebnega, pa čeprav je vmes vodil v prvenstvu. Rossi je veljal za nekega talenta, pa zgleda kar izgubljen.
Trenutno ne vidim na obzorju kakšnega talenta tipa Rosberg, Hamilton, Vettel in če gre verjeti Allenu (mislim da je on pred dnevi pisal o tem), ni na vidiku pravih super talentov, ki bi lahko prišli v F1 čez par let.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 401040 (256635) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 258518 (164344) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 141836 (100585) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 192902 (156147) | WarpedGone |