» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
48 / 74
»»

barakus ::

Ne vem kaj caka... konec dirke?

Jst ::

Čakajo, ker se Hamiltonu gume bližajo bridkemu koncu. Se vidi, ker več ne dirka "po tračnicah" - napake jim pa tudi ne bi mogel reči, ker na kakšnem delu steze zaslajda zaradi gum.

OMG: Možno da Hamilton ubrani prvo mesto... Kakšna zanimiva dirka.

Button ne bo prehitel Alonsa. V drugem sektorju je 0.2-0.4 počasnejši, v prvem ter zadnjem pa ravno toliko hitrejši, da se krog za krogom, oddaljuje za nekaj metrov od Alonsa.

Matr, kadim čike, enega za drugim... :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Super Sonic ::

barakus - težko je. Vettel ni mogel mimo Buttna, Grosejan ni mogel mimo Alonsa, ipd. Še vedno je težko, v bistvu se čaka samo to ali bo Hamilton zglajzu z gumam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Možno, da pa, tako kot je povedal Franc: Hamilton nadzoruje dirko. Ker je res, ko se mu Kimi nevarno približa, se Hamilton spet oddalji za pol sekunde.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

In bolj slab kaže. Je pa dirkalni ritem Kimija spet tisti stari - kar je super. Upam, da čim prej popedenajo kvalifikacije, tako je pa zelo težko odbijat 10s zaostanka s 7. mesta. Grosejan je pa ravno obratna slika, povsem je popustil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

barakus ::

Ja, meni se tudi tako zdi. In pa da lotus čaka na neko priložnost, ki je ne bo.

Jst ::

In Hamilton ZMAGA!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Yugos ::

Jst je izjavil:

In Hamilton ZMAGA!


wow nisem verjel svojim očem,dokler tvoj komentar

Super Sonic ::

Ja, meni se tudi tako zdi. In pa da lotus čaka na neko priložnost, ki je ne bo.

V drugem stintu na mehkih so držal razdaljo, potem pa v zaključku spustil do podna vse. Veljala je opcija do tudi za tretji stint, pa vendar je ni bilo. Je tudi za razumeti to tveganje, ker čez vikend ni noben naredil kakšne resne simulacije dirke na razdalji + 20 krogov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

njok ::

Za Kimija je bila res edina moznost, da bi Hamiltonu gume posle. Dirkal je z 50% kersa, ki naj bi ze tako bil na renaultu na samo 2/3 dovoljene moci.

ps: mesec dopusta :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

Super Sonic ::

Prehitevat se ni dal nič, to je v bistvu razočaranje v dirki, ostalo je bilo ok. Tudi Webber ni mogel mimo Senne, pa je imel mehkejše nove gume pa kar nekaj krogov možnosti.

Dirkal je z 50% kersa, ki naj bi ze tako bil na renaultu na samo 2/3 dovoljene moci.

Že od začetka dirke so KERS šiftal gor pa dol, lahko tudi da pri Grosejaenu, ampak Slade je bi vseskozi na slušalki Kimija.

Kdo ve zakaj je MSu ugasnil avtomobil? Proti koncu dirke so ga poklicali notr, tako bo za SPA lahko dobil nov menjalnik.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Na koncu se je videlo, da je imel Hamilton dosti bolj obrabljene gume, kot Kimi, ampak je vseeno obvladoval dirko. Očitno so pošteno predelati bolid, plus sedaj te počitnice in po mesecu dni, se lahko Mclaren vrne še močnejši. Hamilton si je današnjo zmago sicer zaslužil, ampak bi vseeno raje videl Kimija na najvišji stopnički.

Grosjean vs. Kimi.

Kimi dela konstantne kroge, Grosjean je pa v drugi polovici dirke zelo nihal z časi. Enkrat pol sekunde hitrejši od Kimija, že naslednji krog napaka, in 2sek nazaj. In tako do konca. Malo naprej, malo nazaj.

Škoda mi je Buttna, da ni mogel prehiteti Alonsa. Sicer sta bila dva in trije postanki opcija posameznega dirkača, ampak pri Vettlu so se trije postanki še najbolje izšli.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Yugos ::

Ta Hungaroring je slaba steza, nekako propočasna za F1.
Par čudnih ovinkov kjer ni mogoče prehitevat, prekratka main strait, ko F1 dobi hitrost jo spet zatre.

Rabiš več 90stopinjskih ovinkov kjer je možno na zaviranju nekoga dobit seveda pod pogojem da je ravnina dolga!

Icematxyz ::

Hamilton suvereno, Raikkonen je tokrat dobil priložnost za sam vrh, ampak je ni izkoristil, kvečjemu je pa utrdil položaj v moštvu.

Ostalo v povprečju verjetno nekje na sposobnosti bolida +/- kakšno mesto.

Mercedes mi je že včeraj bilo jasno, da danes ne bo 0 in na koncu tudi ni bilo praktično 0 in za to se na takšni dirki ne sekiram o razno raznih peripetijah, okrog MS in tudi dirkanje in rezultat s strani NR, morda je kvečjemu dobro, da so imeli danes tako slabo dirko, ker takšen padec forme bi lahko pomenil, da letos ne vlagajo več 0 v to, da bi ohranili stik z vrhom, oziroma prikazali, da za naslednjo sezono mislijo resno in takšna porazna dirka in tako občuten padec forme upam, da jih bo streznil!

oo7 ::

BRAVO LUJZZZZZZZZZZ8-)8-)

Super Sonic ::

Kimi dela konstantne kroge, Grosjean je pa v drugi polovici dirke zelo nihal z časi. Enkrat pol sekunde hitrejši od Kimija, že naslednji krog napaka, in 2sek nazaj. In tako do konca. Malo naprej, malo nazaj.

Itak se ve kako je z njim, sploh v kvalifikacijah je odličen, ampak danes je izgubil v zadnjem delu +10s, kar je ogromno. Je pa veliko dal team radio, ko na stavek "OK Romain, look after tyres, look after tyres." dogovoril z "It is very difficult.".

Hamilton si je današnjo zmago sicer zaslužil, ampak bi vseeno raje videl Kimija na najvišji stopnički.

Kot so vsi govoril pred dirko - ključen je bil tyre managemant in pa Kimi, ko je moral +10s nadoknadit zarad lastne napake včeraj in povprečnega štarta danes. Ko je prišel ukaz " multimap five to look after the tyres" so šle stvari samo še gor. Žal premal, vseeno.

Tudi sicer je bil zanimiv štart, ker so moral prenastaviti vse podrobnosti avtomobilov nazaj na tisto, kar je bilo že pripravljeno za štart, žal sem ujel samo Hamiltonovega - "Release the overtake button and shift on the tone."

Ostalo v povprečju verjetno nekje na sposobnosti bolida +/- kakšno mesto.

Evo, dans pa res!

ker takšen padec forme bi lahko pomenil, da letos ne vlagajo več 0 v to, da bi ohranili stik z vrhom, oziroma prikazali, da za naslednjo sezono mislijo resno

Ne, samo super soft gum ni več, pa tudi vreme je malo topleje, tako da imajo strašne težave. Kar se jim sicer, glede nato, da si še nedavno nazaj razlagal, da je MS tam zato, da razvija ekipo, ne bi smelo dogajat. Lahko se pa vreme obrne in bo kateri od njihovih dirkačev spet pobasal kakšno dirko. Težava bi pa znal bit precej usmerjen razvoj, tako da mogoče bi veljalo še enkrat razmisliti o dirkačih. In ja, naslednje leto pa res. Ker pravilnik ne bo drastično drugačen (mogoče skinijo le nosove), bodo praktično lahko skopiral najboljši letošnji dirkalnik in dodal par čirul-čarul. Tako da lahko kar še malo tekmujejo letos (razvoj za leto 2013 sicer že poteka pri vseh moštvih).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

JC Denton ::

IMO da je danes Alonso odnesel točke Buttonu in Webbru kar lep dosežek, pa še proti Vettlu je izgubil le dve. Čestitke pa Lewise, brez napak, najhitrejši cel vikend in zaslužena zmaga. Kimiju pa s5 mal zmanjkalo, v Spaju bo imel najlepšo priložnost da zmaga, tam je razred zase.

Super Sonic ::

Dejansko je Alonso dans povečal prednost na 40 pik. Sicer pa ena slabših stez zanj, čeprav je tu osvojil svojo prvo zmago. Referenca je lahko Massa, ki je tu zaostal za njim "le" 12s. Ravno tako mislim, da je to že 23 dirka za povrstjo, ko je Alonso v pikah, s povprečno uvrstitivjo na 3,3. mesto. Glede nato kakšna kanta je bil F150 Italija je dosežek impresiven.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

Nora statistika če drži. Kapo dol.

A so bile kje kakšne informacije, kaj ima Ferrari v planu za naslednje izboljšave. Nekaj se je ponovno omenjalo pod kotom nameščen motor, vendar se nisem tolk poglabljal, a je samo kdo naletel na stare novice ali je res kaj na tem.

Kolikor sem opazil Lotus ni uporabljal novega DDRS-ja na dirki in bojo še naprej zelo nevaren nasprotnik, posebej če jim DDRS pomaga izboljšat kvalifikacije.

Mercedes pa popušča in nekot ne vidim, da bi se lahko umešali za boj med top 4 v konstruktorski razvrstitvi.

Daedalus ::

Kaj je Kimi naredil naredil Grosjeanu... to ni bilo lepo.


Ehm, dirkanje na nož se temu reče. Grosjeana je pač stisnil čisto na robnik, ni pa bilo dotika/zaletavanja (za razliko od Maldonada, ki je zavil v DiResto). Tako se dirka agresivno in fer. Danes je itak naredil manjši čudež iz dirke glede na to, kako je kazalo po kvalifikacijah in štartu. Če bo lepo (toplo) vreme v Spaju...>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::

Če kaj, je alonso dokazal da Ferrari predvsem ni kanta. Da je potrebno veliko talenta da se pelje hitro, a če talent je, gre tut ta kanta zelo hitro. Kako že gre tist, da je vsak omejen z avtom? Če velja enkrat, velja vedno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Jst ::

Mislim, da je Grosjean upal, da bo prišel Kimi za njim in da bo on potem lovil Hamiltona. Ni bilo lepo sem napisal zato, ker sta v isti ekipi. Ni pa bilo nič spornega, pač je Grosjean moral iti do roba dirkališča. Ampak v drugi polovici dirke, je Grosjean čisto popustil...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Če Lotus reši te probleme s kvalifikacijami bo še zanimivo, če ...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Nora statistika če drži. Kapo dol.

Je kar dobra reč, ki govori le to, da je Fernando v super formi že praktično od prvega dne ko je prestopil prag Ferrarija. Zadnja (večja) njegova napaka je bila 2010 v Spaju, ko ga je zavrtelo na šikani.

Če kaj, je alonso dokazal da Ferrari predvsem ni kanta.

Lanski (F150 Italia) je definitno bil, v kontekstu hitrosti, saj so z njim zgrešili bistvo sezone - vpihavanje v difuzor. Letošnji F2012 je plod domala popolnoma druge ekipe, ki pa še vedno caplja za najboljšimi, ampak da ta avto ima potencial je nakazal tudi McLaren, ki bo bojda za naslednjo sezono uporabil nekaj rešitev oz. zamisli. Neweya pa še vedno ne impresionira nihče drug kot delno Alison z Lotusom.

Ni bilo lepo sem napisal zato, ker sta v isti ekipi.

Če sta oba normalna, potem se mora to odvit. Romain je imel veliko smole s tem, ko ni mogel mimo Alonso in kasneje še enega od Sauberjev, ki ga je (po njegovo) stal 1,5s. To da mu je Kimi pripeljal v štric ni bilo nič takšnega.

Če Lotus reši te probleme s kvalifikacijami bo še zanimivo, če ...

Alison je bil precej nejevoljen videti po kvalifikacijah:

Mislim, da je bolj Kimi tisti, ki mora spravit avto v kvalifikacijah bližje prvi vrsti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Ne, samo super soft gum ni več, pa tudi vreme je malo topleje, tako da imajo strašne težave.


Ne, bolj ali manj je bolid bil popolnoma nekonkurenčen.

Kar se jim sicer, glede nato, da si še nedavno nazaj razlagal, da je MS tam zato, da razvija ekipo, ne bi smelo dogajat.


Je.

Lahko se pa vreme obrne in bo kateri od njihovih dirkačev spet pobasal kakšno dirko.


Ne s takšnim bolidom nebi niti drugačno vreme danes pomagalo, kvečjemu nekaj mest + ob optimalni dirki, ampak daleč pod pričakovanji.

Težava bi pa znal bit precej usmerjen razvoj, tako da mogoče bi veljalo še enkrat razmisliti o
dirkačih.


Da lahko razmišljajo o rečeh o katerih ni potrebno razmišljati, ker je področje trenutno "pod nadzorom", ali pa da naredijo bolj konkurenčen bolid, ker je trenutni nekonkurenčen.

In ja, naslednje leto pa res. Ker pravilnik ne bo drastično drugačen (mogoče skinijo le nosove), bodo praktično lahko skopiral najboljši letošnji dirkalnik in dodal par čirul-čarul. Tako da lahko kar še malo tekmujejo letos (razvoj za leto 2013 sicer že poteka pri vseh moštvih).


Pa sva torej na začetku in torej nesprejemljivo bi bilo, če bi letošnjo sezono že obesili na klin in pa da je/bi kvaliteta bolida danes odražala to dejstvo in načeloma v to ne verjamem in torej menim, da jih je ta dirkaški vikend sedaj streznil in da torej ne bo počitnic.

Daedalus ::

Ni bilo lepo sem napisal zato, ker sta v isti ekipi.


Obstaja star F1 "pregovor" ki pravi, da je prvi, ki ga moraš premagati, drugi voznik v istem moštvu. Na stezi ni prijateljev, tako da to, da si v isti ekipi načeloma ne igra neke vloge.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Ne, bolj ali manj je bolid bil popolnoma nekonkurenčen.

Ja - zaradi pnevmatik.

vikend sedaj streznil in da torej ne bo počitnic.

Počitnice so predpisane in delo je prepovedano.

Sicer je imel pa "ata" včeraj svoj dan. Najprej se je postavil v napačni grid slot - in bil izključni krivec za ponovni štart, nato ponesreč ugasnil svoj motor - in bil porinjen v garaže, na poti v garažo prebil pnevmatiko. Vmes se mu je pokvaril še omejevalnik hitrosti in na koncu se mu je pregrel motor, zato so ga poklicali notr.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Kot so Buttnu na eni strani bolida pozabili odstraniti folijo in se mu je pregrela mašina. Pi*da, to je bilo lani, a ne? Pa mokro? Štart za SC? (Mešam z enim drugim dogodkom ?predlani?, pa ne vem, kateri se je kje zgodil...:/)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Možno da Monaco 2010.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Je bil Monco 2010, jap. So pozabili odstraniti pokrov z enega hladilnika...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Icematxyz ::

Ja - zaradi pnevmatik.


Ne primarno je bolid bil nekonkurenčen.

Počitnice so predpisane in delo je prepovedano.


Nekako sem imel občutek, da boš to napisal. Heh, potem pa že, če ti tako praviš. ;)

Sicer je imel pa "ata" včeraj svoj dan. Najprej se je postavil v napačni grid slot - in bil izključni krivec za ponovni štart, nato ponesreč ugasnil svoj motor - in bil porinjen v garaže, na poti v garažo prebil pnevmatiko. Vmes se mu je pokvaril še omejevalnik hitrosti in na koncu se mu je pregrel motor, zato so ga poklicali notr.


Da in načeloma se ne sekiram, ker sem že na kvalifikacijah videl, da bolid ne bo dopuščal 0 in načelom torej je dobro da na takšni dirki oddelaš vse, kar moraš na tem področju in predvsem, da se moštvo strezni in začne ukvarjati s bolidom, ker ostala področja so trenutno pod nadzorom.

SebaR ::

 Maldonado film

Maldonado film

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SebaR ()

Super Sonic ::

Ne primarno je bolid bil nekonkurenčen.

No, potem pa nič skrivat, kar na plano z informacijami kaj točno je tisto, kar jih vleče nazaj (poleg gum).

Nekako sem imel občutek, da boš to napisal. Heh, potem pa že, če ti tako praviš. ;)

Ja a veš, ker zdej ko veš, da Ross lovi ribe v tem času, lahko zveš še to, da bo McLaren naprimer zaprl facility za 14 dni komplet (tudi ostale oddelke). Na neki točki je F1 doživela par živčnih zlomov "behind the scene" in vsi so se strinjali, da sklenejo dogovor, da gredo na počitnice za 3 tedne. Kar še vedno ne pomeni, da dirkači ne smejo dirkat (Alonso ima planirano eno manjšo dirko) ali trenirat, ter, da inžernirji ne smejo delat doma, ampak kakšnih radikalnih novosti v SPAju pač ne bo na dirkalnikih.
http://www.espnstar.com/motorsport/f1/n...

Da in načeloma se ne sekiram, ker sem že na kvalifikacijah videl, da bolid ne bo dopuščal 0

Pa kako lahko to rečeš, če je Mikele za volanom. Ne zdej tle izdajalca špilat.

torej je dobro da na takšni dirki oddelaš vse, kar moraš na tem področju in predvsem, da se moštvo strezni

To se razume skor tako, kot navijači razumete, da je Mikele nalašč parkiral avto na 19. mestu namesto na 17 poziciji in da je potem še iz generalnega protesta do vseh pri MB namerno ugasnil motor - da bodo res razumel kakšno kripo voz.

Kar je pa v bistvu kruti probrat v zgodbi. Človek, ki so ga (baje) poklicali zato, da nekaj naredi, je obupal še tretje leto zapored. :/
______________________________________

Maldonado bo gladko vozil še naprej, je bil pa Bruno ta vikend odličen. Hkrati je Williams postavil osebni rekord pri menjavi Bruna in mu ta priskrbel 6 točk.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Maldonadova kazen na zadnji dirki:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Vsako leto je en frajer, ki se zelo rad zaletava.
Lani Hamilton, letos Maldonado. Za naslednje leto ze kej stave pobiramo? :))

Super Sonic ::

Maldonado je sure bet, poznano iz zgodovine. Tko da če se obdrži, stavim nanj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Jaz sem še enkrat pogledal zadnjih 15 krogov dirke. Vsaka čast Hamiltonu, da je lahko vzdrževal prednost pred Kimijem. Gume je imel že 10 krogov pred koncem čisto uničene, se je videlo po tem, ko je vsak drugi krog kje malo zaslajdal ali zavrtel gume. Ampak je bil pa močan v prvem sektorju, kjer se je vedno malo bolj oddaljil in to ga je verjetno rešilo. Res odlična vožnja.

Button, ko je lovil Alonsa, je pa ravno obratno - v prvem sektorju malenkost slabši, v drugem in tretjem pa enakovreden. In tako so se nabirale desetinke...

Brunno je pa tudi en hecen tip. Ponavadi nima šans, na tej dirki se je pa fant zelo izkazal.


ps: odbita slika zgoraj. Hehe, Maldonado's 2012 crash cup winner. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Hamiltona je še najbolj reševalo to, da je skoz zadnji ovinek na štartno ciljno ravnino nemogoče voziti čisto blizu. Od tam naprej pa kombinacija KERS-a in močnejšega motorja. Drugje itak ni šanse prehiteti če on pred tabo ne naredi kake gluposti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

Prehitevanje je bilo nemogoče, razen kakega HRT ali Lotus-a se ni prehitelo, enkrat ko si prišel v 1 sekundo za nasprotnikom si tam tudi ostal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

JC Denton ::

Ne vem kak se tile Madžari ne dajo zravn in podaljšajo štartno/ciljno ravnino za kakšnih 200-300 metrov ali pa vsaj povežejo pred-predzadnji in zadnji zavoj s šikano, mislim da je bilo na začetku VN Madžarske nekak tako.

broken/link ::

vir: siol.net
Pastor Maldonado (Williams) je še šestič v sezoni staknil kazen (vključno s tremi za menjavo menjalnika). Tokrat je trčil v Paula di Resto (Force India). Tako ima že po enajstih dirkah eno kazen več kot lani v celotni sezoni.

Jst ::

Daedalus: Da je Hamilton reševal položaj je tudi spremenil uporabo KERSa. Od začetka dirke je uporabljal KERS vedno iz sredine dveh ovinkov, zadnjih 15 krogov, ko so ga gume že pošteno ovirale - sploh zadnjih 10 krogov - je pa KERS uporabil vedno potem, ko je prišel na ravnino. Tako se je TUDI lahko branil Kimija.

V glavnem zanimiva dirka, čeprav proga ne dopušča veliko prehitevanj.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

Jst je izjavil:

V glavnem zanimiva dirka, čeprav proga ne dopušča veliko prehitevanj.


Se strinjam s tem.

Icematxyz ::

No, potem pa nič skrivat, kar na plano z informacijami kaj točno je tisto, kar jih vleče nazaj (poleg gum).


Nekonkurenčen bolid.

Pa kako lahko to rečeš, če je Mikele za volanom.


Je Hamilton na zadnjih dveh dirkah dokazal obseg tvojega natolcevanja, tako boš lažje razumel.

To se razume skor tako, kot navijači razumete, da je Mikele nalašč parkiral avto na 19. mestu namesto na 17 poziciji in da je potem še iz generalnega protesta do vseh pri MB namerno ugasnil motor - da bodo res razumel kakšno kripo voz.

Kar je pa v bistvu kruti probrat v zgodbi. Človek, ki so ga (baje) poklicali zato, da nekaj naredi, je obupal še tretje leto zapored. :/


Če že, si tukaj obupan s svojimi argumenti prav ti. Sam sem pa napisal, da je zaradi nekonkurenčnega bolida bilo prav vseeno, kako bo MS ali NR odvozil to dirko, ker bi rezultat bil v vsakem primeru 0 in nekako ne verjamem in niti ne pričakujem, da boš to dojel torej živi naprej mirno z svojo zgodbico o gumah in to je to.

Super Sonic ::

Hamiltona je še najbolj reševalo to, da je skoz zadnji ovinek na štartno ciljno ravnino nemogoče voziti čisto blizu.

Kimi je izpostavil turbolence ob pospeševanju.

Nekonkurenčen bolid.

A je to res čisto vse kar zmoreš? Ker če ja - je patetično. :/

Je Hamilton na zadnjih dveh dirkah dokazal obseg tvojega natolcevanja, tako boš lažje razumel.

V bistvu je precej obratno. Hamilton je bil lani prvič korektno poražen v moštvu in tudi začel je to sezono slabo. Če se je pa izboljšal v tem, da bolje hrani gume - je pa to super. Za F1, jasno. Ampak to, da je bil zanič, ti bodo povedali vsi. Mogoče celo sam Hamilton.

Sam sem pa napisal, da je zaradi nekonkurenčnega bolida bilo prav vseeno, kako bo MS ali NR odvozil to dirko, ker bi rezultat bil v vsakem primeru 0

To pa še najmanj velja. Domala celotni vikend je bil (spet) nekonkurečen Rosbergu, se narobe postavil v štartno vrsto in nato še ugasnil motor. Kako si že napisal zadnjič? Še dobro, da imamo mladce, ki se znajo vsaj postaviti na štartno mesto pravilno in pri tem ne ugašajo motorja - bo to odgovor na tisto tvojo neboluzo? Brez tistih treh lastnih napak in nezmožnosti, bi bilo lahko nekaj pik. Rosberg je dobil eno, mogoče bi jih MS v letu 2006 kaj več.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

A je to res čisto vse kar zmoreš? Ker če ja - je patetično. :/


To govoriš o tvoji teoriji o gumah a ne da?

To pa še najmanj velja. Domala celotni vikend je bil (spet) nekonkurečen Rosbergu, se narobe postavil v štartno vrsto in nato še ugasnil motor. Kako si že napisal zadnjič? Še dobro, da imamo mladce, ki se znajo vsaj postaviti na štartno mesto pravilno in pri tem ne ugašajo motorja - bo to odgovor na tisto tvojo neboluzo? Brez tistih treh lastnih napak in nezmožnosti, bi bilo lahko nekaj pik. Rosberg je dobil eno, mogoče bi jih MS v letu 2006 kaj več.


Če bi NR imel toliko izkušenj in vpliva v moštvu, kot ga ima MS bi na tej dirki, kjer je bilo jasno že po kvalifikacijah, da si je moštvo dovolilo na dirko pripeljati popolnoma nekonkurenčen bolid storil enako, kot MS.

Truditi se na taki dirki, da boš dosegel 0 je smešno, podobno, kot taktika McLarena na prejšnjih dirkah v stilu glej Hamilton uredili smo, da si zadnji sedaj pa napadi, seveda uspelo ti bo!

Medtem, ko se je mladi NR boril za to, da bo dosegel (praktični) 0, je MS verjetno že razmišljal o kakšnem pogovoru med "prihajajočim ribolovom", ker bo to bistveno bolj produktivno. In pa Mercedes še nima ene sposobnosti in to je, če želiš biti v igri za naslov moraš znati s takšne situacije, kjer imaš danes na neki dirki popolnoma nekonkurenčen bolid v najkrajšem možnem času ujeti stik z vrhom in za Mercedes v tem trenutku to pomeni uvrstitev znotraj TOP 6 na naslednji dirki ali dveh in da torej vidimo, če mislijo za naslednje leto resno ali ne.

driver_x ::

Razmišljanje "ne izplača se mi truditi, saj itak ne bom dosegel nič" nekako ni v skladu z vrhunskim športom.

Icematxyz ::

Ciljal sem na to, da ima MS dovolj izkušenj da oceni, če lahko naredi razliko ali pa je bolid pač preveč nekonkurenčen, kar je na zadnji dirki torej bil in je bilo jasno že na kvalifikacijah in nad čem se je načeloma pritoževal tudi NR, če bo kdor sedaj lažje razumel.

motorc ::

Jst je izjavil:

Icematxyz: Če bi pravila dopuščala spust na osebni nivo, bi ti rekel: "Ti si ena b*****!"

+1

Na začetku je bilo še smešno, sedaj si pa že pošteno tečen s temi tvojimi sanjami o superiornosti MS-a.

/sarcasm
Naslednje leto bo pa res leto MS-a, ane? Tako kot leto linuxa ...
/sarcasm off

Icematxyz ::

Naslednje leto bo pa res leto MS-a, ane? Tako kot leto linuxa ...


A Linux te žuli torej, si zgrešil torej temo. In da načeloma se strinjam s tem naslednje leto je čas, da Mercedes zagotovi konkurenčen bolid za osvojitev naslova, ker neenazadnje za to se je polagal temelj v teh sezonah in tik za TOP 6 naslednje leto ni več opcija in v to jih NR ne bo prepričal, kvečjemu MS. In za to je tudi ključno, da se poberejo in spravijo v TOP 6 že letos.

Zgodovina sprememb…

««
48 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430363601 (219196) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899233894 (139720) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130487 (89236) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177185 (140430) WarpedGone

Več podobnih tem