» »

Formula 1 2012

strani: 1 ... 47 48 49 50 51 ... 74

Super Sonic ::

To govoriš o tvoji teoriji o gumah a ne da?

Vsekakor lahko podprem z dejstvom, da se je W03 mnogo bolje peljal na SS in S kombinaciji, kot S - H kombinaciji gum. Če vemo, da je temperaturno okno zožano, je to defitivno velik problem, če ne dobiš temperature. Tako svinjsko si len, da se ti niti ne da prebirat nad čem sta stokala oba voznika MB ta vikend. Kar pri tem občudujem pa je, kako ponosno vrtiš svoje teze, kljub temu, da ne poznaš niti osnovih pravil športa v katerem nastopa tvoj junak. In tebi je, da to tezo ovržeš - rabiš pa malo več kot "slab dirkalnik" kar zna moj 3 letni sin povedat.

Z ostalim blebetanjem nisi pa povedal nič drugega kot to, da MS rabi zato, da kaj osvoji, dober dirkalnik. Iz česa se pa lahko kamot sklepa:
1. Vseh 7 naslovov je dobil zaradi (podkupljenega kolega in) boljšega dirkalnika od vseh.
2. Ali pa preprosto pri 43 letih, ni več tako dober kot je bil (my call).

Torej povej na čem se boš izključil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Vsekakor lahko podprem z dejstvom, da se je W03 mnogo bolje peljal na SS in S kombinaciji, kot S - H kombinaciji gum.


Vsekakor si lahko pogleda vsak posnetek dirke in vidi, da je na obeh kombinacijah dirkalnik nekonkurenčen.

Tako svinjsko si len, da se ti niti ne da prebirat nad čem sta stokala oba voznika MB ta vikend. Kar pri tem občudujem pa je, kako ponosno vrtiš svoje teze, kljub temu, da ne poznaš niti osnovih pravil športa v katerem nastopa tvoj junak.


Če že sploh nisi prebral vprašanja in si razlagal nekaj, kar ni bilo vprašanje, kvečjemu bi tisto razlago lahko poslal po e-pošti Vettlu, kateri pravila ni poznal in torej pod črto svoj primer gradiš na lastni zmoti in na dejstvu, da sploh nisi prebral/razumel vprašanja.

Z ostalim blebetanjem nisi pa povedal nič drugega kot to, da MS rabi zato, da kaj osvoji, dober dirkalnik. Iz česa se pa lahko kamot sklepa:
1. Vseh 7 naslovov je dobil zaradi (podkupljenega kolega in) boljšega dirkalnika od vseh.
2. Ali pa preprosto pri 43 letih, ni več tako dober kot je bil (my call).

Torej povej na čem se boš izključil.


To je tvojo razmišljanje drugače pa MS rabi za naslov konkurenčen dirkalnik da in na tem so delali in to pričakujem da dobi v naslednji sezoni s prikazom v praksi že to sezono. Da pa še mojo tezo o "ribolovu" podkrepim s "trdnimi dokazi":

Odločitve še ne pričakujte v Spaju

Kaj misliš za kaj se gre tukaj?

Namig: zagotovo se ne gre za gume!

Super Sonic ::

Vsekakor si lahko pogleda vsak posnetek dirke in vidi, da je na obeh kombinacijah dirkalnik nekonkurenčen.

No, pa povej majster, kje se pa SS guma uporabljala? Pa ne da sta bla Monaco (pole MSa in drugo mest Nica) in Kanada (mal smole za MSa, ampak Rosberg je bil 6).

Če že sploh nisi prebral vprašanja in si razlagal nekaj, kar ni bilo vprašanje, kvečjemu bi tisto razlago lahko poslal po e-pošti Vettlu, kateri pravila ni poznal in torej pod črto svoj primer gradiš na lastni zmoti in na dejstvu, da sploh nisi prebral/razumel vprašanja.

Ja, odgovarjam v kontekstu, ki ga je treba širše zajet, da sploh razumeš zakaj sprašuješ nekaj, kar sploh ne bi smelo biti vprašanje.

To je tvojo razmišljanje drugače pa MS rabi za naslov konkurenčen dirkalnik da in na tem so delali in to pričakujem da dobi v naslednji sezoni s prikazom v praksi že to sezono.

Ne vem no. Majstri delajo nekaj več tudi s "kripami", ampak ti govoriš, da majster rabi super mašino, ne kripo. A je pol majster? Trdiš, da je tam zato, da razvija dirkalnik (ko smo se pogovarjali o vplivih dirkača na dirkalnik), zdej pa govoriš, da moštvo ni naredil ok dirkalnika. Kaj je to zdej?

Kaj misliš za kaj se gre tukaj?

Ha, ha.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

No, pa povej majster, kje se pa SS guma uporabljala?


No pa povej majster kje je bil bolid konkurenčen?

Ja, odgovarjam v kontekstu, ki ga je treba širše zajet, da sploh razumeš zakaj sprašuješ nekaj, kar sploh ne bi smelo biti vprašanje.


Ti zajemaš zelo široko da in odgovarjaš na nekaj, kar ni bilo vprašanje in potem na tem gradiš primer, da nekdo ne pozna pravil, če že, ta pravila, ki jih omenjaš ni poznal Vettel, katerega je prelisičil Button, ki pa jih kot kaže je zelo dobro poznal, sam pa sem vprašal tam nekaj popolnoma drugega, kar s tem kar si ti razlagal nima 0 skupnega.

Ne vem no. Majstri delajo nekaj več tudi s "kripami", ampak ti govoriš, da majster rabi super mašino, ne kripo. A je pol majster? Trdiš, da je tam zato, da razvija dirkalnik (ko smo se pogovarjali o vplivih dirkača na dirkalnik), zdej pa govoriš, da moštvo ni naredil ok dirkalnika. Kaj je to zdej?


Da saj je tri dirke pred zadnjo s kripe potegnil nekaj več. Za naslov pa rabi še bolj konkurenčen bolid to je pa tudi res in za to tudi trdo delajo in za to pričakujem prihodnje leto rezultat.

Ha, ha.


Aha, torej po tvoji logiki hoče od Mercedesa iztržiti boljše gume? Ha ha!

Super Sonic ::

O lej te packone, kaj vse pišejo!
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Super Sonic je izjavil:

O lej te packone, kaj vse pišejo!
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...


Kolegi iz Express.de so o Schumacherjevih napakah povprašali Christiana Dannerja, strokovnega komentatorja nemške televizije RTL, ki zelo redko najde pohvalno besedo o svojem rojaku.


Smešno to izpade veš, ampak OK zdaj vsaj vem s kakšnih virov zajemaš podatke in a o gumah je tudi kaj v takšnem/podobnem članku pisalo in pa tisti odgovor, ki ni imel nič s vprašanjem je tudi s takšnega vira copy/paste najverjetneje a ne da, dobro torej da vem sedaj to. ;)

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

No pa povej majster kje je bil bolid konkurenčen?

Na začetku sezone samo v kvalifikacijah in potem na SS gumah. Pa v dežnih pogojih, ampak ne dirkaških samo kvalifikacijskih. Sicer ti pa Rossov kometar o problemu na zadnji dirki "We didn't quite get it together with the balance and the tyres," najbrž ne pomeni nič kej. Šalabajzer najbrž ne več, da ima pač "slab dirkalnik".

Ti zajemaš zelo široko da in odgovarjaš na nekaj, kar ni bilo vprašanje in potem na tem gradiš primer, da nekdo ne pozna pravil, če že, ta pravila, ki jih omenjaš ni poznal Vettel, katerega je prelisičil Button, ki pa jih kot kaže je zelo dobro poznal, sam pa sem vprašal tam nekaj popolnoma drugega, kar s tem kar si ti razlagal nima 0 skupnega.

Sej je čisto ok, če česa v življenju ne razumeš. Ne se razburjat.

Da saj je tri dirke pred zadnjo s kripe potegnil nekaj več.

A to da je bil v Nemčiji in VB 7. je zate nekaj več? Ja bil je tretji v Španiji, ampak so mogl 4 pred njim odstopit, torej spet 7. Matr! (lahko pa pustimo to, da je bil v Monacu zrel za zmago, ker to pač nima veze)

Aha, torej po tvoji logiki hoče od Mercedesa iztržiti boljše gume? Ha ha!

Ja Mercedes še ne dela gum, jih pa mora njihov dirkalnik spravit v območje delovanja, če hočejo dobit tisti extra čas. In to za kej več kot dva kroga.

Smešno to izpade veš, ampak OK zdaj vsaj vem s kakšnih virov zajemaš podatke in a o gumah je tudi kaj v takšnem/podobnem članku pisalo in pa tisti odgovor, ki ni imel nič s vprašanjem je tudi s takšnega vira copy/paste najverjetneje a ne da, dobro torej da vem sedaj to. ;)

Ja točno iz teh virov ti zajemaš svoje podatke, tko da je pasal tud tam prečitat nekaj proti vetru. Samo odgovor je pa super! Banda novinarska - I do like that!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Na začetku sezone samo v kvalifikacijah in potem na SS gumah. Pa v dežnih pogojih, ampak ne dirkaških samo kvalifikacijskih. Sicer ti pa Rossov kometar o problemu na zadnji dirki "We didn't quite get it together with the balance and the tyres," najbrž ne pomeni nič kej. Šalabajzer najbrž ne več, da ima pač "slab dirkalnik".


Začetek sezone, dobro si začel spet z odgovorom da in ni bilo to vprašanje? Ne znaš brati vprašanj?

Sej je čisto ok, če česa v življenju ne razumeš. Ne se razburjat.


Jaz nisem razburjen, ampak prej obratno in tudi za to dirko sem ti povedal, da je MS ravnal prav, ker je dirkalnik bil nekonkurenčen in se za to nisem obremenjeval ali bo dirkal in dosegel 0 ali ne bo dirkal in dosegel 0 in sam je verjetno razmišljal o tem, kdaj in če pod kakšnimi pogoji bo podpisal novo pogodbo.

A to da je bil v Nemčiji in VB 7. je zate nekaj več? Ja bil je tretji v Španiji, ampak so mogl 4 pred njim odstopit, torej spet 7. Matr! (lahko pa pustimo to, da je bil v Monacu zrel za zmago, ker to pač nima veze)


Da, bil je že pripravljen za zmago in pole je že osvojil zlahka in tako naprej, ker je torej bolid to dopuščal in so se s zadostno kvaliteto bolida prebili v TOP 6 tisto dodatno razliko pa je delal MS z dobrimi refleksi in nasploh dobro formo.

Ja Mercedes še ne dela gum, jih pa mora njihov dirkalnik spravit v območje delovanja, če hočejo dobit tisti extra čas. In to za kej več kot dva kroga.


OK, problem torej z gumami odpravijo in imajo spet konkurenčen bolid in v praksi prikažejo, da imajo torej konkurenčen bolid za v TOP 6 in MS podpiše novo pogodbo, torej razumeš.

Ja točno iz teh virov ti zajemaš svoje podatke, tko da je pasal tud tam prečitat nekaj proti vetru. Samo odgovor je pa super! Banda novinarska - I do like that!


A sedaj pa boš že kar vire, ki jih podajaš in s katerih najverjetneje (selektivno) zajemaš sam, kar nekomu drugemu pripisoval, to pa je že nekoliko pretirano sedaj.

Super Sonic ::

Začetek sezone, dobro si začel spet z odgovorom da in ni bilo to vprašanje? Ne znaš brati vprašanj?

Kaj zdej, a na začetku sezone ni bil konkurečen dirkalnik? Nico ni zmagal in na kvalifikacijah se niso nikoli dobro uvrščali?

sam je verjetno razmišljal o tem, kdaj in če pod kakšnimi pogoji bo podpisal novo pogodbo.

Verjetno je res, da nekdo, ki je tako izkušen, to počne med dirkalnim vikendom v dirkalniku. ;)

Da, bil je že pripravljen za zmago in pole je že osvojil zlahka in tako naprej, ker je torej bolid to dopuščal

Ja, sej se že mal mudi, Nico je bil že kr parkrat na štengah od kar vozi.

OK, problem torej z gumami odpravijo in imajo spet konkurenčen bolid in v praksi prikažejo, da imajo torej konkurenčen bolid za v TOP 6 in MS podpiše novo pogodbo, torej razumeš.

Kaj ti veš o zvijanju šasije na W02? Recimo če bi vedel več kot tale lonček, ki me gleda, bi vedel, da ne moreš tako pisat in da ne razumem kaj govoriš, ker stvari ne gredo tako. Če kje, ravno v F1 ne.

A sedaj pa boš že kar vire, ki jih podajaš in s katerih najverjetneje (selektivno) zajemaš sam, kar nekomu drugemu pripisoval, to pa je že nekoliko pretirano sedaj.

Ne, sej teh virov, ki se smejijo napakam MSa je kar nekaj, ker tile naši viri več ali manj vse kopirajo. Ta portal je sicer eden boljših pri nas. Pa sorry, ti citiraš F1 express.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Kaj zdej, a na začetku sezone ni bil konkurečen dirkalnik? Nico ni zmagal in na kvalifikacijah se niso nikoli dobro uvrščali?


Ni bilo to vprašanje tako da bom predvideval, da je bil dirkalnik nekonkurenčen čez celotno dirko.

Kaj ti veš o zvijanju šasije na W02? Recimo če bi vedel več kot tale lonček, ki me gleda, bi vedel, da ne moreš tako pisat in da ne razumem kaj govoriš, ker stvari ne gredo tako. Če kje, ravno v F1 ne.


Se pravi torej je imel MS popolnoma prav, da je raje razmišljal o novi pogodbi in pogojih, ki jih bo postavil, če še torej po tvojem lonček, ki te gleda zna torej izdelati bolj konkurenčen bolid?

Ne, sej teh virov, ki se smejijo napakam MSa je kar nekaj, ker tile naši viri več ali manj vse kopirajo. Ta portal je sicer eden boljših pri nas. Pa sorry, ti citiraš F1 Express.


Verjamem, da poznaš (obe?) in pa da sam načeloma preberem tu in tam F1 Express, kljub temu, da Ališič verjetno ni najbolj strasten navijač MS, in pa ne vem kaj točno je torej narobe s F1 Express, premalo se "smejijo napakam MSa" za torej tvoj okus, bi verjel, da rabiš vire kjer bistven bolj natolcujejo!

Zgodovina sprememb…

bzp ::

Super Sonic, res vsa čast da imaš voljo. Samo prihrani kaj energije še za komentiranje ostalega dogajanja (poleg "vzpona" ubermenscha), ker je užitek prebirati tvoje prispevke.

Super Sonic ::

bzp - Tole drajsanje ne zahteva kaj prida, ker osebek, ki čveka, pozna MSa - ne pa F1. Ker je to tema o F1, je prav zabavno, hkrati pa tudi poučno s kako malo poznavanja in znanja o športu, si nekateri dovolijo smetit forume. Pa tenks!

Ni bilo to vprašanje tako da bom predvideval, da je bil dirkalnik nekonkurenčen čez celotno dirko.

Tako je. Kr poušter na glavo.

Se pravi torej je imel MS popolnoma prav, da je raje razmišljal o novi pogodbi in pogojih, ki jih bo postavil

Aha, ker prejšnje tri sezone jim je pa dovolil, da mu dajo šajtrgo za vozit. Pogoje on lahko postavlja kakršne koli želi, najprej mora biti hitrejši od Nica Rosberga, kar je fail že 3 sezono zapored. Avto tle nima veze kakšen je. Če pa lahko še dodam, bi ti pa rekel, da se mi zdi, da se moštvo enostavno preveč ukvarja z njim, zato ni nobenega napredka. Namesto, da bi se fokusirali na Rosberga in ga tišali naprej, je bolje gledat raznolike težave MSa in čakat na tistih par dirk, kjer mu gre dobro. Na neki točko so lahko odstavljeni vsi, vključno z Rossom, zato verjamem, da je veliko za pretehtat ali je sodelovanje še smiselno.

Verjamem, da poznaš (obe?) in pa da sam načeloma preberem tu in tam F1 Express, kljub temu, da Ališič verjetno ni najbolj strasten navijač MS

Dej no, vsaj rumeni tisk bi lahko poznal! Ališič je strasten navijač Šumija, je pa res, da je Senna zanj dasa in ko si enkrat na velikem odru, moraš biti čim bolj nevtralen. Nisem jaz tisti, ki zanemarja eno in poveličuje drugo stran, jaz samo pravim, da je Avtomanija na nivoju Expressa. Ti si tisti, ki se je zgražal nad stranjo, ne jaz.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

sammy73 ::

@Icematxyz: dobronamerno ti predlagam, da se nehaš smešiti.

Daedalus ::

Zgoraj linkani članek pove veliko. Še več pa pove primerjava Šumaher - Rosberg... 7 kratni svetovni prvak bi preprosto moral biti boljši od moštvenega kolega, ki se lahko do zdaj pohvali z 1? zmago. Prvi, ki ga v F1 moraš premagati, je moštveni kolega. Če tega ne dosežeš, si pač poraženec.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

sammy73 ::

Tako je. Med voznikoma v istem moštvu je (običajno) tudi najmanjša razlika v avtomobilu.

Super Sonic ::

Napaka na zadnji dirki je pa originalna in težko ponovljiva. Se zgodi, jasno, ampak iz tribune zadaj je to izgledalo jako smešno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Daedalus je izjavil:

Zgoraj linkani članek pove veliko. Še več pa pove primerjava Šumaher - Rosberg... 7 kratni svetovni prvak bi preprosto moral biti boljši od moštvenega kolega, ki se lahko do zdaj pohvali z 1? zmago. Prvi, ki ga v F1 moraš premagati, je moštveni kolega. Če tega ne dosežeš, si pač poraženec.


jp prov maš zato je Jordan ki se je vrnil in imel slabše rezultate kot nekateri novinci pokazal da do sedaj so bile vse lovorike lažne.

Leta nimajo veze, tudi to da se je je MS-u kvaril dirkalnik več kot Niku!

AvtoR ::

Pa zakaj smetite to temo s prepucavanjem o MS? Zakaj si ne odprete nove teme?
Katero koli stran o F1 odprem sama prepucavanja med šumi fani in šumi haterji.
Počas dobivam občutek, da je to namerno in da si nekatere strani tako dvigujejo "klik" rating...

rb750 ::

1 lap with Kimi Raikkonen in Megane RS:

Icematxyz ::

Tako je. Kr poušter na glavo.


A to pa je argument, ki ga drugi radi preberejo s strani poznavalca? Vprašanje je bilo konkretno in ti kot "poznavalec" se izmikaš odgovoru, zakaj le.

Aha, ker prejšnje tri sezone jim je pa dovolil, da mu dajo šajtrgo za vozit. Pogoje on lahko postavlja kakršne koli želi, najprej mora biti hitrejši od Nica Rosberga, kar je fail že 3 sezono zapored. Avto tle nima veze kakšen je. Če pa lahko še dodam, bi ti pa rekel, da se mi zdi, da se moštvo enostavno preveč ukvarja z njim, zato ni nobenega napredka. Namesto, da bi se fokusirali na Rosberga in ga tišali naprej, je bolje gledat raznolike težave MSa in čakat na tistih par dirk, kjer mu gre dobro. Na neki točko so lahko odstavljeni vsi, vključno z Rossom, zato verjamem, da je veliko za pretehtat ali je sodelovanje še smiselno.


Torej je prvi voznik? Odloči se. Nekonkurenčen bolid z vidika osvojitve naslova so imeli v prejšnjih sezonah to je res, ampak to ne pomeni, da niso naredili napredka in vsako sezono pokazali nekaj več. To sezono je tisto kratko okno po odpravi vzroka težave za okvare MS bolida dirkalnik postal dokaj konkurenčen in rezultati so bili tu. Ne rabiš biti poznavalec, da to vidiš in "čudi" me da "poznavalec" tega ne vidi.

Dej no, vsaj rumeni tisk bi lahko poznal!


Da bi potem citiral takšne vire in natolceval, kot ti?

Ališič je strasten navijač Šumija


Je bil da pred leti za kratek čas, ko ga je peljal na nogometno tekmo.

Nisem jaz tisti, ki zanemarja eno in poveličuje drugo stran, jaz samo pravim, da je Avtomanija na nivoju Expressa. Ti si tisti, ki se je zgražal nad stranjo, ne jaz.


A spet boš gradil primer na neki teoriji, katero si si sam zamislil in bi naj, ker si "poznavalec" držala? Tako kot si odgovarjal na vprašanje s odgovori, kateri s vprašanji nimajo zveze in potem gradil na podlagi tega neke svoje teorije? Seveda.

Super Sonic, res vsa čast da imaš voljo. Samo prihrani kaj energije še za komentiranje ostalega dogajanja (poleg "vzpona" ubermenscha), ker je užitek prebirati tvoje prispevke.


bzp - Tole drajsanje ne zahteva kaj prida, ker osebek, ki čveka, pozna MSa - ne pa F1. Ker je to tema o F1, je prav zabavno, hkrati pa tudi poučno s kako malo poznavanja in znanja o športu, si nekateri dovolijo smetit forume. Pa tenks!


Da saj to skupaj je lepo prebrati ti si torej avtoriteta, ki boš določal, kdo bo kaj in kje govoril o F1 in MS in kaj je smetenje in kaj je resnica? Heh, seveda malo morgen.

@Icematxyz: dobronamerno ti predlagam, da se nehaš smešiti.


Brez skrbi da v tej temi ostajam še naprej.

Zgoraj linkani članek pove veliko. Še več pa pove primerjava Šumaher - Rosberg... 7 kratni svetovni prvak bi preprosto moral biti boljši od moštvenega kolega, ki se lahko do zdaj pohvali z 1? zmago. Prvi, ki ga v F1 moraš premagati, je moštveni kolega. Če tega ne dosežeš, si pač poraženec.


Tako je. Med voznikoma v istem moštvu je (običajno) tudi najmanjša razlika v avtomobilu.


Razen če si dejansko spremljal to sezono, ko je bolid bil kolikor toliko konkurenčen, je MS delal razliko. Kdor tega ne razume/vidi ni natančno spremljal F1 na tem področju to leto ali ima druge razloge, zakaj tega "ni videl".

Pa zakaj smetite to temo s prepucavanjem o MS? Zakaj si ne odprete nove teme?
Katero koli stran o F1 odprem sama prepucavanja med šumi fani in šumi haterji.
Počas dobivam občutek, da je to namerno in da si nekatere strani tako dvigujejo "klik" rating...


V bistvu sam napišem svoje mnenje o MS na vsaki dirki in tkao bo zagotovo še naprej. Kdo pa začne potem natolcevati pa mislim da vemo.

Daedalus ::

Razen če si dejansko spremljal to sezono, ko je bolid bil kolikor toliko konkurenčen, je MS delal razliko. Kdor tega ne razume/vidi ni natančno spremljal F1 na tem področju to leto ali ima druge razloge, zakaj tega "ni videl".


Vse kar je treba vedet, sploh ob koncu sezone. Obračaj, kakorkoli hočeš, MS-ju slabo kaže. Zafuk na Hungaroringu pa je bil epic na celi črti. Pa še enkrat je bil slabši od Rosberga, na celi črti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Dr_M ::

Je pa MS boljsi od Masse :))

Ampak Kimi pa kar lepo zbira pike. Glede na to, da letos se nima zmage, je izjemno visoko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

sammy73 ::

Super Sonic je izjavil:

Napaka na zadnji dirki je pa originalna in težko ponovljiva. Se zgodi, jasno, ampak iz tribune zadaj je to izgledalo jako smešno.


A si bil tam?

rb750 ::

sammy73 je izjavil:

Super Sonic je izjavil:

Napaka na zadnji dirki je pa originalna in težko ponovljiva. Se zgodi, jasno, ampak iz tribune zadaj je to izgledalo jako smešno.


A si bil tam?


obstajajo naprave imenovane fotoaparat

Daedalus ::

Je pa MS boljsi od Masse


Zakaj Masso še sploh gledajo v Ferrariju je pa itak nerazumljivo...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PIPI ::

Icematxyz je izjavil:

Verjamem, da poznaš (obe?) in pa da sam načeloma preberem tu in tam F1 Express, kljub temu, da Ališič verjetno ni najbolj strasten navijač MS, in pa ne vem kaj točno je torej narobe s F1 Express, premalo se "smejijo napakam MSa" za torej tvoj okus, bi verjel, da rabiš vire kjer bistven bolj natolcujejo!

Ne, ni najbolj strasten, pri vrhu si verjetno ti. Ampak daleč za teboj pa ni. Vsaj včasih ni bil no. Ne vem točno kako je zdaj.

Super Sonic je izjavil:

OK, problem torej z gumami odpravijo in imajo spet konkurenčen bolid in v praksi prikažejo, da imajo torej konkurenčen bolid za v TOP 6 in MS podpiše novo pogodbo, torej razumeš.

Kaj ti veš o zvijanju šasije na W02? Recimo če bi vedel več kot tale lonček, ki me gleda, bi vedel, da ne moreš tako pisat in da ne razumem kaj govoriš, ker stvari ne gredo tako. Če kje, ravno v F1 ne.

Stavim, da o zvijanju šasije lonček ve več. Če ne drugega je vsaj kdaj bil pod takšno obremenitvijo. Icemat več kot očitno živi v balončku :>

Icematxyz je izjavil:

Kaj ti veš o zvijanju šasije na W02? Recimo če bi vedel več kot tale lonček, ki me gleda, bi vedel, da ne moreš tako pisat in da ne razumem kaj govoriš, ker stvari ne gredo tako. Če kje, ravno v F1 ne.


Se pravi torej je imel MS popolnoma prav, da je raje razmišljal o novi pogodbi in pogojih, ki jih bo postavil, če še torej po tvojem lonček, ki te gleda zna torej izdelati bolj konkurenčen bolid?

Od tebe, ja. Ne pa boljšega od Mercedesovih inženirjev, ki so za takšno delo plačani. Ti pač nisi.

A smem samo vprašat, kakšno izobrazbo sploh imaš?

motorc je izjavil:

Jst je izjavil:

Icematxyz: Če bi pravila dopuščala spust na osebni nivo, bi ti rekel: "Ti si ena b*****!"

+1

Na začetku je bilo še smešno, sedaj si pa že pošteno tečen s temi tvojimi sanjami o superiornosti MS-a.

/sarcasm
Naslednje leto bo pa res leto MS-a, ane? Tako kot leto linuxa ...
/sarcasm off

Leto Linuxa je v bistvu že. Poglej Android. Samo pravilen pristop je treba narediti - skriti CLI in narediti popolnoma celotno upravljanje grafično, povrhu vsega pa mora grafični vmesnik izgledati in delovati dobro.

V primeru MS-ja je rešitev preprosta. Vrnemo se ~10 let v preteklost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Icematxyz ::

Daedalus je izjavil:

Razen če si dejansko spremljal to sezono, ko je bolid bil kolikor toliko konkurenčen, je MS delal razliko. Kdor tega ne razume/vidi ni natančno spremljal F1 na tem področju to leto ali ima druge razloge, zakaj tega "ni videl".


Vse kar je treba vedet, sploh ob koncu sezone. Obračaj, kakorkoli hočeš, MS-ju slabo kaže. Zafuk na Hungaroringu pa je bil epic na celi črti. Pa še enkrat je bil slabši od Rosberga, na celi črti.


Morda je to vse, kar ti moreš vedeti in če je temu tako potem potrebe po temi ni? In to vztrajno ignoriranje dejstva, da je MS na začetku sezone edini imel bolid, ki se je redno kvaril in da so vzrok potem za te težave odpravili in se je odprlo okno, kjer je MS kazal dobro formo s konkurenčnim bolidom ti ne daje kredibilnosti še posebej, ker če prav razumem se pridružuješ in zastopaš stališča uporabnika @Super Sonic, poznavalca torej, ki tako podrobno spremlja F1, da tega ni opazil?

Od tebe, ja. Ne pa boljšega od Mercedesovih inženirjev, ki so za takšno delo plačani. Ti pač nisi.

A smem samo vprašat, kakšno izobrazbo sploh imaš?


Torej zagovarjaš teorijo, da je bil dirkalnik na zadnji dirki konkurenčen in da je bila težava le v gumah?

Leto Linuxa je v bistvu že. Poglej Android. Samo pravilen pristop je treba narediti - skriti CLI in narediti popolnoma celotno upravljanje grafično, povrhu vsega pa mora grafični vmesnik izgledati in delovati dobro.

V primeru MS-ja je rešitev preprosta. Vrnemo se ~10 let v preteklost.


Ah še eden torej, ki niti prave teme ne najde in sprašuje druge o izobrazbi!

pirat ::

primer še kar uspešnega povratka v F1 je Kimi - dobro dirka, okvirno ve kje se mora še izboljšati (kvalifikacije), moštvenega kolega ima po točkah kar pod kontrolo, ne dela neumnih napak (če kdo spremlja edino Kimi in Button nekako uspeta da v primerih prehitevanj tudi dejansko lahko vozita par ovinkov kolo ob kolesu na nož, brez da bi se hkrati zaletavala ...)

primer neuspešnega povratka ja, je pa Schumi.
Nico ga ima pod kontrolo na vseh frontah in to je bolj ali manj to... S tem je šel ves 'ugled', ki ga je imel prej - kakšna bi bila njegova kariera brez ukazov 'let Michael pass for the championship' ?

Icematxyz ::

Kimi je torej vletel in dobil konkurenčen bolid in torej že tukaj vidiš pade tvoja teorija v vodo, ker MS tega še ni dobil in delajo trdo na tem, da temu bo tako in morda za nekoga, ki spremlja le lestvico deluje, kot da to počnejo torej neuspešno, ampak temu ni tako. Konstanto izboljšujejo formo in MS je tudi za ta projekt zastavil svoj ugled da in to kvečjemu dodaja njegovi veličini in ne jemlje.

Se pravi tudi ko vozi za moštvo, ki mu ne da konkurenčnega bolida "čez noč" vztraja in za to bo tudi s trdim delom uspel in tem "trem" natolcevalcem na forumu, ki se "skrivajo" pri tem početju za "statusom izobraženega poznavalca", kot da ima to pri natolcevanju kakršen koli vpliv dokazati, da torej še ima.

Nenazadnje kdor podrobno spremlja F1 in se ima za poznavalca je preprosto moral opaziti odlično formo MS in to tudi napram NR, ko mu je Mercedes zagotovil konkurenčen bolid in to, da je na zadnji dirki Mercedes pripeljal na dirko nekonkurenčen bolid s katerim ne moreš doseči praktično 0 in graditi primer na takšni dirki je gladko malo popolno ignoriranje dejstev, kvečjemu je imel MS tukaj prav, da je storil kar je in to je 0, ker vsak poznavalec verjetno ve, da več kot to na tej dirki zaradi nekonkurenčnega bolida ni bilo v igri!

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Še enkrat - prvo merilo je moštveni kolega. In tu je MS hudo poražen, pri čemer kvaliteta bolida ni važna. Šteje pa, kar dosežeš napram osebi z isto opremo in moštvom.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Icematxyz ::

Daedalus je izjavil:

Še enkrat - prvo merilo je moštveni kolega. In tu je MS hudo poražen, pri čemer kvaliteta bolida ni važna. Šteje pa, kar dosežeš napram osebi z isto opremo in moštvom.


Pa dajmo še o tem, ker so o tem doslej bolj ali manj govorili "poznavalci". Torej MS naj na način, ki ga je uporabil na zadnji dirki Kimi proti Grosjeanu tekmuje proti NR? Pa nimaš recimo občutka, da MS ni prišel dirkati za Mercedes za to, da bo premagoval NR in to na takšen način in za torej kakšno sedmo mesto? Se ti ne zdi, da MS torej zna oceniti na podlagi svojih izkušenj na kateri dirki mu je Mercedes zagotovil konkurenčen bolid in potem raje tam tekmuje s drugimi, kot da bi razmišljal o NR, kateri pa se zagotovo pred MS želi dokazati, kdor se pa nebi?

Zdaj, če se pogleda samo lestvica seveda, črno na belem in slika je jasna a ne da? Ne, če si vsaj malo spremljal letošnjo sezono si ugotovil, da se je prvi del MS bolid redno kvaril v delu, kjer so vzrok za to težavo odpravili in zagotovili koliko toliko konkurenčen bolid pa je MS brez težav delal razliko in bil konkurenčen torej tudi NR.

Zadnjo dirko pa si je Mercedes dovolil pripeljati na dirko popolnoma nekonkurenčen bolid in ne vem za moje pojme ne rabiš biti ravno poznavalec, da tudi, če MS ne bi začel iz boksov in dobil kazni in tako naprej, da Mercedes na tej dirki ni bil v igri za praktično 0. Torej MS bi se naj šel "Kimi Style" dajati s NR in dokazal bi s tem točno kaj, da je torej najboljši?

JC Denton ::

Uf Icemantxyz, si pa zoprn. Kimi se je vrnil pred 11 dirkami in postal prva violina v moštvu in brez težav obvladuje sotekmovalca v moštvu. MS se je vrnil pred 49 dirkami če sem prav izračunal, niti prebližno ni prva violina v moštvu, čeprav se moštvo na vse pretege trudi, da bi bil bolj konkurenčen, poleg tega ga pa moštveni kolega drži na ketni odkar se je vrnil.

Ne me narobe razumet, če komu resnično privoščim zmago, jo Šumiju in Kimiju pa čeprav nikdar nisem za nobenega od njiju navijal. MSja zelo cenim in spoštujem, ker si je upal vrniti v F1, ki se je od njegovega odhoda zelo spremenila. On je pač bil mojster odpeljati 15 krogov na limitu, zamenjat gume, dolit gorivo in ponovit tiste kvalifikacijske kroge. Dirkalnik se je tistih 15 krogov obnašal zelo predvidljivo in točno tako, kot si je sam želel.

Sedaj vozi v F1, kjer nikdar, v nobenem krogu dirke, dirkalnik ni takšen kot bi si sam želel in ne more narediti dobrega rezultata. Pač ima eno pomanjkljivost, ki se tekom prve kariere ni pokazala, ker je bil princip tekmovanja drugačen. Res pa je da tudi nima 0,5-1 sekundo na krog hitrejšega avta, kot ga je imel v sezonah 2000, 2001, 2002 in 2004. Pa moštveni kolega ga lahko (ima pravico) premaguje, saj se spomniš kaj se je dogajalo v preteklosti.

Super Sonic ::

Zakaj Masso še sploh gledajo v Ferrariju je pa itak nerazumljivo...

To je precej filozofsko vprašanje pravzaprav. Po nekaterih poznanjih naj bi se MS zbal Kimija Raikkonena in se je takrat umaknil direktnemu dvoboju, vendar po uradnih besedah MSa je bil Massa njegov naslednjik. Človek, ki mu je MS dal možnost, da se izkaže in človek za katerega je on sam verjel, da lahko postane novi prvak Ferrarija.

Leta 2007 do Silverstona je Massa bil nekako prva violina moštva, vendar so takrat Dyer (Chris) in ekipa okoli Kimija ugotovili nove nastavitve TCja, ki so Kimija lansirale med zvezde. Massa se je izgubil, imel tudi nekaj smole (v spominu imam hidravliko iz Monze) in Kimi je postal edini kandidat za naslov pri Ferrariju - Todt je dal zeleno luč, da se Massa podredi. Afera pri McLarnu je naredila svoje in Kimi je v tretjem poiskusu postal svetovni prvak.

Kljub vsemu ekipa s Smedlijem in Masso (ter kapitanom Šumijem za volanom) ni odnehala in si v 2008 z nekaj podlimi udarci v razvoju (po Španiji 2008 in predelanem vzmetenju, kjer Kimi nikakor ni prišel do temperature) pridobila status številke ena. Razlogov je več, največ pa v skoraj dirigirani vlogi vodilnih znotraj moštva, ki so delovali po vzoru Masse. Kimija so takrat postavili v B kategorijo taktike (polni rezervoarji goriva, slabši položaji štarta, ipd.). Massa je vzporedno prišel v najboljšo formo, formo, ki jo je napovedoval MS že leta 2006. Vseeno je tisti zadnji ovinek v Braziliji in Hamiltonovo prehitevanje Glocka pomenilo, da je postal prvak Hamilton. Vse se je zlomilo, tudi TV nekje v Italiji.

Leta 2009 je forma Masse padla, imel pa je na dirkah ogromno sreče, da je ekipa znotraj ekipe, tišala razvoj v njegovo smer. Potem pa preobrat v zgodbi. Massa dobi feder v glavo, Kimi zadiha, ekipa začne funkcionirati, Stella dobi proste roke za razvoj in Kimi naredi nekaj odličnih rezultatov do konca sezone. Vmes pride še do končnega razpada simpatije med MSom in Montezemolom, slednji je za vsemi zadaj skrivno že davno aktiviral Alonsa.

Kimiju plačajo, da gre na dopust in ga pogodbeno vežejo, da NE dirka (mislim, da gre za prvega dirkača v zgodovini F1, ki mu je nekdo - in to celo Ferrari - plačal, da ne dirka 1 sezono).

Ostalo poznamo. Ob Alonsu, ki je pripeljal s seboj pol ekipe iz Renaulta in leto kasneje še pol ljudi iz McLarna, oslabljeni Massa brez MSovega vpliva na glavne akterje, ni imel za burek. Iz sezone v sezono slabši rezultati pa so letos sodu izbili dno. Problem, ki ga imajo sedaj pa je, da nihče noče glave nest v to ekipo. Button je rekel ne, Webber je rekel ne, Hamilton je rekel ne, Vettel je rekel ne in ...

... edini, ki ima dovolj jajc, da pride nazaj je Kimi.

Čeprav se zdi vseskupaj povsem nelogično, bi bil njegov prihod v moštvo sol na rane mnogim, tudi izgnanima - Massi in MSu posredno, ki sta takrat tako zadaj delovala proti Kimiju in za svoj razvoj. Ampak osebno upam, da tega ne stori in da ostane tam kjer je. Realno bo brez političnega vpliva znotraj moštva na enakem kot je bil pri Massi, le da sedaj tam stoji Alonso, ki je njegova potenca. James Allison je pripravil zverino in tudi naslednje leto nimajo nič slabšega potenciala.

Tako bo popolnoma možno, da Massa celo ostane v 2013, čeprav je njegov performance skoraj čez mejo dobrega okusa. V to ljudi okoli sebe prepričuje Alonso... ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

JC Denton ::

IMO je najbolj logična izbira Massa. Za Pereza tudi ni garantirano, da bi bil ob Alonsu res velik hitrejši od Masse. Kimi, pa je rekel, da je možno da se vrne v Ferrari samo zato, da si dviguje ceno pri Lotusu. Lahk bi še pogledal proti Sutilu, drugače pa so to pomoje edine resne opcije.

Super Sonic ::

Kimi, pa je rekel, da je možno da se vrne v Ferrari samo zato, da si dviguje ceno pri Lotusu

Bravo! Kapo dol, da si to uspel razbrat ven, ker tudi osebno sem prepričan, da gre samo zato in prcanje v smer Dominicalija.

Opcija so še njihovi naraščajniki - Jules Bianchi recimo kot najresnejši.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

sammy73 ::

Icematxyz je izjavil:

Kimi je torej vletel in dobil konkurenčen bolid in torej že tukaj vidiš pade tvoja teorija v vodo, ker MS tega še ni dobil [...]


MB trenutno mogoče res ni konkurenčen, za celotno sezono pa tega ne moreš trditi, saj je ta bolid vendar dobil eno dirko!

Super Sonic je izjavil:

Tako bo popolnoma možno, da Massa celo ostane v 2013, čeprav je njegov performance skoraj čez mejo dobrega okusa. V to ljudi okoli sebe prepričuje Alonso... ;)


Ferrari je z Alonsom dobil tudi Santanderja in zdi se mi, da je bolj ali manj jasno, koga hoče Santander videti na najvišji stopnički.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sammy73 ()

Super Sonic ::

Ferrari je z Alonsom dobil tudi Santanderja in zdi se mi, da je bolj ali manj jasno, koga hoče Santander videti na najvišji stopnički.

Ferrariju gre precej dobro, tako, da denar ni toliko vprašanje. Ne vem koliko Santander še vlaga not, vem pa, da vsaj toliko, da pokrijejo Alonsa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Pa dajmo še o tem, ker so o tem doslej bolj ali manj govorili "poznavalci". Torej MS naj na način, ki ga je uporabil na zadnji dirki Kimi proti Grosjeanu tekmuje proti NR? Pa nimaš recimo občutka, da MS ni prišel dirkati za Mercedes za to, da bo premagoval NR in to na takšen način in za torej kakšno sedmo mesto? Se ti ne zdi, da MS torej zna oceniti na podlagi svojih izkušenj na kateri dirki mu je Mercedes zagotovil konkurenčen bolid in potem raje tam tekmuje s drugimi, kot da bi razmišljal o NR, kateri pa se zagotovo pred MS želi dokazati, kdor se pa nebi?


Ja. Če nisi sposoben premagati moštvenega tekmeca, pol je v F1 vsaj en voznik boljši od tebe. In to voznik, ki je edina neposredna primerjava. F1 je zelo tekmovalen šport in če nisi tam zato, da premaguješ ostale... nimaš tam kaj iskat. In še enkrat, mogoče se pa le prime - v F1 je moštveni kolega/nasprotnik najbolj objektivno merilo sposobnosti/hitrosti/konsistentnosti voznika.

Ne vem pa kaj konkretno te moti pri potezi, ki jo je Kimi uporabil za obrambo položaja proti Grosjeanu? Isto bi naredil proti komerkoli (si gledal prehitevanje, ki ga je izvedel proti DiResti na prejšnji dirki? Je šlo na nož in centimetre)... tam je zato, da v danih pogojih dosega najboljši možni rezultat. Ne pa da popuši na kvalifikacijah (kar sicer je, samo ajd, tam se ne delijo točke), se narobe postavi na štartu, samovoljno ugasne motor, prehitro vozi skozi bokse in na koncu odstopi.

Torej MS bi se naj šel "Kimi Style" dajati s NR in dokazal bi s tem točno kaj, da je torej najboljši?


Prvo naj z istim dirkalnikom sploh vzpostavi pogoje za tako obračunavanje. Kimi jih lahko - in to je ornk razlika.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

pirat ::

Sezona 2010:
Nico Rosberg 142 točk
Michael Schumacher 72 točk

Sezona 2011:
Nico Rosberg 89 točk
Michael Schumacher 76 točk

Sezona 2012 (trenutno):
Nico Rosberg 77 točk
Michael Schumacher 29 točk

Saj komentar v resnici ni potreben, ne?

pirat ::

Neposredna primerjava moštvenih kolegov v sezoni 2012 po številu zbranih točk:
Alonso : Massa = 164 : 25 = 6,5-kratnik
Webber : Vettle = 124 : 122 = 1,0-kratnik
Hamilton : Button = 117 : 76 = 1,5-kratnik
Raikkonen : Grosjean = 116 : 76 = 1,5-kratnik
Rosberg : Schumacher = 77 : 29 = 2,7-kratnik
Perez : Kobayashi = 47 : 33 = 1,4-kratnik
Maldonado : Senna = 29 : 24 = 1,2-kratnik
Di Resta : Hulkenberg = 27 : 19 = 1,4-kratnik
Vergne : Ricciardo = 4 : 2 = 2,0-kratnik

Slabše razmerje v številu zbranih točk proti uspešnejšemu moštvenemu kolegu ima od Schumacherja le še Massa... In kot je povedalo že par drugih - najbolj realno ogledalo je moštveni kolega v istem bolidu...

Yugos ::

pirat je izjavil:

Neposredna primerjava moštvenih kolegov v sezoni 2012 po številu zbranih točk:
Alonso : Massa = 164 : 25 = 6,5-kratnik
Webber : Vettle = 124 : 122 = 1,0-kratnik
Hamilton : Button = 117 : 76 = 1,5-kratnik
Raikkonen : Grosjean = 116 : 76 = 1,5-kratnik
Rosberg : Schumacher = 77 : 29 = 2,7-kratnik
Perez : Kobayashi = 47 : 33 = 1,4-kratnik
Maldonado : Senna = 29 : 24 = 1,2-kratnik
Di Resta : Hulkenberg = 27 : 19 = 1,4-kratnik
Vergne : Ricciardo = 4 : 2 = 2,0-kratnik

Slabše razmerje v številu zbranih točk proti uspešnejšemu moštvenemu kolegu ima od Schumacherja le še Massa... In kot je povedalo že par drugih - najbolj realno ogledalo je moštveni kolega v istem bolidu...


ja primerjava bi bila legalna če bi oba imela enako delujoč dirkalnik!
MS je trenutno malo slabši od NR po refleksih, to je logično ni več mlad, ampak ne tako slabši ker ima izkušnje, nima pa avta ki bi deloval kot treba...

TribesMan ::

Rosberg vozi že 7. sezono v F1... tako da ni glih nek "zelenc"...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Icematxyz ::

Kimi se je vrnil pred 11 dirkami in postal prva violina v moštvu in brez težav obvladuje sotekmovalca v moštvu. MS se je vrnil pred 49 dirkami če sem prav izračunal, niti prebližno ni prva violina v moštvu, čeprav se moštvo na vse pretege trudi, da bi bil bolj konkurenčen, poleg tega ga pa moštveni kolega drži na ketni odkar se je vrnil.


Da s tem da se je Kimi usedel v konkurenčen bolid s katerim lahko tudi zmagaš in začel torej kazati svoje znanje tudi proti moštvenem sovozniku. MS se je pa usedel v samokolnico na 4 kolesih, katera je šele letos na začetku sezone začela nakazovati resnejši potencial po uvrstitvah v TOP 6 in sam sem napisal svoje mnenje zakaj v tem obdobju ne vidim pretirane potrebe po tem, če MS "premaga" NR, ker ne verjamem, da je za to prišel nazaj v F1, da bo se usedel v samokolnico in tekmoval na nož s moštvenim kolegom za sedmo? mesto.

Te teorije MS vs. NR in kako bi naj bilo da bi bilo prav bolj nizajo "poznavalci" in ob tem na primer gladko malo ignorirajo neka dejstva s letošnje sezone, katerih ne moreš ignorirati, če želiš podajati takšne zaključke o "kvalitativni razliki" med voznikoma.

Sedaj vozi v F1, kjer nikdar, v nobenem krogu dirke, dirkalnik ni takšen kot bi si sam želel in ne more narediti dobrega rezultata. Pač ima eno pomanjkljivost, ki se tekom prve kariere ni pokazala, ker je bil princip tekmovanja drugačen. Res pa je da tudi nima 0,5-1 sekundo na krog hitrejšega avta, kot ga je imel v sezonah 2000, 2001, 2002 in 2004. Pa moštveni kolega ga lahko (ima pravico) premaguje, saj se spomniš kaj se je dogajalo v preteklosti.


Da, če pogledaš le kakšno statistiko sezone bi lahko povlekel takšne zaključke, če pa spremljaš dirke in ne ignoriraš dejstev pa se s tem pač ne strinjam.

Tiste dirke, kjer je MS imel na voljo konkurenčen bolid je prikazal, da še to ima. Letos je bilo takšnih dirk, kjer bi imel na voljo takšen bolid zelo malo, ampak kljub temu ocenjujem, da Mercedes je na pravi poti in da bo le še stopnjeval formo, kljub tej zadnji dirki na katero so pripeljali popolnoma nekonkurenčen bolid.

MB trenutno mogoče res ni konkurenčen, za celotno sezono pa tega ne moreš trditi, saj je ta bolid vendar dobil eno dirko!


Da in za to pravim, da Mercedes je na pravi poti in stopničko počasi a vztrajno pomika višje in če na začetku sezone ne bi bilo v moštvu MS določenega vzroka za okvare bolida bi ta sezona bila čisto nekaj drugega. Mercedes s obema dirkačema verjetno dokaj redno v TOP 6. Letos se to ni izšlo torej, ampak ključno se mi zdi da še letos pokažejo/dokažejo da so ekipa za TOP 6.

Ja. Če nisi sposoben premagati moštvenega tekmeca, pol je v F1 vsaj en voznik boljši od tebe. In to voznik, ki je edina neposredna primerjava. F1 je zelo tekmovalen šport in če nisi tam zato, da premaguješ ostale... nimaš tam kaj iskat. In še enkrat, mogoče se pa le prime - v F1 je moštveni kolega/nasprotnik najbolj objektivno merilo sposobnosti/hitrosti/konsistentnosti voznika.


Da in nekdo ki gleda dirke in ne pogleda le lestvice ve, kaj se je v začetku sezone dogajalo s bolidom MS in kako se je MS odrezal proti NR, ko okvar več ni bilo in ko je dirkalnik bil koliko toliko konkurenčen.

Prepričan sem, da trenutno primarna tarča/merilo za MS ne predstavlja NR in tudi če bi mu jo letos je v formi in na dirkah, kjer je to dopuščal bolid ni imel težave tega tudi prikazati v praksi.

Ne vem pa kaj konkretno te moti pri potezi, ki jo je Kimi uporabil za obrambo položaja proti Grosjeanu? Isto bi naredil proti komerkoli (si gledal prehitevanje, ki ga je izvedel proti DiResti na prejšnji dirki? Je šlo na nož in centimetre)... tam je zato, da v danih pogojih dosega najboljši možni rezultat. Ne pa da popuši na kvalifikacijah (kar sicer je, samo ajd, tam se ne delijo točke), se narobe postavi na štartu, samovoljno ugasne motor, prehitro vozi skozi bokse in na koncu odstopi.


Ni bil to očitek, ampak point je bil, da če se MS usede v samokolnico s 4 kolesi je verjetno dovolj zrel za to, da je torej ocenil, da je borba z NR na takšen način za katero 7 mesto? bolj sama sebi namen. Cilj je najprej priti s dirkalnikom v TOP 6 in potem dirka z drugimi in po potrebi tudi s NR, zakaj pa torej ne.

Saj komentar v resnici ni potreben, ne?


Torej MS viša formo če prav vidim in če si vsaj malo gledal letošnjo sezono potem veš kaj se je dogajalo, če pa tega ne veš in recimo da moje osme razlage nisi prebral potem pa komentar res ni več potreben.

MS je trenutno malo slabši od NR po refleksih, to je logično ni več mlad, ampak ne tako slabši ker ima izkušnje, nima pa avta ki bi deloval kot treba...


Ne reflekse je pokazal v Monacu, da so še dobri.

barakus ::

Z veseljem sem spremljal tole temo dokler se niste začeli prerekati o MS. Čakam in čakam, kdaj se bo to končalo ma se nikoli, če bi večina nehala odgovarjati trollu Icematxyz bi bil že zdavnaj mir.

Zdelo bi se mi smiselno, da odprete novo temo namenjeno samo MS, da se ni treba tistim, ki nismo zainteresirani za MS, prebijati skozi te dolge speve.

Kaj menite?

Icematxyz ::

barakus je izjavil:

Z veseljem sem spremljal tole temo dokler se niste začeli prerekati o MS. Čakam in čakam, kdaj se bo to končalo ma se nikoli, če bi večina nehala odgovarjati trollu Icematxyz bi bil že zdavnaj mir.

Zdelo bi se mi smiselno, da odprete novo temo namenjeno samo MS, da se ni treba tistim, ki nismo zainteresirani za MS, prebijati skozi te dolge speve.

Kaj menite?


Ne v tej temi bom načeloma po vsaki dirki podal svoje mnenje, ker je to tema o F1 in če pa komur ni moje mnenje všeč pa nanj ne rabi odgovarjat ali ga brati, torej toliko z moje strani, ker si naslovil vprašanje na mene in očitno spregledal, da v temi ne odgovarjam sam sebi? Sedaj pa vprašanje naslovi še nekoliko širše, torej na ostale, ki na tem področju radi natolcujejo in ignorirajo dejstva, če jim to odgovarja. Če pa torej meniš, da bi v tej temi odslej sodelovali le še uporabniki, ki bi o MS le še natolcevali ali da o MS v temi o F1 naj ne bi več govorili in se skrivali pri tem za "statusom poznavalca" pa te moram žal vsaj z moje strani razočarati in pa a si uporabnik @barakus morda to ti, saj veš na koga torej mislim! ;)

Zgodovina sprememb…

barakus ::

Narobe si razumel, v bistvu se strinjam in sem točno to kar predlagaš že storil.

Drugače pa za kreganje sta potrebna dva in očitno ni nobena stran dovolj modra, da bi odnehala. Zato sem predlagal posebno temo, ker bi bilo škoda (z mojega vidika bralca) da se tema sprevrže v kregarijo peščice oseb okoli MS.

Pa lep pozdrav.

Icematxyz ::

Narobe si razumel, v bistvu se strinjam in sem točno to kar predlagaš že storil.


Bravo in tako se torej dela.

Drugače pa za kreganje sta potrebna dva in očitno ni nobena stran dovolj modra, da bi odnehala. Zato sem predlagal posebno temo, ker bi bilo škoda (z mojega vidika bralca) da se tema sprevrže v kregarijo peščice oseb okoli MS.


Dvomim, da bi ostali v tej temi zmogli, da ne bi omenjali in natolcevali o MS, nenazadnje v tem odgovoru ne zaznam 0 s moje strani in glej ga zlomka... Drugače pa z moje strani ti lahko trenutno ponudim kvečjemu kakšen mesec dni, katerega sedaj lahko mirno porabiš v tej temi v pogovorih o kakšni torziji in tako naprej seveda. Ostale pa sam vprašaj.

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Rosberg vozi že 7. sezono v F1... tako da ni glih nek "zelenc"...


Tolko ma MS samo naslovov... in to mu je glavni benchmark - od njega se pričakuje več. In kot se je zgoraj pokazalo s par statistikami, je trend jasen. MS ne zmore konkurirati moštvenemu kolegu, ki ima iste materialne pogoje za dirkanje. Zakaj je temu tako... pa naj ugibajo razni vrači, čarovnice in še kdo na tem forumu. IMHO pa je preprosto prestar (in z preveč zgodovine), da bi se lahko kosal z "mularijo" in sodobnim tempom razvoja v F1.

Zdaj se pa ne mislim več ubadat s tem.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Yugos ::

Daedalus je izjavil:

Rosberg vozi že 7. sezono v F1... tako da ni glih nek "zelenc"...


Tolko ma MS samo naslovov... in to mu je glavni benchmark - od njega se pričakuje več. In kot se je zgoraj pokazalo s par statistikami, je trend jasen. MS ne zmore konkurirati moštvenemu kolegu, ki ima iste materialne pogoje za dirkanje. Zakaj je temu tako... pa naj ugibajo razni vrači, čarovnice in še kdo na tem forumu. IMHO pa je preprosto prestar (in z preveč zgodovine), da bi se lahko kosal z "mularijo" in sodobnim tempom razvoja v F1.

Zdaj se pa ne mislim več ubadat s tem.


brezveze govoriš, te hejterji mislijo da ko bo Niko končal kariero in seveda ne bo imel toliko naslovov, da bo smatran kot boljši ker je zmagoval človeka ki je prišel nazaj brez prave motivacije(kok naslovov že?). Koliko ljudi pri teh letih sploh dirka?
Navijam da vsaj osvoji kako prvo mesto, je pa mogoče tisti Monaco bil edina šansa...

Mislim da se on zaveda da tudi Mercedes ne bo ostal njegov varuh in mu bodo pomoje sami rekli naj neha ali pa mu bodo morali dati slovo...
Nikakor pa ta vrnitev ne more uničiti njegovega statusa, on ni več mlad, avto ni več vrhunski...

sammy73 ::

rb750 je izjavil:

obstajajo naprave imenovane fotoaparat


Na linku, ki si ga podal, sicer ni eksplicitno napisano, vendar logično izhaja iz opisanega načina uporabe, da je za zajemanje slike z napravo, imenovano fotoaparat, običajno poteben človek. Če bi vsebino navedenega linka prebral (ali vsaj razumel), bi mogoče razbral tudi drug pomen zastavljenega vprašanja: "Si ti posnel fotko". Sicer pa sploh ne vem, zakaj z neumestnimi pripombami odgovarjaš na vprašanja, ki niso zastavljena tebi.
strani: 1 ... 47 48 49 50 51 ... 74


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114662185 (20934) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985498 (48743) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267259 (29638) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240219 (19373) PIPI
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116759277 (31597) 'FireSTORM'

Več podobnih tem