» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
44 / 74
»»

Jst ::

OD kje pa informacija, da ti dajo žakelj, če si prehiter???
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::

V nekaterih prvenstvih res dajo eno utez v avto, nevem pa ce je ravno cement :> Bom pa poiskal in ce najdem, nalimam link.

Gre se za prvenstvo Super GT. Za DTM pa se nisem slisal, da bi kaj takega poceli.
Nissan GT-R @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Good Guy ::

Tudi v F1 bi pred parimi leti lahko prišlo do tega. Leta ko je šumi s ferarijem zmagoval, pa ni važno iz katerega štartnega mesta(1,zadnji...), se je govorilo da bi dominanco ferrarija lahko končali z obtežitvami le tega.

ABX ::

PrimozR je izjavil:

ABX in ta fora je gay zakaj? Ker ne more ves čas zmagovati tvoj favorit?


Preveč cheap fora za omejit najboljše.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Tako cheap, da dejansko deluje!

BTCC in WTCC pred leti sta imela ta sistem. Kako je zdaj pa ne vem, ne spremljam več WTCC-ja, BTCC-ja pa nikoli nisem prav pretirano. DTM je pa imel weight penalty sistem pred 20 leti.

Jst ::

>DTM je pa imel weight penalty sistem pred 20 leti.

Jaz sem gledal DTM takrat, ko sem za dve leti nehal gledati F1 - spremljal sem jo (lestvice). In takrat so itak bili samo Audiji in Mercedesi, tako da ne vem, kako bi lahko imel en voznik kakšno veliko prednost. Je pa res, da nimam blage veze o zgodovini DTMa, za razliko o F1.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Včasih je motors.tv prenašal DTM, kjer sem tudi gledal. Sedaj omenjeni kanal več ne prenaša, pa me zanima, če ima T-2 kakšen ENG TV kanal, kjer prenašajo dirke?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Jah saj zdaj je pa zraven še BMW z M3. Itak imajo pa vsi trije proizvajalci enako osnovo za 4.0 V8 motor ter spec menjalnik, zadnjo premo in zadnje krilce. Vsaj pred par leti ej bilo tako. Preostanek karoserije so poslali v vetrovnik in ju (takrat BMWja še ni bilo) uravnotežili. Torej je bil par kljub različnima proizvajalcema izredno enak.

Voznik bi pač izstopal, če bi bil res dober, Senna klasa v najboljših primerih. Za takšne primere so imeli weight penalty, da ni nekdo že sredi sezone pobasal naslov z vsemi zmagami. Umetno ja, ampak zabavno za gledalce, ker je na cesti akcija.

driver_x ::

Saj pri golfu tudi imamo hendikep, pa se nihče ne pritožuje.

ABX ::

Ker nobenega ne zanima? :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Pri golfu je smiselno že v pravilih, če je nekdo 4 luknje naprej... Pri dirkanju pa...?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

SebaR ::

GT vs. F1 najbolj vidno pri 22sec.

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

driver_x ::

Jst je izjavil:

Pri golfu je smiselno že v pravilih, če je nekdo 4 luknje naprej... Pri dirkanju pa...?


Smisel je v večji izenačenosti tekmovalcev in posledično bolj zanimivih dirkah, kar prinaša večjo gledanost in več denarja.

PrimozR ::

Niso to glih GT avti. Ene par Radicalov, sem pa tja star porš, najde se kak Caterham pa ujel sem enga Focusa, morda RS-a. Pod GT avte bi jest dal razne Zonde, Ferrarije, in podobno zalego, ki bi morala biti hitrejša od teh na sliki (okej, od Radicalov ne).

Itak se pa že v Le Mansu lepo vidi razliko med pravimi GT (dirkalnimi) avti ter prototipi, ki so skorajda F1 avto, le da tam vozijo z bistveno manj downforcea, ker imajo low drag konfiguracijo.

Jst ::

Audi R18 e-tron quattro, zmagovalec 24h Le Mans 2012, je kot pokriti bolid F1:


(Slika je iz 2011)

900Kg, 532bhp. Res da je Le Mans "endurance" race, ampak vseeno bi rad našel podatke o pospeških, porabi,...

Ter kateri avtomobil se najbolj približa hitrosti F1. Ne v ravni liniji, ampak na kakšnemu dirkališču z dolgo ravnino ter hitrimi in počasnimi ovinki.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

V teoriji pokrite gume bi morale biti v prednosti pred odprtimi. Ampak FIA ne verjamem da bi dovolila kaki kategoriji biti hitrejša od F1. In seveda je potrebno upoštevat voznike, trenutno smo na meji kar lahko telo prenese.

Jaz pri 6g sem videl črno belo in imel "tunnel vision". Če si res maher, verjetno prideš na 7G, samo za koliko časa?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Ja čak, 6g konstantno al momentno? Tile fantje v F1 vlečejo 5 g za par sekund, potem je pa mir. Mislim, ni mir, ampak se smer spremeni. Pa mal drugače je, če greš v centrifugo, kjer te zabije navzdol. V F1 avtu te pa v vse druge smeri, kot navzdol (razen v kakem Eau Rougeju).

ABX ::

Navzdol je še najbolj prijetno. Ker navzdol je naravna sila (1g), na vse ostalo nisi navajen.

Ampak res je, vse je odvisno od časa ki si na teh G-jih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

Ja, najbolj prijetno je, ko ti iz možganov odteče kri. Kar se nekoliko težje naredi pri pospeških, ki so vzporedni s tlemi.

ABX ::

Res je, več zdržiš pri pospeški ki so pravokotni hrbtenici.

Ampak vprašanje ostaja, še koliko lahko potisnemo človeško telo pri F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

broken/link ::

http://f1.rtvslo.si/index.php?id=news&t...

bi bilo super, če se bi to zgodilo. ker potem bi bilo spet tako kot včasih, ko so se gumarji prilagajali ekipam in ne obratno. ker letošnja komedija z gumami je res komedija v pravem pomenu besede.

njok ::

Mah nevem, meni se ne zdi tako kriticno, da bi bilo treba spreminjati. Veliko bolje kot izenacevanje z obtezevanjem, o katerem se je tu debatiralo pred kratkim. Je pa vprasanje, ce bojo lahko gume to prinasale v nedogled.

Good Guy ::

njok je izjavil:

Mah nevem, meni se ne zdi tako kriticno, da bi bilo treba spreminjati. Veliko bolje kot izenacevanje z obtezevanjem, o katerem se je tu debatiralo pred kratkim. Je pa vprasanje, ce bojo lahko gume to prinasale v nedogled.


Glede na to da dirke odločajo gume in ne dirkači je nekak smiselno

broken/link ::

true. Letošnjo sezono se govori samo o eni stvari: gumah. Sej dirke so zanimive, ne rečem da niso, ampak to ni dirka, to je loterija. Ali dobiš prave gume, ali jih pravilno ogreješ, ali jih ogreješ na pravo temperaturo, ali jih OK obrabljaš, ali je avto OK nastavljen, ali je vreme pravo, ali je asfalt lep ali je robnik pravilno nameščen,.... vse je bolj pomembno kot hitrost voznika. bv pa taka formula. Jebeš gume. Kar bi moralo bit najmanj pomembno je atm najbolj.

ABX ::

Vsi dobijo iste gume in tako je prav.

V preteklosti je Ferrari zaradi svoje močne politike in ekonomije dobila namenske gume za katere se je proizvajalec bistveno bolj potrudil kot za ostale. To ni F1, ampak klientelizem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

broken/link ::

ne pravim da se je treba vrnit v preteklost, pravim samo, da bi morale biti grajene gume na podlagi avtomobila in se bi morale gume prilagajat avtu in ne obratno. motoGP deluje na tak princip in se nihče ne pritožuje :) vedno se lahko postavi neka pravila, neke standarde, potem "drobne nastavitve" so pa odvisne od samega sodelovanja med ekipo in gumarjem.

ABX ::

Se ne da kontrolirat da ne bi kdo zlorabil sistema.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

driver_x ::

Good Guy je izjavil:

Glede na to da dirke odločajo gume in ne dirkači je nekak smiselno


Dirk nikoli niso odločali samo dirkači, ampak kombinacija vsega. Čeprav je po eni strani dobro, da je zaradi enega proizvajalca gum večja izenačenost med moštvi, se po drugi strani letos vseeno vse preveč vrti okoli gum. Ampak to bi lahko rešili že sedaj, z drugačnim pristopom k izdelavi gum. Verjetno pa je tako početje namerno, saj želijo z večjo izenačenostjo doseči večjo gledanost.

dzinks63 ::

V F1 bi morali moštvu kot takemu glede izbire gum pustiti popolnoma svobodno izbiro, na svetu je veliko proizvajalcev gum, od mega korporacij do bolj ekzotičnih. Skupna zmaga v F1 je je cel paket, v bistvu se gre za zmago moštva, dirkač je samo en element lego kock v celotno zgradbi, kateri si na ta račun prilasti naslov svetovnega prvaka. Nikoli ne bo nihče prvak v neki skantani ekipi, ampak mora vse skupaj kot celota nekako klapati. Že sedaj izbira lastnik moštva za svoj avtomobil najprimernejši motor, najboljše inženirje in mehanike, najboljšega dirkača in še kaj, po vsej tej logiki bi morali tudi najboljše gume , katere bi bile izdelane le v okviru predpisanih dimenzij.

ABX ::

So že imeli svobodo izbire. Top moštva najdražje, ostali kar so si pač lahko privoščili. In še med top moštvi so nekateri dodatno plačevali za namenski razvoj.

Not good.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Sem dokaj zadovoljen s letošnjo sezono tako da sploh ne vem o čem se sedaj govori, oziroma rešitve glede gum za kaj točno se išče? Saj pa še imaš vedno moštva z najboljšim paketom pri vrhu in tudi voznik še vedno dela razliko?

Čisto OK je, ko bodo pa to znali dokaj rutinirano zaobiti pa bo treba najti kaj drugega.

Good Guy ::

Fora je ker so si gume preveč različne(ne glede na to da so od istega proizvajalca). Fura dirkač z 2 paketoma trdih gum. S prvim paketom hitr ko strela drugi paket z istimi pogooji pa mu zliže v 5 krogih, ostalih 10 pa je srednja žalost oz nič podobno drikanju.

Icematxyz ::

Čisto OK je tako, ker z vidika gum ne vidim "oškodovanja" moštev na način, da se ne bi ob optimalni dirki uvrstili na realno mesto, oziroma torej blizu le-tega.

ABX ::

Good Guy je izjavil:

Fora je ker so si gume preveč različne(ne glede na to da so od istega proizvajalca). Fura dirkač z 2 paketoma trdih gum. S prvim paketom hitr ko strela drugi paket z istimi pogooji pa mu zliže v 5 krogih, ostalih 10 pa je srednja žalost oz nič podobno drikanju.


To ni res, gume so identične. Spreminja se temperatura, teža dirkalnika in količina gume na progi. Poleg tega imaš prime in optional tire, ki so različne. Na to dodaj da se gume čez 1 stinit obrabijo, pregrejejo ali so pod idealno temperaturo in imaš recept za zanimivo dirko.

sicer se lahko zgodi da kaka guma ni 100% ista kot ostale, ampak to je druga debata.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

broken/link ::

nobena guma ni 100% enaka ker niti ni mogoče da bi bila. Vsaka se razlikuje, te pirelijeve so pa itq tako občutljive, da se vsak promil odstopanja pozna. Mogoče rahlo pretiravam, ampak daleč od resnice pa to ni.

ABX ::

Imaš kak link kjer si prišel do tega zaključka?

Jaz še nisem slišal v kakem intervjuju da bi se ekipe pritoževale na ne-enakostjo gum ki jih dobijo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

dzinks63 ::

So že imeli svobodo izbire. Top moštva najdražje, ostali kar so si pač lahko privoščili. In še med top moštvi so nekateri dodatno plačevali za namenski razvoj.


Gume niso tako velik strošek v celotnem paketu avtomobila, kot cena motorjev, dirkača, vetrovniki, tovarne za idelavo avtomobila, celoten razvoj, inženirji, najem dirkališć, testni vozniki in testiranja, ..., in še kaj

Seveda so v F1 top moštva in ostalo, drugače pa naj vpeljejo F1 tipa pokal, vsi enak avtomobil in dirkači pred tekmo žrebajo štartno stevilko s kakterim bodo vozili, kar pa F1 seveda noče biti. F1 je en velik biznis, potem je šele vse ostalo.

ABX ::

F1 je ena velika politika, niti si ne predstavljaš koliko denarja so pripravljeni nekomu potisnit v roko za pridobit eno majhno prednost.

Top voznik, ki je za 0.5 sekund hitrejši od povprečnega voznika v F1 je vreden 20M na sezono. Zdaj pa si računaj koliko so pripravljeni plačat za malce več razvoja gum za njihov bolid.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

dzinks63 ::

Lastnik moštva F1 ne bo sam vlagal denarja v razvoj gum. Specifikacije za gumo F1 so znane, na proizvajalcu gum je da naredi najbojšo gumo kar jih zna. Šef moštva da samo ponudbo za testiranje gum 10 ali 20 proizvajalcem kateri so gumo sposobni razviti, jo temeljito pretestirati in se odločiti za tistega, katera guma njihovemu avtomobilu najbolj ustreza. Potem pa sledi nakup po tržni ceni za takšno gumo in nič več.

Samo problem pri vsem skupaj je Eklestone, kateri v tem primeru ne bi imel roke nad njimi in mu iz tega naslova ne bi nič prikljapljalo v žep, tako da še dolgo ne bo nič kaj novega videti na tem obzorju.

Sicer pa vidimo koliko je pomeben denar v F1, Toyota je v prejšnjih sezonah v razvoj dirkalnika in vsega okoli njega zmetala goro denarja, dosegla pa praktično nič. Veliko bolj so pomebni skriti kvalitetni organizatorji in strokovnjaki, kateri stojijo zadaj za vsem skupaj.

ABX ::

Motiš se, F1 moštva bi stopila direktno do proizvajalca gum in zahtevala da jih dodatno razvijejo za njihove potrebe. Se je dogajalo dokler niso vse skupaj zaustavili.

In tudi če bi bili vsi poštenjaki, bi en Ferrari ustanovil lastno firmo in razvijal gume samo zase.

S tem da popolnoma zanemarjaš dejstvo da v končni fazi bi bil samo eden z najboljšimi gumami in vsi bi želeli gumo od njega. Potem pride Ferrari, pljune na mizo denar in zahteva da jih ene malo spremenijo ker jim tako pač ustreza. to smo že vse videli. Ko je MS zmagoval, samo Ferrari je imela Goodyear, vsi ostali Michelin.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

WarpedGone ::

Ko je MS zmagoval, samo Ferrari je imela Goodyear, vsi ostali Michelin.

Se še ni zgodilo.
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

Ok, nisem 100%, pa googlat se mi zdaj ne da.

Edit: Res je, takrat so vsi imeli Bridgestone. Le Ferrari je imela malo lepše od ostalih. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

Od kdaj je Ferrari ženskega spola?

Sicer so pa vsi imeli enake Bridgestonke. Le da so ostalim nekoliko manj pasale. Pa jim tudi to ni pomagalo na koncu.

ABX ::

Ker govorim tudi italijansko in v materinem jeziku je Ferrari ženskega spola.

Ta slovnica je malo čudna, odvisno v katerem jeziku govoriš tako se spol spreminja. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Za naslednje dni je napovedan dež.

Bwin favoriti za nedeljo.
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 3.25
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 4.50
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 6.50
Mark Webber (AUS/Red Bull) 7.00
Kimi Räikkönen (FIN/Lotus) 13.00
Michael Schumacher (GER/Mercedes) 15.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 17.00

Webber je pridobil kar nekaj točk v primerjavi s prejšnjimi dirkami.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Ha, ha, enih par dobrih na račun pnevmatik.

Glavna značilnost, kot vsi veste, letošnjih vpnevmatik je, da niso ravno najbolj okrogle. Druga stvar je, da je Pirellijev "RTS department" vgradil v vsako zmes pnevmatik točno določeno življenjsko dobo, ki jo lahko vsako moštvo ubije z napačnim setupom ali napačno vožnjo sam dirkač (videli letos že na parih dirkah). Naslednja stvar je performance gume, ki se izvleče ven v najmanjšem temperaturem oknu, od kar to merijo. Če so pred leti gume delovale med 80-90 stopinjami, danes vemo, da Alonso spravlja mehko zmes Pirellija do 130 stopinj, da dobi tisto kar potrebuje. 5% odklon od te vrednosti se smatra kot, da guma ni ogreta, ker ne nudi nobenega oprijema. Ravno tako so lani poslušali, da je razlika med SS in H gumo do 1,8s, zato so letos poiskusili te vrednosti zmanjšat, tako naj bi bil letošnji odklon med SS in H gumo do 0,9s. Najlažje so to storili tako, da so progresivno gume zmehčali, ko so ukinili najbolj trdo in naredili novo super mehko gumo.

Gume so enake za vse, za vsa moštva. Pnevmatike izgledajo kot odločilne, ampak to samo zato, ker je FIA tako skrčija pravilnik, da so dirkači po par desetink na krog narazen; top 15, v kolikor nihče ne najde nekakšne boljše nastavitve, ali pa doda nekaj lastnega v tisti krog. Torej imamo prvenstveno zelo omejen pravilnik, ki je porinil (in največ odvzel RBu) moštva skupaj. Pirelli je samo nadaljeval tisto zakar je bil poklican in trenutno se zdi, da ena pnevmatika odloči dirko.

Mogoče je držalo to za začetek sezone, ampak v tem delu (in do konca) bodo in SO moštva precej dobro seznanjena s tem, kaj določena guma lahko da in kaj ne. Torej bo odločal setup/vreme, taktika in voznik. Gume so pa takšne kot so in so za vse enake.

Webber je pridobil kar nekaj točk v primerjavi s prejšnjimi dirkami.

Sej je drugi v prvenstu. Grosejan? Na splošno si Lotus veliko obeta, sicer je pa Madžarska drugi Monaco (torej MB) in ker tudi Nemčija ni ravno dost drugačna, tudi zato dirko veljata oba Mercedesa kot favorita. Seveda ob RedBullu in Ferrariju, poleg Lotusa, veliko prenavljajo tudi pri McLarnu. Skratka vse po starem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Niso ravno najbolj okrogle? Wut?

ABX ::

Romain Grosjean (FRA/Lotus) 19.00
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Video ;)


Niso ravno najbolj okrogle? Wut?

http://www.f1technical.net/forum/viewto...
Ciljal sem na to in kako jim ta oblika povzroča "blistering".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Blinder ::

ABX je izjavil:

Ker govorim tudi italijansko in v materinem jeziku je Ferrari ženskega spola.


Dobro ti gre. 3/4 slovencev niti ne zna napisat "maserati" pravilno.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
««
44 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430365576 (221171) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234945 (140771) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146131081 (89830) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177868 (141113) WarpedGone

Več podobnih tem