» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
45 / 74
»»

Yugos ::

Ališič ima prav glede Alonsa, ne razume kako se pritožuje glede dežja, prejšnja generacija o tem sploh pomišljala ni.

Super Sonic ::

Sej ni bil samo Alonso, je tudi MS povedal da ne gre - njemu pa kot vem, ne ugovarjaš. V bistvu se vseskozi pritožujejo le nad nasedanjem dirkalnika, ker je skidblock praktično milimeter od tal, v takem pa kakšen centi in pol.

Sedaj pa vprašanje za forumske strokovnjake: ali lahko tisti, ki so za Q3 dvignili svoje dirkalnike največ, jutri pred štartom spustijo dirkalnik nazaj dol?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

Sej ni bil samo Alonso, je tudi MS povedal da ne gre - njemu pa kot vem, ne ugovarjaš. V bistvu se vseskozi pritožujejo le nad nasedanjem dirkalnika, ker je skidblock praktično milimeter od tal, v takem pa kakšen centi in pol.

Sedaj pa vprašanje za forumske strokovnjake: ali lahko tisti, ki so za Q3 dvignili svoje dirkalnike največ, jutri pred štartom spustijo dirkalnik nazaj dol?


Ališič je rekel samo za Alonsa.
Poglejmo zgodovino MS-a in ko je bil v letih Alonsa, kdaj se je je pritoževal ko je deževalo...

Naj teče, jutri na bo 50mm in več samo da se vidi da nekateri lahko tudi v največjem dežju ki ga pač v q3 ni bilo...

Super Sonic ::

Ališič je rekel samo za Alonsa.

Ne samo da slabo bereš, še poslušaš slabo. LOL.

Poglejmo zgodovino MS-a in ko je bil v letih Alonsa, kdaj se je je pritoževal ko je deževalo...

LOL nr.2.

Naj teče, jutri na bo 50mm in več samo da se vidi da nekateri lahko tudi v največjem dežju ki ga pač v q3 ni bilo...

Če bi bil jutri za dirko napovedan dež, bi videli precej drugačno zgodbo, to da je NIco zamudil najboljše razmere v Q2, pa prav nič ne pomeni, ker je 55 tisočink ločilo MSa od poslovitve v Q1. Gre pač za tveganje, jutri na dirki se bo pa seštelo. Upam, da ni šel kdo od prvih preveč visoko z dirkalnikom, predvsem Alonoso. Nevaren se mi zdi McLaren, ki mislim, da ima dober set-up za jutri.

ps
Rosberg je pa tako ali tako sabotiran s strani moštva ;P
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

Ališič je rekel samo za Alonsa.

Ne samo da slabo bereš, še poslušaš slabo. LOL.

Poglejmo zgodovino MS-a in ko je bil v letih Alonsa, kdaj se je je pritoževal ko je deževalo...

LOL nr.2.

Naj teče, jutri na bo 50mm in več samo da se vidi da nekateri lahko tudi v največjem dežju ki ga pač v q3 ni bilo...

Če bi bil jutri za dirko napovedan dež, bi videli precej drugačno zgodbo, to da je NIco zamudil najboljše razmere v Q2, pa prav nič ne pomeni, ker je 55 tisočink ločilo MSa od poslovitve v Q1. Gre pač za tveganje, jutri na dirki se bo pa seštelo. Upam, da ni šel kdo od prvih preveč visoko z dirkalnikom, predvsem Alonoso. Nevaren se mi zdi McLaren, ki mislim, da ima dober set-up za jutri.

ps
Rosberg je pa tako ali tako sabotiran s strani moštva ;P


vidim da z užitkom daješ komentarje ki nimajo veze z mojimi.
Kdo je Rosberga tukaj sploh omenjal?
Vedno kadar je bil dež je MS bil prvi ki je hotel dirkati Regenmeister ni bil zastonj izbran nadimek, lol, očitno nisi spremljal njegovo kariero podrobno.

cekr ::

Eno je, če nekdo reče, da je toliko vode, da se ne da vozit. Drugo pa je, ko dirkač zahteva, da se dirko prekine. MS je rekel, da se ne da vozit, ni pa zahteval prekinitev. Tudi pri Alonsu je bilo tako. Drugo pa je tisko kar je bilo na prejšnji dirki, ko je bilo res prehudo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Super Sonic ::

vidim da z užitkom daješ komentarje ki nimajo veze z mojimi.

Če ne razumeš odgovora, potem ti jaz ne morem pomagat. Če ti napišem da je Mikele ful mega špon dirku dans, sam da se pike talajo jutri - a bo?

Kdo je Rosberga tukaj sploh omenjal?

Ah... LOL nr.3 ;)

Vedno kadar je bil dež je MS bil prvi ki je hotel dirkati Regenmeister ni bil zastonj izbran nadimek, lol, očitno nisi spremljal njegovo kariero podrobno.

Jah 15 let nazaj res, ampak danes pa ne vem, a je kdo videl kakšnega Regenmeistra? A je to Alonso? Vettel? Webber? Button? Ne veš, ker je pravilnik F1 tako spremenjen in ne dovoljuje več posegov po kvalifikacijah, da si enga "fulrain setupa" ne bo privoščil nihče, če ve, da bo jutri suho. Včasih so si pa ga. Pa vmes so imeli še elektronska pomagala in gumarsko vojno. Pa te bom jaz vprašal; koliko je MS dvignil/spustil danes setup napram Alonsu? Ali pa Hamilton - v Q2 blestel, v Q3 poraz proti Buttnu. Gre zato, da mešaš zrak tle in napihuješ MSa -again.

Sicer pa ja, stvar je precej podobna prejšnji dirki, le da imamo malček manj dežja in malček drugačno stezo. Vse ostalo je pa zelo podobno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

vidim da z užitkom daješ komentarje ki nimajo veze z mojimi.

Če ne razumeš odgovora, potem ti jaz ne morem pomagat. Če ti napišem da je Mikele ful mega špon dirku dans, sam da se pike talajo jutri - a bo?

Kdo je Rosberga tukaj sploh omenjal?

Ah... LOL nr.3 ;)

Vedno kadar je bil dež je MS bil prvi ki je hotel dirkati Regenmeister ni bil zastonj izbran nadimek, lol, očitno nisi spremljal njegovo kariero podrobno.

Jah 15 let nazaj res, ampak danes pa ne vem, a je kdo videl kakšnega Regenmeistra? A je to Alonso? Vettel? Webber? Button? Ne veš, ker je pravilnik F1 tako spremenjen in ne dovoljuje več posegov po kvalifikacijah, da si enga "fulrain setupa" ne bo privoščil nihče, če ve, da bo jutri suho. Včasih so si pa ga. Pa vmes so imeli še elektronska pomagala in gumarsko vojno. Pa te bom jaz vprašal; koliko je MS dvignil/spustil danes setup napram Alonsu? Ali pa Hamilton - v Q2 blestel, v Q3 poraz proti Buttnu. Gre zato, da mešaš zrak tle in napihuješ MSa -again.

Sicer pa ja, stvar je precej podobna prejšnji dirki, le da imamo malček manj dežja in malček drugačno stezo. Vse ostalo je pa zelo podobno.


jaz ne napihujem MS, ti ga probaš dol dat. Dejstvo je da pri teh letih ne pričakujem dosti od njega in da več kot vsi pričakujejo.
Glede prejšnjih let pozabljaš da kadar je prišel v Ferrari se je avto praktično razpadal in je blestel v dežju, v mislih imaš pa šele leta ko so dohiteli Mclaren.
Govoriš kot da je MS vedno imel neka pomagala ostali so pa anglečki ki so vedno delali po knjigi.
F1 je šport kjer moraš znati nastaviti avto, MS je to očitno znal že z veliko slabšim Ferrarijem.
On je zdaj v "penzija" mode in pride sem bolj zato ker drugo ne zna delat, on nima iste motivacije ker je že toliko pred vsemi, plus leta so naredila svoje.

Prej smo bolj govorili o današnji mladini F1 ki je očitno veliko bolj zaščitena kot prejšnja generacija ampak očitno bolj joka na vsako stvar.
To je dejstvo!

PrimozR ::

Če nima motivacije kaj the hell sploh dela v tako omejeni, dragi in ekskluzivni seriji, kot je F1?!?!

Icematxyz ::

Rosberg je pa tako ali tako sabotiran s strani moštva ;P


Ne po tehničnih okvarah dirkalnika statistično ne vidim BISTVENEGA odstopanja od normalnega.

Drugače pa vidim, da je Ferrari letos nekako že uspel prelisičiti Red Bull in Mercedes torej enako Mclaren, kar sem nekako kot cilj za ti dve moštvi napovedal, če se ne motim že lani. Lotus je nekoliko premešal štrene, ampak menim, da Alonso vs. Schumacher do konca sezone preprosto mora sedaj biti cilj moštva Mercedes in da ker vsa področja, ki so jim povzročala težave v prejšnjih sezonah in jih sedaj dokaj suvereno obvladujejo že kažejo na položen temelj, ki že omogoča ob trenutni odlični formi Michaela Schumacherja pohod v TOP 6 in kot sem rekel za letošnjo sezono mora tarča/cilj biti že prelisičiti Ferrari, kar bo seveda težko, ampak letos preprosto mora že to biti cilj, ker drugih skrbi trenutno bolj ali manj v moštvu Mercedes nimajo!

Glede kvalifikacij: Michael Schumacher nas res v Q1 ni pustil ravnodušne in se je poigraval predvidevam predvsem s tistimi, ki mu ne privoščijo uspeha, kar je potem v Q3 popravil in postavil stvari nazaj na svoje mesto. Zadovoljen torej s predstavo, kakor tudi s prejšnjo dirko in tisto pred njo, torej v tem obdobju letošnje sezone, ko se je odpravil v moštvu vzrok težav tehničnim okvaram bolida!

Super Sonic ::

Ne po tehničnih okvarah dirkalnika statistično ne vidim BISTVENEGA odstopanja od normalnega.

Dej no! Mal se potrud. Mislim da je zelo prav, da če je bil MS sabotiran iz strani moštva (kar je po tvoje sigurno bil), da še Nica obravnamo enako? Ne? A je zdej statistika začela kikat-in?

Michael Schumacher nas res v Q1 ni pustil ravnodušne

Ma to so te dirkaški "magi" ko lahko vohajo 55 tisočink in točno vedo kako se poigravat. V bistvu imam občutek da ima setup narejen za dež, tako da če bo jutri suho si lahko predstavljaš kje bo. Nekaj takšnega kot na prejšnji dirki. Seveda se lahko motim in je izvlekel ven neverjetno reč in bo jutri celo najhitrejši. Kakšna je verjetnost za eno ali drugo, pa ve vsak zase. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Alexius Heristalski ::

Kaj je Regenmeister pokazal pametnega v dežju od Malezije 2001? Jaz se ne spomnim.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Icematxyz ::

Dej no! Mal se potrud. Mislim da je zelo prav, da če je bil MS sabotiran iz strani moštva (kar je po tvoje sigurno bil), da še Nica obravnamo enako? Ne? A je zdej statistika začela kikat-in?


Torej ko se bo zaporedoma nekaj dirk bolid okvaril in to le njemu in ne le primerjajoč s MS ampak na splošno in na najbolj nenavaden način je čas, da vpeljejo torej preiskavo in odpravijo vzrok, se pa načeloma ob slabših predstavah NR in napakah, ki jih občasno naredi s tem natolcevanjem nekoliko smešiš, še posebej, ker si nekako zagovarjal tezo, koliko boljši voznik je NR, če ga primerjamo s MS in to si celo argumentiral s tem, da MS kvari svoj bolid in glej ga zlomka, sedaj pa NR naredi kakšno napako in ko se MS po opravljeni preiskavi in odpravi vzroka bolid več ne kvari in se MS redno uvršča pred NR pa kar spet nizaš neke "zanimive" zaključke...

Ma to so te dirkaški "magi" ko lahko vohajo 55 tisočink in točno vedo kako se poigravat.


Točno tako, mojstri torej.

Nekaj takšnega kot na prejšnji dirki.


Kjer je MS dirkal dobro da in prikazal dobro formo, glede na bolid, ki ga je imel na voljo in sem napisal že nekajkrat, da sem s prikazanim torej zadovoljen.

V bistvu imam občutek da ima setup narejen za dež, tako da če bo jutri suho si lahko predstavljaš kje bo.


Dež bi v vsakem primeru ob optimalno odpeljani dirki pomenil, da bi MS naredil več razlike glede na bolid, ki ga trenutno ima, suho dirkališče pa v vsakem primeru pomeni, da ima Mercedes v TOP 6 zaradi slabšega bolida težave in torej mora MS pokazati še več in verjamem, da bo to torej in to ne glede na vreme MS jutri tudi storil.

WarpedGone ::

Okej, je naslednja dirka ampak dejmo počakat da se vsaj zaključi, OK?
Lepo je videt MS spet visoko ampak kaj potem?

Dokler so gume kakršne so, je vse skup kot navijanje kdo bo večkrat zmagu na tomboli in kdo bol pozna in 'obvlada' delovanje tistega žrebalnega bobna.

I.e. brez veze na nivoju neke resne analize in hkrati ful zanimivo za gledat s kokicami in kokakolo v roki.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Zdej si lahko pogledamo kako izgleda protokol dirkača pred samim štartom:

All the parameters are decided by Sunday lunchtime during a briefing with the engineers, from the number of laps we will do before coming onto the starting grid, to the number of practice starts ; everything is planned to the last detail.On the grid, once the engine has been started and the straight emptied, the first thing we need to do is a bite point learn. This means that we heat up the clutch and see how it is reacting. Once the car has stopped, we get into gear whilst staying on the brakes. The engine's revs then go up to force the clutch to react. My engineer would collect that data instantly to integrate it into last minute calculations.

Potem sledi inštalacijski krog, kjer, tega tudi sam nisem vedel, med drugim lahko prenastavljajo sklopko.
When the lights turn green I do a real practice start. My electronics engineer can then control and adjust the parameters that will be used at the race start one last time. He will then tell me if I did everything in the right order. This is also the time when I change KERS mode to be able to exploit it 100% when the lights go out. My engineer then gives me final instructions over the radio ; engine map selection (done on the steering wheel), clutch set up and the moment when I need to activate the KERS. Before the last corner I do another bite point learn to heat up the clutch one last time. Before I stop on the grid I do a few burnouts to put heat into the tyres.

Sledi še sam štart:
When I stop on the grid, I go into neutral because the wait is quite long. My engineer will tell me when the last car comes onto the grid, which is the signal for me to go in to first gear whilst staying on the brakes to ensure that the car doesn't move ; pulling in the two clutch paddles on the back of the steering wheel and holding them down. When the second light goes on I push down the accelerator to an exact point at which I must stay and not move.
When the lights go out I let the left side clutch paddle out, the car gets in to motion and after a few meters I let go of the second paddle on the right. Depending on the grip, I should be fully on the throttle before going into second gear and then I can release the KERS. In less than 30 metres I know if the start was good or not. Then it's just the length of the race left to go!


Zadevo je tako lepo opisal Romain Grosjean.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

To je že staro, ampak zanimivo. Hamilton je dve/tri dirki nazaj slabo štartal in mi ni bilo jasno, kaj govori, ko pravi, da so v inštalacijskem krogu prenastavili start proceduro...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Good Guy ::

njok ::

Kakor sem razumel na sky imajo sedaj moznost popraviti ECU nastavitve in startati iz boksov - lahko se pa tudi odlocijo narediti pritozbo na ugotovitev in dirkajo kot da ni nic, s tem da so njihovi rezultati ves cas pod vprasajem (na koncu ne smejo na stopnicke), dokler se zadeva razcisti.

Sicer sem pa slisal da gre za neke vrste traction control - ne razumem povezave z aereodinamiko v zgornjem clanku?

Super Sonic ::

To je že staro, ampak zanimivo.

To je res, ampak je bilo tu to spregledano zaradi čvekanja o MS, kjub temu da je bilo večkrat linkano.

Sicer sem pa slisal da gre za neke vrste traction control - ne razumem povezave z aereodinamiko v zgornjem clanku?

TC? Povečuje podtlak, ki ga rabijo, ker so včeraj dvignil avtomobil. To da bi štartal iz boksov grem pa preverit okol.

S kaznijo ne bo nič.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

njok ::

No further action for RedBull


Zgleda, da so jih uspeli prepricati, da je njihova interpretacija pravil ok.

Yugos ::

Good Guy je izjavil:

http://f1.rtvslo.si/index.php?id=news&t...

ti ti RB


rtv ma napačne podatke, oni zvišujejo navor!

in simple terms, Red Bull are using an illegal engine map setting to increase torque at the mid-range to increase the amount of exhaust gas at low speed. This exhaust gas is then passing through the diffuser, which results in off-throttle blowing, a practice which was clamped down on season.

Super Sonic ::

Zgleda, da so jih uspeli prepricati, da je njihova interpretacija pravil ok.

Fanatiki so dobro povzeli z izjavo "The stewards' decision basically says 'it would break the rules if we'd written them properly'."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

njok ::

Ja, mislim, da je na obvestilu komisarjev pisalo nekaj v smislu: "while we don't agree with [RedBull's] explanation, we found they don't infringe on the text in the rules".

Tako debata se bo zagotovo nadaljevala, najbrz bodo pravila popravili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

JC Denton ::

Me zanima, če bo FIA zdaj dopisala pravila in jih bodo morala moštva upoštevati že v kratkem. Ali pa bodo sedaj vsa moštva delala podobno kot RB.

Super Sonic ::

Oba Sauberja letita, to taktika od včeraj, ki je pametna. Vettel bo pa spet mal gemblu zgleda.

He, he, Hamilton... LOL ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

galimim ::

Vettel je brez KERSa. Tole bo še zanimivo
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Super Sonic ::

Uf, 30 krogov za MSa na trših gumah... Naporno ;)

Ma ga je Hamilton čist ob živce spravu, je stisku gumb do konca... No, če sem malo resen, lahko da bodo samo resetiral sistem. Ne bo prvič.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Hamilton pulls away from Vettel and starts to close on Alonso. This is very unusual situation, but in theory Hamilton is doing nothing wrong.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Pa sej to je jasno, pač odloču se je, da bo dirkal med njimi. Samo Vettel je takoj tečen. Verjetno sedajle še Alonso uničuje gume ko brani pozicijo po nepotrebnem.

Sicer pa Alonso dela čudeže, praktično je brez potlaka, ker ima ravno nastavljen za visoko hitrost.

Tole bi znal Button dobit - dirko mislim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Kako to, da se je Button kar na enkrat "zbudil" v tej dirki?

edit: mislim, glede na to, da je prvo dirko zmagal, potem pa se je boril za točko ali dve.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Yugos ::

Vettel je k balkanc ko začne z rokam rogovilit, ne bi rekel da je Nemec, kot da sebe gledam ko popenim.

Upam da Gumbek resno napade.

Super Sonic ::

Alonso vozi čez vse meje. Mislim ne samo, da je najboljši dirkač trenutno v polju, ampak tudi za kakšno klaso od vseh, od večine pa celo dve klasi boljši. Ne pozabit, da je Button včeraj vozil skoraj 3s slabše v dežju. Neverjeten je, res.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

MS bi trenutno izgledakl ob njem kot nebogljeno pišče, no sej to že tko, samo če bi vozila enak avto bi še bolj bolel. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Button bo drugi, nima več šans, da prehiti Alonsa. V bistvu se Buttnu še Vettel nevarno približuje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Ja, ta bo zelo tesna.

Bravo Alonso, MS -4 / Rosberg +11. Tolk o regenmajstru. Big lol!

Super dirka!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

Ja, ta bo zelo tesna.

Bravo Alonso, MS -4 / Rosberg +11. Tolk o regenmajstru. Big lol!

Super dirka!



Poglej blesavce, neverjetno za njih je celo slabši položaj boljši, taki celo matematiko sebi priredijo, patetično.

Super Sonic ::

Vetetl pa dejansko je šel mimo ko ni bil na stezi...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Jup, precej sporno prehitevanje. Upam, da ne bo zlahka usel s tem.

Super Sonic ::

Poglej blesavce, neverjetno za njih je celo slabši položaj boljši, taki celo matematiko sebi priredijo, patetično.


Kaj zdej? A zdej pa rezultat šteje? Če ja, potem je Rosbeg svetlobna leta spredaj. LOL. To se morte pa (predlagam da družno) odločitit kaj je tisto kar šteje. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

Poglej blesavce, neverjetno za njih je celo slabši položaj boljši, taki celo matematiko sebi priredijo, patetično.


Kaj zdej? A zdej pa rezultat šteje? Če ja, potem je Rosbeg svetlobna leta spredaj. LOL. To se morte pa (predlagam da družno) odločitit kaj je tisto kar šteje. ;)


Ok potem moraš priznati da bi Massa če bi z zadnjega mesta prišel na šesto bil boljši voznik kot Alonso ki bi celo dirko vodil in zmagal?

Spet prirejaš matematiko kako ti paše, potem pa ko ti nekdo kontro da je nočeš več priznati, kako zanimivo...

njok ::

Nimam pojma, ce je Vettlovo prehitevanje po pravilih, vendar je to cisto standardna poteza ne tej stezi odkar pomnim.

DRS cona na tej dirki ni bila potrebna. Upam, da bodo v naslednjih letih cone bolj prilagajali glede na progo.

noraguta ::

Yugos je izjavil:

Super Sonic je izjavil:

Poglej blesavce, neverjetno za njih je celo slabši položaj boljši, taki celo matematiko sebi priredijo, patetično.


Kaj zdej? A zdej pa rezultat šteje? Če ja, potem je Rosbeg svetlobna leta spredaj. LOL. To se morte pa (predlagam da družno) odločitit kaj je tisto kar šteje. ;)


Ok potem moraš priznati da bi Massa če bi z zadnjega mesta prišel na šesto bil boljši voznik kot Alonso ki bi celo dirko vodil in zmagal?

Spet prirejaš matematiko kako ti paše, potem pa ko ti nekdo kontro da je nočeš več priznati, kako zanimivo...

nevem v čem se data masa pa alonso sploh primerjat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Yugos ::

noraguta je izjavil:


nevem v čem se data masa pa alonso sploh primerjat.


my point exactly...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Yugos ()

JC Denton ::

Bravo Alonso, skoz na limitu in zaslužena zmaga.
Button se zgleda z McLarnom vred prebuja.
Vettel solidna dirka, sporno prehitevanje in nekaj zletov s steze, na srečo so ga reševale asfaltne izletne cote.
Hamilton, ponovno ob nepravem času na nepravem mestu, kot Grosjean.
Kimi solidna dirka, škoda da je začel tako daleč zadaj. Če bo želel zmagati se bo moralo kar precej stvari poklopiti.
Šumi povprečno, zaradi dirkalnika, vidi se da se dečko pobira v formi a je Merđo prešibak v dirki.
Kobayashi in Perez tudi zelo dobro.

Maximus ::

Lahko kdo razloži zakaj točno so uvedli asvaltne izletne cone? Meni je bilo včasih boljše, ko je bil pesek. Če je voznik zeznil zadevo, ni bilo več vrnitve.
Zdi se mi, da danes vsi izkoriščajo ta asvalt tako ali drugače oz. kaj hočem povedati je, da voznikom dopušča več napak.

WarpedGone ::

Glavni razlog je, da nudi več opore.
Pesek je že bol spektakularen, a ko gre kaj spektakularno narobe, lahko praktično fullspeed priletiš v zaščitne gume, ker blokirana kolesa na asfaltu vseeno opazno bolje primejo kot na pesku, čeprav zgleda kot da 'orješ'. Seveda orješ, KO ne letiš po zraku.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

JC Denton ::

Lahko bi imeli kompromis. V conah izven ovinka, tam ko je prehiteval Vettel, asfalt nima nobene varnostne funkcije in bi ga lahko odstranili.

ps. A je gledal kdo superbike danes, ko je en motorist praktično z motorjem vlekel po tleh drugega motorista, mislim da v prvem ovinku na stezi v Brnu, pri hitrosti okrog 250km/h. Sam sem že videl podobno usodo kot pri Simončeliju.

cendof ::

Vettel +20 sekund! Tako je Kimi končal na 3. mestu, Vettel pa na 5. mestu. Hja...

Icematxyz ::

Okej, je naslednja dirka ampak dejmo počakat da se vsaj zaključi, OK?


Ne.

Lepo je videt MS spet visoko ampak kaj potem?


Da lepo je videt.

MS bi trenutno izgledakl ob njem kot nebogljeno pišče, no sej to že tko, samo če bi vozila enak avto bi še bolj bolel. ;)


Če bi vozila enak/primerljiv bolid bi se lahko o tem pogovarjali da in to sem omenjal višje, kaj mora sedaj biti primarna naloga moštva Mercedes, ker na drugih področjih nekako so uspeli umiriti žogico in MS je spet v odlični formi.

Bravo Alonso, MS -4 / Rosberg +11. Tolk o regenmajstru. Big lol!

Super dirka!


A tako torej razmišljajo pravi poznavalci? Dobro torej da vem.

Kaj zdej? A zdej pa rezultat šteje? Če ja, potem je Rosbeg svetlobna leta spredaj. LOL. To se morte pa (predlagam da družno) odločitit kaj je tisto kar šteje. ;)


Ti verjamem, da ti vidiš razliko svetlobnih let, to se bi strinjal.

Drugače pa sama dirka:

-Alonso: Kvaliteten voznik + Kvaliteten bolid = rezultat.
-Vettel (vs. Hamilton) vs. Button. Naslednjič naj Button pač Vettla zapre, ker Vettel bi brez težav to storil Buttnu.
-Hamilton: Spet neka šaljiva navodila, kako se naj iz ozadja prebije v ospredje in da ne bodo menjevali gum. Mislim briljantna taktika in kako, da se je niso spomnili drugi. Ne vem pa edino ali je Hamilton "dešifriral" na pravilen način kodo preko radijske zveze, ker če je koda pomenila, da naj pomaga Buttnu potem škoda besed, če pa so dejansko mu naročili točno to, kaj so torej rekli in je sam razumel pravila, kot jih pač je... Potem si ni zaslužil preluknjanje pnevmatike danes.
-Raikkonen: Kaj pa vem morda bi bilo sedaj dobro, če bi kakšno naslednjo dirko dobil priložnost (bolid), da pokaže, če lahko pride na sam vrh.

Michael Schumacher: Solidna dirka. Ni odlična, ker ni prehitel Pereza, ampak res pa je, da so igrali na karto "varno do konca", ker drugače bi zastavili taktiko glede menjave gum nekoliko drugače. Kakorkoli, solidno dirkanje kvalitetnega dirkača, ki je v formi in ima povprečen bolid ni pa bilo odlično, ker potem bi moral na koncu snest Pereza. Mercedes pa ima trenutno le eno prioritetno nalogo in to je izboljšati bolid in v praksi prikazati ta kvalitativen preskok že letos in pripraviti torej zmagovalno ekipo za naslednjo sezono.

noraguta ::

hmm button je očitno vedal kaj zapira , čeprav se je meni zdelo prehitevanje med dirko regularno.


-Vettel (vs. Hamilton) vs. Button. Naslednjič naj Button pač Vettla zapre, ker Vettel bi brez težav to storil Buttnu.

button je to naredil na najbolj inteligenten način kar sem jih videl daleč naokoli. in celo dobil.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()
««
45 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430363982 (219577) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234056 (139882) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130572 (89321) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177295 (140540) WarpedGone

Več podobnih tem