» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
25 / 74
»»

ABX ::

Zdaj sem malo gledal in-lap time (ko greš v box).

FA:2:59.598
MW:3:02.951
LH:3:03.323

Alonso je naredil čudež na teh starih gumah.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Alonso je naredil čudež na teh starih gumah.

Na live timingu sta bila samo dva sektorja, oba v vijolični barvi. Blizu Alonsa ja bil tudi Vettel, ampak na drugih gumah.

Kot že rečeno - Alonso je trenutno nekaj več od večine.

Najhitrejši čas menjave v Monaku je imel MS s 24.87s, Alonso 24.99s, Lotus naprimer 26.38s. Ostali so bili malček nad 25s.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Ne, problem je, da ti čitat ne znaš. Stavek "Vendar pa menim, da težava, da je Michael osvojil le dve točki, ne leži samo pri njem.", ne pomeni, da je vsega krivo moštvo. Pomeni pa, da je tudi kriv MS.


Morda pa ti ne znaš čitat, namreč glej:

Vendar pa menim, da težava, da je Michael osvojil le dve točki, ne leži samo pri njem. Leži v tehničnih težavah, ki smo jih imeli z dirkalnikom."


Vem, da morda celo to verjameš, da je vzrok MS, ampak kaj ima tehnična težava s dirkanjem MS?

Sploh ne. Smolo je imel ob štartu in na dotoku goriva. O smoli seveda govorimo figurativno, ker načeloma je imel povprečen štart, slabo odločitev razporeditve v prostor in tehnično okvaro. Ampak temu se drugače dirkaško reče smola, med tem, ko je imel Alonso v tem primeru nekaj sreče.


Ne temu se reče nezanesljivi mehaniki.

Spremembe za koga in s kom. Ta debata je že bila, ampak samo idiot bi menjal generacijo mehanikov med sezono. Samo idiot bi menjal generacijo aerodinamikov, strategov, tehnično-razvojih inžinerjev, ipd, sredi sezone. To bi počel samo nekdo, ki razume F1 toliko kot tale lonček ob meni v katerem so pisala.


Samo ..... bi rekel, da nič ni narobe pri mehanikih po tem ko so MS uničili 4 dirke in potem kazal statistiko o točkah?

Vsak dirkač ti bo rekel, da je to smola, to pa zato, ker dirkač nima vpliva na končni rezultat. Je mogoče te napake odpraviti? Ja, ampak glede na naravo športa so prisotne pri vseh moštvih.


Ne to ni več smola to je slabo delo mehanikov in njihova nezanesljivost verjetno ti je to jasno, ampak pač se sprenevedaš.

Kot sem že rekel - trenutno to pomeni, da če v 50 dirkah ne prideš na stopničke - si precej povprečen.


Verjamem, da bi rad to verjel, ampak s konstantnim napredkom in ponovnim osvojenim pole position je MS takšne nebuloze že ovrgel, sedaj še samo naj njegovi mehaniki postanejo bolj zanesljivi in naj se ne jokajo, da gre pač za smolo, ker ne gre, gre pač za njihovo slabo delo.

Na tej dirki, eni sami, je že bilo tako. Pa še na kakšni verjetno bo enako, predvidevam, da že v Kanadi. Sicer je pa to sezona priložnosti, njega pa, z izjemo Monaka, nikjer.


Fino se je sprenevedati in pozabiti na dejstvo, da ga je na 4 dirkah onemogočilo moštvo, kar je po tvojem bojda smola in na eni dirki ga je onemogočil BS za kar mu MS pač ni mogel ostati dolžen.

Če se RB cmera za komandnim pultom, je to dokaz neke zgodovine in tralala naprej, ni pa to nikakršnega pomena za F1.


Toliko o motivaciji da in če skupaj lovita ribe ali ne.

Tudi sicer je MB precej nejevoljen spričo ogromno vrženega denarja (stran) in relativno slabih rezultatov, predvsem MS, s katerim so kanil pokriti večino stroškov. Še vedno jim ostane to, da napihnejo tiste rezultate, ki bodo v tem obdobju do konca sezone mogoče prišli in s tem poberejo max pozornost. Sicer pa RB tenko piska pred vodstom koncerna. Še dobro da ima Rosbega, ki vsem daje upanje.


Še dobro, da ima NR svojega mentorja MS da, se pravi da je lahko doživel svoj dirkaški razcvet.

In še nekaj - ni prav nobena skrivnost, da je RB želel v prvi fazi Jensona Buttna, ne MSa. Razočaranje nad Jensonom je bilo pa izjemno, celo tako ostro, da je moral Jenson skoraj na sodišče po svojega BGP 001 (taka je pač tradicija v F1). Torej mene vsa ta štorija in vse te solze absolutno ne prepričajo in so pač del folklore za "little people".


Da JB nas malih ljudi verjetno ne bi držal pred TV zaslonom na takšen način to se strinjam, RB pa ne vem ali bi ali ne bi potočil solze v tem drugem primeru, to ve samo on.

Za navijače Webbra je bilo silno razburljivo, enako za navijače Alonsa, ko je začelo deževati in se je komplet kolona nalimala Webbru na rit. Da je pa en navijač Webbra manj vreden od navijača Šumaherja - te stvari pa spadajo v posebno kategorijo. Dirka je bila kot dirka, odnosno na pričakovanja slaba. Ampak generalno pa daleč od dolgočasnih dirk v sezoni 2004 (ali podobno leto po želji).


Če si v preteklosti kaj bral moje mnenje o Webbru ne bi kvasil takšnih neumnosti, prej po tvoji logiki Webber nima v F1 kaj iskati, ker je pač prestar.

In ne ni bilo razburljivo, ker se ni zgodilo nič. Razumeš to? Ni se zgodilo nič in za to ni bilo razburljivo. Morda je bilo videti samo navzven, da bo ali bi lahko bilo razburljivo, ampak to ni bilo in pa tako je takoj padel komentar, ki je umiril situacijo, da NR ne bo napadel Webbra!

Alonso je naredil čudež na teh starih gumah.


To počne že dalj časa in za to se nahaja trenutno tam, kjer se in verjamem, da bo to nadaljeval.

Super Sonic ::

Vem, da morda celo to verjameš, da je vzrok MS, ampak kaj ima tehnična težava s dirkanjem MS?

Ja, kakšna tehnična težava se že povzroči na podlagi trka, ampak tega je imel letos samo enega, za razliko od lanskih 10 al' kolk jih je bilo. Še vedno te daje bralno razumevanje, sploh konteksta kot samega. In pa jasno, edini človek, ki pravzaprav mora ščititi svojega varovanca po službeni dolžnosti, ne mora biti refenca v nekem resnem pogovoru. To bi se lahko že naučil. Jaz te samo lovim na besedah, ki jih kriviš tako, da ne vem ali bi se smejal, ali jokal.

Ne temu se reče nezanesljivi mehaniki.

No, pa obrazloži nam, nevednežem, ali pa vsaj meni, kaj ima nezanesljiv mehanik s črpalko goriva. To, da je tisti mehanik slabo privil kolo pa še enkrat - on takrat ni dvignil roke, da je guma že OK, ampak je vodja postankov prižgal zeleno luč. Nekaj kar smo videli v preteklih mesecih in zadnjih sezonah pri domala vseh moštvih.

Samo ..... bi rekel, da nič ni narobe pri mehanikih po tem ko so MS uničili 4 dirke in potem kazal statistiko o točkah?

Kdo pa kaže statistko točk? Če ti bo lažje, lahko Rosbergu odbiješ zmago in tole drugo mesto, pa bo še vedno imel več točk od MSa. In to že tretje leto zapored. V čem je torej tvoj problem? Na tej točki si bom sposodil komentar iz F1 portala, kjer je uporabnik Senna4ever zapisal:
"Če že govorimo o dejavniku smole in sreče, potem je MS slednjo več kot očitno pokuril med letoma 2001 in 2005 (natančneje med Nemčijo 2001 in Bahrainom 2005), ko ni niti enkrat samkrat odstopil zaradi tehničnih težav. Medtem pa je Rubensu avto veselo crkoval, po mojem mnenju je "vrhunec" doživel leta 2003 na Madžarskem, ko mu je na ciljni ravnini dobesedno razpadel, kar je bilo prav neverjetno za takratni vzdržljivostno-superiorni Ferrari. Hja očitno bo res nekaj na t.i. zakonu karme."
Je potrebno jemati širši kontekst za dojemanje formule 1, kot le tisto dirko ali dve, kjer je MS v t.i. formi.

Verjamem, da bi rad to verjel, ampak s konstantnim napredkom in ponovnim osvojenim pole position je MS takšne nebuloze že ovrgel

V tem kontekstu si totalen fail. En pole v dveh letih in pol dirkanja v nekem kvazi konkurenčnem moštvu... ...ob tem kaj je naredil moštveni kolega, ni ravno realna slika razprave. Je bolj klic nekoga, ki išče pozornost.

Fino se je sprenevedati in pozabiti na dejstvo, da ga je na 4 dirkah onemogočilo moštvo, kar je po tvojem bojda smola in na eni dirki ga je onemogočil BS za kar mu MS pač ni mogel ostati dolžen.

Ta fikcija obstaja samo v tvoji glavi. MS je izgubil nadzor nad vozilom in nekomu drugemu, poleg sebi, uničil dirko. Tovrstne razprave so za meji ZF.

Toliko o motivaciji da in če skupaj lovita ribe ali ne.

Kolikor jaz vem, MS ne lovi rib, glede naveze RB in MS je bilo pa že povedanega ogromno. Nima misla pretipkavat vse še enkrat in prav nič večjo težo nima MSov pole, če Brawn zraven joka ali ne. Sicer je pa slednji ravnokar iz bolniškega staža, kjer so mu svetovali, naj bolj umiri svoje življenje, otherwise...

Še dobro, da ima NR svojega mentorja MS da, se pravi da je lahko doživel svoj dirkaški razcvet.

Hehe, no ja. V tem primeru vajenec žge mojstra konkretno. Mogoče tudi odda kdaj kakšen nasvet za set-up v MSov del garaže.

In ne ni bilo razburljivo, ker se ni zgodilo nič. Razumeš to? Ni se zgodilo nič in za to ni bilo razburljivo.

To seveda ne drži. Webber je zadržal najboljše vozike na svetu za seboj s slick gumami v spolskem Monaku in to slabih 10 krogov. Za tiste ljudi, ki imajo radi ta šport zaradi njegove narave in ob izpadu MSa ne preklopijo na drugi program, ali pa so enostavno navijali za tiste, ki dirkali za točke, je bila dirka dobra. Še enkrat, bila je slabša dirka od pričakovanj, ni bila pa strašansko slaba, kot se skuša prikazati. In tudi se spet kaže ta določena omejenost, kako nekateri niste sposobni pogledat 2m v naprej.

Če si v preteklosti kaj bral moje mnenje o Webbru ne bi kvasil takšnih neumnosti, prej po tvoji logiki Webber nima v F1 kaj iskati, ker je pač prestar.

Tvoja mnenja so predvsem usmerjana v zelo ozek del F1 in se fokusirajo izrazito enega dirkača, zato si za pogovor izrazito neprimeren. Tvoje mnenje o Webbru posledično nima prav nobene teže, kakršnokoli že je. Enako velja za vse ostale dirkače.

in pa tako je takoj padel komentar, ki je umiril situacijo, da NR ne bo napadel Webbra!

Mogoče bi moral prečitati Alonsov komentar na to temo. Sicer pa govorit, da je dirka kjer pridejo prvi štirje v 1s čez cilj strašno dolgočasna, no, že ni ravno ... eh.. .;) najdi si drugega za dokazovanje lastnih fikcij in domišljije.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Evo @Super Sonic tudi RB še deli tvoje mnenje in tudi gleda na vse skupaj, kot preprosto na smolo (tehnične okvare), ampak je pa ne pripisuje MS, ki pa svoje delo opravlja odlično:

Brawn priznava, da je zaradi nove smole sedemkratnega prvaka zelo razočaran. "Res sem slabe volje. Michael je ta konec tedna vozil naravnost odlično. Tudi v drugem delu dirke je bil še na dobri poti, da osvoji lepo število točk. Čas je, da se ta smola neha. V Kanadi se težave ne smejo več ponoviti, enostavno mu moramo pripraviti dirkalnik, ki ne bo več odpovedoval," je Brawn novinarjem povedal v paddocku Monte Carla.


Po solzi sreče je torej končno se tudi RB odločil, da bo tej "smoli", beri torej tehničnim okvaram, naredil konec in paketu odličnega MS dodal še bolid, ki se ne kvari, seveda sam komaj čakam!

Schumi si ni zaslužil takšne smole!

Icematxyz ::

No, pa obrazloži nam, nevednežem, ali pa vsaj meni, kaj ima nezanesljiv mehanik s črpalko goriva.


Da, saj to je odgovornost MS.

En pole v dveh letih in pol dirkanja v nekem kvazi konkurenčnem moštvu...


Ne poznaš koncepta razvoja in napredka kot kaže, kar je v F1 dokaj pomembno področje.

Nima misla pretipkavat vse še enkrat in prav nič večjo težo nima MSov pole, če Brawn zraven joka ali ne.


Oh, pa še kako je pomembno če se ali ne.

Hehe, no ja. V tem primeru vajenec žge mojstra konkretno.


Polaganje mojstrskega še pride, oziroma prikaz, kako se to počne.

Tvoje mnenje o Webbru posledično nima prav nobene teže, kakršnokoli že je. Enako velja za vse ostale dirkače.


Da saj sem napisal tvoje, ki ima neko težo, Webber je pač prestar za F1 in odžira mesto mlajšim najstnikom.

Webber je zadržal najboljše vozike na svetu za seboj s slick gumami v spolskem Monaku in to slabih 10 krogov.


Prava umetnost da, ki jo verjetno vidijo le pravi poznavalci.

WarpedGone ::

Lahko prosim za TimeOut tegale Anti/Pro MS preklanja?
Oba sta prepričana v svoj objektivni pogled in oba sta navijaško obarvana. 5x sta že povedala vsak svoje, hvala, dost je blo.
SS vemo da nagnjen antiMS, ice pa proMS.

Inu sedaj prosim naslednja dirka.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Polaganje mojstrskega še pride, oziroma prikaz, kako se to počne.



SS vemo da nagnjen antiMS, ice pa proMS.

Nisem toliko kot se mi pripisuje! :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

WarpedGone je izjavil:

Lahko prosim za TimeOut tegale Anti/Pro MS preklanja?
Oba sta prepričana v svoj objektivni pogled in oba sta navijaško obarvana. 5x sta že povedala vsak svoje, hvala, dost je blo.
SS vemo da nagnjen antiMS, ice pa proMS.

Inu sedaj prosim naslednja dirka.


Ice je MS fanatik, večina ga ignorira, edino SS se še nekaj trudi. Upam samo da mu ne zmanjka energije za kaj pametnega povedat, ker bi bila škoda da ga zgubimo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

WarpedGone ::

Nisem toliko kot se mi pripisuje! :)

Če tega nebi trdil, bi bil čuden.
Čuden bi bil tudi, če bi bil totalno "uravnotežen".
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Lahko prosim za TimeOut tegale Anti/Pro MS preklanja?
Oba sta prepričana v svoj objektivni pogled in oba sta navijaško obarvana. 5x sta že povedala vsak svoje, hvala, dost je blo.
SS vemo da nagnjen antiMS, ice pa proMS.

Inu sedaj prosim naslednja dirka.

Objektiven je tukaj samo en pogled. In mislim da vsi, z izjemo enega, vemo komu ta pogled pripada.

Yugos ::

Model je zrel za pokoj ...you know it...

Tilen ::

Ta dva me na koncu spominjata na Sonica.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Icematxyz ::

Lahko prosim za TimeOut tegale Anti/Pro MS preklanja?
Oba sta prepričana v svoj objektivni pogled in oba sta navijaško obarvana. 5x sta že povedala vsak svoje, hvala, dost je blo.
SS vemo da nagnjen antiMS, ice pa proMS.


Ah to je šport in v športu nima smisla ne navijati, tako ali tako zraven ekranov spimo, ko se torej ta šport odvija, oziroma OK, po vrnitvi MS je res spet nekoliko boljše in pa kakšen DRS, gume...

Ice je MS fanatik, večina ga ignorira, edino SS se še nekaj trudi.


Res je.

Upam samo da mu ne zmanjka energije za kaj pametnega povedat, ker bi bila škoda da ga zgubimo.


Prej bo verjetno šel MS v zaslužen pokoj tako da brez skrbi.

Objektiven je tukaj samo en pogled. In mislim da vsi, z izjemo enega, vemo komu ta pogled pripada.


PIPI

Model je zrel za pokoj ...you know it...


Refleksi pa to da.

Inu sedaj prosim naslednja dirka.


Da, z moje strani se sliši smiselno, se slišimo spet takrat.

Daedalus ::

Šumi, the car breaker:))
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Icemat želiš? :)

Icematxyz ::

Daedalus je izjavil:

Šumi, the car breaker:))


Nč bat, Šumi ni Kimi-ja nič kaj dosti "ogrožal" od zadaj, ker je bil Kimi predaleč zadaj in je raje zadrževal druge.

Icemat želiš? :)


Objektiven pogled se razume, ampak sedaj nimam več za to časa, naslednjič torej!

Yugos ::

Daedalus je izjavil:

Šumi, the car breaker:))


Kot vem je na štartu dobil dozo po kolesu za katero ni bil kriv, šumi hejterji boste morali malo več narest da ga deskreditirate!

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Icemat želiš? :)


Objektiven pogled se razume, ampak sedaj nimam več za to časa, naslednjič torej!

Ja začni z njim, čas bi že bil!

ttommy ::

Icematxyz je izjavil:

Daedalus je izjavil:

Šumi, the car breaker:))


Nč bat, Šumi ni Kimi-ja nič kaj dosti "ogrožal" od zadaj, ker je bil Kimi predaleč zadaj in je raje zadrževal druge.

Icemat želiš? :)


Objektiven pogled se razume, ampak sedaj nimam več za to časa, naslednjič torej!


Kake fore..... naj mi nekdo najde kdaj je Kimi koga od dirkačev obtoževal da je on kriv, ker ni zmagal....
Gamer

Icematxyz ::

Kake fore..... naj mi nekdo najde kdaj je Kimi koga od dirkačev obtoževal da je on kriv, ker ni zmagal....


Bo treba pogledati kontekst, se pravi še dva tri odgovore pred mojim...

Ja začni z njim, čas bi že bil!


Naj ti torej bo, prihaja obdobje, ko bo zelo enostavno biti navijač Michaela Schumacherja.

servo ::

Sliced!
!

Kako zdržijo celo dirko v takem položaju - deluje mi precej neudobno....

Dr_M ::

Kul video.
Polozaj sedenja je pa ze bil pojasnjen v tej temi.

Sssaga ::

perfektna formula in v zadnjih 5 letih bolj zanimiva od motogp-ja, hehe, vendar fotr še zmer preferira motogp.

Čakamo Codemasters F1 2012, vendar sovražim polomlene nosove, izgleda kt da bi vsakega s 5kg macolo užgal po havbi lol

IN šumi ima zelo veliko smol. Odličen v Q. a neverjetno zmeraj ga nekaj zj3be. Seveda sem navijač šumi bonbona, mu privoščim eno zmago ali pa vsaj stopničke. Pa Raikkonen tud mora zmagat, magari naj naslednjo zmagata ona in bomo meli 8 dirkačev z zmago na 8 tekmah haha-neverjetno!

Jst ::

Meni se zdi, da je ravno Šumi enkrat izjavil, da moraš imeti dobro rit, če hočeš izredno natančno upravljati F1 bolid. Nekaj v tem smislu pač; da je rit najbolj pomembna. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Sssaga ::

Študija guz, lol

njok ::

Glede kokpita, kot je rekel SS, pejte probat v kolosej. Ne vem kako tocna replika je - meni je recimo bil v ramenih preozek, tako da sem se moral pokrcit, da sem lahko upravljal z volanom (drugace sem 180cm/84kg).

Kar se same izkusnje tice pa sem bil precej razocaran ker ni blo force feedbacka na volanu (gospod mi je rekel, da je izklopljen, ker nekatere to moti - wtf?). Pa samo nagibanje ni dalo dobrega obcutka, ker je bil simulator nekaj slabo podlozen, tako da se je zibal. Sicer pa fajn za sprobat enkrat.

Super Sonic ::

Kar se same izkusnje tice pa sem bil precej razocaran ker ni blo force feedbacka na volanu (gospod mi je rekel, da je izklopljen, ker nekatere to moti - wtf?).


Lastnik simulatorja in ideje je Vladimir Stankovič:


Jaz sem ravno njega ujel, pa sva se zmenila za njegove nastavitve - ki so drugačne od tistega kar vozi večina, zato ti priporočam, da povprašaš kdaj je on tam in se zmeniš enako. Poleg vsega ti bo povedal še par nasvetov in razbil par idej o F1, čeprav maram priznati, da sem slišal tudi par "neumesnih".

Jaz sem 180cm/74kg in sem lepo sedel.

Koliko je ta simulator podoben pravemu F1? Približno kot tale, ki ga je testiral Jeremy:


To je daleč od tistega kar vozi F1 in tistih radikalnih položajev, vendar pa dovolj, da se spozna, da ni tako težko vozit, kot izgleda navzven (npr. v tem super videu od Sauberja).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

V bistvu ne vem zakaj bi bil tisti položaj tako neudoben. Jaz bi rekel da je prej udoben kot neudoben - pri pospeških, ki delujejo v vseh štirih smereh (v vodoravni ravnini), je fino, da si čimbolj zakajlan v sedež. Če so noge višje od riti, je za to poskrbljeno pri zaviranju. Za pospeške je poskrbljeno z naslonjalom, levo-desno pa itak fiksirajo stranice kokpita. Bolje tak položaj, kot da ti s 5g stiska dragulje pas.

ABX ::

Ne verjamem da je udoben, ker cilj je nižji bari-center.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

PIPI - zagotovo in tudi Jeremy je verjetno dobival v vratne mišice precej več sile zaradi višne, še dobro, da sile niso takšne. Ko je avto vozil Alesi, pa je v avtomobilu skoraj ležal, torej podobno kot F1.

Dosti večji problem tega položaja je vidljivost, sploh v zadnjih 3 sezonah, ko so se nosovi precej dvignili. Tu pa moraš sprejeti nekej kompromise, ker kar je idealno za težišče, mogoče ni idealno za dirkača, ker ne vidi nič ven. Tako, da marsikje bi dirkači morali sedeti še nižje oz. še bolj ležeče, pa ne, ker ne vidijo nič ven. Zadnji tak primer je McLaren, ki je dvignil Lewisa (govorimo o milimetrih).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Mja, nekako se ponavlja zgodba iz lovksih letal - pilot oz. dirkač je samo še nebodigatreba, za katerega je potrebno uvajati brezvezne kompromise, ki zgolj delajo probleme inženirjem. Razlika je, da v lovcu pilot ni nujno potreben, pri dirkanju je pa še vedno 'glavna' bitka med dirkači, ne glede na različne avtomobile.

Super Sonic ::

Ne verjamem da je udoben, ker cilj je nižji bari-center.

No, udoben.. ;) Težko je tak položaj udoben sam po sebi, ampak da se normalno odpeljat dirko in tudi dirkat. Če bi sedeli višje, bi jim glave gledale ven in lahko si predstavljaš kako bi zgledal Jeremy pri +340 km/h v Monzi.. ;)

pri dirkanju je pa še vedno 'glavna' bitka med dirkači, ne glede na različne avtomobile.

Sej poznaš rek, da je lažje dobit hitrejšega dirkača za 0,5s kot pa naredit avto 0,5s hitrejši. V tem športu je to vse prepleteno in vse mora klapat, zato se vse začne že z dobro organizacijo v moštvu. Najslabša moštva imajo že s tem težave.

Mi je pa vsekakor izredno zanimiva rešitev MSa in njegovega napihljivega sedeža, kar lahko samo po sebi reši ogromno težav, saj dirkači rabijo različne nastavitve sedeža na različnih dirkah, na vse skupaj pa vpliva že set-up steze.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Da teh 0,5 sekund je ponavadi tisto kar loči dobrega voznika od fenomena.

Potem pa gledaš kako je Alonso dal 3 sekunde vsem v enem krogu v Monaco ko je to najbolj potreboval in ti ni nič več jasno.
Ok ok, je več krogov pazil na gume in jih stisnil ko je bilo potrebno, v kvalifikacijah ne bo dal več kot 0.5 sekund spodobnemu sovozniku. Samo toliko da se razume kak talent je, pa čeprav ne navijam za njega.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Potem pa gledaš kako je Alonso dal 3 sekunde vsem v enem krogu v Monaco ko je to najbolj potreboval in ti ni nič več jasno.


To kar je naredil v Monaku je neke vrste čudež, ampak slabo sekundo je dobil v boksu (npr. Hamiltonu), tu je potebno poudariti, da so pri Ferrariju postali nenormalno hitri napram lanskim sezonam, veliko vsega pa je tudi v taktiki.

Lahko si vzamemo v račun krog 29 in 30:
Hamilton odpelje in-lap + bokse v 1:39,6s in nov krog na novih gumah 1:23.6s.
Alonso odpelje najprej krog na starih pnevmatikah 1:21.4s in nato in-lap + bokse 1:36.2s.

To je vse skupaj okoli 5,5s in če dodamo še 0,8s za bokse; je od tega časa pol naredila taktična enota Ferrarija in mehaniki, polovico pa Alonso sam. Kje je dobil? Dopuščam predvsem vhod v bokse, kjer se je s pametnim vhodom dalo dobiti kar nekaj, ker kot sem že rekel, na live timingu sta bila oba vijolična sektorja, ki pa nista kazala na +1s/sektor, kar bi v teoriji moral biti. Podobno hiter je bil tudi Vettel, ki in-lap ter bokse odpeljal 1:37.6, ampak mehaniki niso bili niti približno tako hitri kot pri Ferrariju.

Hamilton je potem v krogu 31 dobil 3,5s nazaj, ampak ker je to Monako je to čisti poraz, tako Hamiltona, ki ni bil več zmožen odpeljati na SS pnevmatikah, kot taktične ekipe, ki se temu ni prilagodila že prej. Pojem nesposobnosti tega dojemanja so pa letos pri Lotusu.

Vsekakor je trenutno Alonso alfa in omega F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Dosti večji problem tega položaja je vidljivost, sploh v zadnjih 3 sezonah, ko so se nosovi precej dvignili. Tu pa moraš sprejeti nekej kompromise, ker kar je idealno za težišče, mogoče ni idealno za dirkača, ker ne vidi nič ven.

Kolk vode bo preteklo prendo si bo kdo umislil spredaj podalšano čelado in vgrajeno ogledalo prek katerega bo dirkač lahko lepo videli naprej pred avto čeprav bodo z očmi gledali pod kotom kakih 45stopinj navzgor? Me prav zanima če trenutna pravila to kakrokoli prepovedujejo.

Glede alonsa pa - ga ne maram. Čisto človeški občutek antipatičnosti, glede njegovih vozniških kvalitet sm pa lahko le modro tiho. Sploh odkar iz ferarijeve podrtije vleče ven to kar vleče.
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

Sej, niti meni ni simpatičen, pa čeprav ne vem zakaj. Ampak to kar pokaže na progi mu nimaš kaj očitat. MS-ju si lahko očital nešportno obnašanje, njemu nič.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Kolk vode bo preteklo prendo si bo kdo umislil spredaj podalšano čelado in vgrajeno ogledalo prek katerega bo dirkač lahko lepo videli naprej pred avto čeprav bodo z očmi gledali pod kotom kakih 45stopinj navzgor?

Lahko celo rajš kamero na nosu dirkalnika in vizualizator v čeladi. Ali pa še tega ne, pa rajš avtomobile iz boksov vozijo. Ali če jim vse dajo kar na mobitel ;)

(pogledat do konca)

MS-ju si lahko očital nešportno obnašanje, njemu nič.

Mogoče je lih zato antipatičen.

Meni tudi ni prva izbira, ampak opravlja delo na najvišjem nivoju. Je mešanica Buttna, Hamiltona in Raikkonena, s tem, da dela več kot vsi trije skupaj. Je tudi dirkač, ki je prvi zrušil MSa s prestola.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::

Je tudi dirkač, ki je prvi zrušil MSa s prestola.


V kateri kategoriji? Zmage? Pole? Osvojeni naslovi? Hmm...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

krispe ::

Super Sonic je izjavil:

Kolk vode bo preteklo prendo si bo kdo umislil spredaj podalšano čelado in vgrajeno ogledalo prek katerega bo dirkač lahko lepo videli naprej pred avto čeprav bodo z očmi gledali pod kotom kakih 45stopinj navzgor?

Lahko celo rajš kamero na nosu dirkalnika in vizualizator v čeladi. Ali pa še tega ne, pa rajš avtomobile iz boksov vozijo. Ali če jim vse dajo kar na mobitel ;)

(pogledat do konca)

MS-ju si lahko očital nešportno obnašanje, njemu nič.

Mogoče je lih zato antipatičen.

Meni tudi ni prva izbira, ampak opravlja delo na najvišjem nivoju. Je mešanica Buttna, Hamiltona in Raikkonena, s tem, da dela več kot vsi trije skupaj. Je tudi dirkač, ki je prvi zrušil MSa s prestola.



Zakooooon!!!! :D
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

barakus ::

krispe je izjavil:

Super Sonic je izjavil:

Kolk vode bo preteklo prendo si bo kdo umislil spredaj podalšano čelado in vgrajeno ogledalo prek katerega bo dirkač lahko lepo videli naprej pred avto čeprav bodo z očmi gledali pod kotom kakih 45stopinj navzgor?

Lahko celo rajš kamero na nosu dirkalnika in vizualizator v čeladi. Ali pa še tega ne, pa rajš avtomobile iz boksov vozijo. Ali če jim vse dajo kar na mobitel ;)

(pogledat do konca)

MS-ju si lahko očital nešportno obnašanje, njemu nič.

Mogoče je lih zato antipatičen.

Meni tudi ni prva izbira, ampak opravlja delo na najvišjem nivoju. Je mešanica Buttna, Hamiltona in Raikkonena, s tem, da dela več kot vsi trije skupaj. Je tudi dirkač, ki je prvi zrušil MSa s prestola.



Zakooooon!!!! :D


Zgleda totalno fake.

Super Sonic ::

V kateri kategoriji? Zmage? Pole? Osvojeni naslovi? Hmm...

Pa dobro, ni zdej reč, da bi samo čez statistko gledal, ta slednja pravi, da bi MS moral biti ob povratku na prizorišča vsaj med najboljšimi, če že ne najboljši, vendar gledamo neko drugo sliko.

Zadeva je šla v smer prekinitve zmagovalne ere tako Ferrarija, kot MSa. In zato si potreboval nekaj posebnega, potreboval si Fernanda Alonsa. Ravno tako je v tistem času praktično vse dežne dirke dobil Alonso, ter pobral še eno krono. Slednjo si v zadnjih letih podajajo sem ter tja.

Kar zadeva Alonsa se mu bi pa eventuelno lahko naprej vrglo, da je skoraj potopil McLaren, pri čemer je v začetku te zgodbe bil vpleten tudi sam, vse v zameno zato, ker mu je ekipa, načelu z Ronom Denisom delala za hrbtom, vzporedno pa mu ni nudila brezpogojne številke 1.

Recall.

ps
Seveda je bil Alonso vpleten še v en veliki škandal. Vsi okoli govorijo, da seveda ni vedel nič, ampak jaz mislim, da je vedel veliko, vsaj posredno ali pa takoj po dirki.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Good Guy ::

Ah to so muhe enoletnice.. čez 2 leti bo že v dtm dirkal
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

ABX ::

Ah, na to sem že čisto pozabil. Lepo od tebe da si to povlekel ven iz naftalina. :)

Res je, če se ekipa ne vrti okoli njega postane zelo siten.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Ko smo že ravno pri Alonsu, Business Book GP pravi, da je daleč najbolje plačan voznik, na leto zasluži okoli 37 miljonov €. Vettel jih dobi le 12.

Ravno tako pa se že iskri na relaciji Raikkonen - Lotus. Prvi nikakor ni zadovoljen s nastavitvami volanskega droga in občutka na volanu (Kimi želi mehak, a izredno natančen volan), med tem ko naj bi bil Lotus izredeno nezadovoljen, ker je v četrtek v Monaku enostavno odkorakal iz garaže, ker volan ni bil takšen kot si ga je želel (namesto, da bi se potrudil in vsaj poiskusil s tistim, kar so mu ponudili).

Še najbolj zanimivo od vsega pa je, da je Grosjean sam odpeljal testiranja v Mugelu in od takrat naprej precej dvignil formo.

Prihajamo tudi v sezono kislih kumaric, prvi in verjetno glavni letošnji akter pa bo Lewis Hamilton. Namreč letos ima to možnost, da se usede kamorkoli si to želi. Pri Ferrariju ob bok Alonsu, pri RedBullu ob bok Vettlu, ali pri MB ob bok Rosbergu, ali pa enostavno ostane pri McLarnu, ki mu pripravlja ponudbo vredno krepko čez 100 miljonov (za več let, jasno).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Yugos ::

Ms ne bo kar tako šel stran za Hamsterja, dokler je Ross Brawn tam je njegova beseda zelo veljavna!

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

MSu v bistvu poteče pogodba, kot smo že večkrat vsi skupaj povedali, po vrnitvi ni pokazal česa dobrega, razen par dobrih dirk, tudi moštvo se, z izjemo letošnje sezone, ni bilo sposobno boriti za najvišja mesta, zadaj pa se že čuti pritisk delničarjev koncerna MB, ki želijo ven in nekako na stara pota v F1 (npr. čez McLaren).

Ross Brawn je zapravil ogromno denarja, pokazal pa nič, ravno obratno od sezone 2009. Verjamem, da bi tak medijski bum naredil kar precej reklame, ampak v tej zgodbi moti Nico Rosberg, ki se ga Hamilton boji še iz mladinskih kategorij. Dokaz je bilo močno lobiranje v 2009, da Rosberg ni prišel v McLaren.

Najbolj realno je, da bo ostal tam kjer je, možno pa je, da se bo predvsem zaradi dirkalnika Adriana Neweya podal v vode RedBull-a, ali pa hotel revanšo z Alonsom, kar je minimalno verjetno.

Glede MSa - vsem fanatikom naj bo jasno, da je pri teh letih in s takšnimi peformansi vsaj druga izbira, ko so na trgu tisti, ki trenutno resnično največ veljajo - Alonso, Vettel, Button in Hamilton, pogojno tudi Rosberg in Raikkonen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Mercedes MOČNO dvomim, da se bo še kaj fejst pečal z McLarnom. Časi stare naveze so nepreklicno mimo, to kaže tudi dejstvo, da ima MP4-12C lasten motor, da je Mercedes kupil svoje moštvo, itd. Do kdaj pa ima sploh McLaren pogodbo z Mercom za motorje? Do konca trenutnih regulacij?

Izdelava svojega motorja je hudo zahtevno opravilo, ampak po drugi strani so enega in-house že naredili, ne bi bil pretirano presenečen, če bi naredili še V6 turbača...

Super Sonic ::

Mercedes MOČNO dvomim, da se bo še kaj fejst pečal z McLarnom.

Tudi jaz, je pa to F1 - kjer je možno vse čez noč. McLaren sem dal samo kot primer, defitivno je bistveno ceneje igrati samo sponzorja za motor, vse ostalo pa prepustiti nekemu (vrhunskemu) moštvu, kar delajo sedaj. Lahko da bodo samo moštvo prodali (mogoče nazaj Rossu ;)) in jim dobavljali motorje, možna je pa tudi opustitev programa F1, kar je verjetno najbolj nora stvar, ampak smo dve že doživeli pred kratkim (Toyota, Honda). Dejstvo je, da je konceren MB razdeljen in da imajo tisti, ki so nezadovoljni nad dosežki, boljše argumente od tistih, ki zagovarjajo okoli 200 miljonov na leto težak projekt.

Do kdaj pa ima sploh McLaren pogodbo z Mercom za motorje?

Mislim, da do konca 2013, do konca trenutnega motorja. Kar se pa lahko zavleče, saj so stroški za izdelavo turbinskih V6 motorjev poskočili v nebo in je možno, da bodo počakali še kakšno leto s tem, saj si nekatera moštva ne bodo mogla privoščiti +18 miljonov za nakup teh motorjev (recimo celotni proračun HRTja je 34 miljonov). Omenjajo se omejeni V8 motorji kot rešitev za ta moštva, samo vseeno, v bistvu je čisto brez veze gledati toliko v naprej, ker bo vmes še 10000 sprememb.

Izdelava svojega motorja je hudo zahtevno opravilo, ampak po drugi strani so enega in-house že naredili, ne bi bil pretirano presenečen, če bi naredili še V6 turbača...

Vprašanje je, koga vse bo to zamikalo. Seveda si mislim, da bo večina čakala, da najprej vidijo rezultate, potem pa naj bi se sami zadevi priključila še ostale znamke. Nekaj se govori o Hondi, VW, ipd, ampak to so samo govorice, saj bo potrebno, poleg motorja, dobavljati tudi močan KERS sistem. FIA naj bi tudi pripravljala neke "baseline" motorje, ki bi jih lahko talala okoli tistim, ki bodo brez. Skratka, leto 2013 bi znalo biti precej strestno, leto 2014 pa nekaj čisto novega na tem področju za F1, mogoče z največ avtomobilskih znamkami v zgodovini, mogoče pa samo z dvema, tremi...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

MSu v bistvu poteče pogodba, kot smo že večkrat vsi skupaj povedali, po vrnitvi ni pokazal česa dobrega, razen par dobrih dirk, tudi moštvo se, z izjemo letošnje sezone, ni bilo sposobno boriti za najvišja mesta, zadaj pa se že čuti pritisk delničarjev koncerna MB, ki želijo ven in nekako na stara pota v F1 (npr. čez McLaren).

Ross Brawn je zapravil ogromno denarja, pokazal pa nič, ravno obratno od sezone 2009. Verjamem, da bi tak medijski bum naredil kar precej reklame, ampak v tej zgodbi moti Nico Rosberg, ki se ga Hamilton boji še iz mladinskih kategorij. Dokaz je bilo močno lobiranje v 2009, da Rosberg ni prišel v McLaren.

Najbolj realno je, da bo ostal tam kjer je, možno pa je, da se bo predvsem zaradi dirkalnika Adriana Neweya podal v vode RedBull-a, ali pa hotel revanšo z Alonsom, kar je minimalno verjetno.

Glede MSa - vsem fanatikom naj bo jasno, da je pri teh letih in s takšnimi peformansi vsaj druga izbira, ko so na trgu tisti, ki trenutno resnično največ veljajo - Alonso, Vettel, Button in Hamilton, pogojno tudi Rosberg in Raikkonen.


Ni tako lahko najti zamenjave, sploh pa za vodilne!
Če je Brawn tak o nesposoben,zakaj recimo Domenicali ne pokaže kaj je to ko imaš velik budget!

Vetel, Alonso, Buttton ne gredo k Mečki, ostane samo Hamster, on pa ne kaže lojalnosti,sploh ko je takoj dobil avto za zmage ko je prišel v F1,tukaj se razlikuje od MS.
Schumi je pripravljen potrpet za vrhunski avto in čakati svoj trenutek.
Trajalo je dolgo da se je privadil, samo tukaj e vidi zakaj je on nekaj posebnega, kljube letom,slabem avtu in ogromno število hejterjev on še vedno vztraja.

Hamilton bi po enem letu sept iskal drugo moštvo...
««
25 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430363634 (219229) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899233911 (139737) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130504 (89253) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177199 (140444) WarpedGone

Več podobnih tem