Forum » Na cesti » Formula 1 2012
Formula 1 2012
ABX ::
Kot kaže bo deževalo, tako da spet ne bomo vedeli kdo je favorit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
McLarna je vozil Gary Paffet.
Če še kdo spremlja na twitterju Wurza je lahko čital twit o Antony Davidsonu, ko je naklan in oblečen v indianca hodu po plaži ;P.
Če se vrnem na F1, McLarnovo prednje krilce naj bi se upogibalo med vožnjo nazaj! A ma kdo kakšno sliko o tem? Je bilo ene 2 dni nazaj že, pa je nisem shranil, sedaj pa ne najdem linka...
Ja dež bo oz. plohe. Lahko da med dirko, lahko da ne... Bi pa vsaj lahko prišli do par čistih kvalifikacijskih voženj...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Boobiz ::
Upam, da se obeta dober šov v nedeljo, glede na vremenske napovedi. Bomo za pravo predstavo o hitrosti bolidov mogli očitno pokačat do šanhaja.
I'm drunk, what's your excuse?
Super Sonic ::
Če koga zanima - fajn video.
Supersonic med vožnjo nazaj? Da se downforce še poveča ali zmanjša?
Prednje krilce se uleže zadaj na tla. Hecno, bom poiskal fotko, sicer pa - da se downforce poveča.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Če se zadaj uleže na tla, se načeloma angle of attack zmanjša, posledično pa tudi downforce o_O
šernk ::
S tem ko se na ravninah krilce poleže, lahko povečaš downforce skozi ovinke, brez izgube hitrosti na ravninah, dejte mal s svojo glavo mislit, ne pa dobesedno prebrat kar nekdo napiše
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
PrimozR ::
Nihče ni rekel da ne vedo več. Ampak morda tudi prav ti konstruktorji niti niso imeli namena zviševati downforce-a, kajne? Z višji hitrostjo bo enako krilce že itak proizvajalo večji downforce, s tem pa tudi večji upor. Oboje (sploh upor) ni nujno potrebno pri višjih hitrostih. Torej ga narediš fleksibilnega, da večja sila obremenitve zraka krilce upogne, in s tem zmanjša downforce. Rezultat je manjši upor in bolj stabilen avto, sploh ko se odpre DRS.
Če je pa v igri še kak drug efekt je pa to druga zgodba.
Če je pa v igri še kak drug efekt je pa to druga zgodba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Super Sonic ::
Slike itak ne najdem več, niti ni o tem niti besede nikjer, tako da... lahko da sem malo zabluzil oz. je tisti twit padel na optični varki. Sam sem zrisal kako naj bi se krilce postavilo sodeč po tisti sliki:
Ampak kot že rečeno, lahko je šlo za optično varanje.
Ampak kot že rečeno, lahko je šlo za optično varanje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Jst ::
offtopic: SS: Kateri program imaš na sliki odprt?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Good Guy ::
z3ro ::
ttommy ::
Ja, ob 9h, dirka pa ob 10h, ker mi prestavimo uro naprej. Kimi je bil spet slabši od Romaina na treningih, upam, da mu bo na kvalifikacijah šlo bolje, če ne pač na dirki...
Gamer
IcEk` ::
Raikkonen gets five-place grid penalty in the Malaysian Grand Prix
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Felipe Massa says new Ferrari chassis feels better
http://www.autosport.com/news/report.ph...
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Felipe Massa says new Ferrari chassis feels better
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Daedalus ::
Ja, ob 9h, dirka pa ob 10h, ker mi prestavimo uro naprej. Kimi je bil spet slabši od Romaina na treningih, upam, da mu bo na kvalifikacijah šlo bolje, če ne pač na dirki...
Za kvalifikacije dobiš koliko točk? In koliko točk ima Kimi, kolko pa Romain? Se mi je zdelo...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Slike itak ne najdem več, niti ni o tem niti besede nikjer, tako da... lahko da sem malo zabluzil oz. je tisti twit padel na optični varki. Sam sem zrisal kako naj bi se krilce postavilo sodeč po tisti sliki:
Ampak kot že rečeno, lahko je šlo za optično varanje.
Če se upogne takole, se downforce po popolnoma vsaki logiki (vsaj moji) zmanjša. Kar je (spet po moji logiki) povsem logično - sprednja krilca so velika, zadnja relativno majhna. Velikemu krilcu net-F z višanjem hitrosti narašča bolj, kot manjšemu, torej se ravnotežje z višjo hitrostjo še bolj pomika naprej. Ravno tega pa dirkači nočejo (nočejo živčnega avta zadaj pri visokih hitrostih, raje vidijo nekaj podkrmarjenja).
Če se ti sprednje krilce pri visoki hitrosti upogne nazaj, downforce spredaj pade, zadaj se recimo ne spremeni, torej se ravnotežje pomakne nazaj, avto pa sili bolj v podkrmarjenje, kot sicer. Torej točno to, kar hočejo dirkači. V nekoliko počasnejših ovinkih, kjer prekrmarjenje ni tak problem, pa vseeno obdržiš visoko raven downforce-a spredaj, kar ti omogoča dober turn-in.
dzinks63 ::
Za downforce je pomemben tudi podtlak pod avtomobilom (spojlerjem) , le ta se lahko spreminja s premičnimi krilci.
Super Sonic ::
Za kvalifikacije dobiš koliko točk? In koliko točk ima Kimi, kolko pa Romain? Se mi je zdelo...
Kimiju včeraj ni delal KERS pol prvega in cel drugi trening. Sicer je bil njegov pace s polno posodo okoli 0,5s pred Grosjonom in to brez KERSa. In ko bodo naštimali trdoto volanskega droga tako kot si Kimi to želi (in je tega vajen; se pravi mehak volan, ki je izjemno točen), bo le še bolje.
Tudi sedajle, ko so spustili konje v tretjem treningu, gre obema Lotusoma kar dobro.
Yugos -> bi bil šokiran ko bi vedel kako dobro PIPI razmišlja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Bi lahko stave pobiral ali bo Massa ostal v Q3. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Alonso je 1,1s / na krog hitrejši od Masse. Q3 in že so na mehki gumi... LOL. Tudi oba RB bosta morala na mehke, razen če mislijo tvegati.
Petrov je hitrejši od Kovalainena... Zanimivo.
Petrov je hitrejši od Kovalainena... Zanimivo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Massa se je rešil na mehkih gumah, na trdih je bil out v Q3. Kovalainen se je uspel rešiti proti Petrovu v zadnjem hitrem krogu, Maldonado pa vozi resnično fenomenalno. Senna izgleda precej bogo v W34.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ttommy ::
Bravo Kimi- 5. mesto. Stopničke jutri so realne, vsaj tako zgleda. Močno upam na njegov odličen štart.
Gamer
Super Sonic ::
Mi je kar žal Raikkonena in kazni, oba McLarna bosta jutri kandidata za prvo mesto, Mercedesov kot da ni, ker so precej nekonkurenčni v ritmu na dirki. Kdaj je bil Webber hitrejši od Vettla nazadnje? ;)
Zanimivo bo.
Zanimivo bo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Boobiz ::
Maldonada mi je mal žal, bi skoraj stavil da bi prišel v Q3, če nebi zaoral. Upam na dobro predstavo mercedesov jutri, da bo zanimiva dirka.
I'm drunk, what's your excuse?
Daedalus ::
Kimi Škoda za tistih +5, samo ajde. Dirka je dolga, naporna, tako da priložnosti naprej priti bo dosti. Drugače pa ja, Mercedesa bosta jutri požrla gume, RB pa ni hitrejši od Lotusa. Prvih 8 je znotraj 0.5s, deveti Alonso je že 1.3s zadaj.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tilen ::
rugače pa ja, Mercedesa bosta jutri požrla gume
Po čem to sklepaš? Po okvari Schumacherjevega menjalnika na zadnji dirki? Ne vem o kakšnem ritmu govori Sonic, na prvi dirki je bil MS do okvare menjalnika popolnoma konkurenčen. Rosberg ima pa tudi danes 8. čas in ni za v top 3.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
Po izjavi Rosberga, ki jo je ponovil Mirko med kvalifikacijami. In je šla, da če bo dirkalnik tako obrabljal gume, ko jih je v Avstraliji, imajo težavo. Plus, ta steza že tako ni prijazna do gum.
Da ne bomo samo na pamet govorili
In the other news - Lotus je očitno ostal brez prostorov
Da ne bomo samo na pamet govorili
In the other news - Lotus je očitno ostal brez prostorov
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
IcEk` ::
Pirelli ima svojo teorijo: http://www.autosport.com/news/report.ph...
Vsekakor bo dirka jutri pokazala, kaksna je dejanska obraba gum proti konkurenci. Ce bo dez pa lahko zmaga kdorkoli :)
Go Schumiii!!
Vsekakor bo dirka jutri pokazala, kaksna je dejanska obraba gum proti konkurenci. Ce bo dez pa lahko zmaga kdorkoli :)
Go Schumiii!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IcEk` ()
Super Sonic ::
Ne vem o kakšnem ritmu govori Sonic
Ga boš videl jutri med dirko (če ne bo kakšne plohe). Njim časi padajo rapidno bolj kot konkurenci, včeraj je po 20 krogih na trših gumah in pol polnem tanku to zgledal nekako takole:
1. Red Bull
2. McLaren
3. Kimi Raikkonen
Razlika med časi pa 0,2s na krog. Mercedes je vozil nekje 0,5s zadaj, bolj ko se je stint zaključeval, slabše je šlo (obema). Lewis je imel kar dva izleta iz steze in na daljši rok bo zelo težko konkurenčen. Jaz mislim, če ne bo večjih pretresov, da bo dirka šla med McLarna in Red Bulla, vprašanje kaj lahko Kimi naredi iz 10 mesta, ampak po moje bo višje od 5 mesta nemogoče priti. Predvsem v zaključku dirke računam, da bosta oba Red Bulla letela po stezi.
ps
312kph -> Najvišja hitrost Michaela Schumacherja, 2 kph hitreje od vseh. Jutri na dirki bo druga pesem.
ps2
Alonsu danes v zaključku ni delal KERS.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
IcEk` ::
"I had a KERS problem on my only run in Q3. I don't think it cost me any places, but it would definitely have made the gap to pole [1.3 seconds] look more realistic."
Daedalus ::
Ok, tole pol pojasni KERS. Koliko je pa vreden na krog v Maleziji? 0.3s ali več?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
TOP ::
Če bo vse normalno potekalo na štartu bo zmagal Mclaren.ker jim bo Šumi držal hrbet,dokler ga ne bodo gume izdale in Mclaren bo ta čas lepo ušel bo pa Vettel sigurno tretji ker imajo na dirki zelo močan paket.Zanima me kako bo vozil tudi Kimi,da vidimo če se je kej popravil,ker včasih je zelo rad kaj razbil.
Super Sonic ::
Mislim, da bo kar 0,5s - zaradi dveh 750m ravnin je tu KERS še toliko bolj "pomemben". Sicer je pa Kimi rekel, da je naredil kar nekaj napak v zadnjem hitrem krogu (čas tudi to pove), enako Hamilton, tako da je realno F2012 1s počasnejši na tej stezi. Kar niti ni tako zelooooo veliko, bo pa zadeva problematična na dirki še toliko bolj, ker na trdi gumi so čisto out.
Še zanimivost, primerjava Red Bulla vs McLaren:
Lani najhitrejši krogi:
Vettel - 1:34.870s
Webber - 1:35.179s
Hamiton - 1:34.974s
Button - 1:35.200s
Letos
Vettel - 1:36.634s (izguba na času 1.764s)
Webber - 1:36.461s (izguba na času 1.252s)
Hamilton - 1:36.219s (izguba na času 1.245s)
Button - 1:36.368s (izguba na času 1.168s)
In ta vzorec se ponavlja že drugič - Vettel brez pihanega difuzorja dirkalnik pelje težje in izgublja več kot ostali.
Še zanimivost, primerjava Red Bulla vs McLaren:
Lani najhitrejši krogi:
Vettel - 1:34.870s
Webber - 1:35.179s
Hamiton - 1:34.974s
Button - 1:35.200s
Letos
Vettel - 1:36.634s (izguba na času 1.764s)
Webber - 1:36.461s (izguba na času 1.252s)
Hamilton - 1:36.219s (izguba na času 1.245s)
Button - 1:36.368s (izguba na času 1.168s)
In ta vzorec se ponavlja že drugič - Vettel brez pihanega difuzorja dirkalnik pelje težje in izgublja več kot ostali.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
JC Denton ::
Mislim, da je PIPI čist točn razložil tisto a aerodinamiki.
Kar se pa kvalifikacij tiče, sta pa oba Lotusa zgledla zelo prekrmarjena, tako Kimi kot Romain sta lovila svoje dirkalnike v prvem in predzadnjem ovinku, kar me mal skrbi, glede na to, da je Button že po treh krogih govoril, da zgublja oprijem na zadnjih kolesih. Res je, da ni enak avto, ampak pri Lotusu je lahko zaradi prekrmarjenja stanje še hujše.
Na dirki pa pričakujem Buttna pred Hamiltonom. Buttnu to dirkališče zelo leži, sploh glede na njegov stil vožnje, pa tudi zaradi močne obrabe gum, ki bi znala biti pri Jensonu manjša kot pri Lewisu.
Zanimivo bi tudi bilo, če bi uspel MW premagat Vettla in da Alonso nabere kar se da velik točk. Pa tudi Šumiju in Kimiju ne branim dobrega rezultata. Morda uspeta končati med top 5.
S kakšnimi gumami so vozil lani, da so bili časi toliko hitrejši? A mehkimi slučajno?
Kar se pa kvalifikacij tiče, sta pa oba Lotusa zgledla zelo prekrmarjena, tako Kimi kot Romain sta lovila svoje dirkalnike v prvem in predzadnjem ovinku, kar me mal skrbi, glede na to, da je Button že po treh krogih govoril, da zgublja oprijem na zadnjih kolesih. Res je, da ni enak avto, ampak pri Lotusu je lahko zaradi prekrmarjenja stanje še hujše.
Na dirki pa pričakujem Buttna pred Hamiltonom. Buttnu to dirkališče zelo leži, sploh glede na njegov stil vožnje, pa tudi zaradi močne obrabe gum, ki bi znala biti pri Jensonu manjša kot pri Lewisu.
Zanimivo bi tudi bilo, če bi uspel MW premagat Vettla in da Alonso nabere kar se da velik točk. Pa tudi Šumiju in Kimiju ne branim dobrega rezultata. Morda uspeta končati med top 5.
Super Sonic je izjavil:
Mislim, da bo kar 0,5s - zaradi dveh 750m ravnin je tu KERS še toliko bolj "pomemben". Sicer je pa Kimi rekel, da je naredil kar nekaj napak v zadnjem hitrem krogu (čas tudi to pove), enako Hamilton, tako da je realno F2012 1s počasnejši na tej stezi. Kar niti ni tako zelooooo veliko, bo pa zadeva problematična na dirki še toliko bolj, ker na trdi gumi so čisto out.
Še zanimivost, primerjava Red Bulla vs McLaren:
Lani najhitrejši krogi:
Vettel - 1:34.870s
Webber - 1:35.179s
Hamiton - 1:34.974s
Button - 1:35.200s
Letos
Vettel - 1:36.634s (izguba na času 1.764s)
Webber - 1:36.461s (izguba na času 1.252s)
Hamilton - 1:36.219s (izguba na času 1.245s)
Button - 1:36.368s (izguba na času 1.168s)
In ta vzorec se ponavlja že drugič - Vettel brez pihanega difuzorja dirkalnik pelje težje in izgublja več kot ostali.
S kakšnimi gumami so vozil lani, da so bili časi toliko hitrejši? A mehkimi slučajno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JC Denton ()
Super Sonic ::
Lani je imel Lewis težko dirko (+trk s Alonsom), ampak se je potem na Kitajskem vrnil in tista steza je dokaj podobno tej.
Letos so gume pomaknil 1 progresivno stopnjo gor, se pravi lanske mehke so letos trde (označba pač), je pa res, da so še malo strukturo spremenil, ampak to naj bi bilo res malenkostno. Tako da pnevmatike so enake lanskim oz. vsaj zelo podobne.
ps
Pa časi niso bili hitrejši zaradi gum, ampak zaradi pihanega difuzorja. Jasno je, kdo je v tej zgodbi izgubil največ (kot moštvo).
S kakšnimi gumami so vozil lani, da so bili časi toliko hitrejši? A mehkimi slučajno?
Letos so gume pomaknil 1 progresivno stopnjo gor, se pravi lanske mehke so letos trde (označba pač), je pa res, da so še malo strukturo spremenil, ampak to naj bi bilo res malenkostno. Tako da pnevmatike so enake lanskim oz. vsaj zelo podobne.
ps
Pa časi niso bili hitrejši zaradi gum, ampak zaradi pihanega difuzorja. Jasno je, kdo je v tej zgodbi izgubil največ (kot moštvo).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
JC Denton ::
Kul, hvala. Ja lani je Alonso mal zajebal Lewisa in sebe, ker ni bil dovolj pazljiv pri prehitevanju.
Grem zalavfat zdej F2011 in odpeljat 50% dirko, da bom ponoči bol mirno spal. :p
Grem zalavfat zdej F2011 in odpeljat 50% dirko, da bom ponoči bol mirno spal. :p
oo7 ::
Bravo Mclaren zmaga na kvalifikacijah.
Upam,da letos Mclaren zmaga pa naj bo prvak Lujz ali pa Jason.
Upam,da letos Mclaren zmaga pa naj bo prvak Lujz ali pa Jason.
Fizikalko ::
Če Hamko štarta OK, mu zmaga skoraj ne more uiti, IMHO. Če bo vsaj MALO pameten in prvih nekaj krogov ne bo norel in popolnoma uničil gum že po desetih krogih... Če...
Super Sonic ::
Lani je odpeljal dve dirki, kjer je dirkal celotno dirko čez svoj limit, limit avtomobila in ni naredil nobene napake. VN Nemčije in Kitajske.
Jutri bo potreboval nekaj podobnega, ker s takšno obrabo gum in s takšnimi napakami kot jih je pokazal na treningu, ko so peljali stint za dirko - nima šans. Button je suveren, predvsem pa precej bolj nežen do pnevmatik. Samozavesti pa tudi ni zaznati, glede na dva pole positiona zgleda precej prestrašen.
Zanj bo zelo, zelo težka dirka.
Jutri bo potreboval nekaj podobnega, ker s takšno obrabo gum in s takšnimi napakami kot jih je pokazal na treningu, ko so peljali stint za dirko - nima šans. Button je suveren, predvsem pa precej bolj nežen do pnevmatik. Samozavesti pa tudi ni zaznati, glede na dva pole positiona zgleda precej prestrašen.
Zanj bo zelo, zelo težka dirka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Daedalus ::
Ja, Button ga konkretno tepe. Hamilton pa ne zgleda kot človek, ki bi mel živce za take hece.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
ABX ::
Button je zelo pameten in njegov stil vožnje se ujame s temi pnevmatiki.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 380171 (235766) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244389 (150215) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135848 (94597) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184303 (147548) | WarpedGone |