Forum » Na cesti » Formula 1 2012
Formula 1 2012
broken/link ::
lanska tema - Formula 1 2011
Sezona 2011 se je končala, 2012 je že v polnem pripravljalnem zagonu, za začetek pa si oglejmo kratko predstavitev novosti sezone 2012: link
Sezona 2011 se je končala, 2012 je že v polnem pripravljalnem zagonu, za začetek pa si oglejmo kratko predstavitev novosti sezone 2012: link
Jst ::
Upam, da jih bom letos v celoti lahko malo več pogledal... :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PrimozR ::
PrimozR ::
Ja? Tam piše samo, da bo Mercedes team zdaj postal Mercedes AMG team (marketing pač, lažje bodo prodajali AMG-je) pa da bo Mercedes nekoliko resneje vzel ekipo, torej da bodo v to dejavnost vrgli nekaj več denarja. Od kje potem sklepate da bodo 'uštimal avto'? V nasprotno smer je npr. lep primer Toyota, ne glede na količino vloženega denarja jim ni uspelo nič.
Jst ::
Kako da ne? BrownGP je bila posledica - prvaki.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Od kje potem sklepate da bodo 'uštimal avto'?
Lahko se sklepa, ker je v igro stopil Aldo Costa, ki je s seboj pripeljal še nekaj ostalih članov iz Ferrarija. Costa je izdelal v zadnjih petih letih 3 dirkalnike, ki so se borili za naslov. 2007, 2008 in 2010. Njegova največja pomankljivost je drznost in na račun slednje je padel na izpitu leta 2009 in 2011. Lani je njegov F150 Italia dobil edino dirko, kjer je bilo vpihavanje v difuzor prepovedano in jasno je bilo, da če bi bilo tovrstno vpihavanje prepovedano, bi bil to najhitrejši dirkalnik - ob RB7.
Torej, če letos ne bo nihče našel kakšne nove luknje v pravilniku oz. se domislil česa, kar se drugi ne bodo, bo Costa (in posledično Mercedes AMG) zraven, v to sem tudi jaz 100%.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Argumentirana debata FTW.
SS dobri pointi, brez dvoma, sam ne vem no. Takole pred predstavitvijo prvih dirkalnikov nekoga dvigovati na vrh, sploh ko je bil leto prej daleč od vrha, je IMO rahlo pogumno. Če jim uspe super zanje, ampak jaz bi najraje počakal na Melbourne :)
SS dobri pointi, brez dvoma, sam ne vem no. Takole pred predstavitvijo prvih dirkalnikov nekoga dvigovati na vrh, sploh ko je bil leto prej daleč od vrha, je IMO rahlo pogumno. Če jim uspe super zanje, ampak jaz bi najraje počakal na Melbourne :)
Super Sonic ::
Veš kaj, ni kakšnih radikalnih sprememb v pravilniku, razen ukinitve pihalnega difuzorja, mappinga in zahtevanega nižjega nosu. Torej je, v grobem, pravilnik pisan proti Red Bullu.
Newey je rekel, da je generacija dirkalnikov 2010 in 2011, zrasla iz zasnove 2009 (RB5) in da bo tudi 2012 evolucija slednjega.
Newey je rekel, da je generacija dirkalnikov 2010 in 2011, zrasla iz zasnove 2009 (RB5) in da bo tudi 2012 evolucija slednjega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Če je bil kdo v dvomih zakaj so poostrili pravilnik o premikanju po stezi. :)
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/formula...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/formula...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
In kdaj bodo prva testiranja?
1. February - 7th, 8th, 9th and 10th - Circuito Permanente de Jerez, Spain (4 dni)
2. February - 21st, 22nd, 23rd and 24th - Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain (4 dni)
3. March - 1st, 2nd, 3rd and 4th - Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain (4 dni)
4. May - 1st, 2nd and 3rd - Mugello Circuit, Italy (letos izjemoma med sezono, 3 dni v Mugelu)
Me zanima kako se bo Kimi odrezal..
Takoj ko "dobi" gume na svojo stran, bo hiter. KERS na zaviranju pozna, DRS so se vsi naučili dokaj hitro, drugega pa že tako ali tako ni. Gume torej. Glede nato, da gre za enega največjih naravnih talentov trenutno v F1, ne bi smel imeti pretiranih težav. Sicer je pa en odličen povzetek o njem tle: http://www.formula1.com/teams_and_drive...
Če je bil kdo v dvomih zakaj so poostrili pravilnik o premikanju po stezi. :)
Namesto da bi komisarje spravil v red, določil 4 enake, ki bi odgovorjal za napake, gredo rajš to pisat. To sedaj pomeni, da takoj ob izhodu iz ovinka ne boš smel iz smeri, ampak počakat na pravi trenutek, ker tja greš lahko samo enkrat, torej nekako razpoloviti bo treba ravnino, verjetno iz pospeševanja takoj na KERS in nato v blokado. Hecno, je pa dobra stran to, ker bodo potem ostal vsi brez apexa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Še Kimi iz najboljših let (zgodba gre v leto 2005, ko so vozili kvalifikacije vsak po 1 krog s prazno posodo). Montoyo je ob istih pogojih stresel za 1,2s.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Če sem že ostal pri Kimiju: sedež je že ulit.
Ravno tako bo Kimi nabiral kilometre v Valenciji dne 23 in 24 januar z dirkalnikom R30 (letnik 2010). Predvideva se, da bo glavna značilnost testiranja dojemanje novih pnevmatik in prilagajanje na delovno okolje.
Lewis Hamilton se ta čas mudi na vsakoletnih višinskih pripravah:
Znano je, da naj bi novi McLaren MP4-27 bil izdelan bolj v korist Buttna, kar bo še zelo zanimivo (lani je bilo ravno obratno). Ravno tako je danes odjeknila novica, da je Ferrari odpustil (raje izgubil) še enega vrhunskega tehnika v svoji tehnični ekipi, in sicer je to Marco Fainello. Slednji je veliko sodeloval s Costo v smislu degradacije gum, ki je bila zadnja leta, ravno v Ferrariju, najmanjša (oz. najboljša). Mercedes AMG je torej dobil še enega velika strokovnjaka in naveza Brawn-Šumi-Costa čedalje bolj dobiva rep in glavo.
Še vedno nista znana oba zadnja dirkača za to sezono (en sedež pri Williamsu, en pri HRTju). Bližje Williamsu naj bi spet bil Rubens Barichelo, kateremu je prejšnji teden umrl zelo dober prijatelj in nekdanji osebni trener Raniero Gianotti. Vsekakor ostajajo v igri za ta sedež v Williamsu, poleg Rubensa, še Sutil, Senna, Petrov ter falanga mladeničev iz nižjih kategorij.
Za zaključek posta pa še Jenson Button in odličen video:
Ravno tako bo Kimi nabiral kilometre v Valenciji dne 23 in 24 januar z dirkalnikom R30 (letnik 2010). Predvideva se, da bo glavna značilnost testiranja dojemanje novih pnevmatik in prilagajanje na delovno okolje.
Lewis Hamilton se ta čas mudi na vsakoletnih višinskih pripravah:
Znano je, da naj bi novi McLaren MP4-27 bil izdelan bolj v korist Buttna, kar bo še zelo zanimivo (lani je bilo ravno obratno). Ravno tako je danes odjeknila novica, da je Ferrari odpustil (raje izgubil) še enega vrhunskega tehnika v svoji tehnični ekipi, in sicer je to Marco Fainello. Slednji je veliko sodeloval s Costo v smislu degradacije gum, ki je bila zadnja leta, ravno v Ferrariju, najmanjša (oz. najboljša). Mercedes AMG je torej dobil še enega velika strokovnjaka in naveza Brawn-Šumi-Costa čedalje bolj dobiva rep in glavo.
Še vedno nista znana oba zadnja dirkača za to sezono (en sedež pri Williamsu, en pri HRTju). Bližje Williamsu naj bi spet bil Rubens Barichelo, kateremu je prejšnji teden umrl zelo dober prijatelj in nekdanji osebni trener Raniero Gianotti. Vsekakor ostajajo v igri za ta sedež v Williamsu, poleg Rubensa, še Sutil, Senna, Petrov ter falanga mladeničev iz nižjih kategorij.
Za zaključek posta pa še Jenson Button in odličen video:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Tilen ::
Super Sonic je izjavil:
Slednji je veliko sodeloval s Costo v smislu degradacije gum, ki je bila zadnja leta, ravno v Ferrariju, najmanjša (oz. najboljša). Mercedes AMG je torej dobil še enega velika strokovnjaka in naveza Brawn-Šumi-Costa čedalje bolj dobiva rep in glavo.
Schumacherjev čas torej ponovno prihaja? Pozdravljam, kakopak. 43 letni Ata to the rescue.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Jst ::
Vsi ki so behind the scenes že precej let, pravijo, da Jensen in Lewis ne igrata prijateljstva, ampak se resnično dobro razumeta. Nekje se prebral, da imata najbolj pristne prijateljske odnose v F1, comparing other teams.
Ne tako, kot nekateri skrivajo svoje nastavitve, ampak si ta dva med seboj pomagata in to kar je povedal v tem videu, da se je Jensen od Lewisa dosti naučil, bi kar verjel, ker se je tudi Lewis trudil v smeri manjše agresivnosti.
Ampak, multimilion dollar sponsor contracts, tečaj igranja, pa dobiš enak rezultat...
Ne tako, kot nekateri skrivajo svoje nastavitve, ampak si ta dva med seboj pomagata in to kar je povedal v tem videu, da se je Jensen od Lewisa dosti naučil, bi kar verjel, ker se je tudi Lewis trudil v smeri manjše agresivnosti.
Ampak, multimilion dollar sponsor contracts, tečaj igranja, pa dobiš enak rezultat...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
zee ::
Jaz pa sem v dilemi, ce se mi da na prvo dirko v Malezijo in na septembrsko v Singapurju.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Super Sonic ::
Schumacherjev čas torej ponovno prihaja?
Ja ni to - to. Ta kombinacija se sicer vrača starejša, ampak tistega česar nimajo so: neomejen proračun, neomejena testiranja in pogodbeno vezanega drugega dirkača; imajo pa bolj taktično zahtevne dirke in slabši tehnični kader. Torej je vseskupaj potrebno vzeti v kontekst, da se v osnovi borijo s tem, da zmanjšajo 1 sekundo zaostanka v kvalifikacijah in po 2s na dirki, ter s tem, da njihov avtomobil ne bo stopil pnevmatik v 10 krogih. Jaz letos ne pričakujem W03 na vrhu, mislim pa si, da bo lahko odpeljal kakšno zmago komu na kakšni dirki.
Vsi ki so behind the scenes že precej let, pravijo, da Jensen in Lewis ne igrata prijateljstva
Velik del zaslug ima McLaren, ki jima pusti dirkati, pusti posamezni razvoj znotraj ekipe, ne dobavlja 1 dela samo enemu, če že, tega ne spreminja če je bilo drugače planirano, predvsem pa nikoli ne uporabljajo ukazov iz boksov, da se kdo komu umika (razen če že kdo ni izločen iz boja za naslov). Torej oba fanta verjameta v poštenost, v absolutnem je Lewis hitrejši dirkač, ampak na dirki to ni vse in moram reči, da sta oba dovolj poštena, da se zavedata svojih napak. Torej 1+1 in McLarnov dvojec je zagotovo najmočnejši v karavani. Sicer pa, če bo letošnji MP4-27 kandidat za naslov, bo lahko hitro vse drugače - to je Formula 1 in zato je nek odnos Raikkonena do tega športa najbolj smiseln.
Jaz pa sem v dilemi, ce se mi da na prvo dirko v Malezijo in na septembrsko v Singapurju.
Bil bi greh, če je ne bi videl zaradi lenobe ;).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Jst ::
zee: you dog!!!
SS: Lewis je enkrat izjavil, da bi pomagal Buttnu do naslova (ali zmage), če bi se izkazalo, da je to najboljši način za naslov v ekipi. Takrat sem se nasmehnil in si mislil svoje, ampak glede na to, ko sem kasneje poslušal intervju z Buttnom, ki je po eni dirki izjavil, da se je full matral z nastavitvami in jih ni mogel najti in mu je Lewis pomagal potem z nastavitvami, sem kar nekako začel verjeti, da je vzdušje med dirkačema vzajemno.
Upam, da se ne bo letos, tako kot lani, na vsaki dirki na štartu Red Bull oddaljil za ene 15sek in potem celo dirko vzdrževal prednost. Tudi če ostane RB splošno boljši, upam, da se jim vsaj ena ekipa približa na stotinke in da vidimo Vettla, kako funkcionira, kadar "gre na nož" na kakšnih progah, ki jim ne bi ležale in bi v tem primeru tista druga ekipa prevzela vodstvo. Upam na nekaj takšnega. Sanje so pa itak skoraj enako hitri dirkalniki (vsaj dveh ekip), ampak sanje so pač samo sanje...
SS: Lewis je enkrat izjavil, da bi pomagal Buttnu do naslova (ali zmage), če bi se izkazalo, da je to najboljši način za naslov v ekipi. Takrat sem se nasmehnil in si mislil svoje, ampak glede na to, ko sem kasneje poslušal intervju z Buttnom, ki je po eni dirki izjavil, da se je full matral z nastavitvami in jih ni mogel najti in mu je Lewis pomagal potem z nastavitvami, sem kar nekako začel verjeti, da je vzdušje med dirkačema vzajemno.
Upam, da se ne bo letos, tako kot lani, na vsaki dirki na štartu Red Bull oddaljil za ene 15sek in potem celo dirko vzdrževal prednost. Tudi če ostane RB splošno boljši, upam, da se jim vsaj ena ekipa približa na stotinke in da vidimo Vettla, kako funkcionira, kadar "gre na nož" na kakšnih progah, ki jim ne bi ležale in bi v tem primeru tista druga ekipa prevzela vodstvo. Upam na nekaj takšnega. Sanje so pa itak skoraj enako hitri dirkalniki (vsaj dveh ekip), ampak sanje so pač samo sanje...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Lewis pomagal potem z nastavitvami, sem kar nekako začel verjeti, da je vzdušje med dirkačema vzajemno.
Dokler v igri ni naslov, je vse lažje. Sigurno pa je, da govorimo o dveh dobrih prijateljih.
Upam, da se ne bo letos, tako kot lani, na vsaki dirki na štartu Red Bull oddaljil za ene 15sek in potem celo dirko vzdrževal prednost.
Trenutno je "vroča roba" ravno Renault, ki naj bi izumil braking stabilising system in ga uporabljal na tem novem avtomobilu. Na kratko rečeno, naj bi sistem na zaviranju omogočal, da se avto spusti povsem na tla in tako omogoča lažji vhod v zavoj. Sistem bi lahko deloval tudi v kontra smer, kar bi bilo čudovito ob pospeševanju za podtlak. Sistem so sicer opazili že na testiranju podmladka v Abu Dabiju in ker moštvo vodi James Allison (avtor lanskega izpuha) je stvar dobila nekaj podlage za razne čveke.
Razlika je bila lani sicer ta, da je Newey vedel za vpihavanje v difuzor, ostali pa ne. Pri McLarnu je bila ta rešitev vredna slabe sekunde na krog in to je ogromno. Po drugi strani jim F-zračnik leta 2010 ni prinesel prav veliko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Jst ::
>Po drugi strani jim F-zračnik leta 2010 ni prinesel prav veliko.
Več kaj sem pa jaz razmišljal, ko sem to prebral. Vsi inženirji bi radi imeli "aktivno" aerodinamiko. Ta F-zračnik je mimo pravil prav to - no, odvisno od perspektive, kako gledaš kaj je "aktivno."
Ampak jaz sem razmišljal o oblikah čelad. V ovinkih dirkačem full trpi vrat, ker jim premetava glavo. Kaj če bi čelada igrala neko majhno vlogo. Recimo za čelado na dirkalniku je oblika obrnjenega V in ko bi dirkač zavil v zavoj, bi čelado, ki bi bila zadaj pravilno oblikovana, spredaj pa po liniji aerodinamike, "parkiralo" na to mesto. Malo bi pridobil z aerodinamiko, plus tega bi dirkaču manj trpel vrat.
Vem, da ne bi pridobil veliko, ampak pri F1, se vsaka tisočinka pozna in ko se sešteje te tisočinke, kar naenkrat rata desetinka prednosti... itd...
What do you think?
Več kaj sem pa jaz razmišljal, ko sem to prebral. Vsi inženirji bi radi imeli "aktivno" aerodinamiko. Ta F-zračnik je mimo pravil prav to - no, odvisno od perspektive, kako gledaš kaj je "aktivno."
Ampak jaz sem razmišljal o oblikah čelad. V ovinkih dirkačem full trpi vrat, ker jim premetava glavo. Kaj če bi čelada igrala neko majhno vlogo. Recimo za čelado na dirkalniku je oblika obrnjenega V in ko bi dirkač zavil v zavoj, bi čelado, ki bi bila zadaj pravilno oblikovana, spredaj pa po liniji aerodinamike, "parkiralo" na to mesto. Malo bi pridobil z aerodinamiko, plus tega bi dirkaču manj trpel vrat.
Vem, da ne bi pridobil veliko, ampak pri F1, se vsaka tisočinka pozna in ko se sešteje te tisočinke, kar naenkrat rata desetinka prednosti... itd...
What do you think?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Tule imaš en dober video na to temo (kako gredo te osnovni zračni tokovi po dirkalniku).
Pa mogoče še ta link:
http://www.formula1.com/inside_f1/under...
"In recent seasons the actual shape of helmets has gradually evolved, as more aerodynamically efficient shapes are brought into use. Sitting directly below the main engine air intake, helmets are increasingly shaped to assist in the process of reducing drag in this notoriously high-turbulence aerodynamic area. The modern designs also reduce the lift produced by more traditionally shaped helmets - which can be anything up to 15 kg at racing speeds."
Tako si mislim, da je čelada že maksimalno izkoriščena, z izjemo brisalca, ki je bil včasih aktualen, zadnja leta pa ne več.
Pa mogoče še ta link:
http://www.formula1.com/inside_f1/under...
"In recent seasons the actual shape of helmets has gradually evolved, as more aerodynamically efficient shapes are brought into use. Sitting directly below the main engine air intake, helmets are increasingly shaped to assist in the process of reducing drag in this notoriously high-turbulence aerodynamic area. The modern designs also reduce the lift produced by more traditionally shaped helmets - which can be anything up to 15 kg at racing speeds."
Tako si mislim, da je čelada že maksimalno izkoriščena, z izjemo brisalca, ki je bil včasih aktualen, zadnja leta pa ne več.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Jst ::
Kako gre zrak mimo, vem, zato sem pa govoril o pridobitvi par tisočink... No, vidim, da so inženirji pač to že izkoristili... (ideja se je pa porodila v moji glavi, brez vednosti, da to že obstaja.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Mislim, da bo v naslednjih 24 urah objavljeno, da bo drugi Williamsov dirkač Bruno Senna, ki naj bi v moštvo pripeljal neverjetnih 20 miljonov zelencev.
Med tem je Ferrarijeva šasija opravila test FIA za leto 2012, z manjšim popravkom, saj so morali okrepiti sidepode.
FIA bo za letošnjo sezono podaljšala marsikatero DRS cono (lani je bila najslabša DRS cona v Monzi), začetek v Avstraliji pa bo prinesel 2 DRS coni.
Tako imenovani ride-height system pa so sedaj, poleg Lotusa (ki je izumil zadevo) in Ferrarija, potrdili kopijo tudi pri Mercedesu.
ps
Najbrž vsi veste, da je Alonso navdušen pokeraš, zna pa tudi zanimive trike s kartami:
Med tem je Ferrarijeva šasija opravila test FIA za leto 2012, z manjšim popravkom, saj so morali okrepiti sidepode.
FIA bo za letošnjo sezono podaljšala marsikatero DRS cono (lani je bila najslabša DRS cona v Monzi), začetek v Avstraliji pa bo prinesel 2 DRS coni.
Tako imenovani ride-height system pa so sedaj, poleg Lotusa (ki je izumil zadevo) in Ferrarija, potrdili kopijo tudi pri Mercedesu.
ps
Najbrž vsi veste, da je Alonso navdušen pokeraš, zna pa tudi zanimive trike s kartami:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Jst ::
To mi in mene zanimalo...
Sploh, če je zadevo razložil tisti tip, od katerega si lani dajal polno linkov na njegov blog. Lepo začne z manj strokovnim opisom in lepo stopnjuje težavnost. Tako se meni zelo lepo bere in sem ga vedno razumel.
Nekateri blogi so pa too much; preveč se takoj zapičijo v detajle, da včasih sploh nisem vedel, o čem tip govori ali pa sploh na koncu nisem razumel kaj je fora.
Sploh, če je zadevo razložil tisti tip, od katerega si lani dajal polno linkov na njegov blog. Lepo začne z manj strokovnim opisom in lepo stopnjuje težavnost. Tako se meni zelo lepo bere in sem ga vedno razumel.
Nekateri blogi so pa too much; preveč se takoj zapičijo v detajle, da včasih sploh nisem vedel, o čem tip govori ali pa sploh na koncu nisem razumel kaj je fora.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
Super Sonic ::
Tak efekt naj bi zadeva imela, glede nato, da je še nismo videli na stezi se pa težko o tem piše, to načeloma hočjo naredit v sklopu pravilnika. Renault že ima zeleno luč za ta sistem ( http://www.formula1onlive.com/2012/01/l... ), sumim pa, da se jim v RB gladko smeji, ker oni bi znali tole uporabljati že nekaj časa, oz. vsaj podoben princip. Sicer zadeva ni nova, ta sistem se razvija že okoli 7 mesecev pri Lotusu.
Sploh, če je zadevo razložil tisti tip, od katerega si lani dajal polno linkov na njegov blog.
Misliš Scarbsa? http://scarbsf1.wordpress.com/
On je nekaj risal o tem, pa ne najdem linka ta moment (ga bom dal jutri), ampak sej pravim, vsaj do prvih testiranj bo treba počakat, da vsaj nekdo kaj poslika - če ne drugega, avto v akciji.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Tak efekt naj bi zadeva imela, glede nato, da je še nismo videli na stezi se pa težko o tem piše, to načeloma hočjo naredit v sklopu pravilnika. Renault že ima zeleno luč za ta sistem ( http://www.formula1onlive.com/2012/01/l... ), sumim pa, da se jim v RB gladko smeji, ker oni bi znali tole uporabljati že nekaj časa, oz. vsaj podoben princip. Sicer zadeva ni nova, ta sistem se razvija že okoli 7 mesecev pri Lotusu.
Sploh, če je zadevo razložil tisti tip, od katerega si lani dajal polno linkov na njegov blog.
Misliš Scarbsa? http://scarbsf1.wordpress.com/
On je nekaj risal o tem, pa ne najdem linka ta moment (ga bom dal jutri), ampak sej pravim, vsaj do prvih testiranj bo treba počakat, da vsaj nekdo kaj poslika - če ne drugega, avto v akciji.
Sori, sam tole ne pove ničesar, razen tega, da se nos manj spušča/dviga pri zaviranju/pospeševanju. Mene zanima kaj se zraven dogaja še z ritjo (predvidevam da je manj nagibanja naprej-nazaj) ter, predvsem, kako to izvedejo!! :)
Če ciljaš na Scarbsa, mislim da je zadeva povezana z Mercedesom in njihovim sistemom povezovanja zadnjega vzmetenja - če se ne motim so ga povezali so vzporedno in križno ter naredili pasiven sistem za preklapljanje med vezavama, kar je kontroliralo enkrat nagibanje vstran, enkrat pa vzdolžno nagibanje. Če v tak sistem povežeš še prednje amortizerje imaš še večjo kontrolo.
Če povežeš zgornji komori amortizerja med seboj (enako s spodnjima), dobiš efektivno zelo dober sistem ZA nagibanje, ki pa je neodziven za bump performance. Križna vezava (spodnja komora enega na zgornjo drugega in vice versa) pa ima prav tako obraten efekt - odličen bump perforamnce (olje iz zgornje komore enega enostavno odteče v spodnjo komoro drugega) s praktično nič nagiba.
Prav takšen, seveda elektronsko-računalniški, sistem ima McLaren MP4-12C, kar mu tudi omogoča, da avto sploh nima antirollbarov - prečno nagibanje namreč odpravijo prav z nadzorom povezovanja stranskih amortizerjev.
EDIT: no, saj je bila zadeva simpl, je bila med top posts :D http://scarbsf1.wordpress.com/2011/10/1...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Jst ::
Sori, sam tole ne pove ničesar, razen tega, da se nos manj spušča/dviga pri zaviranju/pospeševanju. Mene zanima kaj se zraven dogaja še z ritjo (predvidevam da je manj nagibanja naprej-nazaj) ter, predvsem, kako to izvedejo!! :)
This!
---
Ja, mislil sem na scarbsf1, hvala za link, gre takoj v bookmarke.
---
Sicer je pa res možno, da RB tole uporablja že vsaj eno, če ne dve sezoni. Vsi smo videvali, kako se je sprednji spojler v ovinkih včasih kar dotaknil asvalta, na ravnini je bil pa očitno višji. Joj, ko sem sedaj spomnim, kako so ekipe jokale, da RB goljufa in so na izrecno pritožbo Ferrarija spremenili testiranja upogljivosti. Hmm, če je res RB to že uporabljal, kaj imajo pripravljenega za to leto. Me je kar strah.
---
Haha, če odmisliš hidravliko oziroma rumeno in modro barvo, je isto kot pri yugotu. :)))) Malo heca.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Sori, sam tole ne pove ničesar, razen tega, da se nos manj spušča/dviga pri zaviranju/pospeševanju. Mene zanima kaj se zraven dogaja še z ritjo (predvidevam da je manj nagibanja naprej-nazaj) ter, predvsem, kako to izvedejo!! :)
Tako je narisan. Rečeno je, da naj bi se "potopil" v ovinek le nos, vseskupaj pa naj bi stabiliziralo avto na zaviranju, ter omogočilo boljši izhod. Kot že rečeno, niti prva testiranja še niso mimo in vse to so načeloma le špekulacije, kaj ta sistem počne v realnem.
Hmm, če je res RB to že uporabljal, kaj imajo pripravljenega za to leto. Me je kar strah.
Nič se ne odzivajo na zadevo, v tem je "problem".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Renaultov sistem naj bi bil naknadno prepovedan in se ga ne bo smelo uporabljati (ravno tako je RB danes dal izjavo, da sistem tako ali tako ni tisto, na kar bi oni stavili v 2012).
Scarbsov model za 2012:
Scarbsov model za 2012:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
broken/link ::
prva testiranja so pred vrati, predstavitve dirkalnikov se bodo pa tudi začela naslednji teden.
potrjeni dirkači za sezono 2012: http://www.f1fanatic.co.uk/2012-f1-seas...
predstavitve avtomobilov pa naj si bi sledile približno tako:
ekipa datum ime_avta
Caterham January 26 /
McLaren February 1 MP4-27
Ferrari February 3 633
Force India February 3 /
Lotus February 5 /
Red Bull February 6 RB8
Sauber February 6 C31
Mercedes February 21 W03
Toro Rosso neznano TR7
Marussia neznano /
pa še en zanimiv koledarček, ki naj bi se dopolnjeval skozi celotno sezono:
http://www.f1fanatic.co.uk/credits-and-...
potrjeni dirkači za sezono 2012: http://www.f1fanatic.co.uk/2012-f1-seas...
predstavitve avtomobilov pa naj si bi sledile približno tako:
ekipa datum ime_avta
Caterham January 26 /
McLaren February 1 MP4-27
Ferrari February 3 633
Force India February 3 /
Lotus February 5 /
Red Bull February 6 RB8
Sauber February 6 C31
Mercedes February 21 W03
Toro Rosso neznano TR7
Marussia neznano /
pa še en zanimiv koledarček, ki naj bi se dopolnjeval skozi celotno sezono:
http://www.f1fanatic.co.uk/credits-and-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
Super Sonic ::
Caterham je prvi, ki je že izdal fotografije novega CT01. In drži, dirkalniki 2012 bodo grdi ko ....
http://twitpic.com/8bh02t/full
Marussia bo pripeljala na prva testiranja - nič, na druga testiranj lanski HRT in na tretja novega MR01 (to je 21 februarja).
http://twitpic.com/8bh02t/full
Marussia neznano /
Marussia bo pripeljala na prva testiranja - nič, na druga testiranj lanski HRT in na tretja novega MR01 (to je 21 februarja).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
JC Denton ::
Upam, da ne bojo usi avti imeli tak grdi sprednji del, nos. Tale vdolben nos z visokimi stranskimi robovi je za bruhat. Naj vrnejo nosove iz leta 2004-08, tist je blo še nekot najbolj za pogledat. Ali pa iz konca 80 začetka devedesetih.
Super Sonic ::
Ta štenga -> nova pravila. Nos, iz varnostnih razlogov, ne sme biti višji od 55 cm. Verjetno bi se dalo lepše izpeljat in katero moštvo tudi bo, predvsem stavim na McLaren, ki bi lahko imelo precej izboljšano lansko varianto dirkalnika.
Vsi ostali bodo šli, verjetno, na to foro.
Pojavila se je tudi fotografija novega Ferrarija:
Sem označil novosti, ki naj bi jih dirkalnik imel, poleg najbolj očitne, to sta dve krilci pred stranskimi "zaboji" , ki naj bi bolje usmerjali zračni tok (ideja naj bi bila od "upokojenca" Byrne-a) in tistih, ki sledijo novemu pravilniku (55cm nos, izpuh), velja še povedati, da naj bi novi Ferrari uporabljal Pull-Rod sistem vzmetenja.
Vsi ostali bodo šli, verjetno, na to foro.
Pojavila se je tudi fotografija novega Ferrarija:
Sem označil novosti, ki naj bi jih dirkalnik imel, poleg najbolj očitne, to sta dve krilci pred stranskimi "zaboji" , ki naj bi bolje usmerjali zračni tok (ideja naj bi bila od "upokojenca" Byrne-a) in tistih, ki sledijo novemu pravilniku (55cm nos, izpuh), velja še povedati, da naj bi novi Ferrari uporabljal Pull-Rod sistem vzmetenja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Mogoče še beseda ali dve o pnevmatikah. Te se bodo za letos še spremenile in sicer za eno stopnjo bolj v mehko. Torej, povsem nova bo Super Soft guma (rdeča), ki bo še bolj mehka in radikalna, lanska Super Soft bo letos Soft in tako progresivno naprej. Nekaj sprememb je tudi v sami obliki in strukturi gume, tako, da ne bo čisto vse tako zelo enostavno.
Nove so tudi oznake na pnevmatikah, ki bodo letos BOLDANE, obema dežnima variantama pa so spremenili ime iz P ZERO v Cinturato.
Link: http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/f1/ty...
Nove so tudi oznake na pnevmatikah, ki bodo letos BOLDANE, obema dežnima variantama pa so spremenili ime iz P ZERO v Cinturato.
Link: http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/f1/ty...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
JC Denton ::
Jutri bo predstavljen novi McLaren, v petek pa novi Ferrari.
Obe ekipi napadata Redbull in se želita vrniti na sam vrh. Obe ekipi tudi pravita, da bodo zelo agresivni pri dizajnu novih dirkalnikov, sploh pri McLarnu, kjer so danes povedali, da je novi dirkalnik na meji legalnosti in da pričakujejo pritožbe s strani drugih ekip.
Obe ekipi napadata Redbull in se želita vrniti na sam vrh. Obe ekipi tudi pravita, da bodo zelo agresivni pri dizajnu novih dirkalnikov, sploh pri McLarnu, kjer so danes povedali, da je novi dirkalnik na meji legalnosti in da pričakujejo pritožbe s strani drugih ekip.
JC Denton ::
https://p.twimg.com/AkkEpakCQAA2pOD.jpg...
Zgleda velik lepši kot Caterham, nasrečo niso pokvarli nosu.
Zgleda velik lepši kot Caterham, nasrečo niso pokvarli nosu.
PrimozR ::
It is thought however that the MP4-27 shown off at the launch did not feature all of the 2012 bodywork.
http://www.racecar-engineering.com/news...
JC Denton ::
Saj to velja za vsa moštva, ponavadi šele na zadnja testiranja prpeljejo tiste tapomembne dele. Naslednji teden, ko se testiranja začnejo, bodo najbrž največ pozornosti posvečali pnevmatikam.
Ne spomnem se, a so morda spreminjali pravila glede velikosti difuzorja, ker ta od McLarna se mi zdi manjši (nižji) kot lani? Lahko pa je samo slikano s takega kota.
Ne spomnem se, a so morda spreminjali pravila glede velikosti difuzorja, ker ta od McLarna se mi zdi manjši (nižji) kot lani? Lahko pa je samo slikano s takega kota.
ripmork ::
I like this one.
Difuzor je najverjetneje le mock-up varianta, po drugi strani, tisti usmerjevalniki zavzamejo nekaj prostora in je morda to divja ideja (dvomim, a vseeno). Ne bom presenečen, če bodo dirkalniki na prvih treningih pred dirko povsem drugačni. Da nas morda Mclaren zgolj ne vleče za nos, pa bodo potem, ko bo šlo zares vsi bolidi spredaj izgledali kot krokodili/kljunaši:>
Difuzor je najverjetneje le mock-up varianta, po drugi strani, tisti usmerjevalniki zavzamejo nekaj prostora in je morda to divja ideja (dvomim, a vseeno). Ne bom presenečen, če bodo dirkalniki na prvih treningih pred dirko povsem drugačni. Da nas morda Mclaren zgolj ne vleče za nos, pa bodo potem, ko bo šlo zares vsi bolidi spredaj izgledali kot krokodili/kljunaši:>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Super Sonic ::
Nekako po pričakovanjih se odvija vse skupaj. McLaren nadaljuje svojo pot v F1 in upam, da jim letos uspe zapreti tisti minimalen zaostanek za RB, ostali dirkalniki pa izgledajo bolj ali manj dobre kopije "Newey" razmišljanja v razvoju avtomobila.
Kar me skrbi za McLaren je to, da je jih lani rešil EBD oz. vpihavanje v difuzor, katerega pa letos ni in prav zanima me, kako bodo našli pot do večjega podtlaka v zadku avtomobila. Avto je sicer povsem legalen že sedaj in se, razen razvoja, v osnovi ne bo kaj dosti spreminjal. Vsi, ki ste mnenja, da bo avto moral biti višji, si oglejte primerjavo z lanskim modelom in videli boste, da gre McLren po svoji poti razvoja aerodinamike in proizvajanja podtlaka. Tudi pravila so jim pisana letos na kožo, ko so vsi prisiljeni spustiti nosove.
Kar me skrbi za McLaren je to, da je jih lani rešil EBD oz. vpihavanje v difuzor, katerega pa letos ni in prav zanima me, kako bodo našli pot do večjega podtlaka v zadku avtomobila. Avto je sicer povsem legalen že sedaj in se, razen razvoja, v osnovi ne bo kaj dosti spreminjal. Vsi, ki ste mnenja, da bo avto moral biti višji, si oglejte primerjavo z lanskim modelom in videli boste, da gre McLren po svoji poti razvoja aerodinamike in proizvajanja podtlaka. Tudi pravila so jim pisana letos na kožo, ko so vsi prisiljeni spustiti nosove.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 380154 (235749) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244385 (150211) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135846 (94595) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184300 (147545) | WarpedGone |