» »

Formula 1 2012

strani: 1 ... 15 16 17 18 19 ... 74

Daedalus ::

@Yugos, on moj stavek pravi, da F1 ni endurance racing... Če pa hočeš lap of life, pa zgooglaj Senna Monaco onboard.

Za one, ki pa mislijo, da je F1 dirkalnik peljat enostavno - link.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Danes je vse elektronika, potrjuje dejtsvo da je nascar voznik Jeff Gordon vozil od Montoye BMW Williamsa 1 sec počasneje v parih poskusih,danes gre avtomatsko gor prestave, samo dol pritiskaš, kar pomeni da večina stvari naredijo pomagala..


Tri stvari:
1. Že danes je F1 povsem drugačna, večinoma brez elektronskih pomagal, ki pa so takrat pomagala pri toliko hitrejših časih. Danes tako ni samodejnega sistema štarta, TC, tudi sicer vse stvari v pogonskih sklopih nadzoruje precej enostavna elektronika. Poleg tega pa mora dirkač odpirati za hiter krog DRS in pravilno uporabljati KERS.
2. Do te sekunde zaostanka lahko prideš na kakšni takšni stezi kot je bila tista v ZDA, med tem ko je večina stez pospremljena z mnogo več hitrimi ovinki in krajšimi ravninami.
3. 1s zaostanka je ogromno. Voziti F1 dirkalnik 1s hitreje je vozniški prepad. Potem pa te čaka še dodajanje, da bi bil hitrejši. Vsaj trzlaj z volanom ti lahko odvzame desetinko ali več.

Zato vozniki tipa Rosi, Loeb, Gordon, ipd, v F1 ne bi imeli šans. Lahko se vozijo blizu, ampak bodo zelo daleč. Sploh na trenutno situacijo, kjer so vozniki pod največjimi pritiski v zadnjih letih. Praktično ne mine ovinek, kjer ne bi bilo potrebno nekaj pritisniti in na to misliti že v naprej, ter zraven razumeti zakaj si to pritisnil in kaj ti to omogoča. Da o ogrevanju gum in taktičnih zamislih, niti ne govorimo. Tu vmes so svetovi, zato je F1 tako posebna. 20 dirk, 20 stez, večinoma povsem različnih, že tle bi se večini zelo zapletlo, potem pa pride še pritisk uspeha...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Zato vozniki tipa Rosi, Loeb, Gordon, ipd, v F1 ne bi imeli šans. Lahko se vozijo blizu, ampak bodo zelo daleč.


Kimi je lepo dokazal, da tudi rallya ne more kar vsak vozit. Lahko je dober v F1, ampak v rallyu ni mel za burek.

Super Sonic ::

Kimi je lepo dokazal, da tudi rallya ne more kar vsak vozit. Lahko je dober v F1, ampak v rallyu ni mel za burek.


Seveda, gre za naravo športa. V rally prvenstvu sta dva v avtomobilu, torej konstatno poslušaš nekoga ob sebi, ki ti govori kam, niti ne loviš hitrega časa, kot se bolj boriš s progo. Napake so dopuščene in lahko jih narediš veliko, pa si še vedno najhitrejši. Avtomobili se vozijo izrazito diametralno tem v F1, z veliko slajdanja. Voziš se po pesku, makedamu, blatu, ipd. Proge so daljše in so unikatne.

V F1 pa loviš krog za krogom perfekcijo, sile v ovinkih so parkrat višje, trenutno te vsaka najmanjša napaka lahko stane tudi 10 mest v kvalifikacijah. Slajdat F1 je pa smrt.

Torej primerjamo jabolka in hruške oz. gledamo dva športa. Kot bi primerjal nogomet in košarko.

Kimi je dokazal s tem 10 mestom v Rallyu le to, da je izjemen naraven talent, da pa, tako kot ostali vozniki v F1, tudi on v Rally prvenstvu ne bi nikoli uspel. Njegov zaostanek se je nahajal nekje 0,5s za Danielom Sordom in to na 1 prevožen km. Kje je šele Loeb, poleg tega pa je Kimi zaradi nepoznavanja avtomobila in stez, pogosto izletel ven. Vsak izlet pri rally je kaznovan z odstopom.

To je zelo težko govoriti kdo je najhitrejši, najboljši, 10 mesto v Rally prvenstvu ni enako 10 mestu v F1, ker je narava športa čisto druga. Poleg tega je pa dirkalni šport čez leta postal tako profesionalen, da se morajo otroci pri praktično 5 letih odločit kaj bodo vozil. Rally ali F1 ali neke ovalne pizdarije in od tam naprej se potem gradi.

Zato ima vsaka serija svojega junaka in čeprav so vsi v motoršportu, je to tako kot, da bi primerjal med seboj Jordana, Messija, Thorpa in Nadala.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Pa še tako lahko pogledaš, en Ken Block, ki vse življenje živi v rallyju in en Kimi Raikkonen, ki vozi F1 vse življenje in je šel v rally probat, sta se pomerila v neki gledljivi predstavi:


Tako tudi velja, da bi en Loeb verjetno z Red Bullom steresel marsikoga v F1, še vedno bi bil pa daleč od trenutno najboljših. In tle vmes je svet, dimenzija, ki je nepredstavljivo velika.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Torej primerjamo jabolka in hruške oz. gledamo dva športa. Kot bi primerjal nogomet in košarko.


Sej tega nocem primerjat, samo rad bi povedal, da je vsako dirkanje zelo specificno, ni le neki divjanje po progi.

Kimi je dokazal s tem 10 mestom v Rallyu le to, da je izjemen naraven talent,


Ce gledamo ozjo konkurenco, nevem ce je bilo lani kaj dosti vec kot 10 voznikov. :))

Super Sonic ::

Ce gledamo ozjo konkurenco, nevem ce je bilo lani kaj dosti vec kot 10 voznikov.


Ja ožja konkurenca... ;) Ta je povsod, odvisno kako si vse to predstavljaš. Lani je imel svoj avtomobil je bi kamot rekel, da je nastopal v poltovarniškem amaterskem razredu, tam pa je konkurenca večja. Tudi Junior ekipa v 2010 ni bila ravno enaka Loebu oz. ostalim, čeprav je bil Ogier mnogo hitrejši od Kimija. Niti 5. mesto v Turčiji ni slaba stvar, ki ga je Kimi dosegel tisto leto...

Odvisno kako gledaš na reč in kako si to poiskušaš predstavljati.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

innerspace ::

Kimi bi lahko tudi v rallyju dosegel stopnicke, vsaj tako so trdili ostali wrc vozniki.
Problem je navajenost na slog in terene ter seveda avtomobil. In izkusnje.

Glede Loeba, lahko bi vozil karkoli, tudi v F1 je dosegel precej dober rezultat.
http://www.autosport.com/subs/login.php...
..doubt doubt..

Yugos ::



poglej kaj govorijo o prejšnjih avtomobilih!

Super Sonic ::

Glede Loeba, lahko bi vozil karkoli, tudi v F1 je dosegel precej dober rezultat.


Ja Loeb je bil recimo od vseh "najboljši", pa še vedno, nima se smisla vozit zadaj. Če že, potem se bi splačalo it na naslov, ampak kot že rečeno, do tja je "cel svet", zato je tudi Loeb sam odnehal in se posvetil svoji karieri naprej.

poglej kaj govorijo o prejšnjih avtomobilih!

Hja, ti avtomobili so definitivno bolj brutalni (in nevarni), a bistveno počasnejši v ovinkih. Vožnje bi se navadili, navdušenje pa zato, ker so jih vozile legende, v tem primeru Senna.

Če veš, da boš težko prilezel iz avtomobila v kolikor se zafuraš v najbližji zid, vedno obstaja neko dodatno spoštovanje.

Še zanimiva primerjava avtomobilov od 98-10 (SPA).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Kimi je lepo dokazal, da tudi rallya ne more kar vsak vozit. Lahko je dober v F1, ampak v rallyu ni mel za burek.


Seveda, gre za naravo športa. V rally prvenstvu sta dva v avtomobilu, torej konstatno poslušaš nekoga ob sebi, ki ti govori kam, niti ne loviš hitrega časa, kot se bolj boriš s progo. Napake so dopuščene in lahko jih narediš veliko, pa si še vedno najhitrejši. Avtomobili se vozijo izrazito diametralno tem v F1, z veliko slajdanja. Voziš se po pesku, makedamu, blatu, ipd. Proge so daljše in so unikatne.

V F1 pa loviš krog za krogom perfekcijo, sile v ovinkih so parkrat višje, trenutno te vsaka najmanjša napaka lahko stane tudi 10 mest v kvalifikacijah. Slajdat F1 je pa smrt.

Torej primerjamo jabolka in hruške oz. gledamo dva športa. Kot bi primerjal nogomet in košarko.

Kimi je dokazal s tem 10 mestom v Rallyu le to, da je izjemen naraven talent, da pa, tako kot ostali vozniki v F1, tudi on v Rally prvenstvu ne bi nikoli uspel. Njegov zaostanek se je nahajal nekje 0,5s za Danielom Sordom in to na 1 prevožen km. Kje je šele Loeb, poleg tega pa je Kimi zaradi nepoznavanja avtomobila in stez, pogosto izletel ven. Vsak izlet pri rally je kaznovan z odstopom.

To je zelo težko govoriti kdo je najhitrejši, najboljši, 10 mesto v Rally prvenstvu ni enako 10 mestu v F1, ker je narava športa čisto druga. Poleg tega je pa dirkalni šport čez leta postal tako profesionalen, da se morajo otroci pri praktično 5 letih odločit kaj bodo vozil. Rally ali F1 ali neke ovalne pizdarije in od tam naprej se potem gradi.

Zato ima vsaka serija svojega junaka in čeprav so vsi v motoršportu, je to tako kot, da bi primerjal med seboj Jordana, Messija, Thorpa in Nadala.


citiram tebe, ampak samo zaradi tega ker nekoga pač morem da nadaljujem debato.

Primerjat različne športe med sabo je brezpredmetno, ker ga ni še junaka ki bi zmagal v vseh kategorijah. Tako da vsak šport zahteva en svoj posebni talent.

Samo par izjem je bilo ki so uspeli osvojit zmago v različnih kategorijah kaj šele da postaneš svetovni prvak.

Poglej recimo race of champions, čeprav je samo fun show, se vidi da zmaga tisti ki ima več sreče pri dodeljevanju avta.

Osebno sem te zadeve poskusil samo v simulatorju, in od vseh disciplin je mentalno daleč najbolj naporna F1, to pa zaradi tega ker se vse odvija bistveno hitreje kot drugje, in to je razlog zakaj mislim da je kraljica moto-športa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Osebno sem te zadeve poskusil samo v simulatorju, in od vseh disciplin je mentalno daleč najbolj naporna F1, to pa zaradi tega ker se vse odvija bistveno hitreje kot drugje, in to je razlog zakaj mislim da je kraljica moto-športa.


F1 se je pomoje že od nekdaj lepo prilagajala situaciji. Svoje čase so imeli res brutalno hitre dirkalnike napram ostalim serijam, potem so to vse skupaj povezali v nek TV prenos (tu je rally enostavno v velikem deficitu, ker pokrivat rally traso je res norost, poleg tega se pa še tekmuje na čas), potem so prišli časi kapitala in marketinga.

Ampak kar trenutno doživljajo vozniki je res nek ogromen pritisk in tudi pokazati morajo zares veliko. 18,19,20 stez, med seboj povsem različnih, sponzorske obveznosti na meji mogočega, okolica v kateri so... ipd. To je toliko različnih kultur, pristopov, enako so pod pritiskom mehaniki, letos bodo npr. pri McLarnu menjali v "peak" sezoni ekipo mehanikov, da se bi koncentracija držala čim dlje... skratka, toliko je motečih faktorjev na vsaki dirki, da je pritisk na dirkače izjemen, sploh te najboljše.

Potem so tu še steze, vsaka steza ima svoje trike, vse ti ne ležijo ipd., ter sama dolžina dirkanja, ki zahteva fokusirano koncentracijo čez celotno leto. Že vse to je morilsko težko, kje je šele potem vse tisto samo dirkanje, ki ga vidimo potem na tv enkranu.

Sam sem bil 1x v Monacu, sicer že pred leti, in lahko rečem, da je spremni program tako "moteč", da jaz pojma nimam kako se jim uspe zbrat. Pripeljejo jim 200 deklet, vse lovijo okoli bogataše - ampak to je tako, v večernih urah. Ženske so po hotelih, se plazijo v sobe, ipd. Urnik je čez dan natrpan na 1 minuto natančno, pride miljon osebnosti (po Primožu Glihi)... skratka noro. Zraven je tudi ogromno enih ljudi, biznisa, vsi bi vse, jahte so polne... Jaz sem si potem rekel, že kar precej utrujen in pod vtisom dogajanja "aja, zdej je pa dirka, to, kar sem prišel pravzaprav gledat". In za to dirko dajem velik kredit tudi Jefri in Mirkotu, ki sta lani ugotavlja tiste nebuloze o gumah v Monacu, verjamem namreč, da se okoli tebe tam toliko dogaja, da zelo težko zbrano delaš, če tudi si samo en komentator.

Mogoče je mal vse skupaj iz fokusa teme, ampak tudi to je F1 in tudi to morajo dirkači nekako "preživet", za razliko od ostalih serij, ki so manj medijsko podprta in moteča.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Yugos ::

glede F1 imaš prav, samo dirkanje je naporno kaj šele sponzorske odgovornosti!

Zato je Montoya zapustil, bil je prvak v Champcar ki je bil takrat z 950hp turbo polnilniki približno enak F1.

Ni zdržal napora po tekmah...

Samo to da so bili pa v 70ih 80 ih kao angelčki je pa neumno.
B skupina rallia je bila za današnje čase bog bogov!
F1 je bila neverjetno nepredvidljiva, vozniki so morali znati voziti dirkalnike ki niso imeli raziskav v tumelih, stvari so lomile z lahkoto,vibracij med vožnjo je bilo veliko več...
Danes je vse bolj hitro ampak tudi tekoče.
Ne vem zakaj bi 19 dirk danes proti 19 dirk v preteklosti bilo kaj drugače?

Saj ne govorimo o ovalih vs regular track.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: PIPI ()

Daedalus ::

B skupina rallia je bila za današnje čase bog bogov!


Ki so jo ukinili, ker se je folk začel masovno pobijat z neobvladljivimi avti. Tako pač je s tehniko - če pustiš razvoju proste roke, zadeva v nekaj letih preraste zmogljivosti človeka. Tam pol rata vse skupaj dirka inženirjev... kaj pa je rahlo brezveze.

F1 je bila neverjetno nepredvidljiva, vozniki so morali znati voziti dirkalnike ki niso imeli raziskav v tumelih, stvari so lomile z lahkoto,vibracij med vožnjo je bilo veliko več...
Danes je vse bolj hitro ampak tudi tekoče.
Ne vem zakaj bi 19 dirk danes proti 19 dirk v preteklosti bilo kaj drugače?


Ker so fizično precej bolj naporne. Včasih nisi rabil bit top notch atlet, da si zdržal napore med vožnjo. Danes pa navaden smrtnik med vožnjo skoz ovinke tudi glave ne bi mogo več držati kontra 5G pospeškom. Poleg tega so dirkalniki zelo kompaktni in vroči ko hudič. Kaj misliš, kak občutek je, ko pri 30+ stopinjah zraka dirkač prigoni pred ovinek in pohodi bremzo, delovna temp. diskov pa sega tam do 1000 stopinj Celzija? Takoj za tabo pa žarijo izpuhi šilčka za svinčnike, ki proizvaja ~750HP? Pa recimo, da ti avto še malo naseda (bottom out) na stezi, pa te še v rit žge na polno? No, pol so pa tu še take malenkosti, kot spremljanje dogajanja za/pred sabo, prenastavljanje nekaterih nastavitev (brake balance, diferencial) od ovinka do ovinka, radijska komunikacija z boksi... Od daleč pa zgleda kr preprosto, ja:)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Yugos ::

kdo govori o preprosti? Ne dvomim da je danes več znanosti, samo govorimo kaj je težje peljat!
dejstvo je da podatkov o 80ih o g silah nimamo. Seveda so manjše samo ne za veliko!

Danes imaš veliko pomagal da med dirkanjem nastaviš avto, prej si moral z volanom zdržat če ni bila prvotna nastavitev dobra.

Poglej onboard od Senne, volan se trese, menja z desno z levo zavija v ovinek.
Ne moreš rečt da je danes težje, oboje je neverjetno težko.

Sej maš
v comment je računico delu o g force.

PIPI ::

Yugos je izjavil:

B skupina rallia je bila za današnje čase bog bogov!

Če gledamo z vidika, koliko voznikom in/ali gledalcem so sodili. Sicer so pa zadeve spet počasnejše od današnjih avtomobilov po povprečnem rallyju :)

Yugos ::

PIPI je izjavil:

Yugos je izjavil:

B skupina rallia je bila za današnje čase bog bogov!

Če gledamo z vidika, koliko voznikom in/ali gledalcem so sodili. Sicer so pa zadeve spet počasnejše od današnjih avtomobilov po povprečnem rallyju :)


logično boljše gume imajo, boljša trakcija, vozne lastnosti, samo končna hitrost je večja pri B klasi..

PIPI ::

Yugos je izjavil:

kdo govori o preprosti? Ne dvomim da je danes več znanosti, samo govorimo kaj je težje peljat!
dejstvo je da podatkov o 80ih o g silah nimamo. Seveda so manjše samo ne za veliko!

Danes imaš veliko pomagal da med dirkanjem nastaviš avto, prej si moral z volanom zdržat če ni bila prvotna nastavitev dobra.

Poglej onboard od Senne, volan se trese, menja z desno z levo zavija v ovinek.
Ne moreš rečt da je danes težje, oboje je neverjetno težko.

Sej maš
v comment je računico delu o g force.

Hja, G-Force je posledica aerodinamike, aerodinamika je pa v zadnjih 20 letih od Senne MOČNO napredovala - takrat je bila pravzaprav praktično še v povojih, splov v primerjavi z danes. Poglej navadne cesten avtomobile, čez 1 g bočnih pospeškov je hudičevo težko priti, 2 je pomojem že popolnoma nedosegljivo brez aerodinamike.

Ja, volan se trese, nekako tako, kot danes. Vse prej, kot da so danes avtomobili kot na tirnicah. Včasih so z eno roko menjali, z drugo vižali. Danes vižajo z obema in menjajo, ne nujno prestave, prav tako z obema. Kot je rekel SS, sama vožja je nekje tam-tam, je drugačna, nekaj je manj, nekaj pa bolj zahtevno. Ampak takrat ni bilo treba biti v pripravljenosti skorajda olimpijskega športnika (to bi bilo zelo zanimivo videti, kako dobro so pripravljeni F1 dirkači z nekaterimi specialisti - vprašanje je, katera disciplina bi bila najbolj prmerna za primerjavo), sponzorji so bili manj vsiljivi, itd. itd. Psihični pritiski pa so večinoma bolj zahtevni od fizičnih.

Yugos je izjavil:

PIPI je izjavil:

Yugos je izjavil:

B skupina rallia je bila za današnje čase bog bogov!

Če gledamo z vidika, koliko voznikom in/ali gledalcem so sodili. Sicer so pa zadeve spet počasnejše od današnjih avtomobilov po povprečnem rallyju :)


logično boljše gume imajo, boljša trakcija, vozne lastnosti, samo končna hitrost je večja pri B klasi..

Mja, tudi Veyron doseže dobrih 400 km/h. To ti pa na slovenski avtocesti pomaga kako že?

A sploh veš kako redko rally avto doseže 200 km/h? :)
Zdaj pa pomisli, kako je leteti z 200 po en pas široki cesti, po možnosti makadamski. Še na avtocesti zadeva ni tako nedolžna. Tukaj pa, če imaš srečo, lahko fašeš še kako kravo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Super Sonic ::

Zato je Montoya zapustil,

Mislim, da je precej bolj pravilno, da je Montoya odšel zaradi tega, ker ni prenesel teh tehničnih izzivov, hkrati je pa spoznal, da so na svetu še boljši dirkači kot je on sam. Vozil je v dobrih moštvih in bil pri McLarnu konktretno sesut od Kimija Raikkonena, tale Monaco je ena prezentacija hitrosti Montoye, 2006 pa je zdržal le pol sezone:


Še vedno ti bo pa sam potrdil, da se noben drug avto ne vozi tako kot se vozi F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Je pa Montoya vedno znal popestrit tiskovke, sploh če je bil tam njegov "najljubši" dirkač, Mikele.


Tega tudi že nekaj časa nisem videl, enega spodobnega kreganja na tiskovki. Mogoče je bil Webber najbližje parkrat, pa se pač nobenemu ni dalo kej dost ubadat z njim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Super Sonic je izjavil:


Tega tudi že nekaj časa nisem videl, enega spodobnega kreganja na tiskovki. Mogoče je bil Webber najbližje parkrat, pa se pač nobenemu ni dalo kej dost ubadat z njim.




Drugače se kregajo za isto zadevo, ali ima voznik ki je na notranji strani, v primeru da sta obe formuli vzporedno, pravico porinit drugega voznika izven proge.

V tem trenutku je to pravno dovoljeno, ampak to meni ne diši, jaz sem zato da se vedno pusti dovolj prostora za nekoga ki je blizu tebe. Gentlemen racing FTW!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Dol pa dva, katerima dol visi ;) Kimi je skor zaspal, Alonso se ga pa smeje. In oba dirkača zelo korektna - v stilu Buttna.

V tem trenutku je to pravno dovoljeno

Problem tega je potem kakšen Felipe, ki naredi overdrive čez apex in potem vozi po neki obskurni zunanji liniji, dasiravno se ne zaleti v nekoga in nato trdi, da bi on to vse zvozil. In potem je težko sodit kaj bi bilo, če bi bilo, situacije so, kot vidimo zapletene. Jaz sem proti, da dirkači na silo rinejo na zunanjo stran, sploh ob trenutnem pravilu, ki dovoljuje le eno spremembo smeri. Bolj prav se mi zdi, da tisti, ki vozi po idealni liniji, tam vozi tudi naprej ob izhodu iz ovinka, v kolikor ne gre v blokado napada in mora spremeniti smer iz katere se ne sme več vrniti.

"Zrivanje" pa se sliši malo zavajajoče, saj lahko vsak dirkač stopi na bremzo in se izogne trku oz. vožji po travi, ter prenastavi napad, v kolikor ima zato čas in material.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::



Da bi mogoče bil bolj jasen, prehitevanje po zunanji strani zahteva potem korelacijsko povezanost dveh, ker se zunanji voznik mora spravit v polje. Vožnja naokoli je v bistvu daljša pot in zahteva v osnovi bistveno boljše čase, bodisi avtomobila ali posameznika, ki izdvaja razliko. Ker če te korelacije ali razlike med dirkalniki ni, imaš samo le dve možnosti:
1. ali da bo zunanji dirkač zrinjen ven,
2. da bo notranji dirkač zaprt.

Ne vem kaj je bolj prav, meni se zdi tako kot je, ok, predvsem zaradi možnosti menjave smeri. Je pa res, da če ne bodo tu začrtal jasne slike, bi znali imeli kmalu kakšno nesrečo tega tipa:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Alonso iz tega vidika je vedno korekten. Tu mi ni kaj očitat, vedno pusti dovolj prostora. Recimo v GP nemčije ko ga je Hamko prehitel po zunanji strani.

A ni to lepše gledat kot smeti ki jih dela MS?

To z Kubico pa se je Trulli oprostil. Se ne spomnim več vseh podrobnosti, ampak mislim da ga je zaprl ker se je dajal s tistim pred njim in ga ni videl. Sicer ni bil dolžen, ker po pravilniku ima vso pravico, ampak gentlemen voznik to ne počne.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

To z Kubico pa se je Trulli oprostil.Se ne spomnim več vseh podrobnosti, ampak mislim da ga je zaprl ker se je dajal s tistim pred njim in ga ni videl.

Tudi jaz imam v spominu, da je bilo rečeno, da ga ni videl, saj je imel dva na riti.

A ni to lepše gledat kot smeti ki jih dela MS?

Mislim, če bi bili vsi enaki... ;) Denifitivno je MS vedno na meji, zato pogosto opazke, dokler pa sam "ne padeš" v enak tretma, se ti zdi vse fajn, potem pa ne več, ko dobiš takšno serijo ogrožanja in packarij nazaj. Tu se izkaže odlika voznika, da zna sprejet enak tratma nazaj in s tem tveganje. MS ga po moji oceni ni znal, nikoli, s tem, da se za naslov, še nihče v moderni dobi ni zaletaval v avtomobile.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Super Sonic je izjavil:


Tukaj mogoče še nekaj o manevru, ko je Romain spustil naprej Kimija. Ukazov iz boksa ni bilo, kar je Kimija tudi stalo nekaj časa, ampak tisto glavno zakaj je Romain spustil Kimija naprej je pamet. Po treh odstopih ne bi bilo hujše, kot da izrine ven v četrtem poiskusu sebe in moštvenga tekmeca, zato je Romain konstantno pogledoval v vzvratna ogledala, ter mu omogočil "easy pass". Kar so potem novinarji pograbili kot spuščanje naprej, ampak v bistvu je šlo za dokaj zrelo potezo mladeniča, ki bi sicer bil lahko branil drugo mesto, pa se je odločil za eno nižje in dobil pohvale vseh v moštvu.

Prepričan pa sem, da ko bo Romain dobil dovolj samozavesti in imel za seboj že nekaj dobrih dirk, poiskušal več.


Danes sem pogledal race dit in to videl:
Kimi is faster then you, do not hold him up. Ukaz boksov Romain-u.
http://www.formula1.com/video/?uid=2012...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Yugos ::

PIPI je izjavil:


Ja, volan se trese, nekako tako, kot danes.


Poglej ta video pa pokaži mi današnje in kje zgleda kot da mora volan korigirat nonstop?
Poglej kako nestabilen je avto, vibracije...

poglej hitrost skozi ovinek, sigurno ni 2x g force! kok je počasnejši ? 5km?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Yugos ()

ttommy ::

ABX je izjavil:

Super Sonic je izjavil:


Tukaj mogoče še nekaj o manevru, ko je Romain spustil naprej Kimija. Ukazov iz boksa ni bilo, kar je Kimija tudi stalo nekaj časa, ampak tisto glavno zakaj je Romain spustil Kimija naprej je pamet. Po treh odstopih ne bi bilo hujše, kot da izrine ven v četrtem poiskusu sebe in moštvenga tekmeca, zato je Romain konstantno pogledoval v vzvratna ogledala, ter mu omogočil "easy pass". Kar so potem novinarji pograbili kot spuščanje naprej, ampak v bistvu je šlo za dokaj zrelo potezo mladeniča, ki bi sicer bil lahko branil drugo mesto, pa se je odločil za eno nižje in dobil pohvale vseh v moštvu.

Prepričan pa sem, da ko bo Romain dobil dovolj samozavesti in imel za seboj že nekaj dobrih dirk, poiskušal več.


Danes sem pogledal race dit in to videl:
Kimi is faster then you, do not hold him up. Ukaz boksov Romain-u.
http://www.formula1.com/video/?uid=2012...


Sem tudi jaz gledal, ja. Sicer se mi pa zdi čisto logično, da pride tako sporočilo iz boksov, da se ne bi naredila kakšna neumnost. Je pa Kimi vozil zares hitro in bi najbrž brez poškodbe prednjega krilca tudi zmagal.
Gamer

ABX ::

Itak, vozi se kot ekipa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PIPI ::

Yugos je izjavil:

PIPI je izjavil:


Ja, volan se trese, nekako tako, kot danes.


Poglej ta video pa pokaži mi današnje in kje zgleda kot da mora volan korigirat nonstop?
Poglej kako nestabilen je avto, vibracije...

poglej hitrost skozi ovinek, sigurno ni 2x g force! kok je počasnejši ? 5km?


Mja, imaš prav, kot po tirnicah... Oh wait!

Dr_M ::

Monaco je res izjemno slab primer.

Yugos ::

LOL pa res, kot prvo primerjaj isto stezo,kot drugo,praktično ni primerjave z mojim videom, razen če ga sploh pogledal nisi...

TribesMan ::

Tale razlika je bolj na rovaš tega da so piste danes precej bolj gladke, na veliko pistah je FIA zahtevala preplastitev asfalta za zmanjšanje neravnin...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Yugos ::

TribesMan je izjavil:

Tale razlika je bolj na rovaš tega da so piste danes precej bolj gladke, na veliko pistah je FIA zahtevala preplastitev asfalta za zmanjšanje neravnin...


če je to res, zakaj v monacu še vedno ne vozijo po določenih delih ampak se jih izogibalo, poglej steze in ko kaže posnetke ko vozniki peljejo po ravnini se vidi tresenje bolida, samo danes je vzmetenje veliko boljše, zato voznik nima tok vibracij!

PIPI ::

Ker je Monaco edina steza, kjer so ceste še vedno obupne?? Ti to resno zdaj s temle vprašanjem?

Yugos ::

PIPI je izjavil:

Ker je Monaco edina steza, kjer so ceste še vedno obupne?? Ti to resno zdaj s temle vprašanjem?


zakaj v monacu še vedno ne vozijo po določenih delih ampak se jih izogibalo, poglej steze in ko kaže posnetke ko vozniki peljejo po ravnini se vidi tresenje bolida


kot vidim sem tukaj uporabil na koncu množino, nabavi očala!

Super Sonic ::

Danes sem pogledal race dit in to videl:
Kimi is faster then you, do not hold him up. Ukaz boksov Romain-u.
http://www.formula1.com/video/?uid=2012...


Ja, zagotavljal so, da ni bilo ukaza in čeprav je temu pritrdil tudi dodaten zaostanek Kimija zaradi tega ker ga ni prehitel takoj, se sliši, da je ukaz bil. Tega ne maram, da se prodaja po TV eno, dela pa drugo. Prav nič ni narobe s tem, če bi javno to takoj povedal, saj je bilo vsem jasno, da je Kimi hitrejši in da ima boljšo taktiko.

Poglej ta video pa pokaži mi današnje in kje zgleda kot da mora volan korigirat nonstop?
Poglej kako nestabilen je avto, vibracije...


F1 se je spremenil. Ročnega menjalnika na šaltkeber ni več, ima pa zato dirkač na volanu preko 60 ukazov s katerimi lahko prenastavlja skoraj vse na avtomobilu. Kje je potem še performance na KERS in DRS. Avtomobili so bistveno hitrejši kot iz tistega časa, G sile so bistveno višje in ovinki prihajajo precej hitreje. Menim, da je danes dirkač VSAJ pod enakim stresom kot je bil v preteklosti, le ta razlika je, da se ukvarja z drugimi rečmi. Tako bi tudi jaz tebe lahko vprašal kje na videu je korigacija brake balanca za domala vsak ovinek, kje je DRS, kje KERS in nenazadnje, kje so razni fuel saving programi, ki jih mora dirkač sprožati ob dirki, da pride normalno čez ciljno črto. Da o temperaturah o gumah, dif zadevah in ...

Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

In pa ja, na tistem videu na F1, se tudi vidi onboard posnetek iz Alonsovega avtomobila, ko je skušal mimo Rosberga. Dejansko ga Rosberg ni izrinil, samo zaprl mu je pot, Alonso je bil čisto sam kriv da je šel na desno... vsaj tako jaz vidim zadevo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

Danes sem pogledal race dit in to videl:
Kimi is faster then you, do not hold him up. Ukaz boksov Romain-u.
http://www.formula1.com/video/?uid=2012...


Ja, zagotavljal so, da ni bilo ukaza in čeprav je temu pritrdil tudi dodaten zaostanek Kimija zaradi tega ker ga ni prehitel takoj, se sliši, da je ukaz bil. Tega ne maram, da se prodaja po TV eno, dela pa drugo. Prav nič ni narobe s tem, če bi javno to takoj povedal, saj je bilo vsem jasno, da je Kimi hitrejši in da ima boljšo taktiko.

Poglej ta video pa pokaži mi današnje in kje zgleda kot da mora volan korigirat nonstop?
Poglej kako nestabilen je avto, vibracije...


F1 se je spremenil. Ročnega menjalnika na šaltkeber ni več, ima pa zato dirkač na volanu preko 60 ukazov s katerimi lahko prenastavlja skoraj vse na avtomobilu. Kje je potem še performance na KERS in DRS. Avtomobili so bistveno hitrejši kot iz tistega časa, G sile so bistveno višje in ovinki prihajajo precej hitreje. Menim, da je danes dirkač VSAJ pod enakim stresom kot je bil v preteklosti, le ta razlika je, da se ukvarja z drugimi rečmi. Tako bi tudi jaz tebe lahko vprašal kje na videu je korigacija brake balanca za domala vsak ovinek, kje je DRS, kje KERS in nenazadnje, kje so razni fuel saving programi, ki jih mora dirkač sprožati ob dirki, da pride normalno čez ciljno črto. Da o temperaturah o gumah, dif zadevah in ...



maš prav danes ima več tipk in gumbov, samo toliko simulacij in testiranj v simulatorju in se navadiš na vsak gumb,tako kot mulci ki igrajo igrice doma..

Pred tem pa niso imeli teh pomagal da nastavijo kako želijo med dirko!
To je blagoslov kar imajo!
poglej od 2:40 naprej!


Tukaj se vidi da je moral avto ki še na ravnini ni stabilen korigirat, kaj šele v ovinkih in nima sploh nobenih gumbov da mu pomagajo!

Glede G sil si pa velikmo zgrešil! Poglej tisti lap v Suzuki! Če so današnji 10 km/h hitrejši v ovinku je velik.
Dejstvo je da so današnji hitrejši v ravni liniji.



Lovit tak avto na ravnini je blo umetnost, met skor 1400bhp in pridt živ do konca pa sreča...

PIPI ::

Yugos je izjavil:

PIPI je izjavil:

Ker je Monaco edina steza, kjer so ceste še vedno obupne?? Ti to resno zdaj s temle vprašanjem?


zakaj v monacu še vedno ne vozijo po določenih delih ampak se jih izogibalo, poglej steze in ko kaže posnetke ko vozniki peljejo po ravnini se vidi tresenje bolida


kot vidim sem tukaj uporabil na koncu množino, nabavi očala!

Na koncu česa si uporabil množino pri čem?? Določeni deli? Vozniki? Posnetki?

PIPI ::

Yugos je izjavil:

Glede G sil si pa velikmo zgrešil! Poglej tisti lap v Suzuki! Če so današnji 10 km/h hitrejši v ovinku je velik.
Dejstvo je da so današnji hitrejši v ravni liniji.



Lovit tak avto na ravnini je blo umetnost, met skor 1400bhp in pridt živ do konca pa sreča...

Ker je edino logično, da ima avto z manj konji in VELIKO več in večjimi krilci (spet pozabljaš, da je bila na prelomu 80ih in 90ih aerodinamika še vedno popolnoma v povoji), posledično z veliko več aerodinamičnega upora, višjo končno hitrost nar avninah in praktično enako hitrost v ovinkih, ja... Ker kljub vsem tme krilcem danes še vedno izkoriščajo skoraj izključno mehanski oprijem, ane (katerega imajo pa prav tako, na račun napredkov pri vzmetenju, če ne drugje, danes vč kot pred 20 leti).

Yugos ::

poglej steze in ko kaže posnetke


Sej maš na youtube veliko stez kjer kaže ko peljejo po ravninah in se vidi da je veliko vibracij.

Glede avtomobilov sem izpostavil Sennin 1989 dirkalnik! Poglej hitrost skozi S ovinke po ciljni ravnini!

Ta lotus sem izpostavil ker se vidi da med dirko ni mogel spreminjati nastavitev in je moral tako slab dirkalnik peljati celo dirko!

Ripmork ::

Dejstvo je da so današnji hitrejši v ravni liniji.

Se ne strinjam sploh.

Nekdaj so bili dirkalniki overpowered zverine, od takrat je pogonski sklop postal ekonomičnejši, manjši in šbkejši, aerodinamika pa je v zadnjih 20 let precej napredovala. Poglej si čase krogov v Monaku (steza, katere layout je praktično enak, kot je bil)... današnji dirkalniki s 750 konji bi tiste klasične turbo pošasti, ki so imele 1000 konjev sprašili za šalo. Zakaj? Enostaven odgovor: večji downforce.

2011: Pole Time: 1:13:556 (Sebastian Vettel)
1989: Pole Time: 1:22:308 (Ayrton Senna)

Seveda pa je vedno užitek gledati stare dirkalnike. Respect. Kadar gledam te stare onboard posnetke Senne si prav želim, da bi že takrat imeli HD. Lewis je ob preizkusu Mclarna iz tistih časov odkrito dejal, da si ne predstavlja, kako bi bilo vozit to reč na sami meji.

Yugos ::

Ripmork je izjavil:

Dejstvo je da so današnji hitrejši v ravni liniji.

Se ne strinjam sploh.

Nekdaj so bili dirkalniki overpowered zverine, od takrat je pogonski sklop postal ekonomičnejši, manjši in šbkejši, aerodinamika pa je v zadnjih 20 let precej napredovala. Poglej si čase krogov v Monaku (steza, katere layout je praktično enak, kot je bil)... današnji dirkalniki s 750 konji bi tiste klasične turbo pošasti, ki so imele 1000 konjev sprašili za šalo. Zakaj? Enostaven odgovor: večji downforce.

2011: Pole Time: 1:13:556 (Sebastian Vettel)
1989: Pole Time: 1:22:308 (Ayrton Senna)

Seveda pa je vedno užitek gledati stare dirkalnike. Respect. Kadar gledam te stare onboard posnetke Senne si prav želim, da bi že takrat imeli HD. Lewis je ob preizkusu Mclarna iz tistih časov odkrito dejal, da si ne predstavlja, kako bi bilo vozit to reč na sami meji.



Ne basinaj!

Današnji majo 800+

Senin je imel 3,5 l normalno aspiriran motor!

Turbochargers were banned from the 1989 Formula One season, leaving only a naturally aspirated 3.5 L formula. Honda was still dominant with their RA109E 72° V10 giving 675 hp (503 kW) at 13000 rpm on McLaren cars, enabling Prost to win the championship in front of his team-mate Senna.

Ripmork ::

Pa dobr,
Monako gp 1988 pole lap: 1:23:998 - Ayrton Senna

skratka, tvoje "basiniranje" o tem, da današnji dirkalniki na račun starejših pridobijo na ravninah ne drži vode, pika.

PS: s tem, da so takrat imeli posebej prirejene kvalifikacijske motorje & gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

Yugos ::

Ripmork je izjavil:

Pa dobr,
Monako gp 1988 pole lap: 1:23:998 - Ayrton Senna

skratka, tvoje "basiniranje" o tem, da današnji dirkalniki na račun starejših pridobijo na ravninah je WRONG.


pa kako če majo današnji več moči, boljšo sestavo gum, aerodinamiko, tudi večja končna hitrost na ravnini !

Tukaj ma Vetel končno 313 senna pa 301!

Poglej oba videa!

Spet basinaš!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Yugos ()

Dr_M ::

Koncna hitrost je stvar nastavitve menjalnika.

Yugos ::

Dr_M je izjavil:

Koncna hitrost je stvar nastavitve menjalnika.


to je res, samo nemogoče je manj konjskih moči uporabiti da imaš povprečno hitrost višjo!
Tudi če bi Vettlov avto imel še manjši ratio in bi bila končna enaka Senninem avtu bi še vedno hitrejši!

Enostavno bi hitreje prišel do končne hitrosti in bi bil njegov korg hitrejši!

TribesMan ::

Novi avti so od starih hitrejši povsod. Tako na ravninah še veliko bolj pa v ovinkih.

1:37 včasih in 301km/h
1:30 danes in 313km/h

Torej čas na krog se je zmanjšal za 7%, končna hitrost na ravnini pa je višja "le" za 4%. :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Yugos ::

TribesMan je izjavil:

Novi avti so od starih hitrejši povsod. Tako na ravninah še veliko bolj pa v ovinkih.

1:37 včasih in 301km/h
1:30 danes in 313km/h

Torej čas na krog se je zmanjšal za 7%, končna hitrost na ravnini pa je višja "le" za 4%. :D


ja samo to je samo speed trap!

on cel krog vozi z večjo top speed in tudi hitreje pride to te hitrosti!
strani: 1 ... 15 16 17 18 19 ... 74


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114662122 (20871) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985369 (48614) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267238 (29617) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240208 (19362) PIPI
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116759267 (31587) 'FireSTORM'

Več podobnih tem