» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
18 / 74
»»

TribesMan ::

Seveda, ker v ovinkih ne vozi tako počasi kot so včasih (ker ima noro hud downforce), na ravnino prinese več hitrosti, pa tudi zavira pozneje... ker ma boljše bremze... tough life...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Itak da danes grejo hitreje predvsem v ovinkih. Končna hitrost nima tako velikega vpliva na laptime.
Danes imajo 720, 750 konjev. 1989 so jih imeli kaj manj, 1988 so jih imeli kaj več. 1984 so z 1.5 inline 4 leteli 351 kmh v monzi v qualifikacijah(sam kot zanimivost).
Drgač če pogledaste te posnetke ki jih je dal jugos o japan, redbull v tistem predzadnjem "130R" (1:23) ovinku(kjer se je fental daijiro katoh) leti z celim gasom in z odprtim zadnjim krilcem(drs), 310 kmh v vhod v ovinek flat! Zdej si predstavljajte kakšen downforce ima da ga lahko tako spelje z manjšim downforcom zadnjega krila.
Za tistih 301 kmh senne pa vprašanje kje je speedtrap. Možno da še pred ovinkom.

colin chapman bi tepel jugosa. Chapman je prvi zaštekal, da je bolj pomembna hitrost v ovinkih kot na ravnici, zato se je bolj koncentriral za zmanjšat težo avtu kot pa iskat čimveč konjev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Yugos ::

Blinder je izjavil:

Itak da danes grejo hitreje predvsem v ovinkih. Končna hitrost nima tako velikega vpliva na laptime.
Danes imajo 720, 750 konjev. 1989 so jih imeli kaj manj, 1988 so jih imeli kaj več. 1984 so z 1.5 inline 4 leteli 351 kmh v monzi v qualifikacijah(sam kot zanimivost).
Drgač če pogledaste te posnetke ki jih je dal jugos o japan, redbull v tistem predzadnjem "130R" (1:23) ovinku(kjer se je fental daijiro katoh) leti z celim gasom in z odprtim zadnjim krilcem(drs), 310 kmh v vhod v ovinek flat! Zdej si predstavljajte kakšen downforce ima da ga lahko tako spelje z manjšim downforcom zadnjega krila.
Za tistih 301 kmh senne pa vprašanje kje je speedtrap. Možno da še pred ovinkom.

colin chapman bi tepel jugosa. Chapman je prvi zaštekal, da je bolj pomembna hitrost v ovinkih kot na ravnici, zato se je bolj koncentriral za zmanjšat težo avtu kot pa iskat čimveč konjev.


spet ne bereš prejšnih postov!

Nikoli nisem rekel da je hitrost v ovinkih nepomebna, samo to da so danes G force veliko večje je neumno, to je bila tema o kateri smo govorili!

Moraš tepst sebe Blind Blinder, beri o čem smo govorili!

PrimozR ::

Yugos je izjavil:

spet ne bereš prejšnih postov!

Nikoli nisem rekel da je hitrost v ovinkih nepomebna, samo to da so danes G force veliko večje je neumno, to je bila tema o kateri smo govorili!

Moraš tepst sebe Blind Blinder, beri o čem smo govorili!

In nikoli ni nihče kjerkoli rekel, da imaš v čemerkoli prav. Prej nasprotno. Več ljudi. Torej?

Yugos ::

PrimozR je izjavil:

Yugos je izjavil:

spet ne bereš prejšnih postov!

Nikoli nisem rekel da je hitrost v ovinkih nepomebna, samo to da so danes G force veliko večje je neumno, to je bila tema o kateri smo govorili!

Moraš tepst sebe Blind Blinder, beri o čem smo govorili!

In nikoli ni nihče kjerkoli rekel, da imaš v čemerkoli prav. Prej nasprotno. Več ljudi. Torej?


Ja konkretnih dokazov ni da so G sile neverjetno večje, torej?
Kaj se gremo po mnenjih ne realnih dokazih?

Jst ::

>Nikoli nisem rekel da je hitrost v ovinkih nepomebna, samo to da so danes G force veliko
>večje je neumno,

A mi lahko kdo pokaže fizikalno formulo, po kateri večja hitrost v ovinkih pomeni manjši G???
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Yugos ::

Jst je izjavil:

>Nikoli nisem rekel da je hitrost v ovinkih nepomebna, samo to da so danes G force veliko
>večje je neumno,

A mi lahko kdo pokaže fizikalno formulo, po kateri večja hitrost v ovinkih pomeni manjši G???


so večje samo to da so 2x ali pa še več je absurd!

Jst ::

>so večje samo to da so 2x ali pa še več je absurd!

To itak da ne, samo v teku pogovora, sem imel občutek, kot da trdiš, da je bil G večji pri starejših (turbo) zverinah.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

to je res, samo nemogoče je manj konjskih moči uporabiti da imaš povprečno hitrost višjo!


? Dajmo 1000KM mašino v Yugota, pa gremo po dirkališču, postavit nek čas. Pol pa vzamimo nekaj povprečno civilno športnega z recimo 200KM, pa gremo po istem dirkališču. Pa bo onih 200KM na račun daleč boljšega podvozja, gum in bremz melo boljšo povprečno hitrost pri 800KM manj. Go figure...


so večje samo to da so 2x ali pa še več je absurd!


Wikipedia pravi, da je najvišji dosedanji zabeležen G-force skočil do 6G v slavnem 130R (Suzuka). To je sicer kategorija pilotov lovskih letal... turbo dirkalnik iz 80-ih dvomim, da tam skoz doseže polovico tega.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

dzinks63 ::

V času bočnih zavesic so bili dirkalniki kot prilepljeni na asfalt (bili so tudi maksimalno spuščeni k tlom), vozili so skoraj na polno čez ovinke, dokler jih niso prepovedali (1981) in dvignili višino dna dirkalnika na novo predpisanih 6cm od asfalta, FISA je takrat vse to uveljavila v želji po manjših silah na voznika.

Daedalus ::

Poznam izkoriščanje t.i. ground effecta. Pa kljub temu takrat dirkanje ni bilo tako naporno kot danes in dirkači niso potrebovali takega nivoja fizične priprave, kot danes. Stvar so pa IIRC umaknili/omejili, ker je bil tak avto zelo občutljiv na prekinitev zračnega toka pod dnom - če se je to zgodilo sredi ovinka, je šal zelo prepričljivo s steze.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Jah itak, ves grip ti je namreč dajal ravno ground effect. Če je tega zmanjkalo, avto ni imel druge izbire kot iti naravnost. To je po nekih teorijah prav tisto, kar je ubilo Senno (v Tamburelu naj bi nasedel, začelo je odnašati rit, med popravljanjem oz. lovljenjem pa naj bi avto spet dobil oprijem, rezultat je bilo pa katapultiranje v zid).

ripmork ::

Ground efekt Era je bila prav posebna, dejansko v tem obdobju so pa bile sile v ovinkih enormne. Ne vem sicer, kakšne v primerjavi z sedanjimi, toda definitivno višje, kot sredi in konec osemdesetih - v vrhuncu Turbo ere. Tudi to se je zgodilo, da je kak dirkač v ovinku izgubil zavest (or so it was said). Je bila pa takratna fizična pripravljenost dirkačev nedvomno na nižji ravni. Ob ground efektu so se dirkači predvsem pritoževali, da zaradi vibracij komajda kaj vidijo (vzmetenje je ob močnem podtlaku dobesedno pokleknilo, kot da bi vozil dirkalnik brez vzmetenja).

Mimogrede, ravno pred kratkim je Newey (nekoč Williamsov inženir) prvič komentiral nesrečo Senne in celotno zgodbo, s kasnejšimi preiskavami. Bojda je še tistih nekaj las na glavi, kolikor jih je takrat imel izgubil v kratkem času. Najverjetnejša možnost po njegovem mnenju je, da je zadnja desna guma na Ayrtonovem Williamsu popustila sredi ovinka (morebitna poškodba gum zaradi koščkov na stezi, morda od nesreče s starta dirke).

Moje mnenje o Imoli 94 je še vedno, da je najverjetneje popustil volanski mehanizem. Če na dirkalniku gumi "škilita", potem je nekaj s slednjim hudo narobe. Pred nesrečo, kakopak. Link

PrimozR ::

Kje se pa vidi da škilita?

Glede pokleknjenega vzmetenja imam mešane občutke. Dvomim da so bili tako nesposobni, da tega niso upoštevali. Današnji avtomobili imajo namreč IZREDNO trdo podvozje, vzmeti imajo k v rangu 3 do 4 Hz, ravno zato, da ne klecnejo preveč pri visokih hitrostih. To je seveda za neravnine popolnoma neuporabno (običajen cestni avto ima k vzmeti nekje okrog 0,5 Hz, +/- 0,3, seveda s tudi 3x višjo težo). Za pobiranje neravnin ceste se v veliki meri uporablja prav gume z visokim presekom. Vzmeti so pa potem tam večinoma za 'počasne' gibe, torej nagibanje levo-desno in naprej-nazaj.

IcEk` ::

Ferrari unveils first major upgrades at Mugello test
http://www.autosport.com/news/report.ph...

ripmork ::

PrimozR je izjavil:

Kje se pa vidi da škilita?


V povezavi,... desna guma (gledano z voznikove perspektive) je na vseh treh fotografijah, zajetih v kratkem izseku časa, ko je Senna drvel proti ograji navidez enaka - po obliki in barvi (osenčenje). Leva guma za razlike od svoje sosede, nenadoma konkretno spremeni kot in je usmerjena močno v desno smer (druga in tretja slika). Dobro, interpretacija s teh fotografij ne more biti ziher, je pa vseeno nenavadno. Čudno, da je v veliki večini debat o tej nesreči to tako malokrat omenjeno. Poglejte in presodite.






Ground efekt dirkalnik definitivno ni bil prijeten za vozit. Ob takih poskusih pa sploh:>

Še en zanimiv problem ground efekt dirkalnikov:
Porpoising (na dnu strani)
"As the centre of pressure on the sidepod aerofoils moved about depending on the car's speed, attitude and ground clearance, these forces interacted with the car's suspension systems and cars began to resonate, particularly at slow speeds, rocking back and forth - sometimes quite violently. Some drivers were even known to complain of sea-sickness. These characteristics, combined with a rock-hard suspension resulted in the cars giving an extremely unpleasant ride, so much so that Formula One world champion drivers Mario Andretti and Alan Jones left Formula One because of it."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Super Sonic ::

Moje mnenje o Imoli 94 je še vedno, da je najverjetneje popustil volanski mehanizem.


Glede na naravo nesreče bi bilo zelo težko kaj drugega kot težave s krmiljenjem, zato ker je sam trk tako atipičen, da je moralo biti krmilo tisto, ki je odpovedalo. Predstavljam si, da če bi šla po gobe katera koli od zadnjih pnevmatik bi dirkaču odneslo zadek tako ali drugače in bi lovil avtomobil. Tu je šlo pa direkt v steno in še to praktično brez zavor. Tudi na sliki se dovolj jasno vidi levo sprednjo pnevmatiko, ki je obrnjena na notr'. Newey je nasploh drug človek od tiste nesreče in je vprašanje koliko je realen v teh ocenah glede nato, da je toliko čustveno vpleten.

Je pa tudi res, da je Senna bil nekako psihično precej nestabilen tiste (črne) dni, precej veren in zares je vprašanje kaj se je dogajalo tisti dan v tistem oviku. Ali je šla celotna nesreča v smeri odpovedi mehanskih delov, ali je tudi Senna tisti dan v dirkalniku (v smislu reakcije) naredil kaj narobe in povzročil svojo smrt.

Najbolj bizarno v teh zgodbi se mi zdi to, da so potem vlekli pol Williamsa po sodiščih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Čeprav sem sedaj še enkret pogledal video: http://www.cineca.it/en/page/ayrton-sen...

Najbolj pomembno je opazovanje iz kokpita, kjer pa se vidi, da je zadek rinil naprej. Vidi se kako je naravnal "apex", potem pa ga odnese ven in to direkt v steno. Zanimiva je pa čelada, ki je dobesedno padla v levo predno slika izgine. Čelada ravno tako ni padla samo v levo, ampak tudi naprej na volan. jE PA IZ TEH SLIK TO ZELO TEŽKO RAZBRATI, če se upošteva, da so delovale sile in da takrat niso imeli hansa... Ne vem koliko je bilo možno glavo premaknit v teh silah v tak položaj. Skratka slike:

Običajen položaj.


Položaj glave pred trkom.


Še drug kot pred trkom.

In pa video najboljše kvalitete:

Mogoče ta teorija z gumo na zadnji obesi sedaj niti ni taako nesmiselna, če pogledamo korigacijo avtomobila pred izletom iz steze.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Tule sem si pogledal sedajle še malo tale dokumentarec na to temo:

V delu 5/5 je bilo rečeno, da je Senna imel "breaks fully on" predno je zadel zid. Nesreča je zares nenavadna in dopušča več teorij, zdi pa se, da je tisti podaljšani volanski drog po njegovi želji odpovedal. Predvsem mi ni jasen vertikalen hod volana pred trkom, referenca je pa tisti rumeni gumb.

Vsekakor je neumno, da bi se igrali zarote na tem delu vozila, sploh ko lahko v F1 to narediš mnogo bolj elegantno, to je pa tisto, kar vse "zarotnike" spravlja pod vprašaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

No, da dam še četrti post na to temo, in sicer sem danes ponovno gledal bolj podrobno film o Senni, kjer je tudi njegov zadnji onboard krog in lahko rečem le to, da je popolnoma razvidno, da je rumeni gumb, ki je neka refenčna točka v zadnjem posnetem trenutku tako vertikalno postavljen, da ne more biti drugače kot da je bil volan "snet ali zlomljen".

Enostavno ne more biti drugega odgovora na to, ker Sennov onboard krog se začne po Aqua Minerale ovinku in nas pelje čez Variante Alta in predvsem Rivazza ovinek, kjer so referenčne točke rumenega gumba izredno dobro vidne. In če se to vzame pod drobnogled:

Ravnina, kjer je volan dokaj poravnan v ravno smer.


Odčitek v centimetrih - oddaljenost gumba od šasije ter navidezna pot gumba (rumeno).


Še nazadnje viden gumb, ki se v videu vidi zelo dobro, da potuje vertikalno proti vozniku.


Odčitek v centimetrih - oddaljenost gumba od šasije.

Razlika je čez palec rečeno za 3cm. Res je, da je bilo v videu na NG rečeno, da je Williams tisti čas imel nekako gibljiv volan, ampak dvomim da za 3cm, predvsem pa te teze ne potrjuje pogled posnetka pred nesrečo.

V bistu pa, kot že 100x rečeno, Senna ob trku ni imel zlomljene prav nobene kosti, če bi ga obesa z gumo zadela par cm nižje ali višje bi bil vstal iz dirkalnika in odšel v paddoc.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Na Natioanl Geographicu je bil v oddaji 'Seconds from disaster' (mislim da je tak naslov) tudi del o Senni, pokazali pa so posnetek, iz katerega je bilo razvidno, da je bil Williamsov volanski drog upogibljiv. Od tod vertikalen hod gumba, s tem pa osnova za zlomljen volan iz vertikalnega hoda pade v vodo.

ripmork ::

Williams je po nesreči naredil še en kratek video, kjer Coulthard razlaga sistem gibljivega krmilnega mehanizma, kako naj bi to olajševalo vožnjo dirkačem oz. nekaj v tem smislu. Hm. Poleg vsega omenjenega mislim da bo vedno en sumljiv priokus ostal ob dejstvu, da je ključni del onboard posnetka izginil, črna skrinjica dirkalnika pa je takoj romala v roke Williamsovih inženirjev,... najbolj bizarno je to, da bi po zakonu morali takoj po Ratzenbergerjevi smrti prekiniti dirkaški vikend, ter do dirke sploh prišlo ne bi. Roland je dejansko umrl v momentu ob zlomu tilnika, torej na stezi, a so ga ravno še toliko umetno ohranjali pri življenju, da so lahko uradno smrt razglasili kasneje v bolnišnici (ter tako omogočili izpeljavo dirke).

Senna ob trku ni imel zlomljene prav nobene kosti, če bi ga obesa z gumo zadela par cm nižje ali višje bi bil vstal iz dirkalnika in odšel v paddoc.

Prav možno, da bi z malce več sreče sam izstopil in odkorakal ven. Je pa v bistvu utrpel dve smrtno nevarni poškodbi. Eno je bil direkten udarec (luknja skozi vizir), ki jo je povzročila obesa, druga pa je bila klasična smrtna poškodba v dirkaškem športu - zlom lobanjskega dna, ob silovitem udarcu v naslon za glavo (za oboje pa krivec nesrečno usmerjen odboj kolesa ob udarcu v zid).

Super Sonic ::

iz katerega je bilo razvidno, da je bil Williamsov volanski drog upogibljiv.

A si predstavljaš da bi to dejansko nekdo vozil, mislim volan, ki bi šel cca 3cm gor/dol/levo/desno? Tisto kar je glavno pri teh stvareh so onboard kamere iz pred dirk pred trkom in pa mogoče tudi ta 6 krog v filmu v Imoli, kjer je jasno, da je volan šel čisto lepo po tirnici in ni govora o takšnih deviacijah tistega rumenega gumba. To je čisto preprosta logika, ki mogoče v tem primeru ni prava, ampak zaenkrat bi se jo osebno kar držal vseeno.

Williams je po nesreči naredil še en kratek video, kjer Coulthard razlaga sistem gibljivega krmilnega mehanizma, kako naj bi to olajševalo vožnjo dirkačem oz. nekaj v tem smislu.

A se da to kje dobit?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Verjetno je ta video:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Tale ja. Čudno je, da bi kdo želel voziti s temle, nedvomno. Ampak posnetek vseeno obstaja.

globoko grlo ::

spam
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

dëych ::

Super Sonic je izjavil:



Še nazadnje viden gumb, ki se v videu vidi zelo dobro, da potuje vertikalno proti vozniku.


Odčitek v centimetrih - oddaljenost gumba od šasije.


Mogoče se je z rokami z vso silo uprl ob volan, ker je pač bremzal na 200% in zato tako velik hod volana.

GeForce ::

Ja ampak če bi bremzal že na asfaltu, bi verjetno že pred robom cestišča vidneje zaustavljal, tako pa je izgledalo, kot da gre s polnim plinom še izven steze.

Blinder ::

GeForce je izjavil:

Ja ampak če bi bremzal že na asfaltu, bi verjetno že pred robom cestišča vidneje zaustavljal, tako pa je izgledalo, kot da gre s polnim plinom še izven steze.


pa sej imajo podatke od telemetrije da je fanj bremzal. Ko je šel v zid pa je mel še cirka 210 km/h.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

pa sej imajo podatke od telemetrije da je fanj bremzal. Ko je šel v zid pa je mel še cirka 210 km/h.

Ja to drži, ampak mi moral, vsaj glede na trud vrtenja volana, prednji del vozila mal zavit. Če karikiramo je skoraj odtrgal volan da bi šel v levo, avto pa naravnost...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

Ko je na polno zaviral, Senna ni imel ABS v avtomobilu.

Good Guy ::

In kaj ma to vaše filozofiranje veze z letošnjo sezono?

Ste slabši ko naši politki

Blinder ::

dzinks63 je izjavil:

Ko je na polno zaviral, Senna ni imel ABS v avtomobilu.


Kje si ti abs zdej pobral :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bozicek ::

Ker ti ABS omogoca kaj ze ko na polno bremzas in ti kolesa zablokirajo?
Darila letos samo za poredne

Blinder ::

bozicek je izjavil:

Ker ti ABS omogoca kaj ze ko na polno bremzas in ti kolesa zablokirajo?


aja in zakaj bi se senna odloču krtko pri 300 kmh v ovinku zagrabit na bremze? pa dvignu bi se oblak dima če bi pri tisti hitrosti blokiral
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Daedalus ::

Mogoče ta teorija z gumo na zadnji obesi sedaj niti ni taako nesmiselna, če pogledamo korigacijo avtomobila pred izletom iz steze.


Meni je najbolj logična teorija, po kateri je dirkalnik s prenizkim tlakom v pnevmatikah preprosto "nasedel" na stezo, Senna si je pa s poskusom popravka smeri naredil več škode, kot koristi. Tam preprosto ni bilo prostora za sfalit stezo, na račun onega glupega zidu, ki so ga šele po tej nesreči odstranili. Tista sezona je bila za Senno naporna zaradi nesreče Rolanda v petek niti ni imel sprva namena dirkat.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ttommy ::

Ustvarite temo Ayrton Senna: zadnji dan življenja, v tej temi se pa naj odvija samo sezona 2012!!
Gamer

PrimozR ::

dzinks63 je izjavil:

Ko je na polno zaviral, Senna ni imel ABS v avtomobilu.


bozicek je izjavil:

Ker ti ABS omogoca kaj ze ko na polno bremzas in ti kolesa zablokirajo?


Ker ima ABS, razen GT3 serije zadnjih par let, toliko FIA serij, kajne?

PrimozR ::

ABX ::

Dober video, sem vedel da sedijo nizko, sam spet si nisem predstavljal tako ekstremizacijo pri iskanju najnižjega baricentra.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ttommy ::

Za vse tiste, ki nimate Facebooka ali niste "friendi" Lotus Team-a:

Gamer

CallMeAl ::

PrimozR je izjavil:

http://www.autoblog.com/2012/05/06/nico...

"... foam is very heavy." :)

Super Sonic ::

Tisto sedenje ni tako mim udarjeno kot se vidi. Za vzorec pojdite v koloseja na tisti simulator in boste dobil ene 20% filinga, dovolj za boljšo predstavo kako gredo roke v kokpitu in noge, ko so iztegnjene.

Bolj problematičen je pogled naprej, Alonsa sem velikokrat videl kako je gledal malo dvignjen ven iz kokpita. Sploh lani, ko so bili nosovi najvišji.

ttommy - tista, ko jih po rit šeškata je pa epic!

foam is very heavy.

Najverjetne gre za kakšno posebno sestavino, saj mora imeti dirkač ob 5g bočnih pospeškov rit vedno na mestu, tako da si predstavljam da ta "pena" pobere kakšen kg, lahko preveč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Jah lej, zvočna izolacija avta je v bistvu pena, posebna sestava, ampak ja. Če jo zmečeš iz avta ven, prišparaš nekih 100 do 150 kg teže. Toliko o tem, kako težka je 'pena' :>

krispe ::

Kje so zdaj tiste obljube Ferrarija?
Oba Massa in Alonso sta na drugem treningu komaj 11. in 14. :|
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Super Sonic ::

Ferrari je priključil v karavano in ALonso bo s to formo lahko kandidat za naslov, McLaren je dvignil nos, ker iščejo večjo stopnjo podtlaka. RedBull in Lotus izgledata izredno močna, med tem ko je MB vprašanje. Tudi današnje, sicer zelo tesne kvalifikacije, ne bodo podale prave slike jo jutrišnji dirki, kjer pa naj bi v bistvu deževalo... ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

luky ::

Kdaj so kvalifikacije, ni ne piše na sporedu samo posnetek, je kje direkt prenos?
luky!

Super Sonic ::

Kvalifikacije so po našem času ob 14. Verjetno bodo povsepovsod, RTV, ORF, RTL... in kupu internetnih prenosov.

Nov nos McLarna:


Precej višje postavljen in išče razvoj v podtlaku - precej nevarna stvar za konkurenco, ob dejstvu, da so s precej nižjim nosom bili zelo konkurečni.

Čudovito branje - http://www.caterhamf1.com/magazine/2012...
Scarbs je pohvalil KERS razlago.

Še razlaga o sedežu, kako Mikele rešuje stvari (zanimivo) - http://www.gizmodo.co.uk/2012/05/an-f1-...
Citat: "The fastidious Schumacher has all this done for him, but then the seat has an additional series of inflatable cushions added, to bolster him in the right position for complete security and comfort when he's driving. These bladders are linked with pipes to valves at the top of the seat. His engineer will fit a pump to these valves and tune the padding to meet Schumacher's needs. This makes his seat the most complicated in F1."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

šernk ::

Pa kaj se drugič zapored hecajo na RTV?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

A spet ni prenosa? Čakite, da pride EP v nogometu ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
18 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430364333 (219928) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234224 (140050) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130715 (89464) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177428 (140673) WarpedGone

Več podobnih tem