» »

Formula 1 2012

strani: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 74

WarpedOne ::

Če hočete totalno nepredvidljivo situacijo, dejte vsakemu dirkaču kocko in naj zmaga tist, ki v dveh urah nameče največjo vsoto pik.
Boste mel totalni random, vsi dirkači bojo mel šanso bit prvaki in do konca zadnje dirke se ne bo vedelo kdo bo nametal večjo vosto.
Bo ultra zanimivo, samo dirkanje to ne bo.

Tudi tole lansko in letošnje razumevanje gum, šparanje gum, ogrevanje gum, božanje gum, kaljenje gum, radiranje gum, ohlajanje gum, mazanje gum, menjanje gum, pumpanje gum je daleč od dirkanja kot se ga laično razume in predstavlja. Še najbolj je podobno specialni olimpiadi, kjer so prvakom 'pravih' olimpijad vsakemu dal na noge betonske bloke, zdej pa naj laufajo.

Včasih so bile stvari narejene na meji tehnične zmožnosti, in ko je kaj odletelo, je odletelo ker je bila meja nižje kot pa je kdo stavil da je. Sedaj so stvari (gume) namenoma praktično defektne in se vse skup zreducira na to, kdo bo s tem čigumijem bol nežno ravnal. Ne duha ne sluha o duhu dirkanja. Edini razlog da folk to spremlja je odsotnost prenosov in popularizacije drugih tekmovalnih serij.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

ABX ::

3 izbire imaš.
Pravilnik tako prilagajaš da se more vsak na novo vse učit.
Umetno upočasniš najhitrejše voznike/ekipe (DTM)
Free for all in v roku par sezon vsi odstopijo, ker drugi je prvi looser. Ker vsaka ekipa bo raje odstopila kot da je javno poražena.

Poglej MotoGP, dve ekipi sta ostali. Ducati sumim da po tej sezoni bo zapustil. Kaj je to za gledat? Kjer za zmago se borijo 4 motorji.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

@Super Sonic

Celoten "point" zgodbe je bil, da sem ti podal možnost, da lahko zamenjaš ime Michael s Lewis v razpravah o mehanikih in boš tako bistveno lažje objektiven. Ostalo pa menim, da je bilo zaenkrat bolj ali manj že povedano.

Glede Lotus, seveda, delujejo suvereno in to mene ne moti, kvečjemu upam, da bo Mercedes (bolid) konkurenčen za bok ob boku, kar letos verjetno celo je in da bodo mehaniki začeli opravljati svoje delo na dirki dobro, ker sedaj ga opravljajo (zelo) slabo.

Da boš lažje razumel o čem govorim, oziroma, da boš bolj objektiven, zamenjaj ime Michael preprosto s Lewis.

Glede "ekskluzivnosti teme" se pa verjetno kdo šali, oziroma trolla.

Glede tega, da MS ni več to kar je bil pa se mi zdi smešno, da vsi "poznavalci" v temi spregledajo preprosto dejstvo, mehaniki MS imajo letos 75% "failure rate". Kdor se čuti dovolj kompetenten, da podaja sodbe o formi MS me čudi, da o tem ne ve nič.

P.S. Kakorkoli, do naslednje dirke vam bolj ali manj prepuščam "ekskluzivo" ...

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Glede na to, da od kar se je vrnil edina zadeva omembe vredna na njegov račun je ponovna optimizacija pravilnika za dovoljene manevre med prehitevanje, oz. kar v obrambi položaja, ker prehiteval itak ni, nam lahko status ekskluzive kar podaljšaš na nedoločen čas.

P.S: Očitno tudi Niko se je nekaj od njega naučil. :)
P.S.S:
All,
Kaj vjuganje Nikota ne bomo nič komentirali ta vikend?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/1...

After learning Rosberg would not be punished, Alonso wrote on Twitter: "I think you are going to have fun in future races! You can defend position as you
want and you can overtake outside the track! Enjoy! ;)))"

In seveda komedijant Vettel me je lepo nasmejal

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Tudi tole lansko in letošnje razumevanje gum, šparanje gum, ogrevanje gum, božanje gum, kaljenje gum, radiranje gum, ohlajanje gum, mazanje gum, menjanje gum, pumpanje gum je daleč od dirkanja kot se ga laično razume


Tuki gre za čisto naraven proces saj najboljši dirkači, v katerikoli seriji pač, želijo imeti najboljše avtomobile. To avtomatično potegne za seboj najbolj predane ljudi v okviju športa in avtomatično gledalce - kapital. Trenutno so na tapeti gume, saj se je našel nekdo, ki je gume razvil v tako nepredvljivo zmes, da tudi +800 visokokvalificiranih ljudi težko razume situacijo. Gume je trenutno potrebno vzeti kot izziv, sigurno bodo na neki točki odnehal s tem in šli v neko drugo smer. Osebno rajš to, kot pa nek mapping v motorju, ki na televiziji kaže Vettla en krog pred vsemi.

Dirke so posledično zanimive kot še nikoli, imeli smo 4 dirke in 4 zmagovalce, poleg tega se pa vedno ponuja možnost tudi moštvom iz sredine polja, da odpeljejo na oder za zmagovalce. To so sami plusi za ta šport.

Zdej da se pa dirkači peljejo na limitu ali gledajo pnevmatike, pa ne sme nikogar zanimati. Po tv-ju zgleda vse enako, ravno tako so pa v tej situaciji tudi vsi ostali dirkači, tako da se peljejo vsi v svojih mejah. Meni se zdi da gre F1 v pravo smer, se pa strinjam da bi absolutno hitrost lahko povečal in bi bili vsi zadovoljni (V10 motor, ipd). Pa še ene par stez bi bilo za zamenjat in ene par dirkačev za ven ruknt, če smo že tle.

Celoten "point" zgodbe je bil, da sem ti podal možnost, da lahko zamenjaš ime Michael s Lewis v razpravah o mehanikih in boš tako bistveno lažje objektiven.

Lažje objektiven? A to ti men? ;)

Kaj vjuganje Nikota ne bomo nič komentirali ta vikend?

Na novo spisna pravila pravijo tisto kar je rekel Alonso po radiju - dirkač mora pustiti prostor. Glede na to, da se to pravilo razume zelo trivialno, Niko pač ni bil kaznovan. Alonso in Hamko sta namreč imela drugi del steze povsem prazen in oba sta šla po betonu, ki je bil prekrit s peskom.

ABX, Alonso je bil zelo jezen in tudi po dirki se ni pomiril iz tega naslova tako, da si mislim, da bo iz tega letos še štala.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Po eni strani upam da res in če pride do incidenta nekdo od FIA-e odstopi, ker ni potrebe da do tega pride da se pravilnik spremeni.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Ma sej ni tolk mimo pravilo, ker oba bi morala it na levo in Nico se ne bi smel premaknit. Tko sta šla pa oba po desni mimo, ki jo je Niko skrajno zaprl.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Ma sej ni tolk mimo pravilo, ker oba bi morala it na levo in Nico se ne bi smel premaknit. Tko sta šla pa oba po desni mimo, ki jo je Niko skrajno zaprl.


Ker je to proga omogočila, ampak če bi bila tam trava ali celo stena potem ta menever bi bil drugače obravnavan. Ne razumem kako lahko kdo porine nekoga ven iz proge in ni za to kaznovan. In to celo 2x.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Očitno tudi Niko se je nekaj od njega naučil. :)


Res je, to je lep primer prenosa znanja iz mojstra na vajenca.

Lažje objektiven? A to ti men? ;)


To dejansko sem še moral pokomentirati, dvomim, da napake mehanikov LH pripisuješ LH in tukaj potem marsikaj pade v vodo da, ampak OK, razumem.

Daedalus ::

Tudi tole lansko in letošnje razumevanje gum, šparanje gum, ogrevanje gum, božanje gum, kaljenje gum, radiranje gum, ohlajanje gum, mazanje gum, menjanje gum, pumpanje gum je daleč od dirkanja kot se ga laično razume in predstavlja. Še najbolj je podobno specialni olimpiadi, kjer so prvakom 'pravih' olimpijad vsakemu dal na noge betonske bloke, zdej pa naj laufajo.

Včasih so bile stvari narejene na meji tehnične zmožnosti, in ko je kaj odletelo, je odletelo ker je bila meja nižje kot pa je kdo stavil da je. Sedaj so stvari (gume) namenoma praktično defektne in se vse skup zreducira na to, kdo bo s tem čigumijem bol nežno ravnal. Ne duha ne sluha o duhu dirkanja. Edini razlog da folk to spremlja je odsotnost prenosov in popularizacije drugih tekmovalnih serij.


In vedno je bilo isto... V času več opremljevalcev je zmagoval tisti, ki je znal v vseh pogledih iz avta potegnit največ. Če so prednost pomenile gume, al pa motor, al pa način vpetja zadnjega vzmetenja, je pač sekundarnega pomena. Ko je bil vodilni Michelin, so šli na nož... in si nakopali kup težav. Zdaj je pač treba znati taktizirati tudi z gumami. To, kar smo videli v Bahrajnu, pa je bilo dirkanje at it's best. Bitke na stezi, bitke v boksih, prehitevanja, obrambe na nož.

Vse druge tekmovalne serije stavijo na control tyre. Z izjemo GT in endurance serij. Pa še tam je zelo pomembno, kaj in kako delaš z gumami.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Ker je to proga omogočila, ampak če bi bila tam trava ali celo stena potem ta menever bi bil drugače obravnavan.

Jaz ne vidim tega tako. Niko je šel iz idealne linije v desno in obema dirkačema (Alonso, Hamilton) je ostalo le to, da bi šla nazaj v levo, ker dovoljen je samo en premik. Tako sta pa vozila do skrajnosti v desno in šla po betonu, kar je v bistvu neumno. Je pa res, da je verjetno pustil vrata odprta do konca, potem pa ko so bili že vzporedno, zapeljal do roba. To je pa druga vrsta packarije in sej pravim - iz tega ven je lahko še štala letos.

To dejansko sem še moral pokomentirati, dvomim, da napake mehanikov LH pripisuješ LH

Definitvno bo Lewis prišel do dirke, ko bodo mehaniki naredili vse prav, ko bodo taktični štab naredil vse ok, ko bo kuhar skuhal pravo kosilo in ko bo čistilka pometla vse tako kot mora, ter se postavil na 1. mesto. Ko pride pa MS v to situacijo NI ZMOŽEN prikazati Rosbergih predstav, dokaz zato je pa 2,5 leti dirk, iz katerih ni nikoli prilezel do stopničk ali kako drugače odmevnih rezultatov (ki si jih tako neizmerno želi in bla, bla naprej). Kapiš? Zdej pa bodi dovolj o tem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Ker je to proga omogočila, ampak če bi bila tam trava ali celo stena potem ta menever bi bil drugače obravnavan.

Jaz ne vidim tega tako. Niko je šel iz idealne linije v desno in obema dirkačema (Alonso, Hamilton) je ostalo le to, da bi šla nazaj v levo, ker dovoljen je samo en premik. Tako sta pa vozila do skrajnosti v desno in šla po betonu, kar je v bistvu neumno. Je pa res, da je verjetno pustil vrata odprta do konca, potem pa ko so bili že vzporedno, zapeljal do roba. To je pa druga vrsta packarije in sej pravim - iz tega ven je lahko še štala letos.


To ni packarija ampak pravi dog fighting. Porivanje izven steze pa je lame. To je moje mnenje seveda.

Poglej Trullija, ki je veljal za voznika ki je najtežje prehitet, nikoli ni nobenega porival izven steze.

Ali Alonso recimo, ker je vedno pustil dovolj prostora smo videli prehitevanja ki so bili občudovanja vredni, pa čeprav je zgubil pozicijo je zame isti heroj kot tisti ki ga je prehitel. Respect.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

Definitvno bo Lewis prišel do dirke, ko bodo mehaniki naredili vse prav, ko bodo taktični štab naredil vse ok, ko bo kuhar skuhal pravo kosilo in ko bo čistilka pometla vse tako kot mora, ter se postavil na 1. mesto. Ko pride pa MS v to situacijo NI ZMOŽEN prikazati Rosbergih predstav, dokaz zato je pa 2,5 leti dirk, iz katerih ni nikoli prilezel do stopnič (ki si jih tako neizmerno želi in bla, bla naprej). Kapiš? Zdej pa bodi dovolj o tem.


Torej ni vzrok Lewis? To sem samo hotel slišati da.

PIPI ::

Icematxyz je izjavil:

Očitno tudi Niko se je nekaj od njega naučil. :)


Res je, to je lep primer prenosa znanja iz mojstra na vajenca.

Lažje objektiven? A to ti men? ;)


To dejansko sem še moral pokomentirati, dvomim, da napake mehanikov LH pripisuješ LH in tukaj potem marsikaj pade v vodo da, ampak OK, razumem.

Niti ne pripisuje napak mehanikov Schumacherja Schumacherju. You on the other hand...

njok ::

Good Guy je izjavil:

njok je izjavil:

GeForce je izjavil:

Ja ne ve se kdo bo zmagal, ker o vsem odloča taktika in radirke (gume). Ni pa več tistega, ko si se držal za glavo, ko se je nekomu med dolivanjem goriva vžgalo pol avtomobila, pa so ga pogasili in je peljal z napol črnim avtom naprej, ali pa je skočil ven z osmojenim kombinizonom. :)) ...ko je na vsaki dirki razgnalo 3-4 gume (ki so bile res gume in ne radirke), ko se je sem pa tja kateremu pokadilo izza dirkalinka zaradi odpovedi motorja in podobne zanimivosti, ki naredijo dirkanje res zanimivo.


Sori, ampak nekateri radi gledamo dirkanje samo, ne pa nesrece in eksplozije.


Če temu ti praviš dirkanje :|


Ja, temu pravim dirkanje in to z veseljem gledam.

Po drugi strani mi je recimo biatlon nezanimiv, zato ga pac ne spremljam (in ne hodim v temo "Biatlon sezona 2011/2012" razlagat, kako bi blo kul, ce bi poleg tarc s puskami se malo streljali en drugega).

Icematxyz ::

Niti ne pripisuje napak mehanikov Schumacherja Schumacherju. You on the other hand...


Izjava dneva.

WarpedOne ::

Tuki gre za čisto naraven proces saj najboljši dirkači, v katerikoli seriji pač, želijo imeti najboljše avtomobile. To avtomatično potegne za seboj najbolj predane ljudi v okviju športa in avtomatično gledalce - kapital. Trenutno so na tapeti gume, saj se je našel nekdo, ki je gume razvil v tako nepredvljivo zmes, da tudi +800 visokokval...

Mene ne boš prepričal niti pod razno da je lanska/letošnja F1 "najboljši avtomobil".

Enostavno, ker so pred 10imi leti na istih dirkališčih imeli po 10s na krog boljše čase, s tem da so morale gume zdržat celo dirko, bencinski tank pa tut (mal pretiravam a žal ne preveč). Hebeš nepredvidljivo zmes, ki ti razpade po 13 krogih če si najbol zarukan, namesto po 15ih če si ultra naštudiran in obvladaš zadevo.
S tem da je stvar počasnejša od zmesi, ki je zdržala celo dirko.

Ne moti me, da je le en dobavitelj gum, moti me njegovo vun-metanje, kako še zbolj zHebat dirkanje in se vmešavat v rezultat z režiranjem in sceniranjem umetnih zapletov. To naj bi bil najhitrejši šport, ne pa iskanje/izbiranje največjega genija gumirabike po režiji scenaristov na nivoju bollywooda.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

-valvoline- ::

Dirke bi bile precej precej bolj zanimljive če ne bi bilo menjave gum. Vsaj proti koncu dirke bi bila prava fešta,in najboljši vozniki z občutkom bi lahko demonstriral svojih vozniških sposobnosti.

SebaR ::

Naletel na zanimive videe izpred dirke v Bahrajnu:





lol 1:40 drugega dela :))
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Daedalus ::

Ne moti me, da je le en dobavitelj gum, moti me njegovo vun-metanje, kako še zbolj zHebat dirkanje in se vmešavat v rezultat z režiranjem in sceniranjem umetnih zapletov. To naj bi bil najhitrejši šport, ne pa iskanje/izbiranje največjega genija gumirabike po režiji scenaristov na nivoju bollywooda.


Gume so take po nareku FIA. Pirelli bi jih komot naredil tudi drugačne. Pa F1 je še vedno najhitrejši motošport na kolesih. Ne nujno v ravni liniji najhitrejši, okoli dirkališča pa definitivno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedOne ::

Vem da so takšne po nareku, zato pa jim očitam bollywoodski scenarij.
F1 je bil že hitrejši, precej.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Ripmork ::

Res je... sam v tistih časih, ko so bili časi krogov najhitrejši si že mesece vnaprej vedel, kdo bo zmagal. Oziroma osvojil prvenstvo.:>

Večji difuzor, aktivno vzmetenje in nekaj konj več, pa bi leteli ko snete sekire.
Sam razvoj v f1 je bil itak vedno vzpodbujen ravno zaradi omejitev, ki so se postavljale. Sicer bi že zdavnaj prešli mejo dirkalnikov z ground-efekt dnom in 1300 konji... sam kateri hudič bi take izstrelke sploh vozil je pa že drugo vprašanje.

What´s the point, hočem povedat. Tako stopnjevanje bi imelo le eno posledico - prej ali slej smrtno nesrečo, ki bi vsa pravila prej ali slej na glavo postavila. Ponavadi so ravno smrtne nesreče (ki jih je bilo v preteklosti polno) krojile tehnični in športni pravilnik. Sedaj jih je (hvalabogu) manj oz. že dolgo nič, zato se mora samoiniciativno po razumu postopoma nove omejitve postavljat.

Ko gledaš divjo borbo med Kimijem pa Masso je pa za veliko večino precej vseeno, ali imata pod ritjo 750 ali pa 850 konjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

SebaR ::

:D

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Super Sonic ::

Ali Alonso recimo, ker je vedno pustil dovolj prostora smo videli prehitevanja ki so bili občudovanja vredni, pa čeprav je zgubil pozicijo je zame isti heroj kot tisti ki ga je prehitel. Respect.

Amen!
Ne vem, moram priznat, da nisem ravno najbolje videl kako je to izgledalo iz avtomobilov, ampak če je šlo za izrivanje - je jasno da je lame. Mislim pa, da se je Alonso napizdevu zaradi samega prostora, ampak tu je imel možnost it na levo, pa še bolje bi bilo, ker ga je apex čakal na tisti strani. Ampak sigurno on to bolje ve; bi pa rad tudi čital komisarje zakaj takšna odločitev.

Mene ne boš prepričal niti pod razno da je lanska/letošnja F1 "najboljši avtomobil".

V celoti gledano itak da ni, najbolj zlobni so bili leta 2004, ko je Truli povedal, da je to prva F1, kjer je človek ovira in ne zmore več. Tudi Rubens je tisti model avtomobila proglasil za najhitrejši avtomobil ever. Ampak roko na srce, takrat je bila F1 zelo, zelo dolgočasna. Imel si veliki Ferrari in miljardo proračuna. Meni je bilo tisto sicer enako zanimivo temu danes, ampak večini pa ne. Si pa mislim, da trenutno F1 v kvalifikacijski formi še vedno odpelje večino dirkališč hitreje od vseh ostalih serij.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

WarpedOne je izjavil:

Tuki gre za čisto naraven proces saj najboljši dirkači, v katerikoli seriji pač, želijo imeti najboljše avtomobile. To avtomatično potegne za seboj najbolj predane ljudi v okviju športa in avtomatično gledalce - kapital. Trenutno so na tapeti gume, saj se je našel nekdo, ki je gume razvil v tako nepredvljivo zmes, da tudi +800 visokokval...

Mene ne boš prepričal niti pod razno da je lanska/letošnja F1 "najboljši avtomobil".

Enostavno, ker so pred 10imi leti na istih dirkališčih imeli po 10s na krog boljše čase, s tem da so morale gume zdržat celo dirko, bencinski tank pa tut (mal pretiravam a žal ne preveč). Hebeš nepredvidljivo zmes, ki ti razpade po 13 krogih če si najbol zarukan, namesto po 15ih če si ultra naštudiran in obvladaš zadevo.
S tem da je stvar počasnejša od zmesi, ki je zdržala celo dirko.

Ne moti me, da je le en dobavitelj gum, moti me njegovo vun-metanje, kako še zbolj zHebat dirkanje in se vmešavat v rezultat z režiranjem in sceniranjem umetnih zapletov. To naj bi bil najhitrejši šport, ne pa iskanje/izbiranje največjega genija gumirabike po režiji scenaristov na nivoju bollywooda.


Iz kje ti podatek da so bili takrat hitrejši?

Suzuka recimo je ostala s časom nespremenjena. Rekord ima Raikkonen z 1.31.5. Lani med kvalifikacijami najboljši so vozili v 1.30.5

Če pa imaš ti kak boljši podatek bi te lepo prosil če daš kak link, da razumem ali bluziš ali je kaj resnice v tvojih izjavah.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

noraguta ::

mah men mot da nimajo dvojnega dna , difuzorjev aktivnega podvoza pa kup ene šare katero so iznašli. f1 bi morala bit top šit zadeva kar se tehnologije tiče. pa magar če vozjo v 300kg težkih dirkalnikih s 600ccm turbo motorji(mogoče je en megavat iz 1.6 turbo obdobja res mal overkill).
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Super Sonic ::

ABX - večino rekordov držijo letniki 2004.

Melbourne Grand Prix Circuit @ Wikipedia

Za Suzuko je 2005 (Kimi), sicer pa ni bila nikoli 10s razlika, mogoče le med dirko, ko so dolivali gorivo ipd. Ker tile letošnji so med dirko 5s za tistimi časi v kvalifikacijah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedOne ::

Iz kje ti podatek da so bili takrat hitrejši?
Suzuka recimo je ostala s časom nespremenjena. Rekord ima Raikkonen z 1.31.5. Lani med kvalifikacijami najboljši so vozili v 1.30.5
Če pa imaš ti kak boljši podatek bi te lepo prosil če daš kak link, da razumem ali bluziš ali je kaj resnice v tvojih izjavah.

Pri roki nimam direkt linka - zato sm napisal da vem da pretiravam, hkrati pa vem da žal ne čist.
Spomnim se da sem ujel komentar, da je rekord malezije 5 sekund bolši kot pa so letos fural najbolše kroge.

Razumem, da se razvoj vedno prilagodi omejitvam. Jamram nad debilnostjo omejitve skozi zrežirane gume kjer zadeva nuca 5 kilometrov da začne delat, pol dela mogoče 10 km, pol je pa pogreb. Takšni zadevi pač ne moreš rečt dobra guma. Sploh ker si že videl mnogo mnogo boljše.

Smislena omejitev bi bila količina porabljenega goriva al pa volumen tanka. To bi bilo tudi direktno vodilo v razvoj motorev velikih moči in hkrati čimnižje porabe.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

ABX ::

Iz tehnološkega vidika brez dvoma. Tu imaš 50L goriva in znajdi se.

Ampak vemo kako konča, nekdo naredi najboljši motor in vsi ostali užaljeno zapustijo F1.

Iz aerodinamičnega vidika pa smo itak na meji kaj telo zmore. trenutno imajo po 5G čez hitre ovinke in zaviranju, kaj bi ti rad da pridejo do 9G in padejo skupaj?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

krispe ::

A še komu formula1.com ne dela?
nekaj sem bral na partisu, da so hackerji napadli njihovo stran :|
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Tilen ::

krispe je izjavil:

A še komu formula1.com ne dela?
nekaj sem bral na partisu, da so hackerji napadli njihovo stran :|


Meni odpre normalno (Amis).
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Super Sonic ::

Rekord kroga Malezije je 1:34.223s, Montoya (2004, BMW), letošnji pole Lewisa je pa 1:36.219s (2s torej). Lanski pole Vettla pa je bil 1:34.870s, torej le 0,5s zadaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Kimi je prišel do drugega mesta s poškodovanim sprednjim krilcem!
"Kimi gave us a scare in the opening laps when he lost a place to a much slower Felipe (Massa) and in doing so also damaged his front wing. We could see from the data that this impact lost us some aerodynamic performance which Kimi then had to carry for the remainder of the race." James Allison, http://www.lotusf1team.com/James-Alliso...

Tukaj mogoče še nekaj o manevru, ko je Romain spustil naprej Kimija. Ukazov iz boksa ni bilo, kar je Kimija tudi stalo nekaj časa, ampak tisto glavno zakaj je Romain spustil Kimija naprej je pamet. Po treh odstopih ne bi bilo hujše, kot da izrine ven v četrtem poiskusu sebe in moštvenga tekmeca, zato je Romain konstantno pogledoval v vzvratna ogledala, ter mu omogočil "easy pass". Kar so potem novinarji pograbili kot spuščanje naprej, ampak v bistvu je šlo za dokaj zrelo potezo mladeniča, ki bi sicer bil lahko branil drugo mesto, pa se je odločil za eno nižje in dobil pohvale vseh v moštvu.

Prepričan pa sem, da ko bo Romain dobil dovolj samozavesti in imel za seboj že nekaj dobrih dirk, poiskušal več.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Yugos ::

par sekund se sploh ne opazi na krog, kar pa se opazi je neverjetna grdota in nemoškost današnje formule!

Pogledaš nižje serije kot so nascar ali kako GT serijo in so bolidi nabiti, delujejo mišičasto, to kar so pa letos dovolili je katastrofa...

Back to basics....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Yugos ()

PIPI ::

Tole je pa mišičasto? Prej rahitično. Navsezadnje pod 'gt' avte spada tudi DTM, ki je bil do letos okrancljan praktično bolj kot F1.

Yugos ::

PIPI je izjavil:

Tole je pa mišičasto? Prej rahitično. Navsezadnje pod 'gt' avte spada tudi DTM, ki je bil do letos okrancljan praktično bolj kot F1.



2m kolotek,debele gume, brez grdega nosu k ga majo letos, ti to resno al trolaš?

GeForce ::

Ah ja, nekaterim ne bo nikoli jasno, da je bila F1 mišljen kot šport, pri katerem vse deluje na limitu tako zmožnosti tehnike, kot tudi zmožnosti človeka. In iz tega so sedaj naredili šport, v katerem lahko tekmuje vsak, katerega sponzorira par miljard vredna firma, vsak 15 pa pride noter na podlagi talenta in uspehov iz nižjih serij. In ne, ne želim samo nesreč še manj pa eksplozij v boksih, ampak tistega malo ognja ob napaki pri dolivanju goriva, na vsaki tretji dirki bi vsaj malo popestrilo trenutno dolgočasno taktiziranje in EKO vožnjo. Pa tudi zanimivo je bilo, ko je kdo prehitro speljal iz mesta za dolivanje goriva, pa je s sabo vzel cev pa še dva mehanika. :D
Ah, ja, kje je že to.

Dr_M ::

Se strinjam, popolno je dolgocasno :>

PIPI ::

Yugos je izjavil:

PIPI je izjavil:

Tole je pa mišičasto? Prej rahitično. Navsezadnje pod 'gt' avte spada tudi DTM, ki je bil do letos okrancljan praktično bolj kot F1.



2m kolotek,debele gume, brez grdega nosu k ga majo letos, ti to resno al trolaš?

Gume se neki bistveno v primerjavi s temle niso spreminjale, če že, so sprednje zdaj širše (sploh v primerjavi s še nekoliko starejšimi avtomobili). Kolotek je tam-tam, glede na tole sliko je zdaj res ožji. Minus danes da tudi nenormalno dolga medosna zaradi velikega tanka za bencin. Nos je feller totalni, ampak to je posledica pravil. Naslednje leto (ali 2014, ko pridejo turbači?) bo to popravljeno. Po drugi strani ima pa tale avto rahitične obese, rahitične spojlerje, stranice, vse deluje, kot da se bo zdaj zdaj odlomilo. Pri današnjih zasnovah tega IMO ni, pa čeprav so zadeve nekoliko bolj doterane na mejo (ker imajo bistveno več znanja, kako delati z materiali). Obenem so praznine nekoliko bolj zapolnjene, kar daje dodaten občutek mišičastih avtomobilov. Vsaj meni no. Čeprav zdaj so to precej okrnili, tisti ~2004 do 2007 avtomobili so bili še najbolj ekstremni s tega vidika.

Daedalus ::

Po drugi strani ima pa tale avto rahitične obese, rahitične spojlerje, stranice, vse deluje, kot da se bo zdaj zdaj odlomilo.


Itak. To je F1, ne endurance racing. V tistih časih še pa tolko bolj.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Yugos ::

ni lepše formule


Pa dosti ljudi na netu in sploh poznavalcev je dalo ta model na vrh estetike.

glede moči so morali brez elektronike voditi avto z malo podtlaka, to je bila norost!

Endurance racing Daedalus ?
1978 je imel Mclaren v quali trimu 1500bhp...v dirki 1100bhp...

Danes je vse elektronika, potrjuje dejtsvo da je nascar voznik Jeff Gordon vozil od Montoye BMW Williamsa 1 sec počasneje v parih poskusih,danes gre avtomatsko gor prestave, samo dol pritiskaš, kar pomeni da večina stvari naredijo pomagala..



Ni šans da bi to naredil z dirkalnikom od Senne!
Volan s trese, moraš ročno premikat, med tem ko greš v ovinek, cela dirka brez pomagal...

Dr_M ::

Zakaj pa ne hvalis avtomobilov, kot jih je Fangio vozil? Tisto je bil sele adrenalin :))

Yugos ::

Dr_M je izjavil:

Zakaj pa ne hvalis avtomobilov, kot jih je Fangio vozil? Tisto je bil sele adrenalin :))


Ker niso bili tako lepi, je pa res, narediš eno napako in konec, nobene zaščite!

Dr_M ::



Meni se zdi precej lep :)

Aja, pa se nekaj. Fangio je bil star skoraj 39 let, ko je zacel dirkat v F1, postal je prvak pri 40 letih in je bil dotlej najmlajsi prvak.
Ce bo slo tako naprej, bomo kmalu videvali 16 letnike prvake v F1.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Daedalus ::

V dirki turbo motorji niso nikol presegali ~850HP. Tistih 1500 je pa menda bil sposoben iz sebe dat BMW turbo motor, teoretično. Max je bil 1300 HP na kvalifikacijah, s tem da je tak motor trajal vsega skup par krogov.

Še link

Danes je vse elektronika, potrjuje dejtsvo da je nascar voznik Jeff Gordon vozil od Montoye BMW Williamsa 1 sec počasneje v parih poskusih,danes gre avtomatsko gor prestave, samo dol pritiskaš, kar pomeni da večina stvari naredijo pomagala..


Tiste ene sekunde do Montoye pa ne bi nikol spravil skup. F1 je fine art, zajebani detajli, pa to.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Yugos ::

Daedalus je izjavil:

V dirki turbo motorji niso nikol presegali ~850HP. Tistih 1500 je pa menda bil sposoben iz sebe dat BMW turbo motor, teoretično. Max je bil 1300 HP na kvalifikacijah, s tem da je tak motor trajal vsega skup par krogov.

Še link

Danes je vse elektronika, potrjuje dejtsvo da je nascar voznik Jeff Gordon vozil od Montoye BMW Williamsa 1 sec počasneje v parih poskusih,danes gre avtomatsko gor prestave, samo dol pritiskaš, kar pomeni da večina stvari naredijo pomagala..


Tiste ene sekunde do Montoye pa ne bi nikol spravil skup. F1 je fine art, zajebani detajli, pa to.


100hp gor dol, dejstvo je da to niso bili endurance mašine!
glede gordona je pa dal 1,3 sec počasnejši lap
www.nascar.com/2003/news/headlines/wc/0...
sej veš, finesa pa to...

Blinder ::

Jaz pa sem bral v knjigi da so današnje F1 dosti težje za vozit kot pred 50 leti. Se vse dogaja hitreje.
Tista williams bmw od montoye pa ima traction control. Takrat bi namesto pedala za gas lahko imeli stikalo. Glejte masso koliko krat naredi spin zdaj brez TC xD
Danes tudi v prvi ovinek v japanu začnejo še z celim gasom, medtem ko senna & company so morali prej začet bremzat.
Danes je trend da dajo vozit mlajšim voznikom. Zato pol maš world champione kot hamilton ki še vedno niso zreli :)

Kaj sploh govorijo ljudje da je F1 danes sama elektronika. Abs-ja ni, TC niti, edino menjalnik je danes igračka
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Yugos ::

Ko pogledam ta Sennin dirkalnik, ne vidim lepšega, pa sem Schumi fan in začel spremljat s Michaelom...

Govorim o rdečo belem Mclarnu...

PIPI ::

Daedalus je izjavil:

Po drugi strani ima pa tale avto rahitične obese, rahitične spojlerje, stranice, vse deluje, kot da se bo zdaj zdaj odlomilo.


Itak. To je F1, ne endurance racing. V tistih časih še pa tolko bolj.

Jah, Yugos hoče mišičaste avte. Nisem vedel, da rahitičnost predstavlja mišičnost...

In ja, danes res mora motor zdržati 3 dirke. Posledično je okvar malo, ker je to pač velik minus. Za to niso kriva moštva temveč regulacije. Zadeve se s tem pocenijo, eksplozij pa res ni več veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()
strani: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 74


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114662122 (20871) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985377 (48622) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267241 (29620) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240209 (19363) PIPI
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116759269 (31589) 'FireSTORM'

Več podobnih tem