» »

Formula 1 2012

strani: 1 ... 13 14 15 16 17 ... 74

Super Sonic ::

Ej, Mikele, dal je vse od sebe, moštvo ga sabotira, on pa takle odvoz, za popizdit. ;D (se opravičujem vsem). Man of the race je MIkele!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Sej je vseeno za Buttona... bil je izven točk.

Vprašanje če ni bil tole taktičen odstop.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Itak, bi znal bit, sej samo pridobijo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Kaj je bilo pa tole z Vettlom? :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

connel ::

No, izpuh mu je zjebal gumo, pa slišal se je popolnoma drugačno, ko je zavijal proti boksom, ni neke zarote tukaj, šel mu je izpuh, nedvomno.

TribesMan ::

Pa 2. in 3. mesto za Lotus... bravo!
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Tako tesno je bilo (gorivo, rabjo vsaj 1,5 kile če se ne motim).

Tako je, tako se vrača v F1, bravo Kimi. Lotus danes odlično, perfektno pa ni bilo, ker so imeli zmago.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Yay, Kimi8-) Bravo Lotus, 2. in 3. mesto je super... Drugič pa 1. in 2.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Jah Lotus... mal taktičnih napakic in pa boljše kvalifikacije, predvsem to. Če bi Kimi stal par mest višje bi bil Vettel danes gladko zadaj. Velja tudi za Grosjona. Potencial je, bravo pa tudi Grosijonu, odlična dirka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Zanimivo je to kako nekatera moštva gagajo v vročini, in jim gre dobro v hladnem. Očitno je ogromna razlika kako posamezni dirkalniki ogrevajo in obrabljajo gume...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Jasno in hkrati razčiščena skrivnost hitrosti. Vse je v temperaturah in stezi. Nemogoče je napovedati naslednjo dirko kdo bo prevladoval. Če bo vroče, Lotus in RB, zagotovo, če bo hladno, McLaren, mogoče še Mercedes, ki se je danes dobro držal (če Rosberg ne dobi kazni).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

martincek1 je izjavil:

Sem velik navijač MS in kadar odstopi/pade na zadnej mesto mi ni več užitek gledati formule :D Ampak...

Pa verjetno si je kolo tudi na robniku sam odvil in tam okvaril menjalnik in tako naprej da...


menjalnik se mu je pokvaril, ko ga je odneslo izven proge, čez kucelj


Aha, za to je bil spet danes pribitek pri štartnih mestih za MS. Razumem.

Ma, mehanikov ne bo nihče odpuščal. Ponavadi je tako, da se zajebe samo enkrat, ker pameten človek (in mehaniki v F1 niso lih neki povprečni buhtli) se bo potem vedno naprej 100% pripravil in napake ne bo ponovil več.


Težava je zdaj samo v tem, če mislijo, da lahko vsak naredi eno napako in si bodo to porazdelili na dirkah. Zaenkrat jim dobro gre ta sistem.

Eden redkih z realnim pogledom na stvar, predvsem v odnosu na povezanost dogodkov. Če bi bil MS hitrejši bi verjetno bolj zapiral apexe, če bi jih, bi vozil drugo linijo in če bi jo vozil, bi lahko prišlo do drugačnih zaključkov. Enostransko kazanje na mehanike kaže samo na nerazumevanje situacije in pristranskost. Ki jo je pri navijačih tipa MS, daleč največ.


MS zaenkrat svojo nalogo opravlja dobro, mehaniki pa je ne, oziroma jo opravljajo slabo. Pristranskost/nepristranskost tukaj ne igra neke vloge.

Današnja dirka:

Se strinjam s tvojimi "opazkami" med dirko, kakšni dve ali tri dirke s podobnim pristopom mehanikov pri McLarnu, kot so ga imeli danes in se bomo pogovarjali o tem, če morda dirkača nista prestara in je to razlog... A ne da?

Vettel zasluženo zmagal, Lotus suveren, Massa izboljšuje formo Michael Schumacher svojo nalogo opravlja dobro. Sedaj je čas, da to začnejo početi tudi njegovi mehaniki. Lotus in RB bi verjetno bila danes težko premagljiva, ampak TOP 6 pa bi bila popolnoma realna uvrstitev za MS.

Sama dirka je bila manj zanimiva, kot prejšnja, razlike med moštvi so bile večje ampak ostala je vsaj nepredvidljivost.

Super Sonic ::

Aha, za to je bil spet danes pribitek pri štartnih mestih za MS. Razumem.

Ti zelo slabo razumeš F1. Četudi bi bil menjalnik povsem ok, bi se ga splačalo zamenjati, saj je vseeno ali začneš iz 18 ali 23 mesta, ker je tista ropotija v zadnjih vrstah za teboj v enem krogu tako ali drugače.

MS zaenkrat svojo nalogo opravlja dobro, mehaniki pa je ne, oziroma jo opravljajo slabo.

Njegovo delo je še največji problem, ker konstantno zaostaja za Rosbergom, poleg tega mu pa ni uspelo v +40 dirkah prilezt na stopničke, neglede nato, da je večkrat imel dirkalnik za te reči. Zato Šumi mora biti tako prizanesljiv do ostalih, ker načeloma je on prvi za odstrel v tistem moštvu. Pred vsemi kuharji in ostalim spremnim folkom tam okoli.

Se strinjam s tvojimi "opazkami" med dirko, kakšni dve ali tri dirke s podobnim pristopom mehanikov pri McLarnu

Moje opazke so bile le zato, da bi tudi ostali dojeli, da se ponavadi na dirkah "sabotaža" dogaja 15 dirkačem, ponavadi so zadovoljni le prvi 3 ali še kdo za zraven. Skratka, dirkanje spremlja množica napak in tisti, ki jih naredi najmanj, zmaga. Ampak se bom tudi nehal "trudit" s tem pogledom, ker na fanatike se ta pogled ne prime.

Sama dirka je bila manj zanimiva, kot prejšnja, razlike med moštvi so bile večje ampak ostala je vsaj nepredvidljivost.

Toliko zanimivega v Bahrainu še v življenju nisi videl.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Good Guy ::

Vidim da imamo v slo same mojstre F1. :)):))

ttommy ::

Dirka je bila res super. Bravo Kimi.... Je...e se RTV!!
Gamer

clix ::

Res je bla kul dirka. Ko pa je RTV prešaltal na tenis, sem začel spremljati na netu z BBCjevimi komentarji. Tko da, tut ko so šaltal nazaj na formulo, sm raj gledal crappy sliko z kul komentarji, kot pa HD prenos z Alešičem...

Icematxyz ::

Namesto da (še enkrat) odgovarjam na (zelo podobne oziroma enake) "nebuloze poznavalcev" in da se mi ne bo "očitala pristranskost" bom citiral raje druge:

Martin Whitmarsh obljublja, da bo moštvo preučilo katastrofalne postanke v boksih, ki ekipi iz Wokinga zadnjih nekaj dirk preprečujejo boljše rezultate


Šef ekipe Martin Whitmarsh navijačem obljublja, da bo ekipa, ki je bila v zadnjih sezona po konstantnih predstavah pravi vzor tekmecem, preučila, zakaj je šlo v Bahrajnu vse narobe...


Lewis Hamilton je bil po samo osmem mestu in dveh zelo počasnih postankih v boksih po dirki seveda izjemno slabe volje. Novinarjem je jasno dal vedeti, da bo svoje moštvo McLaren pozval, naj razišče kronične težave pri menjavah gum, zaradi katerih je šlo slabo od rok britanskima moštvenima tekmecoma že na dirki za veliko nagrado Kitajske.


V pogovoru za televizijsko mrežo SkySports po dirki je tako McLarnov dirkač novinarjem zatrdil, "da bi morali izvesti preiskavo znotraj moštva, da ugotovimo, zakaj se nam to dogaja. Danes smo izgubili veliko točk, ki nas lahko veliko stanejo v boju za naslov svetovnega prvaka. Tega si enostavno ne smemo privoščiti!"


Tudi šef moštva Martin Whitmarsh je stopil pred sedmo silo in celo razkril, da je ekipa med obema postankoma zamenjala mehanika, ki je stal pri zadnji levi gumi, hkrati pa je obljubil, da se bo med tritedenskim odmorom ekipa temeljito posvetila odpravljanju katastrofalnih postankov.


"Lewisa smo razočarali s počasnimi postanki. Odvozil je nekaj senzacionalnih krogov in zagotovo bi bil dobro uvrščen, če ne bi imeli težav v garaži. Res je, da podobnih težav pri Buttnu ni bilo, zato pa ga je na cedilu pustila tehnika..."


Hamilton zahteva pogovor z mehaniki

Še kakšno vprašanje morda, oziroma morda zberem "cvetke" s te teme in pošljem "očitno rešitev" ekipi McLaren preko elektronske pošte in ne vem o kakšen pogovoru s mehaniki točno govorijo, saj so menda nedotakljivi in izbrani na način, da napak ne delajo. Tudi dirkača nista več najmlajša in verjetno bo to tisti razlog, zakaj pač ne gre. Hja ...

galimim ::

A kdo ve kaj se šteje za menjavo menjalnika? Menjava celote ali morejo samo nekateri deli ostat enaki?
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Super Sonic ::

Še kakšno vprašanje morda, oziroma morda zberem "cvetke" s te teme in pošljem "očitno rešitev" ekipi McLaren preko elektronske pošte in ne vem o kakšen pogovoru s mehaniki točno govorijo, saj so menda nedotakljivi in izbrani na način, da napak ne delajo.


AJa? Kje si pa to prebral?

Pa še en velik problem imaš. Angleško se bo potrebno naučiti čitati, ker prevodi naših vrlih novinarjev niso ravno najboljši. Tako je Hamilton rekel le, citiram:
"There are good times and bad times in motor racing. I guess this was just one of those days. By rights we should have been fighting to finish in the top four today, but it didn't work out like that in the end. The delays in the pits were a big part of that, of course. For the driver sitting in the car, that's always frustrating, because you're just waiting and there's nothing you can do to help."

Prevod: V motoršportu so dobri in slabi časi in mislim si, da je bil eden od teh danes. Po videnem bi se morali danes boriti za prva štiri mesta, pa vendar temu ni bilo tako. Velika večina gre na račun zaostanka pridelanega v boksih. Ko dirkač sedi v avtomobilu je vedno precej frustrirano opazovati dogajanje, saj sam ne moreš pomagati. (Prevod je maksimalno prirejen na direktno prevajanje, da mi ne bi nekdo očital kakšnega natocevanja).

To misterijozno dogajanje znotraj moštva, pa je Withmarsh obrazložil vsem, ki jih daje slabovidnost, kar takoj po dirki:
"Lewis pulled off some sensational passing manoeuvres in his efforts to push his way through to the front, but in the end he was let down by two slow pit stops, both of which were caused by delays at the left-rear corner of his car." ... in še... "Jenson's pit stops were trouble-free, by contrast, so we'll have to investigate what the problem was with the left-rear corner of Lewis's car."

Prevod: Lewis je izvedel nekaj izrednih prehitevalnih manevrov, v upanju, da se prebije naprej, toda na koncu sta ga pri tem trudu ustavila dva postanka v boksih. V obeh primerih je bil vzrok v zadnjem levem delu avtomobila... in še... za razliko pa so Jensonovi postanki potekali brez težav, zato moramo poiskati razloge za Lewisove težave z zadnjim levim delom avtomobila.

Dejmo rečt, tko čisto potihem, da mogoče je pa bil mal pokvarjen vijak pri Lewisu, samo pššt, lahko da je to nekdo sabotiral (mižik).

Vse uradne izjave, imate drugače tu: http://www.formula1.com/news/headlines/...

Tudi dirkača nista več najmlajša in verjetno bo to tisti razlog, zakaj pač ne gre. Hja ...
No, to je pa res, Lewis s svojimi 27 leti spada med najstarejše, med tem ko Jensona pri 32 daje že demenca (in je danes zavil v bokse ker ni vedel kaj dela na stezi).

Menjava celote ali morejo samo nekateri deli ostat enaki?

Lahko zamenjajo celega. Še nekaj o menjalnikih (zanimivo branje): http://www.f1rules.com/f1-gearbox-rule-...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Tudi dirkača nista več najmlajša in verjetno bo to tisti razlog, zakaj pač ne gre. Hja ...


Potemtakem je MS sam še za v invalidski voziček...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

[Michael] ::

LOL :))

Sej vcasih so bili v povprečju še starejši vozniki, ko se je začela F1.

Icematxyz ::

AJa? Kje si pa to prebral?


Peša spomin?

Super Sonic je izjavil:

Ma, mehanikov ne bo nihče odpuščal.

Seveda da ne, ker so to, bolj ali manj, visoko študiran kader, ki je izločil včasih tudi po več 1000 kandidatov, da je prišel do delovnega mesta.


No, to je pa res, Lewis s svojimi 27 leti spada med najstarejše, med tem ko Jensona pri 32 daje že demenca (in je danes zavil v bokse ker ni vedel kaj dela na stezi).


Da, treba zamenjat in pripeljat najstnike, da bo nekdo srečen...

Potemtakem je MS sam še za v invalidski voziček...


Potemtakem, res.

Pa še en velik problem imaš. Angleško se bo potrebno naučiti čitati, ker prevodi naših vrlih novinarjev niso ravno najboljši


Lahko mi pa to prevedeš:

Lewis Hamilton has urged McLaren to investigate their ongoing pit-stop woes before they cause any lasting damage to their championship challenge.


Hamilton calls for pit-stop inquest

Dejmo rečt, tko čisto potihem, da mogoče je pa bil mal pokvarjen vijak pri Lewisu, samo pššt, lahko da je to nekdo sabotiral (mižik).


Talk to the Lewis. Njemu stvari v tem trenutku, kot kaže niso tako črno/bele.

Moj nasvet bi bil, da se Schumacher in Hamilton dobita in se o tem malo pogovorita in potem skupaj najdeta rešitev. Hint: zadnja priložnost ali pa lokalni vuklanizerji!

TOP ::

Enim še vedno ne potegne in mislite da so MS uzeli,zato ker je dokazal da je dober šofer nekoč bil.Bil je in tukaj se konča.Čim se je pojavilo njegovo ime je prinesel lep kupček denarja v moštvo in potem je prinesel še izkušnje,ki jih ma in tudi ve kako je treba narediti hiter dirkalnik,kar se tiče njegovega dirkanja pa sem mnenja,da leta se poznajo.Rosberg je pa v moštvu,da poseže po rezultatih z mlado ambicoznjostjo.

Icematxyz ::

Da, od mojstrov se ponavadi pričakuje, da že imajo nekaj izkušenj in s tem pomagajo vajencem, to se bi lahko seveda strinjal. Bo pa še mojster zagotovo pokazal vajencu, kako se polaga mojstrski izpit, brez skrbi.

Nenazadnje danes je vajenec bil nekoliko izgubljen, brez mojstra ob strani in na tem bo treba še delati!

Dr_M ::

Rosberg ima za sabo preko 100 dirk v F1, tako da ne moremo govorit ravno o nekem vajencu.
Ima pa izjemno slabo razmerje med st dirk in zmag. Tudi rosno mlad ni vec.

Daedalus ::

Čim se je pojavilo njegovo ime je prinesel lep kupček denarja v moštvo in potem je prinesel še izkušnje,ki jih ma in tudi ve kako je treba narediti hiter dirkalnik,kar se tiče njegovega dirkanja pa sem mnenja,da leta se poznajo


Noben dirkač ne ve, kako se naredi hiter dirkalnik. Ti časi so že davno mimo. Največ, kar lahko dirkač "naredi" je da zelo natančno opiše obnašanje dirkalnika in spremembe obnašanja pri različnih nastavitvah.

Nenazadnje danes je vajenec bil nekoliko izgubljen, brez mojstra ob strani in na tem bo treba še delati!


Ta vajenec owna mojstra v praktično vseh pogledih.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

njok ::

Ta forum nujno rabi "Schumi fans" temo ker to je pa ze prevec. Je pa F1 le dovolj zanimiva, da 2012 tema ne rabi 90% postov o njemu.

Super Sonic ::

Ta forum nujno rabi "Schumi fans"

Se strinjam!

Peša spomin?

Niti ne, samo, ali ti slabo bereš, ali pa podtikaš. To, da so inženirji izbrani iz množice visokokvalificiranega kadra, pač ne pomeni, da ne delajo napak.

Lahko mi pa to prevedeš:

Niti ni potrebe. Lewisa pogosto izda taktika in ker on se zelo zaveda, da je pred ostalimi dirkači, Button tisti, ki ga mora premagati, pogosto sklicuje sestanke, kjer ga zanima ogromno stvari. In vsakič, ko izgubi, zahteva podobno. Tako, da so te izjave nekaj čisto normalnega, in še nekaj. Priporočam branje na uradni strani, ker takrat so izjave že tiste prave (ko se glave malo ohladijo). Seveda moraš pa imeti za te stvari širše pogled na razumevanje F1.

Bo pa še mojster zagotovo pokazal vajencu, kako se polaga mojstrski izpit, brez skrbi.

Ja tisti srečni dan bo prišel, to tud sam vem. Sej če misli odpeljat še 200 dirk, ni vrag, da se mu kakšna userje. Ampak overall rezultat je pa jasno in črno na belem zapisan.

En lep reprezentativen primer je Kimi Raikkonen. Avto je dober, to vedo vsi, pa so ga prvo dirko zajebal inžernirji (recimo Slade) in mu v Q1 niso sporočili koliko časa še ima, zato je štartal kot 18. Pa je prišla deževna dirka, s spet, slabše odločitve in tista zadnja, ko so spet naredil taktični fiasko. Ampak toliko smole pač dirkač ne more imeti in je včeraj jasno pokazal, da je sposoben držat za seboj prvaka GP2 in je sposoben odvoziti na najvišjem možnem nivoju, čeprav ga 2 leti ni bilo nikjer. Če bi bila sreča na pravem mestu, bi lahko to naredil že na prvi dirki.

To je ta glavna razlika med nekom, ki pride nazaj dirkat zaradi rezultatov in nekom, ki pride nazaj po stare spomine in lastni užitek.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

njok je izjavil:

Ta forum nujno rabi "Schumi fans" temo ker to je pa ze prevec. Je pa F1 le dovolj zanimiva, da 2012 tema ne rabi 90% postov o njemu.


Ne, ta forum rabi več ljudi ki ignorira Trolle.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

roCkY ::

Na slo forumuh je preveč ljudi, ki imajo drugače misleče za Trolle.

Jst ::

Ker se ve; ne doliva goriva, ki je vyelo po osem ali pa do tudi 10 sekund, so moštva morala izumiti hitri sistem menjave koles.

In v času ko si jaz prižgem cigaret, je postanek že narejen.

Zato meni ni čudno, da prihaja do takšnih napak med dirko. Mogoče je Hamiltona zje*al njegov način vožnje in je tisti sistem popustil ali se kako drugače deformiral

Anyway, škoda mi je Kimija, ki bi lahko bil prvi, ampak kar je je. Bila je super zanimiva dirka, toliko dogajanja, res zanimivo. (Pa še pes mi je dal mir. :) )


edit: Vettel se mi je pa fajn zameril. Lani se je govorilo, da sta se Rosberg in Vettel srečala na istem letalu, Rosberg pozdravi, Vettel, kot da ga ne pozna. Letos je pa že dal nekaj takšnih izjav, ki ne spadajo v leto 2012.
Proton decay is a tax on existence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Daedalus ::

Anyway, škoda mi je Kimija, ki bi lahko bil prvi, ampak kar je je. Bila je super zanimiva dirka, toliko dogajanja, res zanimivo. (Pa še pes mi je dal mir. :) )


Za mene je zaenkrat dosti dejstvo, da se je pripeljal iz 11. štartnega mesta za rit Vettlu, ki je štartal s prvega štartnega mesta in vodil praktično vso dirko. In ga je tudi v nekem delu dirke resno izzival za vodstvo. Vmes pa še gladko prehiti moštvenega kolega, ki je štartal 4 mesta pred njim. Verjetno manjka še nekaj dela in usklajevanja glede taktike, ker vožnja je definitivno na mestu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Verjetno manjka še nekaj dela in usklajevanja glede taktike, ker vožnja je definitivno na mestu.

Kimi ima samo en problem in to je ogrevanje gum. Težko jih redno ogreje na temperaturo v enem krogu. Nekaj gre na račun Lotusa, ki je nagnjen na to stran in mu tudi visoke temperature ustrezajo, večina gre pa na račun Kimija, ki s tem ima težave. Posledično v kvalifikacijah ni vedno enako hiter, ker v vhodu v power lap še vedno nima temperature in enako mu hodi na dirki narobe, ko pride iz boksov skoraj vedno rabi 2 kroga in izgublja nekaj dodatnega časa.

Ampak ko se stvari unesejo, je to - to. Nivo najboljših na svetu, brez dvoma.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Nisem vedel da ima s tem težavo, zdaj mi je jasno zakaj je zgubljal čas po menjavi gum.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

bozicek ::

Sem velik navijac Shumija (od njegovega zacetka vstopa), ampak treba je priznati da F1 ni vec za njega. Na zalost so ga povozila leta.
Ne strinjam se s SS ki trdi da je "normalen" dirkac kateri je samo z drill dosegel to kar je. Clovek je dokazal svoje v Benetonu in rdeci kanti v letih 96-98 (99 ni bila vec taka kanta) in tudi po tistem (leto 00 in naprej) ko je res da je imel superioren dirkalnik, ce si samo povprecen nebi dosegel tega kar je

Dejstvo pac je, da take napake kot je delal lani v svojih letih ni delal in tu se poznajo leta
Drugo dejstvo je pac, da F1 ni vec samo sport ampak biznis in tukaj je pac prinesel nazaj velik fan base in denar...mimo tega ne moremo
Tretje so pa tudi izkusnje. Res da ni vec neomejeno testiranj, ampak vseeno bo on doprinesel veliko vec inzinirjem ko odpelje recimo petkov trening in znal povedat to pa to in ono, kot pa neki sveze peceni prvak iz kaksne druge serije

Koneckonev...jaz si ne zatiskam oci kot nekdo drug tukaj. Sem njegov velik fan, samo na zalost so ga leta izdala. Upam da poseze se po kaksnih stopnickah ampak naslov...utopija


PS: glede let...mogoce juncem kateri imajo izpit let, dve se zdi cudno kako bi lahko nekdo izgubil grip...ampak vidim pri sebi da leta delajo svoje. Ce sem nekoc lahko naenkrat tapkal po telefonu, stimal radio, klepetal s sovoznikom in se norel na polno...danes moram skoraj "stopit iz gasa" ko menjam postajo...kaj sele oni ko morajo res biti 100% na progi
Darila letos samo za poredne

ABX ::

Največja razlika je v pripravljenosti voznikov. Ko je MS zmagoval je bil edini ki se je držal rigoroznih treningov, ostalo so verjetno še srkali pivo pred dirko.

Danes, na žalost ni več tako, in za to je kriv MS.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

WarpedOne ::

Je neki na tem, da se letvica dviguje - prvi vedno zasedovalcem kaže pot kje in kako je možno bit boljši. Zato je najbolje odnehat ko si na višku uspeha in oditi neporažen. Kasneje bo čas delal za druge in porti tebi.

Lahko rečeš da je MS kriv da je tako kot je, lahko rečeš da je za to zaslužen, lahk pa rečeš da je to enostavno evolucija. MSov največji problem je, da nima enega velikega problema - katerega bi potencialno lahko urihtal in bil spet najsvetlejša zvezda ampak ima cel kup problemčičev, kjer je en bol zmuzljiv od drugega.

Lakmusov test kvalitete je premagovanje sovoznika v istem avtomobilu. Dokler tega ne počneš "statistično signifikatno pogosto" je jasno kdo v paru je hitrejši.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Super Sonic ::

Nisem vedel da ima s tem težavo, zdaj mi je jasno zakaj je zgubljal čas po menjavi gum.

Načeloma ima on s tem že od nekdaj težave, sploh iz Ferrarija ven, najbolj tipična je bila sezona 2008. Takrat so še dolivali gorivo in zaradi tega je Massa ponavadi šel v Q3 lažji, ampak spet, če si gledal celotno sliko, je bil tisto leto daleč najhitrejši med dirkami. Letos se pa vidi, da Lotus rabi veliko ogrevanja in Pirelli podari to Kimiju nazaj na koncu stinta, ko ima pnevmatike v boljšem stanju kot Grosijon, ki je takoj na temperaturi.

In kar opazuj ga naslednje dirke, vsakič ko bo prišel ven iz boksa ima določene dežave, v Maleziji celo 3 ali 4 kroge.

Ne strinjam se s SS ki trdi da je "normalen" dirkac kateri je samo z drill dosegel to kar je.

Nisem tega nikoli rekel v tem kontekstu in nekako mi žal da se tega ne razume. Vsak, ki F1 doseže je ogromen potencial, tudi na področju talenta. In ko gledaš te mlade prvake serij, ki so praktično premagovali vse po spisku in se na koncu uvrstili v F1 tekmovanje na podlagi rezultatov, je talent neizpodbitno jasen. Vendar pa med vsemi temi talenti, ki jih je trenutno vsaj 15 do 17, vseeno lahko poiščeš tistega, ki ga ima več od ostalih. In kdo drug bo tvoja prva misel in prvi drobnogled, če ne ravno 7x svetovni prvak.

In vsi ti rezultati in performace, ki ga kaže, pomenijo, da ima talenta sicer veliko, gledano iz vidika, da bi bil pa nekaj posebnega in da ga je to naredilo prvaka vseh prvakov - ne. Zelo preprosto. In kot sem že rekel, 40 dirk domala prazne slame, ni rezultat, ki bi obdržal katergakoli mladinca v F1; celo Hajmeju v Toro Rossu ni uspelo, pa je poznal lastnika moštva.

In spet, za 43 letnika, super in fajn. Ampak ne pozabit, da bi verjetno vsaj tako dobri bili tudi Rubensi, Hakkineni in ostala generacija, ter, da s tem odžira mesto mlajšim, zraven pa še rajca falango Tifozov, ki komaj čakajo, da se jim zmeša.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Good Guy ::

In spet, za 43 letnika, super in fajn. Ampak ne pozabit, da bi verjetno vsaj tako dobri bili tudi Rubensi, Hakkineni in ostala generacija, ter, da s tem odžira mesto mlajšim, zraven pa še rajca falango Tifozov, ki komaj čakajo, da se jim zmeša.
¸

ti maš pa resne probleme s tem

Super Sonic ::

Ne, nimam jih, vse dokler ne začne nekdo celo trdit, da si MS, ne samo, da si mesto zaradi povprečnih rezultatov zasluži, ampak je tudi gonilna sila in ne vem kaj še ne vse zaene nebuluze vse ne napiše. Potem pa ja, mi je vsaj smešno.

Kar se pa tiče sedenja in zasedanja mesta v F1... absolutno. Nekdo, ki se vozi tako mal za zabavo ni bil nikoli dobrodošel v moji glavi. Ta šport naj bi bil rezerviran za najboljše dirkače in le predstavljaš si lahko kako bi bilo, če bi tam namesto MSa sedaj sedeli mlajši prvaki drugih serij, ki bi resno ogrožali Rosberga in mogoče še koga drugega.

Tako pa v F1 hodijo brez izkušenj, še tista testiranja, ki so, so izbrana "na pol" iz sponzorskih želja. In to je problem za F1, šport, ki ga imam rad, veliko več kot kateregakoli "posameznika" ali "moštvo".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Je pa res da MS doda en prestiž F1, glamour če hoče, ki definitivno je del tega sveta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Je pa res da MS doda en prestiž F1, glamour če hoče, ki definitivno je del tega sveta.

Bi ga dodal še več, če bi pri MB treniral mlade, kar že tako ali tako dela in bi pri tem imel nek status iz prešnje kariere. Takega Stiga noče noben ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

GeForce ::

Recite kar hočete ampak od 2007-2008 F1 ni več to kar je bila. Včasih so vozili na limitu svojih zmožnosti in zmožnosti dirkalnika, danes pa se "jajcajo" sem ter tja po stezi, eden počasneje od drugega, šparajo te radirke na katerih vozijo (nekateri pravijo da so to gume - kar je žalitev za dobre gume), in ko pade na stezo par kapelj dežja, vsi razen Hamiltona, MS-ja in Kimija, začnejo jamrat da se ne da več vozit, da je prenevarno, in podobni izgovori. Ja saj zato pa ste plačani v milijonih €, da vozite tudi ko je malo nevarnejše, ne pa da se vozite ob sončni nedelji, dve uri drug za drugim. Čudim se da jim ko pripeljejo v bokse, jim ne strežejo še kakšnih brezalkoholnih koktajlov,...
In ajde, priznam sem od kar gledam F1 (od 2000-2002 naprej približno) sem navijač MSja in bom to tudi ostal pa če se vozi na zadnjem mestu +5 krogov za HRTji,... Je nekaj krivde za neuspeh tudi na njegovi strani, ampak večina gre pa na račun slabega avta, saj tudi Rosbergu do letos ni šlo ravno omembe vredno dobro. Saj je v letih od 1996-1999, iz tiste Ferrarijeve kripe izvlekel kar je lahko, ampak sedaj tega ne zmore več - se mu pač poznajo leta, pa naj kdorkoli reče kar hoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GeForce ()

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Je pa res da MS doda en prestiž F1, glamour če hoče, ki definitivno je del tega sveta.

Bi ga dodal še več, če bi pri MB treniral mlade, kar že tako ali tako dela in bi pri tem imel nek status iz prešnje kariere. Takega Stiga noče noben ;)


Če ima Massa še vedno sedež potem itak ni panike. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Heh, no, to je pa dober pogled na stvar, niti oba dirkača HRT nimata tam kaj iskat, se strinjam. :)

saj tudi Rosbergu do letos ni šlo ravno omembe vredno dobro.

Letos je eno tako posebno leto in veliko, pravzaprav ogromno, je na taktičnih enotah moštev, ki se močno krepijo, saj se zavedajo, da se takoj po štartu začne pravi šah, kjer odpustkov za napake ni, saj se vedno nekdo pojavi s skoraj brezhibno taktiko. Ravno tako je potrebnega veliko sodelovanja, saj morajo performace inžerniji sodelovati z taktično enoto. Videli ste pri Kimiju - raje v soboto enkrat manj ven in ostat 11, kot pa it na tvegano Vettlovo taktiko. Veliko ima pri stvari tudi sektor za tyre managment, ki mora precej natančno povedat taktični enoti, kako in kaj bodo gume šle med dirko.

Torej bo v tej sezoni zelo težko vseh 20 dirk držat neko konstantnost, en slab oz. zavajujoč trening v petek lahko pomeni pravo katastrofo v nedeljo. Sicer je pa Rosberg prvič zmagal in dosegel svoj prvi "pole", poleg tega pa se mi zdi, da so pri MB, tudi na račun hitrosti, odkrili razlog uničevanja gum, saj so se v Bahrajnu držali odlično. Rosberga je dobrega mesta stal štart in nekaj medsebojnih dvobojev, ki poleg tega, da te upočasnijo, še dodobra uničijo gume. In tako posledično povzročijo taktični enoti v moštvu še toliko več vprašajev in če-jev.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

GeForce je izjavil:

Recite kar hočete ampak od 2007-2008 F1 ni več to kar je bila.


Pa glih te zadnje sezone so ble najboljše, ko se do konca ni vedlo kdo bo zmagal. Še najslabše je šlo leta prej ko je Schumacher dominiral.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GeForce ::

Ja ne ve se kdo bo zmagal, ker o vsem odloča taktika in radirke (gume). Ni pa več tistega, ko si se držal za glavo, ko se je nekomu med dolivanjem goriva vžgalo pol avtomobila, pa so ga pogasili in je peljal z napol črnim avtom naprej, ali pa je skočil ven z osmojenim kombinizonom. :)) ...ko je na vsaki dirki razgnalo 3-4 gume (ki so bile res gume in ne radirke), ko se je sem pa tja kateremu pokadilo izza dirkalinka zaradi odpovedi motorja in podobne zanimivosti, ki naredijo dirkanje res zanimivo.

njok ::

GeForce je izjavil:

Ja ne ve se kdo bo zmagal, ker o vsem odloča taktika in radirke (gume). Ni pa več tistega, ko si se držal za glavo, ko se je nekomu med dolivanjem goriva vžgalo pol avtomobila, pa so ga pogasili in je peljal z napol črnim avtom naprej, ali pa je skočil ven z osmojenim kombinizonom. :)) ...ko je na vsaki dirki razgnalo 3-4 gume (ki so bile res gume in ne radirke), ko se je sem pa tja kateremu pokadilo izza dirkalinka zaradi odpovedi motorja in podobne zanimivosti, ki naredijo dirkanje res zanimivo.


Sori, ampak nekateri radi gledamo dirkanje samo, ne pa nesrece in eksplozije.

Good Guy ::

njok je izjavil:

GeForce je izjavil:

Ja ne ve se kdo bo zmagal, ker o vsem odloča taktika in radirke (gume). Ni pa več tistega, ko si se držal za glavo, ko se je nekomu med dolivanjem goriva vžgalo pol avtomobila, pa so ga pogasili in je peljal z napol črnim avtom naprej, ali pa je skočil ven z osmojenim kombinizonom. :)) ...ko je na vsaki dirki razgnalo 3-4 gume (ki so bile res gume in ne radirke), ko se je sem pa tja kateremu pokadilo izza dirkalinka zaradi odpovedi motorja in podobne zanimivosti, ki naredijo dirkanje res zanimivo.


Sori, ampak nekateri radi gledamo dirkanje samo, ne pa nesrece in eksplozije.


Če temu ti praviš dirkanje :|

ABX ::

http://www.formula1.com/news/features/2...
Can the 2012 season get any more competitive? Four rounds in and we've had four winning drivers and four winning teams. That hasn't happened since 1983! ...


Če pa želiš gledat incidente, potem pejdi Maja na Isle of Man. F1 ni več to.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
strani: 1 ... 13 14 15 16 17 ... 74


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114662216 (20965) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985602 (48847) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267282 (29661) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240230 (19384) PIPI
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116759318 (31638) 'FireSTORM'

Več podobnih tem