» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
12 / 74
»»

Daedalus ::

@W1 - Niki Lauda, takole iz prve.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Icematxyz ::

Tudi z MSom nimam nobenih težav in mu po eni strani pripisujem vso slavo.


Se bomo kmalu lahko torej vsaj skupaj iskreno veselili!

PrimozR ::

Blinder je izjavil:


ali se da iz posnetka potegnit vn tabelo podatkov v kateri je zapisan čas & hitrost? Obstaja software ki iz slike uspe prebrat črke & številke. Morda vsak frame posebej s tem softverom obdelat da prebere tisti digitalni števec hitrosti. S temi podatki skupaj z nekaj fizike se da pol izrisat krivuljo moči in navora, predvsem med 16 in 18k rpm.

Imaš točne podatke o sili upora in točni teži avtomobila (ter seveda podatke o smeri in hitrosti vetra)? Če ja je doable. Sicer bolj ne.

Blinder ::

PrimozR je izjavil:

Blinder je izjavil:


ali se da iz posnetka potegnit vn tabelo podatkov v kateri je zapisan čas & hitrost? Obstaja software ki iz slike uspe prebrat črke & številke. Morda vsak frame posebej s tem softverom obdelat da prebere tisti digitalni števec hitrosti. S temi podatki skupaj z nekaj fizike se da pol izrisat krivuljo moči in navora, predvsem med 16 in 18k rpm.

Imaš točne podatke o sili upora in točni teži avtomobila (ter seveda podatke o smeri in hitrosti vetra)? Če ja je doable. Sicer bolj ne.


Kar bi rad dobil je krivulja moči&navora, na kateri je enota moči lahko izražena tudi z pseudokonji :) Zanima me pri katerih obraith imajo največjo moč in koliko moči jim ostane do limitatorja.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Tudi z MSom nimam nobenih težav in mu po eni strani pripisujem vso slavo.


Se bomo kmalu lahko torej vsaj skupaj iskreno veselili!

I'll believe it when i see it.

WarpedGone ::

Daedalus je izjavil:

@W1 - Niki Lauda, takole iz prve.

Wiki pravi 2 leti pavze nato zmaga na tretji dirki po povratku, končno skupni 5, naslednjo leto skupno 10 in šele tretje leto po povratku znova prvak, naslednje leto pa zopet komaj 10. skupno in konec.
Scumacher 4 leta pavze nato prvo sezono skupno 9, naslednjo pa 8.
Ja, niki je dobil v prvem letu po povratku dva krancla, v drugem letu nobenega.

Nebi trdil, da mu je šlo kej bistveno bolje kot MS. Do začetka tretje sezone po povratku je v prednosti zaradi dveh zmag, vse ostalo je podobna žalost.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: clix ()

Daedalus ::

Mislim, da sem čisto zadostil postavljenemu pogoju:

Se spomneš kakšnega dirkača, ki je vrh zapustu za nekaj let in se pol vrnil nanj?


Časovnega okvira nisi zahteval. Sicer pa kot trenutno kaže, MS-ju ne bo ratalo niti te "podobne žalosti" ponoviti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ripmork ::

Alain Prost je tudi po letu premora prišel nazaj in dosegel svoj zadnji naslov, če se prav spomnim. Superioren Williamsov dirkalnik ni igral nobene vloge, hehe (hec)

Ma pomoje najbolje čimbolj objektivno na celo zadevo gledat.
Da, Schumacherjeva vrnitev je prinesla nazaj marsikaterega gledalca in to je imelo svoj faktor pri sami odločitvi Mercedesa o vstopu (oz. obstanku) v tem športu (medijska propaganda pač).
Res je - katerikoli drug dirkač bi ob zaostankih, kot jih je MS kazal zadnji dve leti odletel iz ekipe.
Da, za svoja leta Schumi opravlja odlično delo, verjamem tudi da vlaga maksimalen trud - zto mu nadvse privoščim vsaj ene stopničke/zmago letos.

Vesel sem, da je današnja f1 res diametralno nasprotje tistemu, kar smo gledali ob začetku tega tisočletja.
Predvsem mislim na sedanjo nepredvidljivost zmagovalcev in relativno izenačenost ekip. Edinole škoda, da so se V10-ke poslovile...

PrimozR ::

Alain Prost je imel leto (pol leta v bistvu) pavze, ker se je skregal s Ferrarijem, če se prav spomnim.

Super Sonic ::

Si mogoče gledal njegovo zadnjo dirko v Braziliji pred upokojitvijo? Meni se ne zdi, da je bila to kariera v zatonu...

Tista dirka je bila odlična, ena najboljših njegovih, je pa dejstvo, da je naslov šel v roke Alonsa in da se je sam osebno moral odličiti - on vs Kimi Raikkonen in Massa iz moštva. Sam je ocenil, da tega takrat ni bil zmožen.

Se spomneš kakšnega dirkača, ki je vrh zapustu za nekaj let in se pol vrnil nanj?

Vse vrnitve v F1 so bile neuspešne, prav vse. In edini, ki je imel status "pol boga" v navijški srenji, je bil ravno MS. Torej če je kdo na papirju bil sposoben povratka v očeh javnosti, je bil to ravno on. Ampak kot že rečeno, lahko bi vskočil 2009 namesto Masse pa so prva testiranja pri Ferrariju pokazala, no ja, ravno to. Dril in izgubo hitrosti na tistih odsekih, kjer bi človek gledal talent. Zato sem bil še bolj šokiran v 2010, ko se je šel to.

Ampak z nekim načrtnim delom bo menda že prilezel do tistih šteng oz. zmage. In če bo zasluženo, sam s tem nimam prav nobenih težav, kot to velja za vsakega dirkača.

Da, za svoja leta Schumi opravlja odlično delo, verjamem tudi da vlaga maksimalen trud - zto mu nadvse privoščim vsaj ene stopničke/zmago letos.

Meni moti, da odžira mesto mladim. On je svoje dokazal. Niti me ne bi motilo, če bi 40 let stari vozniki v F1 imeli svoje dirkalnike (3 dirkalnik v moštvu). Dejansko je to največji problem v mojih očeh, da dobiva F1 premalo mladih, ki bodo potem šli po teh stopinjah naprej. Do smrti v F1.

In pa jasno - za svoja leta opravlja delo odlično, prvi priznam. Ampak tudi Rubens, ki je v očeh javnosti večni luzer je dobro vozil 2009 in dosegel kar nekaj zmag pri 37 letih, poleg tega pa so v absolutnem pomenu dosežki MSa zgolj in samo povprečni, torej je njegov povratek predvsem marketinški in namenjen bolj njegovim navijačem. Istočasno pa verjamem, da človek po vseh teh uspehih enostavno postane "attention whore" in da bi rad nekaj tega ulovil še na stara leta. In to je pravzprav, iz stališča dirkanja in odpiranja možnosti mladim, žalostno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

PrimozR je izjavil:

Alain Prost je imel leto (pol leta v bistvu) pavze, ker se je skregal s Ferrarijem, če se prav spomnim.


1 leto + par dirk.

Ampak nima veze, kot profesor si je zrihtal najboljši avto in enega nooba za sovoznika.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Meni moti, da odžira mesto mladim.


Nico Rosberg verjetno ne gleda čisto tako na to zadevo v tem trenutku.

Glede vsega ostalega pa bo letošnja sezona verjetno dokaj dober pokazatelj, kljub slabem začetku in po seriji napak, ki niso bile storjene s strani MS. Nenazadnje, če bi se MS prebil pred vso konkurenco, ki letos resnici na ljubo ni slaba in še ob dejstvu, kako izenačena so moštva, potem pa verjetno res ima kašen "zmagovalen refleks", blago rečeno!

PrimozR ::

A to zato, ker je MS tako dobro razvil avto? :)

Icematxyz ::

Da, zato, ker si je MS spet pripravil pogoje, za nove zmage. Brez njega tega ne bi bilo.

ABX ::

Brawn je zmagal tudi brez njega.

MS brez njega pa ni. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Brawn brez MS dvomim, da še sploh ima motivacijo.

ABX ::

Kaj zdaj, poleg odličnega voznika in razvijalca je tudi duševni guru?

Kaj ti vsako jutri zmoliš eno pred njegovim altarjem? :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Da, ko bo stopil spet na stopničke bo se tudi zemlja zatresla. Bi verjel!

Brawn sicer zadevo pomirja:

Pomirimo strasti



Prezgodaj je še za evforijo

Ampak verjetno le pomirja situacijo, da ne bi mehaniki bili sedaj preveč evforični. Kolo je namreč še vedno potrebno ustrezno priviti preden se zapusti bokse in brez tega pač ne bo šlo! Se pravi kljub uspehom se trenutno na kakšen majhen detajl ali dva še pozablja in to bo potrebno še dodelati!

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Icematxyz ()

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Brawn brez MS dvomim, da še sploh ima motivacijo.

In to baziraš na čem? Na njegovem odkupu Hondinega materiala, nahekanju skupaj Mercedesovega motorja v šasijo, kjer bi moral biti Hondin V8, da so lahko dirkali? Ker to bi naredil VSAK, ki mu manjka motivacije za dirkanje ja.

A se ti sploh zavedaš, kakšne bedarije pišeš? Ne morem se odločiti, kdo je hujši, ti s temle ali x45 z AMD-jem...

JC Denton ::

ABX je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Alain Prost je imel leto (pol leta v bistvu) pavze, ker se je skregal s Ferrarijem, če se prav spomnim.


1 leto + par dirk.

Ampak nima veze, kot profesor si je zrihtal najboljši avto in enega nooba za sovoznika.


IIRC je bil tisti noob Damon Hill bodoči SP. Čeprav mislim, da je bil na trenutke prav nebogljen proti Prostu.

bozicek ::

In tudi potem ni pretirano "blestel"
Po domace povedano usralo se mu je enkrat in to je to
Darila letos samo za poredne

Super Sonic ::

Kaj ti vsako jutri zmoliš eno pred njegovim altarjem? :)

Close, kar je, je to da najbrž ni edini. :8)

Glede vsega ostalega pa bo letošnja sezona verjetno dokaj dober pokazatelj,

Jaz mislim, da je prejšnjih +40 dirk povedalo svoje in kar sledi oz. bo sledilo, bo kakšna dobra odpeljana dirka, kdaj mogoče na srečo, kdaj na lastno znanje. Ampak vse to zmore tudi Rubens, da ne bo pomote.

Brawn brez MS dvomim, da še sploh ima motivacijo.

Ja, ribe gre lovit.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Bomo se po nemirnem Bahrajnu dalje pogovarjali. Menim, da bistvene "informacije" smo izmenjali, zdaj pa smo že bolj na ravni kakšnih amaterskih "ribičev" da.

Skratka, če smo pri napovedih, če bo Michael Schumacher odpeljal optimalno dirko bo v Bahrajnu visoko.

ABX ::

JC Denton je izjavil:

ABX je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Alain Prost je imel leto (pol leta v bistvu) pavze, ker se je skregal s Ferrarijem, če se prav spomnim.


1 leto + par dirk.

Ampak nima veze, kot profesor si je zrihtal najboljši avto in enega nooba za sovoznika.


IIRC je bil tisti noob Damon Hill bodoči SP. Čeprav mislim, da je bil na trenutke prav nebogljen proti Prostu.


Da, njihov tester, "slučajno" je dobil priliko pred drugimi, takrat bistveno boljšimi vozniki.

Sicer na koncu kariere se je izkazal kot soliden voznik, ampak prvo leto je pač prvo leto.

Damon Hill @ Wikipedia
Hill was unexpectedly promoted to the race team alongside triple world champion Alain Prost ahead of more experienced candidates such as Martin Brundle and Mika Hakkinen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Bomo se po nemirnem Bahrajnu dalje pogovarjali. Menim, da bistvene "informacije" smo izmenjali, zdaj pa smo že bolj na ravni kakšnih amaterskih "ribičev" da.

Skratka, če smo pri napovedih, če bo Michael Schumacher odpeljal optimalno dirko bo v Bahrajnu visoko.

Lepo da si dal informacije v narekovaje :D
Mogoče še bo kaj iz tebe ;)

Tilen ::

RTV brez prenosa v živo? Odlično. Šalabajzerji.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

galimim ::

Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

roCkY ::

MSC 18
Ga pa svirajo...

ABX ::

lol, Icematxyz bo zdaj naredil harakiri. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Onlyx ::

eh, škoda besed :)

šernk ::

A technical problem prevented Michael running again in Q1... more info later..
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

Super Sonic ::

Hehe, tehnične težave ja. Odpeljal je krog čisto skladno s celotnim vikendom (+0,3 za Rosbergom per lap), tako da težave je bila nekje na relaciji dirkalni-taktični-peformance inženir, ker je nekdo od njih menil, da je čas dovolj dober. Roko na srce ni nihče stavil, da Hekkie lahko odpelje krog kot ga je in posledično je to P18 za našega pol boga Mikeleja. (hehe)

Podobno se je zgodilo Raikkonenu, s to razliko, da verjetno niso hoteli it ven na koncu Q2 iz razloga, da bi imeli za Q3 čisto nov set gum. Grosijan ga je vzel in bo verjetno, podobno kot v Maleziji, brez dobrega časa v Q3.

Tehnične težave pa ima Maldonado, ki mu je nagajal KERS in Petrov, ki je na dopoldanskem ogrevanju konkretno poškodoval dno dirkalnika.

ps
Zanimive podatke je ven ruknil Alonso. Včeraj je imel zapis: "Temperatura zraka 33 stopinj, steza 46 stopinj, telesna temperatura 39 stopinj, najvišja temperatura pnevmatik 126 stopinj in zavore v prvem ovinku 870 stopinj".

Gume na 126 stopinj, WTF! Če so bile na prejšnji komaj ogrete na tisti optimalno od 85 do 90 stopinj, bo tu problem ravno obraten. Bo zanimivo gledat MB, včeraj je bilo podobno kot prejšnji teden v Maleziji. Precej skritega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ZaLoMaT ::

Vettel ... spet ta prst :(

Alexius Heristalski ::

Haha, Majkl ga je tak stisno ... :))
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Super Sonic ::

Vettel ... spet ta prst :(

Visoke temperature so povlekle naprej vse Red Bulle (ok, Vergne ga je nekaj sral niti ne vem kaj je bilo z njim v Q1) in postavile nazaj Sauber. Vsekakor pa ljubitelji in fani moštva Red Bull morajo biti vsaj malo zaskrbljeni zaradi jutrišnje dirke, namreč moštvo Red Bull je danes v kvalifikacijah porabilo daleč največ setov gum, sploh Vettel, ki je imel največ izhodov. Vprašanje je kakšno obrabo imajo, ampak če nimajo drastično boljše od konkurence, potem bo problem in so bile te kvalifikacije čisti overkill.

Tu vidim predvsem priložnost za Raikkonena, ki bo sicer res štartal iz 11 mesta, ampak če se dobro izstreli, bo on tisti, ki je danes prihranil 1 čisti set pnevmatik (pa še kakšen izhod, dejansko je naredil le dva izhoda in dva čista kroga), ki ga bo jutri, v vročem Bahrainu lahko še kako dobro vnovčil.

Jutri bi znal biti Bahrain zelo zanimiva dirka in to prvič, od kar je steza zgrajena.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Sicer sem mislil počakati do dirke, ampak to bom komentiral. Mehaniki MS imajo trenutno 75% "failure rate", se pravi štiri dirke in v treh so MS premagali njegovi mehaniki. Bi morda verjel že, da je med njimi saboter, ampak še saboter ne bi bil tako drzen...

MS mora iz tega potegniti maksimum in ker se jutri od njega ne pričakuje, da bi osvojil najvišja mesta se lahko sproščeno znese nad tekmeci na dirkališču, kdo drug pa je sedaj pravi čas in priložnost, da se znese nad omenjenimi mehaniki, ker to je nesprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Vettel ... spet ta prst :(

Visoke temperature so povlekle naprej vse Red Bulle (ok, Vergne ga je nekaj sral niti ne vem kaj je bilo z njim v Q1) in postavile nazaj Sauber. Vsekakor pa ljubitelji in fani moštva Red Bull morajo biti vsaj malo zaskrbljeni zaradi jutrišnje dirke, namreč moštvo Red Bull je danes v kvalifikacijah porabilo daleč največ setov gum, sploh Vettel, ki je imel največ izhodov. Vprašanje je kakšno obrabo imajo, ampak če nimajo drastično boljše od konkurence, potem bo problem in so bile te kvalifikacije čisti overkill.

Tu vidim predvsem priložnost za Raikkonena, ki bo sicer res štartal iz 11 mesta, ampak če se dobro izstreli, bo on tisti, ki je danes prihranil 1 čisti set pnevmatik (pa še kakšen izhod, dejansko je naredil le dva izhoda in dva čista kroga), ki ga bo jutri, v vročem Bahrainu lahko še kako dobro vnovčil.

Jutri bi znal biti Bahrain zelo zanimiva dirka in to prvič, od kar je steza zgrajena.


Če sem pravilno štel je Vettel pokuril 2 seta trdih in dva mehkih gum. Ko je začel Q2/3 je vedno prvi krog odpeljal z prejšnjimi gumami. Lahko pa da se motim in sem kaj spregledal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Mehaniki MS imajo trenutno 75% "failure rate", se pravi štiri dirke in v treh so MS premagali njegovi mehaniki.

Mogoče še en razlog, da začneš jemati F1 kot moštveni šport, kjer je dirkač le pika na i. Star dirkač pa morda ni več pika, je samo i. MS in Rosberg sta imela povsem enak program, v vsakem delu kvalifikacij sta morala odpeljati 1 hiter krog, kar pomeni vsega 3 in ter out lape, ter tri power lape. MS je prvega odpeljal slabo, zato je moral popravljati. Če je vmes zlomil kakšno krilce ali pa ga inženirji niso poklicali ven, je praktično vseeno. On svoje naloge ni opravil, nekako tako kot Felipe Massa na prvih dirkah.

Zakaj je ratalo zelo pomembno, da ne voziš kot zmešan teh krogov? Enostavno, manj krogov na kvalifikacijah pomeni boljše kroge na dirki in daljši čas delovanje, ali beri: "kako lahko taktična enota razvija večje število taktik".

Mike Gascoyne je rekel že včeraj, da Hekkie izgleda izredno dobro, zato je mogoče večji hec Vernge, ki ni odpeljal dobro Q1. Hekkie je nekako na zanimivi preizkušnji, ker Vitali, roko na srce, ne deluje prav slabo, za nameček je pa zadnjo dirko Hekkie odpeljal na zadnjem mestu.

Ko je začel Q2/3 je vedno prvi krog odpeljal z prejšnjimi gumami.

To je sedaj moda ratala, da proiskusijo naprej s temi gumami, ker če se jim posreči krog, avtomatično pomeni, da prihranijo gume bodisi za Q3, bodisi za dirko. Ampak rekel bi, da Vettel za jutri nima enega povsem novega seta, poleg tega, da so nekatere trše pnevmatike lahko že bolj rabljenje. Vsekakor bo zanimivo jutri gledati predvsem konec dirke, ali bo RB pobiralo bolj. Vprašanje je degredacije gume in taktike.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Mogoče še en razlog, da začneš jemati F1 kot moštveni šport, kjer je dirkač le pika na i.


Dirkač je tukaj s tega vidika, ki sem ga napisal in si ga citiral irelevanten:

Schumija ustavila okvara sistema DRS

Mehaniki MS imajo trenutno 75% "failure rate" in sem ravno razmišljal a se še v katerem drugem moštvu mehaniki lahko pohvalijo s takšno stopnjo "uspešnosti"? Mislim, da ne, drugače pa, če že pišeš o moštvenem športu, seveda, zaenkrat je po dolgem in počez moštvo MS pustilo na cedilu.

Verjetno bi svojo nalogo bolje opravilo moštvo trenutno "najslabše" ekipe v karavani, razen, če me kdo s statistiko prepriča v nasprotno.

Glavna težava tukaj je, da ne verjamem več, da v moštvu še vlada zaupanje in morda je sedaj čas, da se moštvo zamenja. Takšen "failure rate" namreč ne verjamem, da je to naključje.

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

13.55 Formula 1: Velika Nagrada Bahrajna, prenos Hd (VPS 13.55)
14.15 Tenis: Pokal Federacij, Francija : Slovenija
15.00 Formula 1: Velika Nagrada Bahrajna Hd
16.00 Tenis: Pokal Federacij, Francija : Slovenija


Kaj se morda šalijo?

Super Sonic ::

Schumija ustavila okvara sistema DRS

To da je on nabil robnik in spravil DRS izven delovanja, ni ravno sabotaža. To se zgodi, predvsem pa če gre za mehanični pok, gre za napako. Prosim, če želiš še komentirati in se pogovarjati, da izkjučiš iz svojih misli, vsaj javno, pomisleke o sabotažah, ker gre za nebuloze. Sploh pa se zadeva izključuje glede nato, da si še par postov višje trdil, da je MS tisti ključ, ki je celotno moštvo pripeljal do najvišjih zmožnosti. Glede nato, da so to sedaj največji šalabajzerji, se boš moral odločiti kaj sedaj so.

Kaj se morda šalijo?

Ne. Če se vklapljajo med drugimi športi, se bodo tudi med F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

To da je on nabil robnik in spravil DRS izven delovanja, ni ravno sabotaža.


Pa verjetno si je kolo tudi na robniku sam odvil in tam okvaril menjalnik in tako naprej da...

Prosim, če želiš še komentirati in se pogovarjati, da izkjučiš iz svojih misli, vsaj javno, pomisleke o sabotažah, ker gre za nebuloze.


75% "failure rate" = sabotaža, kako pa naj drugače temu rečeš? Naključje?

...da si še par postov višje trdil, da je MS tisti ključ, ki je celotno moštvo pripeljal do najvišjih zmožnosti.


Res je.

Drugače pa tudi tebi bi moralo biti v interesu, da mehaniki opravijo svojo delo dobro, potem bo se vsaj izkazalo to, kar že vseskozi govoriš? Oziroma se bova lahko končno skupaj iskreno veselila. Win - Win.

Super Sonic ::

Pa verjetno si je kolo tudi na robniku sam odvil in tam okvaril menjalnik in tako naprej da...

Kolo se je odvil že mnogim. Ni prvi, niti zadnji.

75% "failure rate" = sabotaža, kako pa naj drugače temu rečeš? Naključje?

Ja, seveda. F1 je šport na meji. Postanek je narejen v 2,4s, vse ostalo je čim lažje, v tovarni dela približno 800 najbolj kakovostnih inženirjev iz različnih branž, ipd. Se zgodi, sploh pa če si v delu povprečen. Kar MS vsekakor je, zelo povprečen.

Drugače pa tudi tebi bi moralo biti v interesu, da mehaniki opravijo svojo delo dobro, potem bo se vsaj izkazalo to, kar že vseskozi govoriš?
Meni je v interesu samo F1. Nobeni Mikeleti in podobne oslarije. Tisti, ki odpelje dobro, dobi priznanje. Simpl.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Ja, seveda. F1 je šport na meji.


Sem višje napisal sledeče:

Verjetno bi svojo nalogo bolje opravilo moštvo trenutno "najslabše" ekipe v karavani, razen, če me kdo s statistiko prepriča v nasprotno.


Kar MS vsekakor je, zelo povprečen.


Če je ali če ni je tukaj irelevantno. Pri 75% "failure rate" je tudi MS nemočen, oziroma je nepomembno, če je povprečen ali je pod ali nad povprečjem.

Meni je v interesu samo F1. Nobeni Mikeleti in podobne oslarije. Tisti, ki odpelje dobro, dobi priznanje. Simpl.


Saj to sem napisal. Da ti je v interesu, takšnem ali drugačnem, da se "failure rate" mehanikov od MS zniža. Se pravi, simpl povedano, da Mikel spet zmaga.

Super Sonic ::

Pri 75% "failure rate" je tudi MS nemočen, oziroma je nepomembno, če je povprečen ali je pod ali nad povprečjem.

Kako je nemočen? Mehanika se odpusti, odpusti se vsakega, ki naredi napako. Samo se bojim, da bo to moštvo potem kmalu prazno. Ravno to, da je on tisti, ki je središče vsega, pa bi pomenilo, da bi se te stvari dogajale npr. Rosbergu. Še en dokaz več v kakšni zablodi živite fani MSa. In vedno je zelo pomembno koliko se trudiš in pokažeš. MS vs Rosberg je med dnevoma Rosberg gladko dobil.

Saj to sem napisal. Da ti je v interesu, takšnem ali drugačnem, da se "failure rate" mehanikov od MS zniža. Se pravi, simpl povedano, da Mikel spet zmaga.

Ja s tem bi pokazal nedvoumno, da je on nekaj več od ostalih, tako pa je v teh 45 dirkah pokazal le to, da se senca njegovih uspehov iz preteklosti lahko le poveča, ne pa zmanjša. NIČ ni naredil v teh 45 dirkah, pakrat so zajebali mehaniki, parkrat taktični del ekipe, pakrat smole (višja sila), večino dirk je bi pa enostavno prepočasen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Ma, mehanikov ne bo nihče odpuščal. Ponavadi je tako, da se zajebe samo enkrat, ker pameten človek (in mehaniki v F1 niso lih neki povprečni buhtli) se bo potem vedno naprej 100% pripravil in napake ne bo ponovil več.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

martincek1 ::

Sem velik navijač MS in kadar odstopi/pade na zadnej mesto mi ni več užitek gledati formule :D Ampak...

Pa verjetno si je kolo tudi na robniku sam odvil in tam okvaril menjalnik in tako naprej da...


menjalnik se mu je pokvaril, ko ga je odneslo izven proge, čez kucelj

Super Sonic ::

Ma, mehanikov ne bo nihče odpuščal.

Seveda da ne, ker so to, bolj ali manj, visoko študiran kader, ki je izločil včasih tudi po več 1000 kandidatov, da je prišel do delovnega mesta. Jasno je, da tega ne boš menjal zaradi takšnih napak. Sicer pa v konkretnem primeru ni bil kriv mehanik, ker niti ni držal roke v zraku, ampak "lolipop man", ki je prehitro prižgal zeleno luč. Tu gre za stotinke, ki jih te fantje lovijo.


menjalnik se mu je pokvaril, ko ga je odneslo izven proge, čez kucelj

Eden redkih z realnim pogledom na stvar, predvsem v odnosu na povezanost dogodkov. Če bi bil MS hitrejši bi verjetno bolj zapiral apexe, če bi jih, bi vozil drugo linijo in če bi jo vozil, bi lahko prišlo do drugačnih zaključkov. Enostransko kazanje na mehanike kaže samo na nerazumevanje situacije in pristranskost. Ki jo je pri navijačih tipa MS, daleč največ.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Kot sem slišal komentarje je ta sistem še kar avtomatiziran, baje da ima tudi guma senzor in sama javi ko se jo privije na avto.

Tako da človek niti ne gleda več če so gor gume, ampak se preverja druge detajle.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()
««
12 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430363659 (219254) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899233935 (139761) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130512 (89261) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177205 (140450) WarpedGone

Več podobnih tem