» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
39 / 74
»»

ABX ::

Ah, ok.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Včasih so pretiravali, ko MSju niso dali nobene kazni, sedaj pa pretiravajo s kazni za vsako malenkost. Sicer pa, kdo je bil v nedeljo gost komisarjev?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

z3ro ::

Jst je izjavil:

Sicer pa, kdo je bil v nedeljo gost komisarjev?

Danijel Starman, mislim, da je predsednik AMZS...

Super Sonic ::

Sicer pa, kdo je bil v nedeljo gost komisarjev?

Mika Salo pomoje, Starmanu je verjetno najedal Mirko. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Na avtomaniji sem prebral neko nejasno novico o sodbi o korupciji proti nekemu bankirju, ki je povezan z Vodafone, Santander. Piše: "Če bo po zaključnem govoru padla sodba, da je bil Gribkowski podkupljen, bi lahko prišlo do tožbe zoper Bernieja Ecclestona."

V tem zmazku piše, da če bo Bernie zadržal svoj delež F1, da bi se ekipa Mercedes v primeru obsodbe, lahko umaknila iz F1, ker imajo zero-tolerance v primeru korupcije.

Od lani pa do sedaj se je teh novic o umiku Mercedesa že kar nabralo. Kaj menite vi? Se bo Mercedes umaknil iz F1? Kako bo to vplivalo na Mclaren?

Še nekaj me zanima: nekaj je bilo govora, da bo naslednje leto, ko pridejo novi turbinski motorji, Mclaten le-te sam izdeloval.

Kaj so kakšne konkretne informacije zunaj?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Mercedes bi ostal kot izdelovalec motorjev, načeloma. V6 turbačev pa nekateri nočejo, ker naj bi bil to velik strošek za razvoj (predvsem Mercedes je glasen s tem, kao da bi stalo 80 milijonov € za razvoj novega motorja). Sam ne vem no, v nedogled tehle V8 ne morejo vleči...

Jst ::

Jaz se spomnim Ferrarija z V12, katerega je vozil Berger. Ta zverina je sicer imela ogromno moči, ampak pospeški so bili slabši napram tekmecom, ki so imeli V10, zato je Berger s težavo prehiteval tisto sezono. Ker je to že toliko časa nazaj, se več ne spomnim leta niti kdo je bil prvak. Spomnim se samo Bergerjevega V12, ki je imel ubijalski zvok, ampak kadar je prišel za tekmecem v ovinek, mu je iz ovinka pobegnil.


---

Sicer se pa strinjam, da gredo na V6 turbo motorje. Jih izpilijo in počasi se potem tehnologija preseli v avtomobile.

Jaz bi zelo rad videl diesel/bencinarja, ki bi imel avtomatski KERS, ki bi se aktiviral, kadar bi bila poraba ogromna - pri speljevanju, menjavanju. Ni nujno, da je močan (KERS), ravno toliko, da zniža porabo. Recimo pri Passatu mi kaže porabo čez 40, kadar na hitro speljem. V takšnih situacijah bi se vklopil KERS in bi verjetno porabo zelo znižal. Sploh pri mestni vožnji. Mogoče bi bil potreben avtomatski menjalnik za maksimalni izkoristek. Ampak meni se vseeno zdi takšna kombinacija Win-Win.

Mogoče pa KERS še ni zrel za takšno/masovno uporabo ali pa je predrag - KERS, kot ga imajo v F1.

Any thoughts or comments?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

WarpedGone ::

Odkrivaš toplo vodo. Temu, čemur ti praviš KERS, firme pravijo mild-hybrid. Hondin IMA je na cesti že 13 let in dela točno to.

Da VW komaj sedaj to odkriva, je pa kriv le VW ...
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

Jst je izjavil:

Jaz se spomnim Ferrarija z V12, katerega je vozil Berger. Ta zverina je sicer imela ogromno moči, ampak pospeški so bili slabši napram tekmecom, ki so imeli V10, zato je Berger s težavo prehiteval tisto sezono. Ker je to že toliko časa nazaj, se več ne spomnim leta niti kdo je bil prvak. Spomnim se samo Bergerjevega V12, ki je imel ubijalski zvok, ampak kadar je prišel za tekmecem v ovinek, mu je iz ovinka pobegnil.


Enostavno googlaj the last V12.

Ampak V12 niso pokopali pospeški ali moč, pokopala ga je teža rezervoarja. Zadeva je toliko več pila v primerjavi z V10, da so Ferrari-ji bili bistveno težji, zato če ovinke so komaj vozili. V kvalifikacijah so bili solidni zato med dirko so ustvarjali vlakce, ker so tako hitro pospešili so se ostali mučili da so jih prehiteli.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Jst ::

>ker so tako hitro pospešili so se ostali mučili da so jih prehiteli.

Vsaj kolikor se jaz spomnim, končno so od 200 naprej hitreje dosegli, ampak v pospeških takoj iz ovinka pa bili slabši. Čim bolj so morali zabremzati (proti 0), tem slabši so bili. To se pa spomnim, ker je nekdo dal youtube video (ko so imeli na mizi motor in ga nažgali na polno, da si videl ogenj) in med related je bil posnetek, ko je tip na BBCju ravno to razlagal.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

>Temu, čemur ti praviš KERS, firme pravijo mild-hybrid.

Jaz in vsa Formula1.


>Odkrivaš toplo vodo.

WarpedOne: Ja Sorry, no. Ne rabiš biti tako zajedljiv. Pa hvala za link.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

WarpedGone ::

Oprosti.
Če bi to reč prvič napisal, nebi bil. Tko pa jo razlagam in trobim že vsaj 5 let okol in mi že mal primankuje tolerance do nepoznavanja precej osnovnih stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

Jst je izjavil:

>ker so tako hitro pospešili so se ostali mučili da so jih prehiteli.

Vsaj kolikor se jaz spomnim, končno so od 200 naprej hitreje dosegli, ampak v pospeških takoj iz ovinka pa bili slabši. Čim bolj so morali zabremzati (proti 0), tem slabši so bili. To se pa spomnim, ker je nekdo dal youtube video (ko so imeli na mizi motor in ga nažgali na polno, da si videl ogenj) in med related je bil posnetek, ko je tip na BBCju ravno to razlagal.


Ja no, verjetno je podobno kot Renault vs MB. Eden ima več moči, drugi je lažji za vozit na nižjih obratih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

oo7 ::

Katera f1 formula kar so jih naredili je bila najhitrjša?Mislim tak,ko je pritisnil na plin po ravnini?

PrimozR ::

Bolje definiraj, kar želiš vedeti. Te zanima najvišja hitrost v F1 avtu? Te zanima najvišja hitrost v F1 avtu na tekmovalnem vikendu (trenigni, kvalifikacije, dirka)? Ali te zanima najhitrejši pospešek do x km/h?

oo7 ::

Največja hitrost f1 dirkalnika in kater dirkalnik jo je dosegel?
Pa tudi zanima me od 0-100kmh ali je 2,6 sekunde najboljše?

IcEk` ::

400km/h BAR Honda v puščavi nekje. Prirejena za taksno hitrost. Naj me kdo popravi, če je drugače.

oo7 ::

Kaj pa na tekmi če bi bila ravnina npr še 1 km daljša do kolk bi ga spravil?

Blinder ::

na, iz wikipedije, For a decade F1 cars had run with 3.0-litre naturally aspirated V10 engines; however, development had led to these engines producing between 980 and 1,000 hp (730 and 750 kW), and reaching top speeds of 370 km/h (230 mph) on the Monza circuit.[
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IcEk` ::

The figures are (for the 2006 Renault R26):[citation needed]

0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds
0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds
0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds*

Top speeds

Top speeds are in practice limited by the longest straight at the track and by the need to balance the car's aerodynamic configuration between high straight line speed (low aerodynamic drag) and high cornering speed (high downforce) to achieve the fastest lap time.[19] During the 2006 season, the top speeds of Formula 1 cars were a little over 300 km/h (185 mph) at high-downforce tracks such as Albert Park, Australia and Sepang, Malaysia. These speeds were down by some 10 km/h (6 mph) from the 2005 speeds, and 15 km/h (9 mph) from the 2004 speeds, due to the recent performance restrictions (see below). On low-downforce circuits greater top speeds were registered: at Gilles-Villeneuve (Canada) 325 km/h (203 mph), at Indianapolis (USA) 335 km/h (210 mph), and at Monza (Italy) 360 km/h (225 mph). In the Italian Grand Prix 2004, Antônio Pizzonia of the BMW WilliamsF1 team recorded a top speed of 369.9 km/h (229.8 mph).[20]

Away from the track, the BAR Honda team used a modified BAR 007 car, which they claim complied with FIA Formula One regulations, to set an unofficial speed record of 413 km/h (257 mph) on a one way straight line run on 6 November 2005 during a shakedown ahead of their Bonneville 400 record attempt. The car was optimised for top speed with only enough downforce to prevent it from leaving the ground. The car, badged as a Honda following their takeover of BAR at the end of 2005, set an FIA ratified record of 400 km/h (249 mph) on a one way run on 21 July 2006 at Bonneville Salt Flats.[21] On this occasion the car did not fully meet FIA Formula One regulations, as it used a moveable aerodynamic rudder for stability control, breaching article 3.15 of the 2006 Formula One technical regulations which states that any specific part of the car influencing its aerodynamic performance must be rigidly secured.[22]

oo7 ::

hvala:)

ABX ::

Če koga zanima, Codemasters je naredil free top down F1 igro.

https://www.f1onlinethegame.com/
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Daedalus ::

In the Italian Grand Prix 2004, Antônio Pizzonia of the BMW WilliamsF1 team recorded a top speed of 369.9 km/h


Sej vem, da zahteve po višanju hitrosti niso lih čisto linearne... pa se mi vseeno zdi, da bi glede na ta podatke, že nemodificiran dirkalnik F1 s takratnim V10 motorjem dosegel 400km/h. Se mi zdi v bistvu tisti Hondin poskus kr malo hecen, vsaj v smislu končnega rezultata... celih 30 km/h hitreje od regularnega dirkalnika, s precej modifikacijami.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

oo7 ::

A je to ta Honda?

Yugos ::

f1 dirkalnik ni narejen za prebijanje rekordov, ima gume ki so na zraku in upor ne morejo skriti,stranski zračniki in zadnje krilce so tudi preveč zaviralni, pa še čelada ki ni skrita za okno.

Potem je še dno ki je narejeno da proizvaja nekaj podtlaka(ne več kot je bilo včasih).

F1 je narejena za ovinke, ne vem zakaj je ljudem tok pomembna top speed..
Men je največji užitek gledat kako lahko s tako hitrosjo leti v ovinek in zavira.

bzp ::

Saj ni ravno "modificiran", samo nastavljen za končno hitrost in ne oprijem v ovinkih.
Majhna razlika bi pa jaz rekel da je super pokazatelj, da tudi z "običajnimi" nastavitvami potegnejo skoraj max. iz tega kar imajo oz. so vse komponente razvite do te mere kot jih je možno izkoristiti v okviru dirke.

oo7 ::

Koliko pa je formula dvignjena od tal?Se pravi koliko cm je najnižja točka?

Jst ::

V Top Gearu so z enim avtom testirali max hitrost. Ne spomnim se, za kateri avto je šlo (mogoče Veyron?), ampak tam je bila cela ekipa, ki je merila vlažnost zraka in ostale parametre. Povedali so, da je razlika kar precejšnja razlika, če je full vlažen zrak ali suh. Tako so čakali na optimalne pogoje in potem so dosegli čez 400, koliko čez, se pa ne spomnim.

Tako, da gre F1 400km/h, se mi ne zdi ne vem kakšen dosežek. Rekel bi, da je F1 bolidu precej lažje doseči takšno hitrost, kot bilo kateremu avtomobilu.


---

>Koliko pa je formula dvignjena od tal?Se pravi koliko cm je najnižja točka?

Odvisno od setupa za dirkališče. Sicer je pa v pravilniku določeno koliko je lahko max in min.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Blinder ::

oo7 je izjavil:

Koliko pa je formula dvignjena od tal?Se pravi koliko cm je najnižja točka?


bolj ko je formula nizka bolj spodnji del avta vleče avto na tla.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

Tu je tehnični pravilnik letos: http://argent.fia.com/web/fia-public.ns...

Mal mi časa zmanjkuje, zato bom šele zvečer lahko pogledal koliko je spodnja deska dvignjena od tal (niso cm, so mm). Za sprednje krilce vemo, bilo je 50mm, pa so potem iznašli varianto kako ga po tleh vlečt.

Tako, da gre F1 400km/h, se mi ne zdi ne vem kakšen dosežek.

Ma ni to noben dosežek, ker gre Indycar kamot čez na rednih dirkah. Fora F1 dirkalnika so ovinki; počasni, srednje hitri, hitri in zelo hitri, ter zaviranje, vse to v kombinaciji z vodenjem dirkalnika. Pospeševanje in top speed sta bolj redko omenjena kot nekaj edinstvenega.

ps.
Če bo kdo sam čital tehnični pravilnik, spodnja plošča je "skid block".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

bzp ::

Jst je izjavil:

Tako, da gre F1 400km/h, se mi ne zdi ne vem kakšen dosežek. Rekel bi, da je F1 bolidu precej lažje doseči takšno hitrost, kot bilo kateremu avtomobilu.


Se mi zdi da se motiš. Največji problem pri končni hitrosti formule predstavljajo odprta kolesa in dirkačeva čelada. To ima Veyron precej bolj aerodinamično rešeno :)

driver_x ::

oo7 je izjavil:

Kaj pa na tekmi če bi bila ravnina npr še 1 km daljša do kolk bi ga spravil?


Ne prav dosti več, ker imajo prestavno razmerje in naklone krilc (ter še precej drugega) nastavljeno točno za vsako dirkališče posebej.

dzinks63 ::

Za vsako dirkališče se naredi simulacija oziroma finese kot končni test na treningu. Vsaka ekipa ali dirkač se odloči kako pride boljše skozi. Ali z malo večjo hitrostjo po ravnih delih ali z boljšim oprijemom skozi ovinke, vsaka dirka oziroma dirkališče je kompromis zase, na avtomobilu se nastavlja, prednastavlja čuda stvari in če bi samo kopiral nastavitve iz enega dirkališča na drugega, ne bi bilo to to, važne so desetinke celo stotinke sekunde na krog so v igri in F1 nastavit optimalno za posamezno dirkališče je umetnost. In ravno ta umetnost nastavitve avtomobila je poleg dirkača in motorja enako pomebna za končno zmago.

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

Tu je tehnični pravilnik letos: http://argent.fia.com/web/fia-public.ns...

Mal mi časa zmanjkuje, zato bom šele zvečer lahko pogledal koliko je spodnja deska dvignjena od tal (niso cm, so mm). Za sprednje krilce vemo, bilo je 50mm, pa so potem iznašli varianto kako ga po tleh vlečt.

Tako, da gre F1 400km/h, se mi ne zdi ne vem kakšen dosežek.

Ma ni to noben dosežek, ker gre Indycar kamot čez na rednih dirkah. Fora F1 dirkalnika so ovinki; počasni, srednje hitri, hitri in zelo hitri, ter zaviranje, vse to v kombinaciji z vodenjem dirkalnika. Pospeševanje in top speed sta bolj redko omenjena kot nekaj edinstvenega.

ps.
Če bo kdo sam čital tehnični pravilnik, spodnja plošča je "skid block".


danes ima indycar večjo restrikcijo; 550 do 700bhp. plus push to pass 50-100bhp, cesta ali oval. hitrosti niso niti blizu kar so bile.
Champcar je pa propadel.

Včasih so pa šli v champcar tudi 370+ odvisno od ovala, je pa res da v oval lahko prideš z visoko hitrostjo in potem samo nadgradiš kar je v f1 nemogoče.

Ko pa je champcar bil na vrhuncu je pa bil par sekund blizu f1, takrat z 2,65l turbo metanol v8.(950bhp+) seveda v kombinaciji Reynard šasijo in v8 Honda.

SebaR ::

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

PrimozR ::

Jst je izjavil:

V Top Gearu so z enim avtom testirali max hitrost. Ne spomnim se, za kateri avto je šlo (mogoče Veyron?), ampak tam je bila cela ekipa, ki je merila vlažnost zraka in ostale parametre. Povedali so, da je razlika kar precejšnja razlika, če je full vlažen zrak ali suh. Tako so čakali na optimalne pogoje in potem so dosegli čez 400, koliko čez, se pa ne spomnim.

Tako, da gre F1 400km/h, se mi ne zdi ne vem kakšen dosežek. Rekel bi, da je F1 bolidu precej lažje doseči takšno hitrost, kot bilo kateremu avtomobilu.


---

>Koliko pa je formula dvignjena od tal?Se pravi koliko cm je najnižja točka?

Odvisno od setupa za dirkališče. Sicer je pa v pravilniku določeno koliko je lahko max in min.

Veyron ja, kaj drugega pa misliš da poči 400+ na cesti? (ni veliko avtomobilov) :D Vlažnost so pa merili, da firma, kot je VAG (ciljajo na največjega proizvjalca na svetu v par letih) ne bi izpadla šalabajzersko.

Je pa tako, Veyron ima 1000 oz. v Super Sport verziji 1200 konjev, Cd pa predvidevam (upam) da krepko pod 1. F1 avto ima Cd, nastavitvam aera navkljub, Cd krepko čez 1. Razliko v prečnem prerezu torej več kot nadoknadiš, pri F1 avtu te pa potem udari še manjek moči (ki je vedno bolj izrazit z višanjem moči).

Čar F1 je, kot je bilo rečeno, v ovinkih ter v pospeških, tako pozitivnih (nabiranje hitrosti) kot pri negativnih (zaviranje). To pa omogoča nizka teža (~600 kg za F1 avto, mislim da ~1700 kg za Veyrona).

Na kratko, Veyron je fakin lokomotiva. Pa tudi lokomotiva lahko prebije 500 km/h (TGV-jev rekord). :D

ABX ::

Veyron ni samo da ima 1200HP ima tudi bistveno več navora, kar je bolj pomembno za top speed.

In za bit spet prvi in dodat še 20km/h so povečali moč iz 1000 na 1200.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

Ma navor za vzdrževanje hitrosti ni tako bistven, bolj je ključen za pospeške, saj je razlika med navorom (in posledično silo med gumami in podlago) ter silo zunanjih uporov tista sila, ki ti daje pospešek (F=m*a pa to). Po drugi strani ti pa upor in že sama kinetična energija poberejo kar nekaj moči. To plus nižji navor z višjimi obrati ter dejstvo, da je moč funkcija navora in obratov, data rezultat, da imaš nekje na sredi obratov zlahka bistveno večji navor, kot pa pri višjih obratih na končni hitrosti, kjer je pa moč najvišja.

Saj je rekel Tribes, tistih 150 do 200 kW v Tesli ti rpide prav pri pospeških, ko dosežeš 170 km/h jih pa potrebuješ samo še nekje do 50 kW, torej kruzanje na top speed ni neka obremenitev za baterijo. Pospeški pač so.

ABX ::

To debato sem imel že 100x z kolegi in ni nikoli kratka.

Navor za pospeške ne pomeni nič, pomembni so samo konji. Da HP, se izračuna iz navor x obrati / neka cifra (se mi nde da googla).

Zakaj avto vedno manj pospešuje pri večji hitrosti? Zaradi zračnega upora. Kaj je pomembno pri premagovanju sile v avtu? Navor!

Primer kako navor ne pomeni nič pri pospeških je rezultat od 0-100km/h in 0-200km/h za Hondo S2000 in BMW Z3 3.0. Oba imata isto težo, zadnji pogon, isto HP, s tem da ima BMW 30% navora. Rezultat pospeška pa je IDENTIČEN.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

driver_x ::

Navor v fiziki pomeni produkt sile in ročice pri vrtenju. Tako bi lahko pri poznavanju navora in ostalih parametrov (dimenzije ročice na ojnici, prestavnega razmerja, velikosti pogonskih koles, ...) izračunal, kakšna sila deluje na avto pri pospeševanju. Sam pospešek pa je odvisen od te sile (navora) in mase avtomobila.

Torej, na pospeške vpliva navor motorja!

In zakaj dva avta z enako maso in navorom ne pospešujeta enako? Proizvajalci podajajo le največji navor motorja, ki ga motor doseže pri točno določenih obratih. Različna motorja tak navor verjetno dosežeta pri različnih obratih, poleg tega pa imata verjetno tudi krivulji navora v odvisnosti od obratov precej različni.

Blinder ::

driver_x je izjavil:

In zakaj dva avta z enako maso in navorom ne pospešujeta enako?


ker tisti ki ima ta navor pri višjih obratih ima več moči. mislim tdi in muscle v8 fani nehite nabijat tle
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Ktj ::

Ne mešat japka in hruške, saj velja da je: P = M*?. Važna je moč, in dobro vemo da je potrebno za pospešek dovesti energijo. Hitreje ko dovajamo energijo hitrejši je pospešek. Velja pa tudi: P = dW/dt.

Yugos ::

f1 nima velik navora še več glede na moč motorja ga ima malo. praktično 2:1 v korist HP.
Dejstvo je da je največji problem upor in edina stvar za večjo hitrost več hp in boljša aero.

Super Sonic ::

No, jaz sem vmes malo čital tale pravilnik o spodnji plošči (skid block) in prebral ene čuda stvari, nisem pa našel nikjer minimalne višine, ki naj bi bila dovoljena, našel sem le to, koliko je plošča lahko obrabljena po dirki in kakšne deviacije so dopuščene. S tega sklepam, da je minimalna oddaljenost od tal prepuščena moštvom.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

ABX je izjavil:

To debato sem imel že 100x z kolegi in ni nikoli kratka.

Navor za pospeške ne pomeni nič, pomembni so samo konji. Da HP, se izračuna iz navor x obrati / neka cifra (se mi nde da googla).

Zakaj avto vedno manj pospešuje pri večji hitrosti? Zaradi zračnega upora. Kaj je pomembno pri premagovanju sile v avtu? Navor!

Primer kako navor ne pomeni nič pri pospeških je rezultat od 0-100km/h in 0-200km/h za Hondo S2000 in BMW Z3 3.0. Oba imata isto težo, zadnji pogon, isto HP, s tem da ima BMW 30% navora. Rezultat pospeška pa je IDENTIČEN.

Razlika je v navoru MOTORJA. Kar še ne pomeni, da je razlika tudi na kolesih. S2000 se namreč vrti na 9000 obratov, BMW pač ne. Posledično potrebuješ v BMW-ju drugačna prestavna razmerja, rezultat je pa lahko precej enak navor na kolesih.

Yugos je izjavil:

f1 nima velik navora še več glede na moč motorja ga ima malo. praktično 2:1 v korist HP.
Dejstvo je da je največji problem upor in edina stvar za večjo hitrost več hp in boljša aero.

Hja, če je moč funkcija navora in obratov ter če se ti zadeva vrti na 20k rpm, valda da bo konjev veliko, tudi pri malo navora.

Večji ko je hod bata, večji je (načeloma navor). Obenem to pomeni tudi večje obremenitve na sklope motorja, torej je težko dosegati visoke obrate. Ni torej presenečenje, da ima F1 zelo kratke hode batov (mislim da v rangu 40 mm - za primerjavo ima Subarujev BRZ oz. Toyota FT-86 v 2.0 boxerju kvadraten presek, torej hod in premer bata znaša 86 mm).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

No pa dej ti en primer kjer imata dva različna avta isto konjev, težo in pogon in se hitrost pospeška razlikuje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

WarpedGone ::

Isti pogon ti pomeni kaj?
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

Da ni kak 4x4 vs RW drive. Najraje zadnji pogon.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

PrimozR je izjavil:

ABX je izjavil:

To debato sem imel že 100x z kolegi in ni nikoli kratka.

Navor za pospeške ne pomeni nič, pomembni so samo konji. Da HP, se izračuna iz navor x obrati / neka cifra (se mi nde da googla).

Zakaj avto vedno manj pospešuje pri večji hitrosti? Zaradi zračnega upora. Kaj je pomembno pri premagovanju sile v avtu? Navor!

Primer kako navor ne pomeni nič pri pospeških je rezultat od 0-100km/h in 0-200km/h za Hondo S2000 in BMW Z3 3.0. Oba imata isto težo, zadnji pogon, isto HP, s tem da ima BMW 30% navora. Rezultat pospeška pa je IDENTIČEN.

Razlika je v navoru MOTORJA. Kar še ne pomeni, da je razlika tudi na kolesih. S2000 se namreč vrti na 9000 obratov, BMW pač ne. Posledično potrebuješ v BMW-ju drugačna prestavna razmerja, rezultat je pa lahko precej enak navor na kolesih.


Ne bluzi, po tvoji teoriji BMW zgubi 30% navora v primerjavi z S2000. Kaj menjalnik in diferencial jim štuka TOMOS?

Ne samo to, ampak BMW je na progi kar hitrejši od S2000, kar kaže na boljšo izdelavo. Ampak v pospeški sta identična in kako ne bi bila saj imata isto HP.

Še nekaj, ko teoriziramo o hitrosti avta vedno govorimo o HP/Kg razmerje, noben nikoli ne omenja torque/Kg razmerje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

WarpedGone ::

Če bi mel folk mal raje fiziko v OŠ bi streljal manjše kozle, ko iz kozlička zraste kozel.
Moč je oddano delo na časovno enoto. Pri pospeševanju se pretvori v spremembo kinetične ergije (in še kakšne druge), ki zahteva/pomeni/povzroči/... spremembo hitrosti vozila.
To spremebo hitrosti povzroči navor na kolesih pri točno neki konkretni hitrosti vozila in RPM motorja.

Kar folk na veliko zanemarja je, da je se pri moči ICE mašine navaja le max vrednost, ki pa je tipično skozi območje vrtljaje precej precej manjša. Ker pol vidjo čudne fore, kako enako močni mašini začno različno hitro pospeševat začenjo palamudit kako moč ni važna, ampak da je važen navor.

Jajca.

Važna je moč pri posamezni hitrosti (i.e. prestavi in vrtljajih motorja). Navor motorja je le eden izmed delovnih parametrov, kako se neka moč uspe zgenerirat. Stoji ob boku vrtljajev, ki so natanko enako pomembni.

Dvakrat večji navor pri pol nižjih vrtljajih je natanko enaka moč.

Moč "pospešuje" vozilo in nič druzga. Navor pospešuje glih tolk, kot pospešujejo kolesa al pa auspuh.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
39 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430363971 (219566) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234054 (139880) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130569 (89318) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177293 (140538) WarpedGone

Več podobnih tem