» »

Formula 1 2011

Formula 1 2011

««
16 / 23
»»

Icematxyz ::

In kaj bi bilo narobe po merilih F1, če bi NR direktno naročili naj stopi na zavoro in spusti MS mimo? Kolikor vem in se me je poučilo v tej temi je v F1 to nekaj popolnoma normalnega?

Če je torej temu tako in so res bila takšna navodila NR vsaj vemo, kje so prioritete pri Mercedesu to pa je tudi to... ;)

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Neki se govori, da je bil mimohod Šumija preko Rosberga v Spaju moštveni ukaz... ;P


Se mi je pojasnilo v tej temi, da so letos moštveni ukazi popolnoma normalna stvar, če se že o tem pogovarjamo. Pa tudi če bi to držalo v tem konkretnem primeru iz zadnjega do šestega mesta ne verjamem, da je MS prišel s pomočjo moštvenih ukazov!

Mislim, da v karavani skoraj da ni dirkača, ki z RB ne bi zmagal vsaj kakšne dirke.


To je res, MS bi pa verjetno zmagal vse. To je tista razlika!

Tako kot v svojih zlatih časih? Aja saj res... Nihče nima neuničljivega dirkalnika, nihče nima nikoli slabega dneva, itd. itd. Vseh skorajda zagotovo ne bi zmagal, že sama verjetnost močno govori proti njemu. Kako konkurenčen bi bil pa ne bomo nikoli vedeli, oz. vsaj ne letos (kdo ve, naslednje leto se lahko karte pri konkurenčnosti dirkalnikov pomešajo :P).

Jst ::

Kdaj pa pridejo kosilnice*? 2013?

*Tako pravijo tem novim dirkalnikom, ki pridejo, moštva.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Veron ::

hm zanimivo, da vsi pravite, da ga je moral spustiti. Kaj pa časi krogov predno ga je dohitel, MS je mel več kot sekundo hitrejše čase, imel je mehke gume, rosberg trde... in na tej progi z uporabo DRS res ni težko prehiteti

broken/link ::

sm zbrskal, Ross Brawn, Mercedes GP team principal
Towards the end, we told him to trim his fuel: although we had a Safety Car period, one doesn't use this to save fuel under the current rules because any fuel saved is simply extra weight carried through the rest of the race, and at that point his fuel consumption was on target. In any case, it didn't cost him a significant amount of lap time, and the decisive factor was that Michael was on the soft tyre at the end while Nico was on the medium, which was around a second a lap slower. Overall, it was a very good team result and our best points score of the season so far."

vir: http://www.formula1.com/news/headlines/...

Icematxyz ::

Kako konkurenčen bi bil pa ne bomo nikoli vedeli, oz. vsaj ne letos (kdo ve, naslednje leto se lahko karte pri konkurenčnosti dirkalnikov pomešajo :P).


Saj smo videli na prejšnji dirki, kako konkurenčen je. ;) Se pravi to ni problem. Kaj se pa tiče dirkalnika pa sem optimist. Na slabše verjetno si ne bodo dovolili, da bi šli in to so potem že mesta med top 5 ob dobri dirki!

ABX ::

broken/link je izjavil:

sm zbrskal, Ross Brawn, Mercedes GP team principal
Towards the end, we told him to trim his fuel: although we had a Safety Car period, one doesn't use this to save fuel under the current rules because any fuel saved is simply extra weight carried through the rest of the race, and at that point his fuel consumption was on target. In any case, it didn't cost him a significant amount of lap time, and the decisive factor was that Michael was on the soft tyre at the end while Nico was on the medium, which was around a second a lap slower. Overall, it was a very good team result and our best points score of the season so far."

vir: http://www.formula1.com/news/headlines/...


Safety car je resetiral čase, to je bil razlog zakaj tisti ki so imeli trde gume na začetku so imeli prednost v drugem delu dirke.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Kako konkurenčen bi bil pa ne bomo nikoli vedeli, oz. vsaj ne letos (kdo ve, naslednje leto se lahko karte pri konkurenčnosti dirkalnikov pomešajo :P).


Saj smo videli na prejšnji dirki, kako konkurenčen je. ;) Se pravi to ni problem. Kaj se pa tiče dirkalnika pa sem optimist. Na slabše verjetno si ne bodo dovolili, da bi šli in to so potem že mesta med top 5 ob dobri dirki!

Hah, tole je F1, klele ne šteje če si dovoliš ali ne. Vprašanje je samo, kaj spacaš skupaj in kaj skupaj spaca konkurenca. Verjemi da če bi si lahko 'ne dovolili', da bi vsaj Ferrari imel popolnoma konkurenčen avto že zadnjih par let.

h1427096 ::

Icematxyz je izjavil:

Mislim, da v karavani skoraj da ni dirkača, ki z RB ne bi zmagal vsaj kakšne dirke.


To je res, MS bi pa verjetno zmagal vse. To je tista razlika!


Najprej je potrebno premagati dirkača v svojem moštvu, šele potem lahko dobiš dirko. MSu je tole letos uspelo... kolikokrat že?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: h1427096 ()

Formula 1 ::

Jst je izjavil:

Kdaj pa pridejo kosilnice*? 2013?

*Tako pravijo tem novim dirkalnikom, ki pridejo, moštva.

2014, če misliš V6 Turbo motorje.

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Hah, tole je F1, klele ne šteje če si dovoliš ali ne. Vprašanje je samo, kaj spacaš skupaj in kaj skupaj spaca konkurenca. Verjemi da če bi si lahko 'ne dovolili', da bi vsaj Ferrari imel popolnoma konkurenčen avto že zadnjih par let.


Dovolj izkušen tabor je na MS strani, da vedo, kar morajo narediti. Vprašanje je le, če bodo to naredili. Mislim, da bodo, če ne nekako dvomim, da bi MS še vztrajal.

Najprej je potrebno premagati dirkača v svojem moštvu, šele potem lahko dobiš dirko. MSu je tole letos uspelo... kolikokrat že?


Vprašanje, če je v F1 se treba "obremenjevati" z moštvenim voznikom, koliko se je mene podučilo v tej temi se ne rabiš! Se pravi bolj je pomembno za MS, da dobi bolid, s katerim bo sposoben redno vsaj eden od dirkačev priti v TOP 5. To je pa to!

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Hah, tole je F1, klele ne šteje če si dovoliš ali ne. Vprašanje je samo, kaj spacaš skupaj in kaj skupaj spaca konkurenca. Verjemi da če bi si lahko 'ne dovolili', da bi vsaj Ferrari imel popolnoma konkurenčen avto že zadnjih par let.


Dovolj izkušen tabor je na MS strani, da vedo, kar morajo narediti. Vprašanje je le, če bodo to naredili. Mislim, da bodo, če ne nekako dvomim, da bi MS še vztrajal.

Hočeš reči da za letos vedo kako popraviti avto, ampak ga nočejo?? Ne klobasaj neumnosti no...

nuclear ::

Razlika danes in včasih.

Včasih je štel skill. Kar pomeni, da si včasih lahko bil s slabim dirkalnikom prvi.
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown

Icematxyz ::

Hočeš reči da za letos vedo kako popraviti avto, ampak ga nočejo?? Ne klobasaj neumnosti no...


Če bi malo sledil temi bi vedel na kaj sem ciljal. Niso še 100% pri stvari, kar tudi sami priznavajo.

Prvi mož ekipe iz Brackleyja je priznal, da bi se nekaterih stvari v letošnji sezoni lotili drugače, v kolikor bi seveda imeli to možnost


Vir


V današnjem pogovoru za časnik Bild je namreč Mercedesov šef priznal, da transformacija ekipe iz privatnega projekta BrawnGP v Brackleyju poteka enostavno prepočasi.


"Morali smo se ukvarjati z dvema pomembnima stvarema. Dirkalnik spet narediti konkurenčne, poleg tega pa postopoma povečevati naš kader in razvijati lasten tehničen oddelek v moštveni tovarni. Zastavljenih ciljev še nismo dosegli, a ne bom odnehal, dokler ne razvijemo dirkalnika za zmage," Brawna citira Bild.


"Dvajset let sem v formuli 1 in kolikor sem v tem času uspel spoznati Michaela (Schumacherja), menim, da ta človek ne bo odnehal, dokler spet ne začne zmagovati," nam je včeraj povedal tudi naš urednik Miran Ališič.


Vir

Jst ::

>Vprašanje, če je v F1 se treba "obremenjevati" z moštvenim voznikom

Potem pa v istem odstavku:

>da dobi bolid, s katerim bo sposoben redno vsaj eden od dirkačev priti v TOP 5.

Make up your mind.


---

Moštveni kolega ti je za Q nekakšna referenca časov sektorjev, kje je mogoče rezerva. Med dirko imata pa itak oba strategijo za stopničke. Saj bi bilo neumno, da bi recimo Webber imel strategijo za drugo mesto, Vettel pa za prvo. Po mojem mnenju imata oba voznika strategijo za zmago, kdo je pa boljši; ko je treba biti bolj konstanten, ko je treba pritisniti "gas do podna," kdo bolje upravlja z resursi (material - ne samo gume), tisti bo potem v retrospektivi imel strategijo za zmago - in ker imam v mislih Red Bull - Webbru se pa izide določena strategija za drugo mesto.

Hecno razmišljati pred in po dogodku, v retrospektivi. Jaz bi bil bolj švoh komentator, doing too much thinking. :)


---

Kaj so potem spacali aplikacijo za tablice? Ne mislim za smartphone; sem gledal enkrat predstavitev, kaj bo na voljo to sezono in so rekli, da bo brezplačen iPad App, kjer lahko spremljaš določenega (izbranega) voznika vizualno na progi, ki bo tudi cela na zaslonu - live. Za smartphone (android) je samo našminkan live timing trenutno na f1.com.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

"Dvajset let sem v formuli 1 in kolikor sem v tem času uspel spoznati Michaela (Schumacherja), menim, da ta človek ne bo odnehal, dokler spet ne začne zmagovati," nam je včeraj povedal tudi naš urednik Miran Ališič.


Mislim, da ga ne bojo mladci, ki imajo reflekse natrenirane do meje, koncentracijo izurjeno, samo gledali kako se pripelje do cilja. Mogoče bo on [Michael] pomagal pri razvoju zmagovitega bolida, potem pa "predal štafeto."

Pač ne moreš primerjati reflekse in sposobnost koncentracije 25-30 letnikov z "starino," pa čeprav ta lahko trenira do nezavesti. Če je to res, kar je enkrat rekel SS, da je Hamilton med treningom v simulatorju moral še brati iz knjige, potem je ta generacija Vettel, Rosberg, Hamilton, Alonso že skoraj industrijska. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::



Dobra! Pa brezveze se prepucavate. Itak ko bo MS zmagu bo tule morje komentarjev kaj in kako...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

nuclear je izjavil:

Razlika danes in včasih.

Včasih je štel skill. Kar pomeni, da si včasih lahko bil s slabim dirkalnikom prvi.


Nikoli, od vedno je avto ključnega pomena. Predvsem zaradi tega ker je razlika med F1 vozniki v manj kot pol sekunde.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Good Guy ::

Super Sonic je izjavil:



Dobra! Pa brezveze se prepucavate. Itak ko bo MS zmagu bo tule morje komentarjev kaj in kako...


kter fail je pa tole, saj ne vozi avioan...

ABX ::

Že ki smo offtopic.

Novi prototip od Fanateca.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BALAST ::

450€ z davkom, ne hvala...

ABX ::

Da zelo drago, ampak za pridobit kako desetinko v online igranju ....
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

clix ::

rovtar, ta zadeva ti poustvarja gforce, ne pa nagibanje avta...

Good Guy ::

clix je izjavil:

rovtar, ta zadeva ti poustvarja gforce, ne pa nagibanje avta...


a bejž...

tole poustvarjanje je fail....

clix ::

zakaj že?
če je zadeva dost hitra in natančna, (tista na linku že zgleda taka), more bit pomoje prov kul furat.

Icematxyz ::

>Vprašanje, če je v F1 se treba "obremenjevati" z moštvenim voznikom

Potem pa v istem odstavku:

>da dobi bolid, s katerim bo sposoben redno vsaj eden od dirkačev priti v TOP 5.

Make up your mind.


Tu si citiral dva dela, ki govorita o čisto drugih zadevah. Ampak:

Saj bi bilo neumno, da bi recimo Webber imel strategijo za drugo mesto...


...Pač ne moreš primerjati reflekse in sposobnost koncentracije 25-30 letnikov z "starino,"


Torej:

Make up your mind.


Point, ki ga zgleda zagovarjava z Miranom Ališičem, kdo bi si misli, da bo do tega prišlo, pa je, da MS nima teh težav, ki jih sam vidiš. Ima le manj konkurenčen bolid in potrebuje bolj konkurenčnega in to je to. RB obljublja, da so sedaj 100% pri stvari in da bosta dirkača Mercedesa to, kar potrebujeta za TOP 5 tudi dobila. O tem, kar ti omenjaš pa jaz nisem nikjer nič prebral, da bi to bilo problem. Prav nasprotno v praksi se je na prejšnji dirki videlo, da o tem ni ne duha ne sluha!

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:



Dobra! Pa brezveze se prepucavate. Itak ko bo MS zmagu bo tule morje komentarjev kaj in kako...

Zelo bedna demonstracija, z LFS-jem bi lahko človeka ZELO premetalo v simulatorju (razen če ima filtre za preveč divje premikanje)
Par cvetk:


EDIT: mogoče ve kdo ker simulator je v videu? Force Dynamics recimo ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

njok ::

Seveda mora met neko omejitev, da te ne vrže ven :)

Jaz sem lani v Brnu sprobal nek renaultov simulator (ne F1) in moram rečt, da to nagibanje da kar dober občutek.

Jst ::

Icematxyz: napišeš dva nasprotujoča si odstavka, potem še pokažeš, da nisi razumel mojega mnenja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Icematxyz ::

Jst je izjavil:

Icematxyz: napišeš dva nasprotujoča si odstavka, potem še pokažeš, da nisi razumel mojega mnenja.


Zgleda da imava oba s tem probleme da. Drugače pa tako Webber, kot Schumacher se za moje pojme lahko kosata z mladiči, ki še niso dirkaško dozoreli, če imata na voljo konkurenčen bolid, ampak je pa vsaj pri morebitnih ukazih z moštva razlika med njima, to pa se bi celo strinjal!

ripmork ::

Pač ne moreš primerjati reflekse in sposobnost koncentracije 25-30 letnikov z "starino," pa čeprav ta lahko trenira do nezavesti.

Hm... že lep čas nazaj je imel Clarkson na BBC-ju oddajo (imenovala se je Speed), kjer je raziskoval, kaj je na super športnikih tako posebnega... teorija, da imajo dobri dirkači ali nasploh atleti boljše reflekse od povprečnega človeka se je izkazala za mit. V oddajo so zvlekli strokovnjake z medicine športa - no, na testu se je izkazalo, da ni odstopanj. Celo pri Clarksonu, ki je bil tudi cca 10 let nazaj, ko je bila oddaja posneta ne več rosno mlad.:)

Schumacher je imo isti kerlc, kot je bil. Dirkalniki, gume so se občutno spremenile, agresiven stil vožnje je manj nagrajen kot včasih, ni več testiranj med sezono... to je tisto, kar naredi največjo razliko. Perfekcionist nima več pogojev, da bi perfekcijo streniral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

broken/link ::

trening v monzi se je že začel, prenos tudi na MMCju, in moram rečt, da ima RB zelo zanimivo rešitev zadnjega krilca. v primerjavi s konkurenci bi skoraj lahko rekel, da zadnjega krilca nimajo :D

Jst ::

Hm... že lep čas nazaj je imel Clarkson na BBC-ju oddajo (imenovala se je Speed), kjer je raziskoval, kaj je na super športnikih tako posebnega... teorija, da imajo dobri dirkači ali nasploh atleti boljše reflekse od povprečnega človeka se je izkazala za mit. V oddajo so zvlekli strokovnjake z medicine športa - no, na testu se je izkazalo, da ni odstopanj.


RIPMORK: Zanimivo! Jaz sem pa na Discovery Science gledal podobno oddajo, kjer so imeli šprinterja, plavača ter tiste, ki skačejo iz letal.

Vsi v testnih skupinah so imeli nekaj tednov treniranja s profesionalnim trenerjem, da jim je razložil teorijo, kako se postaviti,...

Šprinter, ko sliši ŠTART je od testne skupine 200 milisekund prej zalaufal.

Plavač, ko je slišal ŠTART, se je že odrival, ko je testna skupina komaj začela, kar se je lepo videlo na počasnem posnetku, ko so bili vsi v vrsti in prvi je bil profesionalec, ostali pa povprečneži.

Kaj so pa gledali oz. merili z tistimi, ki skačejo iz letal, pa točno ne vem, a se mi zdi, da so hoteli videti, kako se izurjena ekipa razlikuje od povprečnežev, ki so bili ravno natrenirani. Skok, kako se znajdejo v zraku (položaj in ohranjanje telesa), poteg vrvice... Žal to potem več nisem gledal.

Vmes so bile pa sekvence, v katerih so razni strokovnjaki razlagali, da kar se natreniraš do približno 30. leta, je tu nekje vrhunec, potem gre pa počasi navzdol. Imeli so tudi naprave za merjenje "kaj_jst_vem_česa" recimo pri teku in kazali razne grafe.

Point oddaje je bil drugačen od "Testirenje refleksov raznih ljudi" ampak je bilo vseeno zanimivo gledati, kako se testne skupine razlikujejo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

globoko grlo ::

lol plavač, kje si to najdu?

Jst ::

Plavalec. globoko grlo: si grammar naci? V oddaji so jih izbrali ravno zato, kot pri šprinterjih, ker je slow motion kamera bila postavljena vzporedno in se je jasno videlo kako so natreniranci boljši pri refleksih od večine, ki je trenirala samo dva tedna, torej testna skupina. Ko je štart za šprint ali pa ko je štart za skok v vodo.

---

Kaj na MMC TV ne prenašajo tretjega prostega treninga, kateri se ravno dogaja?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Jst ::

Sedaj sem spil tisti največji Red Bull, ki je 355ml, zraven imam pa še Isostar. Upam, da spet ne zaspim zraven! (Ker bom potem spet dirko gledal naslednji dan... :|)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

connel ::

Sklepam da boš spremljal na RTV SLO2 :D

Dr_M ::

Huh. Res neverjetn start :):D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

Uuuuuuuuuuuuuuuuuu, pa res! Mirko je faca.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

njok ::

Škoda, da Vettel ne štarta večkrat od zadaj, zgleda da ma jajca za prehitevat.

dzinks63 ::

Mercedes je doteral avtomobil, je že kar konkurenčen in tudi Shumi se vrača v staro formo, po slabem comebacku je tole že kar na nivoju, Shumi je borec, še vedno ima v sebi tisto, kar ga krasi kot dirkača. Če bo vse po željah, zna biti na stopničkah, to bi mu še bolj dvignilo zaupanje v to kar dela in se nadejal še boljših rezultatov.

Tilen ::

Smešno mi je, kako Hamilton s sekundo hitrejšim dirkalnikom na krog tako dolgo ni mogel mimo. Zakaj le. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Dr_M ::

Eh, Hamilton je en totalen brezveznik. Ce bi dirkal tako, kot joka, bi mogoce ze bil za kej..
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

njok ::

Ne se preveč obremenjevat z dogajanjem izven proge.

Dr_M ::

A je to name letelo? Spremljas sploh dirko?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

njok ::

Ja in ja.

Dr_M ::

No ce res dobro spremljas, ne govori bedarij.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Boobiz ::

Hamilton je res en velik cry baby na denašnji dirki :D
I'm drunk, what's your excuse?

njok ::

A ko konča dirka boste preklopili na Basketball Wives? :)

Dr_M ::

Ne, meni niso vsec take stvari, kjer se veliko joka.
Ce so pa tebi, ti pa nihce ne brani, da gledas.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
««
16 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899233740 (139566) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272358 (167826) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177094 (140339) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127288239 (50618) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116778645 (50965) 'FireSTORM'

Več podobnih tem