» »

Zakaj avtobusi in vlaki ne vozijo ponoči?

strani: « 1 2

technolog ::

Jaz imam zadnji avtobus za v svoj kraj ob 10h, zadnji vlak pa še malo prej. Če imam kdaj namen it kam vn v Ljubljani mam pač opcijo da pridem za 15 minut ali pa sem do čisto do jutranjega busa. Dve skrajnosti, od katerih mi nobena ni všeč.

Kako to, da se te pametne kapitalistične glavice še niso domislile, da bi preprosto naredili še en avtobus (ali vlak, ko tako jamrajo o izgubah železnic) še ob enih pa recimo ob treh? S tem bi rešili tudi delež pijanih voznikov. Prometa jaz zagotavljam - bi bilo vedno dovolj.

Zakaj se ne spomni kak privatnik in organizira tri prevoze na noč vsaj ob koncu tedna v rangu tam do 10€ na osebo, kar je še vedno 4x ceneje kot taksi?

ToniT ::

Mogoče zato, ker se mu ne splača? Kapitalizem pač.

technolog ::

Hm, unmu k pele pa 30x na dan v Spodnji Duplek pa notr sedi eden al pa še ta ne, to se pa splača?

ToniT ::

Spodnji Duplek sploh ni mala vas - plača pa Kangler!

technolog ::

Spodnji Duplek ima ilustrativen pomen. :)

ToniT ::

To je tak, kot je enkrat rekla ena ženska, ki je šla s splavom od Dupleka do Ptuja, da je Duplek izmišljen kraj. Tako, kot Makole, je še dodala.....

whatever ::

Ne da ne vozijo ponoči, še podnevi ne vozijo. Primer: relacija Celje-Maribor. Avtobus pelje 3x dnevno ob delavnikih: 5:15, 6:15 in 13:20. Nazaj pa 8:30 in 13:35 in to je to. Sicer res vlak Celje-Maribor pelje vsako uro, toda to nič ne pomaga vmesnim krajem ob stari cesti, ki železniške postaje nimajo! Iz Slovenskih Konjic lahko prideš v Maribor natančno 3x dnevno, razen če greš v Poljčane in nato na vlak.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Zheegec ::

technolog je izjavil:

Hm, unmu k pele pa 30x na dan v Spodnji Duplek pa notr sedi eden al pa še ta ne, to se pa splača?

Dobi subvencije, njemu je vseeno ali je poln ali prazen. Pri nas v Zagorju včasih zadnji avtobus sploh ne pelje (kakor se mu zljubi), ali pa odpelje 2min preden pride vlak iz Lj, tako da morajo potem ljudje se znajti sami... Recimo 10€ za taxi. Ampak Integral Zagorje je še vedno v plusu, in to tudi lepo povejo - važno, da imajo oni dobro plačo ~1400€ neto. Pač tipičen komunizem. Plačujemo pa lastniki avtomobilov pri trošarinah, namesto da bi šlo za ceste, ali pa seveda da bi bile nižje trošarine.
In ker je javni prevoz čedalje slabši je čedalje bolj nujno imeti avto, ampak javni prevoz se temu ne bo prilagodil, ker mu je vseeno - on ima dobiček, pa če je prazen.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

whatever ::

Tole zakaj ne vozijo ponoči je seveda irelevantno. Kje boš pa našel šoferje, ki bodo nočno delal, samo zato, da se bo en pijanec prevažal v spodnji duplek. To nima smisla. Če greš žurat, pojdi s taksijem. Če nimaš dnarja za taksi, ne žuraj ali se ga napij doma ali povabi jagre k sebi.

TO, da ne vozijo PODNEVI, in da se relacije UKINJAJO, to je problem.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

k4vz0024 ::

Toliko je govora o varstvu okolja in alkoholiziranosti. Vsi govorijo, da se je treba odpovedati avtomobilu. Kako pa, ko javni promet ne funkcionira marsikje niti podnevi?

Da bi uredili javni promet in ga uskladili (avtobus in železnico) so pobožne želje, kaj šele ponoči. Da ne omenjam sobote in nedelje. Pol se pa čudimo, da so alkoholiki v avtomobilih.

Pyr0Beast ::

Prespiš pri frendih do jutra. Tak je to z javnimi prevozi, se moraš kar ti prilagajati.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

technolog ::

Govorim, da bi se mogoče komu splačal, da bi vstal ob 3h in naredil eno furo 15 ljudi, vsak da pa 10EUR na Vrhniko recimo. Pa naj še kdo reče, da se NE BI splačalo. To je nekak 600EUR na vikend.

Hardstyle ::

Potem pa prištej še kemično čiščenje avtobusa. In od kod tebi 600EUR, saj se ob 3h vjutro nebo 15ljudi pelalo v obe smeri.

Lakotnik29 ::

Dobil bi ne 15 ampak mogoče 5 ljudi in če bi vozil oba dneva je to 50EUR.

WarpedOne ::

Govorim, da bi se mogoče komu splačal, da bi vstal ob 3h in naredil eno furo 15 ljudi, vsak da pa 10EUR na Vrhniko recimo. Pa naj še kdo reče, da se NE BI splačalo. To je nekak 600EUR na vikend.

Če to resno verjameš - poskusi. Najemi kombi in poskus to speljat.

Proof is in the puding.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

delfinus ::

Preprosto, ker zivimo v Sloveniji, in najpoglavitnejsi razlog zakaj je ta, da nas je premalo prebivalcev in linije zato ponoci ne bi bile nikakor rentabilne. Vecinoma se cez dan niso. Ker ima skoraj vsaka druzina po dva avtomobila in cena bencina je se vedno prenizka. Ker se v Sloveniji v prvem planu preferira voznja z avtomobilom, ker je prometna (zelezniska, avtobusna) infrastruktura relativno zastarela. Ko nas bo nekoc 5 do 6 mio v Sloveniji pa bo mogoce tudi kaj ponoci.
Za info. sam vsak dan uporabljam javni transport, s katerim naredim 160km dnevno Press.

Kar loci metropolo od malega mesta in je hkrati tudi okno v svet in oris realnega stanja drzave z malo prebivalci je prihod na letalisce v Ljubjani ali pa za kontra primer npr. na letalisce v Bruslju. Z obojega letalisce uporabis sredstva javnega transporta. Na Brniku bos moral na BUS, ki je ob delavnikih na vsako polno uro. Ko se vkrcas bos na avtobusu sam ali se s kaksnim sopotnikom ali sopotnico in se bos vozil po ovinkastih cestah okrog riti v zep do Ljubljane cca 50 minut (cena 4,1EUR). Bruselj prides na letalisce gres na vlak, voznega reda niti gledat ni treba, ker vozijo na cca 15 minut in naslednja postaja po 12 minutah voznje je center mesta (cena 5,1EUR).

lp, d.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

k4vz0024 ::

Če država ne more zagotoviti javnega prometa, potem tam, kjer ga ni, subvencionira prevoz s taxijem ali subvencionira nakup osebnega avtomobila.....

Pyr0Beast ::

KAJ ? Za tiste čapce ki živijo v neki vukoj*ini namesto da se preselijo v center hočejo imeti še subvencioniran prevoz ?!!?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

k4vz0024 ::

Pyr0Beast je izjavil:

KAJ ? Za tiste čapce ki živijo v neki vukoj*ini namesto da se preselijo v center hočejo imeti še subvencioniran prevoz ?!!?



Država je dolžna zagotoviti vsem svobodo gibanja, tudi čapcem.

Konec koncev vsi plačujemo davke, tudi tisti, ki živijo v zadnji "vukoj*ini".

Če pa že zagovarjaš deportacijo, boš moral državo prepričati, da plača odškodnino za preselitev čapcem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

Pyr0Beast ::

Nisem ti jaz kriv da ti živiš tam.

Zakaj se potem meni ne subvencionira prevoza, saj živim v mestu in enako plačujem davke.

Svoboda gibanja ti je zagotovljena vendar nima veze s trenutnim problemom.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

šernk ::

Pyr0Beast je izjavil:

KAJ ? Za tiste čapce ki živijo v neki vukoj*ini namesto da se preselijo v center hočejo imeti še subvencioniran prevoz ?!!?


močvirniki ki gradijo v močvirju in jih poplavi hočejo povrnjene stroške od poplave? to je pa popolnoma OK?

pa niti ni treba živeti bogu za hrbtom da danes nimaš avtobusnega prevoza (cca 15 let nazaj je še bil)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

Kaj, sem kdaj rekel da je Ok ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

k4vz0024 ::

Jaz ne živim "tam". Pravim le, da če se nekaterim omogoči javna dobrina, naj se tudi "čapcem".

Mogoče pa bi ti rad imel Stalinizem?

Svoboda gibanja ti je zagotovljena vendar nima veze s trenutnim problemom


O ja pa ima. In ne samo to, pravico dostopa do zdravstvenih ustanov, upravnih organov in nenazadnje do sodišč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

Pyr0Beast ::

Saj imaš, lahko še vedno greš peš.

Javna dobrina je omogočena tudi čapcem ko enkrat vstopijo v mesto.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

k4vz0024 ::

Pojasni to nekomu v Prekmurju, ki je od centra oddaljen nekaj 10 km.

Potem se pa čudiš, zakaj v mestu ni subvencij za javni promet?

No, saj greš lahko peš.....

Poldi112 ::

Njegov problem. Naj proda svojo 3 nadstropno hišo v prekmurju, še malo doplača in dobi eno garsonjero v LJ, pa bo imel poceni prevoz.
-------------------------------------------------
Nočem foto avatarja. Hočem risan avatar.
-------------------------------------------------

k4vz0024 ::

Ah, potem pa so si na Viču sami krivi, ker so imeli poplave. Naj prodajo svoje vile in naj se preselijo v Prekmurje

Hardstyle ::

Pyr0Beast je izjavil:

Nisem ti jaz kriv da ti živiš tam.

Zakaj se potem meni ne subvencionira prevoza, saj živim v mestu in enako plačujem davke.

Svoboda gibanja ti je zagotovljena vendar nima veze s trenutnim problemom.


Primer maribora, 17€ mesečna karta, neomejeno število voženj, neomejene relacije... in potem ti praviš da se v mestu ne subvencionira prevoza? Naj povem, da iz 20km oddaljenega kraja do Maribora stane mesečna vozovnica natanko 90€. S tem da je karta veljavna samo za relacijo od točke A do točke B (ki sta obe zapisani na vozovnici)

Zgodovina sprememb…

k4vz0024 ::

Ja, Maribor je svetla izjema. Tam jih je srečala pamet. Subvencioniranje je ena od možnosti, da je manj gužve na cestah in manj onesnaženosti okolja....

kivi113 ::

Ja nič, morda bi blo pa pametno uvest parne in neparne dneve za avtomobile? ;D

technolog ::

No pa bi še kako na temo rekli :)

Pyr0Beast ::

No, saj greš lahko peš.....

Saj grem.

Primer maribora, 17€ mesečna karta, neomejeno število voženj, neomejene relacije... in potem ti praviš da se v mestu ne subvencionira prevoza? Naj povem, da iz 20km oddaljenega kraja do Maribora stane mesečna vozovnica natanko 90€. S tem da je karta veljavna samo za relacijo od točke A do točke B (ki sta obe zapisani na vozovnici)

Primer novo mesto. Subvencija za šolarje je bila 5%. Wuhu.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Gladi ::

V Ljubljani je tudi mesečna vozovnica za LPP 17EUR, neomejeno voženj etc. S tem da pokrivajo 3x kokr Maribor. Da ne omenjam 19B ki fure do Jezera, 3B do Škofljice in podobno....

Sicer se pa strinjam, pri nas ni niti ene ekonomske računice v prevozu z busi. LPP še nekak, primesti pa to, pa nimajo šans.... SŽ socialističen sistem vsekga, skratka, pol se pa se vpraši zakaj smo v ku*cu.

harvey ::

To so prave teme za lokalne volitve in obče, ker se tu pokaže prava zaplankanost v vseh smereh. Prvič je privatna iniciativa povsem blokirana ali pa brez idej, tako sem pred leti zasledil kako so naredili "ta veliki prevozniki" vik in krik proti privatnikom, ki so prevažali šolarje na Štajerskem koncu. Nato naprej nisem sledil, kako se je spor končal oz. kdo je odnehal / popustil.

Drugič, ne razumem zakaj se ne napravi sinteza javnih prevozov na eno kartico. Kaj želim povedati, ena karta s katero se lahko voziš ali bus ali vlak. Poleg tega ne škodilo, če bi si malo pokazili posamezne vozne rede na kakšnem skupnem sestanku. Taka rešitev je bila že pred 50 leti v Nemčiji in je brez težav funkcionirala že takrat ko si imel navadno papirnato karto s sliko in nalepko za tekoči mesec - brez novih mobilnih tehnologij, ki lahko stvari precej poenostavijo.

Gotovo obstojijo tudi manjši avtobusi in ni potrebno za 5 potnikov na manj zasedeni liniji uporabljati ta velike avtobuse, definitivno zmanjša stroške

Proge, ki so bile do sedaj, verjetno ne sledijo v celoti novim navadam in naseljem ki so se pojavila. Analize prometnega toka v LJ in ostala središča so znane, ne razumem pa kako to, da ni mogoče glavnih tokov preusmeriti na javne linije (bus, vlak). Seveda, cena prevoza mora biti ugodnješa kot vožnja z avtomobilom po eden za volanom, druge poti za premik ne vidim.

Res žalostno pa je to, da so nekateri - dobršni deli Slovenije, če so tako, kot je bilo uvodoma ugotovljeno povsem odrezani med seboj in zato je Gandalfarjev http://prevoz.org/ več kot dobrodošla popestritev trenutnega razsula na področju javnega prevoza, sploh primestnega.

Messiah ::

k4vz0024 je izjavil:

Ah, potem pa so si na Viču sami krivi, ker so imeli poplave. Naj prodajo svoje vile in naj se preselijo v Prekmurje


Tudi ja, pač moraš gledat kje hišo gradiš. Na srečo pa obstaja zavarovanje
P5N32-E SLI PLUS, C2D E6600@3,6
4GB DDR2, GTX480 + 8800GTX Physx

Pyr0Beast ::

Zavarovanje je davek na neumnost.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

whatever ::

Loterija je davek na neumnost, Pyro.;)
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Pyr0Beast ::

Oboje je.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

root987 ::

KAJ ? Za tiste čapce ki živijo v neki vukoj*ini namesto da se preselijo v center hočejo imeti še subvencioniran prevoz ?!!?

Če smo zate vsi, ki ne živimo v centru LJ "čapaci", rabiš resen pregled svoje glave. Kot mi tudi ni jasno kam bi ti spravil v večja mesta vse "čapace", ki živijo v vukojebinah.

Lahko pa gremo v center LJ postavljati tovarne in polja zato da bodo tudi delavci in kmeti imeli ugoden javni promet... Aja, ukinitev subvencije LJ za status glavnega mesta in podobne gluposti za mestne občine je potem seveda takoj na seznamu.

Zavarovanje je davek na neumnost.

Ne, zavarovanje je čist preprost risk management - ko te pride gradnja na terenu, kjer bi bil hkrati varen pred poplavami, plazovi, tatovi, požari in vsemi ostalimi nevarnostmi predrago (in vsaj pred požarom in tatovi se pač ne moreš nikdar popolnoma zavarovat), raje plačaš neki drobiža in imaš pokrite vse gluposti.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Pyr0Beast ::

Če smo zate vsi, ki ne živimo v centru LJ "čapaci", rabiš resen pregled svoje glave. Kot mi tudi ni jasno kam bi ti spravil v večja mesta vse "čapace", ki živijo v vukojebinah.

Vsi ki ne živite v mestih (A sem slučajno kje rekel v centru LJ?) in jamrate nad neustrezno infrastrukturo v neki vukojebini ste zame pač čapci, ker ne znate sprejeti, da so nekatere storitve na voljo v mestih izključno zaradi velike koncentracije ljudi.
Z mojo glavo je vse v redu, kar je napak je tvoja percepcija, da bi se ti morali vsi drugi klanjati zato ker živiš na podeželju.

Lahko pa gremo v center LJ postavljati tovarne in polja zato da bodo tudi delavci in kmeti imeli ugoden javni promet... Aja, ukinitev subvencije LJ za status glavnega mesta in podobne gluposti za mestne občine je potem seveda takoj na seznamu.

Spet bluziš nekaj v 3 dni.


Ne, zavarovanje je čist preprost risk management - ko te pride gradnja na terenu, kjer bi bil hkrati varen pred poplavami, plazovi, tatovi, požari in vsemi ostalimi nevarnostmi predrago (in vsaj pred požarom in tatovi se pač ne moreš nikdar popolnoma zavarovat), raje plačaš neki drobiža in imaš pokrite vse gluposti.

'Pokrite'.
Če ti voda odnese hišo in avto, ker živiš na robu reke ti je ta 'pokritost' res malo vredna.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kitaj ::

Problem je v tem, da Slovenci javni prevoz enačimo z 55 sedežnimi avtobusi in vlaki. Za primer: na Kitajskem, kjer je javni prevoz veliko bolje urejen imajo poleg vlakov, ki naokoli prevažajo za manjše slovensko mesto potnikov, tudi zelo raznolik nabora avtobusov, ki se prilagaja številu potnikov. Če je meka relacija bolj prometna vozi 55 sedežni avtobus. Če je potnikov malo, pelje manjši avtobus ali celo samo kombi. To velja tudi za mestne avtobuse.
Pri nas pa se npr. po Posočju vozi 55 sedežni avtobus z max. 5 potniki, ki je prevelik za tamkajšnje kljukaste ovinke in ozke ceste. Potovanje traja zato celo večnost, potnikom je slabo, vožnje so redke, prevoznik pa jamra, da ga vse skupaj drago stane in vleče od države/občine subvencijo za prevažanje 15 ton praznega železja.

The Player ::

joj, kaki komentarji, kr slabo mi je.
pejmo nazaj k temi :D

organizirat nočni promet za izven LJ in večjih mest je dost težaven, namreč ni masovke ljudi, ki bi pač hodle domov ob takih urah in se pač ne splača, tudi ni ljudi, ki bi bli pripravljeni delat ponoči. Sramota je to, da podnev ne vozjo avtobusi, npr. moja prjateljica je nekje na dolenjskem v suhi krajni in je rekla da vlaka ni, avtobus pa pelje zelo malo, logično zakaj je potem taka koncentracija avtov, da joj. Na živce mi gre tudi to, da tako promovirajo javni promet in KOLESARJENJE, potem pa ugotoviš, da je vse čisti polom.
Una zamisel, da bi ponoč fural avtobusi (pač, en privatnik), je dost poštena, ampak bi koristla samo za večja mesta (ampak, če bi bla cena previsoka, bi ljudje še zmeraj raje hodili peš ali na taxi ;)).
En razlog zakaj avtobusi ne vozijo ponoči, je tudi to da taxisti dobijo mal dobička, čeprav jaz grem kr peš dam, če zamudim bus, mal streznitvenega sprehoda, ne škodje :D
drgač pa sklepam, da je na forumu folk, ranga sr. šole ali fax-a, tko, da jaz nebi jambru, da ni javnega prevoza ponoči, pač če hočeš žurat, prespiš pr prjatlu, če imaš možnost, al pa še boljša je ta, da živiš v študentu al pa maš najet stanovanje pa ga žuraš non-stop, pa nimaš problemov z prevozi, ker maš 2 koraka do doma :D
definitivno bi blo pa treba neki ukrent za tiste, ki nimajo javnega prevoza podnevi.
Lpp je pa v takih izgubah, da joj, če pa ni, ga pa država podpira, da ni res. SLišu sem tut, da bi dijaške/študentske mesečne podražil na 34EUR, sam pol niso na sreč.

offtopic:
poplave na vič-u
uni k so gradil stanovanja so(niso) vedl, da je poplavljeno območje, a zarad hlepenja po dobičku so bli lepo tihi. Tudi ne vem zakaj gradijo v močvirju, ker zelo rado poplavi.

za vse tiste iz LJ pa je dobr uporabljat telargo
http://bus.talktrack.com/
še posebej, če mate dostop do interneta prek mobitela

pač moje mnenje

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Če bi težke milijarde, ki so šle skozi okno za AC, namenili za razvoj javnega prometu (železnice, avtobusni promet) bi imeli nekaj od njih.

Pyr0Beast ::

Če bi težke milijarde ki so šle v stabilizacijo železnic in propadlega javnega prometa vložili v AC bi imeli vsaj nekaj od njih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

Zakaj avtobusi in vlaki ne vozijo ponoči?


saj vozijo... kjer je zadosti povpraševanja

Gregor P ::

šernk je izjavil:

močvirniki ki gradijo v močvirju in jih poplavi hočejo povrnjene stroške od poplave? to je pa popolnoma OK?

... močvirniki so že takrat vedeli, kje živijo in so kolibe kar lepo postavili na kolih8-) Danes leta 2010 pa očitno nismo več tako pametni in potem se prebivalci tam čudijo, kao jih je lahko poplavilo v močvirju?8-O;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

amigo_no1 ::

Pyro
Počakaj malo:
tovornjake daš na železnico (oprtni promet), jim kasiraš, prihraniš uničevanje cestnega omrežja, ni takih gužv na AC, zmanjšano onesneževanje, tankajo pa tovornjakarji na dolge fure itak tam, kjer je najceneje. Zakaj misliš da imajo tako urejeno Avstrijci & Švicarji ? Položaj tranzitne države je treba izkoristiti.

Drugega tira do KP še vedno ni, železnice so ostale na ravni časov Marije Terezije (in še dobro da se je vsaj tedaj kaj naredilo !).

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Gregor P, nisem vedel da imate prizadeti ljudje tudi dostop do interneta.

Sicer ne vem, kam točno ciljaš s tvojim komentarjem, ampak ali za prenos podatkov (torej dostop do interneta) npr. preko mobilnih operaterjev oz. mobilnega telefona še nisi slišal? V katerem stoletju pa živiš8-O

P.S.: če s "prizadeti" misliš npr. ljudi, ki zaradi poplav ipd. nimajo dostopa do kabelskega omrežja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pyr0Beast ::

amigo_no1 je izjavil:

Pyro
Počakaj malo:
tovornjake daš na železnico (oprtni promet), jim kasiraš, prihraniš uničevanje cestnega omrežja, ni takih gužv na AC, zmanjšano onesneževanje, tankajo pa tovornjakarji na dolge fure itak tam, kjer je najceneje. Zakaj misliš da imajo tako urejeno Avstrijci & Švicarji ? Položaj tranzitne države je treba izkoristiti.

Drugega tira do KP še vedno ni, železnice so ostale na ravni časov Marije Terezije (in še dobro da se je vsaj tedaj kaj naredilo !).


Eh. Železnica je v Si outdated.
Vlak pa pokuri nekje enako na potnika kakor avto.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

amigo_no1 ::

Seveda je outdated, saj so bile zadnje resne "naložbe" v času Avstro-Ogrske oz. so se proge zapirale.
Oni del o tovornjakih si spregledal ?
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37715466 (4844) jest10
»

slovenske železnice - nesposobneži (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
827586 (4641) Karaya 52
»

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
2889090 (4011) noraguta
»

Maglev-tehnologija superlativov (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
913211 (1842) davids5a
»

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1823274 (3274) kekz

Več podobnih tem