» »

Bencin ali diesel?

Bencin ali diesel?

FTad ::

Skuter ali moped bi bili opciji, v primeru, da je suho vreme :) Sicer bi pa potem moral kupiti se moped :)

Ampak ja, ker postajajo dizli tudi prepovedani v dolocenih mestih v srediscih je potem bolje bencinar, tistih nekaj L vecja poraba me ne bi/bo motila.

Smrekar1 ::

FTad je izjavil:

Skuter ali moped bi bili opciji, v primeru, da je suho vreme :) Sicer bi pa potem moral kupiti se moped :)


Itak, samo to je relativno majhna investicija. Če prihraniš recimo 5 L/100 km goriva in se voziš recimo nekaj več kot polovico časa v službo s čim takim - v povprečju recimo 100 km/mesec (pozimi lahko nič, pomladi in poleti lahko tudi vse) to nanese kakih 6-7 EUR prihranka mesečno. Ni ne vem kaj, ampak potem lahko kombiniraš z dizlom, ki je na relaciji občutno cenejši od bencinarja. Skuter si ti odplača v nekaj vožnjah v München.

Ampak ja, ker postajajo dizli tudi prepovedani v dolocenih mestih v srediscih je potem bolje bencinar, tistih nekaj L vecja poraba me ne bi/bo motila.


Odvisno od tega koliko časa nameravaš vozti omenjen avto. Še nekaj let to ne bi smela biti tako velika težava, v roku 5 let se bo tebi in vsem ostalim bržkone že splačalo menjati za 100% električnega (morda tudi vodikovega, bomo videli). To je isti rok kot bodo nekatera bolj razvpita mesta - London, Pariz, ipd - prepovedala dizle v centru.

Kakor koli, dizel je bolj kot ne na poti izumrtja, bencin pa mu je tu tesno za petami. Avta ne kupuješ za naslednjih 20 let, prej 5-7 let. To imej v mislih :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

FTad ::

Ja v planu imam kupit avto letnik 2010 ali mlajsi, imel bi ga pa sigurno se vsaj naslednjih 5 let.

Smrekar1 ::

FTad je izjavil:

Ja v planu imam kupit avto letnik 2010 ali mlajsi, imel bi ga pa sigurno se vsaj naslednjih 5 let.


Nič ne bo narobe, če kupiš dobro vzdrževanega bencinarja. Pri dizlu bi sicer z nekaj spremembami življenskega sloga lahko prišel boljše skozi. Odloči se sam :)

FTad ::

Ok, bom razmislil. Hvala za nasvete! :)

Magic1 ::

Kaj pa bencinar na plin?
Magic

Zheegec ::

sodoben dober turbobencinar ima porabo skoraj isto, kot dizel. Z 1.4 170HP bencinarjem sem imel skoraj isto porabo, kot z 1.9 170HP dizlom.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

videc ::

Zheegec je izjavil:

sodoben dober turbobencinar ima porabo skoraj isto, kot dizel. Z 1.4 170HP bencinarjem sem imel skoraj isto porabo, kot z 1.9 170HP dizlom.
In ta je bila?

Zheegec ::

Nekaj čez 6l na 100km. bencinar malenkost več.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Magic1 ::

Jah to je odvisno od voznje. 130km/h na AC bos tezko s bencinarjom prisel blizu dizlu.
Magic

M-XXXX ::

Zheegec je izjavil:

sodoben dober turbobencinar ima porabo skoraj isto, kot dizel. Z 1.4 170HP bencinarjem sem imel skoraj isto porabo, kot z 1.9 170HP dizlom.

Ah nehajte ga srat no. Bencinar ima cca 25-30% večjo porabo pa če se na glavo postavite (seveda neka normalna odstopanja) in to se ne bo spremenilo (najbrž nikoli). Dizel ima večjo energijo na liter kot bencin in to je to.

In pri povprečni vožnji ne boš z 170HP bencinarjem nikoli in nikdar viel 6L ahahha, da ne boste še sami sebi verjeli.

energetik ::

Zheegec je izjavil:

sodoben dober turbobencinar ima porabo skoraj isto, kot dizel. Z 1.4 170HP bencinarjem sem imel skoraj isto porabo, kot z 1.9 170HP dizlom.
Ni res, ob enaki vožnji, enakem avtu in normalno delujočih motorjih to nikakor ni možno že zaradi osnovne narave obeh motorjev.

@FTad: glede na tvoje kratke vožnje v službo bi lahko imel velke težave s DPF filtrom, katerega vdrževanje/menjava je _drago_. Pa tudi glede na to, da boš nabavljal rabljeno in to 5 let staro, je po mojem varnejša izbira bencinar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

FTad ::

@energetik: hvala!

SeMiNeSanja ::

Dejansko se nimaš kaj ozirati na to, kaj danes najbolj sodobni motorji zmorejo - če kupuješ rabljen avto, ki vsekakor ne bo imel najsodobnejšo tehnologijo vgrajeno.

Tudi tisto strašenje o kratkih relacijah pri dizlu je brezvezno - potem bi moral moj že zdavnaj crkniti, saj v povprečju dnevno z njim prepeljem 2x6km, samo sem in tja pa tudi kaj več - pa se mu po 12 letih takšne rabe še nikjer nič ne pozna.

Res pa je, da je poraba na teh kratkih relacijah nekje okoli 8-9 l/100km - kar pomeni, da ni nujno kaj bolj varčen od bencinarja. Varčnejši postane šele na daljših relacijah, kjer poraba pade na cca. 6 l/100km.

Z mojega vidika, bi bilo čisto vseeno ali se odločiš za eno ali drugo, če teh daljših relacij nimaš veliko. Bolj bi gledal, da je vozilo dobro ohranjeno in vzdrževano.
Minus za dizel pa je problem s temi 'eko-conami', kamor se ti lahko zgodi, da z njim ne boš mogel.

Fizikalko ::

Tule je glede na specifiko uporabe daleč najbolj smiselno vzeti močnega atmosferskega bencinarja na plin.

Blinder ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Varčnejši postane šele na daljših relacijah, kjer poraba pade na cca. 6 l/100km.


Kaksna podkrepitev za to izjavo?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Aston_11 ::

Blinder je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Varčnejši postane šele na daljših relacijah, kjer poraba pade na cca. 6 l/100km.


Kaksna podkrepitev za to izjavo?
Ta izjava ni nič posebnega in je točna. Ko končaš s mestnimi pospeševanji in začneš kruzati, se poraba takoj spusti, ker so energetske potrebe vozila za vzdrževanje hitrosti manjše kot za mestna pospeševanja. Vsak z BC jem ti bo povedal isto. Po mestu med 7 in 8, ko se spraviš na AC ali regionalko, začne lezti navzdol. Moj dizel s 7 do 8 na 6 do 5, odvisno koliko daleč grem in kako ga tiščim...

Blinder ::

Ma beri kar je napisal. delal je primerjavo z benzinarji. Z mrzlimi bencinarji ko delajo na bogato zmes, ignorirajo podatke lambda sonde, drzijo minimum na 1400 rpm...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SeMiNeSanja ::

Blinder je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Varčnejši postane šele na daljših relacijah, kjer poraba pade na cca. 6 l/100km.


Kaksna podkrepitev za to izjavo?

Nisem govoril o bencinarju ampak o mojem dizlu. Imam 'potovalni računalnik', ki mi kaže povprečno porabo. Kadar grem pozno s šihta in je cesta prazna, se včasih 'igram', do koliko lahko spravim povprečno porabo dol do doma. V najbolj šparovni varianti in treh zelenih semaforjih še nisem prišel pod 7,5 l na moji 6km relaciji do doma.

Največja poraba pa je čisto na začetku, ko je motor še mrzel.

Na dolgih relacijah, ob zmerni vožnji v 6. prestavi, pa prideš nekje na povprečnih 6l.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Ja ma tle je fora v poti ki jo delas, ne v tem da je motor mrzel.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GrimReaper ::

Magic1 je izjavil:

Jah to je odvisno od voznje. 130km/h na AC bos tezko s bencinarjom prisel blizu dizlu.

Ravno na AC lahko, kje pa češ drugje. Vem, ker nimam vinjete, in se izven AC porabe ne da znižat. Mislim pa normalno vožnjo, ne cijazenje 70-80 po regionalkah.
Edino mogoče kakšna res ravna regionalka, pa da greš v zadnji prestavi tolk ko gre pri 2000 obratih, to je pa odvisno od prestavnih razmerij lahko 70 ali pa celo 100 (Opel Astra/Corsa 1.4T). Recimo Lesce-Jesenice, v kontra smer pa še kak liter manj.

M-XXXX je izjavil:

Zheegec je izjavil:

sodoben dober turbobencinar ima porabo skoraj isto, kot dizel. Z 1.4 170HP bencinarjem sem imel skoraj isto porabo, kot z 1.9 170HP dizlom.

Ah nehajte ga srat no. Bencinar ima cca 25-30% večjo porabo pa če se na glavo postavite (seveda neka normalna odstopanja) in to se ne bo spremenilo (najbrž nikoli). Dizel ima večjo energijo na liter kot bencin in to je to.

In pri povprečni vožnji ne boš z 170HP bencinarjem nikoli in nikdar viel 6L ahahha, da ne boste še sami sebi verjeli.

Da se razumemo, teli navedeni procenti so v primeru, če oba normalno voziš. Potem se pa s povečevanjem teže desne noge povečuje tudi razlika med obema.

Sam tako kot se šteje za normalno, vozim samo v dežju, danes sem imel z 1.4T 135 7,5l (ni bil nek hud dež, tako da max 100 po ravnini, držal sem pa do nekje 3000 obratov), drugače je 10-11l, teranje na polno pa 13l. Številke kar tako na prvo žogo za 1.6 dizla 120-140 bi bile v navedenih primerih 6/7/8l, tako da bolj kot avto teraš, večja je prednost dizla. Se pravi pri nekem izkoriščanju vseh razpoložljivih konj, ampak še v mejah normale (s tem mislim da uporabljaš prestave in nimaš vedno v obratih) je razlika 7 proti 11l, oz. nekje 50-60% več.

6l dobiš pa pri 1.4T 170 (glede na konje bi ustrezala edino Alfa Giulietta) samo če voziš v 6. nekje okoli 80km/h, in se nič ne ustavljaš in nazaj pospešuješ. Kot rečeno je takih cest v SLO zelo malo, pa tudi ne vem zakaj bi na tak način oviral promet. Vsak normalen človek, ki ni kupil avta preko svojih zmožnosti, vozi 100 po števcu, na AC pa 130-150.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Magic1 ::

Ma dej bit pameten, sem se v Audiu A4 1.9TDI peljal do Prage in nazaj po AC, lepo na max omejitvah in je bila poraba 4.8l na 100km. Zdaj mi pa najdi bencinca s 1800kg in tako porabo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

M-XXXX ::

6l dobiš pa pri 1.4T 170 (glede na konje bi ustrezala edino Alfa Giulietta) samo če voziš v 6. nekje okoli 80km/h, in se nič ne ustavljaš in nazaj pospešuješ. Kot rečeno je takih cest v SLO zelo malo, pa tudi ne vem zakaj bi na tak način oviral promet. Vsak normalen človek, ki ni kupil avta preko svojih zmožnosti, vozi 100 po števcu, na AC pa 130-150.

Se strinjam. Tudi v idealnih razmerah je možno imeti na bencinarju tako porabo. Ampak niti približno, na isti relaciji ne boš imel z dizlom podobno, kaj šele enako porabo kot bencinar. To je pa seveda čisti bullshit.

GrimReaper ::

Mah, še hotel sem napisat, da ne mislim ravno tega, da se približaš dizlu, ampak bolj to da s turbobencinarjem z eno normalno nešparovno vožnjo edino na AC lahko dobiš lepo porabo. Oz. bi tudi lahko rekel da se na AC lahko najbolje približaš dizlu, seveda pa si še vedno na 2-3l plusa.
Tako na blef bi rekel da bi z mojim BP prišel na 7-8l.
Res pa da z 1.6 16V ni blo dost drugače, navadno sem imel 8,5-10l, AC pri 140, tudi eno ali dve pospeševanji na max hitrost 185 pa komaj 7,4l.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Magic1 je izjavil:

Ma dej bit pameten, sem se v Audiu A4 1.9TDI peljal do Prage in nazaj po AC, lepo na max omejitvah in je bila poraba 4.8l na 100km. Zdaj mi pa najdi bencinca s 1800kg in tako porabo.

Jaz sem šel iz MB do Lnadshuta in nazaj pa tam ene 150km po regionalkah, 50km jajcanja po strogem mestnem jedru, 2 uri jajcanja na meji z nemčijo, 140/150 tut v hrib na AC
Obrati konstantno nad 3500rpm na AC v mestu seveda manj in po hribih navzdol al po vaseh, čez neke čudne alpe.
Avto ni glih aerodinamična stvarca.

Poraba pa:
TDI 1.4 - 42L - 800km (tank je 45), avto je se mi zdi letnik 2007 al 08. Tok je pa porabil zdaj oktobra.
Natankal sem ga v MB na petrolu do konca, nazaj grede pa na avstrijski meji.
Mi smo zadovoljni zaenkrat.
Moja mama pa naredi skoraj 900km z enim tankom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Ravno na AC lahko, kje pa češ drugje. Vem, ker nimam vinjete, in se izven AC porabe ne da znižat. Mislim pa normalno vožnjo, ne cijazenje 70-80 po regionalkah.

Meni pa se zdi da sem ravno na reginalkah prišparal največ z vožnjo 100kmh, ker ima avto samo 5 prestav.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Spajky ::

"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

njyngs ::

Izbris/edit: Slovenski forum in a nutshell - važna je samo poraba. Kaki balkan smo še vedno mi ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

stara mama ::

Sj izbira goriva je menda ja logična

krneki0001 ::

Magic1 je izjavil:

Ma dej bit pameten, sem se v Audiu A4 1.9TDI peljal do Prage in nazaj po AC, lepo na max omejitvah in je bila poraba 4.8l na 100km. Zdaj mi pa najdi bencinca s 1800kg in tako porabo.


Mercedes CLA 180 (1.6 turbo bencinar) Ljubljana Frankfurt 4.8l /100 km, vožnja pa po zgornji omejitvi, občasno tudi več skozi nemčijo.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Mercedes CLA 180 (1.6 turbo bencinar) Ljubljana Frankfurt 4.8l /100 km, vožnja pa po zgornji omejitvi, občasno tudi več skozi nemčijo.

NAJNIŽJA poraba tukaj je 6.6L. Povprečna poraba je 7.4L/100. Ali potovalni računalnik laže ali pa ti. Niti približno pa ne verjamem tej porabi!

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

krneki0001 ::

M-XXXX je izjavil:

Mercedes CLA 180 (1.6 turbo bencinar) Ljubljana Frankfurt 4.8l /100 km, vožnja pa po zgornji omejitvi, občasno tudi več skozi nemčijo.

NAJNIŽJA poraba tukaj je 6.6L. Povprečna poraba je 7.4L/100. Ali potovalni računalnik laže ali pa ti. Niti približno pa ne verjamem tej porabi!

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...


Tudi jaz tvoji porabi ne verjamem, pa se je očitno zgodila. In ja po potovalnem računalniku je taka poraba.

m0LN4r ::

6. prestava in pravilno napumpane gume I guess. V mojem primeru, če bi avto imel 6. prestavo, bi na AC tudi lahko zmanjšal še malo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

krneki0001 ::

Podatki za CLA 180:
Poraba goriva v naselju (l/100 km) 7,4
Poraba goriva zunaj naselja (l/100 km) 4,3
Kombinirana poraba goriva (l/100 km) 5,4

šesta prestava in 800km avtoceste.

M-XXXX ::

Tako pa prištej temu še cca 30% pa prideš na realno porabo. Da je bila pa dejanska poraba podobna tisti na testu, pa res ne verjamem :D

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
180 avtov, povprečna poraba 7.5L/100, najnižja poraba od vseh 5.5L/100. Stojim za svojo izjavo (posebno če je bila vožnja dejansko blizu omejitev in ne čisto jajčkanje).

In še enkrat rečem: tovarniške so pa tako ali tako nerealne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

krneki0001 ::

Sej je bilo pol litra več. 4.8 litra na 100km prevoženih, tovarniško pravi 4.3. Tankano na obvoznici in gasa do frankfurta.

Če bi imel pa CLA 180 BlueEfficiency ima pa porabe 6.8 v naselju, 4.0 izven naselja in kombinirano porabo 5 litrov.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

m0LN4r je izjavil:

6. prestava in pravilno napumpane gume I guess. V mojem primeru, če bi avto imel 6. prestavo, bi na AC tudi lahko zmanjšal še malo.
Ne vem, s 6. je treba pazljivo, BC dostikrat pri prenizkih obratih pokaže več kot v 5. In isto pri ostalih prestavah....

m0LN4r ::

To že, samo 1.4 TDI pa 5. prestava in 140+km/h je too much za tako majhen motorček. Sej v šesto bi dal samo, ko je cesta ravna oz. nagnjena navzdol :)
M-XXXX
Večina ljudi, ne zna uporabljati prestav, ima premehke gume itd.. Doma imamo 3 avte in vsak ima povpvrečno tako, kot piše v knjigi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

stara mama ::

Dajte nehat gledat tiste številke na ekranu, pa kdaj mal poračunajte peš prosim.
Hvala!

Aston_11 ::

1000 km s 60 litri. Kar OK za passata (1.600 kg). BC pravi 5.9.
1000 km s 50 litri z golfom (1300 kg) . BC pravi 4,8 ali morda celo manj. Tudi OK. BC bi bilo treba kalibrirat, pa se mi ne da. Vmesne rezultate pa zmore samo BC.

M-XXXX ::

M-XXXX
Večina ljudi, ne zna uporabljati prestav, ima premehke gume itd.. Doma imamo 3 avte in vsak ima povpvrečno tako, kot piše v knjigi.

Belive you not, razen seveda če voziš tako, da oviraš čisto ves promet, ki obstaja skupaj s kolesarji. Prav tako sem v mojo izjavo z veseljem pripravljen vložiti par 10€, da imam prav in se ne motim.

PS: ne trdim, da se take porabe ne da doseči. Seveda da so je da. Ampak ne v normalnih pogojih z normalno vožnjo. Če pa zanemariš vožnjo na vrh prelaza, pa se potem pelješ dol, pa verjamem da imaš lahko tudi 3L porabe :D

Normni cikel merjenja porabe goriva po direktivi EU 80/1268/EWG traja 1180 sekund (približno 20 minut) in je dolg natanko 11 kilometrov, ki jih avto prevozi na merilnih valjih. Dve tretjini cikla simulirane vožnje sestavljajo štirje mestni odseki vožnje, ostalo tretjino pa vožnja po odprti cesti zunaj mesta – preskusni avto na normnem ciklu le za nekaj sekund doseže simulirano hitrost 120 km/h, sicer je počasnejši. Voznik (ali bolje: tehnik), ki sedi v avtu, sledi navodilom na računalniškem ekranu; trenutki prestavljanja so vnaprej določeni, voznik dodaja plin in prestavlja po navodilih, avto ima izklopljeno klimatsko napravo, določeni sta temperatura okolice in vlažnost zraka (temperatura v laboratoriju mora biti med 20 in 30 stopinjami Celzija), preskusni avto pa mora imeti najmanj 3000 prevoženih kilometrov. Med testnim ciklom naprava meri izpust CO2, iz dobljenih rezultatov pa se nato izračuna poraba goriva za posamezne normne cikle (vožnja zunaj mesta, vožnja po mestu, skupna poraba).

Povsem jasno je, da tako zasnovan test nima nobene povezave z resničnim življenjem oziroma z vožnjo avtomobila na cesti. Tudi ob izjemnem trudu namreč voznik le težko pospešuje tako nežno in tako kratek čas, ne da bi predstavljal oviro v prometu. Že zasnova testa torej ni realna, avtomobilski izdelovalci pa z nekaj prijemi dosežejo še boljše – in še bolj nerealne rezultate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

FiReFTW ::

Malo ga serjete v tej temi, človek je rekel da redno dela dolge relacije vi pa o tem kako bo dpf trpel, pa kaj mislite da je dizel iz papirja? Že 2 krat na teden dolga vožnja je dovolj, tako se tudi priporoča iz strani ljudi kateri so v tem in se na to spoznajo. Poznam ogromno ljudi ki ima dizle in delajo kratke relacije konstantno, na dolge pa grejo redko, lahko ugibate koliko jih ima probleme z dpf, tako da ne strašite človeka ker ni tako ekstremno ko se tukaj govori. Pa tudi glede puščanja dizla v prostem teku predno ga ugasneš je izjemno pretiravano od enih ljudi in sploh ni potrebno razen če je bil res turiran ali pa direkt iz avtoceste do štop v par sekundah.

m0LN4r ::

@FiReFTW
Tako je. Moja mama se vozi že 7/8 let na šiht z TDIjem na relaciji 7km v eno smer, lagano vsak delovnik.
1x na mesec pa 30km (ena smer za šoping)
Avto je redkokdaj segret, pa zaenkrat še ni enga problema ni blo z avtom.
Spomladi bo velik servis, tko da še ene 10 let bo moral to zdržat.

stara mama je izjavil:

Dajte nehat gledat tiste številke na ekranu, pa kdaj mal poračunajte peš prosim.
Hvala!

Sej smo napisal.

Poraba pa:
TDI 1.4 - 42L - 800km (tank je 45), avto je se mi zdi letnik 2007 al 08. Tok je pa porabil zdaj oktobra.
Natankal sem ga v MB na petrolu do konca, nazaj grede pa na avstrijski meji.
Mi smo zadovoljni zaenkrat. Moja mama pa naredi skoraj 900km z enim tankom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Ja tako kot tist, ki je napisal, da že 12 let in nobenga problema - seveda, če nima sploh dpf filtra, 7-8 let star TDI ga sicer morda že ima, ampak kot vidimo, pri VW-ju itak večinoma ne dela.

Spajky ::

Kdaj bodo pa mini 25km/h skuterje začeli delat na dizel (da bomo tankali not fritezno olje) ? :O
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

hojnikb ::

nikol. Iz 50cc dizla neboš sprabu neke uporabne moči
#brezpodpisa

krneki0001 ::

hojnikb je izjavil:

nikol. Iz 50cc dizla neboš sprabu neke uporabne moči

Hmm, daihatsu 660ccm dizel (celo dvotaktni) daje ven 78 konjev. Če bi jih 66ccm dal 7 ven, bi bilo to že preveč za tak motor.

Dejan_007 ::

Kje so časi Tomosa, ko si dobil iz 50ccm 14 do 18KM :)

Pa kakšni dizli, fuj.

krneki0001 ::

Dejan_007 je izjavil:

Kje so časi Tomosa, ko si dobil iz 50ccm 14 do 18KM :)

Pa kakšni dizli, fuj.


automatik je imel 2KM, apn in ATX 4KM, CTX pa 8KM. Kje si ti 18KM na taki mašini videl, pa ne vem. Mogoče, če si mislil eletroniko, samo tisto je bil pa 90ccm.
Najmočnejši tomosov motor je bil na seniorju, ki je bil kros motor z mašino od elektronika, malo manjši je bil junior, ravno tako kros, ki je imel pa 49ccm.

Smo dajal od kosilnce frgazer pa L bate na automatika, ampak noben ni imel preko 8KM.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

18KM so imele verjetno kake GP varjante...

DM GP (1980; verzija 4)

Št. izdelanih vozil: izpopolnjen predhodnik
Max hitrost: >158 km/h
Št. prestav: 6
Moč motorja: 13,2 (18) KM @ 16000 /min-1
Skupna teža: cca. 55kg
Dosežki: državno prvenstvo (1.), evropsko prvenstvo (1.)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624103311 (82626) gddr85
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162179 (42643) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525780 (21582) krneki0001
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15030775 (26375) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743185595 (150608) Spajky

Več podobnih tem