Forum » Na cesti » Hrvaske avtoceste
Hrvaske avtoceste
tx-z ::
Ne vem če je že kdo napisu, ampak a je sploh bla fora da nardijo tako avtocesto, k ni zavarovana proti vetru na res najbl vetrovnm področju hrvaške...in pol jo vsakih par dni zaprejo un oddelek za enim tunelom..in morš it po stari cesti?
tx-z
barbarpapa1 ::
Primož
V primeru podelitve koncesije se mora država v pogodbi zaščititi tudi s kakšnimi klavzulami, ki v "takšnih" primerih (kot jih omenja Primož) omogočajo odstop od pogodbe (seveda je potrebno koncesionarju plačati preostnek vložka + še kaj). Vsaka AC potrebuje v zaledju mrežo regionalnih cest (ta pri nas že obstaja) za pokrivanje potreb lokalnega prebivalstva ter za omogočanje obvozov v primeru izrednih razmer na AC.
Zanima me tudi, kateri so takšni "strateški" objekti na našem ozemlju, ki jih povezuje ali jih bo povezovala takšna AC, ter nobena druga povezava. Mislim, da jih ni. V našem primeru je strateškega pomena edino to, da kot tranzitna država, ves tranzitnin promet čimprej spravimo čez naše ozemlje. Fino je, da bi pri tem zaslužili s tem prometom toliko, da bi vzdrževali obstoječe AC, pa še kaj imeli za naložbe. Če pa nimamo denarja za naložbe, potem se je potrebno zateči k koncesijam.
Pa da Vam ne bi strateških cest zapirali...
LP
Jože
V primeru podelitve koncesije se mora država v pogodbi zaščititi tudi s kakšnimi klavzulami, ki v "takšnih" primerih (kot jih omenja Primož) omogočajo odstop od pogodbe (seveda je potrebno koncesionarju plačati preostnek vložka + še kaj). Vsaka AC potrebuje v zaledju mrežo regionalnih cest (ta pri nas že obstaja) za pokrivanje potreb lokalnega prebivalstva ter za omogočanje obvozov v primeru izrednih razmer na AC.
Zanima me tudi, kateri so takšni "strateški" objekti na našem ozemlju, ki jih povezuje ali jih bo povezovala takšna AC, ter nobena druga povezava. Mislim, da jih ni. V našem primeru je strateškega pomena edino to, da kot tranzitna država, ves tranzitnin promet čimprej spravimo čez naše ozemlje. Fino je, da bi pri tem zaslužili s tem prometom toliko, da bi vzdrževali obstoječe AC, pa še kaj imeli za naložbe. Če pa nimamo denarja za naložbe, potem se je potrebno zateči k koncesijam.
Pa da Vam ne bi strateških cest zapirali...
LP
Jože
Thomas ::
So ljudje, ki povedo celo bolje, kot bi jest.
Jožetu pa želim uspešen delovni teden.
Jožetu pa želim uspešen delovni teden.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Tear_DR0P ::
poleg vsega tega, pa imajo hrvaške avtoceste dost dober speljano traso, razn enga neumnega križanja pri bosiljevem, med tem ko so naše bedne. pri razdrtem je tak hrib, da kadar je sneg tovornjaki gor ne speljejo, pri trojanah so šli vrtat tunel za nevem več točno kaj, namesto da bi ga nižje v bregu zgradil (pa ne mi zdej kak strošek bi bil še en dodaten km ceste), pa še bi se našla kakšna pomankljivost naših avtocest v primerjavi z njihovimi. je pa res da hrvati bojo vse kar majo počas prodal in oddal v najem, pol bojo pa tko ko španci jamral, da majo celo obalo tujci - v španskem primeru nemci
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Hypno ::
Bass0,
ne nakladaj mi o Pediatrični " še vedno le na papirju". Tukaj brundajo od jutra do sutra hruške z betonom pa kokr vidim z okna so na 4. etaži.
Razen, če imaš v mislih kakšno drugo Pediatrično kliniko.
P.S. Pa da se mi ne bi zapiknu v kako nakladanje o tem kok cajta so rabl za to. Moj komentar leti na tvoje "poznavanje" trenutnega stanja projekta.
ne nakladaj mi o Pediatrični " še vedno le na papirju". Tukaj brundajo od jutra do sutra hruške z betonom pa kokr vidim z okna so na 4. etaži.
Razen, če imaš v mislih kakšno drugo Pediatrično kliniko.
P.S. Pa da se mi ne bi zapiknu v kako nakladanje o tem kok cajta so rabl za to. Moj komentar leti na tvoje "poznavanje" trenutnega stanja projekta.
Great are mysteries of the mind ...
gfighter ::
Glede Trojan: obstajajo govorice, da je trasa tunela takšna kot je prav zaradi intervencije nekega vplivnega posameznika (ne bom rekel koga, saj so to konec koncev le nedokazane govorice), je pa to, če je seveda res, vplivalo na podražitev tunela, saj se je izkazalo, da bi bila druga varianta geološko (in posledično cenovno) bistveno bolj ugodna. To vem, ker živim dokaj blizu. Pač, ljudje smo egoisti in gledamo na svoj dobiček, kar je seveda lepo in prav, ampak za skupno dobro pa v tem primeru to ni ravno najbolje.
Zaradi takšnih primerov rajši vidim, da za takšne projekte skrbi koncesionar, kot pa neposredno država prek nadzornih svetov in uprav v družbah. Koncesionarja bo pač zanimal le in zgolj njegov dobiček, državno podjetje pa še marsikaj drugega zraven (učinkovitost pa pač ne prav preveč). Seveda pa so pogoj za to, da kakovost AC ne trpi na račun cene, sposobni državni pogajalci in dober nadzor izvajanih del. Ampak tu naj se vloga države konča. Če pa kdo meni da je z državnimi monopoli vse v redu, naj pa zraven še na glas pove, da naj tudi Telekom ostane kar državni...
Zaradi takšnih primerov rajši vidim, da za takšne projekte skrbi koncesionar, kot pa neposredno država prek nadzornih svetov in uprav v družbah. Koncesionarja bo pač zanimal le in zgolj njegov dobiček, državno podjetje pa še marsikaj drugega zraven (učinkovitost pa pač ne prav preveč). Seveda pa so pogoj za to, da kakovost AC ne trpi na račun cene, sposobni državni pogajalci in dober nadzor izvajanih del. Ampak tu naj se vloga države konča. Če pa kdo meni da je z državnimi monopoli vse v redu, naj pa zraven še na glas pove, da naj tudi Telekom ostane kar državni...
borchi ::
Če pa nimamo denarja za naložbe, potem se je potrebno zateči k koncesijam.
itak!
to je naredla hrvaška. očitno so imeli na izbiro al se grejo BOT al pa njihova duhovščina pojača pritisk na "unga tam zgor", da končno vrže asfalt na njihovo kamenje. slovenija je mela pač še eno možnost (da sfinancira sama).
kk že gre un star menedžerski pregovor (izgovor), tut če se narobe odločiš je bolš kot da se ne odločiš. in slovenija se je odločla, da nardi ceste sama. logika zadej je verjetno taka, da ti bo nekdo zgradil cesto samo, če bo pričakoval, da bo mel od tega profit. slovenija je mislila, da bo DARS mel nekoč od tega profit.
DARS pa profit od avtocest!!?? najverjetneje se mi je zmešalo! ja, baje je treba upoštevat celten profit, ki ga bo mela slovenija s tem. zato pa so te Public Private Partnership zadeve ZELO komplicirane in zahtevne. ni fajn, da bi takim PPP dajali a priori prednost. sploh pa ni fajn, če je to edina izbira. slovenija bi potemtakem verjetno lahko izpogajala bistveno boljšo pogodbo kot hrvaška. pa se vseeno ni odločla za to možnost?! zakaj? upam, da zato, ker verjamemo, da bo tako bolš za slovenijo.
predlagam, da namest američanov slovenci zgradijo avtoceste srbiji, makedoniji in albaniji. umes kupimo še kak njihov telekom in par farmacevtskih tovarn. če se pokaže, da tega ne zmoremo, pa pač gremo vsi skup gledat kk pr nas krompir raste. škropivo pa kupimo od američanov. jeba bo edino, če se pokaže, da je v sloveniji krompir relativno bolj droben, kot pa so drobni možgani v glavah darsovcev (v primerjavi z ameriškimi).
l'jga
borchi ::
obstajajo govorice, da je trasa tunela takšna kot je prav zaradi intervencije nekega vplivnega posameznika (ne bom rekel koga, saj so to konec koncev le nedokazane govorice)
obstajajo (nepreverjene) govorice, da je hrvaška avtocesta od ku***. a je kj resnice na tem? sam prašam?
l'jga
Primoz ::
barbapapa: te klavzule so pa res ql ;)) Samo problem je, da večina takih pogodb vključuje klavzule, s katerimi se država odpove določenim imunitetam in pristane na sodno pristojnost kakšne "čudne države" (ponavadi države iz katere izhaja "koncesionar"). Če koga zanima, kako to izgleda v praksi, naj si ogleda pogodbo o prodaji NLB (in dele o "kraljevini Nizozemski").
Takrat ko rabiš ceste (železnice) tako močno, da bi jih kar vzel (in plačal razliko v vložku), ponavadi nimaš od kje vzet denarja za povrnitev vložka. In tako spet pridemo do banana države. Ali pa do nasilnih nacionalizacij (ane Thomas), kar je še bistveno slabše.
Kar se pa slovenskih strateških objektov tiče ... malo si poglejte od česa živi hrvaška država in potem naj kdo reče, da ne bi bila zapora cest / mejnih prehodov do njih v začetku turistične sezone enaka vojni napovedi.
dodatek: barbapapa praviš, da mora obstajati zaledje regionalnih cest ... če se boš potrudil in si našel kakšen osnutek pogodbe o koncesijah, boš videl, da "običajno" (beri vedno) vključujejo kakšen odstavek o tem, da se bo vzporedne povezave malo manj vzdrževalo, zato da se bo kdo vozil po AC.
In b) če so podjetja kot je bechtel, taka super odločna rešitev, zakaj jim enostavno ne damo koncesije za VSE ceste na nekem področju (in potem uvedemo kakšno gps cestninjenje) ... jaz bi takoj vzel koncesijo za ljubljanske ceste ;)) Pa vsi samo nekaj o avtocestat tupite. Večina cest v mestih bi bila bistveno bolj dobičkonosna kot pa neke avtoceste.
Še c) kolikor vsi pizdimo čez DARS, je treba tudi vedeti, da nekaterih avtocest ni zato, ker obstaja politični interes, da jih še ni (in ne zato, ker ne bi bilo keša). Samo poglejte si zajebavanje hrvatov s temi avtocestami in stičnimi točkami (tragikomedije v stilu ... mejo 50 metrov bolj na jug, ali pa dobite avtocesto 15 metrov nad vašim nivojem)
Takrat ko rabiš ceste (železnice) tako močno, da bi jih kar vzel (in plačal razliko v vložku), ponavadi nimaš od kje vzet denarja za povrnitev vložka. In tako spet pridemo do banana države. Ali pa do nasilnih nacionalizacij (ane Thomas), kar je še bistveno slabše.
Kar se pa slovenskih strateških objektov tiče ... malo si poglejte od česa živi hrvaška država in potem naj kdo reče, da ne bi bila zapora cest / mejnih prehodov do njih v začetku turistične sezone enaka vojni napovedi.
dodatek: barbapapa praviš, da mora obstajati zaledje regionalnih cest ... če se boš potrudil in si našel kakšen osnutek pogodbe o koncesijah, boš videl, da "običajno" (beri vedno) vključujejo kakšen odstavek o tem, da se bo vzporedne povezave malo manj vzdrževalo, zato da se bo kdo vozil po AC.
In b) če so podjetja kot je bechtel, taka super odločna rešitev, zakaj jim enostavno ne damo koncesije za VSE ceste na nekem področju (in potem uvedemo kakšno gps cestninjenje) ... jaz bi takoj vzel koncesijo za ljubljanske ceste ;)) Pa vsi samo nekaj o avtocestat tupite. Večina cest v mestih bi bila bistveno bolj dobičkonosna kot pa neke avtoceste.
Še c) kolikor vsi pizdimo čez DARS, je treba tudi vedeti, da nekaterih avtocest ni zato, ker obstaja politični interes, da jih še ni (in ne zato, ker ne bi bilo keša). Samo poglejte si zajebavanje hrvatov s temi avtocestami in stičnimi točkami (tragikomedije v stilu ... mejo 50 metrov bolj na jug, ali pa dobite avtocesto 15 metrov nad vašim nivojem)
There can be no real freedom without the freedom to fail.
Luka Percic ::
"olikor vsi pizdimo čez DARS, je treba tudi vedeti, da nekaterih avtocest ni zato, ker obstaja politični interes, da jih še ni"
To meni ni jasno. Kakšna politični interes? Nesposobnost + trdoglavost, to so vzroki za počasnost!
To meni ni jasno. Kakšna politični interes? Nesposobnost + trdoglavost, to so vzroki za počasnost!
Primoz ::
Luka Veliki: bolj mafija kot pa nesposobnost Slovenski gradbeniki so izjemo nadarjeni za sprožanje plazov katerih sanacijo je potem potrebno plačat da ne bom samo nakladal.
There can be no real freedom without the freedom to fail.
Bass0 ::
Hypno, opravičujem se. V Ljubljani nisem bil že dolgo. Spomnem pa se, da so postavili temeljni kamen 1998., ko sem začel študirati, in da se potem doooolgo ni nič zgodilo in da so bili hudi komentarji na to. Sedaj sem, ker pač nisem v LJ, na internetu iskal novo pediatrično kliniko in je nisem našel... nisem pa pomislil, da bi se pozanimal, ali je v gradnji.
Vsekakor so mnogi otroci postali že odrasli, preden so dočakali novo kliniko.
Drugič pa se bom najprej prepričal in nato pisal.
Vsekakor so mnogi otroci postali že odrasli, preden so dočakali novo kliniko.
Drugič pa se bom najprej prepričal in nato pisal.
Utk ::
Mislite da bi se leta 93 v Sloveniji, takšni državi kot je bla takrat, z vojno izza meje, pol sveta je mislilo da je še pri nas vojna, z gospodarstvom v razsulu, našel nekdo ki nam bi zgradil avtoceste pod vsaj prbližno dobrimi pogoji? Jaz dvomim. Hrvaška je zdej nekaj drugega...vsakemu je jasno da bo šlo par milijonov tujcev vsako leto po njih, samo zaradi Hrvatov jih ne bi nihče gradil, še sami Hrvati ne.
jRk0 ::
mb-gruskovje bi res nujno potrebovalo avtocesto, zivim tam blizu in sem se vsak dan vozil po tej cesti in ne samo, da je ob nedeljah, praznikih, poleti, pozimi (smucarija) veliko prevec avtov, kaj sele tovornjakov cez teden, je ta cesta zraven se svinjsko nevarna...nemalokrat se mi je ze zgodilo da sem se vozil po bankini, da lahko zdaj se to sploh pisem, da ne recem koliko ljudi je tam ze umrlo.
in res je neverjetno kako hitro so nastale avtoceste cez skoraj celotno hrvasko. pa ne mi rect da je tako zelo lahko zgradit dva 5 in pol kilometrska tunela, da malih niti ne omenjam. saj se vsi spomnimo kako smo se pred tremi (?) leti vozili do splita...kako smo se pa pred tremi do ljubljane? oz. kako smo se pred 10 iz maribora v podlehnik? =)
in res je neverjetno kako hitro so nastale avtoceste cez skoraj celotno hrvasko. pa ne mi rect da je tako zelo lahko zgradit dva 5 in pol kilometrska tunela, da malih niti ne omenjam. saj se vsi spomnimo kako smo se pred tremi (?) leti vozili do splita...kako smo se pa pred tremi do ljubljane? oz. kako smo se pred 10 iz maribora v podlehnik? =)
You fuck up once, you loose two teeth.
BigWhale ::
No, nevem ce nucamo avtocesto ampak trasa Sentilj-Gruskovje mora biti speljana mimo mest...
Ker letos je bila prakticno neprekinjena kolona od Sentilja pa do Gruskovja :P
Ker letos je bila prakticno neprekinjena kolona od Sentilja pa do Gruskovja :P
aljazh ::
Obstaja pa tudi makroekonomska razlaga, zakaj se je slovenija sama lotila gradnje avtocest.
S tem, ko se je Slovenija sama lotila gradnje avtocest, se je v velikem številu gospodarskih panog povečala gospodarska aktivnost, kar je povečalo slovenski GDP. Poleg tega se je s tem reševal problem brezposelnosti in makroekonomske depresije nasploh v letih po osamosvojitvi.
Če bi avtoceste gradili tujci, bi se že tako velik primanjkljaj v menjavi s tujino (po osamosvojitvi je bil ta velik zaradi izgube trgov EX Yu, kamor so slovenska podjetja največ izvažala) še povečal. To bi potegnilo za sabo probleme tudi na monetarnem področju makroekonomije.
Če koga zanima več o tem, kako naj država spodbuja gospodarsko rast, ko le-te ni oz. vlada na makroekonomskem področju depresija, naj prebere kaj od Keynesa. Veliko o tem (tudi to, zakaj je bila "domača" gradnja avtocest modra odločitev) je pisal tudi Mencinger.
S tem, ko se je Slovenija sama lotila gradnje avtocest, se je v velikem številu gospodarskih panog povečala gospodarska aktivnost, kar je povečalo slovenski GDP. Poleg tega se je s tem reševal problem brezposelnosti in makroekonomske depresije nasploh v letih po osamosvojitvi.
Če bi avtoceste gradili tujci, bi se že tako velik primanjkljaj v menjavi s tujino (po osamosvojitvi je bil ta velik zaradi izgube trgov EX Yu, kamor so slovenska podjetja največ izvažala) še povečal. To bi potegnilo za sabo probleme tudi na monetarnem področju makroekonomije.
Če koga zanima več o tem, kako naj država spodbuja gospodarsko rast, ko le-te ni oz. vlada na makroekonomskem področju depresija, naj prebere kaj od Keynesa. Veliko o tem (tudi to, zakaj je bila "domača" gradnja avtocest modra odločitev) je pisal tudi Mencinger.
_marko ::
Prvi plan AC na slovenskem je, da se povežeje vse regije. Kasneje pride na vrsto MB-Gruškovje.
So se baje hrvati že bunli glede tega, nakar je EU komisja ugotovila, da mora Slovenija prvo povezati vse regije. Torej AC do Lendave in še morda kam.
So se baje hrvati že bunli glede tega, nakar je EU komisja ugotovila, da mora Slovenija prvo povezati vse regije. Torej AC do Lendave in še morda kam.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
Luka Percic ::
aljazh; kaj pa nam zdaj preprečuje uporabo podobnih (boljših po možnosti) metod kot Hrvaška?
aljazh ::
@Luka Veliki
Za sedaj nevem, ker nisem bral nobene makroekonomske študije na to temo za sedanji čas. Kar sem napisal v prejšnji objavi, velja za leta po osamosvojitvi, ko se je odločalo o tem, na kakšen način naj se gre v gradnjo avtocest.
Edit: typo
Za sedaj nevem, ker nisem bral nobene makroekonomske študije na to temo za sedanji čas. Kar sem napisal v prejšnji objavi, velja za leta po osamosvojitvi, ko se je odločalo o tem, na kakšen način naj se gre v gradnjo avtocest.
Edit: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aljazh ()
barbarpapa1 ::
Zdravo
Primož, v mojem prispevku trdim, da zaledno mrežje regionalnih cest že obstaja (Vse točke, ki jih želimo povezati z AC, so že povezane z regionalnimi cestami) in kot take niso stvar koncesije, temveč bomo za njih morali poskrbeti sami. Koncesionar naj si izvoli zgraditi samo priključke, ki bodo povezovali AC z obstoječimi regionalnimi cestami. To mu je tudi v interesu, saj ima željo speljati nekaj lokalnega prometa na svojo AC, pa tudi nekaj "tujega" prometa ima cilj na našem ozemlju.
Položaj s slabše vzdrževanimi regionalnimi cestami imamo že sedaj. Lahko debatiramo, ali je zaradi tega na AC kaj več prometa ali ne, za uporabnike regionalnih cest pa so moteči predvsem tovornjakari, ki "šparajo" in obvozijo cestninske postaje (primer na štajerskem je Vransko in pa Slovenska Bistrica ter Pesnica). Iz tega sledi, da tudi koncesionar nima 100% garancije, da zdaj bo pa ves promet šel po njegovi AC po njegovi ceni.
Iz tvojega pisanja sklepam, da imaš bistveno več informacij o tovrstnih koncesijskih pogodbah, zato te prosim, da podaš kakšen link na kakšno tovrstno pogodbo ali osnutek. Stvar zna biti tako zanimiva, da bi (ali celo bo) iz tega nastala ločena tema.
Strinjam se z izjavo, da je ob startu avtocestnega programa, le-ta oživil slovensko gradbeno branžo, vendar moramo vedeti, da izvajalci na AC niso bila samo slovenska podjetja. Od resnega koncesionarja lahko pričakujemo, da bo poskusil delati s čim nižjimi stroški, in bo temu ustrezno zbiral ponudbe. Pričakujem, da bodo slovenska gradbena podjetja cenejša od zahodnih ob primerljivi kvaliteti, torej bo nekaj dela tudi za naše...
Zanima me, s katerimi argumenti je evropska komisija najprej predlagala povezavo vseh regij. bi bilo zanimivo dobiti kak link na to temo. Iz evropskega zornega kota je namreč mreža AC v Sloveniji brez povezave na ustrezne AC sisteme naših sosed povsem nezanimiv, saj ne doprinese veliko k lažjemu pretoku blaga.
Iz tega sledi, da dajmo sami financirati tiste ceste, ki služijo povezovanju naših regij (to sem v mojem prejšnjem prispevku označil kot "politične ceste"), tiste, ki pa ne služijo temu cilju, pa predajmo koncesionarjem (ampak hudiča, take pa znajo prinesti lepe finančne učinke, npr. Šentilj-Gruškovje). Po tej logiki bi že veselo morali graditi povezavo od Maribora do Lendave, saj je Prekmurje še slabše povezano s Slovenijo, kot Koroška, pa še tovorni promet na tej relaciji je velik.
No, se mi zdi, da smo zašli precej OT, tema si nareč hrvaške AC. Bi mogoče odprli temo o slovenskem AC programu?
Pa čim manj lukenj pod kolesi Vam želim....
LP
Jože
Primož, v mojem prispevku trdim, da zaledno mrežje regionalnih cest že obstaja (Vse točke, ki jih želimo povezati z AC, so že povezane z regionalnimi cestami) in kot take niso stvar koncesije, temveč bomo za njih morali poskrbeti sami. Koncesionar naj si izvoli zgraditi samo priključke, ki bodo povezovali AC z obstoječimi regionalnimi cestami. To mu je tudi v interesu, saj ima željo speljati nekaj lokalnega prometa na svojo AC, pa tudi nekaj "tujega" prometa ima cilj na našem ozemlju.
Položaj s slabše vzdrževanimi regionalnimi cestami imamo že sedaj. Lahko debatiramo, ali je zaradi tega na AC kaj več prometa ali ne, za uporabnike regionalnih cest pa so moteči predvsem tovornjakari, ki "šparajo" in obvozijo cestninske postaje (primer na štajerskem je Vransko in pa Slovenska Bistrica ter Pesnica). Iz tega sledi, da tudi koncesionar nima 100% garancije, da zdaj bo pa ves promet šel po njegovi AC po njegovi ceni.
Iz tvojega pisanja sklepam, da imaš bistveno več informacij o tovrstnih koncesijskih pogodbah, zato te prosim, da podaš kakšen link na kakšno tovrstno pogodbo ali osnutek. Stvar zna biti tako zanimiva, da bi (ali celo bo) iz tega nastala ločena tema.
Strinjam se z izjavo, da je ob startu avtocestnega programa, le-ta oživil slovensko gradbeno branžo, vendar moramo vedeti, da izvajalci na AC niso bila samo slovenska podjetja. Od resnega koncesionarja lahko pričakujemo, da bo poskusil delati s čim nižjimi stroški, in bo temu ustrezno zbiral ponudbe. Pričakujem, da bodo slovenska gradbena podjetja cenejša od zahodnih ob primerljivi kvaliteti, torej bo nekaj dela tudi za naše...
Zanima me, s katerimi argumenti je evropska komisija najprej predlagala povezavo vseh regij. bi bilo zanimivo dobiti kak link na to temo. Iz evropskega zornega kota je namreč mreža AC v Sloveniji brez povezave na ustrezne AC sisteme naših sosed povsem nezanimiv, saj ne doprinese veliko k lažjemu pretoku blaga.
Iz tega sledi, da dajmo sami financirati tiste ceste, ki služijo povezovanju naših regij (to sem v mojem prejšnjem prispevku označil kot "politične ceste"), tiste, ki pa ne služijo temu cilju, pa predajmo koncesionarjem (ampak hudiča, take pa znajo prinesti lepe finančne učinke, npr. Šentilj-Gruškovje). Po tej logiki bi že veselo morali graditi povezavo od Maribora do Lendave, saj je Prekmurje še slabše povezano s Slovenijo, kot Koroška, pa še tovorni promet na tej relaciji je velik.
No, se mi zdi, da smo zašli precej OT, tema si nareč hrvaške AC. Bi mogoče odprli temo o slovenskem AC programu?
Pa čim manj lukenj pod kolesi Vam želim....
LP
Jože
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 53840 (46415) | jalovec09 |
» | Vinjeta - jo že imate? (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 58294 (28296) | Mare2 |
» | Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 38930 (24838) | moowy123 |
» | Trenja: Cestnina na SLO avtocestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 14529 (10356) | Pyr0Beast |
» | AvtocesteOddelek: Na cesti | 1800 (1581) | upirna |