Forum » Loža » Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?
Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?
Bellzmet ::
Aloha!
No verjetno ste že slišali, da je možno, da bodo tudi v Sloveniji uvedli vinjete za plačevanje avtocest.
Pa me zanima naslednje. Sedaj od Ljubljane do Vrhnike plačam 0,3 EUR oz 0,6 EUR v obe smeri.
Sedaj bom pa moral, ko grem na Vrhniko kupiti vinjeto (dnevna naj bi stala 11 EUR), se pravi, da bom plačal 11 EUR do Vrhnike in nazaj!?
In kako je takšen sistem lahko fer. Npr. nekdo drug bo šel pa iz Murske Sobote na morje in nazaj, pa bo plačal isto kot jaz!? WTF!
No verjetno ste že slišali, da je možno, da bodo tudi v Sloveniji uvedli vinjete za plačevanje avtocest.
Pa me zanima naslednje. Sedaj od Ljubljane do Vrhnike plačam 0,3 EUR oz 0,6 EUR v obe smeri.
Sedaj bom pa moral, ko grem na Vrhniko kupiti vinjeto (dnevna naj bi stala 11 EUR), se pravi, da bom plačal 11 EUR do Vrhnike in nazaj!?
In kako je takšen sistem lahko fer. Npr. nekdo drug bo šel pa iz Murske Sobote na morje in nazaj, pa bo plačal isto kot jaz!? WTF!
Tody ::
In kje si ti te podatke dobil ?
To preprosto ni mogoče, ker noben cepec ne bo dal 11 eur za tako pot. Če je do morja 4.
Oz povedano drugače, če bodo dal tako ceno se bo ves promet preusmeril na regionalne ceste in bodo spet zastoji itd itd...
Cena Vrhnika - Ljubljana je zato toliko ugodna (do Logatca je dosti višja glede na km) zaradi tega ker toliko folka hodi v službo v lj in so zabasal semaforje (oz takrat jih še ni bilo) na Brezovci in Dolgem mostu...
To preprosto ni mogoče, ker noben cepec ne bo dal 11 eur za tako pot. Če je do morja 4.
Oz povedano drugače, če bodo dal tako ceno se bo ves promet preusmeril na regionalne ceste in bodo spet zastoji itd itd...
Cena Vrhnika - Ljubljana je zato toliko ugodna (do Logatca je dosti višja glede na km) zaradi tega ker toliko folka hodi v službo v lj in so zabasal semaforje (oz takrat jih še ni bilo) na Brezovci in Dolgem mostu...
kopernik ::
In kako je takšen sistem lahko fer.
En tolk kot je fer gorenjski ali dolenjski krak, ki nista zaprta sistema cestninjenja in se lahko izogibaš plačilu. Ali pa 40km LJ obvoznice. Z vinjeto bi pokrili celotno avtocesto in dars bi se izognil stroškom s tistimi cestninskimi gajbicami vsakih x kilometrov. Podobno kot v Avstriji ali Švici ... mislim, da bi ljudje raje kupovali vinjete za daljša obdobja, mesec ali leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
Keyser Soze ::
Jah, pač ob registraciji bi poleg cestnine vštel še letno vinjeto. In to je to. Samo vseeno mi ni glih všeč še en dodaten strošek k avtu. Pomoje bom kar prodal to kripo, pa si bicikl kupil. Preveč stroškov.
OM, F, G!
Bellzmet ::
Kaj pa jaz, ko se ne peljem vsak dan po avtocesti? Bom potem za na morje oz. enodnevne "izlete" na Vrhinko ali če grem po krofe na Trojane plačeval za celodnevno vinjeto? Itak, da potem ne bom šel po avtocesti. Kar je v nasprotju z vso logiko.
Bellzmet ::
11 EUR je maksimum za dnevno vinjeto po predpisu EU. No tudi če to pomeni, da bo pri nas, ne vem, 6 EUR, je v primerjavi s sedaj (npr. Lj>Vrhinka) ogromno povečanje.
opeter ::
To je čisto normalno. Recimo na Madžarskem za osebne avte sploh ne moreš kupit dnevno vinjeto. Za štiridnevno plačaš:
- 1.170 forintov za obdboje 01.01.2008. – 04.30.2008.
- 1.530 forintov za obdboje 05.01.2008. – 09.30.2008.
- 1,170 forintov za obdboje 01.10.2008. – 31.12.2008.
Tedenska vinjeta stane 2.550, mesečna 4.200, za obdobje enega leta pa 37.200 Ft.
Za ostale kategorije vozil pa poglejte to tabelo (kategorije D2, D3, D4).
En čas se je ljudstvo bunilo, zdaj pa ne več.
Četudi si se vozil - recimo - le enkrat do Budimpešte in nazaj, si moral kupiti/plačati vsaj štiridnevno vinjeto.
Podobna situacija bo pri nas: čisto vseeno je, če se voziš 30 km dolgo na avtocesti ali pa 400 km, plačal boš isto. Statistika pa ti bo pokazala povrečje.
Zato pa tisti, ki ne morejo izkoristit polno ceno vinjet, naj raje iščejo alternativne vrste potovanj (avtobus, vlak, po možnosti s popustom) oz. alternativne ceste; najboljše pa je, da si seveda izračunajo, kaj se jim najbolj splača.
Bellzmet, sploh pa bi lahko bil vesel, da bomo imelo dnevno vinjeto (če bodo res vinjete).
EDIT: raznorazne napakice
- 1.170 forintov za obdboje 01.01.2008. – 04.30.2008.
- 1.530 forintov za obdboje 05.01.2008. – 09.30.2008.
- 1,170 forintov za obdboje 01.10.2008. – 31.12.2008.
Tedenska vinjeta stane 2.550, mesečna 4.200, za obdobje enega leta pa 37.200 Ft.
Za ostale kategorije vozil pa poglejte to tabelo (kategorije D2, D3, D4).
En čas se je ljudstvo bunilo, zdaj pa ne več.
Četudi si se vozil - recimo - le enkrat do Budimpešte in nazaj, si moral kupiti/plačati vsaj štiridnevno vinjeto.
Podobna situacija bo pri nas: čisto vseeno je, če se voziš 30 km dolgo na avtocesti ali pa 400 km, plačal boš isto. Statistika pa ti bo pokazala povrečje.
Zato pa tisti, ki ne morejo izkoristit polno ceno vinjet, naj raje iščejo alternativne vrste potovanj (avtobus, vlak, po možnosti s popustom) oz. alternativne ceste; najboljše pa je, da si seveda izračunajo, kaj se jim najbolj splača.
Bellzmet, sploh pa bi lahko bil vesel, da bomo imelo dnevno vinjeto (če bodo res vinjete).
EDIT: raznorazne napakice
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Bellzmet ::
Men se je zdel ABC čist zakon. Se je res samo parkrat zgodilo, da se je bilo treba popolnoma ustavit, zato mene cestinske postaje sploh niso motile. Jaz bi naredil več ABC postaj pa bolj spropagiral ABC kartice pa ne bi bilo nobene gužve več na cestnini.
Se mi pa res ne zdi fer, zakaj bi jaz moral za 20km plačati isto kot nekdo za 200km?
Avtobusi do Vrhinke pa naprej na Zaplano? Me prav zanima koliko jih je v soboto oz. nedeljo...tko da...itak sploh ni opcija.
Se mi pa res ne zdi fer, zakaj bi jaz moral za 20km plačati isto kot nekdo za 200km?
Avtobusi do Vrhinke pa naprej na Zaplano? Me prav zanima koliko jih je v soboto oz. nedeljo...tko da...itak sploh ni opcija.
samomas ::
In kako je takšen sistem lahko fer. Npr. nekdo drug bo šel pa iz Murske Sobote na morje in nazaj, pa bo plačal isto kot jaz!? WTF!
bodi tudi ti fer in napiši, da ste poleg Logatčanov edini, ki imate znižano kilometrino v zaprtem sistemu. To do mene ni fer, ker če se peljem jaz na tej relaciji (mimo) plačam za ta odsek polno ceno. Cesto pa obremenjujeva oba enako.
V Švici imajo samo celoletno vinjeto in jih ne briga, ali si pri njih pol dneva ali celo leto. Je pa cena (oz. bila) 30 EUR.
bodi tudi ti fer in napiši, da ste poleg Logatčanov edini, ki imate znižano kilometrino v zaprtem sistemu. To do mene ni fer, ker če se peljem jaz na tej relaciji (mimo) plačam za ta odsek polno ceno. Cesto pa obremenjujeva oba enako.
V Švici imajo samo celoletno vinjeto in jih ne briga, ali si pri njih pol dneva ali celo leto. Je pa cena (oz. bila) 30 EUR.
Tear_DR0P ::
vinjete so kul sistem plačevanja cestnin - nisi sledljiv, nobene delovne sile ne zahtevajo, nobenega ustavljanja. res je da določeni ljudje vinjeto izkoristijo le 10% in drugi 150%, ampak mene to ne moti - pa se po avtocesti vozim 1x na 14 dni, svoj čas sem se pa vsak dan 2x
pač če boš hotel it po avtocesti, boš kupil najcenejšo možno vinjeto, če pa je ne boš izkoristil, pa pojdi po stari cesti - so stare ceste zelo lepe
pač če boš hotel it po avtocesti, boš kupil najcenejšo možno vinjeto, če pa je ne boš izkoristil, pa pojdi po stari cesti - so stare ceste zelo lepe
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
opeter ::
Se mi pa res ne zdi fer, zakaj bi jaz moral za 20km plačati isto kot nekdo za 200km
"Fer" je relativen pojem. Tudi jaz bi se lahko bunil, ker v vzhodnem koncu kokoške nimamo urejenega prevoza z avtobusi, kaj šele z vlakom (ki pa je v tem koncu že tako, ali tako znastvena fantastika). Ampak bom raje tiho. Četudi bi bil glasen, se situacija ne bi nič spremenila.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Bellzmet ::
Poleg tega bom moral vedno preden grem kupit dnevno vinjeto verjetno na Petrol jo kupit? Se pravi se bom moral še do tja vozit. Svašta! Pa komi smo se znebil tistih nalepk za na šipe bomo spet nove dobili.
SodVina ::
Torej po netu krozijo taki podatki:
Predlogi so namreč takšni:
- dnevna vinjeta za osebna in tovorna vozila!! 11€
- 10 dnevna 15€ za osebna vozila
- 60 dnevna 55€ za osebna in 186€ za tovornjake
- letna 213€ za osebna in 1253€ za tovornjake
link1 link2
Zdaj kje je folk po blogih in forumih te podatke dobil, ne vem. Ampak v koliko je to res, to ne bo tako fino in fer in oh_in_sploh, kot nekateri trdite
Precej jasno je namrec lahko tudi to, da tudi ce cene tu niso prave, bodo vinjete vseeno precej drazje kot so avstrijske
Predlogi so namreč takšni:
- dnevna vinjeta za osebna in tovorna vozila!! 11€
- 10 dnevna 15€ za osebna vozila
- 60 dnevna 55€ za osebna in 186€ za tovornjake
- letna 213€ za osebna in 1253€ za tovornjake
link1 link2
Zdaj kje je folk po blogih in forumih te podatke dobil, ne vem. Ampak v koliko je to res, to ne bo tako fino in fer in oh_in_sploh, kot nekateri trdite
Precej jasno je namrec lahko tudi to, da tudi ce cene tu niso prave, bodo vinjete vseeno precej drazje kot so avstrijske
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SodVina ()
opeter ::
Precej jasno je namrec lahko tudi to, da tudi ce cene tu niso prave, bodo vinjete vseeno precej drazje kot so avstrijske
jah, jeba, butik država = butične cene
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tody ::
Zdej če bo stvar obvezna je ena stvar, če pa stvar ne bo obvezna, so pa itak naredil pizdarijo :D Gužva bo ostala, ker cestninskih ne bodo podrl, pa jest sem si že zračunal če grem 200x na leto v lj in nazaj je to 120 eurov, pa če grem 10x na morje je to 70 eurov... Pa smo potem sicer že bliz tistih 213...
Ampak, nekdo ki se vozi iz MB v LJ je pa to pomoje dost cool
Ampak, nekdo ki se vozi iz MB v LJ je pa to pomoje dost cool
opeter ::
Če pa so tako vsevprek hvalili ABC sistem... zakaj se ne dela na tem?
Ker z nalepko pa bodo spet nekateri lepo služili: tiskarna + hologram + projekt + administracija = lepa vsota.
A ni bilo govora, da bi se okoli leta 2011 v celem EU-ju vpeljalo nek standardiziran oz. poenoten ABC sistem, neodvisno od države članice?
Skratka nek čip bi bil vgrajen v avtomobil in ta bi preverjal, kje hodiš. Nakar dobiš ček domov oz. ti že avtomatsko odtegnejo z bančenga računa.
Ker z nalepko pa bodo spet nekateri lepo služili: tiskarna + hologram + projekt + administracija = lepa vsota.
A ni bilo govora, da bi se okoli leta 2011 v celem EU-ju vpeljalo nek standardiziran oz. poenoten ABC sistem, neodvisno od države članice?
Skratka nek čip bi bil vgrajen v avtomobil in ta bi preverjal, kje hodiš. Nakar dobiš ček domov oz. ti že avtomatsko odtegnejo z bančenga računa.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
AndrejS ::
Se ni nekaj naveliko govorilo o elektronskem cestninjenu.
Sicer pa so cene vinjet previsoke...
v Avstriji je 10 dnevna : 7.70 EUR
letna : 73.80 EUR
2 mesca : 22.20 EUR
Sicer pa so cene vinjet previsoke...
v Avstriji je 10 dnevna : 7.70 EUR
letna : 73.80 EUR
2 mesca : 22.20 EUR
zee ::
200 EUR je res prevelika cena, vendar je potrebno upostevati, da v Sloveniji se gradimo (in krademo zraven) avtoceste.
Letna vinjeta bi morala biti okrog 100 EUR, potem pa dol s temi tecnimi cestninami - dobro tako za nas kot za turiste.
Letna vinjeta bi morala biti okrog 100 EUR, potem pa dol s temi tecnimi cestninami - dobro tako za nas kot za turiste.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
KandazaR ::
Spet nek populizem s temi vinjetami. Dosedanji sistem je do začetka elektronskega cestninjenja čisto vredu. Glede ne fer cestninjenja na odprtih in zaprtih avtocestah, se pa morate zavedati da je bila odločitev za prehod na odprti sisitem zato, da bi avtoceste prevzele tudi vlogo obvoznice (npr. v kranju, celju, ljubljani...). Pa upam, da se zavedate kaka krivica se je zgodila dolencem in deloma tudi gorencem. Na dolenjskem se je zgradila avtocesta kar čez obstoječo magistralo in tako iz dolenske nimaš druge povezave do ljubljane (razen po kakih lokalnih cestah), na gorenjskem pa so povozili magistralo med naklom in brezjem. Na ostalih odsekih (štajerska, primorska) so obstoječe magistralke samo prekategorizirali na regionalne in jih pustili pri meru.
Tako da vinjete so zgrešen način (po mojem mnenju) cestninjenja.
Tako da vinjete so zgrešen način (po mojem mnenju) cestninjenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
kixs ::
Ce bi bila neka normalna cena celoletne vinjete, bi bilo cisto cool...
Ce bo cena nad 100€, potem naj si jo kar nekam vtaknejo! Ceprav bi bilo ze nad 70€ skoraj prevec zame.
lp
Ce bo cena nad 100€, potem naj si jo kar nekam vtaknejo! Ceprav bi bilo ze nad 70€ skoraj prevec zame.
lp
aljazh ::
Ravno to sem se danes spraševal, kaj se bo zgodilo z npr. Dolenjci? V Ivančni Gorici ravno zato doslej niso postavili mitnice, ker tamkajšnji prebivalci nimajo druge možnosti priti domov kot po plačljivi AC (če odštejemo kozje stezice, ki niso vredne naziva cesta). IIRC jim je dalo prav celo ustavno sodišče. Kaj pa sedaj? Bodo ti ljudje morali kupiti vinjeto, če se npr. vozijo v Lj, za kar doslej niso plačevali cestnine? Enako na primer na Gorenjskem (Vodice), Domžale, ipd. Morda pa na vladi računajo, da bodo delni izpad od cestnin pokrili s tem, ko bodo ti ljudje sedaj morali kupiti vinjeto, čeprav prej cestnine niso plačevali?
SmeskoSnezak ::
Če ljudje kolikor toliko se vozijo v Avstrijo, teh cen ne bodo sprejeli al pa če vsaj vejo, kolko košta gori vinjeta, in sicer, da lahk kupiš 10dnevno vinjeto za pičlih 8 eurov. Naši ljudje, ki so si zmislili te cene, morajo enostavno bit zmešani. (ob predpostavki, da je to res)
Kdo bo te dal 11eurov za te bogo zgrajene avtoceste, ki jih flikajo kar dnevno.
Imam bolš predlog, ABC na večino špur, samo dve naj ostaneta za tiste, ki mislijo ročno plačevati. Pa imaš električno cestnino že tu. Zakaj bi spreminjali strukturo, če pa je ta super? Samo gnar bi zapravlali, lopovi.
Kdo bo te dal 11eurov za te bogo zgrajene avtoceste, ki jih flikajo kar dnevno.
Imam bolš predlog, ABC na večino špur, samo dve naj ostaneta za tiste, ki mislijo ročno plačevati. Pa imaš električno cestnino že tu. Zakaj bi spreminjali strukturo, če pa je ta super? Samo gnar bi zapravlali, lopovi.
@ Pusti soncu v srce... @
WarpedGone ::
Se mi pa res ne zdi fer, zakaj bi jaz moral za 20km plačati isto kot nekdo za 200km?
Je fer da za VDSL priključek plačaš isto ne glede na to ali samo enkrat na mesec pogledaš mejl ali pa če vsak dan dol stankaš za 10DVDjev filmov?
V vsakem sistemu bodo nekateri malo bolj 'udarjeni' kot drugi. Ideal je resnično elektronsko cestninjenje vendar je realnost žal taka da v praksi ne bo zaživelo VSAJ PET let še ne.
Kaj naj naredimo v tem vmesnem obdobju? Ohranimo cestninske postaje in dodamo še par novih? Pustimo, da se jim ljudje izogibajo in dobesedno kradejo vsem davkoplačevalcem? Da še vedno povzročajo zastoje in dodatno onesnaževanje in zmanjševanje povprečne hitrosti? Dodamo več ABC stez? Še ABC za tovornjake? Le omilitev problema, še vedno je treba hitrost spustit na max 30kmh - zastoji in onesnaževanje.
Pintar trdi da je povprečna hitrost na realciji Lj - Zagreb 25 km/h zaradi vseh čakanj na cestninah in meji. Zaradi povečevanja prometa (20% letno!) se bo to še poslabšalo.
Lahko sanjamo o pravičnih rešitvah in stojimo v koloni pred cestninsko postajo ali pa sprejmemo sistem, ki ni idealen s cenovnega in pravičniškega vidka ampak super špila v praksi kar se tiče pretočnosti. Ne slišm da bi se avstrijcki kej bunili, kako da so vinjete nepravične in zahtevali cestninske postaje kjer bodo kasirali...
Edit glede 11€: to je najvišja cena dnevne vinjete, ki jo dopušča evropska direktiva. Nikjer pa ne piše, da dnevna vinjeta sploh mora obstajat. S kombiniranjem časovnih a-poenov se da marsikaj sčarat.
Najmanjša je lahko lepo tri-dnevna za kakih 33€ za tovorna vozila pa je. Folk bo pa vedno jarmal in bentil, 100% dejstvo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
krho ::
ABCje "drag". Relacija Kr.-Lj. 1x vožnja 1,6€.. če nakažeš na ABC 210€.. ti dajo še 10% dobroimetja se pravi je to 231€. Recimo 2x na dan na tej relaciji je za 72dni ..če vzamemo samo delovne dni je to 14 tedno se pravi je to za dobre 3mesece.
Torej se pri ceni letne vinjete nekaj čez 200€ le ta še kako izplača.
Torej se pri ceni letne vinjete nekaj čez 200€ le ta še kako izplača.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
*TV* ::
Vinjete bi ble kul, samo 200€ za letno je le malo bosa :)
Dvnevno vinjeto bi jaz pustil visoko z namenom, da večino prisiliš v nakup letne vinjete ter da olupiš turiste
Evo moje cene
1 dnevna 10€
1 letna 80€
Za truckerje pa nad 1000 € letna.
Dvnevno vinjeto bi jaz pustil visoko z namenom, da večino prisiliš v nakup letne vinjete ter da olupiš turiste
Evo moje cene
1 dnevna 10€
1 letna 80€
Za truckerje pa nad 1000 € letna.
Bellzmet ::
WarpedOne: ja samo jaz ko uporabljam VDSL, ne onesnažujem okolja in tudi kabli imajo neprimerno daljšo življensko dobo kot cesta.
krho: ja to je res.
Samo je pa logika popolnoma zgrešena. Ob uvedbi vinjet, bi tisti ki se največ vozijo in najbolj poškodujejo cesto in največ onesnažujejo, plačali veliko manj na prevožen km, kakor nekdo, ki se vozi samo parkrat.
krho: ja to je res.
Samo je pa logika popolnoma zgrešena. Ob uvedbi vinjet, bi tisti ki se največ vozijo in najbolj poškodujejo cesto in največ onesnažujejo, plačali veliko manj na prevožen km, kakor nekdo, ki se vozi samo parkrat.
dzinks63 ::
Če bodo vinjete, bodo približno enako poštene, če ne še malo bolj, kot je sedanji sistem. Sedaj se ogromno folka vozi zastonj. Okolica cca 20 km okoli večjih mest (Ljubljana, Celje, Maribor) in ti so sedaj priveligirani, po novem pač ne bodo več. In se sigurno sedaj nekateri bunijo, ker se ne bodo več čisto zastonj vozili po avtocestah. Sicer so pa sigurno zračunali takšno ceno vinjet, da bodo po novem pokasirali skupno več in ne manj, saj to je tudi logično, a ne.
SodVina ::
Sedaj veliko ljudi "hvata krivine" in se vozi po lokalnih vaseh in dela guzvo v idilicni pokrajini.
Ce bo cena vinjet normalna, bo takega prometa manj, ce pa bojo visoke, pa se vec. Jaz recimo bom moral kupit vinjeto, ker med ivancno gorico in LJ ni ene normalne magistralke, pravzaprav je treba it se cez eno hosto po makadamu
Ce bo cena vinjet normalna, bo takega prometa manj, ce pa bojo visoke, pa se vec. Jaz recimo bom moral kupit vinjeto, ker med ivancno gorico in LJ ni ene normalne magistralke, pravzaprav je treba it se cez eno hosto po makadamu
Apple ::
Zame so te vinjete enako kot plačevanje v zdravstveno blagajno....
Zame je enako, kot so zaradi višjih cen nafte na tržišču dvigovali cene bencinu - torej smo delno lastniki bencinarjev krili to razliko voznikom dizlov...
Jst tud ne bi hotu, da država troši moj oz. davkoplačevalski denar nekemu kvazi svetovalcu za preučevanje vpliva sončnih žarkov na rast marelic ali pa za izgradnjo nekih cest v Pomurju (ker sem npr. iz Notranjske)...
Zame je enako, kot so zaradi višjih cen nafte na tržišču dvigovali cene bencinu - torej smo delno lastniki bencinarjev krili to razliko voznikom dizlov...
Jst tud ne bi hotu, da država troši moj oz. davkoplačevalski denar nekemu kvazi svetovalcu za preučevanje vpliva sončnih žarkov na rast marelic ali pa za izgradnjo nekih cest v Pomurju (ker sem npr. iz Notranjske)...
LP, Apple
kixs ::
Dr. Palm:
Zame je enako, kot so zaradi višjih cen nafte na tržišču dvigovali cene bencinu - torej smo delno lastniki bencinarjev krili to razliko voznikom dizlov...
Dej tole malo razlozi... me res zanima kako si prisel do tega???
Apple ::
Nafta je surovina in za dizel in za bencin...
Na dizla se vozijo več ali manj vsa gospodarska vozila.
Ko se je cena nafti zvišala, smo to občutli bencinarji, dizelašem je cena goriva ostajala več ali manj nespremenjena oz. so bili skoki cen višji pri bencinu.
To si razlagam izključno iz tega razloga - višja cena dizla - višje cene vsega - inflacija.
Na dizla se vozijo več ali manj vsa gospodarska vozila.
Ko se je cena nafti zvišala, smo to občutli bencinarji, dizelašem je cena goriva ostajala več ali manj nespremenjena oz. so bili skoki cen višji pri bencinu.
To si razlagam izključno iz tega razloga - višja cena dizla - višje cene vsega - inflacija.
LP, Apple
Pyr0Beast ::
A z 'cestnim davkom' na gorivo pa nebi šlo? Se mi zdi, da bi bil to edin dober, poceni sistem, pri kateri nekateri 'junaki' nebi služili kot nori.
Skratka nek čip bi bil vgrajen v avtomobil in ta bi preverjal, kje hodiš. Nakar dobiš ček domov oz. ti že avtomatsko odtegnejo z bančenga računa.
In kako bi opazil, če bi ti nekdo zamenjal čip?
Zame je enako, kot so zaradi višjih cen nafte na tržišču dvigovali cene bencinu - torej smo delno lastniki bencinarjev krili to razliko voznikom dizlov...
... ja se mi zdi, da ste bili tako prijazni. Zdaj, ko so cene ranga 5% razlike se pa noben ne buni?
Za dizel je tudi potrebno dosti dosti manj obdelave (in večji je donos njega na L surove nafte), lahko ga delaš tudi iz premoga ipd ...
Skratka nek čip bi bil vgrajen v avtomobil in ta bi preverjal, kje hodiš. Nakar dobiš ček domov oz. ti že avtomatsko odtegnejo z bančenga računa.
In kako bi opazil, če bi ti nekdo zamenjal čip?
Zame je enako, kot so zaradi višjih cen nafte na tržišču dvigovali cene bencinu - torej smo delno lastniki bencinarjev krili to razliko voznikom dizlov...
... ja se mi zdi, da ste bili tako prijazni. Zdaj, ko so cene ranga 5% razlike se pa noben ne buni?
Za dizel je tudi potrebno dosti dosti manj obdelave (in večji je donos njega na L surove nafte), lahko ga delaš tudi iz premoga ipd ...
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
imagodei ::
Po moje bi moralo biti tako, da bi imeli dve ceni - za državljane SLO in za tujce. Preprosto upravičiš z okoljsko takso in tujcem nabiješ vsaj 30% višjo ceno. Čez poletje je ogromno tranzita v Hrvaško - Hrvaška dobiva denar od turistov, ki ga pustijo tako v hotelih, apartmajih, campih, kot tudi v gostilnah, trgovinah... Saj ne, da bi Hrvatom zavidal, ampak če grejo lahko turisti preko SLO puščat denar v HR, tukaj pa pustijo samo avtomobilske izpuhe, potem naj pustijo tudi nekaj fičnkov več.
Drugače pa mislim, da bi morala bit dnevna bistveno bolj ugodna, kot 11 EUR. Mogoče bi stala toliko, kot vožnja v eno smer iz obrobja Slovenije v LJ (max 5 ali 6 EUR). Če greš npr. iz Velenja v LJ 2x letno, je 22 EUR precej drago. Očitno se mi 10-dnevne za 15 EUR tudi ne splača, če sta obiska v LJ časovno med seboj oddaljena več kot 10 dni.
Če bi bila dnevna 5 EUR, DARS še vedno ne bi bil v minusu. Precej malo ljudi bi kupilo dnevno vinjeto, da bi potem prevozila Slovenijo od Hrušice do Obrežja in od Šentilja do Kopra. Tisti, ki so toliko na poti, bi itak kupili vsaj 60-dnevno ali letno, kar je še vedno bistveno bolj ugodno.
Tujci pa naj kar plačajo, ja. Kamot 10 EUR za dnevno vinjeto.
Drugače pa mislim, da bi morala bit dnevna bistveno bolj ugodna, kot 11 EUR. Mogoče bi stala toliko, kot vožnja v eno smer iz obrobja Slovenije v LJ (max 5 ali 6 EUR). Če greš npr. iz Velenja v LJ 2x letno, je 22 EUR precej drago. Očitno se mi 10-dnevne za 15 EUR tudi ne splača, če sta obiska v LJ časovno med seboj oddaljena več kot 10 dni.
Če bi bila dnevna 5 EUR, DARS še vedno ne bi bil v minusu. Precej malo ljudi bi kupilo dnevno vinjeto, da bi potem prevozila Slovenijo od Hrušice do Obrežja in od Šentilja do Kopra. Tisti, ki so toliko na poti, bi itak kupili vsaj 60-dnevno ali letno, kar je še vedno bistveno bolj ugodno.
Tujci pa naj kar plačajo, ja. Kamot 10 EUR za dnevno vinjeto.
- Hoc est qui sumus -
krneki0001 ::
Danes dobi dars v blagajno ogromno denarja od cestnin. Z vinjeto bo pa ogromno izgubil, še posebej pri tovornjakih.
ŽE za osebni avto, če se nekdo vsak dan vozi iz murske v koper in nazaj, porabi za to 16 evrov na dan, če to pomnožiš z 250 delovnih dni, dobiš 4000 evrov. Torej na leto od take stranke dobijo 4000 evrov, če pa dajo letno vinjeto 200 evrov, so pa na veliki izgubi (20kratni - mislim pa, da ga ni bedaka, ki bi to podpiral, dokler ima zaslužek od tega).
ŽE za osebni avto, če se nekdo vsak dan vozi iz murske v koper in nazaj, porabi za to 16 evrov na dan, če to pomnožiš z 250 delovnih dni, dobiš 4000 evrov. Torej na leto od take stranke dobijo 4000 evrov, če pa dajo letno vinjeto 200 evrov, so pa na veliki izgubi (20kratni - mislim pa, da ga ni bedaka, ki bi to podpiral, dokler ima zaslužek od tega).
STASI ::
imagodei: Tako bi lahko delali v Jugi, v EU pa to ne gre.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
Celeborn ::
In kako so vinjete poštene do recimo študentov, ki gredo v nedeljo z avtom v lj in v petek nazaj domov? Pri sedanjem sistemu mene cestnina stane približno 14€ na mesec. Koliko bi to prišlo z vinjetami?!?!
Zakaj ne z vlakom? Ker pride drastično ceneje z avtom, če sva vsaj 2 v avtu.
Pa še nekaj, največ bi pridobili tovornjakarji, ti pa naredijo največ škode! Najbolj nasankajo priložnostni izletniki. Pravično? I don't think so!
Zakaj ne z vlakom? Ker pride drastično ceneje z avtom, če sva vsaj 2 v avtu.
Pa še nekaj, največ bi pridobili tovornjakarji, ti pa naredijo največ škode! Najbolj nasankajo priložnostni izletniki. Pravično? I don't think so!
If air travel is so safe, why do they call it a "terminal"?
dzinks63 ::
>Danes dobi dars v blagajno ogromno denarja od cestnin. Z vinjeto bo pa ogromno izgubil, še posebej pri tovornjakih.
Sem napisal zgoraj, sedaj se ogromno ljudi v primestju vozi zastonj, z vinjetami ne bo tako, bodo najbrž kar letno kupili in sigurno se bo z vinjetami pobralo skupno več, kot pa sedaj, saj to je tudi namen.
Sem napisal zgoraj, sedaj se ogromno ljudi v primestju vozi zastonj, z vinjetami ne bo tako, bodo najbrž kar letno kupili in sigurno se bo z vinjetami pobralo skupno več, kot pa sedaj, saj to je tudi namen.
Tear_DR0P ::
Pa še nekaj, največ bi pridobili tovornjakarji, ti pa naredijo največ škode!
in to sploh ne morš verjet - ti prasci tovornjakarski - vedno več jih je - kr nej se nehajo vozit, mi bomo pa malo manj v trgovine hodl ane
a je kdo pomislil da imajo tovornjakarji obvezo plačevati cestnino za regionalne ceste, vendar tam, kjer vzporedno ob teh poteka avtocesta sploh ne smejo na regionalko? - da ne bo kdo jamru kako ni fer
drugače pa še to - tovornjakarju je cestnina strošek in slej ko prej se cestnina prenese na končni člen v verigi, ki je potrošnik - višja cena cestnine bo pomenla višjo ceno dobrine v trgovini
meni so vinjete zelo dober in smiseln sistem cestninjenja - dosti bolj, kot pa elektronsko cestninjenje, ki omogoča vpogled v tvoj sistem vožnje in v potovalne navade - poleg tega pa bo nekdo pri elektronskem sistemu cestninjenja zaslužil dosti bolj, kot pa tiskar z vinjetami
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
imagodei ::
@nebivedu:
ne bo držalo. Na drugi strani imaš takšne, ki na mesec zmečljejo za cestnine samo 14 EUR, kot Celeborn. Verjetno je to vožnja v petek domov in v ponedeljek/nedeljo v LJ. Če bo vzel dnevno vinjeto, bo to cca 8 vinjet na mesec = 88 EUR. Torej se mu bolj splača 10 dnevno, kar bo naneslo cca 45 EUR/mes. Še bolj bi bilo 60 dnevno po 55 EUR. Kakorkoli že, tudi najcenejša varianta je dvakrat dražja od njegove sedanje variante (14 EUR/mes * 2 mes = 28 EUR v primerjavi s 55 EUR za 60 dnevno vinjeto).
Takšnih je še precej veliko; čeprav bi DARS izgubljal pri tovornjakarjih, bi močno služil na takšnih, ki AC uporabljajo periodično, vendar ne preveč pogosto. In teh slednjih nas je ogromno - jaz imam približno 2-3 vožnji na mesec v LJ in nazaj.
ne bo držalo. Na drugi strani imaš takšne, ki na mesec zmečljejo za cestnine samo 14 EUR, kot Celeborn. Verjetno je to vožnja v petek domov in v ponedeljek/nedeljo v LJ. Če bo vzel dnevno vinjeto, bo to cca 8 vinjet na mesec = 88 EUR. Torej se mu bolj splača 10 dnevno, kar bo naneslo cca 45 EUR/mes. Še bolj bi bilo 60 dnevno po 55 EUR. Kakorkoli že, tudi najcenejša varianta je dvakrat dražja od njegove sedanje variante (14 EUR/mes * 2 mes = 28 EUR v primerjavi s 55 EUR za 60 dnevno vinjeto).
Takšnih je še precej veliko; čeprav bi DARS izgubljal pri tovornjakarjih, bi močno služil na takšnih, ki AC uporabljajo periodično, vendar ne preveč pogosto. In teh slednjih nas je ogromno - jaz imam približno 2-3 vožnji na mesec v LJ in nazaj.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
@STASI:
No, ja, če bi ustrezno upravičili, niti ni Yugo varianta. Se pač proglasimo za Zeleno oazo - državljani plačujemo dajatve že tako ali tako (pri registraciji, komunala, ipd.), tujci, pravzaprav turisti pa tranzit. Tuje tovornjakarje očitno rabimo, njim pustimo nižjo ceno
Če se mal pohecam - vpeljemo Ekonomsko zaščitno cono po celi državi.
No, ja, če bi ustrezno upravičili, niti ni Yugo varianta. Se pač proglasimo za Zeleno oazo - državljani plačujemo dajatve že tako ali tako (pri registraciji, komunala, ipd.), tujci, pravzaprav turisti pa tranzit. Tuje tovornjakarje očitno rabimo, njim pustimo nižjo ceno
Če se mal pohecam - vpeljemo Ekonomsko zaščitno cono po celi državi.
- Hoc est qui sumus -
aljazh ::
bi močno služil na takšnih, ki AC uporabljajo periodično, vendar ne preveč pogosto
Torej na ljudeh s podeželja, ki gredo največ 2x mesečno v Lj in 2x letno na morje, so pa hkrati najmočnejša volilna baza SLS, NSi in SDS (v tem vrstnem redu).
Dami ::
Letna vinjeta okol max 100€ pa bomo vsi srečni. BMK če bo dars manj keša dubu (kar sploh ni rečeno, ker bo letno kupl velik ljudi, tud oni ki se že zdaj vozijo sam včasih al pa tisti, ki se vozimo free (slov. bistrica-mb )), sej že zdaj zanič delajo. Satelitsko cestninjenje mi ne diši, kr bo ziher večji strošek tako za uporabnika kot za one, ki bojo to vodli. Pa sploh si ne predstavljam, kaj bi naredu, če ti kej narobe računa. Recimo za vsako vožnjo dodatn kilometer ipd.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
OrkAA ::
Med drugim nas je ogromno Kranjčanov, ki se do ljubljane vozimo po stari cesti, ker je avtocesta enostavno predraga. Z veseljem bi si privoščili letno vinjeto, če bi bila le-ta razumno poceni. 200eu je nesramno draga cena za nekoga, ki na avtocesti ne preživi več ur dnevno.
globoko grlo ::
a je kdo za referendum?
Drgač pa sem za splošno uveljavitev ABCja, nej imajo 2 liniji za planike, ostale pa ABC, kot je nekdo že omenil.
Iz Grosuplja do Lj je 15 km AC, in nej zdej plačujem 200 EUR/leto za teh 15 min vožnje? ni šans
Drgač pa sem za splošno uveljavitev ABCja, nej imajo 2 liniji za planike, ostale pa ABC, kot je nekdo že omenil.
Iz Grosuplja do Lj je 15 km AC, in nej zdej plačujem 200 EUR/leto za teh 15 min vožnje? ni šans
Bellzmet ::
Jaz sem tudi za ABC. Naj naredijo 8 pasov SAMO za ABC pa 2 pasova za plačnike. Posledično bi vsi imeli ABC kartico in ne bi bilo več zastojev. Čez leto, ko ni tujcev bi šel promet tekoče. Mogoče se zna malo ustavit julija, avgusta samo sigurno veliko manj kot sedaj, ker samo tujci ne bi imeli ABC-ja.
djordjevic ::
@STASI: V Srbiji imajo še vedno dvotirni sistem aka eno za naše drugo za tujce, čeprav se je v zadnjem času razmerje malo spremenilo. Zdaj, recimo, plačaš 'samo' 1,5 cene za domačega uporabnika. Prej je bilo razmerje 3:1.
djordjevic ::
Primerjava je sicer prek Stasijeve izjave letela na imagodeijevo zamisel o različnem zaračunavanju domačim in tujim uporabnikom avtocestnega križa, ampak če smo že res tako high and mighty ... Verjemi, da sta si obe državi v marsičem podobni. To, da obe svoje državljane nategujeta po dolgem in počez, kjer se le da, je samo ena od podobnosti. Ko si enkrat priča nesposobnosti raznih zavodov za zaposlovanje ali dacarije, hitro spoznaš, da še nismo v tisti skupinici obljubljenih dežel, kjer so predpisi povsod povsem jasni in se dosledno izvajajo, s tem pa tudi naloge omenjenih ustanov. In ja, točno tedaj ugotoviš to, česar se bojijo eni kot hudič križa. Namreč, da smo še vedno globoko na Balkanu, pa čeprav nekateri vztrajno tiščijo glave v pesek, upajoč, da bodo sami sebe prepričali, da pa to res ni tako.
Azrael ::
Sem vsekakor za vinjete, če bo le cena razumna. Razna ABC kramarija ni to. Pri ABC so ravno tako mitnice, ki ne delajo drugega kot zastoje in so strošek.
Pač malo se bodo bunili tisti, ki sedaj imajo free AC, ampak kaj vsaka pesem se enkrat konča.
Bi pa bilo potrebno, če bo vinjeta samo opcija, poskrbeti za štraf za tiste brez njih na AC. Vsekakor v višini večkratnika letne vinjete- Je žal v teh krajih še preveč folka z balkanskimi navadami.
Pač malo se bodo bunili tisti, ki sedaj imajo free AC, ampak kaj vsaka pesem se enkrat konča.
Bi pa bilo potrebno, če bo vinjeta samo opcija, poskrbeti za štraf za tiste brez njih na AC. Vsekakor v višini večkratnika letne vinjete- Je žal v teh krajih še preveč folka z balkanskimi navadami.
Nekoč je bil Slo-tech.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 53532 (46107) | jalovec09 |
» | Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 24077 (20201) | MrBrdo |
» | Vinjeta - jo že imate? (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 58083 (28085) | Mare2 |
» | Vinjete 2009 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7931 (5915) | Buggy |
» | Trenja: Cestnina na SLO avtocestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 14424 (10251) | Pyr0Beast |