» »

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?

««
2 / 12
»»

Bellzmet ::

djordjevic: Sej se strinjam s tabo. Jaz samo upam, da, če se bomo nehali primerjati z balkanom in se bomo raje primerjali z zahodnimi državami, da se bomo hitreje razvili in uspešneje lovili (če že ne ujeli) razvite države.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Bellzmet ::

V stilu: s slabšim se primerjaš, če se hočeš dobro počutiti, z boljšim pa, če hočeš nekaj doseči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

djordjevic ::

To so itak želimo vsi, pa tudi sicer se mi zdi, da se vselej primerjamo z zahodnimi državami. Južne sosede ponucamo, ko se je treba 'pohvalit', kakšne plače imamo v primerjavi z njihovimi.

Gavran ::

Tudi jaz sem ZA vinjete, čeprav se po avtocesti ne vozim ravno vsakodnevno. Na organ mi gre namreč nekajkratno ustavljanje na cestninskih postajah - če je smisel avtoceste visoka povprečna hitrost, mitnice to popolnoma uničijo. Tudi pri ABC morač precej upočasniti vožnjo skozi sistem. Recimo da se mi zdi max 120 EUR letno še sprejemljivo, čeprav sedaj ne porabim toliko.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

jeanmike ::

Sem si sam zračunal in na leto za cestnine porabim priblizno 30€. Je pa res da se izogibam cestninam kolikor je le mogoče.

Zeberdee ::

Jaz mesečno za cestnino odštejem točno sto evrov (+ če grem na kamorkoli drugam). Ob tej vinjeti bi bilo treba tudi pomisliti, kakšni bodo šele sedaj zastoji recimo na lj barje, kjer že sedaj je dobro, če čakamo samo 15 minut.

Zeberdee ::

Aja. Rešitev ni niti elektronsko cestninjenje, vinjete - rešitev je cestninski tolar, ki bi ga dodali k ceni bencina - dars in vsa sranja okoli njega pa reorganizirati in ga usposobiti za "vzdrževanje" vseh državnih cest. Občinske ceste pa naj ostanejo v primatu občin.

Karaya 52 ::

Meni se zdijo vinjete pravičnejši sistem od obstoječega. Sam grem vsak teden v LJ. Peljem se po stari cesti, včasih grem na AC na Vranskem pa potem dol na Trojanah. Če bodo vinjete (sam je ne bom kupil) pa upam da bo stvar za DARS bolj dobičkonosna kot obstoječi sistem. Je pa satelitski sistem najboljša opcija ampak trenutno še ne izvedljiva. Ko pa bo, pa upam da bodo cestninili tudi vse državne ceste.

username ::

Zakaj se nihče ne vpraša, od kod v bistvu ideja, da se sploh posebej plačuje vožnja po avtocesti?
Ja, izgradnja stane več, ampak saj tudi navadne ceste ene stanejo več, druge manj.

Najprej je treba ponovno pretresti razloge, zakaj sploh plačujemo vožnjo po avtocesti.

Odgovori tipa "saj v Italiji in Franciji so tudi cestnine, v Avstriji, Švici, Madžarski itd pa vinjete" - niso dovolj dobri. Ker potem imam odličen protiargument: v Nemčiji ni ne cestnin ne vinjet, vsakdo se vozi zastonj (če ima osebni avto, tovornjaki pa morajo plačevati).

Torej - why pay?
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Pyr0Beast ::

.. Because someone said so >:D

Aja. Rešitev ni niti elektronsko cestninjenje, vinjete - rešitev je cestninski tolar, ki bi ga dodali k ceni bencina - dars in vsa sranja okoli njega pa reorganizirati in ga usposobiti za "vzdrževanje" vseh državnih cest. Občinske ceste pa naj ostanejo v primatu občin.
Se podpišem pod to. Poleg tega se stvar lepo uskladi s porabo šleparjev ter 2-literskih navitih cestnih mlinčkov ...
Da ne omenjam, da se znebimo lepljenja vinjet po oknih in ostalih delih avtomobila.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kopernik ::

rešitev je cestninski tolar


Misliš avtocestni cent ? :-) Tukaj se bodo ravno tako oglasili tisti, ki redko vozijo po avtocestah ...

Torej - why pay?


Navadne ceste se pokriva iz vsakoletnega plačila pri registraciji (mislim, da je blizu 100€ za avto srednjega razreda). Zakaj to ni dovolj še za pokritje avtocest ? Ne vem, najbrž zato, ker smo mnogo let spali, sedaj pa je potrebno na hitro zgraditi precej kilometrov avtocest. Čeprav dvomim, da bo pri nas kdaj brezplačna vožnja po avtocestah tako kot v Nemčiji. Tudi v Švici, kjer so avtoceste financirali direktno iz proračuna (se pravi so imeli dovolj denarja za izgradnjo), so uvedli vinjete.

Ted ::

Z bencinskim tolarjem udariš mimo pri ključni zadevi - po žepu ne udariš bolj šleparjev iz Romunije/Poljske/Ukrajine čeprav so ravno ti najmanj zaželeni cestni gostje (iz preprostega razloga - ogromno jih je). Od Maribora do Italije je cestnina za šleparja 38 evrov. Recimo da damo ceno za dvodnevno vinjeto 50 evrov in smo zmagali. Prav tako bi morali vinjete kupiti vsi ljubljanjčani z avtomobili na obvoznici, z vinjetami bi dejansko cestninili 99% vseh avtocestnih odsekov. Bi pa morala biti letna vinjeta dovolj ugodna, da bi se zanjo odločilo recimo 30 ali 40 % lastnikov avtomovilov. 100 evrov bi bila kar prava cena. Idealno bi bilo tako cestninjenje na relativno kratkih odsekih skozi našo državo, ki bodo šele odprti. Sploh pyrnska avtocesta bo super:D , vsi hrvati gastarbajterji in turisti ki se valijo čez mejo bi morali nabaviti 3 ali večdnevno vinjeto za podobno ceno kot je avstrijska 10 dnevna. Predvsem je treba ceno in veljavnost vinjet zasnovati tako, da bo večji delež v cestnini plačeval tranzitni promet - tako tovorni kot poleti turistični.
Mah...

Zeberdee ::

Koji kurac. Jaz pravim, da če jaz plačam za kranj - ljubljana, zakaj ne bi nekdo plačal za škofja loka - žiri ali ilirska bistrica - postojna. Država bi bila odgovorna za vse ceste in za to bi pobirala denar, razen za kolovoze in mestne ceste.

Zeberdee ::

Bencin bi bil pri nas, če bi ga dvignili na 1,3€, še vedno najcenejši.

WarpedGone ::

>> rešitev je cestninski tolar, ki bi ga dodali k ceni bencina

In zakonsko prepovedal recimo električne avtomobile, ker bi bla šansa da bi akumulatorje nafilal z domačo veternico in se tko izognil plačilu cestnine?

Res je vprašanje zakaj smo zadovoljni s pavšalno cestnino za 'navadne' ceste (fiksen znesek pri registraciji vozila), pri avtocestah se pa gremo neko mutenje s cestninami etc.

Cesta je infrastruktura za katero naj skrbi država in se naj lepo financira iz davkov. Od cest majo profit tudi ljudje, ki sami nimajo avtomobila tko da ni nič narobe, če se tudi njim odtegne od bruto plače.

Tujcem pa na meji lepo zakasirat nadomestilo za uporabo naše infrastrukture. Enako kot mobitel zaračuna nemškemu operaterju nadomestilo za uporabo našega omrežja, ko se švaba pelje čez slovenijo in kliče domov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zeberdee ::

Warpedone: če je to problem, grem sam z novelo dz.

ps. glede tujcev pa - zakonodaja eu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zeberdee ()

Azrael ::

>glede tujcev pa - zakonodaja eu?

IMO ni prehud problem, Avstrija ima vinjete in je v EU.

Zato je smiselno imeti višje cene vinjet za tujce, če bodo uvedene, saj ti ne plačajo obvezne cestnine, sicer jih je najmanjši problem prekvalificirati v vinjete.

Bencinski tolar, cent ali nekaj v tem smislu ni tisto pravo, večina težkih tovornjakov ne tanka pri nas.

Bencin pa je že sedaj skoraj enako drag kot v Avstriji ali Hrvaškem, vendar zaradi nižje cene marsikateri turist ravno zato tanka pri nas. Če bo bencin dražji, pač ne bodo (večina avtov že zmore brez tankanja tistih 200 ali malo več km čez SLO). Z dodatno obdavčitvijo goriv se dela zguba iz tega naslova. Ni smiselno.
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

Louro ::

Mogoce je ze kdo omenil, da imajo v Svici samo letno vinjeto ... prides cez mejo in se cez 15 metrov ustavis ob kiosku in si kupis nalepko, ki ima oznaceno samo leto izdaje. Ce jo kupis januarja, bo trajala 12 mesecev, ce jo kupis decembra, jo bos zamenjal cez en mesec, ce si tujec na obisku, jo bos uporabljal mogoce samo en dan, potem pa nic vec, Njihovi forumi morajo biti od casa uvedbe polni topikov z "zakaj moram pa jaz..." in "to ni fer".

Zeberdee ::

Ne, jaz ne štekam tega - avstrijci so blokirali število tovornjakov, pa so imeli ogromne probleme s tem - sej veste, prost pretok. Kako zavraga lahko jaz naredim "dvojno cenitev". Vsi smo državljani eu?

Azrael ::

Čisto enostavno, tako, da uvedeš samo celoletne, tako kot ima Švica.

Ni izdajanja podatkov, do kdaj je avto registriran, prepoznava je za policijo enostavna (vsako leto druga barva).
Nekoč je bil Slo-tech.

WarpedGone ::

Ni izdajanja podatkov, do kdaj je avto registriran, prepoznava je za policijo enostavna (vsako leto druga barva).


Bi bil problem v nalepko vdelat še RFID čipek za kakšno senzorsko odčitavanje švercarjev? RFIDi bi bli po sestemu MOBI - ne ve se katerega kupiš, kadarkoli lahk nabaviš druzga, ve se pa ali je še veljaven ali ne več.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Bencinski tolar, cent ali nekaj v tem smislu ni tisto pravo, večina težkih tovornjakov ne tanka pri nas.
Večina šleparjev tanka pri lastnih črpalkah ... , za njih obvezne vinjete. Za ostale avte pa seveda omenjeni tolarček ter upanje, da se bo več ljudi vozilo z javnimi prevozi.
Smisla v prepovedi električnih avtomobilov ne vidim .. hibridi tko al tko žrejo gorivo .. nebi imel proti, če se bi na nekaterih mestih postavile 'sončne garaže' pri katerih bi polnil celice na alternativne vire veter/sonce/fitness :D

Sicer bi lahko imeli cenejše gorivo na območju mest in dražje na avtocestah/vpadnicah ali pa popuste za krajane, s čimer bi financirali VSE ceste ..

Torej obvezne vinjete za šleparje, ter nek drobiž za cestninski liter (nekje 0.20€ na L) ...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

OrkAA ::

Ja, sigurno se splača zadevo narest tako zapleteno, da je državljani niti razumeli ne bodo.

McHusch ::

Avtocestni tolar ni uporaben, ker bo takoj v zrak skočilo nekaj tisoč kmetov (ki pa se - to je treba priznati - s traktorji, motokultivatorji in kosilnicami po avtocestah res ne vozijo).

Pyr0Beast ::

... na hrvaškem imajo 'Plavi diesel' za bol 'osamljene' sorte ljudi .. lahko bi imeli podobno stvar za naše vrle kmete.
.. ne vozijo, kako pa potem pridejo na njivo oz. jih vidiš, da se cijazijo na cesti?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

Ti isti kmeti pa morajo priznati, da naredijo veliko svinjarije s prinašanjem blata na ceste, pa čeprav navadne (ne avtoceste).
Čeprav je opisano početje z zakonom regulirano, še vedno ne vem niti za en primer ukrepa proti takim svinjam...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pyr0Beast ::

Stvar z zakonom ne more biti regulirana, če se ne izvaja nadzor nad tem ... lahko je še tako prepovedana, vendar dokler se nekaj ne bo nadzorovalo še nevemkakšen zakon in kazni ne pomagajo.
Po tisti svinjariji se pa ni lepo voziti, da ne omenjamo, kakšna stvar rata, ko nato zapade dež.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jeanmike ::

Vinjete ze burijo duhove

Cena za letno vinjeto od 120 do 200 evrov

Na 24ur so se malo razpisali o vinjetahin naj bi bila cena 150€

Vir : 24ur

Pyr0Beast ::

Imo 120€.. ja, če bi imeli avtoceste ne kolovoze.
80€ je bolj primerno stanju na avtocestah. Če pa hočejo navit cene pa naj prvo avtocesto dokonca zgradijo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

hooger ::

morm rečt da ste zanimivi. Nekdo bi plačal največ 80€, spet drugemu se to zdi predvolilna poteza, tretji bi dal tudi 200€. Tut jest plačam 30€ za internet (ravno tako moj sosed) pa ga sosed 53431x bolje izkoristi...kaj je to fer? Nikoli ne bo sistema, ki bi bil fer za vse. Sicer pa iz Vrhnike do Ljubljane ne obstaja samo avtocesta. Tako da imaš najmanj 3 opcije. Kupiš vinjeto in se voziš po AC, ne kupiš vinjete in se voziš po AC ali pa se voziš po drugi cesti. Seveda vsak misli samo nase. Nekateri bi vzeli nekaj iz prve obcije (vožnja po AC) in nekaj iz druge (zastonj). Ampak tko pač ne more it. Enostavno povedano, v nakup vinjete nas nihče ne more prisilit....

Realist ::

Pozabljate na vse tiste ljudi, ki se vsak dan vozijo v Ljubljano po AC.

Naprimer Logatec, Postojna, Kranj in naprej.., Trojane, celje.. nekateri se celo iz Gorice in Kopra.

sam dam na dan vsaj 3eu za cestnino. sedaj pa mnozi 20*3*11 (nekaj je dopusta in praznikov) = 660.
Sedaj pa dodaj temu se recimo voznje k sorodnikom in prijatelje, kak izlet za vikend na morje, pa recimo kak bazen, kino (tega nic ni v lokalu)
in smo takoj na 700-800 eu.

Celoletna vinjeta 200 eu? Takoj sem za! Pa ne govorit, da se samo 5% vozi po AC... Malce poglejte guzvo na zadnjih 20km pred LJ obrocem..
zjutraj 6-8 in popoldan 15-17.

recimo lj-vrhnika - tudi tu bi se splačalo ce bi bila cena 200eur letno npr. Seveda je potrebno upostevati, da imajo sedaj vrhnicani subvencionirano cestnino. Za njih se steje le relacija Vrhnika-log (cestnina postaja) za vse ostale se steje do razcepa kozarje. Diskriminacija?

skratka pravicno bi bilo pac elektronsko cestninjene kolikor prevozis...ceprav bi bilo se bolje povecati ceno goriva in se znebiti vse te birokracije in komplikacijam. Vsaj za osebni promet.

Tody ::

Mi mamo "subvencijo" zato ker drugače niso mogl rešit gužve, ko se je ob 7 zjutri v brezovci nabil folk in je vse stal do loga in še naprej (oziroma nazaj).

Smo mel avtocesto po 120 sit, pa so jo prepolovil na 60 sit pa potem podražil na 70 sit in zdaj je 30 centov. Kot je realist zračunal se tudi nam splača kupit vinjeto za 200 eur, čeprav mamo vrjetno nanjižjo ceno za cestnino. Ker tudi mi gremo kdaj na Brnik oz Kranj. Pa tudi na morje hodimo :)

Seveda ne bomo dal 200 euro če bi lahko dal 50 ane :)

SmeskoSnezak ::

Sem zadnič naletel na eno novico, zdaj pa poiskal še enkrat in našel dokument. CIPRA pravi, da Slovenija vinjet ne potrebuje. Zanimivo branje.
@ Pusti soncu v srce... @

Karaya 52 ::

Do pred kratkim sem bil proti vinjetam, danes sem za. Čeprav se vsak teden peljem v LJ iz CE vinjete nebi kupil, tudi če bo 100€. Že sedaj se vozim po stari tako da to za mene ni problem. Sem pa absolutno za to, da uporabniki ljubljanskega obroča kupijo vinjeto. Življenje v prestolnici ima TOLIKO prednosti (poglejte samo BDP, sramota), da to nebi smel biti problem, pa še več denarja bi bilo za DARSovo že tako prazno blagajno.

bozjak ::

Sem zadnič naletel na eno novico, zdaj pa poiskal še enkrat in našel dokument. CIPRA pravi, da Slovenija vinjet ne potrebuje. Zanimivo branje.


Sem prebral dokument, in moram priznati, da se ne strinjam skoraj z vsem prebranim. Večina napisanega je omenjena tudi v tej temi, ampak nekako so (IMHO) uporabili napačne argumente proti vinjetam.

Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com

dzinks63 ::

:)) Ravnokar je bilo pri poročilih rečeno, da se razmišlja o bistveno cenejših variantah za osebna vozila. Letna vinjeta bi naj bila pod 100€, če bodo ustrezno visoko cestnino uvedli za tovorna vozila in bi se s tem vse skupaj pokasiralo približno enako.

Chessman ::

DARS se hvali da je v letu 2007 pobral 215mio€ z cestninami. (osebni in tovorni promet)

Če upoštevamo razmerje med ceno za osebno vozilo in tovorno vozilo katero znaša 1:4.

Torej v enakem razmerju delimo letni zaslužek kar za osebna vozila znese 45min€

V sloveniji je recimo 500000 registrirani vozil, v slovenijo prihajajo tujci v 6 velikih smereh (prekmurje, štajerska, koroška, gorenjska, primorska in dolenska).
Če rečemo da se vsako minuto čez mejo pripelje samo eno vozilo na vsaki smeri je to letno 3 mio vozil.
Torej skupaj z domačimi vozili 3,5 mio vozil.

Uvedemo samo letno vinjeto cena 30€ * 3,5 mio vozil = 105mio€ kar je za 200% več kot poberejo sedaj od osebnih avtomobilov.

Torej v čem je problem??
30€ bodo plačali vsi, saj danes plačaš več ko se 2x pelješ od MB do KP.
Pravično zato ker se obračuna cectnina tudi nam kateri ne plačujemo za določene ceste (okolica glavnih mest).

Ali pa še boljši predlog. Cena letne Vinjete 60€, vozila registrirana v SLO jo dobijo ob registraciji vozila z plačilom cestnine katera se zviša za 30€, Ostali kateri je nabavijo ob registraciji pa jo plačajo po polni ceni.
Torej ponovite izračun od zgoraj pa zračunajte koliko zasluži DARS v tej varijanti ?? Malo manj kot sedaj skupaj z tovornim prometom. Torej vse koliko zaračunajo tovornemu prometu je pač več od tega koliko so zaslužili v preteklih letih.

Azrael ::

Pa še mitnic in osebja na njih DARS ne bo več rabil. Spet prihranek

V glavnem lahko zaslužijo mnogo več, pa ni treba za to oderuških cen.
Nekoč je bil Slo-tech.

Chessman ::

Po navedbah PopTV zaposlenih na darsu 700 (400 zaposlenih + 300 študentov) ljudi za pobiranje cestnin

700 ljudi * 500€ * 12 Mesecev = 4,2 mio € + dajatve za te uslužbence

Vsak zaposleni ima računalnik + monitor + ogrevanje (hlajenje) + radio (povprečna poraba 200W za 8ur na dan)
200 W * 8h * 365 dni = 3MW/h električne energije

26 cestninskih postaj na vsaki recimo 6 špur na vsako špuro 8 naprav (ena zapornica, ena kontrola tabla kjer ti pokaže ceno, dva tabli kateri ti kažete če je špura odprta, rena ali dve utripajoči lučki za označbo hišic, pa kakšne 3 luči za razsvetljavo) vsaka po min 100W

26 cestninskih postaj * 6 špur * 800 W * 24h * 365 dni = 1000MW/h električne energije

Pa še kakšno gospodarsko analizo naredijo za kakšen mio€ da vidijo kaj se izplača in kaj ne.

Če še malo računamo bomo videli da bo nakoncu DARS plačal nam da se bomo vozili po 8 špurnih avtocestah in ne mi njim za 2 špurne nadomestke

[SkA] ::

Analiza je bila narejena in si jo lahko prebereš tule.

Analiza izhaja iz predpostavke, da bi prehodno obdobje do uveljavitve sistema elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku znašalo dve leti, tako da bi vinjete veljale v letih 2006 in 2007. Z vinjetami bi morali zbrati enako vsoto prihodkov kot bi jih po oceni sicer s cestninami. Zato smo se pri analizi osredotočili zlasti na primerjavo stroškov. Razponsko ovrednotenje stroškov uvajanja vinjet, v primerjavi z ohranitvijo in nadaljnjim razvojem obstoječega cestninskega sistema, je pokazalo, da bi bili celotni stroški z uvajanjem vinjet za okoli 10% višji od stroškov pri sedanjem sistemu, ko upoštevamo povprečne razponske ocene.


Ko imaš denar, se lahko preseravaš in urejaš boljši pretok na cestah tudi zavoljo nekoliko višjih stroškov. DARS tega denarja nima in na koncu bomo vse plačali davkoplačevalci, tako da je tole vse skupaj idiotizem na kvadrat in nabriranje političnih točk. Na videz bodo ljudje prišparali (še posebej tisti, ki bolj intenzivno povročajo obrabo cest - ravno v tem je ves idotizem), na koncu pa bo naše ceste vseeno plačal vsak izmed nas - še tisti, ki sploh nimajo avtomobila in se v službo vozijo s kolesom.

sheldon ::

WarpedOne:
Ne slišm da bi se avstrijcki kej bunili, kako da so vinjete nepravične in zahtevali cestninske postaje kjer bodo kasirali...


Mogoče zato ker majo bolj sprejemljive cene kot mi, res pa je da lahko mediji malo napihujejo zadeve in na koncu sploh ne bojo take cene!

lufthammer ::

>> V sloveniji je recimo 500000 registrirani vozil...

980000 osebnih pa res. Komot imamo avstrijske cene vinjet, le od tovornjakov je treba realno ceno pobrat, kot to počno v Avstriji.

Upam, da se jim Žerjav ne bo pustil nategnit. Tale DARS meče denar stran z veliko šaflo. Npr., v Švici je zaposlenih za nalepke osem ljudi, ostalo opravijo cariniki in črpalkarji. Na DARSU že pravijo, da bo ostalo 400 zaposlenih za delo z nalepkami??? Kot da nimamo črpalk, počivališč s trafikami itd.

Edit "osebnih"

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Vinjete bodo najbrž posledično povečale promet na avtocestah, kar bo pri naših slabih cestah najbrž kar velika težava...

Vsakdo si bo seveda izračunal ceno vinjete v primerjavi s ceno sedanjega cestninjenja, videl, da se splača in se potem stalno vozil po AC.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Za uporabo regionalnih cest sem letos ob registraciji plačal 107,54 € cestnine. Po njih bom prevozil okrog 45.000km.
Moji domači so plačali enak znesek, le da bodo oni prevozili le okrog 2000 km.

Le zakaj je tak sistem sprejemljiv v primeru regionalnih cest? Pri AC pa se gremo neko "pravičnost" glede prevoženih kilometrov, dejanska obremenitev cestišča pa že nikogar več ne zanima: tovornjaki - le 5 krat višja cestnina pa tisočkrat večja škoda na cestišču in še osebni profit firme. Pa zakaj ima potem spet 2,4 tonski SUV enako cestnino kot 800kg fiček? Obremenitev ceste pod SUVom je vsaj 10x višja.

Tovornjakarji sicer že neki grozijo z "nevšečnostmi na cesti". Policija bi morala poostreno izvajat svoje pristojnosti in dolžnosti - talat kazni vsakemu posameznemu šoferju za vsak posamezen zastoj na cesti. In to na vsako minuto nov plačilni nalog, dokler se ne skida dol s ceste al pa normalno pelje in spušča naprej kolono. Počasna vožnja je oviranje prometa, čemur bi morala slediti kazen. Če mislijo stavkati, nej stavkajo na lastnih parkirplacih ne pa da dobesedno odirajo ostale.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

:)) Če bodo vinjete po sprejemljivi ceni, bodo avtoceste bolj polne kot sedaj. Ampak to je tudi namen avtocest, čimveč avtomobilov spravit na njih. Voziti hitro se praktično v prihodnje ne bo več dalo. Prva špura bo itak rezervirana za tovornjake, po drugi bodo vsi vozili z tempomatom po predpisih. Tudi če bi kdo hotel malo potegnt, ne bo mogel ali pa zelo težko le za kratek čas, tretjega prehitevalnega pasu pa še lep čas ne bo. Tako da avtomobili z 200+KM, bodo morali lepo z pol plina vozit in take avtomobile bo v prihodnje zelo nesmiselno kupovat, ti bodo le za prestiž in šminko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

bremzzi ::

Me zanima kakšno bo stanje v Ljubljani, saj se ogromno ljudi pelje iz enega konca na drugega po obvoznici. Se bo mesto utopilo v prometu ali bodo plačali vinjeto in se peljali po obvoznici? hehe

Karaya 52 ::

Stvar posameznika. Ali bo raje čakal v kolonah oz. bo plačal nekaj več za "luksus", torej obroč. Nobeno mesto v Sloveniji nima tako "dobro" razvitega javnega prometa kot Ljubljana, tako da alternative so.

Tear_DR0P ::

še vedno ne razumem, kako so vam tovornjakarji tak trn v peti? preselte se na kmet in si sami pridelujte paradajz, če ne marate tovornjakarjev - jaz obozujem dober paradajz sredi zime in hvala bogu da so tovornjaki na cesti, drugače ga ne bi bilo.
tudi mi ni jasno, kako bi vi plačilo cestnine radi uturili tovornjakarjem - a vam ni jasno da je cestnina strošek za tovornjakarja in da ga vračuna v vse ostale stroške - na koncu pa to plačamo pri kruhu, paradajzu in podobnem? ekonomija je en velik medsebojno povezan sistem in vsak strošek, ki ga nekomu nabiješ, ga bo ta nekdo poskušal prenesti na drugega
tudi zaposleni na cestninskih postajah - kaj jih naj DARS na zavod za zaposlovanje rukne? pa kdo bo pa plačal 700 ljudi na zavodu? že unih 400, ki jih je redno zaposlenih bi bila taka obremenitev za socialo da si predstavljat ne morete
drgač vinjete pozdravljam in tudi če bodo 200 EUR
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

šernk ::

dejstvo pri nas je da ko je potrebno postavit neko začetno ceno se gleda zahodne države, ko pa gledamo plačo se gleda pa na balkan. cene so evropske, plača pa balkanska!!!

nimam nič proti vinjetam vendar če bo 11€ dnevna potem me avtocesta pač nikoli več ne vidi. recimo da grem v LJ z avtom vsega skupaj 5x na leto in sedaj porabim za obe smeri 6€ če pa bo po novem 11€ se enostavno avtocesta ne bo več izplačala. že sedaj hodimo na avtocesto zato da manj obremenjujemo avtomobil (in ja ni vse le poraba bencina, so tud druge stvari ki stanejo če ne greš na AC vendar jih večina ne vidi) razlika v času je itak le dobrih 10 min
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

karafeka ::

In kako bodo preverjali, če imaš vinjeto ? Recimo, da se mogoče vozim 10x na leto po AC na kratke relacije, in za tistih par km ne mislim kupovat vinjete. Kakšna je verjetnost,da me dobijo? A to se bojo vozli poliacji po cesti, pa merkali kdo ima pripopano vinjeto na šajbi in kdo ne?
««
2 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21949428 (42003) jalovec09
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14322728 (18852) MrBrdo
»

Vinjeta - jo že imate? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
81256304 (26306) Mare2
»

Vinjete 2009 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
717559 (5543) Buggy
»

Trenja: Cestnina na SLO avtocestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15013754 (9581) Pyr0Beast

Več podobnih tem