Prijavi se z GoogleID

» »

Vinjeta - jo že imate?

Vinjeta - jo že imate?

strani: 1 ... 14 15 16 17

Gregor P ::

Hura, en avto manj v ljubljanski prometni gužvi:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tody ::

Zakaj hudiča si sploh hodil potem po tej poti ? in če greš enkrat na leto boš dal 15 eur za tedensko vinjeto... 100 je še vedno normalna cena za letno vinjeto... vsak ki redno uporablja avtoceste to ve... če ne drugega že zaradi udobja ki ga prinaša... A bodo kradl tuki ali tam je pa nam smrtnikom čisto vseeno.

imagodei ::

http://www.e-demokracija.si/sodeluj/

tlele gor se mal pritožte. Ravno Patrick Vlačič sprejema vprašanja.

Se popravljam... Nič več ne sprejema vprašanj. Verjetno je to z namenom...
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Sc0ut ::

Ja, ampak za bolj nerednega voznika pa je 95 eur preveč. 55 je še komot šlo, 95 pa je konkreten overkill.
1231 v3, Z97 A, 8GB ram 1600mhz, 1070 GTX SLI, Seasonic 520 (zna švicat)

MTm2H37rqt7B ::

Tistih 50 Eur kolikor je letna mi ni problem dat za lokacijo Brezovica -> Podutik. 100 pa ne dam, ko jih jebe, bomo pa navadne ceste zacel mal praskat spet :)

kixs ::

Kaj pa potem trvonjakarji naj plačujejo iste dajatve kot osebna vozila oziroma trvonjakarji in turisti z neevropskih držav ki v dosegu 1 tanka uspejo prevoziti destinacijo naj potem ne plačajo nič?

S tem da preračun lepo prosim. Ne kar rečt 2 centa. Ker dvomim da bi 2 centa pri litru zadoščala. Ker potem bi jaz na bencin obesil eš dodatna 2 centa in bi bil problem zdravstvene blagajne rešen in še dodatna 2 centa in smo pošlihtali pokojnine. ;)

Za to mirne duše plačam 6 c več pri litru bencina. Ampak vrjetno stvari niso tako preproste?


Za tovornjakarje se naj naredi elektronska vinjeta vezana na registrsko tablico.

Morda je 2 centa premalo, morda pa ne, ker se vsi stroski zmanjsajo na 0. Ves koliko denarja gre za tiskanje vinjet, nadzor vinjet, itd...

Seveda ja ta varijata izvedljiva le na sirsem obmocju EU + Hrvaska.

Sam kam smo prisli. Ker dajo tedensko po 15€, so morali letno zvisat za 40€ 8-O Katastrofa ;((
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Tody ::

Nevem, kje vidite vi katastrofo... Tista cena je bila nerealna in to kar so naredili so vedeli da je goljufija in da bodo morali prej ali slej spremenit.

tx-z ::

Draga je ratala Slovenija..
tx-z

Utk ::

Nevem, kje vidite vi katastrofo... Tista cena je bila nerealna in to kar so naredili so vedeli da je goljufija in da bodo morali prej ali slej spremenit.

DARS nas 15 let goljufa, pa še 30 let nas bo, dokler ne bo vse odplačano, ti se pa sekiraš, ker si se eno leto bolj poceni vozil. uuuu kako smo jih. Ja, nazadnje bomo itak vse plačali ja, razlika samo v tem, kolk bojo tujci.

mtosev ::

Draga je ratala Slovenija..

a zaradi ene vinjete al kaj? slovenija ni tak draga je pa dosti revnih ljudi.
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

imagodei ::

> "a zaradi ene vinjete al kaj? slovenija ni tak draga je pa dosti revnih ljudi. "

Mhm. 99,9% Tajvancev s svojimi plačami ne bi preživelo v Sloveniji. Ampak to ne pomeni, da je tam 99,9% revnih ljudi.

Verjetno blizu 90% Slovencev s svojimi plačami ne bi preživelo v Nemčiji ali UK. Pa to ne pomeni, da je v Sloveniji 90% revnih.

Praktično vsakemu Otočanu se zdi Slovenija poceni. 99% Britancev bi s svojimi plačami v Sloveniji kamot preživelo. Velika večina bi v roku nekaj let kamot skeširala stanovanje, ali pa bi vzela kredite za max 10 let.

IOW, če je tukaj dosti revnih ljudi, je Slovenija očitno draga. Predraga za te revne ljudi.

Ne megle prodajat.
- Hoc est qui sumus -

Zeberdee ::

Draga je ratala Slovenija..

    4. maja 2006 je Vlada Republike Slovenije poslala v Državni zbor predlog o ustanovitvi petih novih občin: Gorje, Log-Dragomer, Rečica ob Savinji, Sveti Jurij v Slovenskih Goricah in Šentrupert. Leta 2006 se je tako število občin povečalo že drugič; tokrat na 210.


    V Republiki Sloveniji je 2.010.377 prebivalcev. Aktivnih je 1.022.000, zaposlenih pa 961.000. Od teh jih je 153.496 zaposlenih v javnem sektorju. Nezaposlenost je 6 %. *2006


    Od 1. julija 2008 osnovni znesek minimalnega dohodka znaša 221,70 evrov.


    2. člen

    Slovenija je pravna in socialna država.


Jebat ga.

ivanuscha ::

Verjetno blizu 90% Slovencev s svojimi plačami ne bi preživelo v Nemčiji ali UK.


Jaz lahko trdim, da se da v Nemčiji enako ali pa celo ceneje živet z enakim denarjem kot v Sloveniji. Hrana v štacunah tipa Merkator je poceni, dosti ceneje kot v Merkatorju, recimo da na ravni Hoferja. Stanovanja so v precej večjih mestih kot je Ljubljana ceneje kot pri nas. Kot študent sem s hrano in stanovanjem dal v Nemčiji 600€ na mesec.

T0RN4D0 ::

fulldobr, kot študent sem pri nas s hrano in stanovanjem dal 300€ na mesec, ko sem dobil študenta kakšnih 200 :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

dzinks63 ::

Hrvatom zopet ne paše. Cena tedenske vinjete v Sloveniji po 15€ se jim zdi previsoka. Sebe naj pogledajo, pri njih se še z enkratno vožnjo v eno smer komaj ali pa sploh ne, ne moreš peljati po njihovi avtocesti za ta denar. Čist so se poneumili, od zelene zavisti sploh ne vedo več kaj govorijo, namreč pri njih so avtoceste prav nesramno drage, tako zelo, da jih kaj malo sami uporabljajo.

Pri nas so avtoceste nabite, toliko celo, da bi že kar sedaj rabili še tretji vozni pas. Prvega so zavzeli kamioni z 90-100km/h, drugi je velikokrat zabasan z prehitevanjem tovornjakarjev med sabo in moraš biti kar previden, da ne priletiš komu v zadek. Če se bo tako nadaljevalo, bo potrebno po izgradnji celotnega avtocestnega omrežja, začeti zelo resno razmišljati o gradnji tretjega voznega pasu. Vendar to še ne bo kmalu. Še pred tem je na vrsti tretja razvojna os, od Dravograda do Brežic. Torej lahko optimistično pričakujemo začetek izgradnje tretjega voznega pasu šele čez kakšnih 20 ali celo 30 let in takrat bo res krepko, krepko potreben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

djordjevic ::

Hrvatom zopet ne paše.

Nič novega.

in takrat bo res krepko, krepko potreben.

Ah, saj je že zdaj.
No grave is deep enough to keep us in chains.

jan01 ::

ko so gradili, bi morali obvezno zgraditi "tovornjakarski" pas(obvezen za tovornjake), da bi se potem realno videlo koliko tovornjaki uničijo cesto

kixs ::

ko so gradili, bi morali obvezno zgraditi "tovornjakarski" pas(obvezen za tovornjake), da bi se potem realno videlo koliko tovornjaki uničijo cesto


To ze zdej vidis (cutis), ko se peljes po voznem in nato po prehitevalnem. Vozni je vsaj 5x bolj unicen. To se opazi tudi na relativno novih odsekih NM-Obrezje. Se peljes po voznem, avto plava kot na valovih (skace). Po prehitevalnem pa pelje lepo mirno.

Sicer pa je problem gnece samo ob konicah. Ob ostalih urah so lepo prevozne. Pa, ce se ob konicah ne bi tovornjakarji med sabo prehitevali (npr. ob petkih popoldne in zvecer relacija LJ-MB), bi bilo tudi fino ;((
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Icematxyz ::

Evropska komisija je torej celo predlaga tedenske vinjete po 5 evrov? Zdaj pa nas že malo izsiljujejo.

jan01 ::

Kar naj poslušajo evropo glede cen, da dajo mir. Potem pa naj se preprosto uvedej še "taksa za osnesnaževanje zelene, čiste evrope" za vse ceste...

Icematxyz ::

Zgleda da s cesto ne bomo služili kot se je obljubljalo. In da nam je ne bo plačal nekdo drug ampak jo bomo plačali kar sami.

Je pa krivično po moji oceni če greš na hrvaško na morje malo dlje in plačaš v eno smer skorja toliko kot je prej stala in še stane naša polletna vinjeta. Avstrice bi razumel da jamrajo hrvati pa nimajo tukaj dobene pravice se sploh oglašati če sem iskren.

Ko se gre za njihove interese in njihov turizem pol jokajo EU pomagaj nam. Ko pa se gre za nekaj kar sploh ni njihovo pa ne bi sprejeli pobude o mediaciji za mejo ki je pravična in pravna pot do rešitve pa da se ubiješ. Slovenijo pa razumem da prime za jajca komisar če noče sprostiti denarja ki ga rabimo in ga ni malo. Ampak malo bolj bomo mogli začet grizit kljub temu če ne bomo pes ki laja in ne grize na koncu kar pa je zelo slabo in podpovpečno. Saj takšen rezultat zna zagotavljati vsak.

Zheegec ::

ko so gradili, bi morali obvezno zgraditi "tovornjakarski" pas(obvezen za tovornjake), da bi se potem realno videlo koliko tovornjaki uničijo cesto


To ze zdej vidis (cutis), ko se peljes po voznem in nato po prehitevalnem. Vozni je vsaj 5x bolj unicen. To se opazi tudi na relativno novih odsekih NM-Obrezje. Se peljes po voznem, avto plava kot na valovih (skace). Po prehitevalnem pa pelje lepo mirno.

Sicer pa je problem gnece samo ob konicah. Ob ostalih urah so lepo prevozne. Pa, ce se ob konicah ne bi tovornjakarji med sabo prehitevali (npr. ob petkih popoldne in zvecer relacija LJ-MB), bi bilo tudi fino ;((

To je pa zaradi slabih cest. Nove hrvaške delajo američani in imajo boljši asfalt, pa še spodaj dajo beton. Če je AC dobro narejena se vpliv tovornjakov pozna dosti kasneje, pa še to same poškodbe asfalta, ne pa "majhne dolince".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

bond007 ::

In zakaj dajo spodi beton? Ker Američani vedo, da bojo mogl ceste naslednih 20 let vzdrževat, naši kurci pa tut vejo, da če neki naspol nardijo, pridejo poceni skoz + zagotovijo si pol delo za n let naprej v obliki popravil, sanacij,...

kixs ::

Boljse, da ne gres primerjat cene kilometra AC v SLO, Hrvaski in Nemciji... itak je pri nas najdrazja!

En dober clanek v kaksni banana republiki zivimo 8-O

http://www.finance.si/242331/Slovo_o_po...
Tudi komentarji so dobri.
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

imagodei ::

ALIEn> "To je pa zaradi slabih cest. Nove hrvaške delajo američani in imajo boljši asfalt, pa še spodaj dajo beton. Če je AC dobro narejena se vpliv tovornjakov pozna dosti kasneje, pa še to same poškodbe asfalta, ne pa "majhne dolince"."

Jaz skoraj ne morem verjet, da bi to bilo zaradi nevednosti. To si par partizanov, kameradov, med sabo rihta zaslužek še za naslednje 20 let, pa še v osnovi lahko na javnem razpisu oddajo ful poceni ponudbo. Take bi po mojem bilo treba počasi začet trpat v zapore.

Če bi se dalo pod asfalt beton, bi taka (avto)cesta zdržala neprimerno dlje. Pa če bi se na asfaltu pojavile razpoke in bi voda začela vdirat spodaj, bi še vedno napravila bistveno manj škode, kot sedaj, ko razmoči podlago in potem tudi krpanje lukenj ne pride v poštev. Namesto tega je treba izrezat cel konec asfalta, spet utrdit podlago, položit asfalt - in tako do onemoglosti.
- Hoc est qui sumus -

T0RN4D0 ::

No ja, zdej kr primerjat japk pa hrušk ne mormo, na skali nardit avtocesto je malo drugače kot na barju. Ampak to, da je pri nas po šalabajzersko vse narjeno se pa strinjam, predrago tudi, odgovoren noben, sam da se vsako leto flika in je vse razrito in razpadlo pa da si filajo žepe pa je :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

BlackHole ::

In zakaj dajo spodi beton? Ker Američani vedo, da bojo mogl ceste naslednih 20 let vzdrževat, naši kurci pa tut vejo, da če neki naspol nardijo, pridejo poceni skoz + zagotovijo si pol delo za n let naprej v obliki popravil, sanacij,...


Zakaj pa potem še američani ne naredijo tako, če se bolj splača?
LP Marko

bond007 ::

Ne splača se bolj, ker Američani mislim, da majo pogodbo v smislu ... mi nardimo AC in jo vzdržujemo X let, v zameno pa lahko pobiramo X let cestnino. In vzdrževanje teh X let je lahko drago, če že v začetku šlampasto nardiš. In ziher Američani bodo imeli profit. So pa šli hrvati v to zato, ker pač je to edini način, da so brez denarja relativno hitro dobili AC.
Zgledovat bi se pomoje moral po njihovi kvaliteti gradnje ... narediš kvalitetno, pa v nadaljevanju ni toliko popravljanja in stroškov... Investitor bi pa še vedno morala biti država in seveda met konkreten nadzor, ne pa tako, kot je sedaj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

perci ::

Na Hrvaškem imajo tak način gradnje avtocest - Klik

ahac ::

Meh.... pejmo pa nazaj na tastar sistem, kjer ni bilo takih problemov. Pa cenejši ABC, da bo manj gužve na cestninskih + po možnosti še mesečni ali letni ABC za tiste, ki se veliko vozijo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Matev ::

Meh.... pejmo pa nazaj na tastar sistem, kjer ni bilo takih problemov.


jaz s sedanjim sistemom nimam nič problemov

mogoče samo to da dam(55) več kot porabim(cca malo manj kot 55)

šernk ::

Meh.... pejmo pa nazaj na tastar sistem, kjer ni bilo takih problemov.


jaz s sedanjim sistemom nimam nič problemov

mogoče samo to da dam(55) več kot porabim(cca malo manj kot 55)


drugo leto dobi naša država od naše družine cca 110€ manj zaradi vinjet (letos kupljeni 2 vinjeti) vendar 90 al 100€ za eno ne mislimo dajat, zato da se bom potem vozil 5km/h po avtocesti in to skoraj celo leto...

avgusta ko sem si rihtal stanovanje v LJ...smo stali na avtocesti v 2km koloni (kasneje je nastala 10km dolga kolona).

včeraj sem ponovno stal v 2km dolgi koloni
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Tody ::

hmm ja kaj pa naj Dars naredi da ne bo nesreč ? Mislim eni mate razmišljanje k...

Zheegec ::

ja če tovornjak obrača na avtocesti (vsaj tako je meni izgledalo včeraj) pred cestninsko postajo je pa gotovo dars kriv... :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

šernk ::

hmm ja kaj pa naj Dars naredi da ne bo nesreč ? Mislim eni mate razmišljanje k...


govorim o popravilih...ki se na primorskem kraku izvajajo že celo leto...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

popravila na cesti so pa razred zase. Za trojanskim tunelom je zaradi napake pri gradnji en pas zaprt že nekje 2 leti (cesta je stara nekje 3 leta), pa menda dars niti garancije ne namerava uveljavljati...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

dzinks63 ::

Torej dobili bomo še mesečno vinjeto, cena bo 35€, toliko kot je bila prej polletna. Upam, da so hrvati in ostali sedaj zadovoljni, namesto da bi se vozili pol leta, se bodo sedaj samo en mesec, profit ni kaj.

mtosev ::

Torej dobili bomo še mesečno vinjeto, cena bo 35€, toliko kot je bila prej polletna. Upam, da so hrvati in ostali sedaj zadovoljni, namesto da bi se vozili pol leta, se bodo sedaj samo en mesec, profit ni kaj.

haha sem videl na 24ur. Vlacic je res faca. igral je hardball in na koncu popustil. :))
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

Karaya 52 ::

To so verjetno pritiski zaradi blokade. Kaj bo sedaj, dnevna vinjeta ali sekundarna? Smo neto plačniki v EU proračun, DARS je pred bankrotom, Rehn pa prihaja z vedno bolj sramotnimi predlogi. Čakam na prvi kamen.

Zeberdee ::

Dars niti ne more bankrotirati, ker za njim stoji država.

koyotee ::

4mlrd€ posojila...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Karaya 52 ::

>Dars niti ne more bankrotirati, ker za njim stoji država.

Misliš tvoja denarnica?

WarpedOne ::

In kje maš tle bankrot?
Dej zraven vsote povej še, koliko je letni obrok in do kdaj jih je trenutno treba odplačat.
Do you know what you don't know?

Zeberdee ::

Ok. Država daje koncesijo sama sebi v upravljanje avtocest. Dars bankrotira. Recimo, da ena izmed (ne?)poslovnih bank zahteva stečajni postopek proti Darsu. Allright. Ceste gredo v last te banke.

Država vzame privatiziranemu Darsu koncesijo. Easy as pie.

Četudi prišteješ te 4 milijarde, smo še vedno pod skorajda vsemi, po katerih se zgledujemo.

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

ivanuscha ::

Ob teh cenah vinjet jst vinjete ne bom kupil, se premalo vozim po avtocestah. Veliko bolje bi bilo če bi ostale cestnine po starem sistemu. Veliko bolj fer.

koyotee ::

Država bo porok zadolževanju Darsa! Slovenija, 9. februar 2006 09:59 LINK
Sredstva za gradnjo avtocest že v nacionalnem programu
Finančni minister Andrej Bajuk pa je zagotovil, da se dolg Darsa ne šteje v dolg države.
Bo Dars zmogel odplačevanje ...
Dars bo posojila lahko odplačeval 25 let, po besedah ministra za finance Andreja Bajuka pa jih bo vračal s koncesijsko dajatvijo in proračunskimi transferji. Zagotovila, da bo Dars posojilo lahko odplačeval sam, ni, v najslabšem primeru pa se lahko uresničijo bojazni opozicije, ki posojilu in poroštvu nasprotuje, ker ni prepričana, da bo Dars težko breme zmogel sam.
"Jasno je, da Dars kreditov ne bo uspel odplačati. " Milan M. Cvikl (9.februar 2006)

Dolg za naslednje generacije
Računsko sodišče: Odplačevanje do leta 2050? Slovenija, 13. marec 2009 21:07 LINK
Pred petnajstimi leti, ko je Slovenija začela graditi avtocestni križ, so predvideni stroški znašali 1,5 milijarde dolarjev. Številka je medtem narasla na šest milijard.
Nasprotno pa je nekdanji minister za finance Andrej Bajuk v času svojega mandata zatrjeval, da dolgoročnih negativnih posledic ne bo čutiti; nasprotno, po njegovem je šlo za pozitivno posledico, saj naj bi se slovenski proračun končno lahko lotil v preteklosti zapuščenih investicij. Za pokritje dolga naj bi zadoščala sredstva, zbrana od cestnin.
Se bo Darsov minus slednjič prelil v javni dolg?
Kot je za TV Slovenija povedal Samo Jereb z računskega sodišča, so že v poročilu o javnem dolgu ministrstvu za finance zahtevali ukrepe, ki "bodo zagotovili prenos teh obveznosti in tudi avtocest v proračun Republike Slovenije."
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

dzinks63 ::

Veliko bolje bi bilo če bi ostale cestnine po starem sistemu. Veliko bolj fer.


Seveda se nekaterim kolca po "starih časih", ko se je cel kup uporabnikov lahko vozilo zastonj, sadaj pa morajo kupiti vinjeto, katerokoli pač. Po drugi strani so pa itak skoraj vsi bemtili da so vinjete prepoceni, no sedaj so to uredili, pa spet niso zadovoljni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

WarpedOne ::

Dars bo posojila lahko odplačeval 25 let


Evo, torej 25 let mamo časa da se odplača teh strašnih 4 mrd EUR. Ocena čez prst je 160 milijonov EUR na leto.
Vinjete vržejo okrog 100 milijonov, po novem "pravičnejšem" sistemu bojo vrgle okrog 80 milijonov. Tovorni promet bo vrgel okrog 150 milijonov.

Kje maš bankrot?
Do you know what you don't know?

T0RN4D0 ::

Hm, ja tolk je že income, vprašanje je kolk se sproti porabi. Vse sigurno ne gre kr v odplačevanje dolgov.

Poleg tega mi ni čist jasno kako lahko tako motovilijo s temi vinjetami. Če je ta varjanta ki jo imamo v nasprotju z EU ustavo, bi to moral kdo izmed odogovornih vedeti. Ne samo kdo, ampak kar vsi. In stvari zastaviti tako kot je treba, oziroma če se gre neki delat v nasprotju s temi pravili met en resen backup plan, ne samo da nam zamrznejo sredstva, mi pa skomignemo z glavo in se počasi uklonimo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
strani: 1 ... 14 15 16 17


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14315278 (11402) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10624971 (22133) pegaso
»

Letna vinjeta v desnem zgornjem robu

Oddelek: Loža
202851 (2248) Goldee
»

Vinjete 2009 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
715866 (3850) Buggy
»

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
55628737 (14645) moowy123

Več podobnih tem