Forum » Loža » Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?
Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?
Izi ::
Ampak, da mi bo pa kar vsak debil iz DARS-a pametoval, nope - to pa ne.
Noben te ne sili , da uporabljaš "njihove" ceste. Kot te lahko lastnik gostilne zaprosi, da zapustiš lokal, če si preveč pijan, tako ti lahko Dars prepove uporabo avtoceste.
Ustavljali med vožnjo menda ne bodo, bodo pa pregledovali na vseh počivališčih, bencinskih postajah in z kamerami na sedanjih vstopnih in izstopnih postajah.
Če te bo Darsovec zalotil brez nalepke, ti bo na kolo nataknil napravo podobno lisicam in avto ne bo mogoče več premakniti, dokler kazen ne bo plačana. Kazen pa ne bo šla v državni proračun kot je to navada za sedanje kazni ampak v blagajno Darsa.
Zanimivo je tudi, da kdorkoli se bo pripeljal k nam skozi Karavanški predor, bo moral nujno kupiti nalepko, saj je že na avtocesti ali pa kar takoj plačati kazen, saj obrniti se tam ne more več, da bi se vrnil v Avstrijo. Seveda bo treba tunel še vedno plačevati posebej, saj ta menda ne spada pod avtoceste. Tako bo ob plačilu predora nujno kupiti tudi vinjeto, če jo še nimaš, drugače te ne bodo spustili naprej, ker tam je tako ali tako rampa za plačevanje tunela.
Na mejnih prehodih, kjer pa ni avtoceste, to so večinoma gorski prehodi, pa se bo dalo priti skozi tudi brez kupljene nalepke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
perci ::
lufthammer: jst seveda bom kupil vinjeto, ker mi ne predstavlja velikega stroška. Vendar ne gre za to. Gre za to, da je prepoved nadaljnje vožnje en tak sorazmerno velik poseg v človekovo svobodo. In take ukrepe lahko izvaja policija, ne pa vsak, ki ima 5 minut preveč časa.
Izi, nauš verjel, DARS ni ena privat firma, ki bi si lahko lastila ceste. In ceste so JAVNO DOBRO. Vsi jih lahko pod določenimi pogoji uporabljamo. In meni osebno se zdi ta pogoj, da te lahko kontrolira osebek, ki za to ni usposobljen, nedopusten. Tako da ne pametuj preveč z lokali, ker očitno ne veš kaj govoriš.
Izi, nauš verjel, DARS ni ena privat firma, ki bi si lahko lastila ceste. In ceste so JAVNO DOBRO. Vsi jih lahko pod določenimi pogoji uporabljamo. In meni osebno se zdi ta pogoj, da te lahko kontrolira osebek, ki za to ni usposobljen, nedopusten. Tako da ne pametuj preveč z lokali, ker očitno ne veš kaj govoriš.
WarpedGone ::
>> Vendar ne gre za to. Gre za to, da je prepoved nadaljnje vožnje en tak sorazmerno velik poseg v človekovo svobodo. In take ukrepe lahko izvaja policija, ne pa vsak, ki ima 5 minut preveč časa.
Ne tako velik, kot da js zvežem vlomilca, dokler ne pride policija. Pa mi je to dovoljeno.
Še vedno boš prost in svoboden, le peljal po AC se ne boš več, ker je to ekvivalent kraje.
Ne tako velik, kot da js zvežem vlomilca, dokler ne pride policija. Pa mi je to dovoljeno.
Še vedno boš prost in svoboden, le peljal po AC se ne boš več, ker je to ekvivalent kraje.
Zbogom in hvala za vse ribe
borchi ::
perci, magisterij iz česa moraš imet, da dovolj kvalitetno ugotoviš ali ima avto vinjeto ali ne?
l'jga
Izi ::
In ceste so JAVNO DOBRO.
Očitno ne živiva v isti državi.
Javno dobro se plačuje iz državnega proračuna.
Vsako uporabo cest pa se striktno plačuje iz lastnega žepa že od nekdaj.
Sedaj je še sprejemljivo poceni 150 € za regionalne ceste in 55 € za avto ceste, ampak tako poceni ne bo nikoli več.
Ko preidemo na satelitsko cestninjenje tudi za osebne avtomobile si marsikdo ne bo več mogel privoščiti vožnje po "javnih cestah".
Če si podrobno pregledaš dokumentacijo delniške družbe DARS boš videl, da so oni dejansko lastniki Slovenskih avtocest.
V svojem imenu najemajo posojila in jih odplačujejo, načrtujejo, gradijo in obnavljajo ceste in v svojem imenu razpolagajo in upravljajo z cestami in vsemi nepremičninami, ki so v sklopu cest in tudi tistimi nepremičninami, ki so bile pridobljene v zvezi z gradnjo cest pa niso bile uporabljene za njihovo izgradnjo.
Kakorkoli prebiram pogodbe je DARS lastnik četrtine Slovenije. Kdo pa si lasti njihove delnice pa je že druga zgodba.
DARS bo vedno tisti, ki bo skrbel za red na avtocestah. Republika Slovenija bo predpisala samo višino kazni in prav nič več, vse ostalo od kaznovanja, sankcij in izterjave kazni pa bo skrbel sam DARS, ki bo ves denar spravil v svojo blagajno.
Ziga Dolhar ::
Izi in Lufthammer,
ali ti sosed, na čigar zemljišču parkiraš, sme natakniti lisice? Ali ti sme izreči kakršnokoli "kazen"?
(Vprašanje se zaenkrat ustavlja pri pomenu te "lastnine", na kateri utemeljujeta tovrstne posege.)
ali ti sosed, na čigar zemljišču parkiraš, sme natakniti lisice? Ali ti sme izreči kakršnokoli "kazen"?
(Vprašanje se zaenkrat ustavlja pri pomenu te "lastnine", na kateri utemeljujeta tovrstne posege.)
https://dolhar.si/
lufthammer ::
>> In take ukrepe lahko izvaja policija, ne pa vsak, ki ima 5 minut preveč časa.
Iz lastne izkušnje - v Avstriji (pozabil na vinjeto!) so me ustavili pred počivališčem na AC in mi zaračunali, pa niso bili policaji. Imel sem točno dve možnosti:
- plačati kazen in kupiti LETNO nalepko (drugih ni imel)
- pustiti avto zaparkiran in nadaljevati peš.
Ja, lahko jim pustiš avto, če želiš. Kazen pride pozneje po pošti, pa plačilo za odvoz, pa ležarina, ...
>> ali ti sosed, na čigar zemljišču parkiraš, sme natakniti lisice? Ali ti sme izreči kakršnokoli "kazen"?
Saj jih nima. Lahko pa pokliče pajka in ti avto odpeljejo in te še primerno kaznujejo, kot pri napačnem parkiranju v mestu - preverjeno. V Ljubljani v Rožni dolini to počne en avtoprevoznik kar redno. Lahko pa probaš, če imaš preveč denarja in zoprnega soseda. Brez dovoljenja imaš kej parkirat na tujem.
Iz lastne izkušnje - v Avstriji (pozabil na vinjeto!) so me ustavili pred počivališčem na AC in mi zaračunali, pa niso bili policaji. Imel sem točno dve možnosti:
- plačati kazen in kupiti LETNO nalepko (drugih ni imel)
- pustiti avto zaparkiran in nadaljevati peš.
Ja, lahko jim pustiš avto, če želiš. Kazen pride pozneje po pošti, pa plačilo za odvoz, pa ležarina, ...
>> ali ti sosed, na čigar zemljišču parkiraš, sme natakniti lisice? Ali ti sme izreči kakršnokoli "kazen"?
Saj jih nima. Lahko pa pokliče pajka in ti avto odpeljejo in te še primerno kaznujejo, kot pri napačnem parkiranju v mestu - preverjeno. V Ljubljani v Rožni dolini to počne en avtoprevoznik kar redno. Lahko pa probaš, če imaš preveč denarja in zoprnega soseda. Brez dovoljenja imaš kej parkirat na tujem.
lufthammer ::
Ja Žiga in tisti, ki pridejo s pajkom, niso policaji. Lepo redarska služba to naredi in ti tudi račun napiše.
Hardstyle ::
Pravkar gledal v Svet-u, da joče Jankovič uvest mestno vinjeto za Ljubljano. Cene letne vinjete bo znašala 100eurov
P.S.
znak za valuto euro ne deluje!
P.S.
znak za valuto euro ne deluje!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Hardstyle ()
Bellzmet ::
Jaz bi uvedel "vstopnino" v mesto z avtom, za vse, ki imajo v LJ službo, stalno prebivališče pa nekje drugje. Toliko kolikor se sedaj ljudi vozi v Lj in posledično potem vse kolone, zastoji, vse zaparkirano - ni za nikamor.
Pyr0Beast ::
Jop .. sicer je na obrobju kar nekaj 'postajališč' za avte, kjer lahko avto brezskrbno pustiš in se nato odpelješ z busom .. ampak to še vedno ne reši vprašanja, kam z ostalimi avti, ki so čez noč parkirani povsod. No, mogoče je prenosna preša rešitev, mogoče pa ne ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Tody ::
Spet natolcuje svet :)
Novica je bila, da ko bodo uredili več P&R postajališč, bodo MOGOČE uvedl to za center Ljubjane, da se bo folk raje vozil po obvoznicah, ker baje nekater nočejo kupit vinjete (pa so rekl da Jankovič ne sodeluje z državo hehe:))
Novica je bila, da ko bodo uredili več P&R postajališč, bodo MOGOČE uvedl to za center Ljubjane, da se bo folk raje vozil po obvoznicah, ker baje nekater nočejo kupit vinjete (pa so rekl da Jankovič ne sodeluje z državo hehe:))
Bellzmet ::
Ja no to sem pozabil napisat. Seveda preden se uvede kakršnakoli "vstopnina" v Lj je potrebno prej zagotoviti dovolj parkirišč na obrobju. Pa potem expres linije avtobusov v center. Ne da se bus ustavlja na vsaki postaji...se mi zdi, da je to prej izvedljivo, kakor da se poštima celoten primestni promet v Lj.
krneki0001 ::
Kako poceni se da kupit in registrirat avto pri nas, naj cvam pove podatek, da sem prejšnji mesec kupil avto s 4x4 pogonom in 95KM za borih 140 evrov, ga malo pobrusil, pošvasal in poštrihal s sprejem, ter zamenjal par delov na njem za vrednost 30 evrov, ter registriral za celo leto 330 evrov in imam avto za 600 evrov, ki se vozi in ta avto je nazunaj slabše ohranjem, motor in vsi vitalni deli pa so poštimani.
Za moje pojme bi morala obstajati samo letna vinjeta za avtomobile s ceno nad 100 evrov(tam okoli 120 evrov, če razdeliš na mesečno raven okoli 10evrov na mesec), za tovornjake pa bi morala biti vinjeta 40X dražja. Če imajo 40X težji avto, naj še 40x več plačajo. Pa policaji naj nadzorujejo to ali je nalepka nalimana na steklo, ali je samo s selotejpom prilimana in si jo potem posojajo drug drugemu.
Tranzit, ki gre skozi slovenijo najbolj uničuje naše ceste, velikokrat prenaloženi tuji tovornjaki delajo kolesnice na naših cestah, plačajo pa zato bore malo. Kar naj plačajo za to uničevanje. Za domače tovornjakarje, pa daš popust na vinjeto, ker je že cestnino plačal in s tem dobi pač vinjeto malo ceneje.
Sam naredim na mesec ogromno kilometrov. Vsak dan v službo in nazaj, trikrat na teden ljubljana maribor in nazaj ter vsako nedeljo še družinski izlet, ki je skoraj vedno najmanj 100km, ponavadi pa kr mnogo čez 500. Torej naredim 5x 14km + 6x 140km + 100+km = 1000+km. Vsak teden naredim čez 1000km po naših cestah, avtocestah in ostalih poteh (nekaj tudi po terenu s terencem). Vsak teden tankam najmanj 2x po 25 litrov, ter plačam cestnino do maribora in nazaj + še kakšno čez vikend. Torej zapravim okoli 60 evrov za bencin na teden in najmanj za cestnine (2.55+1.55+1.30)X6 = 32.40 na teden. Torej sam zapravim na teden 60 evrov za bencin najmanj 32.4 evra za cestnine. Kar pomeni skoraj 100 evrov na teden in recimo 5000 evrov na leto samo za bencin in cestnino, brez servisov.
Ampak po tem izračunu, bi delal jaz okoli 50.000km letno, pa jih delam še ene 30 več in si zračunajte koliko gre potem za te stroške. Recimo samo med letnim dopustom naredim od 4 do 5.000km za svojo zabavo.
Po novem pa bom plačal za cestnine samo 55 evrov in to enkrat letno - "HURA", država bo na meni izgubila kr nekaj denarja - torej me bo okradla drugje, da bo dobila nazaj.
Za moje pojme bi morala obstajati samo letna vinjeta za avtomobile s ceno nad 100 evrov(tam okoli 120 evrov, če razdeliš na mesečno raven okoli 10evrov na mesec), za tovornjake pa bi morala biti vinjeta 40X dražja. Če imajo 40X težji avto, naj še 40x več plačajo. Pa policaji naj nadzorujejo to ali je nalepka nalimana na steklo, ali je samo s selotejpom prilimana in si jo potem posojajo drug drugemu.
Tranzit, ki gre skozi slovenijo najbolj uničuje naše ceste, velikokrat prenaloženi tuji tovornjaki delajo kolesnice na naših cestah, plačajo pa zato bore malo. Kar naj plačajo za to uničevanje. Za domače tovornjakarje, pa daš popust na vinjeto, ker je že cestnino plačal in s tem dobi pač vinjeto malo ceneje.
Sam naredim na mesec ogromno kilometrov. Vsak dan v službo in nazaj, trikrat na teden ljubljana maribor in nazaj ter vsako nedeljo še družinski izlet, ki je skoraj vedno najmanj 100km, ponavadi pa kr mnogo čez 500. Torej naredim 5x 14km + 6x 140km + 100+km = 1000+km. Vsak teden naredim čez 1000km po naših cestah, avtocestah in ostalih poteh (nekaj tudi po terenu s terencem). Vsak teden tankam najmanj 2x po 25 litrov, ter plačam cestnino do maribora in nazaj + še kakšno čez vikend. Torej zapravim okoli 60 evrov za bencin na teden in najmanj za cestnine (2.55+1.55+1.30)X6 = 32.40 na teden. Torej sam zapravim na teden 60 evrov za bencin najmanj 32.4 evra za cestnine. Kar pomeni skoraj 100 evrov na teden in recimo 5000 evrov na leto samo za bencin in cestnino, brez servisov.
Ampak po tem izračunu, bi delal jaz okoli 50.000km letno, pa jih delam še ene 30 več in si zračunajte koliko gre potem za te stroške. Recimo samo med letnim dopustom naredim od 4 do 5.000km za svojo zabavo.
Po novem pa bom plačal za cestnine samo 55 evrov in to enkrat letno - "HURA", država bo na meni izgubila kr nekaj denarja - torej me bo okradla drugje, da bo dobila nazaj.
krneki0001 ::
da ne bo kdo mislu, das delam 50.030km, delam jih 80.000 in več na leto. Včasih sem jih 120.000, ko sem se vozil vsak dan več kot 160km v službo in nazaj.
Bellzmet ::
"torej me bo okradla drugje, da bo dobila nazaj"
Ne. Sedaj bo okradla mene, ker bom moral kupiti vinjeto za tiste parkrat letno, ko se peljem po avtocesti.
V tem je zgrešen sistem vinjet. Tisti, ki se največ vozijo in s tem najbolj onesnažujejo in uničujejo ceste, na prevoženi kilometer plačajo najmanj. Nekdo, ki gre pa parkrat letno na avtocesto pa na prevoženi kilometer plača neprimerno več.
Ne. Sedaj bo okradla mene, ker bom moral kupiti vinjeto za tiste parkrat letno, ko se peljem po avtocesti.
V tem je zgrešen sistem vinjet. Tisti, ki se največ vozijo in s tem najbolj onesnažujejo in uničujejo ceste, na prevoženi kilometer plačajo najmanj. Nekdo, ki gre pa parkrat letno na avtocesto pa na prevoženi kilometer plača neprimerno več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
krneki0001 ::
Se pač ne boš vozil po avtocestah, če ti je tok hudo. Še vedno nekateri upate, da živimo v socializmu, kjer je bilo vse od vsakega in večina stvari(če si jih le dobil) skoraj zastonj. Sori, ampak sami smo hoteli kapitalizem, zdej ga pa še plačajmo pošteno.
In zame vinjeta ni zgrešen sistem - pač bodo še od vas jokavčkov nekaj pobrali, ker do sedaj niste dost plačevali in ogromno od tujcev, ki smo jim mi samo tranzitna država, kar je tudi prav, naj še malo denarja pri naspustijo - recimo če se že spuščamo v take stvari in če vzamejo polni penzion za 10 dni v naši državi, jim stroške polletne vinjete odšteješ stran.
S svojim pa avtom uničim zelo malo cest imam namreč tok široke gume, da se teža 1180kg razporedi na veliko površino (gume so 30x9.5x15 - v naše mere 240/80/15) in s tem manj pritiskam na asfalt(če se že gremo extreme in iščemo dlako v jajcu).
Za izpuste mi pa ni mar, zato pa še vedno vozim avto na frgazer in brez katalizatorja.
Mene predvsem muči, da tovornjakarji, ki resnično uničujejo ceste, plačujejo zelo malo za to. Jst bi jim nabil cene u višave. Če bi pa naši šli štrajkat, pa tok visoke kazni za oviranje prometa, da bi vsak 2x premislil preden bi upal zapreti cesto in blokirati promet.
In zame vinjeta ni zgrešen sistem - pač bodo še od vas jokavčkov nekaj pobrali, ker do sedaj niste dost plačevali in ogromno od tujcev, ki smo jim mi samo tranzitna država, kar je tudi prav, naj še malo denarja pri naspustijo - recimo če se že spuščamo v take stvari in če vzamejo polni penzion za 10 dni v naši državi, jim stroške polletne vinjete odšteješ stran.
S svojim pa avtom uničim zelo malo cest imam namreč tok široke gume, da se teža 1180kg razporedi na veliko površino (gume so 30x9.5x15 - v naše mere 240/80/15) in s tem manj pritiskam na asfalt(če se že gremo extreme in iščemo dlako v jajcu).
Za izpuste mi pa ni mar, zato pa še vedno vozim avto na frgazer in brez katalizatorja.
Mene predvsem muči, da tovornjakarji, ki resnično uničujejo ceste, plačujejo zelo malo za to. Jst bi jim nabil cene u višave. Če bi pa naši šli štrajkat, pa tok visoke kazni za oviranje prometa, da bi vsak 2x premislil preden bi upal zapreti cesto in blokirati promet.
kmetek ::
fak nebivedu, moraš met pa hudičevo dobro službo, da se "cjaziš" vsak dan....lol ti dobiš za potne stroške pomoje tok kot jaz neto plačo :P
krneki0001 ::
Nimam nobenih potnih stroškov plačanih.
Ko sem bil mulc sem zajebu in se mi ni dalo hodit na fax, ker je bila plača (denar) bolj zanimiva, pa zdej delam fax ob delu in vse si sam plačam, letos pa še šolnine ne morem v davke zbasat, tko da moram resnično čisto vse sam plačat. Pač se je država odločila, da noče izobraženih ljudi in tisti ki se šola ob delu vse sam plača - očitno rabijo butle, ki ne znajo razmišljat s svojo glavo.
Pa se ne sekiram, pač je to napaka iz preteklosti in jo moram popravit. Glede plače pa, (jah letos bom plačal več kot 800 evrov dahodnine državi), lahko rečem, da ni majhna in da se da živet, ampak za ta denar tudi delam ogromno.
Ko sem bil mulc sem zajebu in se mi ni dalo hodit na fax, ker je bila plača (denar) bolj zanimiva, pa zdej delam fax ob delu in vse si sam plačam, letos pa še šolnine ne morem v davke zbasat, tko da moram resnično čisto vse sam plačat. Pač se je država odločila, da noče izobraženih ljudi in tisti ki se šola ob delu vse sam plača - očitno rabijo butle, ki ne znajo razmišljat s svojo glavo.
Pa se ne sekiram, pač je to napaka iz preteklosti in jo moram popravit. Glede plače pa, (jah letos bom plačal več kot 800 evrov dahodnine državi), lahko rečem, da ni majhna in da se da živet, ampak za ta denar tudi delam ogromno.
Ziga Dolhar ::
Nebivedu, kaj je zdej kapitalisticno in kaj socialisticno? Pravis, da je 'kapitalizem' placevanje nizkega in neproporcionalnega pavsala, socializem pa po dejanski uporabi?
Interesting.
Interesting.
https://dolhar.si/
krneki0001 ::
Ne, tega ne pravim, ampak pravim, da bi nekateri še vedno radi imeli vse zastonj kot je bilo to v socializmu in ob vsaki majhni spremembi, ki je malce slabša za manjšino jokajo in se bunijo. Večina vinjete pozdravlja in so veseli, da se bodo znebili ogromnih stroškov, manjšina pa jokca, da bodo zdej na leto 5 evrov več dal, če se bodo hotl vozit po avtocestah.
djordjevic ::
Meni se tudi ful dopade cena za letno vinjeto, ampak izpad (ki na strani Darsa zagotovo bo) bo treba pokrpat. In kako, je najbrž jasno vsem. Jap, večji davki. Ker, bodimo iskreni, to je pač še eno lepo predvolilno darilo. Nekje po volitvah se bo vmešala še komisija in možna sta dva scenarija:
a: Ostane trenutna vlada in zvišajo ceno vinjete oziroma uvedejo še vinjete za 10 dni ali mesec dni po vzoru Avstrijcev. Izpad pričakovanih dohodkov zaradi polletne (tranzitne) se silno poveča, Dars pa prisili vlado v povišanje cene letne vinjete (in povišanje obstoječih davkov, morda vključitev cestnine v trošarine od goriv itd.). Vlada: Jebiga, raja, probali smo, pa ni šlo. Se iskreno opravičujemo.
b: Pride nova vlada in se zgodijo vsi zgoraj omenjeni ukrepi, nova opozocija pa: Glejte jih, svinje tatinske, vam že odžirajo težko prigarani denar.
Še enkrat poudarjam, sem vesel vinjete, a se hkrati tudi zavedam, da veselje najbrž ne bo dolgo trajalo. Če pa se slučajno moja napoved ne uresniči, rečem samo hvala bogu. In se izdatno posipljem s pepelom. Ampak mi nekaj pravi, da se mi ne bo treba.
edit: typo
a: Ostane trenutna vlada in zvišajo ceno vinjete oziroma uvedejo še vinjete za 10 dni ali mesec dni po vzoru Avstrijcev. Izpad pričakovanih dohodkov zaradi polletne (tranzitne) se silno poveča, Dars pa prisili vlado v povišanje cene letne vinjete (in povišanje obstoječih davkov, morda vključitev cestnine v trošarine od goriv itd.). Vlada: Jebiga, raja, probali smo, pa ni šlo. Se iskreno opravičujemo.
b: Pride nova vlada in se zgodijo vsi zgoraj omenjeni ukrepi, nova opozocija pa: Glejte jih, svinje tatinske, vam že odžirajo težko prigarani denar.
Še enkrat poudarjam, sem vesel vinjete, a se hkrati tudi zavedam, da veselje najbrž ne bo dolgo trajalo. Če pa se slučajno moja napoved ne uresniči, rečem samo hvala bogu. In se izdatno posipljem s pepelom. Ampak mi nekaj pravi, da se mi ne bo treba.
edit: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
Ted ::
Če bo število prodanih vinjet prenizko, potem mora biti prvi ukrep 10-20% višanje cestnin za tovornjake. Pri tovornjakih je še ogromno manevrskega prostora ker je tovornega tranzita čez Slovenijo ogromno, edina geografska alternativa temu tranzitu je pa Avstrija s 0,30 evra cestnine po kilometru.
Mah...
perci ::
WarpedOne: Ni pametno primerjat hrušk in jabolk. Vlomna tatvina je med hujšimi kaznivimi dejanji, ti jo pa primerjaš s prekrškom, da nekdo ne kupi vinjete? Kakšni morajo biti izpolnjeni pogoji za citizen's arrest pa verjetno poznaš, kaj ti bom govoril.
borchi: Za ugotavljanje, ali imaš na šipi vinjeto ni potreben magisterij, je pa potrebna ustezna izobrazba oz. usposobljenost, če želiš izvajati javna pooblastila, še posebej taka represivnega tipa - npr. prepoved vožnje motornega vozila. Kako mi bo to preprečil? Mi bo fizično vzel ključe? Se bo postavil med avto in mene? Vidiš, to so pa stvari, ki jih ne more početi, kar vsak paglavec.
Izi: Če ne veš, da so ceste javno dobro, potem pa ne vem, kdo ti lahko pomaga. Javno dobro ne pomeni, da ga lahko kar pod vsemi pogoji in brez povračila uporabljas. Javno dobro lahko uporablja vsakdo, pod enakimi pogoji. Financira se pa lahko na različne načine.
Vidim pa, da ti misliš, da je DARS d. d. kot vsak drug d. d. le, da je lastnik država. Well, motiš se - še zdaleč ni tako. Najbrž ne veš, da delovanje DARS-a ureja poseben zakon? In, da v tem zakonu piše tole:
lufthammer: Verjetno so bili ti ljudje (če so ti imeli možnost preprečiti nadaljnjo vožnjo) opravljeno določeno izobraževanje in opravljen strokovni izpit. Če pa temu ni tako, potem nam pač ni treba slediti avstrijskemu zgledu. Očitno je imel Bora Djordjevič prav, ko nas je označil za bečke konjušare.
Celo redarje je MOL poslal v tacen na izobraževanje, da lahko manjše prekrške v prometu ugotavljajo. DARS bo pa koga poslal, da nam bodo preprečil? Študente? Morte vedt, da preprečit vožnjo, lahko pomeni "uporabo sile".
borchi: Za ugotavljanje, ali imaš na šipi vinjeto ni potreben magisterij, je pa potrebna ustezna izobrazba oz. usposobljenost, če želiš izvajati javna pooblastila, še posebej taka represivnega tipa - npr. prepoved vožnje motornega vozila. Kako mi bo to preprečil? Mi bo fizično vzel ključe? Se bo postavil med avto in mene? Vidiš, to so pa stvari, ki jih ne more početi, kar vsak paglavec.
Izi: Če ne veš, da so ceste javno dobro, potem pa ne vem, kdo ti lahko pomaga. Javno dobro ne pomeni, da ga lahko kar pod vsemi pogoji in brez povračila uporabljas. Javno dobro lahko uporablja vsakdo, pod enakimi pogoji. Financira se pa lahko na različne načine.
Vidim pa, da ti misliš, da je DARS d. d. kot vsak drug d. d. le, da je lastnik država. Well, motiš se - še zdaleč ni tako. Najbrž ne veš, da delovanje DARS-a ureja poseben zakon? In, da v tem zakonu piše tole:
Družba opravlja v imenu in za račun Republike Slovenije naloge v zvezi s prostorskim načrtovanjem in umeščanjem avtocest v prostor in naloge v zvezi s pridobivanjem zemljišč in drugih nepremičnin za potrebe izgradnje avtocest.Skratka, tvoj post je poln cvetk, da kar glava peče. DARS je javno podjetje, ki mora ravnati v skladu z zakonodajo, ki se tiče javnih družb, recimo Zakon o dostopu do informacij javnega značaja, pa še marsikaj drugega.
lufthammer: Verjetno so bili ti ljudje (če so ti imeli možnost preprečiti nadaljnjo vožnjo) opravljeno določeno izobraževanje in opravljen strokovni izpit. Če pa temu ni tako, potem nam pač ni treba slediti avstrijskemu zgledu. Očitno je imel Bora Djordjevič prav, ko nas je označil za bečke konjušare.
Celo redarje je MOL poslal v tacen na izobraževanje, da lahko manjše prekrške v prometu ugotavljajo. DARS bo pa koga poslal, da nam bodo preprečil? Študente? Morte vedt, da preprečit vožnjo, lahko pomeni "uporabo sile".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
perci ::
Aja, lufthammer, še to: S pajkom vedno pride tudi policist (vsaj še pred kratkim je bilo tako). Pa tu niti ne vidim problema, če je redar ustrezno usposobljen.
lufthammer ::
Perci: Verjetno so bili ti ljudje (če so ti imeli možnost preprečiti nadaljnjo vožnjo) opravljeno določeno izobraževanje. Če pa temu ni tako, potem nam pač ni treba slediti avstrijskemu zgledu.
Ne,ne, so bili lepo v uniformah in zelo korektni, da kar pogledaš.. Predstavil se mi je in razložil problem. Bila je moja napaka in se nič ne pritožujem. Tudi naši varnostniki me nič ne motijo, moti me bolj to, da npr. Ljubljana ni sposobna spedenat prometa in vse probleme rešuje le s prepovedmi in kasiranjem.
Izkušnja s P+P na Viču: lepo parkiraš, greš naprej z busom, se popoldne pripelješ nazaj in skoraj pol avtomobila manjka. V tujini so taka izvenmestna plačljiva parkirišča večinoma obdana z ograjo in varovana.
Pajek pride z dvema "nakladačema", pri avtu za odvoz ju počaka redar, ki tudi položnico izpolni in naredi "portret" z digitalcem.
Ne,ne, so bili lepo v uniformah in zelo korektni, da kar pogledaš.. Predstavil se mi je in razložil problem. Bila je moja napaka in se nič ne pritožujem. Tudi naši varnostniki me nič ne motijo, moti me bolj to, da npr. Ljubljana ni sposobna spedenat prometa in vse probleme rešuje le s prepovedmi in kasiranjem.
Izkušnja s P+P na Viču: lepo parkiraš, greš naprej z busom, se popoldne pripelješ nazaj in skoraj pol avtomobila manjka. V tujini so taka izvenmestna plačljiva parkirišča večinoma obdana z ograjo in varovana.
Pajek pride z dvema "nakladačema", pri avtu za odvoz ju počaka redar, ki tudi položnico izpolni in naredi "portret" z digitalcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lufthammer ()
schurda ::
Naša ljuba dežela je zmeraj bolj debilna. 1000€ za kazen, ker nimaš kurčeve nalepke? Sej so mone, od glave do peta, pa sej tisti, ki je ne bo kupil ni kriminalc. Še oni ne dobiijo takih kazni. Kar pop***im, ko slišim take budalaščine. Ne vem zakaj se mora vsaka dobra ideja pri nas vedno izroditi.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
Tody ::
Če te dobijo na avtocesti je prav da plačaš kazen :)
In si v prekršku če ne plačaš avtoceste...
Je isto kot če bi se z neregistriranim avtomobilom vozil.
Al si mislil da bo kazen 10 eur pa če te ene 3x na let dobi boš še zmeri prišparal ?
In si v prekršku če ne plačaš avtoceste...
Je isto kot če bi se z neregistriranim avtomobilom vozil.
Al si mislil da bo kazen 10 eur pa če te ene 3x na let dobi boš še zmeri prišparal ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tody ()
schurda ::
Brez skrbi, sam plačam okrog 700€ avtoceste na leto (lahko bi tudi 1300), zase me ne skrbi. Ne moreš pa takega prekrška enačit z enim, ki vozi pijan do daska in je smrtno nevaren.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
WarpedGone ::
>> Ne moreš pa takega prekrška
To ni prekršek ampak kraja.
To ni prekršek ampak kraja.
Zbogom in hvala za vse ribe
schurda ::
Ne vem, kdo bolj krade tukaj. Mislim, da so mi v teh nekaj letih pokradli kar nekaj denarja.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
borchi ::
in bi si sedaj rad "noter prišu" ampak te je taka visoka kazen malo prestrašila?
odlično!
odlično!
l'jga
dzinks63 ::
Ta 800€ kazen leti predvsem na tranzitne turiste, da jim slučajno nebi padlo na pamet, da bi se švercali brez vinjete. Slovenci bodo pa itak kupili vinjete, saj to ni noben problem in je vsem uporabnikom še posebej v interesu. Sam že komaj čakam ta dan in sem kar jezen, da do tega že ni prej prišlo. Kateri pa ne rabijo vinjete in bi se mogoče samo 3x na leto vozili po avtocesti, bodo pač šli naokoli po regionalkah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
BigWhale ::
Ne vem, kdo bolj krade tukaj. Mislim, da so mi v teh nekaj letih pokradli kar nekaj denarja.
A daj zresni se no! Ne trobezljaj in se zadrzuj, ker nakladas, da ze kar glava boli. Ja verjetno, prav res, zaradi tega ker bodo nekoga dobili brez nalepke si bosta Ehjavec pa Jansa zepe napolnila. Al pa katerikolidrug politik iz katerekoli druge stranke.
A lahko pustimo 'sam kradejo dnar' v gostilni, tja kamor sodi in se tukaj pogovarjamo o avtocestah?
schurda ::
@ dzinks:
Kateri pa ne rabijo vinjete in bi se mogoče samo 3x na leto vozili po avtocesti, bodo pač šli naokoli po regionalkah.
Točno! Spet so zgrešili poanto avtoceste... Že n-tič.
Turisti pa naj se tudi peljejo po regionalkah in se malo ustavijo pri nas, ne pa da smo samo država za "preko".
Kateri pa ne rabijo vinjete in bi se mogoče samo 3x na leto vozili po avtocesti, bodo pač šli naokoli po regionalkah.
Točno! Spet so zgrešili poanto avtoceste... Že n-tič.
Turisti pa naj se tudi peljejo po regionalkah in se malo ustavijo pri nas, ne pa da smo samo država za "preko".
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
Zheegec ::
@ dzinks:
Kateri pa ne rabijo vinjete in bi se mogoče samo 3x na leto vozili po avtocesti, bodo pač šli naokoli po regionalkah.
Točno! Spet so zgrešili poanto avtoceste... Že n-tič.
Turisti pa naj se tudi peljejo po regionalkah in se malo ustavijo pri nas, ne pa da smo samo država za "preko".
Mi smo država za "preko", zato od turista dobimo vsaj denar od Vinjete. Bi ti tujce ustavljal pa jih preusmerjal na regionalko?
Ne vem, kdo bolj krade tukaj. Mislim, da so mi v teh nekaj letih pokradli kar nekaj denarja.
Niso ti ga pokradli. Plačal si po javnem, vnaprej znanem ceniku na vnaprej znanih lokacijah. Vedno si imel alternativo regionalke, kot jo imaš še vedno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
lufthammer ::
Kateri pa ne rabijo vinjete in bi se mogoče samo 3x na leto vozili po avtocesti, bodo pač šli naokoli po regionalkah.
Trikrat greš iz Maribora na morje in nazaj in z nalepko že prišparaš ene 5€!
Tujce imamo pa v mišnici! Pride Iz Avstrije skoz tunel in je že na AC. Kupit vinjeto, al pa nazaj in čez hribe. He. he.
schurda ::
Mislim, da naši delajo račune brez krčmarja. Mislim, da Evropa preprosto ne bo dovolila takih cen in bodo zahtevali dodatno še eno- ali nekaj- dnevne vinjete. Pustimo se presenetiti.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
Azrael ::
@lufthammer
Na Hrušici, ko pride skozi tunel, gre lahko dol. Enako kot mi, na izvozu St. Jakob, ko se v Avstriji pride ven iz tunela: V obeh primerih ne rabiš vinjete, sicer pa so te opilili za tunel, ampak je to ceneje, hitreje in precej manj stresno, kot riniti čez hrib, čeprav tam mitnice ni.
Ampak, kdo pri zdravi pameti in je v tranzitu bo šel na razdrapane in sesute regionalke, ki so najbližje slabi izvedbi izuma g. Mc Adam-a?
Kamijonar mora na AC brez pardona, za prikoličarje in bivalnike bo vinjeta cenejša kot mitnina, ostali pa bodo malenkost večji znesek, kot prejšnje leto, tudi preživeli.
Drugače me tale jamr nekaterih tu, spominja na jamranje tobakarjev ob prepovedi vlečenja čikov gostilnah. Kako bodo gostilne propadle in kakšna škoda se bo delala. In kaj je? Oštarije so še bolj polne kot prej. Z vinjetami za AC bo isto AC ne bodo prazne.
Na Hrušici, ko pride skozi tunel, gre lahko dol. Enako kot mi, na izvozu St. Jakob, ko se v Avstriji pride ven iz tunela: V obeh primerih ne rabiš vinjete, sicer pa so te opilili za tunel, ampak je to ceneje, hitreje in precej manj stresno, kot riniti čez hrib, čeprav tam mitnice ni.
Ampak, kdo pri zdravi pameti in je v tranzitu bo šel na razdrapane in sesute regionalke, ki so najbližje slabi izvedbi izuma g. Mc Adam-a?
Kamijonar mora na AC brez pardona, za prikoličarje in bivalnike bo vinjeta cenejša kot mitnina, ostali pa bodo malenkost večji znesek, kot prejšnje leto, tudi preživeli.
Drugače me tale jamr nekaterih tu, spominja na jamranje tobakarjev ob prepovedi vlečenja čikov gostilnah. Kako bodo gostilne propadle in kakšna škoda se bo delala. In kaj je? Oštarije so še bolj polne kot prej. Z vinjetami za AC bo isto AC ne bodo prazne.
Nekoč je bil Slo-tech.
WarpedGone ::
>> Mislim, da Evropa preprosto ne bo dovolila takih cen in bodo zahtevali dodatno še eno- ali nekaj- dnevne vinjete. Pustimo se presenetiti.
Zaenkrat je bilo iz Evrope slišat le "Vinjete so notranja zadeva države in so izven naše pristojnosti". Obstaja le ena direktiva glede tovornega prometa. Ta je tudi kriva da za tovornjake ne bo vinjet.
Zaenkrat je bilo iz Evrope slišat le "Vinjete so notranja zadeva države in so izven naše pristojnosti". Obstaja le ena direktiva glede tovornega prometa. Ta je tudi kriva da za tovornjake ne bo vinjet.
Zbogom in hvala za vse ribe
lufthammer ::
Mislim, da naši delajo račune brez krčmarja. Mislim, da Evropa preprosto ne bo dovolila takih cen in bodo zahtevali dodatno še eno- ali nekaj- dnevne vinjete. Pustimo se presenetiti.
Ti preveč misliš.
Azrael, maš prov.
Bellzmet ::
Lahko samo upamo, da kdorkoli bo že kontroliral vinjete, da bodo kazni res za vse enake. Kar pomeni, da bo 500 EUR (če bo takšna kazen), če ne bo imel vinjete plačal moj sosed, francoz na poti na dopust ali šiptar na poti na delo v Nemčijo. Kar nekako si ne predstavljam, da bi bili pri nas toliko sposobni in vztrajni, da tujec ne bi smel zapustiti Slovenije (če ni iz EU), dokler ne plača. Še posebno to velja za kvazi "policaje" zaposlene na DARS-u. Tako da že kar vidim vse južne sezonske veljake kako se bodo za praznike vsi domov čez Slovenijo brez vinjet vozili. In plačali še manj kot sedaj.
Bellzmet ::
Še poanta: če hočemo, da sistem vinjet deluje in da se pobere dovolj denarja, mora biti vzpostavljen tudi zelo dober sistem nadzora.
lufthammer ::
>> Tako da že kar vidim vse južne sezonske veljake kako se bodo za praznike vsi domov čez Slovenijo brez vinjet vozili. In plačali še manj kot sedaj.
Pozabljaš, da smo v Evropi in kazen po novem pride za tabo. Če bo kdo bežal zaradi 35€, je že stvar zdrave pameti.
Pozabljaš, da smo v Evropi in kazen po novem pride za tabo. Če bo kdo bežal zaradi 35€, je že stvar zdrave pameti.
imagodei ::
@Bellzmet:
To nam že zdaj ne funkcionira. Zato gremo v tako visoke kazni, ker oblast upa, da se bomo bali gorjače. Ampak, če gorjača leži v kotu in je nihče ne vihti, je nevarna manj, kot travnata bilka.
@lufthammer:
Če bi v Nemčiji ali Avstriji zbežal zaradi 35 EUR, bi bilo to noro. Pri nas so stvari tako neurejene, da ko bi tujca končno našli in mu izstavili kazen, bi ta verjetno že zastarala. Če pa ne bi, bi pa verjetno stroški iskanja in izvršitve presegli višino kazni (čeprav te niso nizke!!!)
To nam že zdaj ne funkcionira. Zato gremo v tako visoke kazni, ker oblast upa, da se bomo bali gorjače. Ampak, če gorjača leži v kotu in je nihče ne vihti, je nevarna manj, kot travnata bilka.
@lufthammer:
Če bi v Nemčiji ali Avstriji zbežal zaradi 35 EUR, bi bilo to noro. Pri nas so stvari tako neurejene, da ko bi tujca končno našli in mu izstavili kazen, bi ta verjetno že zastarala. Če pa ne bi, bi pa verjetno stroški iskanja in izvršitve presegli višino kazni (čeprav te niso nizke!!!)
- Hoc est qui sumus -
borchi ::
> Če pa ne bi, bi pa verjetno stroški iskanja in izvršitve presegli višino kazni (čeprav te niso nizke!!!)
pač damo še 10x al pa 100x višje kazni. pol se pa že splača iskat...
pač damo še 10x al pa 100x višje kazni. pol se pa že splača iskat...
l'jga
perci ::
Če bi v Nemčiji ali Avstriji zbežal zaradi 35 EUR, bi bilo to noro. Pri nas so stvari tako neurejene, da ko bi tujca končno našli in mu izstavili kazen, bi ta verjetno že zastarala.Relativni zastaralni rok je 2, absolutni pa 4 leta, tako da niti ni tak problem. Ko je enkrat kazen pravnomočna, je pa izvršba 5 let.
Če pa ne bi, bi pa verjetno stroški iskanja in izvršitve presegli višino kazni (čeprav te niso nizke!!!)Ni problema. Stroške izvršbe plača storilec prekrška.
Bellzmet ::
@lufthammer:
Pozabljaš, da smo v Evropi in kazen po novem pride za tabo. Če bo kdo bežal zaradi 35€, je že stvar zdrave pameti.
Kazen ne bo 35 EUR ampak vsaj 10x višja. Se pravi tujca (albanca) ustavijo brez vinjete je kazen sigurno vsaj 300 EUR. Pa zame Albanija ni Evropa tako da niti ne vem kako ga lahko kazen tam dol štrafne? Je to sploh izvedljivo? Ali mu je potrebno vzeti potni list in dokler ne plača ne more nazaj domov. Kako je res s tem?
Moram reči, da bi bil res zelo presenečen, če sistem deluje tako, da se da tudi iz J držav izterjat zadeva?
Pozabljaš, da smo v Evropi in kazen po novem pride za tabo. Če bo kdo bežal zaradi 35€, je že stvar zdrave pameti.
Kazen ne bo 35 EUR ampak vsaj 10x višja. Se pravi tujca (albanca) ustavijo brez vinjete je kazen sigurno vsaj 300 EUR. Pa zame Albanija ni Evropa tako da niti ne vem kako ga lahko kazen tam dol štrafne? Je to sploh izvedljivo? Ali mu je potrebno vzeti potni list in dokler ne plača ne more nazaj domov. Kako je res s tem?
Moram reči, da bi bil res zelo presenečen, če sistem deluje tako, da se da tudi iz J držav izterjat zadeva?
lufthammer ::
Se pravi tujca (albanca) ustavijo brez vinjete je kazen sigurno vsaj 300 EUR. Pa zame Albanija ni Evropa
Kaj bo delal ta Albanc pri nas? Verjetno se bo poljal na začasni naslov nekje v Evropi. Al misliš, da bo zganjal enodnevni turizem in nam ušel nazaj v Albanijo?
>> Če bo kdo bežal zaradi 35€, je že stvar zdrave pameti.
>> Kazen ne bo 35 EUR ampak vsaj 10x višja.
Tegale nisi razumel. Verjetno bo tujcu bolje plačat 35€ in ne bežat in reskirat vsaj 300€ kazni.
Bellzmet ::
Hja tudi 35 EUR je veliko, da se poizkusiš izogniti, če se samo enkrat pelješ po parih km avtoceste. Recimo, če se gre iz Hrvaške v Avstrijo pri Mariboru. In se mi zdi, da bo veliko tranzitnega prometa vseeno špekluliralo in ne kupilo vinjete. Ta praksa se zna pomoje potem povečati ali zmanjšati, pač glede na učinkovistost nadzora nad vinjetami.
Zanima me, če kdo ve, kako poteka oz. če je sploh možna izterjava za takšne prekrškarje? Za EU pomoje obstaja in štima, kaj pa države J od nas?
Zanima me, če kdo ve, kako poteka oz. če je sploh možna izterjava za takšne prekrškarje? Za EU pomoje obstaja in štima, kaj pa države J od nas?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 53532 (46107) | jalovec09 |
» | Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 24077 (20201) | MrBrdo |
» | Vinjeta - jo že imate? (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 58083 (28085) | Mare2 |
» | Vinjete 2009 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7931 (5915) | Buggy |
» | Trenja: Cestnina na SLO avtocestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 14424 (10251) | Pyr0Beast |