» »

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer

1 2
3
4 5

krneki0001 ::

Sami je izjavil:

sem absolutno proti uvedbi cestninjenja na podlagi prevoženih kilometrov.


Vsak dan po LJ obvoznici naredim 35km, tako da se s teboj popolnoma strinjam.

Sicer pa mi tudi ni jasno zakaj vinjeta za vožnjo po obvoznici, saj je bila namenjena razbremenitvi prometa v LJ.


A ni tako da naj za severni del ljubljanske obvoznice ne rabil vinjete. Mislim da je že nekdo to na sodišču dokazal in da mu ni bilo treba plačat kazni.

Samo satelitsko cestninjenje pa mislim da bo pri nas postavilo spet večino voznikov iz avtoceste na stare ceste, ker nihče potem ne bo hotel plačevati. Sedaj so kupili vinjeto in to potem tudi izkoriščajo. Potem pa jim ne bo v interesu in promet skozi vasi se bo spet povečal.

Naj cestninijo kamione in naj jih ocurijo za vsaj še enkrat več kot jih sedaj. Da jih bo manj na cestah in se jim bo splačalo voziti skozi hrvaško, ker avstrijci jih itak ocurijo kolikor se jih da, če jim sploh dovolijo zaradi slabih kamionov vožnjo po njihovih cestah.

SimplyMiha je izjavil:

Zakaj ne bi enostavno uvedli cestni davek glede na količino vozil?


Sej je dost velik. Letos že 65 mrtvih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

cegu ::

krneki0001 je izjavil:


Samo satelitsko cestninjenje pa mislim da bo pri nas postavilo spet večino voznikov iz avtoceste na stare ceste, ker nihče potem ne bo hotel plačevati. Sedaj so kupili vinjeto in to potem tudi izkoriščajo. Potem pa jim ne bo v interesu in promet skozi vasi se bo spet povečal.


Satelitsko cestninjenje bo tudi za stare ceste. Če se bodo šli eko-državo, bi moral biti kilometer po AC cenejši.

Thuban ::

Go-ahead je izjavil:

Ker se iz denarja nas vseh v Ljubljani in drugih večjih mestih postavlja:
- bolnišnice,
- fakultete,
- kulturne domove,
- sedeže posameznih državnih podjetij z dobro plačnimi službami,
- prireja večje koncerte ali tekme
- .........

sem absolutno proti uvedbi cestninjenja na podlagi prevoženih kilometrov.


iz denarja LJUBLJANČANOV se gradi kaj točno, po Sloveniji?
Kaj se gradi v Ljubljani je namreč iz aspekta Slovenije irelevantno.

In dejstvo je, da ostalim slovencem ni mar če se ljubljnčan za vikend pelje metat smeti na Bled in na morje. Naj za takšno početje plača cestnino. Tako kot jo plačajo ostali slovenci ko se peljejo po obvoznici mimo Ljubljane.

Podpiram elektronsko cestninenje, če bodo cene korektne. Da ne bo kot v italiji, kjer na 500 km ceste plačaš več za cestnino kot za gorivo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

joze67 ::

Hitro padete na deli in vladaj fore.

Thuban ::

dejstvo je, da se danes v Sloveniji vozimo zastonj.

V Italiji recimo pod od Gorice do Verone in nazaj (600 km) stane malo manj kot 40 EUR.

Če predvidevamo, da se nekdo iz Kranja pelje v Portorož na morje, je to približno 300 km poti (v obe smeri). Če bi mi imeli italijanske cene vožnje po avtocesti, bi se nekdo iz kranja 4x letno peljal na morje in bi plačal 80 EUR za cestnino, namesto teh ubogih 100 EUR, kolikor danes stane vinjeta in se lahko voziš kjer želiš, kolikor želiš.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

DeeJay ::

Sem ravno iz dopusta na Irski. Tja sem šel s svojim avtom + trajekt.
Francija me je koštala v eno smer 54€ od Strasbourga do Cherbourga. Povprečno hitrost sem mel 124km/h. Naredil okol 860km.
Nemčija je bila zastonj, sam je bila zarad vseh gradbišč in zastojev povprečna hitrost borih 86km/h. To je za okol 450km od Karlsruhe pa do meje z Avstrijo.
Top speed za avto je max 140km/h po GPS (145km/h po števcu) zarad strešnega šotora.

Cene goriv so na Irski in v Franciji podobne. Od 1,3 - 1,35€/L. V Nemčiji sem tankal v naselju, kjer sm plačal 1,19€/L, na AC je veliko dražje (tud do 1.5€).

Avstrija ni nič posebnega. Peljalo se je lepo brez zastojev, povprečna okol 120km/h. Majo pa zdej zmeri več dolgih odsekov z omejitvami 100km/h zaradi zmanjševanja emisij.

Kar se pa tiče vinjet pri nam... najbolj pošteno bi blo računat glede na težo vozila. Za osebna kot je v homologaciji, za tovorna pa še dodatek za max obremenitev. Težje je vozilo, bolj uničuje ceste...

Thuban ::

Sami je izjavil:

sem absolutno proti uvedbi cestninjenja na podlagi prevoženih kilometrov.


Vsak dan po LJ obvoznici naredim 35km, tako da se s teboj popolnoma strinjam.

Sicer pa mi tudi ni jasno zakaj vinjeta za vožnjo po obvoznici, saj je bila namenjena razbremenitvi prometa v LJ.


tudi predor Markovec je namenjen razbremenitvi ceste med Koprom in Izolo in je tam obvezna uporaba vinjete. Pa naj bo vinjeta obvezna še na severni ljubljanski obvoznici.

DeeJay je izjavil:


Kar se pa tiče vinjet pri nam... najbolj pošteno bi blo računat glede na težo vozila. Za osebna kot je v homologaciji, za tovorna pa še dodatek za max obremenitev. Težje je vozilo, bolj uničuje ceste...


ja, povprečen voznik v Clioti se lahko celo leto vozi in bo cesto uničil manj kot če se enkrat najtežji kamion pelje čez.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Red_Mamba ::

ko potegnes crto pod vsem sploh nebi rabli placevat cestnine ce nebi pokradli miljarde ko so se ceste gradile :)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

darkolord ::

Ja pecto milijard je vsak pokradu. Vsi bi že lahko meli jahte pa svoje avione, sploh ne bi rabli avtocest ...

Echbart ::

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/najce...

Evo....pa gre naprej...ce pride do tega smo ga dnevni vozniki daljsih razdalji po AC naj*****. Ze tako ali tako smo Slovenci zapeckarji, to lih ni spodbuda za mobilnost pri iskanju dela. Kar se tice zasebnosti pa nimam besed....

Machete ::

Pa saj to razvijajo samo za tovornjake. Al ne?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Dream On.
Zbogom in hvala za vse ribe

Tezaab ::

Machete je izjavil:

Pa saj to razvijajo samo za tovornjake. Al ne?

Najprej mrbit, ja. Ampak potem se bo ugotovilo, da je to tako fantasticno (beri: veliko vec poberejo), da bodo razsirili na vozila, ki trenutno uporabljajo vinjeto.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Thuban ::

Tezaab je izjavil:

Machete je izjavil:

Pa saj to razvijajo samo za tovornjake. Al ne?

Najprej mrbit, ja. Ampak potem se bo ugotovilo, da je to tako fantasticno (beri: veliko vec poberejo), da bodo razsirili na vozila, ki trenutno uporabljajo vinjeto.


Se bomo pač več po navadnih cestah vozili in bodo zaslužili mnogo manj.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Echbart ::

Ja sam pol bom pa rabil namesto 1h do delovnega mesta 2h. Ce ostane samo pri vozilih nad 3,5t pol uredu. Sam ko bo enkrat to postavljeno pol pa bo zelo malo do vseh.....

fikus_ ::

Vidim, da se tukaj oglašate tisti, ki uporabljate avtocesto redno. Jaz pa pravim, da sedanji sistem ni pošten do tistih, ki uporabljamo avtocesto občasno (cca. 1 ura vožnje do avtoceste). Grem npr 4x/leto na avtocesto pa plačam več kot pol, kot vi plačate za celoletno uporabo in se vozite praktično vsak dan.

SuperVeloce ::

Ker ti plačaš 2x več, kot bi plačal s cestninami letno, ne smemo ostali prihraniti vsaj petkratnik stroška? Če se pelješ 4x na leto, si pa kupi tedensko ali pojdi po regionalni. Kaj pa nekdo, ki se vozi praktično samo po avtocesti? Plačuje pa davke za regionalne ceste, enako kot vsi ostali, kateri samo te uporabljate. Vedno je nekdo nekje na slabšem, odvisno le, kako ti na sebe gledaš.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Vidim, da se tukaj oglašate tisti, ki uporabljate avtocesto redno. Jaz pa pravim, da sedanji sistem ni pošten do tistih, ki uporabljamo avtocesto občasno (cca. 1 ura vožnje do avtoceste). Grem npr 4x/leto na avtocesto pa plačam več kot pol, kot vi plačate za celoletno uporabo in se vozite praktično vsak dan.


A kej jokaš ker za te iste ceste tovornjaki plačajo le nekaj 10x več, dejanska škoda pa je 40.000x večja kot škoda od avtomobila?
A kej jokaš ker za downloadanje porn bluerajev plačaš enako kot stara mama ki enkrat tedensko pogleda če je pršu kak mejl?
A kej jokaš ker za dohtarja plačaš enako kot on, ki pri njem ni bil že 10 let?
A kej jokaš za milijavžent drugih zadev ki niso obračunavane linearno z uporabo ampak bol enostavno?

Nihče te ne sili da MORAŠ uporabljat AC. Če jo želiš uporabljat, je cena znana.
Odrasti.
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

In sedaj bo cena določena na drug način.

Ne jokat, ampak odrasti.

Invictus ::

Vinjete se ne bodo nikoli ukinile, ker bi to povzročilo upor ljudstva in celo mogoč padec vlade.

Vaša paranoja o sledenju je odveč, ker to lahko že danes delajo preko kamer in softvera za prepoznava tablic.

Tovornjaki naj pa plačajo toliko kot jo uporabljajo. Seveda bi jih bilo pa dolgoročno najbolje vreči na drugi tir, ki ga nikoli ne bo zaradi nesposobnosti tako stroke kot politike.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mare2 ::

Echbart je izjavil:

Ja sam pol bom pa rabil namesto 1h do delovnega mesta 2h.


Morda je v tem primeru tudi večja poraba goriva. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Machete ::

Pa možnost nesreč, obraba avtomobila itd.. AC FTW
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

fikus_ ::

Sem vedel, da se bo vas dosti našlo, kateri boste skočili v luft. Ja vam je Janša zrihtal pred volitvami, da se poceni vozite!
Sicer je že v osnovi lopovščina, ker že seda plačujemo pri gorivu davke, ki se sicer porabljajo za npr. železnice, pa še o nekem bencinskem centu sanjajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

SambaShare ::

fikus_ je izjavil:

Sem vedel, da se bo vas dosti našlo, kateri boste skočili v luft. Ja vam je Janša zrihtal pred volitvami, da se poceni vozite!


Če že govorimo o pravičnosti. Osebni avto uniči avtocesto praktično nič. Torej je težko upravičiti cestnino na prevoženo razdaljo. Bolj pravično je govoriti o uporabnini. Če želiš uporabljati plačaj, nihče te pa v to ne sili. Če plačaš, uporabljaj po mili volji.

Ne razumem kako je pravično da nekdo plača 1EUR in se nato pelje po AC. Sicer res samo 1x letno, ampak zgraditi je tisto cesto bilo vseeno treba. Zakaj bi moral bolj pogost uporabnik v večji meri plačati izgradnjo, če njegova večja uporaba ne uničije ceste?

Zgodovina sprememb…

veqlargh ::

Samo ste res eni smešni. Dnevni službeni "migranti" naj najebejo eksponentno, da se boste ostali tistih 4x na leto valjali po AC in furali 100km/h po prehitevalnem pasu.

So še bolj prizadeti umi od politikov, vidim.

fikus_ ::

veqlargh je izjavil:

Samo ste res eni smešni. Dnevni službeni "migranti" naj najebejo eksponentno, da se boste ostali tistih 4x na leto valjali po AC in furali 100km/h po prehitevalnem pasu.

So še bolj prizadeti umi od politikov, vidim.


Smo nestrpni? A brez žaljenja pa ne gre?! Ja, če ti kdo stopi na žulj, boli!

Ja meni tudi gredo na živce tisti, ki vozijo 100 km/h po prehitevalnem.

veqlargh ::

Res sem nestrpen. Vedno bolj. Mogoče je to problem te družbe, da nas je premalo takih. Tebi ne morejo it na živce no, saj nisi skor nič na AC. Zakaj bi te ti živcirali?

Mare2 ::

veqlargh je izjavil:

Res sem nestrpen. Vedno bolj. Mogoče je to problem te družbe, da nas je premalo takih. Tebi ne morejo it na živce no, saj nisi skor nič na AC. Zakaj bi te ti živcirali?


Ta misel je popolnoma mimo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

veqlargh ::

Mah, saj to je rant :D

Smurf ::

Slovenski nacin, ka gremo delati je takole:
- Projekt stane 100 mil
- Koncani dejanski projekt z aneksi na koncu stane 150mil (50mil gre pac nekam). Povisajo se cestnine, da se dobi denar nazaj.
- Povisajo se letni stroski, ker imas pri satelitih vec sprotnih stroskov kot pri preprosti vinjeti. Spet se povisajo cestnine.
- Slovenci smo ze tako sparovni, zato se premakne promet nazaj na regionalne ceste. Spet se pobere manj denarja, cemur sledijo visje cestnine.
- S tem sistemom ne moremo vec molzti tedenski turistov, ki gredo cez naso drzavo, ....

No ja je pa en plus, avtocesta bo prazna!

nekikr ::

veqlargh je izjavil:

Samo ste res eni smešni. Dnevni službeni "migranti" naj najebejo eksponentno, da se boste ostali tistih 4x na leto valjali po AC in furali 100km/h po prehitevalnem pasu.

So še bolj prizadeti umi od politikov, vidim.

"Najebejo eksponentno" si narobe napisal. Pravilno se zapiše "plačajo po uporabi, torej primerno več kot nekdo, ki se pelje 4x".

SambaShare ::

Je kar pravilno napisal. Zanemarljivo bolj uničujejo cesto kot tisti ki se peljejo 4x, zakaj bi plačali več?

Invictus ::

Smurf je izjavil:

Slovenski nacin, ka gremo delati je takole:
- Projekt stane 100 mil
- Koncani dejanski projekt z aneksi na koncu stane 150mil (50mil gre pac nekam). Povisajo se cestnine, da se dobi denar nazaj.
- Povisajo se letni stroski, ker imas pri satelitih vec sprotnih stroskov kot pri preprosti vinjeti. Spet se povisajo cestnine.
- Slovenci smo ze tako sparovni, zato se premakne promet nazaj na regionalne ceste. Spet se pobere manj denarja, cemur sledijo visje cestnine.
- S tem sistemom ne moremo vec molzti tedenski turistov, ki gredo cez naso drzavo, ....

No ja je pa en plus, avtocesta bo prazna!

Seveda, po ostali Evropi se pa ceste in ostali projekti delajo za drobiž in so zastonj v uporabi.

Ampak, glej prasca, tudi oni molzejo državljane. Kake svinje ...

SambaShare je izjavil:

Je kar pravilno napisal. Zanemarljivo bolj uničujejo cesto kot tisti ki se peljejo 4x, zakaj bi plačali več?

Ker gradnja avtoceste stane enako, pa če se nekdo vozi vsak dan, nekdo pa samo 4x na leto ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Utk ::

Take debate so brezvezne. Vsak navija za sistem po katerem bo ceneje čez prišel, s pravičnostjo opletamo samo za okras. Vsak od pravičnikov bi se premislil ko bi se njegove poti po avtocesti spremenile. Če vsi grehi Jankovića nikogar ne motijo, da ne bi še enkrat glasoval zanj, pa Janševi isto, kaj šele goljufanja vw, ki itak nikomur nič ne pomeni, bomo pa pri plačevanju na avtocestah naenkrat špilali moralo in pravico. Ne se hecat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

SambaShare ::

Bistveno znižanje števila smrtnih žrtev na cestah s uvedbo vinjetnega sistema bi moralo biti dovolj. Tega ne ovrže nobena računica ali moraliziranje.

Smurf ::

Utk je izjavil:

Take debate so brezvezne. Vsak navija za sistem po katerem bo ceneje čez prišel, s pravičnostjo opletamo samo za okras. Vsak od pravičnikov bi se premislil ko bi se njegove poti po avtocesti spremenile. Če vsi grehi Jankovića nikogar ne motijo, da ne bi še enkrat glasoval zanj, pa Janševi isto, kaj šele goljufanja vw, ki itak nikomur nič ne pomeni, bomo pa pri plačevanju na avtocestah naenkrat špilali moralo in pravico. Ne se hecat.

Meni je dokaj vseeno kako se bo pobiralo davke (pa sem vsak dan na avtocesti), bo ze firma placala. Na zivce mi pa gre, ce bomo presli v bolj kompliciran sistem z manjso ucinkovitostjo pobiranja.

Utk ::

Se pravi, tisti, ki se vozijo dost in sami plačujejo, hočejo vinjete, tisti, ki malo in plačujejo sami, hočejo plačati po km, tisti, ki ne plačujete itak nič, vam je vseeno. Jap, to je pa čisto nekaj novega in drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mare2 ::

Tudi, če boš šel vsaj 1x na avtocesto, boš moral za "napravo" plačati 40 EUR. Torej, kdo bo plačal manj?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Smurf ::

Utk je izjavil:

Se pravi, tisti, ki se vozijo dost in sami plačujejo, hočejo vinjete, tisti, ki malo in plačujejo sami, hočejo plačati po km, tisti, ki ne plačujete itak nič, vam je vseeno. Jap, to je pa čisto nekaj novega in drugega.

No bom drugace preoblikoval, ce bo v novem sistemu placalo vec 95% voznikov (nekateri precej vec), 5% pa manj (ne dosti manj), je to dokaj fail sistem.

Grey ::

Pa, če hočejo plačevati po kilometrih, pa naj. Saj imamo tudi mobilne telefone na kartico in na naročnino, pa naj dajo opcijo za satelite tudi plebesu. Tisti, ki ve, da se mu splača dati 10€ na mesec zato, da se lahko vozi neomejeno kilometrov po Sloveniji, bo vinjeto kupil. Tisti, ki se mu zdi to preveč pa naj vzame na kilometre preko satelita, ampak na koncu bo ta isti spet jamral, ker bo ravno tako plačal 120€ na leto, vozil se bo pa enako kot sedaj. Če bi se hotel pa več, bi pa jokal, da kako je drago, da ne more na kavico na primorsko. Svi bi jebali a da im ne uđe...

WarpedGone ::

Tudi, če boš šel vsaj 1x na avtocesto, boš moral za "napravo" plačati 40 EUR. Torej, kdo bo plačal manj?

Komot plačam 10x več, če bo zarad tega en drug moral plačat 1000x več.
Naj mi crkne krava, sam da bosta sosedu crknili dve.

Slovenska pravičnost.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Smurf je izjavil:

Utk je izjavil:

Se pravi, tisti, ki se vozijo dost in sami plačujejo, hočejo vinjete, tisti, ki malo in plačujejo sami, hočejo plačati po km, tisti, ki ne plačujete itak nič, vam je vseeno. Jap, to je pa čisto nekaj novega in drugega.

No bom drugace preoblikoval, ce bo v novem sistemu placalo vec 95% voznikov (nekateri precej vec), 5% pa manj (ne dosti manj), je to dokaj fail sistem.

Ker je bolje, da vsi plačamo manj, potem pa iz petih drugih blagajn prenakažemo razliko? A ne bi bilo precej bolje, če bi nam bilo jasno koliko kakšen del države porabi in koliko pobere davkov, pa da se vidi razlika za točno tisto stvar. Ne pa kot sedaj, ko zmanjka za pokojnine pa se vzame zdravstvu, zmanjka zdravstvu pa se vzame pri avtocestah, zmanjka tam pa se vzame spet nekje drugje...Plačaj kolikor porabiš je najbolj fer sistem. Boli, če zaradi tega plačaš več ti, ampak fer je pa najbolj.

Smurf ::

nekikr je izjavil:


Ker je bolje, da vsi plačamo manj, potem pa iz petih drugih blagajn prenakažemo razliko? A ne bi bilo precej bolje, če bi nam bilo jasno koliko kakšen del države porabi in koliko pobere davkov, pa da se vidi razlika za točno tisto stvar. Ne pa kot sedaj, ko zmanjka za pokojnine pa se vzame zdravstvu, zmanjka zdravstvu pa se vzame pri avtocestah, zmanjka tam pa se vzame spet nekje drugje...Plačaj kolikor porabiš je najbolj fer sistem. Boli, če zaradi tega plačaš več ti, ampak fer je pa najbolj.

Saj sem zgoraj omenjal kaj je problem tega. Cisto mozno je, da bodo na koncu placali skorajda vsi vec kot sedaj, razen tistih nekaj par, ki gredo na avtocesto 4x na leto in bodo namesto 100€ placali 80€ ali kaj takega.

Ni sans da so upravljalni stroski satelitske cestninjena cenejsi od vinjetnega sistema.

Ni vsak sistem po porabi, boljsi.

nekikr ::

Upravljalni stroški? A avtocesto narediš tako, da narediš upravljalni sistem in je to to? A ni še asfalt recimo tudi nekje vmes, pa kakšen robnik sem in tja? Sta samo server in lopata soli pozimi?

Red_Mamba ::

to se dela sam zato, da bo nekdo spet v svoj zep dal miljone, zdej k se ne gradi vec tolk novih cest.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Grey ::

nekikr je izjavil:

Smurf je izjavil:

Utk je izjavil:

Se pravi, tisti, ki se vozijo dost in sami plačujejo, hočejo vinjete, tisti, ki malo in plačujejo sami, hočejo plačati po km, tisti, ki ne plačujete itak nič, vam je vseeno. Jap, to je pa čisto nekaj novega in drugega.

No bom drugace preoblikoval, ce bo v novem sistemu placalo vec 95% voznikov (nekateri precej vec), 5% pa manj (ne dosti manj), je to dokaj fail sistem.

Ker je bolje, da vsi plačamo manj, potem pa iz petih drugih blagajn prenakažemo razliko? A ne bi bilo precej bolje, če bi nam bilo jasno koliko kakšen del države porabi in koliko pobere davkov, pa da se vidi razlika za točno tisto stvar. Ne pa kot sedaj, ko zmanjka za pokojnine pa se vzame zdravstvu, zmanjka zdravstvu pa se vzame pri avtocestah, zmanjka tam pa se vzame spet nekje drugje...Plačaj kolikor porabiš je najbolj fer sistem. Boli, če zaradi tega plačaš več ti, ampak fer je pa najbolj.

Potem pa izvoli zamenjat na mobilnem internetu na plačilo po porabi brez zakupljene količine prenosa in izvoli zamenjat internet nazaj na DialUp način merjenja, če praviš, da je tako fer. Izvoli zamenjat telefonske klice nazaj na štete minute. Pa vklopi HD kanal na tvju ali poskusi pogledati kaj preko Netflixa...a tle pa ne bi imeli merjeno al kako? A ni tako najbolj fer?

Če želiš dostop do nečesa, plačaš ceno. Eni trošijo več, drugi manj. Ker se ti voziš samo 1 uro na mesec namesto 20 ur tako kot ostali, delavec, ki je delal avtocesto ni rabil nič manj delati zaradi tebe. Če želiš uporabljati dobrino, plačaj ceno. Zakaj potem ne greš v trgovino z oblačili in rečeš, da ti bi pa imel nižjo ceno, ker boš srajco oblekel samo za poroko/diplomo/(vstavi poljuben dogodek). To je čista analnost...

r3dkv1c4 ::

A kej jokaš ker za te iste ceste tovornjaki plačajo le nekaj 10x več, dejanska škoda pa je 40.000x večja kot škoda od avtomobila?



od kje ti ta enačba?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

nekikr ::

Potem pa izvoli zamenjat na mobilnem internetu na plačilo po porabi brez zakupljene količine prenosa

Že nekaj časa se spravljam to narediti, pa sem prelen. Sedaj za neomejeno plačujem precej več kot dejansko porabim.

in izvoli zamenjat internet nazaj na DialUp način merjenja, če praviš, da je tako fer.

Dial-up način merjenja? A to si zdaj že izmišljuješ malo? Si pomešal z merjenjem na MB? Trg narekuje ceno pri internetnih storitvah, pri avtocestah smo se pa v imenu nacionalnega ponosa odločili, da bodo naše in da jih bomo masovno preplačali. Osebno sem za fer plačevanje uporabe, kar vinjeta ni, čeprav bi sam plačal precej več po starem sistemu (ali satelitskem).

Ker se ti voziš samo 1 uro na mesec namesto 20 ur tako kot ostali, delavec, ki je delal avtocesto ni rabil nič manj delati zaradi tebe. Če želiš uporabljati dobrino, plačaj ceno. Zakaj potem ne greš v trgovino z oblačili in rečeš, da ti bi pa imel nižjo ceno, ker boš srajco oblekel samo za poroko/diplomo/(vstavi poljuben dogodek). To je čista analnost...

To ni analnost ampak izvrsten pokazatelj, kako slovensko šolstvo ne zna ovčic naučiti niti osnovne matematike. Avtocesta stane x, vzdrževanje stane y, nadzor stane z. Lahko si jo privoščimo (in vzdrževanje ter nadzor) ob predpostavki, da se dnevno/mesečno/letno po njej zapelje žnj uporabnikov (tu pride izračun za odplačilo obresti, izgradnje in vsega ostalega). Potem so se pa za lovljenje volilnih točk odločili, da bodo dali kar pavšalno vsem enak znesek, pobrali manj, se bo že iz nečesa napajalo. Problem je, ker imate nekje v glavi zapičeno, da se je avtocesta lepega dne pojavila, odplačala se je že pred tem in se sedaj odplačuje samo vzdrževanje, ki naj stane enako vse, ker jo vsi sem in tja rabimo. Kar je idiotizem brez primere. Da nepoznavanje osnovnih računskih operacij ne omenjam.

WarpedGone ::

od kje ti ta enačba?


Obvezno branje za vse, ki jih skrbi pravično zaračunavanje cestnine: Understanding Road Wear and its Causes

Engineering standard: ESAL = damage done by 18,000 lbs on a single axle. (18,000 lbs = 18 kips, kilo-pounds)
Vehicle Type: ESAL Value
Passenger car: 0.0008
Urban Transit Bus: 0.6806
SU2 Truck: 0.1890
SU3 Truck: 0.1303
CS3 Truck: 0.8646
CS4 Truck: 0.6560
DS5 Truck: 2.3187
TT5 Truck Trailer: 0.5317


Razmerje med avtobusom in osebnim avtomobilom: 6806 / 8 = 850
Razmerje med "DS5 truck" in osebnim avtomobilom: 23187 / 8 = 2900
Če mene vinjeta za eno vožnjo pride 10 EUR, bi moral šlepar za isto vožnjo plačat 29.000 EUR, da se lahko začnemo hvalit, kako smo pravični.

Glavni povzetek:
When discussing road wear cars don’t matter: road damage is effectively caused by trucks


Dokler je tovorni promet tako svinjsko subvencioniran, mi ne hodit blizu z jokanjem kako nepravične da so vinjete. Čaka te kvalitetn šamar.
Zbogom in hvala za vse ribe

r3dkv1c4 ::

WarpedGone je izjavil:

od kje ti ta enačba?


Obvezno branje za vse, ki jih skrbi pravično zaračunavanje cestnine: Understanding Road Wear and its Causes

Engineering standard: ESAL = damage done by 18,000 lbs on a single axle. (18,000 lbs = 18 kips, kilo-pounds)
Vehicle Type: ESAL Value
Passenger car: 0.0008
Urban Transit Bus: 0.6806
SU2 Truck: 0.1890
SU3 Truck: 0.1303
CS3 Truck: 0.8646
CS4 Truck: 0.6560
DS5 Truck: 2.3187
TT5 Truck Trailer: 0.5317


Razmerje med avtobusom in osebnim avtomobilom: 6806 / 8 = 850
Razmerje med "DS5 truck" in osebnim avtomobilom: 23187 / 8 = 2900
Če mene vinjeta za eno vožnjo pride 10 EUR, bi moral šlepar za isto vožnjo plačat 29.000 EUR, da se lahko začnemo hvalit, kako smo pravični.

Glavni povzetek:
When discussing road wear cars don’t matter: road damage is effectively caused by trucks


Dokler je tovorni promet tako svinjsko subvencioniran, mi ne hodit blizu z jokanjem kako nepravične da so vinjete. Čaka te kvalitetn šamar.

Od kje ti vlečeš take idiotizme?

Pa pojdiva po logiki, ki bo tebi bolj domača za razumet.
Reciva, da je kamion težek 40t(v polovici niti 30 niso ampak ok) in ima 12 koles-
Avto ima 1,5t in 4 kolesa.
Potem je potrebno upoštevat še velikost gume oz. njene stične površine s cestiščem, ki je pri kamionu nekajkrat večja in s tem se zmanjša točkovna obremenitev cestišča, kot pri avtu.

Boš zdaj lažje zračunal obremenitev na cesto?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16334314 (29913) Invictus
»

Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23142189 (35433) krneki0001
»

Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12220792 (18285) sirotka
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14322730 (18854) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10635558 (32720) pegaso

Več podobnih tem