» »

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer

1 2 3
4
5

r3dkv1c4 ::

WarpedOne, ko si že tako daleč, da bi talal klofute za nekaj čisto brezveznrga.
Povej mi, koliko denarja plača recimo šleper, ki potuje iz luke Koper na madžarsko in to pot opravi 3x tedensko.

In koliko na leto prispeva avto za uporabo ceste?

Ko boš izračunal( za vse eko razrede), boš šokiran nad zneskom.
Do takrat se pa malo vzdrži komentiranja.

To so zgolj številke, ker o kvaliteti storitev darsa in o kvaliteti cest(jam) pa niti ne bomo razpravljali.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

darkolord ::

Na to temo je narejenih kar nekaj raziskav (google jih vrže precej), praktično povsod je izračunana škoda od kamionov nekaj stokrat do nekaj desettisočkrat večja.

one 40-ton truck does as much damage to the road as 9,600 cars.

It turns out that vehicle road damage doesn't rise linearly with weight. Road damage rises with the fourth power of weight
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

nekikr ::

To so zgolj številke, ker o kvaliteti storitev darsa in o kvaliteti cest(jam) pa niti ne bomo razpravljali.

Res ni potrebe, ker so naše avtoceste (če omenjaš DARS) izvrstne v primerjavi z recimo nemškimi, avstrijskimi, italijanskimi.

veqlargh ::

Pa res no, zakaj ne zavijete na regionalke neuporabniki AC tudi, ko bi jo uporabili tistih parkrat in vam je tedenska vinjeta predraga? Ker je res nepravičen sistem zdaj. A so tisti čas regionalke zaprte, da odprdite na AC? Raje uživajte v naravi, scat boste lahko hodil kar ob cesto, mal si boste pohupali in si pomahali, še kak piknik na poti organizirali. Res ne vem, zakaj silite na AC.

Zakaj ne razumete, da vas tistih 4x stane precej manj kot nas, ki dnevno furamo in s tem otroke obvarujemo nevarnosti in še bolj gostega prometa, ko se prebijamo po luknjastih cestah, nepreglednih ovinkih, sploh v tem času, ko je polno megle. Dajte bit malo solidatni no. Potrpite tistih 4x. Bodite PROTI. :>

Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: veqlargh ()

tikitoki ::

cegu je izjavil:

Bi te podprl nekaj let nazaj, ko sem se dnevno vozil v Ljubljano. Sedaj ko se pa 4x mesečno in se cjazim 90 minut s Kranja do Ljubljane, bi pa raje dal tisti evro za cestnino.

Seveda se pa strinjam, da naj imajo tisti, ki se bodo več vozili tudi ustrezen popust oz. tisti ki se po AC vozijo na delo, ogromen popust.


Ce nekdo zeli ziveti na drugem koncu Slovenije in s tem se prekomerno onesnazuje okolje in uporablja ceste, naj vsaj placa. Zakaj bi mu to drugi subvencionirali.

r3dkv1c4 ::

nekikr je izjavil:

To so zgolj številke, ker o kvaliteti storitev darsa in o kvaliteti cest(jam) pa niti ne bomo razpravljali.

Res ni potrebe, ker so naše avtoceste (če omenjaš DARS) izvrstne v primerjavi z recimo nemškimi, avstrijskimi, italijanskimi.

UUUU, tole tvojo trditev bi pa res želel videti v resničnem svetu.

Najbrž se še nisi peljal po ac v naštetih državah, ker drugače tega res ne bi niti v sanjah napisal.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

Grey ::

tikitoki je izjavil:

cegu je izjavil:

Bi te podprl nekaj let nazaj, ko sem se dnevno vozil v Ljubljano. Sedaj ko se pa 4x mesečno in se cjazim 90 minut s Kranja do Ljubljane, bi pa raje dal tisti evro za cestnino.

Seveda se pa strinjam, da naj imajo tisti, ki se bodo več vozili tudi ustrezen popust oz. tisti ki se po AC vozijo na delo, ogromen popust.


Ce nekdo zeli ziveti na drugem koncu Slovenije in s tem se prekomerno onesnazuje okolje in uporablja ceste, naj vsaj placa. Zakaj bi mu to drugi subvencionirali.

Saj pravim...pa imejte preko satelita na km merjeno. Mi bomo pa vozili na pavšal. Postavimo ceno, da 10 voženj po kilometrih na leto pride cca 120€ in basta. Tako se boste vi peljali po km, ker je "fer" in mi se bomo peljali na pavšal, ker je tako boljše za vse. Vsepovsod so količinski popusti. Tako so tudi tukaj. Bolj se pelješ, ceneje te pride. Več kupiš drv, večji je popust.

10€ tudi, če greš 1x na mesec, porabiš ni da ni. Fora je samo v tem, da bi se radi tisti, ki gredo 1x ali 2x na leto, zastonj vozili, ker bi ves strošek preložili na ostale državljane. To je tako kot ko se v bloku najdejo usranci stila "Ja jaz pa že ne bom dal za streho, saj ne živim v tistem stanovanju. Se me ne tiče". Takim bi vzel gasilsko cisterno in jim zalil stanovanje z vodo.

grizl ::

Več kupiš drv, večji je popust.;((

še Petrol-ovce (in ostale seveda) napelji na idejo, da tisti, ki pokuri več goriva na mesec plača nižjo ceno po litru.........

Invictus ::

nekikr je izjavil:

To so zgolj številke, ker o kvaliteti storitev darsa in o kvaliteti cest(jam) pa niti ne bomo razpravljali.

Res ni potrebe, ker so naše avtoceste (če omenjaš DARS) izvrstne v primerjavi z recimo nemškimi, avstrijskimi, italijanskimi.

Samo če verjameš v Smrkce ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smurf ::

nekikr je izjavil:

Upravljalni stroški? A avtocesto narediš tako, da narediš upravljalni sistem in je to to? A ni še asfalt recimo tudi nekje vmes, pa kakšen robnik sem in tja? Sta samo server in lopata soli pozimi?

Cena avtoceste in vzrzevanje je v tej enacbi v obeh primerih enako (ce se cestnini z vinjetami ali s satelitom) tako, da ne vem zakaj to omenjas.

Jaz sem v mislih _dodatne_ stroske, ki jih prinese satelitsko cestninjenje.

balluf ::

nejcek74 je izjavil:

Ker se iz denarja ljubljancanov gradijo magistralke predlagam placilo cestnine glede na prevozene kilometre tudi na njih. Plus poseben davek na zarukanost, 50%. Pa 800% visja cestina na pomurki, ker je manj obremenjena kot ostale AC


Že tako imate vse pri riti kaj bi hotel vse zastonj! Jaz imam 100km do prve avtoceste in jo uporabljam 2-4x letno.
Za mene ni fer, da plačam 60e za 4x sprehod po avtocesti ti se pa voziš vsak dan po njej za 110e. Jaz takoj podprem plačilo po kilometrih.
Glede magistralnih cest ,ki jih ti nam plačuješ očitno ne greš iz Ljubljane pogosto drugače bi vedel, da se jih že leta na uzdržuje kaj šele popravlja.

WarpedGone ::

Za mene ni fer, da plačam 60e za 4x sprehod po avtocesti ti se pa voziš vsak dan po njej za 110e. Jaz takoj podprem plačilo po kilometrih.

In naivno pričakuješ da bo to manj kot 60 EUR.
Al te u bistvu ne moti tvojih 60 ampak sosedovih 110?
Zbogom in hvala za vse ribe

Smurf ::

Sej mogoce bo potem samo 50€, definitivno pa ne bo 20€.

Sej drugace je tudi mozno, da se bo cestninilo vse ceste ne samo avtocesto >:D.

Slovenistan ::

če se cestnini vse, naj se odstrani Cestnino pri registraciji

Aja ne. Bomo še vedno plačevali 2x.

Tako kakor ddw na trošarino pri gorivih
Vsaka moja žalost tebi da sijaj, v meni smeh a ti oči rosiš zakaj
Vse prekleto bi na mene zlil in žal, naše sanje in življenje bi prodal

Invictus ::

Ne vem zakaj tak fetiš glede satelitskega cestninjenja.

Naj prevzamejo madžarski sistem, bo dolgoročno najcenejši in najbolj eleganten.

Seveda pa potem ni toliko denarja ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Grey ::

grizl je izjavil:

Več kupiš drv, večji je popust.;((

še Petrol-ovce (in ostale seveda) napelji na idejo, da tisti, ki pokuri več goriva na mesec plača nižjo ceno po litru.........

Eno je maloprodaja, eno je veleprodaja. Če bi kupil od njih celo cisterno, bi verjetno plačal po ceni sodčka. Dve različni ceni. Boš rekel, da ni res? Paleta piva te pride ceneje kot če bi jih kupil posamično. Tu je enako pri cestah. Časi cestnin so mimo. Strici so izračunali, da potrebujejo od državljanov po 100€. Plačali jih boste tako ali drugače. Ali dvignejo trošarino na gorivo, ali dvignejo davke za avtomobile ali pa se spomnejo popolnoma nekaj drugega.

Več uporabljaš, cenejši je prevoženi kilometer. Manj uporabljaš, dražji je. Saj vse stvari delujejo tako v ekonomiji. Tu ni nič drugače. Na voljo so cenejše in dražje vinjete, s tem pa vam je tudi ponujena različna dolžina veljavnosti. Tu pa nekateri želijo, da pa zato, ker grejo oni samo parkrat na Brezje ali nekam na neko posebno sveto prireditev, da bi plačali pa res simboličnih 0,50€ za uporabo avtoceste. To ne gre. Vsi smo državljani, vsi prispevamo za infrastrukturo. Tisti, ki noče, se lahko vozi z javnimi prevoznimi sredstvi ali pa taksijem. Je dovolj različnih na izbiro.

WarpedGone ::

Sploh pa AC ni nuja ampak luksus.
Komur ni do plačila luksusa, ma na razpolago regionalke po katerih lahko pride kamorkoli. Kjer ni regionalke, lahko AC uporablja brezplačno.

Ampak ne, oni bi meli luksus ampak plačal bi ga pa po nekih svojih merilih.

Js bi tut mel mercedesa za dva čigumija, sej se bom samo enkrat letno peljal z njim...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

tikitoki ::

Grey je izjavil:

tikitoki je izjavil:

cegu je izjavil:

Bi te podprl nekaj let nazaj, ko sem se dnevno vozil v Ljubljano. Sedaj ko se pa 4x mesečno in se cjazim 90 minut s Kranja do Ljubljane, bi pa raje dal tisti evro za cestnino.

Seveda se pa strinjam, da naj imajo tisti, ki se bodo več vozili tudi ustrezen popust oz. tisti ki se po AC vozijo na delo, ogromen popust.


Ce nekdo zeli ziveti na drugem koncu Slovenije in s tem se prekomerno onesnazuje okolje in uporablja ceste, naj vsaj placa. Zakaj bi mu to drugi subvencionirali.

Saj pravim...pa imejte preko satelita na km merjeno. Mi bomo pa vozili na pavšal. Postavimo ceno, da 10 voženj po kilometrih na leto pride cca 120€ in basta. Tako se boste vi peljali po km, ker je "fer" in mi se bomo peljali na pavšal, ker je tako boljše za vse. Vsepovsod so količinski popusti. Tako so tudi tukaj. Bolj se pelješ, ceneje te pride. Več kupiš drv, večji je popust.

10€ tudi, če greš 1x na mesec, porabiš ni da ni. Fora je samo v tem, da bi se radi tisti, ki gredo 1x ali 2x na leto, zastonj vozili, ker bi ves strošek preložili na ostale državljane. To je tako kot ko se v bloku najdejo usranci stila "Ja jaz pa že ne bom dal za streho, saj ne živim v tistem stanovanju. Se me ne tiče". Takim bi vzel gasilsko cisterno in jim zalil stanovanje z vodo.


Ti mas mal cudno logiko. Kot prvo se ceste gradijo na racun vseh, ker dvomim, da s cestnino poberejo dovolj denarja in konec koncev se prvo zgradi cesto in sele nato pobira cestnina.

Zaradi takih kompulzivnih vozacev potrebujemo avtoceste. Tistim obcasnim bi zadoscale bistveno cenejse ceste. Torej so ti kompulzivni vozaniki prisili vse ostale, da smo se zapufali in zgradili avtoceste. Sedaj bi pa radi se subvencionirano cestnino.

Se pa strinjam, da bi morali vecji delez prevzeti tovornakarji.

eric_cartman ::

Imam simpl rešitev!

Vinjete ostanejo, vendar še vedno ostaja na cestninski postaji možnost plačevanja po številu prevoženih km po AC, kot je bilo po starem sistemu..

Tako je volk sit in koza cela. Tudi ne vem kje je problem. Če si ultra vozač pač plačaš 110 EUR za vinjeto. Če se ne voziš veliko po AC pač plačaš na cestninski postaji po prevoženih kilometrih..Samo razvrstiš se na pravi pas in to je to.

Mnenja?
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

mailer ::

Se strinjam. To ali pa dnevna vinjeta za avtomobile z registracijo pri nas.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

eric_cartman ::

Jasno mi je pa tudi zakaj država ne razmišlja na tak način. Samo zato, ker bi radi iztisnili čim več denarja tudi od tistih, ki se po AC vozijo 5krat na mesec in so vseeno prisiljeni plačat 110€ za vinjeto.

To pa je potem problem stiskaštva naše države. Seveda se ravno zaradi tega pojavlja razdor med stalnimi in občasnimi uporabniki AC.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

nekikr ::

Invictus je izjavil:

nekikr je izjavil:

To so zgolj številke, ker o kvaliteti storitev darsa in o kvaliteti cest(jam) pa niti ne bomo razpravljali.

Res ni potrebe, ker so naše avtoceste (če omenjaš DARS) izvrstne v primerjavi z recimo nemškimi, avstrijskimi, italijanskimi.

Samo če verjameš v Smrkce ...

A greva enkrat do Milana, da vidiš kako imajo to Italijani rešeno? Mogoče do Stuttgarta, da ti razširim obzorja? Greva do Hamburga? Hudiča, lahko samo do Muncha čez Avstrijo, pa bi ti moralo biti že jasno, da so naše avtoceste vrhunske (avtoceste, ne regionalne ceste) v primerjavi z njihovimi. Saj vem kako gre to danes. Če je tuje je pač boljše, če je nemško pa sploh. Naše je čisto vse zanič. Ampak namesto, da ste ovce, se kdaj zapeljite tam. Po opevani Nemčiji se voziš od gradbišča do gradbišča, od zastoja do zastoja in povečini v koloni s tovornjaki. Kar ni jasno samo meni, ki se vozim tam, ampak tudi mojim nemškim strankam, ki same priznajo kako bedno izgleda vožnja tam. Se pa zavedam, da ste tule sami Batmani bin Suparmani, ki pridete do Splita v uri in pol in do Munchna v dveh. Kadar je gužva, če ne še prej.

Oberyn ::

Kar se tiče satelitskega cestninjenja, jaz sem pripravljen staviti krof proti zobotrebcu z vsakim tule od vas, da bodo z uvedbo postale plačljive še druge katergorije cest. In sicer pravim, da bodo državne ceste postale plačljive takoj po uvedbi, vse ostale pa največ 5 let pozneje (da občinam uspe pristaviti vedro). Tako kot so z uvedbo vinjet na hitro in na tiho postale plačljive hitre ceste, ki do tedaj to niso bile. Hitrih cest res ni veliko, so pa strateško pomembne za maso vinjet - polovica obroča okoli Ljubljane. Za davek na uporabo cest, ki se plačuje pri registraciji, sem nekje 80% prepričan, da bo pri tem ostal, edino morda ga bodo preimenovali (recimo "tehnični dodatek").

noraguta ::

Oberyn je izjavil:

Kar se tiče satelitskega cestninjenja, jaz sem pripravljen staviti krof proti zobotrebcu z vsakim tule od vas, da bodo z uvedbo postale plačljive še druge katergorije cest. In sicer pravim, da bodo državne ceste postale plačljive takoj po uvedbi, vse ostale pa največ 5 let pozneje (da občinam uspe pristaviti vedro). Tako kot so z uvedbo vinjet na hitro in na tiho postale plačljive hitre ceste, ki do tedaj to niso bile. Hitrih cest res ni veliko, so pa strateško pomembne za maso vinjet - polovica obroča okoli Ljubljane. Za davek na uporabo cest, ki se plačuje pri registraciji, sem nekje 80% prepričan, da bo pri tem ostal, edino morda ga bodo preimenovali (recimo "tehnični dodatek").

Pa saj se že plačuje cestnina.
Satelitsko je nepotreno. Plombo na števc pa je. Potem naj si pa delijo keš kakor vedo pa znajo. Če že mora biti po porabi. Z avtocestami je predvsem križ ker so ponekod povozili lokalne regionalke in ti kaj drugega kot uporaba avtoceste ne ostane.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

eric_cartman ::

No ker se zgoraj pogovarjate o kvaliteti cest.

Res razumem tujce, ki ne želijo nabavit slovenske vinjete.. Tole je sramota, da tujcu v ksiht rečeš, daj nam 15 ojrof, potem pa se znajdi kot veš in znaš.

Danes dela na štajerski AC z dolgimi zastoji, zastoji na regionalki. To je ravno tako, kot da ti mehankar zaračuna popravilo, ki ga ni opravil. Tako da o kvaliteti slovenskih AC bi se dalo debatirati na dolgo in široko. Da ne omenjam moje vsakdanje vožnje Ljubljana - Maribor.. Dela na AC pri Celju trajajo že od oktobra lanskega leta, ko se je Šrot začel zazidavat.

Na vsakih 10 km delo na cesti od Celja naprej proti MBju.. In vsakič absurdna omejitev 60 km/h. Se pa potem res vprašaš za koga plačuješ tistih 110EUR. Tako, da razumem tiste, ki parkrat stopijo na AC in morajo prav tako plačat vinjeto. Ampak tudi za tiste, ki se stalno peljemo po AC je 110EUR za to kar nam naše ceste ponujajo mnogo preveč.

Trenutno pa kakor se spomnim je sicer res, da je do Graz-a v Avstriji katastrofalna AC, ampak ko sem se peljal dalje do Dunaja ni bilo enega dela na cesti, in tudi cesta je bila skoraj brez flik.. Da ne omenjam dvignjene ograje na sredini, ki 1. povečuje varnost pri prometnih nesrečah, 2. preprečuje, da ti z nasprotne strani svetijo luči v glavo.

Skratka še vedno mislim, da imajo določene stvari v tujini res boljše narejene..
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Na vsakih 10 km delo na cesti od Celja naprej proti MBju.. In vsakič absurdna omejitev 60 km/h. Se pa potem res vprašaš za koga plačuješ tistih 110EUR. Tako, da razumem tiste, ki parkrat stopijo na AC in morajo prav tako plačat vinjeto. Ampak tudi za tiste, ki se stalno peljemo po AC je 110EUR za to kar nam naše ceste ponujajo mnogo preveč.
Pred vinjetami si pa za isto zadevo (s tem da je bilo še manj AC) lahko mimogrede plačeval 500 ali 1000 eur ali še več.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

nekikr ::

Danes dela na štajerski AC z dolgimi zastoji, zastoji na regionalki. To je ravno tako, kot da ti mehankar zaračuna popravilo, ki ga ni opravil.

Danes je bila nesreča dveh tovornjakov z eno smrtno žrtvijo. Težko enačiš z mehanikom, ki ni opravil dela. Seveda tudi mi delamo, ampak poglej recimo tole. Lani sem moral večkrat do Hanovra, Stuttgarta, Dortmunda (ker je slika od lani). Praktično ni bilo 25km dolgega odseka, da ne bi nekaj delali. Tam, kjer niso, so pa potem vsi panično pritiskali gas, da je bilo vse skupaj kot en zaresen vlakec smrti. Poleg tega je kvaliteta naših cest precej pred večino njihovimi, najbrž zato, ker jih imamo manj, ampak lukenj in prerezanega vozišča je precej manj od nemških. Italijanske so pa 5x slabše od nemških. Od Gradca do Salzburga je tudi zelo povprečna cesta mimogrede, pa je ni tako malo, ko greš v Nemčijo.

razerznak2 ::

Na vinjeti se manjka slovensko geslo: i feel slovenia je rekel plemeniti, se kar strinjam z njim
Vesoljec nacist

rupsi31 ::

WarpedGone je izjavil:

Sploh pa AC ni nuja ampak luksus.




AC je nuja. Luksuz bi bil tretji pas na AC-ju, kjer ne bi bilo omejitve. To bi bil luksuz, da bi se lahko peljal najmanj 200 km/H.

WarpedGone ::

Kje je nuja i.e. ni alternativne možne poti, vinjeta ni obvezna.
Zbogom in hvala za vse ribe

RockyS ::

nekikr je izjavil:

Invictus je izjavil:

nekikr je izjavil:

To so zgolj številke, ker o kvaliteti storitev darsa in o kvaliteti cest(jam) pa niti ne bomo razpravljali.

Res ni potrebe, ker so naše avtoceste (če omenjaš DARS) izvrstne v primerjavi z recimo nemškimi, avstrijskimi, italijanskimi.

Samo če verjameš v Smrkce ...

A greva enkrat do Milana, da vidiš kako imajo to Italijani rešeno? Mogoče do Stuttgarta, da ti razširim obzorja? Greva do Hamburga? Hudiča, lahko samo do Muncha čez Avstrijo, pa bi ti moralo biti že jasno, da so naše avtoceste vrhunske (avtoceste, ne regionalne ceste) v primerjavi z njihovimi. Saj vem kako gre to danes. Če je tuje je pač boljše, če je nemško pa sploh. Naše je čisto vse zanič. Ampak namesto, da ste ovce, se kdaj zapeljite tam. Po opevani Nemčiji se voziš od gradbišča do gradbišča, od zastoja do zastoja in povečini v koloni s tovornjaki. Kar ni jasno samo meni, ki se vozim tam, ampak tudi mojim nemškim strankam, ki same priznajo kako bedno izgleda vožnja tam. Se pa zavedam, da ste tule sami Batmani bin Suparmani, ki pridete do Splita v uri in pol in do Munchna v dveh. Kadar je gužva, če ne še prej.


Polovice AC je nova tropasovnica. Kaj torej te moti na AC SLO-Milano? Si kje pri nas videl tropasovnico z odstavnim pasom? Nisi, ker še odstavnega pasa ne vidiš povsod in to na 5 let stari AC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RockyS ()

r3dkv1c4 ::

Primer tvojih idiotizmov:

-za tole traso potrebuje kamion nekje 4,5h vožnje v sloveniji

-za tole traso v italiji pa potrebuje kamion enako 4,5h

S tem, da se po navedenem primeru po Italiji voziš umirjeno in brez stresa in telovadbe po cestninskih postajah, pri nas pa si stalno pod stresom in samo čakaš kdaj bo kakšna mona odletela s ceste in s seboj odnesla še tebe.
Toliko o tvojih kriterijih kvalitete ac.

*vir za čas prevožene razdalje je prijatelj, ki profesionalni voznik tovornega vozila.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Invictus ::

nekikr je izjavil:


A greva enkrat do Milana, da vidiš kako imajo to Italijani rešeno? Mogoče do Stuttgarta, da ti razširim obzorja? Greva do Hamburga? Hudiča, lahko samo do Muncha čez Avstrijo, pa bi ti moralo biti že jasno, da so naše avtoceste vrhunske (avtoceste, ne regionalne ceste) v primerjavi z njihovimi. Saj vem kako gre to danes. Če je tuje je pač boljše, če je nemško pa sploh. Naše je čisto vse zanič. Ampak namesto, da ste ovce, se kdaj zapeljite tam. Po opevani Nemčiji se voziš od gradbišča do gradbišča, od zastoja do zastoja in povečini v koloni s tovornjaki. Kar ni jasno samo meni, ki se vozim tam, ampak tudi mojim nemškim strankam, ki same priznajo kako bedno izgleda vožnja tam. Se pa zavedam, da ste tule sami Batmani bin Suparmani, ki pridete do Splita v uri in pol in do Munchna v dveh. Kadar je gužva, če ne še prej.

Sem ravno frišno iz Frankfurta. Čez Nueremberg.

Ceste boljše kot naše. Ja, nemške zgledajo grše, ampak so širše in bolj ravne (amortizerje precej manj slišim kot pri nas). Asfalt super. Kljub množici tovornjakov ni kolesnic. Najbrž zato ker dajo pol metra asfalta na meter betona. Sem videl kako so delali avtocesti, ko sem šel mimo Muenchna ravno v času gradnje.

V Nemčiji vsaj noben ne dreka po avtocesti in prehiteva s 100km/h. Čeprav je samo dvopasovna avtocesta. Minimalna brzina je kar 130km/h. In več. Tudi ponoči in v slabem vremenu.

Pri nas samo ob omembi slabega vremena pade povprečna brzina za 10km/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

balluf ::

WarpedGone je izjavil:

Za mene ni fer, da plačam 60e za 4x sprehod po avtocesti ti se pa voziš vsak dan po njej za 110e. Jaz takoj podprem plačilo po kilometrih.

In naivno pričakuješ da bo to manj kot 60 EUR.
Al te u bistvu ne moti tvojih 60 ampak sosedovih 110?


Moti me ,da se oglaša nekdo ki nima pojma kaj se pravi imeti stroške,če ne živiš v velemestu !

rupsi31 ::

balluf je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Za mene ni fer, da plačam 60e za 4x sprehod po avtocesti ti se pa voziš vsak dan po njej za 110e. Jaz takoj podprem plačilo po kilometrih.

In naivno pričakuješ da bo to manj kot 60 EUR.
Al te u bistvu ne moti tvojih 60 ampak sosedovih 110?


Moti me ,da se oglaša nekdo ki nima pojma kaj se pravi imeti stroške,če ne živiš v velemestu !


Kdo te sili da živiš v mestu.

Velemest v Sloveniji ni.

balluf ::

rupsi31 je izjavil:

balluf je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Za mene ni fer, da plačam 60e za 4x sprehod po avtocesti ti se pa voziš vsak dan po njej za 110e. Jaz takoj podprem plačilo po kilometrih.

In naivno pričakuješ da bo to manj kot 60 EUR.
Al te u bistvu ne moti tvojih 60 ampak sosedovih 110?


Moti me ,da se oglaša nekdo ki nima pojma kaj se pravi imeti stroške,če ne živiš v velemestu !


Kdo te sili da živiš v mestu.

Velemest v Sloveniji ni.


Saj ne živim v temu je point.
V Italiji imajo plačilo po kilometrih in ker se občasno vozim tudi tam vem, da moje 4 kratne vožnje po sloveniji če primerjam v Italiji bi me stale ne več kot 30 E, kar je pol manj kot sedaj v Sloveniji.

Invictus ::

V Italiji daš za avtocesto več kot pa porabiš goriva za tisto pot. So najdražje v Evropi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

V Italiji daš za avtocesto več kot pa porabiš goriva za tisto pot. So najdražje v Evropi.

Od kje ti pa ta podatek?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

Fizikalko ::

Takole bom rekel glede kvalitete avtocest. Zadnja leta sem prevozil precej km po CZ, AUT, ITA, SLO in CRO in lahko rečem, da imajo le Hrvati boljše avtoceste. Potem mi, medtem ko se avtrijske, italijanske in češke lahko kar lepo skrijejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

SuperVeloce ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Invictus je izjavil:

V Italiji daš za avtocesto več kot pa porabiš goriva za tisto pot. So najdražje v Evropi.

Od kje ti pa ta podatek?

Kako od kje? S cestninske postaje, ko je plačal račun.
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

r3dkv1c4 ::

SuperVeloce je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

Invictus je izjavil:

V Italiji daš za avtocesto več kot pa porabiš goriva za tisto pot. So najdražje v Evropi.

Od kje ti pa ta podatek?

Kako od kje? S cestninske postaje, ko je plačal račun.

Glej, pri nas je cena vinjete jasna.
Primerjavo lahko delaš edino pri tovornem prometu in to da so cestnine v italiji dražje je preprosta laž.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

nekikr ::

in to da so cestnine v italiji dražje je preprosta laž.

To misliš zato, ker se, tako kot večina tule, voziš do Umaga, kar te naredi najpametnejšega svetovnega popotnika. V Italiji plačaš za cestnino kar tam nekje s porabo goriva, zavisi od porabe.

Invictus ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Invictus je izjavil:

V Italiji daš za avtocesto več kot pa porabiš goriva za tisto pot. So najdražje v Evropi.

Od kje ti pa ta podatek?

Na viamichellin.com si naredi traso čez Italijo ... Pa mi avto v povprečju kuri 8l/100km.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Mare2 ::

Invictus je izjavil:


Na viamichellin.com si naredi traso čez Italijo ... Pa mi avto v povprečju kuri 8l/100km.


Pa si bil ti že kdaj v Italiji, razen z viamichellin? Prijetno potovanje želim. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

noraguta ::

Uibr ste off tropic s tole italijo jen pa razlika med posameznimi pokrajinami.čist druga se je it kamikaze vožnjo med trstom in meštrami, kot potem naprej do bergana, med milanom in torinom si pa dostikrat sam na petpasovnici. Štrade proti jugu so pa spet mešano sranje odličnosti in podna.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

r3dkv1c4 ::

noraguta je izjavil:

Uibr ste off tropic s tole italijo jen pa razlika med posameznimi pokrajinami.čist druga se je it kamikaze vožnjo med trstom in meštrami, kot potem naprej do bergana, med milanom in torinom si pa dostikrat sam na petpasovnici. Štrade proti jugu so pa spet mešano sranje odličnosti in podna.

Lahko gremo tudi v nemčijo ali pa v avstrijo, še dlje v španijo....
Tisti nekikr pa itak drugje kot v Umagu očitno ni bil, se podobno vede kot istrani.

Včeraj je bil lep dan, nekateri so ga preživeli na štajerski ac.....100€ so plačali za parkirnino.....lepo.
Toliko o kvaliteti storitev darsa in cenah ac.

Na viamichellin.com si naredi traso čez Italijo


ne potrebujem via michelin, se kar lepo usedem v avto in se zapeljem po celi evropi, ko se mi zazdi.

Nekateri tu ne pametujemo preko viamichelin ampak gremo in si v realnosti pogledamo stanje o cestninah, cenah goriv, kvaliteti cest in vse kar je s tem povezanega.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Invictus ::

Mare2 je izjavil:

[
Pa si bil ti že kdaj v Italiji, razen z viamichellin? Prijetno potovanje želim. :)

Bil, večkrat. Cene so visoke.

Pa si ti kdaj pogledal viamichellin? Bi vedel da ti točno pove strošek vožnje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Z uvedbo satelitskega cestninjenja, se ukine bencinski evro, cestna taksa, taksa za uporabo cest,............
Hura, tisti z malo kilometri, bodo bodoči kupci 3+ litrskih mašin, ki se danes tako slabo prodajajo.>:D
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

solatko je izjavil:

Z uvedbo satelitskega cestninjenja, se ukine bencinski evro, cestna taksa, taksa za uporabo cest,............


Kr sanjaj, še povišal bodo ceno vsega tega, ker se noben več ne bo hotel voziti po avtocestah, razen kamionarjev, ki se bodo pa lahko kr celo pot šli slonje dirke.

solatko ::

nebivedu - Tebi ni jasno, kdaj gre za sarkazem?
Nič ne sanjam, država krvavo potrebuje denar za razmetavanje in pobrat ga morajo tistim, ki si določenih aktivnosti ne morejo predrugačit.
Delo krepa človeka
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16317198 (12797) Invictus
»

Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23128231 (21475) krneki0001
»

Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12212607 (10100) sirotka
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14315870 (11994) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10626364 (23526) pegaso

Več podobnih tem