Forum » Loža » Vinjeta - jo že imate?
Vinjeta - jo že imate?
T0RN4D0 ::
No ja, kupnina in registracija bo v mojem primeru ranga dobrih 1000€. Ne gre se za to da ne bi imel 35€, ampak zato da bi moral za 3,4x po AC it kupit vinjeto za 35€- za princip se gre, al kako naj povem. Če bojo vinjete dvignili na 100€, oz 200 za letno bo zadeva še rahlo bolj neprijetna, zadeva pa glede na luknje v proračunu ni čisto nemogoča.
Dlakoceplenje mogoče, samo kaj če bi bil tak odnos tudi pri registraciji, se pravi bi tud v primeru da imaš registriran avto samo en mesec plačal poln znesek? Bi pa najbrž tudi ti kopliciral, da si za spodoben avto 1000€ vrgel stran, med tem ko bi kdo s 5000€ neto plače rekel, ja pa kaj, tistih 1000€ je pa ja drobiž.
Ma do drugega leta se bom pač izogibal AC, načeloma je niti nimam v planu uporabljat veliko... Da za 35€ zbiješ ceno je samoumnevno, tudi za kaj več, ampak to je precej irelevantno...
Dlakoceplenje mogoče, samo kaj če bi bil tak odnos tudi pri registraciji, se pravi bi tud v primeru da imaš registriran avto samo en mesec plačal poln znesek? Bi pa najbrž tudi ti kopliciral, da si za spodoben avto 1000€ vrgel stran, med tem ko bi kdo s 5000€ neto plače rekel, ja pa kaj, tistih 1000€ je pa ja drobiž.
Ma do drugega leta se bom pač izogibal AC, načeloma je niti nimam v planu uporabljat veliko... Da za 35€ zbiješ ceno je samoumnevno, tudi za kaj več, ampak to je precej irelevantno...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
T0RN4D0 ::
Govorim na splošno, predvidevam da bo v sloveniji par tisoč ljudi drugo leto menjalo avto. Kot sem že povedal, avta trenutno nimam (niti ga nikoli nisem imel)tako da mi težko prodajaš argument da nimam za burek ker vsako leto menjam avto. Par tisoč evrov imam, prihodke kot študent precej nizke, in pač nimam namena vsega zmetat za avto. Če sem edini, ki se mi zdi rahlo neprijetno plačati 35€ za 2x uporabo AC do LJ in nazaj (no ja, slaba polovica je AC, drugo je običajna slovenska "cesta", se ponižno umikam iz debate.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
imagodei ::
djordjevic,
ne glede na koga je letelo, se gre za princip.
Jutri grem z novim avtomobilom na drugi konec Slovenije. Vinjeto rabim. Če ne za jutri, jo bom slej ko prej rabil, veljala pa bo pol leta.
Samo za princip gre... Ker je ravno to tudi način, kako polnit blagajno, pa raja še nismo pomislili nanj. Plačat je treba dvakrat za isto obdobje. Zakaj že?
ne glede na koga je letelo, se gre za princip.
Jutri grem z novim avtomobilom na drugi konec Slovenije. Vinjeto rabim. Če ne za jutri, jo bom slej ko prej rabil, veljala pa bo pol leta.
Samo za princip gre... Ker je ravno to tudi način, kako polnit blagajno, pa raja še nismo pomislili nanj. Plačat je treba dvakrat za isto obdobje. Zakaj že?
- Hoc est qui sumus -
djordjevic ::
Saj razumem princip. Sem menjal avto in moral kupit še eno vinjeto. Tough luck. Se še predobro spomnim, koliko km sem lahko prej prevozil za isti znesek, zato si zdaj tega stroška pač ne ženem taaaako k srcu. Zlasti v luči tega, koliko bodo imho vinjete stale drugo leto. Ker ni variante, da se darsovi dolgovi pokrijejo, če ostane letna na istem nivoju - še posebej ob malodane obvezni uvedbi vinjete za krajši čas. Sicer pa, kot je napisal že nekdo zgoraj. 'Podtakneš' ceno vinjete v prodajno ceno prejšnjega avta in si zadevo rešil. Če ti kdo avto kupi, to je. Moj clio še zdaj sedi doma v garaži, namesto da bi ga kdo z veseljem vozil. S priloženo vinjeto.
edit: typo
edit: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
imagodei ::
Kaj pa praskanje vinjete dol s šipe? Menda gre, če jo prelepiš s folijo in previdno odpuliš dol?
- Hoc est qui sumus -
djordjevic ::
Nisem poskusil. Ko sem lepil ta drugo, sem jo nerodno cuknil in se mi je strgala. Nato sem jo zgolj pritisnil na šipo. Če pogledaš zelo od blizu, se črtica sicer vidi, 'neuporabno' pa se mi ni izpisalo. Ko sem klical na darsov klicni center, da bi pojasnil neljubi dogodek, so rekli, naj kar pustim. Da če ne piše 'neveljavno', je v redu. Zdaj pač nosim v žepu kos folije od vinjete, ki ostane, in račun z omv-ja, ako bi mi kdaj kakšna kontrola težila.
Matev ::
če nekdo kupi star avto je vinjeta po vsej verjetnosti že na šipi nalimana
če ne - je avto vsaj toliko manj vreden - in človek toliko manj plača zanj
če pa nekdo kupuje nov avto vsako leto je pa to z vinjeto res zelo velik problem
če ne - je avto vsaj toliko manj vreden - in človek toliko manj plača zanj
če pa nekdo kupuje nov avto vsako leto je pa to z vinjeto res zelo velik problem
Ejsi_Disi ::
Hmm, če je tak problem v mesecih, se pa kupuje samo polletne. Ko ti poteče, kupiš novo.
Rock n' roll ain't noise pollution!
Icematxyz ::
A kje piše da se bojo podražile?
Torej ta debata se po vsega 6 mesecih odkar je nastala lahko nadaljuje. Torej če prav razumem zadnje napovedi Križaniča in namigovanja z medijev se obetajo podražitve vinjet.
"Glavni finančnik" DARS-a ocenjuje vrednost nove letne vinjete na 120-130 evrov. Drugačana cena si potem razlagam pomeni lahko le:
-nesposobnost odplačevanja kreditov
-zmajnšanje obsega novogradenj avtocest in zmajnšano število projektov
-državna subvencija ki pokriva razliko
Se pravi na začetku ob uvedbi vinjet po posebni predvolilni ceni kot vse kaže se je kar nekaj žolča prelilo. Sam kot neuporabnik avtoceste sem seveda nasprotoval uporabi vinjete. Ampak na koncu debate sem pač se sprijaznil z samo vinjeto in kljub temu da se nisem v 6 mesecih 1 krat peljal po avtocesti kjer je prej bilo potrebno plačati cestnino sem imel na vetrobransko steklo nalepljeno vinjeto.
Kot vrjetno sleherni voznik avtomobila v sloveniji. Razlogov za to zakaj so se prej nasprotniki vinjet nekako sprijaznili in pomirili z idejo vinjete jaz vidim več:
-določene ceste ki prej NISO bile "ocestninjene" so sedaj zahtevale uporabo vinjete in resnici na ljubo vsaj dober občutek je imel lahko vsak, češ vinjeto imam pa se lahko peljem po tej cesti. Pa četudi je pri vsebi vsak vedel da prej za tisto cesto ni rabil plačati cestnine in da se tudi sedaj da peljati okrog.
-"solidarnost". Ok vsi bomo kupli vinjeto in cena bo niska
-Ok cena res ni tako visoka da tega ne bi mogel požreti...
-Tudi tujci plačajo kak evro več ko prečkajo našo državo to pa tudi ni slabo
No in sedaj vsega 6 mesecev od tega pa seveda se ta hišica iz kart začenja sesuvati? Od vsega začetka se ni poslušalo "glavnega finančnika" DARSA ki je ponavljal da cena vinjete nikoli ne bo tako niska raje pa se je poslušalo Mirana Alešiča ki je trdil če gre v Švici bo šlo tudi pri nas.
Sam se sploh ne bom več obremenjeval z to tematiko. Rad bi pa samo postavil vprašanje.
Če upoštevamo ta dejstva:
-obetajo se cenejše vinjete za krajše obdobje ki bodo zmajnšale prihodek z naslova "tujci" in eno-kratni ali dvo-kratni slovenski vozniki na leto ko gredo na morje
-Obetajo se dražje vinjete za letno in polletno obdobje.
-Zagotvo samo zaradi "solidardnosti" nakupov več ne bo in zagotovo bo ob višji ceni število prodanih vinjet majnše.
Torej a trenutna cena vinjete ki se ucenjuje za letno realno na 120-130 evrov res lahko ob dejanskem dvigu cene in uvedbi kratkotrajnejših in cenejših vinjet zdrži ali bo potem spet znova potrebno zarisati črtico koliko je realna vrednost letne vinjete in bo ta spirala rasla in rasla...? Morda pretiravam morda ne ampak tudi najbolj goreči zagovorniki vinjet (ki jih v bistvu razumem) če so dnevni uporabniki avtocest in so prej zapravili par sto evrov so se strinjali. Tako poceni kot se sedaj vozimo se nebomo več nikoli.
Vsaj s tem se lahko strinjamo. Kratko a slatko? Ko ap so volitve končane potem pa človek dobi občutek da ga je nekdo nate...?
Utk ::
Ta vlada nas bo oskubla do golega. Pri bencinu, pri davkih, ki se bi v krizi morali zniževat, pa se bojo še višali, pri rtv-ju, pri dohodnini, pri davku na nepremičnine, tudi tajkune bo nekako treba rešit, in tega ne bo Pahor častil iz svojega žepa kot tiste kavice. Potem se bom pa sekiral zarad 70 evrov dražje vinjete. Boli me lulek.
Če se že hoče kdo sekirat zarad ("našega") denarja, se naj sekira kolk nas bo stala dodatna milijarda, za katero se je vlada zadolžila,in kolk to pride na enega zaposlenega. Namig: s tem bi lahko kupil kar nekaj letnih vinjet, tudi po višji ceni.
Če se že hoče kdo sekirat zarad ("našega") denarja, se naj sekira kolk nas bo stala dodatna milijarda, za katero se je vlada zadolžila,in kolk to pride na enega zaposlenega. Namig: s tem bi lahko kupil kar nekaj letnih vinjet, tudi po višji ceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
Če bo letna vinjeta čez 100 EUR bo to iz enega samega razloga: uvedba kratkotrajnih vinjet.
Vinjetni sistem da ni vzdržen? Zaenkrat se s prodajo vinjet pridobi povsem dovolj sredstev za odplačevanje kreditev. Prejšnji sistem cestninskih postaj tega nebi bil zmožen več.
Če bo vinjeta čez 100 EUR se bodo ljudje spet furali po regionalkah, skupno bo prodano premalo vinjet, kredite bo posledično treba odplačevat s pomočjo proračuna. Enostavna matematika.
Vinjetni sistem da ni vzdržen? Zaenkrat se s prodajo vinjet pridobi povsem dovolj sredstev za odplačevanje kreditev. Prejšnji sistem cestninskih postaj tega nebi bil zmožen več.
Če bo vinjeta čez 100 EUR se bodo ljudje spet furali po regionalkah, skupno bo prodano premalo vinjet, kredite bo posledično treba odplačevat s pomočjo proračuna. Enostavna matematika.
Zbogom in hvala za vse ribe
Hardstyle ::
Tisti, ki se manj kot 5x na leto vozite po AC se res ne splača kupit vinjete pač reskiraš, da te opali radar pa dobiš par pik in 250€ kazni. Vsi govorite o AC, kaj pa hitre ceste? V Mariboru se dosti pozna, če prečkaš mesto po hitri cesti, tak da že na gorivu privarčuješ.
WarpedGone ::
V to matematiko je treba vračunat še število rešenih življenj odkar so vinjete.
Ta življenja se bodo z mirno roko pripisala novemu zakonu o varnosti v cestnem prometu in ne vinjetam, neč bat.
Kar me resno moti je pogosto obvestilo po radiju, da je na štajerski AC promet oviran zaradi prometne nesreče na cestninski postaji na Vranskem. Če ni vsaj vsak teden enkrat nočm nič. Kdaj za boga bojo končno umaknil tiste pof****e kabine? :|
Glede 5x na leto na AC in nekoč brezplačnih hitrih cestah:
Če so bile nekoč brezplačne, to ne pomeni da so padle iz neba. Pač je bil sistem tak (nepravičen) sa so tiste ceste plačevali oni, ki so se furali po drgih cestah kjer so morali prečkat cestninske postaje. Js ob registraciji dam 100 EUR za uporabo "navadnih" cest, pa me nihče ne vpraša kolk se res furam po njih (se veliko, skoraj vse).
Vinjete so bistven korak naprej v smislu pravičnosti in "neregulacije" kdo se bo kje fural. Naj se fura tam, kjer mu najbolj ustreza s čimmanj finančnega šikaniranja. Ampak komplet zastonj pa tut ne more bit.
Zbogom in hvala za vse ribe
TESKAn ::
Jaz ne vem, zakaj niso povišali cene vinjet ob novem letu? Ceno x2, uvest tedenske/desetdnevne vinjete, pa ne bi imeli luknje v proračunu za plačevanje kreditov in ne problemov z EU, hkrati pa bi se lahko izgovarjali na prejšnjo vlado, ki je iz vinjet naredila predvolilno darilo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
ne bi imeli luknje v proračunu za plačevanje kreditov
Te luknje še NI. Vinjete so prinesle dovolj.
Je pa resna nevarnost da letna vinjeta x 2 ne bo prinesla dovolj zaradi stranskih efektov.
Zbogom in hvala za vse ribe
;-) ::
Jaz sem kupil polletno vinjeto. Meni je cena ok tudi če bi bila 100€ celoletna ker jo vsak dan rabim. Drugače pa offtopic: Prejšnjo sem imel za ogledalom lih tolk da je bila na voznikovi polovici šipe zraven sem kar nalepil (na sovoznikovo polovico) novo vinjeto ker se je mudilo. Ko sem imel čas sem staro strgal. Brez vode brez pripomočko preprosto potegnil dol kot salotejp bila je nepoškodovana. Pravtako sem naredil z novo in jo nalepil na drug konec šipe.
Kje so zdaj tiste zaščite da je vinjeta "neprenosljiva"?
Kje so zdaj tiste zaščite da je vinjeta "neprenosljiva"?
Ted ::
Koliko morajo prinesti vinjete? Če rečemo da morajo prinesti toliko kot prejšnje cestninjenje osebnih vozil je to cca. 100 miljonov evrov. In to s sedanjim sistemom vinjet prinesemo noter brez problema. Tudi če uvedemo cenejše vinjete s krajšo veljavnostjo in za 30 evrov podražimo letne vinjete. Na ta način (torej z vinjetami) zberemo celo 10% denarja več kot smo ga s klasičnim cestninjenjem osebnih vozil, zato je stokanje prometnega ministra smešno.
V kolikor za odplačevanje kreditov in najemanje novih potrebujemo zbranih bistveno več kot 100 miljonov evrov zbranih sredstev od osebnih vozil (še nekaj več prinese cestninjenje tovornjakov) potem pa imamo problem, ki ga brez podražitev ne bi rešili niti s klasičnim cestninjenjem.
Skratka, ne gre več za dilemo vinjete da ali ne ampak koliko denarja moramo zbrati da bo Dars normalno likviden in koliko denarja od tega moramo zbrati z osebnimi vozili. Temu je treba prilagoditi cene bodisi klasične cestnine bodisi vinjet.
V kolikor za odplačevanje kreditov in najemanje novih potrebujemo zbranih bistveno več kot 100 miljonov evrov zbranih sredstev od osebnih vozil (še nekaj več prinese cestninjenje tovornjakov) potem pa imamo problem, ki ga brez podražitev ne bi rešili niti s klasičnim cestninjenjem.
Skratka, ne gre več za dilemo vinjete da ali ne ampak koliko denarja moramo zbrati da bo Dars normalno likviden in koliko denarja od tega moramo zbrati z osebnimi vozili. Temu je treba prilagoditi cene bodisi klasične cestnine bodisi vinjet.
Mah...
Zeberdee ::
w1: Od kje za vraga ti te podatki?
Podatki, ki sem jih preko javnih občil zbral v zadnjem času kažejo, da krediti preprosto niso poplačani?
Podatki, ki sem jih preko javnih občil zbral v zadnjem času kažejo, da krediti preprosto niso poplačani?
krneki0001 ::
Meni je vseeno, tudi če bo 200 evrov, jo bom notri prinesel v osmih tednih, če se peljem samo na faks in nazaj (vsak petek popoldne in sobota dopoldne do maribora in nazaj). Če grem pa še vsake toliko časa kam drugam po avtocesti pa še hitreje. Velika večina pa s tem ne bo zadovoljna in ...
darkolord ::
Jaz sem kupil polletno vinjeto. Meni je cena ok tudi če bi bila 100€ celoletna ker jo vsak dan rabim. Drugače pa offtopic: Prejšnjo sem imel za ogledalom lih tolk da je bila na voznikovi polovici šipe zraven sem kar nalepil (na sovoznikovo polovico) novo vinjeto ker se je mudilo. Ko sem imel čas sem staro strgal. Brez vode brez pripomočko preprosto potegnil dol kot salotejp bila je nepoškodovana. Pravtako sem naredil z novo in jo nalepil na drug konec šipe.Si mel očitno tko svinjsko (mastno) šipo, da ni prijelo lepilo kaj dosti.
Kje so zdaj tiste zaščite da je vinjeta "neprenosljiva"?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Icematxyz ::
Vinjete so bistven korak naprej v smislu pravičnosti in "neregulacije" kdo se bo kje fural
Načeloma nimam nič proti načelu "solidarnosti". Res zna biti življenje znosnejše če se upošteva to načelo pri stvareh ki se tičejo praktično vsakega državljana. Nekatere bolj nekatere majn. Zanima me le pri tem načelu zakaj pa je potem v zdravstu to načelo "osovraženo"?
Zakaj privatiziramo zdravstvo in iščemo rešitve v samoplačništvu pri avtocestah pa s gre ravno v nasprotno smer?
Vem da sta oba sistema sama po sebi do nedavnega bila ekstrema v svoji poziciji in je v dobro nas vseh bolje če se pomakne stanje pri obeh vprašanjih vsaj malo na realna tla.
Ampak je pa smešno. Načeloma damo več za to da se lahko vozimo po avtocestah kot pa na to ali so čakalne dobe 6 mesecev in ali bodo ljudje počasi namesto zobozdravnikom začeli hoditi le še na puljenje zobov.
Torej pravičnost in solidarnost. KO BI LE bili zavezani z dušo in srcem tem načelom ne pa igrali egoizma in vsak posameznik le gledal na kratkotročno in hitro pot do uspeha neglede na svet okrog njega v katerem živi.
Pravično in solidarno je morda da neuporabnik avtocest da neko vsoto denarja za to da ne uporablja sistema ampak da so nasplošno cene znosne. Ampak a je pravično in solidarno če pa ta strošek postane prevelik in samo zato da se določen del ljudi lahko vozi ceneje po avtocesti drug del ljudi si ne more privoščiti sploh vožnje po avtocesti in ne le več avtocesti tud po mestnih obvoznicah in cestah kjer pred uvedbo ni bilo cestninjenja?
To vprašanej bodo pa vrjetno skušale rešiti kratkoročne vinjete vsaj kaj se tiče vožnje po avtocestah. In bo tud tak uporabnik lahko praktično za enak znesek kot prej uporabljal avtocesto v tistih redkih primerih ko jo pač uporablja.
Ampak a bo potem res cena letne vinjete 120-130 evrov zdržala če bodo potem spet vsi ki so prej 1 ali 2 krat na leto uporabili avtocesto spet kupovali vinjeto po ceni ko bo nekje takšne vrednosti kot je prej bilo plačilo cestnine?
Preprosta matematika ja se strinjam. Jaz pač ne znam si preprosto izračunati od kod bo prišla razlika? Če sistem sedaj ne deluje kot govorijo pa vrjamem da je 90% slovencev kupilo vinjeto. Že samo letos v 2 mesecih 700.000. Potem to lahko pomeni le da bomo vsi plačevali več? Ali pa da bodo nekateri plačevali majn drugi pa spet bistveno več? Bližje tistemu kot je bilo? Problem vsega skupaj je ravno to. Ne znam si zračunati po preprosti matematični formuli kaj je rešitev. Če trdijo da sistem sedaj ne deluje in ni vzdržen. Razen če lažejo in so pohlepni? Oziroma bom rekel tako. Razen če moramo mi stopiti na realna tla , obdržati ta sistem in pač graditi majn?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
KandazaR ::
Pri cestninjenu avtocest z vinjetami naj bi prišlo 30-70mio € premalo denarja v blagajno darsa. Istočasno pa bo z dvigom trošarin na naftne derivate v državni proračun prišlo 300mio € na letno. Že tako nas odirajo pa še bi nas. Po drugi strani pa največ škode na cestah naredijo tovornjaki. Naj raje dvignejo cestnino zanje. Le zakaj bi bili znani kot država preko katere plačaš občutno manj cestnine na km kot čez avstrijo.
;-) ::
Si mel očitno tko svinjsko (mastno) šipo, da ni prijelo lepilo kaj dosti.
Točno prej sem sprejal armaturko z sprejem pa sem pozabil obrisat steklo to je to.
WarpedGone ::
Kakšen je ta preprost račun?
Tule piše, da so lani prodali 2,3 milijona polletnih vinjet. Če ignoriramo motoriste, ki so v manjšini, znese to okrog 80 milijonov EUR. Od tovornega prometa so pobrali še 120 milijonov in skupno prišli na 200 milijonov EUR.
Tule pa piše da bi za poplačilo kreditov zadostovalo že 2,2 milijona prodanih vinjet. Torej so lani presegli cilje za cca 100.000 vinjet oz za okoli 3 milijone EUR. Kdor trdi, da so zbrali premalo - prosim link in konkretne številke.
Lani je bil tudi govor in strašenje, da bodo zaradi vinjet DARS-ove kredite porinili v javni dolg. Kje je fora? Fora je, da bi to naredili če bi z vinjetami zbrali VEČ kot polovico vsega denarja. Z vinjetami so zbrali 80 milijonov, tovorni promet pa je prispeval 120 milijonov. Šele če bi vinjete navrgle čez 120 milijonov bi se to smatralo za davek in vštelo v javni dolg. Ampak če bi bila to resna "nevarnost", bi DARS lahko lepo dvignil cestnino tovornemu prometu in z njim pobral nekaj več kot z vinjetami. Konec problema. Tolko o kredibilnosti tistih, ki so to navajali kot argument proti vinjetam.
Tule piše da so letos prodali že 770.000 letnih vinjet. Recimo, da je promet konstanten, recimo tudi, da so letne vinjete v kupili že vsi, ki so to nameravali nardit, pa da bi jo kupili tudi lani, če bi se uvedle prej.
Pri teh predpostavkah (ki niso točne, vendar pa se bistveno ne spreminjajo skozi čas) pridemo do tega, da bodo letos prodali okrog 1,5 milijona polletnih vinjet (približno enako kot lani, če odštejemo domačine).
Letos bodo vinjete torej navrgle okrog 770.000 * 55 + 1.500.000 * 35 = 42 mil + 53 mil = 95 milijonov EUR. Skratka, 42 milijonov s strani domačinov in vsaj okrog 53 s strani "tranzita".
Če upoštevamo še dejstvo, da se letos polletne vinjete prodajajo dvakrat dlje kot lani, lahko ocenimo, da se bo prodalo za okrog 30% več poletnih vinjet tranzitu kot pa lani. Pridemo na okrog 2 milijona oz. 70 milijonov EUR za tranzit osebnih vozil. Skupno z domačimi 40 milijoni smo na 110 milijonov EUR. Če upoštevamo še recesijo in upad tovornega prometa se približamo nevarnosti, da bi z vinejtami letos zbrali več kot polovico vsega prihodka in bi bilo treba dvignit cestnino tovornemu prometu.
Ok, sedaj pa kaj bi se zgodilo, če podvojimo ceno letnim vinjetam in uvedemo recimo desetdnevno za 10 EUR? Treba je ocenit kolk bi potem prodali letnih, polletnih in 10 dnevnih.
Sedaj je veliki večini ljudi, ki so veliko na AC tamal problem plačat teh 55 EUR. Pri 110 EUR pa lahko upravičeno pričakujemo, da bi takšnih bilo manj, vsaj kakih 10% manj. Torej prodamo samo še 700.000 letnih vinjet po 110 EUR.
Kdo bi po novem kupil polletno vinjeto za 35 EUR? Kdor se veliko fura bi bil na letni, kdor se malo bi bil na nekajdnevni. Teško dam oceno kolk bi blo teh prodanih, več kot 50.000 pa skoraj sigurno da ne. Torej prodamo 50.000 polletnih vinjet po 35 EUR.
Tranzit sedaj veselo nabavlja te nekajdnevne vinjete po 10 EUR. Ampak njih ni nič več kot jih je blo prej, prodamo torej 2 milijona nekajdnevnih vinjet po 10 EUR.
700.000 * 110 = 77 milijonov EUR
50.000 * 35 = 1,75 milijona EUR
2.000.000 * 10 EUR = 20 milijonov
Skupaj: švoh 100 milijonov EUR
Številke pokažejo da je sedaj poplačilo dolgov bistveno bolj odvisno od nas domačinov, ki nabavimo celoletno vinjeto. Če naše število upade samo za 10%, DARS dobi za 7 milijonov manj. Hkrati to pomeni da imamo slovenski državljani za kakih 30 milijonov EUR manj denarja v žepih kot po trenutem sistemu, ko ta denar (in še nekaj več) prispevajo ljudje, ki se zapeljejo skozi SLo na dopust ali sezonsko delo.
Tule piše, da so lani prodali 2,3 milijona polletnih vinjet. Če ignoriramo motoriste, ki so v manjšini, znese to okrog 80 milijonov EUR. Od tovornega prometa so pobrali še 120 milijonov in skupno prišli na 200 milijonov EUR.
Tule pa piše da bi za poplačilo kreditov zadostovalo že 2,2 milijona prodanih vinjet. Torej so lani presegli cilje za cca 100.000 vinjet oz za okoli 3 milijone EUR. Kdor trdi, da so zbrali premalo - prosim link in konkretne številke.
Lani je bil tudi govor in strašenje, da bodo zaradi vinjet DARS-ove kredite porinili v javni dolg. Kje je fora? Fora je, da bi to naredili če bi z vinjetami zbrali VEČ kot polovico vsega denarja. Z vinjetami so zbrali 80 milijonov, tovorni promet pa je prispeval 120 milijonov. Šele če bi vinjete navrgle čez 120 milijonov bi se to smatralo za davek in vštelo v javni dolg. Ampak če bi bila to resna "nevarnost", bi DARS lahko lepo dvignil cestnino tovornemu prometu in z njim pobral nekaj več kot z vinjetami. Konec problema. Tolko o kredibilnosti tistih, ki so to navajali kot argument proti vinjetam.
Tule piše da so letos prodali že 770.000 letnih vinjet. Recimo, da je promet konstanten, recimo tudi, da so letne vinjete v kupili že vsi, ki so to nameravali nardit, pa da bi jo kupili tudi lani, če bi se uvedle prej.
Pri teh predpostavkah (ki niso točne, vendar pa se bistveno ne spreminjajo skozi čas) pridemo do tega, da bodo letos prodali okrog 1,5 milijona polletnih vinjet (približno enako kot lani, če odštejemo domačine).
Letos bodo vinjete torej navrgle okrog 770.000 * 55 + 1.500.000 * 35 = 42 mil + 53 mil = 95 milijonov EUR. Skratka, 42 milijonov s strani domačinov in vsaj okrog 53 s strani "tranzita".
Če upoštevamo še dejstvo, da se letos polletne vinjete prodajajo dvakrat dlje kot lani, lahko ocenimo, da se bo prodalo za okrog 30% več poletnih vinjet tranzitu kot pa lani. Pridemo na okrog 2 milijona oz. 70 milijonov EUR za tranzit osebnih vozil. Skupno z domačimi 40 milijoni smo na 110 milijonov EUR. Če upoštevamo še recesijo in upad tovornega prometa se približamo nevarnosti, da bi z vinejtami letos zbrali več kot polovico vsega prihodka in bi bilo treba dvignit cestnino tovornemu prometu.
Ok, sedaj pa kaj bi se zgodilo, če podvojimo ceno letnim vinjetam in uvedemo recimo desetdnevno za 10 EUR? Treba je ocenit kolk bi potem prodali letnih, polletnih in 10 dnevnih.
Sedaj je veliki večini ljudi, ki so veliko na AC tamal problem plačat teh 55 EUR. Pri 110 EUR pa lahko upravičeno pričakujemo, da bi takšnih bilo manj, vsaj kakih 10% manj. Torej prodamo samo še 700.000 letnih vinjet po 110 EUR.
Kdo bi po novem kupil polletno vinjeto za 35 EUR? Kdor se veliko fura bi bil na letni, kdor se malo bi bil na nekajdnevni. Teško dam oceno kolk bi blo teh prodanih, več kot 50.000 pa skoraj sigurno da ne. Torej prodamo 50.000 polletnih vinjet po 35 EUR.
Tranzit sedaj veselo nabavlja te nekajdnevne vinjete po 10 EUR. Ampak njih ni nič več kot jih je blo prej, prodamo torej 2 milijona nekajdnevnih vinjet po 10 EUR.
700.000 * 110 = 77 milijonov EUR
50.000 * 35 = 1,75 milijona EUR
2.000.000 * 10 EUR = 20 milijonov
Skupaj: švoh 100 milijonov EUR
Številke pokažejo da je sedaj poplačilo dolgov bistveno bolj odvisno od nas domačinov, ki nabavimo celoletno vinjeto. Če naše število upade samo za 10%, DARS dobi za 7 milijonov manj. Hkrati to pomeni da imamo slovenski državljani za kakih 30 milijonov EUR manj denarja v žepih kot po trenutem sistemu, ko ta denar (in še nekaj več) prispevajo ljudje, ki se zapeljejo skozi SLo na dopust ali sezonsko delo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
dejanslo ::
Če bo celoletna 110, polletna pa 35, pol bi verjetno upad kupcev celoletnih bil večji od 10% ;) Upam ;)
There`s More Than One Way To Do It
kmetek ::
itak raje vzamem 2x po 35 :)
tovornjakarja proklete kurce naj upilijo +50%
tovornjakarja proklete kurce naj upilijo +50%
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
WarpedGone ::
Hmm, ja, zajeb :)
Polletna mora bit potem tut vsaj ene 70 EUR, itak.
50.000 x 70 EUR = 3,5 milijona.
Celotne slike pa to ne spremeni. Še vedno smo samo na 100 milijonih. -10 milijonov glede na trenuten sistem.
Polletna mora bit potem tut vsaj ene 70 EUR, itak.
50.000 x 70 EUR = 3,5 milijona.
Celotne slike pa to ne spremeni. Še vedno smo samo na 100 milijonih. -10 milijonov glede na trenuten sistem.
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
Polletnih je bilo baje minimalno prodano...
aja?
a ti si pa letno kupil???
...
letnih sploh bilo ni
WarpedGone ::
Polletnih je bilo baje minimalno prodano...
Normalno, sedaj ni čas za turizem, tko da je tujcev minimalno. Domačini smo pa kupovali celoletne. Počakaj na pomlad in začetek turistične sezone ko bojo navalili turisti. Sedaj bodo kupovali te po 35 EUR, če bi bla tut nekajdnevna za manj bi pa tiste. Evo "izpad dohodka".
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
BluPhenix ::
Podatki, ki sem jih preko javnih občil zbral v zadnjem času kažejo, da krediti preprosto niso poplačani?
To, da kredit še ni poplačan ne pomeni, da nekdo ni zmožen plačevati mesečne rente, ampak samo to, da celota še ni poravnana, kar pač ne bo še nekaj časa. Ampak če je financ dovolj za sprotno odplačevanje, ni nobenega problema.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Gavran ::
1. Dvigniti cestnino tovornjakom, ki dejansko najbolj uničujejo ceste. Po nekaterih podatkih šleper povzroči na cesti toliko škode kot 60000 osebnih vozil.
2. Če EU hoče vinjete za krajše obdobje, naj uvedejo petdnevne za 15€. Tisti, ki gre za dva tedna k sosedom, bo pač kupil dve, pa ne bo izpada dohodka.
2. Če EU hoče vinjete za krajše obdobje, naj uvedejo petdnevne za 15€. Tisti, ki gre za dva tedna k sosedom, bo pač kupil dve, pa ne bo izpada dohodka.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Matev ::
Po nekaterih podatkih šleper povzroči na cesti toliko škode kot 60000 osebnih vozil.
potem se asfalt kar dviguje in razpada za enim konvojem šleparjev
Zorro ::
2. Če EU hoče vinjete za krajše obdobje, naj uvedejo petdnevne za 15€. Tisti, ki gre za dva tedna k sosedom, bo pač kupil dve, pa ne bo izpada dohodka.
Tisti, ki bo kupil prvo, druge ne bo, ker se bo švercal s prvo. Dokler se vozila povsem ne ustavi, se pač ne ve za katero obdobje je vinjeta. Sedaj, ko smo na začetku leta, je nadzor lažje izvajati, saj se samo gleda katere barve je vinjeta. Poleti pa se čez naše ceste vije par milijonov tujih avtomobilov in me res zanima kako se jih bo nadziralo v primeru krajših vinjet (recimo 5 ali 10 dnevnimi). Mislim, da je bolje, če obdržimo sedanji sistem, oziroma celo bolje bi bilo (za proračun), da se tudi polletne vinjete uvede za dve obdobji, in sicer eno za od 1.1. do 30.6. in drugo za od 1.7. do 31.12., kateri bi se prav tako razlikovali po barvi.
Matev ::
polletna je 35 eur
naj uvedejo tedensko vinjeto za 34 eur
in dnevno vinjeto za 33 eur
pa bo mir
naj uvedejo tedensko vinjeto za 34 eur
in dnevno vinjeto za 33 eur
pa bo mir
Ziga Dolhar ::
polletna je 35 eur
naj uvedejo tedensko vinjeto za 34 eur
in dnevno vinjeto za 33 eur
pa bo mir
Ne pa ne bo mir. Najprej si poglej, v ČEM je sploh problematika neusklajenosti s pravnim redom EU.
https://dolhar.si/
Matev ::
jaz bi ljudem ki jokajo za desetdnevno vinjeto dal ceno 45 eurov
in vinjeto bi imenoval turistična
in vinjeto bi imenoval turistična
Ziga Dolhar ::
In še bolj eksplicitno kršil določbe PES/PEU? Carsko! :)
p.s.: račune za plačilo kazni, ki jih bo naložil ECJ, lahko država pošlje tebi? Will you put your foot where your mouth is?
p.s.: račune za plačilo kazni, ki jih bo naložil ECJ, lahko država pošlje tebi? Will you put your foot where your mouth is?
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
koyotee ::
Ma naši politiki so itak nesposobni. Državo vodijo vsi drugi, razn tistih 90 pajacev v vladi ne. Po mojem mnenju se nebi smeli pustit, da nas tok okol vlačjo. Dajo nej eno pametno ceno za nas, in mal bolj navijejo ceno za turiste/migrante.
3dnevna za 10€
10dnevna za 15€
3dnevna za 10€
10dnevna za 15€
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
WarpedGone ::
račune za plačilo kazni, ki jih bo naložil ECJ
Precej prepričan si, da bomo kaznovani.
Maš kake realne temelje?
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
račune za plačilo kazni, ki jih bo naložil ECJ
zate velja spodnje:
“Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!” IVAN CANKAR
Ziga Dolhar ::
račune za plačilo kazni, ki jih bo naložil ECJ
Precej prepričan si, da bomo kaznovani.
Maš kake realne temelje?
On the contrary, sem precej prepričan, da ne bomo kaznovani, sploh zaradi PRECEJ zapletenega in dolgotrajnega postopka. Najprej je potrebno, da ECJ ugotovi kršitev prava ES/EU, nato pa v novem postopku, da država prejšnje odločbe ni upoštevala, in ji zaradi tega naloži kazen. Glede na pretekle postopke ima naša država kakih 7-10 let fore.
Ampak če pa se država odloči vztrajati pri svojem (kar upam da ne bo, iz spoštovanja do lastnih državljanov, do katerih je trenutni sistem vinjet precej nepošten) dovolj dolgo, pa sem prepričan, da nam kazen ne uide.
https://dolhar.si/
WarpedGone ::
kar upam da ne bo, iz spoštovanja do lastnih državljanov, do katerih je trenutni sistem vinjet precej nepošten
Vidiš, ob takšnih trditvah dobim občutek, da je pisec neiskren in ma svoje skrite motive.
Vinjetni sistem naj bi bil nepošten. A mamo manj nepoštene alternative, ki hkrati ljudi ne odvračajo preveč od uporabe AC? In ki ne stanejo za par velikostnih razredov več kot vinjetni sistem?
Prejšnji sistem je bil še bistveno bolj nepošten, ker je dopuščal da se nekateri vozijo povsem brezplačno, nekaterim je omogočal da se plačilu izogibajo, nekateri so pa pač plačevali in pokrivali obe prejšnji kategoriji.
Poleg tega pa imamo sistem obračunavanja nadomestila za uporabo regionalnih cest kjer pa se sploh ne upošteva koliko prevoziš, pa še precej dražje je od vinjet. Če hočeš imet dovoljenje za na cesto, boš plačal predpisan znesek (v mojem primeru 110 EUR, kar je ravno dvakratna letna vinjeta). Jaz regionalne ceste uporabljam veliko, cca 40.000 km na leto samo na njih. Doma mamo pa še en avto, s katerim se letno prevozi kakih 5000km. Ker ma slučajno enako prostornino motorja je zanj nadomestilo istih 110 EUR.
Kje je ustrezen (še glasnejši) protest proti nepravičnosti tega sistema?
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
A mamo manj nepoštene alternative, ki hkrati ljudi ne odvračajo preveč od uporabe AC?
uporaba avtocest je z uvedbo vinjet močno narasla
DOH
za vse ki se jim smilijo tujci z njihovimi potujočimi ladjami ki se vijejo po naših avtocestah na morje...
“Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!” IVAN CANKAR
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 52099 (35696) | Mare2 |
» | Odstranitev letne vinjete? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11446 (9946) | steklo |
» | Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37392 (34554) | pegaso |
» | Vinjete 2009 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7952 (5936) | Buggy |
» | Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 38938 (24846) | moowy123 |