Forum » Na cesti » Trenja: Cestnina na SLO avtocestah
Trenja: Cestnina na SLO avtocestah
misso ::
Zakaj pa nebi naredil lepo zaprti sistem cestninjenja. Zdajšne cestniske postaje uporabimo kot vstopne ali izstopne hiške. Pa tako narediti da je med obema postajama čimbol dalša razdalja.
WarpedGone ::
Zaprt sistem je praktičen, dokler maš malo avtocest z malim številom vstopnih točk.
Ko maš enkrat ful razvejan sistem in si vsak kraj želi svoj dovoz na AC, se ti število postaj in osebja za pobiranje cestnine ful dvigne. Cel sistem rata predrag. Da pa bi mel le par dovozov na AC, pa spet pomen da AC ni več tko zanimiva.
Žal je cela borba na dolgi rok že izgubljena, ker gre evropa na satelitski sitem.
Vojna sama je že zgubljena, lahko pa se še dobi bitka za naslednjih vsaj 5 - 10 let, preden ta evropski sistem dejansko zaživi in ga prevzamemo še mi.
Do takrat uvajat ene svoje drage sisteme je nesmotrno. S poceni sistemom bi prišparali nekaj težkih milijard.
Ko maš enkrat ful razvejan sistem in si vsak kraj želi svoj dovoz na AC, se ti število postaj in osebja za pobiranje cestnine ful dvigne. Cel sistem rata predrag. Da pa bi mel le par dovozov na AC, pa spet pomen da AC ni več tko zanimiva.
Žal je cela borba na dolgi rok že izgubljena, ker gre evropa na satelitski sitem.
Vojna sama je že zgubljena, lahko pa se še dobi bitka za naslednjih vsaj 5 - 10 let, preden ta evropski sistem dejansko zaživi in ga prevzamemo še mi.
Do takrat uvajat ene svoje drage sisteme je nesmotrno. S poceni sistemom bi prišparali nekaj težkih milijard.
Zbogom in hvala za vse ribe
Thomas ::
> - kolko tovornjakarjev pa tanka v sloveniji ? (mogoče 1%)
Od kod ti ta podatek?
Od kod ti ta podatek?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
misso ::
Ali ni pri kamionih če ima v tanku več kot 200l ali 400l more plačati davek na gorivo v katero državo vstopi?
Thomas ::
> -tisti keremu avto več pije bo več cestnine plačal ?
Tako je. Destimulacija porabe na kilometer.
Tako je. Destimulacija porabe na kilometer.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
misso ::
Aja pa še to
Naj dars naredi obračunico koliko jih košta celotno osebje ki dela na cestninskih postajah, lahko bi za vsako posebej
Pa celotni izkupiček od cestnine ki ga poberemo.
Pa naštetokrat sem videl da kamionarji revčki bogi lepo stojim v vrsti s kombijem in lepo vidim da šlepar plača toliko in toliko in meni enako zaračuna za cestnino
Naj dars naredi obračunico koliko jih košta celotno osebje ki dela na cestninskih postajah, lahko bi za vsako posebej
Pa celotni izkupiček od cestnine ki ga poberemo.
Pa naštetokrat sem videl da kamionarji revčki bogi lepo stojim v vrsti s kombijem in lepo vidim da šlepar plača toliko in toliko in meni enako zaračuna za cestnino
drejc ::
GPS ne pride v poštev , ker
Pa se loh razburjaš gor in dol, neka "znana" slovenska IT firma že zaključuje razvoj in testira GPS+GPRS varjanto pobiranja, pa še kakšna diploma bo na to temo spisana.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
noraguta ::
drejc dobr razvija , samo razpis je v prvi fazi padel ako prav slišim.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Tear_DR0P ::
še en hec je.
južni del obvoznice ljubljane (ljubljanski obroč) je bil financiran kot avtocesta in je tudi klasificiran kot avtocesta, me prav zanima kaj se bo zgodilo v LJ, če bo potrebno plačat za obvoz po južni strani. da ne govorim o tem, kako bi zgledal, če bi pred fužinami in nato na vsakem izvozu/dovozu na avtocesto do zahodne strani (barje?) ljubljane stale cestninske postaje - seveda tudi v obratno smer.
južni del obvoznice ljubljane (ljubljanski obroč) je bil financiran kot avtocesta in je tudi klasificiran kot avtocesta, me prav zanima kaj se bo zgodilo v LJ, če bo potrebno plačat za obvoz po južni strani. da ne govorim o tem, kako bi zgledal, če bi pred fužinami in nato na vsakem izvozu/dovozu na avtocesto do zahodne strani (barje?) ljubljane stale cestninske postaje - seveda tudi v obratno smer.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
butkomutko ::
re:fizikalko ja zate in ostale navadne drzavljane je drazji a za tovornjakarje ,ki majo pogodbo in vec tovornjakov je pa cenejsi kot pri nas in vedno na isti avtomatski crpalki tankajo pa tud mal bol kvaliteten kot nas mal se informiraj pol pa nakladaj
BigWhale ::
Saj je preprosto, tujci ob vstopu placajo vinjeto... Ne tako, da gredo sami na pumpo in jo kupijo ampak jo kar pac dobijo zaracunano. Problem resen.
perci ::
A a vi res ne razumete, da ne more bit za tujce drugačen režim kot za državljane SLO? Ne gre! Evropa ne dovoli.
V jugi smo mel svoj cajt za tujce dvojne cestnine. Zdej to pač ne gre več.
V jugi smo mel svoj cajt za tujce dvojne cestnine. Zdej to pač ne gre več.
BigWhale ::
Ah, jaz tega nisem vedel. Potem jim pa zaracunajmo vstopni davek... Kaj vem. Mislim, cela evropa naj se spravi na cestnino pri bencinu, to bi bilo najbolj primerno.
Thomas ::
Ja ... tale "delna suverenost" je kočljiva. Za avtoceste smo odgovorni sami, za njihovo financiranje pa moramo ubogati EU ...
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Stepni Volk ::
Vzhodni del ljubljanske "obvoznice" je tudi del AC, skupaj s tunelom pod Golovcem in južno "obvoznico". Tako je OBVOZNICA le bumeranng: zahodni in severni del.
Kar pomeni, da bo v primeru elektronskega cestninjenja (OCR, GPS, transpodnerdji...) potrebno plačevati, če se boste peljali po vzhodnem ali južnem delu AC obroča. Da bo vse skupaj enostavneje, bodo dodali še zahodni in severni del (zamenjali table in povišali dovoljene hitrosti).
Nemci imajo še najboljšo rešitev: elektronsko cestninjenje za transport in "zastonj" za osebni promet.
Tudi Avstrijski je še sprejemljiv: elektronsko cestninjenje za transportni in vinjeta za osebni promet.
EU "zahteva" drugače. In "ubogamo" seveda le mi. Ker to sedečim na stolčkih DARSa najbolj ustreza. Simple.
Kar pomeni, da bo v primeru elektronskega cestninjenja (OCR, GPS, transpodnerdji...) potrebno plačevati, če se boste peljali po vzhodnem ali južnem delu AC obroča. Da bo vse skupaj enostavneje, bodo dodali še zahodni in severni del (zamenjali table in povišali dovoljene hitrosti).
Nemci imajo še najboljšo rešitev: elektronsko cestninjenje za transport in "zastonj" za osebni promet.
Tudi Avstrijski je še sprejemljiv: elektronsko cestninjenje za transportni in vinjeta za osebni promet.
EU "zahteva" drugače. In "ubogamo" seveda le mi. Ker to sedečim na stolčkih DARSa najbolj ustreza. Simple.
AngelOfDeath ::
@Thomas
kako si pa predstavljaš cestnino v bencin ?
da se bencin podraži za 10sit/1 dizel pa minimalno 100sit/l (tovornjaki največ uničujejo ceste in vsi so na dizel)
posebno policijo da bo prisilila tujce da tankajo v sloveniji ? (že jaz s svojim 40l tankecom prevozim slovenijo počez :) )
kako si pa predstavljaš cestnino v bencin ?
da se bencin podraži za 10sit/1 dizel pa minimalno 100sit/l (tovornjaki največ uničujejo ceste in vsi so na dizel)
posebno policijo da bo prisilila tujce da tankajo v sloveniji ? (že jaz s svojim 40l tankecom prevozim slovenijo počez :) )
edit: Slovnica
Thomas ::
Tovornjaki kurijo nekajkrat več na kilometer in bodo tudi plačali nekajkrat več na kilometer.
Kar je že zdaj nekako razmerje.
Tankajo pa pri nas radi, če je bencin nekoliko cenejši, kot pri sosedih.
Kar pa je. Trošarina se bo povečala in preselila deloma v ceste. To je vse.
Kar je že zdaj nekako razmerje.
Tankajo pa pri nas radi, če je bencin nekoliko cenejši, kot pri sosedih.
Kar pa je. Trošarina se bo povečala in preselila deloma v ceste. To je vse.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
tomaz 06 ::
Podpiram avstrisko resitev. Vinjete so verjetno najboljsa resitev za nas, ki smo veliko na cesti...
Sergio ::
Ne glede na porabo, Thomas, tovornjak unici cesto precej bolj kot osebni avtomobil (Sobotna priloga, nekaj mesecev nazaj, receno 50:1, ce me spomin prav sluzi).
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Thomas ::
To sem povedal že Branetu, pa bom še tebi, Sergio.
Tudi jaz osvinjam v gostilni 50 krat bolj kot ti, pa oba jeva isto in plačava isto.
Če boste pa težili z astronomskimi tarifami za kamione - kakršne niti zdaj niso - bodo ti delali štalo, kot so jo že parkrat. Pa še huje - uničili jih boste. Kamioni so naši prijatelji, ne sovražniki! Vozijo frdamano robo, ki jo potrebujemo (ne)posredno.
Da bi kamioni toliko ne uničevali (avto)cest, je en način. Debelina asfalta 3/4 metra na solidno podlago, kot na Nemškem. Potem se unčije zelo malo, pa bil kamion ali mali avtoček.
Tudi jaz osvinjam v gostilni 50 krat bolj kot ti, pa oba jeva isto in plačava isto.
Če boste pa težili z astronomskimi tarifami za kamione - kakršne niti zdaj niso - bodo ti delali štalo, kot so jo že parkrat. Pa še huje - uničili jih boste. Kamioni so naši prijatelji, ne sovražniki! Vozijo frdamano robo, ki jo potrebujemo (ne)posredno.
Da bi kamioni toliko ne uničevali (avto)cest, je en način. Debelina asfalta 3/4 metra na solidno podlago, kot na Nemškem. Potem se unčije zelo malo, pa bil kamion ali mali avtoček.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
Ne sme iti vsa cestnina v popravljanje avtocest, samo en del. Kje so stroški obresti za vzeta posojila, razširitve, informacijsko infrastrukturo ... itd.
Če gre pa recimo za obnovo 20%, potem kamion že plača mnogokrat po tistih 20%.
Če gre pa recimo za obnovo 20%, potem kamion že plača mnogokrat po tistih 20%.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Stepni Volk ::
Cestišča najbolj uničuje voda in temperatura. In tudi sol malce pomaga pri tem.
Švicarski pristop k temu je, da ne uporabljajo soli. In tudi zgornji del cestišča obnavljajo relativno hitro. Malce podobno vzdrževanju ustne higiene. Če čakaš, te bodo pričakale luknje in resno popravljanje.
Švicarski pristop k temu je, da ne uporabljajo soli. In tudi zgornji del cestišča obnavljajo relativno hitro. Malce podobno vzdrževanju ustne higiene. Če čakaš, te bodo pričakale luknje in resno popravljanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
noraguta ::
Stepni Volk Švicarji do -8 uporabljajo izključno sol , pod -8 pa 2/3 sol in eno tretino kalcijevega klorida. Sol se je na koncu vseeno izkazala za najbolj okolju prijazno kemikaljo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Stepni Volk ::
Ko sem bil tam, so uporabljali še alkohol. Morda je bil ravno ekperiment... ki se je sfižil, ko so ruski turisti poležavli na robovih AC.
ahac ::
me prav zanima kaj se bo zgodilo v LJ, če bo potrebno plačat za obvoz po južni strani.
Zgodilo se bo to, kar se sedaj dogaja v Domžalah.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
dzinks63 ::
Zopet se odpira tema o cestninjenju o avtocestah. Obljubljajo se vinjete.
Čez 14 dni bo znano, kdaj bo vlada uvedla vinjete in koliko bodo stale.
Nekaj se že ugiba in govori, da bi naj letna vinjeta stala 213€. Ali je to veliko ali ne, je pač pogojeno koliko se kdo vozi po avtocesti. Za povrečnega uporabnika, se mi zdi kar veliko in upam da bo dokončna cena vinjete manjša, kot se predlaga. Ali pa je vse skupaj ena varka in nam sedaj ponujajo visoko ceno, ko pa bo sprejeta malo nižja cene vinjete, bodo pa izpadli veliki frajerji, ker kao poslušajo in upoštevajo ljudstvo.
Čez 14 dni bo znano, kdaj bo vlada uvedla vinjete in koliko bodo stale.
Nekaj se že ugiba in govori, da bi naj letna vinjeta stala 213€. Ali je to veliko ali ne, je pač pogojeno koliko se kdo vozi po avtocesti. Za povrečnega uporabnika, se mi zdi kar veliko in upam da bo dokončna cena vinjete manjša, kot se predlaga. Ali pa je vse skupaj ena varka in nam sedaj ponujajo visoko ceno, ko pa bo sprejeta malo nižja cene vinjete, bodo pa izpadli veliki frajerji, ker kao poslušajo in upoštevajo ljudstvo.
djordjevic ::
Ali pa je vse skupaj ena varka in nam sedaj ponujajo visoko ceno, ko pa bo sprejeta malo nižja cene vinjete, bodo pa izpadli veliki frajerji, ker kao poslušajo in upoštevajo ljudstvo.
Smrdi po tem, ja. :) Sicer pa, opustitev nalepk pol leta po volitvah in uvedba vinjet pol let pred volitvami. Coincidence, anyone?
Pyr0Beast ::
Tako kot sem že prej govoril. cestninski liter/tolar za vse 'navadne' uporabnike cest - osebni avti, skuterji, motorji ipd. (kmetje dobivajo bajna nadomestila za gorivo)
Vinjete za večja vozila - Šleparji, kombiji, poltovrnjaki in 'zelene' vinjete za tujce, katere bi lahko nakomot kupili na kakšni obsestninski postaji/kafiču ali v trgovini (ali prejeli brezlačno dnevno za tankanje nad 3L).
Tako se del 'prometa' vrne nazaj v kraje, ki jih je trenutna avtocesta pozabila.
Za tiste, ki bi 'tankali' drugje je pa tako, da se jim tako ali tako ne bo splačalo prišparati tistih nekaj nevro centov, denar od 'cestnin' se pa lepo porazporedi po občinah.
Vinjete za večja vozila - Šleparji, kombiji, poltovrnjaki in 'zelene' vinjete za tujce, katere bi lahko nakomot kupili na kakšni obsestninski postaji/kafiču ali v trgovini (ali prejeli brezlačno dnevno za tankanje nad 3L).
Tako se del 'prometa' vrne nazaj v kraje, ki jih je trenutna avtocesta pozabila.
Za tiste, ki bi 'tankali' drugje je pa tako, da se jim tako ali tako ne bo splačalo prišparati tistih nekaj nevro centov, denar od 'cestnin' se pa lepo porazporedi po občinah.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
dolegar ::
Ne vem zakaj se tolk razburjate. Tudi sam sem občasni uporabnik avtocest. Sem pa tja kdaj na morje in v avstrijo. Pa bentim, ko dam samo v eno pot ~13EUR Pa če grem samo ene parkrat na leto daljšo turo pa se bi mi splačal nakup letne vinjete. Če pa bi jo imel bi se zagotovo večkrat vozil tudi kake krajše relacije, katerih pa se sedaj izogibam.
ThinkPad T60 (intel Core2duo T7400 @ 2.16GHz)
15.4" 1680×1050 FlexView
Ram: 2GB Disk: Hitachi 120GB
15.4" 1680×1050 FlexView
Ram: 2GB Disk: Hitachi 120GB
luli ::
Letno prevozim okoli 25.000km po slovenski AC. Cestnina me boli in sicer:
1. Če vzamem, da vsak dan pred cestninsko postajo čakam okoli 5min (grem 2x čez), potem mi cestnina letno vzame 3 ure časa.
2. Cestnina mi vzame 12x50€=600€ letno. Če ne bi imel mesečne karte in v Tepanju ne bi vozil na izvoz in potem uvoz bi me pa stalo 200x5.10€=1020€.
Debate o cestnini vedno padejo v vodo, saj nekateri v Sloveniji (predvsem v Ljubljani) ne morejo ali pa nočejo razumeti ostalih. Oni se lepo BREZPLAČNO vozijo po AC ring-u, ki je grajen kot avtocesta in se je s tega programa tudi financiral, mi ki pa bomo vozili po navadni cesti (Maribor - Radgona), ki nima odstavnega pasu, pa tudi pas je 20cm ožji kot ga določa standard pa bi morali plačevati cestnino?
Na koncu pa še ti pezdeti trdijo, da avtoceste sploh ne uporabljajo.
Rešitev je več. Upam, da bo nova ureditev pravičnejša. Tudi Ljubljana mora plačevati AC ring! Ali bo to preko vinjet ali cestninskih postaj me boli k...
1. Če vzamem, da vsak dan pred cestninsko postajo čakam okoli 5min (grem 2x čez), potem mi cestnina letno vzame 3 ure časa.
2. Cestnina mi vzame 12x50€=600€ letno. Če ne bi imel mesečne karte in v Tepanju ne bi vozil na izvoz in potem uvoz bi me pa stalo 200x5.10€=1020€.
Debate o cestnini vedno padejo v vodo, saj nekateri v Sloveniji (predvsem v Ljubljani) ne morejo ali pa nočejo razumeti ostalih. Oni se lepo BREZPLAČNO vozijo po AC ring-u, ki je grajen kot avtocesta in se je s tega programa tudi financiral, mi ki pa bomo vozili po navadni cesti (Maribor - Radgona), ki nima odstavnega pasu, pa tudi pas je 20cm ožji kot ga določa standard pa bi morali plačevati cestnino?
Na koncu pa še ti pezdeti trdijo, da avtoceste sploh ne uporabljajo.
Rešitev je več. Upam, da bo nova ureditev pravičnejša. Tudi Ljubljana mora plačevati AC ring! Ali bo to preko vinjet ali cestninskih postaj me boli k...
Azrael ::
>Vinjete sedaj, leto dve, do enotnega evropskega cestninjenja? Bizarka!
Hmm ali ni bilo najprej govora o uvedbi enotnega EU sistema cestninjenja leta 2009?
Sedaj je prestavljeno na 2012. Leta 2011, zakaj ne bi še malo prestavili, sedaj ko imajo že prakso, kako se to dela?
Hmm ali ni bilo najprej govora o uvedbi enotnega EU sistema cestninjenja leta 2009?
Sedaj je prestavljeno na 2012. Leta 2011, zakaj ne bi še malo prestavili, sedaj ko imajo že prakso, kako se to dela?
Nekoč je bil Slo-tech.
Azrael ::
Je pa cena absulutno previsoka, če bo res taka.
Sploh za tako drago cestnino kot jo že plačujemo ob registraciji in katastrofalno nekvalitetnih AC.
Sploh za tako drago cestnino kot jo že plačujemo ob registraciji in katastrofalno nekvalitetnih AC.
Nekoč je bil Slo-tech.
Ted ::
Cene vinjet ki so navajane so iz Umarjeve študije - ta je bila naročena, da se zavrne sistem vinjet. Realno je cena letne vinjete lahko tudi 100 evrov, le zagotoviti je treba, da bodo kupovali vinjete vsi ki se vozijo denimo po ljubljanjski obvoznici in odprtih odsekih avtocest in ostalih hitrih cest. Na ta način bo 80% voznikov moralo kupilo letno vinjeto ker se jim ne bo splačalo kupiti druge. Seveda pa je potrebno zagotoviti kontrolo in rigorozne kazni za kršitelje. Ergo, naj bodo letne vinjete za vse uporabnike cest, ki jih gradi Dars ugodne, dnevne oz. tedenske pa naj bodo dovolj drage, da bomo lupili turiste v tranzitu.
Mah...
Tody ::
Če uvedejo samo 1 vinjeto potem morajo podret vse avtocestne hišice... ker drugače ni smisla vinjet ane ?
WarpedGone ::
>> Če uvedejo samo 1 vinjeto potem morajo podret vse avtocestne hišice... ker drugače ni smisla vinjet ane ?
Tak je plan. Sprostili bodo po dva pasa v vsako smer za prosti pretok avtomobilov, preostale hišice bojo pa ponucal za kasiranje tovornjakarjev.
Js osebno bi uvedu le letno vinjeto s ceno do 100€. Avtocest je že/bo toliko, da to ne predstavlja več kakšne hude nepravice.
Kdor je proti, naj si pogleda račun od registracije. Lepo je plačal pavšal cestnine za regionalne ceste. Zakaj tudi tle ni proti takšnemu principu?
Tak je plan. Sprostili bodo po dva pasa v vsako smer za prosti pretok avtomobilov, preostale hišice bojo pa ponucal za kasiranje tovornjakarjev.
Js osebno bi uvedu le letno vinjeto s ceno do 100€. Avtocest je že/bo toliko, da to ne predstavlja več kakšne hude nepravice.
Kdor je proti, naj si pogleda račun od registracije. Lepo je plačal pavšal cestnine za regionalne ceste. Zakaj tudi tle ni proti takšnemu principu?
Zbogom in hvala za vse ribe
username ::
nekateri v Sloveniji (predvsem v Ljubljani) ne morejo ali pa nočejo razumeti ostalih. Oni se lepo BREZPLAČNO vozijo po AC ring-u, ki je grajen kot avtocestaHm, a si ti sploh kdaj se peljal po LJ obvoznici?
Kot prvo, sploh ni grajen kot ring - če hočeš obkrožiti Ljubljano, moraš na kar nekaj mestih zaviti z ene avtoceste na drugo in se vključevati na avtocesto.
Poleg tega severna polovica obvoznice sploh ni avtocesta, ampak "cesta, rezervirana za motorna vozila", zato omejitev 100 km/h in ne 130.
Če bodo uvedene vinjete (kar podpiram le pogojno, kot plan B - sicer mnogo boljši kot sedanje barikade ali napovedano BigBrother elektronsko sledenje, plan A je seveda zastonj avtocesta za osebna vozila, kot v Nemčiji) - torej če bodo uvedene vinjete, bo seveda treba celotno LJ obvoznico prekategorizirati v cesto, rezervirana za motorna vozila, da se jo bo dalo brazplačno uporabljati - sicer grozi Ljubljani prometni kolaps.
Pa še nekaj da razložim provincialcem - nehajte nabijati proti Ljubljani na tak način kot vedno - v tako majhni državi je idiotizem špilati se neko prisilno "decentralizacijo" ni druge variante, kot da se krepi en močen center (plus sateliti, kot MB, Obala in ostali).
Treba se je zavedat, da ekonomse prednosti daje samo dovolj velika koncentracija kapitala, človeškega potenciala in infrastrukture v centru - (umetna) "decentralizacija" preprečuje optimalni nastanek potrebne kritične mase in (umetno) zavira razvoj.
Da ponazorim: Slovenija je kot parcela s spodobno veliko stanovanjsko hišo. Ljubljana je hiša, razne vaše "regije" so pa gredice s petimi paradajzi ali okrasnimi sončnicami. Hiša je seveda absolutno glavni 'feature' cele parcele. Vi bi pa kak del hiše podrli/ne pustili sezidat, da bi s tistim materialom na eni gredici nasuli kak neposrečen brezvezen skalovnjak.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
WarpedGone ::
>> Poleg tega severna polovica obvoznice sploh ni avtocesta, ampak "cesta, rezervirana za motorna vozila", zato omejitev 100 km/h in ne 130.
Kater element avtoceste fali severni obvoznici, da je to le "cesta, rezervirana za motorna vozila"?
Razen lukenj, ki so že pri 100km/h resno nevarne, je sama cesta "čisto navadna avtocesta" in je tako omejittev čista birokracija.
Kater element avtoceste fali severni obvoznici, da je to le "cesta, rezervirana za motorna vozila"?
Razen lukenj, ki so že pri 100km/h resno nevarne, je sama cesta "čisto navadna avtocesta" in je tako omejittev čista birokracija.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
ahac ::
Upam, da bo nova ureditev pravičnejša. Tudi Ljubljana mora plačevati AC ring! Ali bo to preko vinjet ali cestninskih postaj me boli k...
Hm, ja.. genialno. Če bi se zgodilo to bi šlo vsaj pol prometa namesto za obvoznico direkt čez center Ljubljane! Enako bi bilo z prometom od Domžal do LJ. Vse bi šlo po stari cesti! Že zdaj ne gre skoraj nihče na Krtini na AC, ampak se pelje čez Vir in z tem se zabaše promet okrog Domžal.
Z višino cestnine se da lepo porazdelit promet po cestah... če je na eni cesti preveč prometa medtem, ko je blizu druga skoraj prazna pač povečaš cestnino na prvi in zmanjšaš na drugi. Od Orlanda do Miamia imaš npr. 2 avtocesti: eno free z več izvozi in eno bolj direktno, ki jo plačuješ. Pa sem prepričan, da Američani znajo postavit tako višino cestnine, da promet lepo teče po obeh.
Zaradi tega zagovarjam sistem, kjer se za vsako avtocesto posebej določi cena (ampak ne previsoka), plačuje se pa z tistim obljubljenim evropskim satelitskim sistemom.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tear_DR0P ::
ljubljanski ring je bil AFAIK sofinanciran iz občinskega proračuna LJ - v bistvu je bil najprej načrtovan LJ obroč, potem so se pa spomnili, da bi mi imeli AC čez vso slovenijo in so traso za LJ obroč in vpadnice izkoristili za AC, da ni blo zajebancije s pridobivanjem zemljišč. če pa sedaj uvedemo cestninjenje na LJ ringu, bomo fejst zajebal ljubljančane - so pa to eni taki zajebi, ko se je na začetku predvidevalo, da bi se uvedlo odprt sistem AC po vsej sloveniji in samo cestninjenje z vinjetami, pol je pa prišla EU direktiva, da mora to biti narejeno na dražji način s sistemom, ki omogoča boljši nadzor
saj veste prost pretok, ampak samo če ga lahko nadzorujemo
saj veste prost pretok, ampak samo če ga lahko nadzorujemo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
luli ::
Pa kaj, če boste meli promet čez center? Marsikje ga imajo ravno zaradi cestninske. Če boste pa za vožnjo porabili eno uro več potem boste pač razmislili o plačilu! Tudi meni so nekateri povedali, da mi za vožnjo do Celja ni potrebno uporabljati AC.
Obnašanje Centrašev me zelo spominja na obnašanje Beograda nekoč. Vi bi lepo imeli infrastrukturo zastonj, ostali pa naj lepo plačujejo.
Zadnji čas za regionalizacijo!
Obnašanje Centrašev me zelo spominja na obnašanje Beograda nekoč. Vi bi lepo imeli infrastrukturo zastonj, ostali pa naj lepo plačujejo.
Zadnji čas za regionalizacijo!
Phoebus ::
Dajmo se nehat kurčit okoli LJ : provincialci ker se ne bo prišlo nikamor. Eni bodo trdili da "pa kaj če bo v lj še 500k več vozil", drugi pa "zakaj bi morali financirat hribovce".
Debata je o vinjeti in večina ljudi se NE vozi 50+ km daleč na delo in posledično bo večina ljudi dobila prst v rit s tako ceno vinjete kot je omenjena.
Debata je o vinjeti in večina ljudi se NE vozi 50+ km daleč na delo in posledično bo večina ljudi dobila prst v rit s tako ceno vinjete kot je omenjena.
Phoebus ::
Mimogrede, samo to bi dodal v razmislek: recimo da živita skupaj tip in bejba / mož in žena. Vsak svoj avto ker pač delata na različnih koncih in rabita. In čeprav imaš en avto "za relacie", se še vedno zgodi da je treba z drugim parkrat na leto skočit kam; če ne drugače ko je prvi na servisu.
Vinjeta ni prenosljiva; torej 2 vinjeti.
Kaj j ezdaj reku mulec fotru? "Očiiiiiiiiiiiiiiiii, posodi mi ABC". Kaj bo zdaj?
Potem imaš še motor. Spet se večinoma voziš po navadnih z njim (ni užitka po AC tiščat, lepše j eovinke zalagat), ampak spet se zgodi da moraš kdaj na AC če se ti mudi in ti ni do zalaganja...uau, še ena vinjeta.
Vinjeta ni prenosljiva; torej 2 vinjeti.
Kaj j ezdaj reku mulec fotru? "Očiiiiiiiiiiiiiiiii, posodi mi ABC". Kaj bo zdaj?
Potem imaš še motor. Spet se večinoma voziš po navadnih z njim (ni užitka po AC tiščat, lepše j eovinke zalagat), ampak spet se zgodi da moraš kdaj na AC če se ti mudi in ti ni do zalaganja...uau, še ena vinjeta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phoebus ()
Ted ::
Zato pa so dnevne in tedenske vinjete. Če lahko daš v avstriji tudi za 10km avtoceste vsaj 8 evrov boš dal pri nas tudi.
Mah...
luli ::
Obnova AC Ringa se plačuje iz programa za avtoceste. To pomeni, da jaz s skoraj vsakodnevno uporabo avtoceste plačujem, da se lahko ljubljanska elita vozi zastonj.
Phoebus : Če boš pa šel z avtom enkrat letno si boš pač kupil dnevno vinjeto. Kje bi bil tukaj problem?
Phoebus : Če boš pa šel z avtom enkrat letno si boš pač kupil dnevno vinjeto. Kje bi bil tukaj problem?
username ::
Kater element avtoceste fali severni obvoznici, da je to le "cesta, rezervirana za motorna vozila"?Pa kaj serješ s tem? Ni kategorizirana kot AC, hitrost je omejena na 100, torej for all practical purposes to ni AC.
Ja, pač ima dva vozna pasova in specifično obliko izvozov in vstopov. Ampak, hej - Dunajska cesta od Bavarskega dvora proti Plavi laguni ima tudi dva pasova v eno smer, pa z Dunajske na Vilharjevo ter obratno je uvoz/izvoz enake oblike kot na AC - boš rekel da je to tudi avtocesta??
Obnašanje Centrašev me zelo spominja na obnašanje Beograda nekoč. Vi bi lepo imeli infrastrukturo zastonj, ostali pa naj lepo plačujejo.Je povedal oni tik pred tabo, da je obvoznica plačana iz Ljubljanskega proračuna. Kvečjemu mi financiramo prevažanje vsem ostalim, ki gredo mimo - ne pa obratno.
Realnost je taka, da so v SLO v bistvu province "pogoltni Beograd", ki Ljubljano (državo) fehtajo za denar. Pa se odcepite, če vam ni kaj všeč. Good riddance!
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
ahac ::
luli:
Velik bolj kot to, da ti plačaš enako kot jaz, da prideš na šiht/šolo je važno to, da promet optimalno teče! In zaračunavanje cestnine na obvoznici bi povzročilo kaos v Ljubljani. Sej sem reku... cestninsta postaja v Krtini je dober primer kako se promet, ki je šel na AC, preusmeri na lokalne ceste, ki se jih pri tem zabaše.
Velik bolj kot to, da ti plačaš enako kot jaz, da prideš na šiht/šolo je važno to, da promet optimalno teče! In zaračunavanje cestnine na obvoznici bi povzročilo kaos v Ljubljani. Sej sem reku... cestninsta postaja v Krtini je dober primer kako se promet, ki je šel na AC, preusmeri na lokalne ceste, ki se jih pri tem zabaše.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
OChack ::
@Pyr0Beast: od kje teb bajna nadomestila za kmete?
dobi se 8centov po litru do določene vsote (glede na kemtijsko površino) morš vedt da traktor velik pokur in se računa poraba an uro in ne na kilometre tko da ne enki buče prodajat.....
glede vinjet....cene morjo vsaj prepolovit da bojo razumlive glede na trenutne izračune (trenutni izračuni so anrejeni tako da dars plača vse dovgove)
dobi se 8centov po litru do določene vsote (glede na kemtijsko površino) morš vedt da traktor velik pokur in se računa poraba an uro in ne na kilometre tko da ne enki buče prodajat.....
glede vinjet....cene morjo vsaj prepolovit da bojo razumlive glede na trenutne izračune (trenutni izračuni so anrejeni tako da dars plača vse dovgove)
Int€l inside, IDIOT Outside
Ted ::
Tudi v Avstriji se zaračunava cestnina na obvoznicah. Tako pač je, ne moreš se vozit po avtocestnem omrežju in ne plačevati cestnine, pa če je elektronsko cestninjenje ali pa vinjete. S tem da bodo vinjete ugodnejše.
Mah...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 53367 (45942) | jalovec09 |
» | Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 24031 (20155) | MrBrdo |
» | Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37125 (34287) | pegaso |
» | Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 38676 (24584) | moowy123 |
» | Cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6061 (4753) | Thomas |