» »

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?

strani: 1 ... 8 9 10 11 12

Tody ::

Ja, pomoje tud ko se bo enkrat odločil bo sigurno kupil, pa če je to kdo iz trsta jo bo itak kupil pač ker sigurno gre parkrat po AC

Invictus ::

Ne vem kaj sploh se stokate zaradi vinjet. Vinjete so prav nemarno poceni. Letna vinjeta stane toliko kot 20 pirov. Pa si zračunajte v koliko času jih spijete. Najbrž kar v enih 14 dneh. Kar poemni da se na leto odpoveš 20 pirom in ta denar lahko daš za vinjeto in se ne sekiraš več. Pa še jetra, ledvice in možgani vam bodo hvaležni. mogoče pa celo vaša punca, ko ne boste cel vikend zapiti.

Ta uvedba vinjet je kar huda predvolilna akcija vladajoče koalicije. Čeprav mi je zelo vseč (drugače porabim 60 EUR za cestnine v 2 mesecih, pa še vedno se ne peljem zaradi ABC po avtocesti), mene vseeno ne bodo prepričali da bi jih volil. Ampak to ni prava tema za debato o politiki.

Če mogoče Ljubljančani ne veste, ljubljanska obvoznica je tudi avtocesta (razen severnega dela), tako da bi bilo najbolj pravično da bi na izhodu iz ljubljanskih ulic imeli cestninske postaje. DSa ne govorimo o prebivalcih Grosuplja, Vodic, pa še nekaj krajev bi se našlo, ki živijo na območjih brez cestninskih postaj. Tudi Gorenjski del bi z novo avtocesto dobil cestninsko postajo, pa bi bilo treba spet plačati če bi šli na kremšnito na Bled.

Še drug vidik. Avtoceste nam bodo odplačevali tujci. Kaj je narobe s tem ?????????

Poanata tega je da stvar ni draga. Večini ljudi se splača, kdor pa koristi stare ceste, se bo pa morda odločil in se raje peljal po avtocesti. To pomeni tudi manj prometnih nesreč, med drugim.

Jaz vem da jo bom kupil. Vi ostali pa stokajte še naprej. A čas bi lahko kaj pametnega naredili in si kupili vinjeto. Sevda pa se lahko votize po starih cestah in dajete več za bencin in si kradete čas.

LP I.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

moj_nick ::

>Kaj se bo zgodilo, če bom napravico za satelitsko cestninjenje zavil v alu folijo in se odpeljal na avtocesto?

>>Dobiš kazen ali pa povabilo, kje si bil tist čas da ni bilo satelitskega sprejema ?>:D

Hmmm... sem imel avto v garaži, sem se vozil po gozdu, v garažni hiši itd. itd. itd.

Ni šans, da te odkrijejo, razen če te ustavijo policaji (in ti ne daš prej folije dol).
110111001001010001010000

Izi ::

In zakaj bi škatlico za satelit zavijal v folijo, če pa jo lahko vzameš ven iz avta in jo pustiš doma ?
Kako bodo to kontrolirali ni naša skrb, se bodo že nekaj izmislili.
Vsi tovornjakarji imajo tahografe, kjer se beležijo vse hitrosti in prevoženi kilometri, pa si ga nihče ne drzne izključiti.
Če bo kazen poleg visoke denarne tudi takojšen odvzem avtomobila in če bodo kontrole dovolj pogoste bi zadeva znala funkcionirati.

Sicer pa te satelit "vidi" povsod, razen v globokih podzemnih garažah in v tunelih, ki so daljši kot kilometer. Saj vidiš pri navigaciji, da se izgubi samo na sredini zelo dolgih predorov in nikjer drugje. Je pa vse odvisno, kakšno anteno bo imela tista škatlica.

Kolikor spremljam zadevo je bilo govora, da bo satelitsko cestninjenje najprej samo za tovorna vozila. Nekaj testov, seveda samo za tovorna vozila, so imeli v Nemčiji, pa se ni nič kaj dobro obneslo.
Se mi zdi, da naša oblast z napovedovanjem satelitskega cestninjenja močno prehiteva, saj le to kljub preizkušanju še ni nikjer uporabno v praksi, pa so tisti oblasniki neprimerno bolj sposobni od naših.
Za osebna vozila po moje zadeva ne bo uporabna še dolga leta. Vinjete na osebnih avtih bomo po moje gledali kar kakšno desetletje če ne še več.

moj_nick ::

>In zakaj bi škatlico za satelit zavijal v folijo, če pa jo lahko vzameš ven iz avta in jo pustiš doma ?

Zato, da folijo hitro snameš, ko te ustavijo policaji ;)
110111001001010001010000

BigWhale ::

Ce te ustavijo pa reces, da si mel not zavit sendvic. ;)

T0RN4D0 ::

Sendvič nad oddajnikom. Če te zadeve nebojo buletproof mam občutek da bojo mele precejšnjo pokvarljivost. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Gavran ::

Kolikšna pa je točnost satelitskega lociranja? Marsikje potekajo lokalne ceste tik ob avtocesti. Če bo vožnjo po lokalni cesti zaračunavalo kot da si vozil po avtocesti, bo hudič.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Tody ::

Zdej o satelitskem sistemu govorite, k da ga bodo jutr uvedl...

Bo treba počakat, na EU slovenija ga sama sigurno ne bo uvedla

Curyman ::

Oprostite mi, vendar se mi zdi VEČINA vaše debate povsem odvečne.

Tukaj so resnični problemi:
1) Se še spomnite zadnjih debat o vinjetah? Ko naj bi letne vinjete stale krepko nekaj sto evrov? Danes pravijo, da bodo 55 evrov. In kje je ostala problematika zaposlenih na Darsu? Jih bodo kot carinike prerazporedili na mejne prehode? V jeseni so volitve, ne pozabite tega. Aja in avtoceste gradimo na kredit, ki ga mora odplačevati Dars. Če ga ne bo mogel odplačati, bomo zaprli še kako šolo, bolnico, odpustili še nekaj policistov, zdravnikov, učiteljev in odplačevali kredit iz državne blagajn(ic)e.

2) Kdor se prevozi le po kakšen kilometer na avtocesti, vinjete pač kupil ne bo. Še vedno lahko poskuša svojo srečo in se vozi po avtocesti brez vinjete. Kdo bo preverjal če res imamo vinjete na avtih? Policija? Že za nadzor nad prometom jih je mnogo mnogo premalo. Verjetno bodo tudi tu delovali po kvotah - 50 voznikov brez vinjet na dan. In naša država bo pametno dvigala le kazni za prekrškarje, policiste, ki ne dosežejo kvot pa odpuščala.

3)Koliko tujcev si želi zgubljati čas na naših razdrapanih regionalnih cestah, če pa že po avtocestah stojijo? Je vredno izgubiti par ur več časa na regionalkah, se živcirati in jeziti, ali je bolje pljuniti 35 evrov in po avtocesti "trotlzihr" priti do Hrvaške. Kajti tam je cilj večine tujih dopustnikov. Le redki si vzamejo čas in pustolovsko križarijo po cestah Evrope. A ti sigurno nimajo rezerviranega 10-dnevnega paketa v hrvaških hotelih. Če se vam smilijo tujci, ker bodo morali plačati 35 evrov cestnin, vedite da so prav oni glavni razlog zastojev na naših avtocestah ob poletnem času. Mi žal nismo turistična dežela, smo prej dežela ki jo prevoziš v dveh do šestih urah, odvisno od zastojev.

4) Tovornjakarjev se vinjete ne tičejo. Tovornega prometa je na naših cestah vedno več, nekateri se celo rajši vozijo po regionalnih cestah. In tovornjakarji seveda uničujejo avtoceste. Zakaj se tovornjakarjev ne preusmeri na železnice? Tok prometa ne gre vsepovprek čez naše ozemlje, cilj sta Koper in Trst. V Sloveniji gradimo le še avtoceste, železnice pa zanemarjamo in TO je RESEN PROBLEM. Če bi le imeli infrastrukturo, bi podobno kot Švicarji (s katerimi se tako radi primerjamo) večino tovornega prometa preusmerili na železnice, in rešili bi polovico vseh naših težav NAENKRAT.

Malce cinično je tole moje pisanje. A tako se v naši državi tudi počutim. Osebno mi je za avtoceste mar manj, kot za lanski sneg. Bolj me skrbi, ker že 30 let gradimo pediatrično kliniko; ker je nov onkološki inštitut narejen bolj šlampasto kot svinjak na kmetih, ker je največja letalnica na svetu sramotna podrtija in ker med nami obstaja tudi veliko takih, ki ne vedo kaj bodo za kosilo dali v usta. Njim 55 evrov letno lahko pomeni preživetje ali pa ...
Il grande podesta

Ted ::

Tovornjake na železnico je floskula. Skozi Lenart/Gornjo Radgono pelje tudi 5000 tovornjakov dnevno, če ne želiš popolnoma ukiniti potniškega prometa na železnici tolikšnega tovora in toliko tovornjakov na železnico preprosto ne spraviš. Tudi če bi železnica zmogla požreti tako ogromno količino tovora bi bilo potrebno zapraviti na milijone evrov samo za terminale, ki bi omogočili nakladanje in razkladanje takega števila tovornjakov.
Tovornemu prometu se Slovenija ne more izognit zaradi svoje lege. Tovorni promet je treba iskoristiti, dajmo dvignit cestnine za tovornjake za 20% že danes, prometa ne bo manj, bomo pa z njim vsaj več zaslužili.
Mah...

Izi ::

obstaja tudi veliko takih, ki ne vedo kaj bodo za kosilo dali v usta.

Tudi ti ne razmišljaš kaj dosti. Taki pač nimajo avta in tako tudi ne problemov z vinjetami.
Ker pa takih brez avta pri nas skoraj ni, tudi tvoja trditev o veliko lačnih pri nas ne drži. Logika pač.
Avto sam po sebi predstavlja strošek 2000 € na letni ravni brez, da bi se kaj vozil. Registracija, cestnina ob registraciji, zavarovanje in en letni servis pa si že blizu 2000 €.
Ko vkalkuliraš še bencin, da avto sploh dobi smisel, prideš na 3000 € na leto.
In tukaj sploh ni všteta cena avta, ki tudi pada vsako leto za nekaj 1000 €.

Ob vsem stokanju po forumih in časopisih imamo tri četrtine Slovencev, ki jim očitno ostaja 5000 € viška denarja na leto, da si lahko privoščijo svoj osebni avto.
Ob takih stroških se je nesmiselno pogovarjati o 55 € za vinjeto.

Res je četrtina avtov, predvsem tisti iz višjega razreda, najeta na leasing oz. kredit, ampak tudi pri vseh teh je na koncu računica enaka, saj imaš obvezni polni kasko in na koncu ko ne zmoreš več plačevati ostaneš brez avta, medtem ko v celoti kupljenega še vedno lahko prodaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

dajmo dvignit cestnine za tovornjake za 20% že danes, prometa ne bo manj, bomo pa z njim vsaj več zaslužili.

Prometa ne bo manj tudi če dvignemo cestnine za tovorni promet za 1000%.
Tovor se mora prepeljati ne glede na ceno.
Ne smemo pa pozabiti, da tovornjakarji vse stroške prevoza in še nekaj zraven, zaračunajo lastniku tovora. Lasnik tovora pa je izdelovalec ali pa prodajalec tovora.
Z dvigom tovorne cestnine samo dvignemo ceno tovora.
Vso cestnino tovornjakarjev vedno plačamo na koncu v trgovini kupci proizvodov.
Kolikor bomo torej podražili cestnino za tovornjake, toliko dražje bomo plačevali v trgovinah.
Z dvigom cestnine za tovorni promet za 20 %, bi dosegli samo povečanje inflacije za 20 %. Ali si tega res želimo ?

djordjevic ::

Z dvigom cestnine za tovorni promet za 20 %, bi dosegli samo povečanje inflacije za 20 %.

Daj, ne prodajaj buč. Saj ni prevoz edini strošek, ki ga ima proizvajalec. Po tej logiki se nikoli ne bi smelo nič podražit, kar je udeležno v proizvodnem procesu, ker bi nabili inflacijo v višave.

Ted ::

Izi:

Večino tovora, ki gre čez Slovenijo s slovenskim trgom in trgovinami nima nič ampak gre bodisi iz vhoda na zahod in jug evrope, bodisi iz zahoda in juga na vzhod. Slovenija je tu le najceneša država za tranzit. Pa še to: V Avstriji in Nemčiji kjer kilometer avtoceste tovornjaka stane 0,30 evra so cene bolj ali manj vseh proizvodov praktično iste (ali nižje) kot pri nas in to kljub enkrat višji cestnini in precej dražji nafti. Nekaj pri tem gotovo ima ekonomija obsega, ni pa to vse.
Za slovenske avtoprevoznike se da teh 20% višjo cestnino obrnit kje drugje, gotovo pa to ni nek pomemben strošek, ki bi bistveno vplival na konkurenčnost. Bi pa po drugi strani pomenil 10% večje skupne prihodke za Dars.
Mah...

Izi ::

V Avstriji in Nemčiji kjer kilometer avtoceste tovornjaka stane 0,30 evra

Kje si pa našel to ceno ?
Če z celo Nemčijo je 1000 km. Boš rekel, da vsak tovornjak plača 300 € za vožnjo skozi Nemčijo ? Prvič slišim.
Daj link za ceno cestnine in za koliko kilometrov velja tista cestnina.

Naše avtoceste so po moje kar najdražje v Evropi.
Recimo cestnina za avtocesto priti Kopru je 17,7 € To je od cestninske postaje Log do cestninske postaje Videž, kar znese okoli 80 km.
17,7 € ÷ 80 km = 0,22 €/km
Glede na tistih nekaj 100 km naših avtocest so le te že sedaj verjetno najdražje na svetu za tovorni promet.

djordjevic ::

Pa se tranzitni promet kljub temu skoraj eksponentno veča. Tvoja računica imho ne štima.

Izi ::

Pa se tranzitni promet kljub temu skoraj eksponentno veča.

Pa si opazil, da se tudi cene izdelkov v vsej Evropi zadnje leto kar eksponentno večajo ?
Tehnična roba, ki prihaja iz Amerike, Kitajske in Japonske še kar nekako drži cene.
Cene prehrambenih izdelkov, ki pa se vozijo samo po Evropskih cestah, pa divjajo v nebo. In za 20 % večje cene prehrambenih izdelkov v enem letu niso krivi kmetje, kot to trdi naša vlada.

WarpedOne ::

>> Z dvigom tovorne cestnine samo dvignemo ceno tovora. Vso cestnino tovornjakarjev vedno plačamo na koncu v trgovini kupci proizvodov.

Mogoče, zato pa moramo nato dražje plačevat cestnino pa še iz proračuna prispevat = višji davki. Kje je profit?
S tem da z "nizko cestnino" dobro skozi pridejo tudi tuji tovornjakarji, ki z našimi "nižjimi" cenami nimajo nič. Če pa podražimo cestnine bodo pa več plačali tudi oni. Mogoče se bi to nekaj malega poznalo na kakšnem našem izdelku, bi pa zato v globalu lahko precej manj morali plačat za cestnine. In smo v profitu.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

djordjevic ::

Eh, pa daj, no. Po kaki logiki je zdaj transport krivec za inflacijo? Pa še pred podražitvijo za tranzit, ki jo nekateri zagovarjamo? Inflacijo pri nas dobiš, če sešteješ nesposobno vlado z neprimerno finančno politiko, iberpožrešne trgovce in iznajdljive dobavitelje ter, last but not least, dejansko razmere na trgu surovin. Je pa zanimivo, ko praviš, da so živila šla gor za 20% (v čemer se s tabo popolnoma strinjam, da ne bo pomote). Zanimivo, da takšnih podražitev (vsaj tako drastičnih ne) niso beležili v državah, kjer so cestnine občutljivo dražje, denimo Italija. Ne mi zdaj grešnega kozla na AC iskat.

Izi ::

Ne mi zdaj grešnega kozla na AC iskat.

Hrana se je povsod po Evropi podražila podobno visoko, vendar drugje ni vplivala toliko na inflacijo kot pri nas.
Če iščemo grešnega kozla to zaenkrat niso AC, ampak splošno eksponentno povečevanje prometa, ki si ga omenil prej.
Sedaj rabi en tovornjakar cel dan na špediciji, nato ga še vmes na cesti včasih izločijo za kašen dan še policaji, ker je preveč prometa in na koncu spet cel dan čaka v vrsti, da razloži robo. To kar je včasih opravil vnekaj urah sedaj traja tri dni. Šlepar skupaj z voznikom za tri dni pa stane krepko več kot za tri ure. In to je po moje tudi kar precejšen vzrok za vse podražitve, saj večina hrane, ki jo jemo prihaja iz tujih držav.
Prevoz se je močno podražil, kljub temu, da se cestnine še niso nič podražile.
Vsekakor mora biti velikanska razlika, če je prevoznik nekaj let nazaj z enim šleparjem opravil en prevoz na dan, sedaj pa največ dva na teden.
Z pošiljanjem tovornjakov na železnico ne bi nič spremenili, saj bi vse skupaj trajalo še dalj časa in bi bilo torej vse še dražje.

kopernik ::

Ne vem, če je tujina "kriva" za podražitve. Lokalne branjevke na tržnicah so tudi navile svoje cene, tudi če prodajajo iz kmetije, ki je od Ljubljane oddaljena manj kot 100km.

šernk ::

za cene živil kriv transport??? to je največja laž kar sem jih kdaj slišal!! mi lahko poveš kako je možno da slovenska trgovina (Fama) naroča slovenske stvari pri tujem dobavitelju (iz italije) in jih še vedno prodaja mnogo ceneje kot pa recimo merkator, ki kupuje robo direktno pri slovenskem dobavitelju??? tu ne govorim o 10 centih na 100€ temveč tudi o 30 centih razlike v ceni na dobrem 1,5€. in ne mi rečt da če gre roba iz slovenije v italijo in pride nato nazaj v slovenijo ima manjše stroške prevoza kot če pride direktno iz slovenije:| torej vsekakor cestnine niso krive za dražje izdelke. tovornjak je tako ali tako prisiljen da gre na avtocesto kjer se da, tu bi pa seveda ponovno moral biti v prihodnje malo večji nadzor
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Izi ::

Vsega so krive branjevke in kmetje, kot so ugotovili tudi naši veleumni politiki.
Branjevke so jasno navile cene, če pa se je najem štanta tudi hudo podražil, podražil se je tudi bencin, saj ne pripelje svoje robe na trg z ročno cizo, ampak z avtom in seveda se je tudi parkiranje podražilo, kar na koncu vse plača kupec njene solate.
Zakaj se pa pri kmetu doma, takole pod roko, ni čisto nič podražilo ?
Dopovejte si že, da se vse začne pri ceni prevoza in ceni bencina. To je osnovna stvar na kateri svet stoji. Vse potegne za seboj, prek vseh posrednikov do končnega kupca.
Če prevoz pride dražje za 1 %, ne glede ali se je podražila avtocesta, bencin, parkiranje, registracija, zavarovanje, mehaniki, ... bo to pomenilo najmanj 1 % inflacijo, verjetno pa še več.

dejanslo ::

@izi stroški avtomobilov, ki jih imajo "lačni" ljudje, so bistveno nižji, kot jih navajaš ti. registracija, cestnina in zavarovanje njihovih avtomobilov večinoma ne presega 400e, ker 1) njihov avto ne spada v nevemkakšno kategorijo; 2) si ne omišljajo raznih dodatkov zavarovanja. servisi teh (starih, ofc) avtov so pa skorajda za đabe v primerjavi z novejšimi avti. jaz nikakor ne bi dal ocene nad 700€/letno za vzdrževanje avta, kar je pa dAAAAAAleč od tvojih 5k.. zakaj pa rabijo avto? da lahko grejo na šiht, da zaslužijo vsaj tolko, da so revni.
There`s More Than One Way To Do It

T0RN4D0 ::

Izi trosiš buče. Najprej tisto da reveži dajo 2000€ za registracijo in da jim cena avtov pade par 1000 € vsako leto. Ja sevede ker vsi s 500€ plače majo nove bemfote z 240 konji ne? :) A si kdaj pomislu da ljudje, ki niso z mesta avto potrebujejo da sploh pridejo do delovnega mesta (razen če bi vsak dan hodl 4 ure peš....), da imajo avte ki na letni ravni izgubijo približno 100€, registracija z zavarovanjem pa pride nekje 400-500€. Gorivo pač pride kolkr pride, ampak tud z avtom za 1k€ se da vozt s 5 litri kurilca na 100km, ker si kej drugega marsikdo že težko privošči. :)

Pa cena izdelkov se s stroški prevoza seveda povečuje, ampak ne kr eksponentno ker prevoz je pač del končne cele, ne pa nek hokus pokus ki bi bil več vredn od surovin in cene proizvodnje ter vseh provizij. Kolko nategujejo prodajalci je druga reč, ampak ne nabiji preveč s tem prevozom no.

PS: vidim da me je dejanslo prehitel pa dobro, ne grem brisat. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Ted ::

Glede cestnin za tovorni promet v Avstriji in Nemčiji:

Avstrija

Cestnina za vozila z največjo dovoljeno maso nad 3.5 t (tovorna vozila, avtobusi, težji avtodomi) je urejena z elektronskim sistemom GO BOX. Potrebno je kupiti škatlico GO BOX, na katero vplačate znesek, s katerim potem elektronsko plačujete avtoceste in predore. Višina cestnina se izračuna glede na število osi vozila in na podlagi prevožene razdalje. Cena prevoženega kilometra za vozila z 2 osema je 0,155 EUR (+20 % DDV), s 3 osmi 0,217 EUR in s 4 in več osmi 0,3255 EUR. Na odsekih, kjer se nahajajo predori (npr. A10 Turska avtocesta, A9 Pyhrnska avtocesta), velja višja cena prevoženega kilometra. Nakup in polnitev GO BOX škatlic v Sloveniji (škatlica stane 5 € in prvo polnjenje min. 45 €) je možno urediti na Petrolu, bencinski servis Hrušica (Karavanke), tel.: (04) 586 5060 in na bencinskem servisu Petrol Šentilj, tel.: (02) 650 5070. Več informacij www.go-maut.at.

Nemčija
http://www.toll-collect.de/mautsystem/tcrdifr002-012_schadstoffklassen.jsp;jsessionid=EF0BF19C82B4387025F8255087A49945

Sem se res zmočil, v Nemčiji je cestnina za tovorni promet okoli 0,15 evra po kilometru. Seveda pa Nemčija ni tako obremenjena s tranzitnim tovornim prometom kot Slovenija oz. se zaradi velikosti države to ne pozna v taki meri. Poleg tega ima Nemčija avtoceste že plačane.

Kakorkoli, za 20% večja obremenitev prevoznikov iz Poljske, Romunije, Bolgarije, Belorusije, Madžarske, Ukrajine in baltskih držav s cestnino vpliva na slovenske cene gotovo ne bo imelo. Domačim prevoznikom se razlika lahko povrne kje drugje, itak imamo pri nas že tako najcenejše gorivo v evropi in so naši prevozniki vsaj glede tega v očitni prednosti pred konkurenco.
Mah...

globoko grlo ::

povezat cene v naših štacunah z višjo ceno vinjete za tovorni promet je res bedarija

tovorni promet je treba konkretno zacolat, pa pika

Ne vem česa se naši bojijo? Prevozniškega lobija? Če zaprejo ceste (to je čisto izsiljevanje in posiljevanje nas civilov), bi jim kot prvo zaračunal kazni, magari za napačno parkiranje in to vsakih 5 min. nova kazen, potem pa pribil še višje cestnine. Al pa kr tovornake zaplenu, pa na bolhi prodal>:D .

ajd

Chessman ::

Cestnina

Šentilj - KP za tovornjake 42€ 225km (0,18€/km)
Šentilj - LJ za tovornjake 24€ 130 km (0,18€/km)

Graz - Šentilj za tovornjaka 21€ 54km (0,38€/km)

Te pa da vidimo kdo ima višje cene
Torej če v SLO za 100% dvignejo cene za tovornjake je ševedno ceneje kot v Avstriji. Verjamite pa tudi da tistih 150km koliko povprečno prevozi SLO tovornjak po sloveniji ne predstavlja takšnega stroška kot tukaj pravite.

Torej če trenutno pri nas dvignemo cene za 100% je to recimo 100€ na furo. Cena materijal bi se pa dvignila za bistveno manj. Recimo da danes trgovec plača furo z materijalom 20000€ potem pa bi jo 20100€. Torej za koliko se je prodajalcu podražalo vse skupaj za 0,5%.

Tako da ne prosim 20% podražitev AC 20% višje cene v trgovini. Sploh ker ena fura materijala ponavadi ne stane 20000€ temveč kvečimu več.

jrtjtejtt ::

Če bi cestnino kilometra dvignili na avstrijsko raven, ki je 0,32 evra za kilometer, bi zaslužili pri enakem številu tovornjakov 364 milijonov evrov ali skoraj štirikrat več kot zdaj. Če bi ceno kilometra zvišali na švicarsko raven (povprečje zaradi različnih kategorij 0,60 evra za kilometer), bi sicer zašli v ostre pogovore in pogajanja z evropsko komisijo, zaslužili pa bi celo 684 milijonov evrov ali skoraj sedemkrat več kot zdaj.

»Švica ima poseben dogovor, ki smo ga sklenili z Evropsko unijo, da smemo zaračunavati višjo cestnino, kot je praksa v državah EU, a pri pogajanjih je treba biti trd in vztrajati pri svojih stališčih, argumentih in interesih,« pravi Flückiger.

Tko narest, pa mirna Bosna.

djordjevic ::

@roky: Bodi resen. :) Če pa se mi še sami sekiramo, kako bo naše cestninjenje tote uboge, uboge tujce prizadelo.

jrtjtejtt ::

Ja seveda, boga raja iz nemčije, pa vsi tisti prikoličarji z nizozemske, se bojo ja spufal. Hrvati bojo pa tudi brez X milijard evrov ostal, ker si bodo turisti vinjeto kupl, pol bojo pa ugotovil, da jim je gnarja zmanjkal.:O

globoko grlo ::

tist k za vinjeto nima, tut na dopust ne bo šel, ane

Curyman ::

Tule bom dodal samo dodatno pojasnilo k temu, kaj sem mislil z lačnimi. In tole so dejstva:

1) Vse več Slovencev živi na robu preživetja - po nekaterih podatkih se ta številka bliža že tretjini slovenskega prebivalstva. Zaenkrat večina prebivalstva to skriva preko zadolževanja, močno na udaru so predvsem upokojenci. In poanta ni bila v tem, da revni avtov nimajo (imajo jih in spodaj naštevam kako vse do njih pridejo), ampak zgolj v tem, kako nonšalantno se naša država igra z davkoplačevalskim denarjem, prebivalstvu gre pa DOKAZANO vse slabše. Zakaj imamo po državi toliko različnih stavk?;((

2) Kot so nekateri pred mano že ugotovili, so letni stroški za avtomobil lahko bistveno manjši od tistih, ki jih navaja izi. Navajam dejstva:
Do pred nekaj let sem se vozil z 10 let starim Suzuki swiftom. Imel sem najvišjo možno boniteto (oz. premijski razred) in avto sem zavaroval le toliko kot je zahtevala država. Tole je DANAŠNJI izračun preko strani AMZS, kakšni so obvezni stroški za avto s 55kw moči in 1.3 litrsko prostornino motorja - 270€ (zavarovanje, cestnina, tehnični).8-)
Ko si brez denarja, se moraš znajt in avta ne popravljaš na uradnem servisu, zato dodaš še 100€ letno za vzdrževanje (čeprav je ta številka v resnici lahko še manjša).
Avto je bil ob prodaji vreden le še kakih 400€, čeprav je bil brezhiben, s kompletom zimskih pnevmatik.
Izračun ti pove, da lahko na cesto postavim povsem vozen avto za manj kot 800€ - letno vzdrževanje brez bencina pa me pride manj kot 400€. Avtomobilček je kuril zelo malo: od 5 do 6 litrov neosvinčenega 95 -oktanskega bencina (v resnici pa bi lahko pil celo 91-oktanskega) in v rezervoar sem spravil skoraj 40 litrov goriva. Izračun opravi sam.8-)

3) Zakaj bi nekdo, ki ima tako nizke dohodke, sploh potreboval avto? Ker je javni prevoz tu kjer živim, praktično neobstoječ, predrag in nezanesljiv, v službo pa človek nekako mora. In ker je 25 km do službe le malce preveč za kolo in ker se stroški prevoza lahko drastično znižajo s sopotniki, si seveda omisliš najcenejši možen način kako do avta. In zato, ker povračilo potnih stroškov za 25 km pri nizkih plačah pomeni oprijemljiv dodaten vir denarja.:|

4) Resnica pa je še nekje drugje. Avto je pri nas statusni simbol. Res, večina avtomobilov višjega ranga se NAJAME predvsem na leasing, ki ni finančni ampak operativni. Kar pomeni da ob izteku leasinga avto ni tvoj! Od tu vse tiste enormne količine audijev, bmwjev in mercedesev pri prodajalcih starih leto ali dve, ki imajo sto in več tisoč prevoženih kilometrov.
Navsezadnje sem na tak način jaz kupil svojega golfa: pol leta star golf V diesel je izgubil več kot miljonček svoje maloprodajne cene, ker ga je podjetje po prevoženih 15000km vrnilo prodajalcu (tako pogodbo so pač podpisali in kilometre naklepali v 4 mesecih). Prodajalec je dobil lepe denarce od leasinga in nudil velikodušen popust, jaz pa praktično nov, lepo uvožen avto za več kot 5000 evrov ceneje.

5) Stereotip o tem, da povprečni Slovenci kupimo nov avto na kredit za 6 let, odplačuje ga pa cela žlahta do petega kolena, je pa itak že pregovoren. Da le sosed ne bi mel boljšega avta od mene. Če živim v skorajda v hlevu, je kajpakda vseeno.:\

6) Tudi številke novo prodanih avtomobilov v Sloveniji so zavajajoče. Precej pogost pojav je prodaja naših novih avtov v avtomobilske salone drugih evropskih držav. Ja, naša maloprodajna cena avtov z nekaj popusta na količino je lahko nižja od nabavne cene avtov v marsikateri drugi evropski državi. Številka ni zanemarljiva in gre v statistiko novoprodanih avtov v Sloveniji. 8-)

Pa še beseda o železniških terminalih. Danes imamo praktično neobstoječo železniško infrastrukturo in tudi izgradnja terminalov za tako količino tovornjakov danes bi enormno stala - drži! A če bi začeli pred 17 leti poleg avtocest graditi še železniške terminale, bi bilo danes marsikaj drugače. Avtocest, ki bi zdržale tako količino tovornega prometa, pa pri nas ne znamo/zmoremo/nočemo (morda se jih pa celo ne da... :D ) zgraditi. Začaran krog, kajne?
Il grande podesta

darkolord ::

> 6) Tudi številke novo prodanih avtomobilov v Sloveniji so zavajajoče.

Številke novo registriranih avtomobilov v Sloveniji pa niso.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

itak37 ::

Številke novo registriranih avtomobilov v Sloveniji pa niso.

Samo kot zanimivost, zadnje čase so Italijani pogruntali, da je registracija pri nas precej cenejša, tako da imajo nekateri registrirane avtomobile pri nas...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: itak37 ()

djordjevic ::

How exactly? Zdrava pamet mi pravi, da moraš biti za registracijo avta rezident. Se motim?

Zheegec ::

Kolikor vem, moraš biti rezident, ja.

Rezident EU.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

globoko grlo ::

pa velik je tudi ti. enodnevnih registracij

lufthammer ::

UFFF, kazni za vožnjo brez vinjete po AC med 500 in 1000€ !! Pametno, zagotovljena prodaja.

Me prav zanima, koliko bo junakov vozilo brez. Ala tisti "jest jo že nam kupu, ko jih j**e!"

Zheegec ::

Samo 500-1000€? No ja, nekaj je 8-)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedOne ::

Sej, kar nej jo ne kupjo. Bodo AC prej odplačane :D
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

imagodei ::

W1@ Sej, kar nej jo ne kupjo. Bodo AC prej odplačane :D

Dvomim... Če bo na cesti še naprej ravno toliko policajev, kot jih je dandanes... Da bi te dobili, te morajo ustavit. Da te bodo ustavili, morajo biti na izvozih avtocest. Če bodo na izvozih avtocest, jih bo pa drugje manj. Očitno imamo nekaj 1000 policajev premalo
- Hoc est qui sumus -

bzp ::

Ne bodo ustavljal samo policaji, bo "avtocestna policija" zadolžena samo za vinjete + nadzor s kamerami (tako pravi Dars)

kmetek ::

cela slovenija ima 5500-5800 policistov....kdaj ste na zadnje videli policaja, da gre po mestu peš? vsak dan, ko se vozim v službo naštejem ene 20 prekrškov tko na hitro, rdeč semafor, varnostna razdalja, občutna previsoka hitrost itd......kaj oni naredijo? postavijo se v kak ovinek in ustavljajo, bravo.

WarpedOne ::

Kazni bodo direkten prihodek DARSa. To je ena taka zelo učinkovita spodbuda DARSu, da bodo zelo zavzeti pri nadzoru.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

perci ::

A veš kva ti povem. Rečeno je bilo, da bodo ti DARS-ovski "policaji" lahko prepovedali nadaljnjo vožnjo. WTF?M en se zdi to čist adijo. Ajde, še nekak prenesem te mestne redarje, ki so kao neko šolanje v Tacnu opravili. Ampak, da mi bo pa kar vsak debil iz DARS-a pametoval, nope - to pa ne.

lufthammer ::

Če se ti bo splačalo za 55€ reskirat 1000€ in kakšnega tečnega Darsovca??? Če se voziš po AC, plačaš in maš mir, po lokalnih cestah boš mel pa tud mir. A je tko težko do dojet?

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

no, lufthammer, saj imaš v osnovi prav. Pri tako nizki ceni vinjete in zagroženi 10x višji kazni, bo menda to dovolj velika motivacija, da bo vsak nabavil... Menda...
- Hoc est qui sumus -

kmetek ::

ma dej če bi bila 10€ bi folk stokal.
strani: 1 ... 8 9 10 11 12


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1438821 (4945) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10613904 (11066) pegaso
»

Vinjeta - jo že imate? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
81240617 (10619) Mare2
»

Vinjete 2009 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
714739 (2723) Buggy
»

Trenja: Cestnina na SLO avtocestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1508047 (3874) Pyr0Beast

Več podobnih tem