» »

Predelava avtomobila (BMW)

Predelava avtomobila (BMW)

1 2
3
»

eXtreme ::

Se neki okol ebay-a ... jest zastopm da ne mors uvozt starga avta pa da tm pac izdelujejo bmw-je pa da je cenej... sam da je pa "cena" za M3ko letnik 93 ... 170jurjev SIT... to pa men ne zgleda mogoc... A kdo kei ve kuko majo te cene postimane? Al pa ce grete pogledat ebay.de ker me res zanima :)

Caligula ::

ebay.de je drazbena zadeva tipa bolha.

Za avtomobile raje glej www.mobile.de

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Caligula ()

IceIceBaby ::

Nisan 'pada kot jabolko


Seveda, če so se spečal z renaultom :) Pa ne da bi mel kej proti Renaultu, večji del km naredim v twingotu, ki je čist kul avto. Samo kvarijo se pa renaulti (in večina ostalih evropskih avtomobilov) ful preveč.

Glede na to ,da se je folk nekaj obregal v dizle sem izpostavil kje in zaradi cesa je pricakovati velik porast tuninga med dizli in da sanja kdor misli ,da bodo bencinarji meli nevemkako prednost.


Še enkrat. Bencinarji imajo prednost in jo bodo imeli še lep čas. Specifična moč dizla je VELIKO manjša od bencinarjeve, če se pri obeh uporabi turbina.

To je clovek ki ve. Vi, vi ste pa fantki, ki berejo revije in pol nabijajo, da 400.000 km za navito turbo 2.0 masino je neki cist normalnega.


Ohlad se mal. Tudi o znanih slo. mehanikih ki pripravljajo dirkalnike sem slišal že precej cvetk. Nekaterim nebi nič škodilo, če bi si kakšno revijo kdaj prebral. In ja, impreza s 400 konji bo še vedno dovolj zanesljiva za daily driverja.

Caligula ::

On ni znan 0:)
Impreza z 400 konji bo dobra za rally, ker mora zdrzat enega pa se to se ne zgodi vedno ze s tistimi z manj konji.

400.000 km je pa nekaj drugega. Pa tud turbina kar 400.000 km zdrzi verjetno v glavah nekaterih.

Nisan pada zaradi Renaulta posredno. Ker jim nizajo stroske to pa gre na racun cenejsih materialov, ker je Ghosn pac psiho, ko gre za stroske.

Ja, bencinar ma specificno moc manjso kot bencinar s turbino sam bencinarji ze tolcejo ob fizicne omejitve zaradi materialov, ker se preprosto morjo ful vrtet. Dizli ne. Kar hocem povedat je, da se z dizli lepo pride na performanse bencinarjev, ker bencinarjem zmanjka placa za izboljsave. Razen seveda kadar je treba da zdrzijo sam po kilometer za drag ,..

IceIceBaby ::

Avtomobili za reli so nekaj drugega. V grupi A imajo sicer omejitev 300 konjev ampak tisto so malo drugačni konji. Peak power je res peak power, ampak tisti motorji so zelo drugačni od "cestnih" varjant.
Če poštimaš imprezo tako kot je treba na 400 konjev se lahko z njo voziš povsem normalno. Nevem kaj ti sploh ni jasno, vprašaj lastnike takih avtomobilov, mogoče tudi tebi nebi škodla kakšna revija.

400kkm z eno turbino je mogoče, čeprav redko kdo nardi tolk. Pri takšnih avtomobilih se menjajo turbine na 100, 150kkm (vse je odvisno od turbine in od tega kako hitro se vrti). Ampak to je pač treba zamenjat tako kot gume vsakih 15kkm in zobati jermen vsakih 100kkm. To je redni servis. Sicer pa mislim da je bla omenjena številka 200kkm in ne 400.

Ja, bencinar ma specificno moc manjso kot bencinar s turbino sam bencinarji ze tolcejo ob fizicne omejitve zaradi materialov, ker se preprosto morjo ful vrtet. Dizli ne. Kar hocem povedat je, da se z dizli lepo pride na performanse bencinarjev, ker bencinarjem zmanjka placa za izboljsave. Razen seveda kadar je treba da zdrzijo sam po kilometer za drag ,..


To je pa čist mim. Kvečjemu obratno. Da so dizli prišli na podobne zmogljivosti bencincem so moral gor montirat turbino. Če komu zmanjkuje prostora za razvoj so to dizli, ki še vedno komaj lovijo NA bencince pa še to samo v navadnih avtomobilih. S2000 ima recimo 120 konjev na liter, na japonskem še celo nekaj več. Ferrariji so blizu 120 konjem na liter tako da pri športnikih nimajo kaj iskat.

Caligula ::

Pa sej pravim-ja zdrzi vsaka masina lahk 400.000 km-sam ce se obnavlja komponnte.
Ce se jo pa fura kokr cist navaden avto je pa to itak neki drugega.

Sej so tud bencinarji ze na meji. Komponente jih omejujejo. Da se narest se velik mocnejso masino kokr 400 km na 2 litrih sam bo sla po gobe po par tisoc kilometrih.
Sam da, ko bo variabilni menjalnik neki obicajnega, se bo dal iz dizla (ja pac nafilanega s turbinami) stisnit vec in to ob manjsi porabi in vecji zdrzljivosti. Zato bodo bolj zanimivi.
In rezultati na cesti bodo enakovredni tistim od bencinarjev. Je pa itak pri obojih v ekstremu ze edina omejitev prenos moci na cesto.

Kaj pomaga 4000 s turbino razdivjanih dizelskih kubikov na variabilnem menjalniku pr najvecjem navoru, ce se avta skor ne da v manj kokr 3 sekundah do 100 km spravt ze zarad prenosa moci na cesto. Bo pa dizel dlje zdrzal, ker se bo manj vrtel pa se porabil bo se vedno precej manj,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Caligula ()

mesoreznica ::

@Caligula kaj nabijaš on nekih fantkih. Če je kdo fantek si to ti.

A si pripravljen prit na mobikrog? Lahko greš z mano dol. Se boš lahko pogovoril z lastnikom impreze, ki ima cca 400 KM. Verjetno bo tam tudi lastnik EVO-ta , ki ima več kot 400 KM. Jaz ti lahko v živo pokažem kar govorim. Pa to zdaj ni misšljeno v kregu ali čem podobnem. Mislim, da če te avtmobili zanimajo ti bo zadeva všeč.

Rally avti nimajo 400 KM, ker imajo moč omejeno na 300 KM. Imajo ogromne restrikcije, ki jih cestni avtomobili nimajo.

Zdaj pa o zdržljivosti avtomobilov. Seveda gre pri recimo: 400 KM STi kdaj kakšna stvar pufff. Tako kot gre pri serijskem Audi-ju RS tudi kakšna stvar puff. To so pač visoko zmogljivi avtomobili, ki jih vozniki poganjajo daleč bolj kot recimo naftaša.

Zanesljivo se da izdelat z komponentami ala HKS 1.8l motor iz nisanna 200 SX na 650KM. Res je to sprehajanje po limitu. Ampak tisti avto je že prevozil več kot 10.000 KM brez okvare. Seveda bo po 20-30.000 km zahteval prenovo, ampak to ti samo pokaže, da 400 KM iz 2.0l motorja ni nič pretresljivega na tuning sceni.

Turbine so zelo zdržljive komponente. Sploh aftermarket zadeve ala APS. Največji uničevalec turbin je hladno teranje in ugašanje avta, ko je turbina še vroča. Ampak to se, da lepo rešit z turbo timerjem.

Pada končamo še z eno zadevo: Novi diesel-i niso več tako zanesljive in vzdržljive platforme kot stari. Previsoki pritiski vbrizga delajo svoje.

Poglej si na strani od ADAC poprečje zanesljivosti modernih diesel-ov.

BTW seveda, rally tuner pa ti bo veliko povedal o standardnem tuningu. Tudi fantje, ki tunajo Impreze o katerih lahko bereš v JP so uspešni pripravljalci vozil za Rally. Tam je tudi zanimiv članek, ki lepo pokaže ogromne razlike v tuningu standardnega vozila in rally vozila. In razlike so ogromne.

Pa saj nima veze a ne? Glavno da imaš ti it kam vprašat.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

In zakaj bo variabilni menjalnik tako dober za dizla ? Zaradi navora ? Dizli imajo velik navor na kolesih. Na motorni gredi je ta navor primerljiv z bencinarjem. Kratka prestavna razmerja so tisto, kar naredi dizla "poskočnega".

Pa sej pravim-ja zdrzi vsaka masina lahk 400.000 km-sam ce se obnavlja komponnte.


Zamenjava turbine ali zobatega jermena ni isto kot generalka. Tuki ni treba odpirat mašine.

Sej so tud bencinarji ze na meji. Komponente jih omejujejo. Da se narest se velik mocnejso masino kokr 400 km na 2 litrih sam bo sla po gobe po par tisoc kilometrih.


Ja. Formule iz začetka 80ih let so iz sebe spravile okol 1000km/liter. Dizli ne bodo nikoli dosegali niti podobnih specifičnih moči in zato nikoli ne bodo primerni za športne avtomobile.

mesoreznica ::

@kst se mormo enkrat dobit na drinku.

Dajte če koga zanima kaka podobna debta se enkrat dobimo na drinku. Pa lahko bi se prijavli na Honda forum, sam zadržite isti nick, da bom vedel kdo ste.8-)

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

ali3n ::

za [vnesi poljubno pijačo] sem se s kst-om že jest menu, pa nekak ne rata... :P

bo treba par PMjev stipkat.. :-)
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

frenk ::

sej bo na nestu dost cajta:)

alf__ ::

Ne se hecat s predelavami.
Sem v življenju dal dve dokaj dobri predelavi čez in vem koliko to stane. Če si zaljubljen v avto potem je sprejemljivo. Najbolj pomembno pri predelavi je samo eno. Da se lahko preživiš tudi ko mesečni strošek preseže 300k.

1. predelava
a) Kupil Hrošča letnik 75, ga preštrihal, upedenal do konca. (novi pragovi, vrata, odbijači, stekla, armatura, boki, spojlerji, gume, feltne, podvozje, mašina) nabavna cena 1500DEM + modifikacije 2kDEM
zadeva stala preveč...po 4. mescih se je mašina izkazala za odlično a podvozjeza nestabilno - sledil je Veliki Pok...izumrtje hrošča. Vsaj tako je kazalo ko se je ovil okoli drevesa. A sredinska gred podvozja ostala nepoškodovana in dal sem ga raztegovat na mizo.
b) isti hrošč potreben popolnoma cele obnove. Tokrat bilo malo cenejše ker je bila ena stran cela...voznikova stran popolnoma obnovljena (spet armatura, volan, .... + pridobil je akustiko za cca 2000DEM vse ALPINE) Obnova stala okoli 1300DEM

2)No ko me je norija s hroscem popustila in sem ga koncno prodal (se vedno mi je malo zal - najlepsi avto...pa se zadn pogon ma), sem kupil Mitsubishi Lancerja v12 masina ;) jhuhu...leti k sneta skera, japonci itk nc ne zrejo pa se ful opreme...in pametni jaz sem se spravil v predelavo ker mije bil noro vsec Mitsubishi Lancer EVO!
Seveda Japonske podobitve koštajo nekajkrat več kot evropske. Da ne govorim o amortizerjih in menjalniku ter seveda diskih, itd...
Cene sploh ne bom napisal ker ne vem več od kje sem jemal denar.

Skratka...ne predeluj avta...sploh pa ne starejšega, če nimaš vedno v žepu vsaj za cel avto.
Enostavno pejt raj na pir...je bolš
lp
A

jRk0 ::

tole tezenje s strani amzs pa kaj jaz vem cesa se...to je bolj tak kot ne.
Lej, na skuteru nimam skoraj vec orginalnega dela niti v masini niti na plastiki pa so mi tudi vsi pravli kako bo vse zruzlo, kak bom moral menjavat pa kak bojo tezili pa tu pa policaji pa oni pa tretji.

BULLSHIT!

vzdrzlijv je se bolj kot prej, ker ga ne rabim vec tolko tirat, samo poraba je vecja...leti pa precej vec

isto na avtu pomoje...je ze tolko folka ko ma vse predelano, da res obstaja minimalna moznost da te jebejo...

pa poglej, vsi fedri za spustitev pa armotizerji se dobijo s homologacijo. Od poceni apexov, drazjih eibachov, pa vsega!

za vse spojlerje dobis homologacijo!

za crne sajbe je homologacija!

za vse se da homologacijo dobit in nimas NIC problemov s policaji...

mam jaz na avtu tudi 195/50 r15, ceprav bi najvec bojda lahko mel 175 r13 al 14...
pa so se malo razsirjene gume zarad feln, pa zgledajo 215 siroke...pa mi noben se ni nic reko za to. saj ne gledajo iz blatnikov ven, to je glavno. lega na cesti pa je neprimerno boljsa.


ja pa cudno ko folk na golfe 2ke deva gor 245 gume al kolko pa vse razsirjeno pa 100 distancnikov vmes...tisto pa ni vec humano ravno...
You fuck up once, you loose two teeth.

gofra ::

Drink? KJE? KDO ČASTI?:P ...sem že tam!!

Heh, ja, morda se res vidimo na drugem forumu - sicer avta že leto dni nimam več pa vseeno, strast ostaja.

Kaj hudiča vas je tako začelo matrat tistih 400000km? Pa kolk je to, 20 let vožnje? KAj hudiča je narobe če mašina crkne, konec konce v tem času zamenjaš boga in pol če izkoriščaš ves potencial (beri: goniš ko nor). Potrošni material ne? :D

Ravno v tem je pomojem finta: ko gre stvar rakom žvižgat zamenjaš z novo, boljšo. Tunig way.

gofra ::

tunig way...:D ...tunning bo bolj na mestu. Alf = ljubezen je draga

IceIceBaby ::

Jaz bom od zdej naprej itak na vsakem mobikrogu tako da me tam dobite :) Na zadnjih 2 sem bil (tisti od hondašev in zdej maja ko so BMWjaši organizirali). Pa če bo kak driftchallange tut 100% pridem čeprav za avto pa nisem prepričan če bo zraven, je vedno kaj narobe :) Tako da za drink ni problema. Pa če bo kdo kaj okol zasavja hodu naj PM napiše al pa mail pa se dobimo. Evo, dam za rundo :)

Drugač pa jaz bolj ali manj aktivno sodelujem na Mobisuxu in Avtomobilizmu, nick mam pa iKst.

mesoreznica ::

@kst no kul pa se na mobikrogu vidimo.8-)

@gofra jaz častim, s kiriga konca pa si?

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

gofra ::

Šiška, LJ...no, ampak zdele smo že zelo offtopic - da nam ne bo eXtreme kaj zameril se pomenimo, če bo kdo za po PMih...Lp!

eXtreme ::

Ah fant ne ga srt sei nism baba dab zameru :D drgach sm pa slisu kar sm hotu :) kr debatirjte naprej pa se priporocam ce mate ksne fotke od svojih predelav 8-) Gre kdo na drag u nedelo u koper? >:D

frenk ::

jap v nedeljo pejte vsi na drag...pomoje bo ql:)

Dr_M ::

ceprov zadeva ni iz slovenije, nekak predstavlja tunerje iz slo...ki so vsem v posmeh...


The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624104869 (84184) gddr85
»

Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31361597 (39727) cebelar123
»

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10819377 (16528) Unknown_001
»

Chip tuning box (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9630910 (28478) Blinder
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63638049 (28164) energetik

Več podobnih tem