Forum » Loža » Renault Megane GT line 1.6 16v
Renault Megane GT line 1.6 16v
Blinder ::
Mogoče je vozu kak avto s start-stop pa se ugasne v leru. ma pri 1000 rpm nima noben. Vsi imajo nižje minimum. Nekaetri majo pri le 600 rpm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
GrimReaper ::
saj tako delam...morm rečt, da računalnik tut med pospeševanjem prekine oz. ugasne lučko za prestavljanje navzgor in se ponovno prižge šele ob enakomerni hitrosti ali pri zelo rahlem pospeševanju. A klub temu je čudno voziti v 5. prestavi ob 50km/h
Čudno je zato, ker imamo v glavi da se v 50 vozi v tretji, pogojno v čerti... Vendar prestavna razmerja se spreminjajo, motorji se spreminjajo in zdaj smo prišli do tega, da so nekako 1 prestava višja od "začetnega občutka" kar taprava :)
Z 1.6 komot voziš v četrti, peta je že matranje čeprav se tud da. Z 1.2 in manjšimi pa najbolje kar s tretjo.
Dizli pa tud četrta, čeprav pod 1500 se že matrajo, bolj kot 1.6.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
WarpedGone ::
Mašina da se matra? Pa ja de.
Povečajo se vibracije, poslabša se izgorevanje/izkoristek. Matra se kvečjemu šofer, ko mora trpet vse to.
Povečajo se vibracije, poslabša se izgorevanje/izkoristek. Matra se kvečjemu šofer, ko mora trpet vse to.
Zbogom in hvala za vse ribe
_IKE_ ::
Eden od utrinkov tu gor .... " 55 kmh z 5 prestavo pa mi pije 3l..........ko gre pa dpf k vragu je pa avto kriv .....
in ja ravno našteto "matra" mašino ....
WarpedGone je izjavil:
Mašina da se matra? Pa ja de.
Povečajo se vibracije, poslabša se izgorevanje/izkoristek. Matra se kvečjemu šofer, ko mora trpet vse to.
in ja ravno našteto "matra" mašino ....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
bond007 ::
Pomoje zna bit en razlog glede malo višje porabe v tem, da je ta avto kao neki športn (s 110 konji :) ) in ima mogoče zelo na kratko preračunane prestave in če imaš res veliko avtoceste ti pri 130km/h kljub 6 prestavam mašina lepo poje na 4000rpm. In potem pač poraba trpi, čeprav teh 8,2 je pomoje še ok.
Če si si sam kupil nov avto, potem ti tudi strošek za bencin ne bi smel biti prevelik problem (če si ob nakupu bencinarja računal s tem), sicer pa tu pa tam operi in spucaj še bmw 1 in x5, pa naj ti še kdaj tvojega natankata
Če si si sam kupil nov avto, potem ti tudi strošek za bencin ne bi smel biti prevelik problem (če si ob nakupu bencinarja računal s tem), sicer pa tu pa tam operi in spucaj še bmw 1 in x5, pa naj ti še kdaj tvojega natankata
RejZoR ::
GrimReaper je izjavil:
saj tako delam...morm rečt, da računalnik tut med pospeševanjem prekine oz. ugasne lučko za prestavljanje navzgor in se ponovno prižge šele ob enakomerni hitrosti ali pri zelo rahlem pospeševanju. A klub temu je čudno voziti v 5. prestavi ob 50km/h
Čudno je zato, ker imamo v glavi da se v 50 vozi v tretji, pogojno v čerti... Vendar prestavna razmerja se spreminjajo, motorji se spreminjajo in zdaj smo prišli do tega, da so nekako 1 prestava višja od "začetnega občutka" kar taprava :)
Z 1.6 komot voziš v četrti, peta je že matranje čeprav se tud da. Z 1.2 in manjšimi pa najbolje kar s tretjo.
Dizli pa tud četrta, čeprav pod 1500 se že matrajo, bolj kot 1.6.
Men i30 z 1.4 mašino sam predlaga 4 prestavo za 50km/h na potovalnem računalniku. Če ga dalj časa furam v tretji sam pokaže puščico navzgor in št. 4 zraven. Kao eco način vožnje. Tud starejšega Accenta sem enkrat fural na isti način (nima potovalnega računala) pa je šlo čist lepo. Vožnja je skoraj neslišna kar se motorja tiče edino malo bolj moraš pazit če se kaj bremza in hitro spet spelje, ker s 4 pač ne bo šlo bliskovito pri 20-30km/h oz ti lahko celo crkne avto.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zheegec ::
no, da dam en uporaben predlog končno: zamenjaj avto :) 170HP 1.4 mašina v alfi/VW kuri cca 7l pri varčni vožnji pa do 9 pri športni...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
dzinks63 ::
Za varčno bi to že držalo, za športno pa ne, bencinar s turbino ko ga šopaš dobi vrtinec v keslu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Phil ::
WarpedGone je izjavil:
Mašina da se matra? Pa ja de.
Povečajo se vibracije, poslabša se izgorevanje/izkoristek. Matra se kvečjemu šofer, ko mora trpet vse to.
Če kar skopiram eno od mnogih identičnih razlag:
Lets see if I can explain this.
As stated lugging is the result of too much engine load for a given rpm. As for what is going on in the engine I will limit our discussion to just the compression stroke and power stroke. Lugging applies to any internal combustion engine 2 stroke, 4 stroke.....(links for reference)
4 stroke Four-stroke engine - Wikipedia, the free encyclopedia
2 stroke Two-stroke engine - Wikipedia, the free encyclopedia
In normal operation on the compression stroke the piston compresses the air/fuel(A/F) mixture as the piston travels upward when the piston/crank shaft is at say 32 degrees(a common timing) before top dead center(TDC) the spark plug ignites the A/F mix causing it to explode and expand. The speed and momentum of the piston, connecting rod and crankshaft are able to over come this and the piston continues on its quest to reach and pass TDC, at which point the piston then moves downward on the power stroke making use of the energy released by the exploding A/F mix.
When you are lugging an engine, the piston, rod and crankshaft are barley able to overcome the ignition of the fuel air mixture. This results in the piston being pushed back down, thus pushing the rod down. Meanwhile the crankshaft still has rotational inertia trying to drive the rod and piston upwards. In that brief moment of the piston and rod being driven down by the expanding gases and the crankshaft still in rotation the oil that is buffering the rod bearing from the journal of the crankshaft is squeezed out, the rod bearing and the journal make metal to metal contact. Which is the sound you hear and what you feel is the engine fighting its self. There is some more to what is going on but this should be enough to scare you. Doing this basically creates the same chain of events as detonation due to ignition advance, poor fuel or excessive compression.
Long term negative effects.
1. Prematurely worn rod bearings and crankshaft.
2. Poor oil pressure as a result of excessive rod bearing clearances.
3. It is possible you could spin a rod bearing when it contacts the journal.
4. If done excessively you can weaken and break a crankshaft, rod or a piston.
5. It also places undo stress on the head gaskets.
Here are some poor images of damaged bearings.
Examples of Engine Bearing Failures
Much of this type of damage is visible on tear down and inspection of engine components. On engines with roller type rod/crank bearings this shows up as flat spots or burnelling on the rollers and or race. The recreational power sports industry see many engine rebuilds caused by this. ATVs used as work horses(plows, pulling...), motorcycles(primarily cruisers) where the owners do a lot of low rpm cruising(45-55mph) in a high gear and rarely changes gears. Sadly when you confront them about their riding style and habits while showing them the damaged parts and explaining what happened, most of them will argue that you are wrong. The heavier the load the more rpms are needed to keep you from lugging the engine. So a solo 160lb motorcycle rider may be able to get by with going 45mph in 5th gear at 2200rpm with out lugging the engine. If that rider adds a 150lb passenger they will have to down shift to 4th and be at say 2800rpm to avoid lugging it and maintain 45mph.
Hope that helps explain it.
Blinder ::
tisti del o podmazovanju z oljem mi ni jasen. Prevod!?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
balocom ::
tisti del o podmazovanju z oljem mi ni jasen. Prevod!?
Pri preveliki obremenitvi motorja z prenizkimi obrati imata bat in ojnica premalo energije, da bi se upirala raztezanju meašnice gorivo/zrak zaradi gorenja (laično rečeno), medtem pa ima glavna greš še vedno dovlj veliko vztrajnost da se vrti, končni produkt pa je prekinitev oljnega filma med glavno gredjo in ojnico, tako kot se to zgodi pri klenkanju. Takrat motor na tistem ojničnem ležaju praktično laufa na suho.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
WarpedGone ::
Prevod je, da med 'normalnim delovanjem' v celem motorju posamezni kovinski deli niso v direktnem kontaktu en z drugim ampak je vmes vedno plast olja. Posledično ni obrabe kovinskih delov.
Ko gredo zadeve narobe - pri prenizkih obratih preveč tlaka nad batom - pa se tako zelo poveča tlak na bat in ojnico, da razbije ta oljni filter in kovina začne drgnit ob kovino. Ergo vibracije, čudni zvoki, občutek kot da vsake tolk časa motor zavira namesto da bi vlekel in podobno.
Ko gredo zadeve narobe - pri prenizkih obratih preveč tlaka nad batom - pa se tako zelo poveča tlak na bat in ojnico, da razbije ta oljni filter in kovina začne drgnit ob kovino. Ergo vibracije, čudni zvoki, občutek kot da vsake tolk časa motor zavira namesto da bi vlekel in podobno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Phil ::
BTW tu je en fajn video o mazanju gredi/ojnice. Sicer se direktno ne dotika te teme pa vseeno malo razjasni o čem govori tista razlaga zgoraj.
How Oil Pressure Works.
How Oil Pressure Works.
amigo_no1 ::
A niso 4T motorji dizajnirani tako, da zagotavljajo mazanje od minimalnih obratov dalje ?
prikaz delovanja vseh delov motorja
prikaz delovanja vseh delov motorja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
WarpedGone ::
A niso 4T motorji dizajnirani tako, da zagotavljajo mazanje od minimalnih obratov dalje ?
To ja, ne pa nujno tut ko mašina že crkuje = prezgodnje eksplozije. Tu ni problem število obratov samo po sebi ampak prevelik pritisk na ojnico.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlazP ::
saj tako delam...morm rečt, da računalnik tut med pospeševanjem prekine oz. ugasne lučko za prestavljanje navzgor in se ponovno prižge šele ob enakomerni hitrosti ali pri zelo rahlem pospeševanju. A klub temu je čudno voziti v 5. prestavi ob 50km/h
Čudno je zato, ker imamo v glavi da se v 50 vozi v tretji, pogojno v čerti... Vendar prestavna razmerja se spreminjajo, motorji se spreminjajo in zdaj smo prišli do tega, da so nekako 1 prestava višja od "začetnega občutka" kar taprava :)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB ti pri konstantnih 50km/h svetuje voznjo v sesti prestavi. Obrati so tam okol 1200-1300, neverjetno cuden obcutek, odzivnost je nikakva. Ce hoces pospesit je treba nujno prestavit. Ampak tako avto svetuje med voznjo :)
Blinder ::
saj tako delam...morm rečt, da računalnik tut med pospeševanjem prekine oz. ugasne lučko za prestavljanje navzgor in se ponovno prižge šele ob enakomerni hitrosti ali pri zelo rahlem pospeševanju. A klub temu je čudno voziti v 5. prestavi ob 50km/h
Čudno je zato, ker imamo v glavi da se v 50 vozi v tretji, pogojno v čerti... Vendar prestavna razmerja se spreminjajo, motorji se spreminjajo in zdaj smo prišli do tega, da so nekako 1 prestava višja od "začetnega občutka" kar taprava :)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB ti pri konstantnih 50km/h svetuje voznjo v sesti prestavi. Obrati so tam okol 1200-1300, neverjetno cuden obcutek, odzivnost je nikakva. Ce hoces pospesit je treba nujno prestavit. Ampak tako avto svetuje med voznjo :)
Za vozit pri 50 kmh potrebuješ varianta 10 konjev moči. Za pospešit pa jih rabiš parkrat tolko. Za 10 konjev je 1200-1300 rpm dobra izbira, za parkrat tolko pa je premalo obratov.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WarpedGone ::
10 konjev za 50kmh nuca precej težka krava, običajni avtomobili shahajo s cca 5 kW oz 7 konji.
Razlika ni videt velika ampak je polovica oz tretjina :)
Očitno alfina turbina grabi že pri 1200 obratih in motor uspe spravit iz sebe ~40Nm že pri teh obratih.
Razlika ni videt velika ampak je polovica oz tretjina :)
Očitno alfina turbina grabi že pri 1200 obratih in motor uspe spravit iz sebe ~40Nm že pri teh obratih.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
WarpedGone je izjavil:
Znaš povedat, kje točno je bolečina v tem matranju?
Problem previsoke in predolge kompresije - pokanje glave
Predvžig ni primeren
Povečajo se vibracije mašine
Poveča se neenakomernost vrtenja mašine
Zaradi tega se povečajo obremenitve na menjalniku in sklopki
Prenizek tlak olja + previsoka obremenitev za ta tlak
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
dzinks63 ::
To ja, ne pa nujno tut ko mašina že crkuje = prezgodnje eksplozije. Tu ni problem število obratov samo po sebi ampak prevelik pritisk na ojnico.
A resno kdo tukaj vozi s tako nizkimi obrati, da mu že mašina crkuje? Malo pretiravate, mislim, da takega na tem forumu ni, tako da tole nima niti smisla komentirati. Sicer pa nihče ne pospešuje pri najnižjih možnih obratih, vsak z vsaj malo zdrave pameti bo prestavil v zato primerno prestavo. Kruzanje s primerno nizkimi obrati po ravnini je pa čisto ok, vožnja brez pretresov, v lepi tišini, lahko tudi s primerno glasbo v ozadju ali pa s prijetnim klepeton s sopotnico in na koncu z zelo nežno porabo goriva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Phil ::
To ja, ne pa nujno tut ko mašina že crkuje = prezgodnje eksplozije. Tu ni problem število obratov samo po sebi ampak prevelik pritisk na ojnico.
A resno kdo tukaj vozi s tako nizkimi obrati, da mu že mašina crkuje? Malo pretiravate, mislim, da takega na tem forumu ni, tako da tole nima niti smisla komentirati. Sicer pa nihče ne pospešuje pri najnižjih možnih obratih, vsak z vsaj malo zdrave pameti bo prestavil v zato primerno prestavo. Kruzanje s primerno nizkimi obrati po ravnini je pa čisto ok, vožnja brez pretresov, v lepi tišini, lahko tudi s primerno glasbo v ozadju ali pa s prijetnim klepeton s sopotnico in na koncu z zelo nežno porabo goriva.
No saj zvok ki te opozori da mašina ne deluje normalno je izrazit (se pojavi pred crkavanjem mašine). Zdaj naj pa vsak zase preračuna koliko se mu na dolgi rok splača šparati na tak način.
Phil ::
Pa BTW ko že vsi omenjate te eco navadila ki jih dajejo avti. Pri svojem navodila za prestavljanje gladko ignoriram (sili v višje prestavljanje že ~1.5k RPM, kar je premalo še na ravini), z visokimi prestavami po regionalki in AC (no tu bolj vožnjo po omejitvi namesti eco 110kmh) pa tudi ne pretiravam se vsaj DPF prečisti. Ni vredno tistih par deci IMO.
Pyr0Beast ::
eco je zato, ker takrat še ne vrti turbine (špara jo) :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zheegec ::
Kako pa pri avtomobilu, kateremu motor lavfa narediš, da se turbina na vrti?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Pyr0Beast ::
odpreš wastegate na turbini da je boost=0
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zheegec ::
Aha in turbina se potem nekako neha vrtet?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Pyr0Beast ::
Ne se ne. Samo ne prenaša nobene moči.
Zadeva je bila mišljena metaforično
Nekaj malega plinov še vedno gre čez lopatice in zadevo vrti
Zadeva je bila mišljena metaforično
Nekaj malega plinov še vedno gre čez lopatice in zadevo vrti
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
In to mašino dodatno duši - i.e. žre del že tako skromne moči.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Jep. Isuzu mašine so imele zadevo rešeno tako da so imele 2 dovoda zraka. Enega preko turbine in enega direktno. Prihrani nekaj na porabi
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
RejZoR ::
Če se prav spomnim imajo TSI motorji isto narejeno, da se pretok zraka izogne superchargerju v določenih situacijah in prepusti delo samo turbinam. Na Youtube se verjetno najde kakšen video delovanja TSI mašine, pa si lahko pogledaš. Pa Hyundai GDI motorji imajo tud neko spreminjanje pretoka zraka čeprav se zdele ne spomnim za kaj točno je bilo tisto namenjeno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Pyr0Beast ::
Imajo sklopko na superchargerju - turbina je afaik malček bolj učinkovita pri visokih obratih, supercharger pa pride v poštev pri nizkih
Sicer je IMO vprašanje kako se zadeva obnese. Supercharger ni ravno tiha stvar.
Sicer je IMO vprašanje kako se zadeva obnese. Supercharger ni ravno tiha stvar.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
RejZoR ::
Ni ga čez supercharger whine, ko ga zavrti v mal višje obrate :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
WarpedGone ::
Jep. Isuzu mašine so imele zadevo rešeno tako da so imele 2 dovoda zraka. Enega preko turbine in enega direktno. Prihrani nekaj na porabi
Dodano dušenje ni samo na sesalni strani, kjer sesa zrak mimo počasne turbine, ampak tudi na izpušni, kjer turbina kljub nizkim obratom vseeno predstavlja oviro za izpušne pline.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Gredo plini mimo čez wastegate, ni take sile.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
PALOMINO ::
Enak avto le v karavan izvedbi si lastim tudi sam.
Se strinjam da je požeruh v vseh pogledih. Trenutno imam povprečno porabo 7,6l - mešana vožnja, AC, mesto, večinoma pa AC relacije...
Kar je zelo ok. Če ga vozim po mestu pridem na 10l.
Osebno sem totalno razočaran nad visoko porabo, avto drugače ni slab za ta denar.
Imel sem tudi prejšnjega Megana, 5 vratnika, 1.6 16v - poraba nisem prišel čez 6,8l nikoli!
Očitno je novi Megane pretežek, Renault pa ima jajca od mašin! Dizli so baje pregovorno slabi, bencinarji pa...prešvoh in s prestarimi mašinami.
Verjamem, sicer da 2.0 TCE 180 ali 250 konj zmaga...a kaj ko je na voljo samo v coupe inačici - pri nas.
Drugače pa kot zanimivost, Opel Insiginia 2.0T 220 konj karavan AT - povprečna poraba 10l, Mercedes S500, 307 konj AT - poraba 12.5l.
Pri obeh avtih je mešana vožnja, mesto, AC in ne pretirano šparanje avtomobila!
Če primerjam s tema dvema avtoma je Megane resnično požrešna prasica. :)
Se strinjam da je požeruh v vseh pogledih. Trenutno imam povprečno porabo 7,6l - mešana vožnja, AC, mesto, večinoma pa AC relacije...
Kar je zelo ok. Če ga vozim po mestu pridem na 10l.
Osebno sem totalno razočaran nad visoko porabo, avto drugače ni slab za ta denar.
Imel sem tudi prejšnjega Megana, 5 vratnika, 1.6 16v - poraba nisem prišel čez 6,8l nikoli!
Očitno je novi Megane pretežek, Renault pa ima jajca od mašin! Dizli so baje pregovorno slabi, bencinarji pa...prešvoh in s prestarimi mašinami.
Verjamem, sicer da 2.0 TCE 180 ali 250 konj zmaga...a kaj ko je na voljo samo v coupe inačici - pri nas.
Drugače pa kot zanimivost, Opel Insiginia 2.0T 220 konj karavan AT - povprečna poraba 10l, Mercedes S500, 307 konj AT - poraba 12.5l.
Pri obeh avtih je mešana vožnja, mesto, AC in ne pretirano šparanje avtomobila!
Če primerjam s tema dvema avtoma je Megane resnično požrešna prasica. :)
M-XXXX ::
Dizli so baje pregovorno slabi, bencinarji pa...prešvoh in s prestarimi mašinami.
Od kdaj že? Nimajo nobenih večjih problemov...
Drugače pa kot zanimivost, Opel Insiginia 2.0T 220 konj karavan AT - povprečna poraba 10l, Mercedes S500, 307 konj AT - poraba 12.5l.
Pri obeh avtih je mešana vožnja, mesto, AC in ne pretirano šparanje avtomobila!
Ja poraba nikoli ni linearna... Sosedov M6 je pri 500 konjih in konkretno dinamični vožnji () žru cca 15L... Po drugi strani sošolcev 100KM Corsa žre pa cca 7.5-8L pa se gre za razred lažji avto od Megana...
PALOMINO ::
Napisal sem pregovorno slabi...folk dosti benti čez Renaultove dizle.
Sam ne vem, nisem imel nobenih izkušenj ker nisem imel nobenga Renaultovega dizla. :)
Drugače so bencinarji ok, sem imel Cliota ki je imel 240.000km, delal kot ura...verjtno tudi zato ker ni bilo nobene elektronike v avtu. :)
Clio 1.2 59 konj...poraba pa 6l.
Sam ne vem, nisem imel nobenih izkušenj ker nisem imel nobenga Renaultovega dizla. :)
Drugače so bencinarji ok, sem imel Cliota ki je imel 240.000km, delal kot ura...verjtno tudi zato ker ni bilo nobene elektronike v avtu. :)
Clio 1.2 59 konj...poraba pa 6l.
djordjevic ::
Napisal sem pregovorno slabi...folk dosti benti čez Renaultove dizle.
Sam ne vem, nisem imel nobenih izkušenj ker nisem imel nobenga Renaultovega dizla. :)
Vidiš, jaz pa že dva, pa lahko samo trkam - redno servisiram, tankam in vozim.
No grave is deep enough to keep us in chains.
djordjevic ::
Prej clio II dci 82 KM (slabih 80km, ko sem ga prodal), zdaj megane II 1.9 dci 120 KM (kupil s 67k, trenutno jih ima 135k - gre kot singerca).
No grave is deep enough to keep us in chains.
M-XXXX ::
Napisal sem pregovorno slabi...folk dosti benti čez Renaultove dizle.
Kar spremljam pogovore glede tega pa nisem še nič zasledil... 2.0 DCI so praktično neuničljivi nobenih problemov, 1.9 so bili tudi odlični, kakšna malenkost čez 1.5 to je pa tudi to. Je pa res, da so pred 10 leti rade šle turbine. Vendar je je bilo 10 let nazaj...
Pri nas 1.9 ter 2.0 redno servisirana in nobenih problemov, le pri 2.0 bi lahko bila poraba malo nižja, vendar je tukaj stil vožnje kriv ter zelo težak avto...
sonofosiris ::
Živjo! Imam tudi jaz istega megana Gt-line. Na začetku sem ga tudi jaz hotu bolj tišat, in je seveda imel porabo 8,2 l/100km...takrat je seveda goltal kar precej....no, potem sem se pa držal teh opozoril na števcu, ko ti utripa zelena luč, sem seveda prestavil v višjo ali nižjo in se mi je poraba znižala na 7 l/100km.
Glede Tuninga, pa se tudi jaz zanimam. po vsej verjetnosti, ko bo avto iz garancije, ga bom malo spedenov :)
LP!
Glede Tuninga, pa se tudi jaz zanimam. po vsej verjetnosti, ko bo avto iz garancije, ga bom malo spedenov :)
LP!
d0c70r ::
hm......jst mam porabo 8.7 -.- in se kar dosti držim tiste lučke k ti otripa...res pa je, da pospešujem precej hitr tko da vrjetno zaradi tega. Kok ti pa pije pri 130km/h?
sonofosiris ::
Ja, mislim da se boš moral bolj držati te lučke. So mi povedali tudi na servisu.
Pri tej hitrosti mi pije 5-6 litrov. Z uporabo tempomata, mi manj pije.
LP!
Pri tej hitrosti mi pije 5-6 litrov. Z uporabo tempomata, mi manj pije.
LP!
d0c70r ::
hm zanimivo......bom šou mau pouprašat, ker men pri 130 žre cca. 8,5L (tempomat) sej maš 17col na autu ane?
djordjevic ::
sonofosiris je izjavil:
Ja, mislim da se boš moral bolj držati te lučke. So mi povedali tudi na servisu.
Pri tej hitrosti mi pije 5-6 litrov. Z uporabo tempomata, mi manj pije.
LP!
Brez zamere, toda 5-6 pri 130, pri vajinem motorju? Ta je malo lovska. Toliko pije pri teh obratih moj 120-konjski dci, prejšnja generacija megana.
No grave is deep enough to keep us in chains.
šernk ::
Tolk jim pač piše računalnik, nihče ne računa da računalniti tudi za cel liter grešijo, potem pa dobivamo ven cifre kot so 3,5 litrov, dokazat mi pa tega ni še nihče uspel.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
IceIceBaby ::
Pa nihče ne računa, da lahko trenutna poraba že pri minimalnem klancu kaže 2x več ali 2x manj. Tudi "konstantna" vožnja je za različne voznike lahko precej drugačna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110075 (68957) | Berserker |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28837 (24639) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199870 (164883) | Spajky |
» | Kaksen avto vozite? (strani: 1 2 3 4 … 34 35 36 37 )Oddelek: Loža | 312235 (234367) | dottor |
» | Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17526 (15143) | El Barto |