Forum » Na cesti » Predelava avtomobila (BMW)
Predelava avtomobila (BMW)
eXtreme ::
Zivjo, pred kratkim sm kupu tastarga bawarca E30 serijo pa me zanima cej ze kdo predelvou(masina,notranjost,zunanjost) al pa ker kol drug avto... Zlo me zanimajo tud svetlobni efekti(neonke pod avtam, stroboskop v luči), kje se da to kupt? Mogoce ksna stikala na armaturi, profiliran aluminijast poden... Hwala vsem za odgovore. LP
IceIceBaby ::
Če malo bolj konkretno poveš kaj bi rad ti lahko tudi kaj bolj konkretnega o tem napišem. Drugače pa nekaj splošnih zadev.
Motor:
Na atmosferskih motorjih je tuning zelo drag. Če si kupil manj kot 325 pol je najbolj učinkovit tuning zamenjava motorja za 2.5 literskega. Sploh če imaš 6 zyl. že sedaj se zamenjava splača, ker se motorja na zunaj skoraj ne razlikujeta in lahko prideš skoz tudi brez homologacije itd.
Če imaš že zdaj 325 pa je najboljše najprej malo olajšat dihanje motorju. Se pravi športni zračni filter + obvezno dotok hladnega zraka. Če imaš denar lahko zamenjaš tudi izpuh. Največ se pridobi s kolektorjem, ampak zamenjava celega izpuha je draga, rostfrei varjante pridejo okol 150k sit. S tema dvema predelavama boš pridobil nekaj moči v visokih obratih, in predvsem precej izboljšal odzivnost motorja, kar je bolj pomembno.
Drugega jaz na motorju nebi delal, ker je predrago. Razen če boš zadevo narazen dajal se ti zelo splača povečat in spolirat kanale na glavi.
Notranjost:
- Športen volan stane cca 30k sit (momo), se da dobit tudi cenejše zadeve. Zelo lep je tudi M volan od e30 pa verjetno ga boš kje ceneje dobil.
- Če maš M sedeže jih lahko daš tapetniku preoblečt v kul blago, dvobarvno...whatever. Če jih nimaš jih lahko probaš dobit, ker so zelo dobri. Dober bočni oprijem pa še nastavljivi so.
- Ročka za menjalnik te pride cca 5k sit. Če izbereš eno lepo je to zelo poceni in učinkovita polepšava notranjosti. Jaz sem zamenjal tudi tisto manšeto okrog z original usnjeno momo, ampak manšeta stane 7k :(
- števci. Če se rad hitro pelješ in sploh če boš kej predelal mašino je priporočljivo montirat števce za tlak olja in temp. olja. Zgleda lepo pa še zelo uporabni so.
- Še miljon varjant. Odvisno od tvojega proračuna in domišljije. Od raznih LCDjev in DVD playerjev do čist navadne poceni zamenjave tapet.
- Frend ki ima e30 zdaj dela alu tepihe. Ko bo zadeva gotova bom itak poslikal in ti lahko pošljem. Če ti bo všeč ti jih mogoče nardi za par jurjev :)
Zunanjost:
- Ene lepe 15 ali 16" feltne in gume. 16" bi dal samo na 325, na ostalo pa največ 15". Za BMWja ni težko dobit dobre rabljene feltne, samo pazi da bodo čim lažje. Teža feltne FUL vpliva na zmogljivosti avtomobila.
- Neonke nevem kdo dela, poglej malo na avtomobilizem.com tam jih je nekdo delal po naročilu se mi zdi. Lahko ti pa zrihtam rabljene od istega frenda kot zgoraj. Montirane so ble na e30 tako da s premontažo nebo problemov. Čeprav pomoje so neonke za šminkerje.
- Mogoče kakšni pragovi in sprednji odbijač od M modela.
Podvozje:
Če se misliš z avtom vozit hitro si najprej poštimaj podvozje. Nabavi si ene športne vzmeti, da avto spustiš za cca 30, 35mm. Apex recimo dobiš za okoli 35k sit eibach, ki so vrhunski fedri pa za cca 80k. Dobro je tudi stršat amortizerje. Še najboljša varjanta pa je, da nekje dobiš komplet M podvozje, ki je zelo dobro nastavljeno.
Zelo priporočljiva je tudi zapora diferenciala, ki ti omogoča boljši oprijem gnanih koles in boljši nadzor nad avtomobilom med drsenjem.
Upam da bo kej pomagalo. Drugače pa veliko užitkov pri vožnji tvojega bimmerja (RWD rox :))
Motor:
Na atmosferskih motorjih je tuning zelo drag. Če si kupil manj kot 325 pol je najbolj učinkovit tuning zamenjava motorja za 2.5 literskega. Sploh če imaš 6 zyl. že sedaj se zamenjava splača, ker se motorja na zunaj skoraj ne razlikujeta in lahko prideš skoz tudi brez homologacije itd.
Če imaš že zdaj 325 pa je najboljše najprej malo olajšat dihanje motorju. Se pravi športni zračni filter + obvezno dotok hladnega zraka. Če imaš denar lahko zamenjaš tudi izpuh. Največ se pridobi s kolektorjem, ampak zamenjava celega izpuha je draga, rostfrei varjante pridejo okol 150k sit. S tema dvema predelavama boš pridobil nekaj moči v visokih obratih, in predvsem precej izboljšal odzivnost motorja, kar je bolj pomembno.
Drugega jaz na motorju nebi delal, ker je predrago. Razen če boš zadevo narazen dajal se ti zelo splača povečat in spolirat kanale na glavi.
Notranjost:
- Športen volan stane cca 30k sit (momo), se da dobit tudi cenejše zadeve. Zelo lep je tudi M volan od e30 pa verjetno ga boš kje ceneje dobil.
- Če maš M sedeže jih lahko daš tapetniku preoblečt v kul blago, dvobarvno...whatever. Če jih nimaš jih lahko probaš dobit, ker so zelo dobri. Dober bočni oprijem pa še nastavljivi so.
- Ročka za menjalnik te pride cca 5k sit. Če izbereš eno lepo je to zelo poceni in učinkovita polepšava notranjosti. Jaz sem zamenjal tudi tisto manšeto okrog z original usnjeno momo, ampak manšeta stane 7k :(
- števci. Če se rad hitro pelješ in sploh če boš kej predelal mašino je priporočljivo montirat števce za tlak olja in temp. olja. Zgleda lepo pa še zelo uporabni so.
- Še miljon varjant. Odvisno od tvojega proračuna in domišljije. Od raznih LCDjev in DVD playerjev do čist navadne poceni zamenjave tapet.
- Frend ki ima e30 zdaj dela alu tepihe. Ko bo zadeva gotova bom itak poslikal in ti lahko pošljem. Če ti bo všeč ti jih mogoče nardi za par jurjev :)
Zunanjost:
- Ene lepe 15 ali 16" feltne in gume. 16" bi dal samo na 325, na ostalo pa največ 15". Za BMWja ni težko dobit dobre rabljene feltne, samo pazi da bodo čim lažje. Teža feltne FUL vpliva na zmogljivosti avtomobila.
- Neonke nevem kdo dela, poglej malo na avtomobilizem.com tam jih je nekdo delal po naročilu se mi zdi. Lahko ti pa zrihtam rabljene od istega frenda kot zgoraj. Montirane so ble na e30 tako da s premontažo nebo problemov. Čeprav pomoje so neonke za šminkerje.
- Mogoče kakšni pragovi in sprednji odbijač od M modela.
Podvozje:
Če se misliš z avtom vozit hitro si najprej poštimaj podvozje. Nabavi si ene športne vzmeti, da avto spustiš za cca 30, 35mm. Apex recimo dobiš za okoli 35k sit eibach, ki so vrhunski fedri pa za cca 80k. Dobro je tudi stršat amortizerje. Še najboljša varjanta pa je, da nekje dobiš komplet M podvozje, ki je zelo dobro nastavljeno.
Zelo priporočljiva je tudi zapora diferenciala, ki ti omogoča boljši oprijem gnanih koles in boljši nadzor nad avtomobilom med drsenjem.
Upam da bo kej pomagalo. Drugače pa veliko užitkov pri vožnji tvojega bimmerja (RWD rox :))
eXtreme ::
Hwala, to sm rabu :) za aluminjast podn sm ze sprasvou pride plata 2x1m okol 23jurjev mal sm tud ze gledu za stroboskop(safety car varianta) to pride 5 jurjev pa tud ostalo sm mal cene vidu pa dojeu da bo treba nekak do dnara pridt... ceprov delam zdle med pocitncam bo treba se kei izvlect kje drgach mam pa nore ideje o menjavi masine iz 750i V12 recmo da bo cait prnesu ostalo... za fotke se pa priporocam ce bos meu karkol od predelave. Hwala za odgovor
IceIceBaby ::
Ista mašina kot v 750 če se ne motim. 5 literski V12. V tako lahkem avtomobilu kot je e30 more čudeže delat, čeprav je pomoje mal pretežek nos po taki predelavi.
Dr_M ::
jup...rajs 2, da bo bols zgledal...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
CX20RE ::
Glede na to, da se nakičene azijce zmerja z rižem, boš ti iz tega bimmerja naredil...klobasice?
eXtreme ::
316i mam škatlo sam masino bom itaq menju kokr sm reku... sam to pride s cajtam kokr tud dnar za mašino na masini sm mislu nižat glavo motorja, turbina...?(kje jo navadn smrtnik dubi? rabljeno mislm mogoc od ksne lancie?) kar se pa predelave tice pa pride se karbonska havba+karbonski spojlerji in pragovi. Mam pac hobi
IceIceBaby ::
Jo, ledice rox. Več jih je lepši je avto. Pa nalepka za tank je obvezna, pa turbo 16v nalepka zadaj pa zlate radkape... Grrrrrrrrr.
Resno. Menjava motorja ni tak problem. Samo glede na to da maš 316 bo razlika očitna in boš moral homologirat zadevo. Poleg tega je 316 manj ojačana in zato lažja od 325. To je dobro za pospeške in slabo za handling. Če boš hotel dober handling bo treba še kak strut brace vgradit pa stabilizatorje zamenjat.
Turbo ? Mah pozabi. Pod 700k nimaš kaj iskat pri montaži turbine, sploh če nisi mehanik in ne šraufaš sam. Drugače se pa turbine dobijo v trgovini (Beja in Turbo medja poznam v sloveniji), lahko naročiš po netu iz USA kar je najceneje, al pa nabaviš rabljeno, kar ti močno odsvetujem. Jaz sem kupil kao obnovljeno turbino, zgledala čist lepa, kot nova. Pa se je izkazalo, da je bla nahit obnovljena in mi po par 1000km že precej kadi. Naslednjič bom 100% kupil novo iz USA. Cena pribljižno 120k sit (brez poštnine in carine, ker mi jo bo frend prnesu). Taka bi bla tut za tvoj avto primerna. Garret T28. Čeprav tudi večja nebi škodila za 2500ccm.
Glave pa nesmeš spustit če misliš turbino montirat. S tem ko glavo spustiš povišaš kompresijo in že tko se zadeva bolj greje in tesnila bolj trpijo. Če na vse skup še turbino obesiš bo sigurno tesnilo na glavi ven vrglo ali še kaj hujšega.
Pa še neki morš vedet. Motor bo po vsej verjetnosi imel za sabo že kakšnih 200kkm in če bo sreča kakšno polovično, slabo narjeno "generalno". Če boš tak motor začel tunat ti bo hitro šlo vse po vrsti narobe. Če si resen se ti zato splača zbrati denar, dobit en pocen 2500ccm motor in ga temeljito obnovit.
Resno. Menjava motorja ni tak problem. Samo glede na to da maš 316 bo razlika očitna in boš moral homologirat zadevo. Poleg tega je 316 manj ojačana in zato lažja od 325. To je dobro za pospeške in slabo za handling. Če boš hotel dober handling bo treba še kak strut brace vgradit pa stabilizatorje zamenjat.
Turbo ? Mah pozabi. Pod 700k nimaš kaj iskat pri montaži turbine, sploh če nisi mehanik in ne šraufaš sam. Drugače se pa turbine dobijo v trgovini (Beja in Turbo medja poznam v sloveniji), lahko naročiš po netu iz USA kar je najceneje, al pa nabaviš rabljeno, kar ti močno odsvetujem. Jaz sem kupil kao obnovljeno turbino, zgledala čist lepa, kot nova. Pa se je izkazalo, da je bla nahit obnovljena in mi po par 1000km že precej kadi. Naslednjič bom 100% kupil novo iz USA. Cena pribljižno 120k sit (brez poštnine in carine, ker mi jo bo frend prnesu). Taka bi bla tut za tvoj avto primerna. Garret T28. Čeprav tudi večja nebi škodila za 2500ccm.
Glave pa nesmeš spustit če misliš turbino montirat. S tem ko glavo spustiš povišaš kompresijo in že tko se zadeva bolj greje in tesnila bolj trpijo. Če na vse skup še turbino obesiš bo sigurno tesnilo na glavi ven vrglo ali še kaj hujšega.
Pa še neki morš vedet. Motor bo po vsej verjetnosi imel za sabo že kakšnih 200kkm in če bo sreča kakšno polovično, slabo narjeno "generalno". Če boš tak motor začel tunat ti bo hitro šlo vse po vrsti narobe. Če si resen se ti zato splača zbrati denar, dobit en pocen 2500ccm motor in ga temeljito obnovit.
Caligula ::
Jp, ker bencin pa registracija sta poceni. Treba cimvecji star motor notr dat
Stroboskop bo pa tud policajem vsec ja. Pa drugim voznikom. To te bojo policaji na tehnicne psiljal pa bojo fajn lepo cel avto pregledal pol pa bos lepo brez avta dokler ne bos vsega povrnil v originalno stanje. Se za kake feltne ti bodo na koncu tezil, da so nehomologirane,..
Skratka mej mal te stvari v mislih. Mal skoda komi zbrat dnar za avto, pa pol se delat k crna zivina za lucke, pa vecji motor, da na koncu ne bos mel dnarja za registracijo (pa ce se to recmo spregleda) pol za bencin ne s tistimi 13 litri in vec na 100km.
To, da se bo bencin v SLO samo se drazil domnevno ves.
Stroboskop bo pa tud policajem vsec ja. Pa drugim voznikom. To te bojo policaji na tehnicne psiljal pa bojo fajn lepo cel avto pregledal pol pa bos lepo brez avta dokler ne bos vsega povrnil v originalno stanje. Se za kake feltne ti bodo na koncu tezil, da so nehomologirane,..
Skratka mej mal te stvari v mislih. Mal skoda komi zbrat dnar za avto, pa pol se delat k crna zivina za lucke, pa vecji motor, da na koncu ne bos mel dnarja za registracijo (pa ce se to recmo spregleda) pol za bencin ne s tistimi 13 litri in vec na 100km.
To, da se bo bencin v SLO samo se drazil domnevno ves.
IceIceBaby ::
Mah Caligula. Ti ne zastopš ker ti avto pomeni samo prevozno sredstvo. Nekaterim pa je to hobi in se ne sekiramo za tistih par jurjev več na mesec. Men povprečno kuri 15 litrov pa ga vseeno z veseljem tankam ker je ti tolk užitkov vrne da se splača.
Caligula ::
Ze ze, tud to zastopim in poznam precej takih osebkov samo prolem je, ko kaksen nima denarja in bi rad vec kot zmore.
In pol zivi samo se za neko grdo staro predelano kisto.
To pa ni vec fajn. Skratka, ce je ze zdej komaj sfolgal je vprasanje kako bo sele pol.
Menjava masine nekaj stane, masina tudi, bencin tudi, registracija tudi, ..
Skratka to sem omenil zato ,da ne bo pol na koncu z nevoznim avtom in se brez denarja ostal.
Ko si mlad si prtegnjen pa ne razmislas za veckot par ur naprej sam si mimgrede pol v totalni riti lahk kdaj. Sam tolk, da bo mal tud o stroskih vnaprej razmisljal.
In pol zivi samo se za neko grdo staro predelano kisto.
To pa ni vec fajn. Skratka, ce je ze zdej komaj sfolgal je vprasanje kako bo sele pol.
Menjava masine nekaj stane, masina tudi, bencin tudi, registracija tudi, ..
Skratka to sem omenil zato ,da ne bo pol na koncu z nevoznim avtom in se brez denarja ostal.
Ko si mlad si prtegnjen pa ne razmislas za veckot par ur naprej sam si mimgrede pol v totalni riti lahk kdaj. Sam tolk, da bo mal tud o stroskih vnaprej razmisljal.
IceIceBaby ::
To je pa res ja. Pri takih starih avtomobilih se hitro stroški popravil dvignejo na večkratnik nabavne cene :) Pa tut tale tuning je nalezljiv šport. Podobno kot modificiranje računalnikov in navijanje, samo da je vse skup VELIKO dražje.
eXtreme ::
Ja uzitki pac stanejo to vem sei zato pa grem delat cez pocitnce pa se med solo bom pol delu na racunalnik tko da bo med solo tud dnar... za 750i motor sm pa itaq mislu al nabavt karoserijo od 325 oz. s podvozjem M3 al pa celotno karoserijo narest sam... velk projekt sam toi pac hobi aluminijaste cevi, karbon pa tko naprej... ne prawm da bom to zaceu jutr delat, da si ne bo kdo predstavljal da sem ksn zmesan mulc k je gledu fast & furious pa je cist zmesan pocas pa bo.
eXtreme ::
Se en problem... mam 4 sraufe pr feltnah ... ne dubim nobenih feltn za 4 sraufe... kje se jih da dubit(rablene) al pa ce se da to kei menat ksn del tm da nastimam 5 sraufou k sm enga ze vidu tazga... ?
totek24 ::
Decki, da nebote tega pozabli. Ko bos menjal na BMWju motor, se bo treba verjetno menjalnik menjat. 4cyl pa 6cyl je kr razlika. Bo treba se lajtunge za benz zamenjat ter kardan. S tem bojo sami stroski pa delo. Pa vem o cem govorim, ker je ze kolega to delal, ampak on ma avtoodpad pa je slo to malo lazje in ceneje skozi. Dela pa bo vec ko prevec za tako predelavo. Bi rajse kupil nekaj kar ze ma 6cyl noter in bi mel manj problemov pri menjavi motorja!
Če kdo kaj rabi: http://www.bolha.com/index.php/ukaz/show/kat/-4/userid/totek
Poldy ::
Caligula:
Se strinjam. Mogoče sem se tudi sam nateg.u. Ko sem kupoval avto sem imel na izbiro 1.6 ali pa 2.0 mašino. Pa sem itak rekel da mora bit stroj pa imam 2.0 mašino - ker pa je nad 100KW, me registracija + cestno pride cca. 170k. Zame preveč. Sčasoma bo tudi nekaj bonitete, vendar vseeno.
Se strinjam. Mogoče sem se tudi sam nateg.u. Ko sem kupoval avto sem imel na izbiro 1.6 ali pa 2.0 mašino. Pa sem itak rekel da mora bit stroj pa imam 2.0 mašino - ker pa je nad 100KW, me registracija + cestno pride cca. 170k. Zame preveč. Sčasoma bo tudi nekaj bonitete, vendar vseeno.
OwcA ::
Morda neumestno, ampak čemu enostavno ne zvrtaš dodatnih lukenj?
Otroška radovednost - gonilo napredka.
ali3n ::
Kam bi ti luknje vrtal owca? v feltne!!???
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
eXtreme ::
lol a da bi u feltne vrtu? razmislam da bi kupu 325i coupe enga k je brez masine pa da bi dau masino sam not ker mislm dat od 750i ce bo plac al pa mal predelu... vem da pride ful registracija pa to sam uzitek je drag kokr sm ze reku ... toi hobi. zwim zato da slism masino da cutm moč k te zalima u zic... eni smo pac mal utrgani na te zadeve
ali3n ::
za "limat v zic" bo čist dost 325i; kupiš avto z razsuto mašino, menjaš 3/4 mašine za boljše - "tuning" dele (kovani bati, ojnice, itd...), povečaš intake (CAI), menjaš izpušni kolektor in cel izpušni sistem (samo izp. sistem te bo stal cca 400k + 100k sit), pelješ še mapirat računalnik in to je nekak to (prvi korak); nadaljni tuning atmosfercev je še dražji (beri: daš ogromno denarja za malo dodatnih hrčkov)
Rabljenih felten je ko slame v Salomoncu - a bodi pozoren ob nakupu (TUV certifikat, homologacija...).
Rabljenih felten je ko slame v Salomoncu - a bodi pozoren ob nakupu (TUV certifikat, homologacija...).
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ali3n ()
Bannockburn. ::
Vrtanje ne pride v poštev, ker imajo nosilci koles s štirimi vijaki luknje narejene v smislu štirih oglišč kvadrata, nosilci s petimi vijaki pa petkrakega ... ne spomnim se imena geometrijskega lika!
Pomoč?
Pomoč?
MadMicka ::
Kakšn smisu ma kupt avto za par 100 K in potem v predelavo vložit še enkrat tolk (razn, če nisi mehankar)?
IceIceBaby ::
Kakšn smisu ma kupt avto za par 100 K in potem v predelavo vložit še enkrat tolk (razn, če nisi mehankar)?
Kakšen smisel pa ima kupiti en podhranjen CPU za 15k in ga s pomočjo ultramega vodnega hlajenja za 80k sit navit za par 100mhz ?
Prvič, občutek, ko narediš nekaj na avtomobilu je zelo dober. Ni nujno da sam vse nardiš, ampak ko vidiš da voziš unikat je vse poplačano.
Pol se zatakne pri denarju. Verjetno bi marsikdo raje kupil avto za par miljonov in ga še dodatno predelal, ampak take vsote so za srednješolce in študente večinoma nedosegljive.
Če misliš avto obdržat je itak vseeno kolk vlošiš v njega. Jaz se bom s svojim vozil še takrat ko bom u penziji :)
ali3n: rostfrei auspuh s športnim kolektorjem te pride cca 150k sit, če ga daš nardit. Za 500k bi dobil že kak sistem od akrapoviča s titanom kombiniran.
Caligula ::
Za feltne se dobijo taki distancniki, ki majo pol taka razmerja med vijaki kokr hoces.
Mam pa en nasvet. Prodaj to kripo pa si kupi kakega BMWja 1602 oldtimerja pa ga ne pipaj z nicemer neoriginalnim (pa ce das eno ledico na oldtimerja te izsledim pa raztelesim ) pa bos mel avto k ful lepo pa hudo pa zanimivo pa necapcevsko zgleda pa se registracija je skor zastojn za oldtimerje.
Cist tak predlog. Raj kakega oldtimerja postimaj kot neko brezvezno kripo.
Pa bos videl, da bos se cez par let, ko mal dozoris pa prerastes lucke zlo ponosno nanj gledal medtem ko bos cas luck in stroboskopov hotel nekako zbrisati iz spomina
Mam pa en nasvet. Prodaj to kripo pa si kupi kakega BMWja 1602 oldtimerja pa ga ne pipaj z nicemer neoriginalnim (pa ce das eno ledico na oldtimerja te izsledim pa raztelesim ) pa bos mel avto k ful lepo pa hudo pa zanimivo pa necapcevsko zgleda pa se registracija je skor zastojn za oldtimerje.
Cist tak predlog. Raj kakega oldtimerja postimaj kot neko brezvezno kripo.
Pa bos videl, da bos se cez par let, ko mal dozoris pa prerastes lucke zlo ponosno nanj gledal medtem ko bos cas luck in stroboskopov hotel nekako zbrisati iz spomina
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Caligula ()
mloncar ::
316i mam škatlo sam masino bom itaq menju kokr sm reku... sam to pride s cajtam kokr tud dnar za mašino na masini sm mislu nižat glavo motorja, turbina...?(kje jo navadn smrtnik dubi? rabljeno mislm mogoc od ksne lancie?) kar se pa predelave tice pa pride se karbonska havba+karbonski spojlerji in pragovi. Mam pac hobi
zelo, zelo drag hobi si si izbral!
pomoje se ti na eno 316ko sloh nesplača kej velik gor vesit, ker te bo več koštal, ko si pa za avto dau!
glede montaže turbine.. ..to ni tako enostavno, kot se mogoče sliši, ker ta sprememba potegne za samo veliko posledic, ki jih boš moral reševati! pejt mal na mobisux forum kjer so se eni spraul montirat turbo.. ..v glavnem, tuning avtomobilou je ze drag.
zunanjost avtomobila lahko pa za 300k lepo poštimaš, če hočeš pa mašino enmal nafrizirat, boš nucu pa 3x več dnarja!
PS: pri mnogih produktih na trgu lahko zaslediš... ...z montažo tega in tega filtra (ali česa drugag) pridobite od 10-20% na performansah, kar pa je ponavadi samo zavajanje... ...ker pol bi dau na enga cliota 1.2 (75KM) športn zračni filter, porihtu bi CAI, pa drug lonc bi dau gor (stroški pod 100k), pa bi meu 100KM
Abit NF7-s, barton 2600@2655(231x11.5), 2x256mb Geil Value PC3200,
Leadtek FX5900LX 128mb MyVIVO
Leadtek FX5900LX 128mb MyVIVO
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mloncar ()
ali3n ::
kst - ne vem če imaš prav glede cen -> DeVito izpuh (SAMO CEV) po meri delan za H Civica stane malo čez 120k sit; novega športnega kolektorja ranga npr. Spoon ali HKS pa pod 200k sit ni; lahko jutri stipkam par cen za primerjavo...
sicer pa kot so eni že napisali - če ti je to hobi, ne gledaš kaj dost na dnar - si pač pol leta na makaronih...
sicer pa kot so eni že napisali - če ti je to hobi, ne gledaš kaj dost na dnar - si pač pol leta na makaronih...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
eXtreme ::
Moznosti je miljon... trenutn mam 316i, sm pa mislu kokr sm napisu nabavt se 325i coupe šasijo + vse ostalo je zravn sam brez masine je(masino bi itaq menju z 750i 5.0 V12...) se mi ne splaca dajat za ispusn sistem tok dnara k dubim to masino V12 s 300HP za 300, 400jurjev... oldtimerja sm ze isku pa tud prehle sm gledu sam trenutn to ni zame sm pa ze mislu nabavt enga ja... Jest mam u glaw zamisli k jih bom pac tekom let izpovnu... enim je hobi navijat komp kokr mojmu bratu jest sm pa pac strojnik pa bi ubiju za tanowo M3ko ker pa pac ni dnara si lohk nardim se bolsi avto za velik manj denarja...
IceIceBaby ::
Pri Jemcu sem se zanimal in bi mene prišel auspuh brez kolektorja cca 80k sit. Kolektorja ti pa tut ni treba japonskega nabavt, ti ga devito ali jemc prav tako dobrega nardita. DeVito vem da je dražji, ampak 500k je mal huda...pomoje. Nima veze, se strinjam da je tuning drag šport :)
Caligula ::
Ma tak motor (ka tazga motorja noben vec NOCE MET) bi mogu za kakih 100 jurjev dobit. Tak motor je tezko prodat ker zdrav folk te dni sploh noce vec met takih motorjev in avte teh letnikov s takimi masinami na odpadih puscajo, ce grejo v k...
5000 kubikov? 15-20 litrov minimum na 100 km.
In pa ta masina ne bo nobenga na AMZSju preslepila kokr kaka manjsa.
12 valjev je zlo specificna zadeva.
Cedalji bolj e mi zdi, da bi blo fajn ce bi te kdo prepricu v kak drug hobi. Makete pa puzli pa ćvrtni palcki..
Ti kr prosis po tem, da bi bil revez brez dnarja z nevozno kripo.
5000 kubikov? 15-20 litrov minimum na 100 km.
In pa ta masina ne bo nobenga na AMZSju preslepila kokr kaka manjsa.
12 valjev je zlo specificna zadeva.
Cedalji bolj e mi zdi, da bi blo fajn ce bi te kdo prepricu v kak drug hobi. Makete pa puzli pa ćvrtni palcki..
Ti kr prosis po tem, da bi bil revez brez dnarja z nevozno kripo.
perci ::
Cedalji bolj e mi zdi, da bi blo fajn ce bi te kdo prepricu v kak drug hobi. Makete pa puzli pa ćvrtni palcki..Caligula: Si ze povedal svoje mnenje o tem in ga je vzel na znanje. Zdaj pa nehaj smetit topic z svojimi "jst imam zmeraj prav" izpadi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
gofra ::
eXtreme, sicer bi te podprl, ker sem tudi sam eden tistih, ki bodo nekoč (hja, nekoč res) sestavili po svojih merah narejen avto. Heh, jaz sem imel v mislih sicer enega hudo strupenega AX-a, tole je pa…
No, veliko so že povedali ostali: takšna predelava bo imela za posledico 10kratnik trenutne vrednosti avtomobila. Vsaj. Vedi, da razen oblike na avtomobilu ne bo več nič enakega. Saj vem, da bi dvanajstvaljnik zvenel fantastično ampak precej bolj enostavno in najbrž ceneje bi bilo dodati par deset procentov moči kakšni 325ici. Ker pa vem, da je smisel lastne predelave ravno v tem, da je “drugačna” od ostalih te ne bom prepričeval. Svetujem pa naslednje:
- pobrskaj za informacijami po temu prirejenih forumih (ni je stvari, ki še ne bi bila narejena)
- pozanimaj se pri ljudeh, ki so kaj podobnega že storili (glede na število “podrtih” E30ic pri nas, to niti ne bi smelo biti problem)
- izdelaj plan modifikacij, napiši konkretno kaj hočeš doseči
- izdelaj temeljit plan stroškov in koledar dela
- zagotovi si pokrit prostor, dovolj primernega orodja in pomoči (literatura, kolegi, “mojstri”, internet)
- delaj temeljito – počasi in preudarno! Le tako boš namreč dobil kvaliteten izdelek.
Mogoče se sliši kot pametovanje starega fotra, ampak verjemi, ni fino, ko te ujame zima, tvoj avto pa je na količkih nekje zunaj, ti pa brez orodja in na točki, ko ne veš več kako dalje. Jaz recimo sanjarim o svoji igrački že lep čas in najbrž bo še lep čas trajalo, da se je lotim, bo pa narejen s srcem in kot se šika. Vso srečo (pa kakšne slike napredka objavi!) in LP!
No, veliko so že povedali ostali: takšna predelava bo imela za posledico 10kratnik trenutne vrednosti avtomobila. Vsaj. Vedi, da razen oblike na avtomobilu ne bo več nič enakega. Saj vem, da bi dvanajstvaljnik zvenel fantastično ampak precej bolj enostavno in najbrž ceneje bi bilo dodati par deset procentov moči kakšni 325ici. Ker pa vem, da je smisel lastne predelave ravno v tem, da je “drugačna” od ostalih te ne bom prepričeval. Svetujem pa naslednje:
- pobrskaj za informacijami po temu prirejenih forumih (ni je stvari, ki še ne bi bila narejena)
- pozanimaj se pri ljudeh, ki so kaj podobnega že storili (glede na število “podrtih” E30ic pri nas, to niti ne bi smelo biti problem)
- izdelaj plan modifikacij, napiši konkretno kaj hočeš doseči
- izdelaj temeljit plan stroškov in koledar dela
- zagotovi si pokrit prostor, dovolj primernega orodja in pomoči (literatura, kolegi, “mojstri”, internet)
- delaj temeljito – počasi in preudarno! Le tako boš namreč dobil kvaliteten izdelek.
Mogoče se sliši kot pametovanje starega fotra, ampak verjemi, ni fino, ko te ujame zima, tvoj avto pa je na količkih nekje zunaj, ti pa brez orodja in na točki, ko ne veš več kako dalje. Jaz recimo sanjarim o svoji igrački že lep čas in najbrž bo še lep čas trajalo, da se je lotim, bo pa narejen s srcem in kot se šika. Vso srečo (pa kakšne slike napredka objavi!) in LP!
R0K ::
Izpuhi so od 500evrov naprej. Rostfrei varjante. Jemc ni slab, ampak ma mal težke zadeve, pa niso najbolj konkurenčne. Devito dela zelo dobre izpuhe, lahke, tip obvlada, je nakaj držji, ampak ko tunaš enkrat avto za sebe, se splača dat neki več dnarja, ker ti je lohk pol žal. Maš pa še Akrapoviča, Supersprint, itd sam so dražji.
Glede menjave motorja je tko, da v E30 paše brez večjih predelav nosilcev komot V8. Tako da, inline šestaka sploh ni blem spravit not.
Ampak če že to menjavaš, daj not novejši motor 2.5 M50 iz E36 in novejših Petic (e34). Motor je zlo kultiviran, ne porabi dost, tuning moožnosti odlične, ker ga lohk povrtaš, daš not bate, odmične, iz M3ja (dobiš rabljene dele, sam iskat je treba), itd.
Motor zdrži pa itak na orignal batih 400PS+, tako da ni frke ...
Glede turbota je tko, da se da tut poceni skoz pridet. Ampak moreš bit mal mehanika. Za kakih 300jurjev se da skoz pridet, s takšno 'ekonom' varjanto.
Kupiš rabljeno turbino, od kakšne Lancie, Opla (te so najcenej, pa največ jih je - pa še dobre so ... sploh tista k je v Oplu), potem rabiš še zadosti velik intercooler (tudi s kakšne lancie, saaba, ...), treba je predelat kolektor, to lahko daš enem od zgoraj omenjenih 'izpuharjev', fajn je menjat tesnila, rabiš še vse cevi, priporočljivo je na novo sprogramirat elektroniko in tudi to ti lahko kak maher naredi 'doma'.
Fajn je še pol spustit glavo, da znižaž kompresijsko razmerje, pa fajn je spolirat še kolektor, pa valda nujno rabiš še CAI (cold air intake).
S tem bi na kakšnem 2.5 motorju prilezel zagovotovo preko 300konjev ... 100%.
Sicer pa glede styliga si poglej tole stran, kjer imaš VSE (VSE :) ) o E30.
Sicer pa za moje pojme je tko, da za eno ekonomično varjanto poišči kak 2.0 inline 6 motor, imaš 150 konjev, kar je puna kepa za tako lahek avto, zrihtaš pa še podvozje (kvalitetna zadeva 1000evrov+, solidne pa za pol manj), dobre gume in ene 16col felne.
lp
aja še p.s.: priporočam ti, da nehaš sanjat o V12 :) .. fora je v tem, da kot prvo boš težko dobil ta motor, kot drugo avtomatski menjalnik (ker drugega itak ni, razen če najdeš kakega z šaltgitribami iz 850csi ampak taki menjalniki se ne prodajajo, ker so večni :) .. edino če narediš kakšno kompenzacijo iz V8, bi moglo tut bit uredu, drugi menjalniki so pa prešvoh). Aja še to, z avtomobilom potem padeš v največji razred pri reg. tak da je še tam skoraj 300k sit brez popustov, predelava je precej dražja kot pa dat not enga inline6 cyl., ker tu moreš že oreng preuredit motorji prostor, poleg tega boš rabiš poleg motorja še vso elektroniko, polosi in druge zadeve.
Če si se že res želiš enga 'velik valjnika', najdi kje kakšnega V8. Zvok je vseeno zakon, imajo 286PS (4.0 V8), kar je veliko (verjemi, sem se že vozil v 540i, ki je težek in velek avto, ampak vseeno lima :P)
Glede menjave motorja je tko, da v E30 paše brez večjih predelav nosilcev komot V8. Tako da, inline šestaka sploh ni blem spravit not.
Ampak če že to menjavaš, daj not novejši motor 2.5 M50 iz E36 in novejših Petic (e34). Motor je zlo kultiviran, ne porabi dost, tuning moožnosti odlične, ker ga lohk povrtaš, daš not bate, odmične, iz M3ja (dobiš rabljene dele, sam iskat je treba), itd.
Motor zdrži pa itak na orignal batih 400PS+, tako da ni frke ...
Glede turbota je tko, da se da tut poceni skoz pridet. Ampak moreš bit mal mehanika. Za kakih 300jurjev se da skoz pridet, s takšno 'ekonom' varjanto.
Kupiš rabljeno turbino, od kakšne Lancie, Opla (te so najcenej, pa največ jih je - pa še dobre so ... sploh tista k je v Oplu), potem rabiš še zadosti velik intercooler (tudi s kakšne lancie, saaba, ...), treba je predelat kolektor, to lahko daš enem od zgoraj omenjenih 'izpuharjev', fajn je menjat tesnila, rabiš še vse cevi, priporočljivo je na novo sprogramirat elektroniko in tudi to ti lahko kak maher naredi 'doma'.
Fajn je še pol spustit glavo, da znižaž kompresijsko razmerje, pa fajn je spolirat še kolektor, pa valda nujno rabiš še CAI (cold air intake).
S tem bi na kakšnem 2.5 motorju prilezel zagovotovo preko 300konjev ... 100%.
Sicer pa glede styliga si poglej tole stran, kjer imaš VSE (VSE :) ) o E30.
Sicer pa za moje pojme je tko, da za eno ekonomično varjanto poišči kak 2.0 inline 6 motor, imaš 150 konjev, kar je puna kepa za tako lahek avto, zrihtaš pa še podvozje (kvalitetna zadeva 1000evrov+, solidne pa za pol manj), dobre gume in ene 16col felne.
lp
aja še p.s.: priporočam ti, da nehaš sanjat o V12 :) .. fora je v tem, da kot prvo boš težko dobil ta motor, kot drugo avtomatski menjalnik (ker drugega itak ni, razen če najdeš kakega z šaltgitribami iz 850csi ampak taki menjalniki se ne prodajajo, ker so večni :) .. edino če narediš kakšno kompenzacijo iz V8, bi moglo tut bit uredu, drugi menjalniki so pa prešvoh). Aja še to, z avtomobilom potem padeš v največji razred pri reg. tak da je še tam skoraj 300k sit brez popustov, predelava je precej dražja kot pa dat not enga inline6 cyl., ker tu moreš že oreng preuredit motorji prostor, poleg tega boš rabiš poleg motorja še vso elektroniko, polosi in druge zadeve.
Če si se že res želiš enga 'velik valjnika', najdi kje kakšnega V8. Zvok je vseeno zakon, imajo 286PS (4.0 V8), kar je veliko (verjemi, sem se že vozil v 540i, ki je težek in velek avto, ampak vseeno lima :P)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: R0K ()
Caligula ::
Perci ne piskaj po nepotrebnem.
Povedal sem mu, da tak motor nebi smel stati vec kot 100.000 SIT. Max 150.000 SIT.
Ker se takih motorjev prakticno ne da prodat.
Prodajajo se motorji do 2000 kubikov in dizelski.
Avtov z motorji vecjimi od 2500 kubiki folk naceloma ne popravlja vec, ker se ne splaca.
Skratka tak motor NIMA cene.
Kako bi g apa kdo gradil v BMWja 316 mi pa tudi ni jasno.
To rabi avtomatski menjalnik, ker rocni tega niso sfolgali takrat zaradi navora, rabi avto drug kardan, bremze, karoserija ni dovolj ojacana,..
amortizerji niso dovolj mocni za tako tezo spredaj,...
Skratka to je znanstvena fantastika zanj. Preprosto ne bo imel denarja za te stvari. To ni samo mnenje. To so dejstva.
Sam motor pa je se najmanjsi problem. Delo je drago. Pa cas. Patega tudi kupil nikoli nebi noben od njega. Ce folk za dzabe dobi ze pravega BMWja 7 za malo denarja.
En tip lepega Porscheja 968 z 5k kubicno masino ni mogel za milijon prodat. Ker folk ne kupuje takih rabljenih avtov ker so stroski astronomski.
Naj vsaj neha sanjat o 5000 kubinem motorju za ta avto. Pol je njegov nacrt vsaj izpeljiv.
Drugac pa ce si res cist mahnjen na dodelave... HE HE
Povedal sem mu, da tak motor nebi smel stati vec kot 100.000 SIT. Max 150.000 SIT.
Ker se takih motorjev prakticno ne da prodat.
Prodajajo se motorji do 2000 kubikov in dizelski.
Avtov z motorji vecjimi od 2500 kubiki folk naceloma ne popravlja vec, ker se ne splaca.
Skratka tak motor NIMA cene.
Kako bi g apa kdo gradil v BMWja 316 mi pa tudi ni jasno.
To rabi avtomatski menjalnik, ker rocni tega niso sfolgali takrat zaradi navora, rabi avto drug kardan, bremze, karoserija ni dovolj ojacana,..
amortizerji niso dovolj mocni za tako tezo spredaj,...
Skratka to je znanstvena fantastika zanj. Preprosto ne bo imel denarja za te stvari. To ni samo mnenje. To so dejstva.
Sam motor pa je se najmanjsi problem. Delo je drago. Pa cas. Patega tudi kupil nikoli nebi noben od njega. Ce folk za dzabe dobi ze pravega BMWja 7 za malo denarja.
En tip lepega Porscheja 968 z 5k kubicno masino ni mogel za milijon prodat. Ker folk ne kupuje takih rabljenih avtov ker so stroski astronomski.
Naj vsaj neha sanjat o 5000 kubinem motorju za ta avto. Pol je njegov nacrt vsaj izpeljiv.
Drugac pa ce si res cist mahnjen na dodelave... HE HE
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Caligula ()
Dr_M ::
Devito dela zelo dobre izpuhe, lahke, tip obvlada, je nakaj držji, ampak ko tunaš enkrat avto za sebe, se splača dat neki več dnarja
sej...ce nebi mel izkusenj z njim, bi ti se verjel
sicer res dela se kr dobre stvari, sam tip je kreten, popolnoma nic se ne mores zmenit z njim. poznam ogromno ljudi, ki pr njemu niso hotl nc kupt, samo zarad njegovga odnosa... se celo ena avtohisa je pr njemu kupovala, ampak so prekinl poslovanje....
sej...ce nebi mel izkusenj z njim, bi ti se verjel
sicer res dela se kr dobre stvari, sam tip je kreten, popolnoma nic se ne mores zmenit z njim. poznam ogromno ljudi, ki pr njemu niso hotl nc kupt, samo zarad njegovga odnosa... se celo ena avtohisa je pr njemu kupovala, ampak so prekinl poslovanje....
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
R0K ::
Tip ima gužvo, mi pa lahko verjameš da dela ene najboljših izpuhov v evropi. Ziher!
Ne vem, sam ga ne poznam, ampak veliko folka je kuplo pri njem in piše izkušnje ki niso slabe, prej z Jemcem, ampak to je vedno tak - kaka stranka, tak prodajalc. Pomoje nima bit kej narobe, če ne težiš, da prej pokličeš če ma cajt, pa tko dalje ...
Ne vem, sam ga ne poznam, ampak veliko folka je kuplo pri njem in piše izkušnje ki niso slabe, prej z Jemcem, ampak to je vedno tak - kaka stranka, tak prodajalc. Pomoje nima bit kej narobe, če ne težiš, da prej pokličeš če ma cajt, pa tko dalje ...
||_^_|| ::
Ce mislis podvozje rihtat nikaj ne kupuj APEX fedrov ker se prevec posedejo (lastne izkusnje) in se ti zna zgoditi da je avto zadaj nizji kot spredaj.
ali3n ::
Pomoje je najboljš da odjadraš na http://www.honda-si.net/ in pobrskaš po forumu (oddelek "tuning"); vem da Honda ni BMW, so pa na tem forumu ljudje z ogromno izkušnjami in se vsakodnevno peljejo s predelanimi avtomobili -> in informacija iz prve roke je najboljša!
Določene predelave so podobne, drugje so razlike večje, princip tunanja atmosfercev je pa povsod isti;
Upam le, da ne boš zapadel v kategorijo "mam drug čip in barvne špricšobe tunerjev"
Zadeve se loti počasi in premišljeno, drugač se ti lahko zgodi, da boš porabil kup denarja, rezultata pa ne bo. Ogromno predelav imajo angleži (tam je s homologacijo precej manj problemov kot v naši kuri), tko da pobrskaj še na britanskih straneh.
Določene predelave so podobne, drugje so razlike večje, princip tunanja atmosfercev je pa povsod isti;
Upam le, da ne boš zapadel v kategorijo "mam drug čip in barvne špricšobe tunerjev"
Zadeve se loti počasi in premišljeno, drugač se ti lahko zgodi, da boš porabil kup denarja, rezultata pa ne bo. Ogromno predelav imajo angleži (tam je s homologacijo precej manj problemov kot v naši kuri), tko da pobrskaj še na britanskih straneh.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
mesoreznica ::
Tolk se že pa dolgo nisem smejal.
"Daš en turbo kit gor" "cca 300 jurjev" "Doma ti en mager sprogramira"
"V12 motor"
Primer Honda Civic Vti: Turbo kit z čipom, brez intecoolerja za moč 230 KM pride cca 650 kSIT, z intecoolerjem 750 kSIT. Tak avto kmalu zahteva menjavo sklopke, ker serijska ne prenese te moči. cca 100 kSIT. Zavore je treba vsaj minimalno predelat recimo tarox diski, EBC zavorne obloge. cca 100 kSIT, športni amortizerji z homologacijo cca 50 kSIT +.
Govorimo o 1mio SIT pri civicu, BMW serije 3 ustrezno več.
N/A tuning je še dražji. Civic VTi 1.8 - serijsko 169 KM, predelan 220 KM. Vsota veliko višja kot zgoraj omenjena.
Vse to ne govorim napamet, in ne govorim po sistemu kolega od kolega je rekel, da kolega...... Ta vozila vozijo. V nekaj naslednjih mesecih bo VTEC show tam boste lahko ogledali vozila tudi v akciji. Kratek pogovor z lastnikom vas bo hitro prepričal v obratno.
Res je, da dober domač mojster lahko veliko naredi, vendar najlažje z zamenjavo motorja in to ne tako ekstremno kot jo eni tu opisujejo. Takšne odštekane zadeve delajo opelaši iz MS. recimo njihov Kadet 2.0 Turbo z 300+ KM.
Kot je že Ali3n napisal oglasite se pod rurbriko Tuning na Honda forumu in odprite tole debato. Verjetno se že tam lahko dogovorite za kako testno vožno (na sovoznikovem sedežu seveda) z turbo civic-om VTi.
Vsak dan jih je več. Zdaj se že vsak teden pojavi nov turbo gnan civic, integra. Verjetno bo tudi kak kompresorsko gnan JR civic zagledal luč letos.
PS Homologacija je zmeraj večji problem, policaji zmeraj bolj težijo. Zdaj jemljejo že tablice zaradi neustreznih spojlerjev.... Zdeve sploh niso tolk enostavne kot se nekaterim tu zdi.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
||_^_|| ::
ja, das turbo kit pol pa lahko 10x avto natankas in ga vrzes v smeti ker bo pocil blok motorja. Fantje niste resni:)
Ni to kr tko k nataknes tenis zogico na vlecno kluko pa si frajer pol.
Ni to kr tko k nataknes tenis zogico na vlecno kluko pa si frajer pol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ||_^_|| ()
R0K ::
mesoreznica : očitno si ti še en rižotar, ki ne vidi, da so druge mašine znatno zmogljivejše za tuning, kot pa Hondine :)
Oplov C20XE s standard turbo polnilnikom, na standard batih, le z večjimi injektorji in intercoolerjem in seveda prirejeno elektroniko pride ven 350PS. Za to moreš na VTIju menjat skoraj vse razen bloka motorja :)
Itak smo vidli koliko zdrži Turbo Civic ... bilokje se je pojavil, je bil oljni madež takoj pod njim, da ne govorim, da ni dosegel nobenih omembe vrednih časov, pa čeprov je bil na dragu notri v avtu samo voznik, vse drugo ste pa ven zmetali.
Sicer pa če še nisi videl, kako se dela 'domača elektronika' se oglasi na MS Opel klubu. Tudi fuel mapsi se dajo doma delat, le znat moreš :)
Sicer pa če ne veš dosti o tuning BMWjeve, ki je za razliko od Honde precej drugačen (le osnove so iste, vzdržljivost je precej drugačna :) ) ne lapaj.
Ne bom rekel, da so na vašem forumu sam 'gobcači', ker jih peščica obvlada in ve kako se stvari streže, ampak 95% GOBEC TUNING. Nalepka na tank pa gas ...
Sicer pa mi ni jasno kaj vam tko u nos gre turbo kit. Avto z njim lažje diha, kot pa en ekstra tunan NA motor, pa še cenejše je nabavit večji turbo, intercooler, kot pa večje bate, ojnice, odmilčne, čeprov je itak pri ekstrmnih zadevah treba menjat use.
Oplov C20XE s standard turbo polnilnikom, na standard batih, le z večjimi injektorji in intercoolerjem in seveda prirejeno elektroniko pride ven 350PS. Za to moreš na VTIju menjat skoraj vse razen bloka motorja :)
Itak smo vidli koliko zdrži Turbo Civic ... bilokje se je pojavil, je bil oljni madež takoj pod njim, da ne govorim, da ni dosegel nobenih omembe vrednih časov, pa čeprov je bil na dragu notri v avtu samo voznik, vse drugo ste pa ven zmetali.
Sicer pa če še nisi videl, kako se dela 'domača elektronika' se oglasi na MS Opel klubu. Tudi fuel mapsi se dajo doma delat, le znat moreš :)
Sicer pa če ne veš dosti o tuning BMWjeve, ki je za razliko od Honde precej drugačen (le osnove so iste, vzdržljivost je precej drugačna :) ) ne lapaj.
Ne bom rekel, da so na vašem forumu sam 'gobcači', ker jih peščica obvlada in ve kako se stvari streže, ampak 95% GOBEC TUNING. Nalepka na tank pa gas ...
Sicer pa mi ni jasno kaj vam tko u nos gre turbo kit. Avto z njim lažje diha, kot pa en ekstra tunan NA motor, pa še cenejše je nabavit večji turbo, intercooler, kot pa večje bate, ojnice, odmilčne, čeprov je itak pri ekstrmnih zadevah treba menjat use.
mesoreznica ::
@ROK Lahko se na veliko objavlate Civica od sebota, katerega problemi so bili posledica pretiravanja. Kaj bodo pa avtomobili letos naredili pa bomo videli.
Sicer pa o omembe vrednih rezultatih:
Recimo hrvaška: Damjan z VTi-je 1.mesto
Grega z 1.8 VTi 1.mesto
Kar se pa tuniga tiče. Predelujete 2.0 turbo motor. Naši predelujejo atmosferske zelo navite motorje. In če pogledamo malo bližje so Honde po tuningu veliko bližje BMW-ju kot Opli. Mapirat turbo motor je nekaj drugega kot atmosferski motor z turbo kompletom.
Poleg tega pa ne vem kdo je govoril, da ima VTi motor večjo kapaciteto v tuningu kot Oplov turbo motor? Seveda ima turbo motor večjo rezervo kot atmosferc. Mi je neumno govorit ljudem ko se govori po turbo puljenju, da na navaden motor, kr pršraufaš par delov in že letiš.
Če imaš možnost sam šraufat potem ja, vse ostale pa bo takšna zadeva prišla ohohooo več.
Pa da na koncu ne pozabim, spoštujem Oplaše iz MS in njihove dosežke, ter zagnanost v tuningu. Če misliš, da večina Hondašev sodi v rang ljudi z katerimi so se Oplaši preprirali se motiš. In namesto, da napadaš ljudi in jih raje prej spoznaj.
PS še eno vprašanje a si ti tisti rok, ki bi z očetovim modeom 1.8 nažgal VTi hondo v vrhniški klanc?
Sicer pa o omembe vrednih rezultatih:
Recimo hrvaška: Damjan z VTi-je 1.mesto
Grega z 1.8 VTi 1.mesto
Kar se pa tuniga tiče. Predelujete 2.0 turbo motor. Naši predelujejo atmosferske zelo navite motorje. In če pogledamo malo bližje so Honde po tuningu veliko bližje BMW-ju kot Opli. Mapirat turbo motor je nekaj drugega kot atmosferski motor z turbo kompletom.
Poleg tega pa ne vem kdo je govoril, da ima VTi motor večjo kapaciteto v tuningu kot Oplov turbo motor? Seveda ima turbo motor večjo rezervo kot atmosferc. Mi je neumno govorit ljudem ko se govori po turbo puljenju, da na navaden motor, kr pršraufaš par delov in že letiš.
Če imaš možnost sam šraufat potem ja, vse ostale pa bo takšna zadeva prišla ohohooo več.
Pa da na koncu ne pozabim, spoštujem Oplaše iz MS in njihove dosežke, ter zagnanost v tuningu. Če misliš, da večina Hondašev sodi v rang ljudi z katerimi so se Oplaši preprirali se motiš. In namesto, da napadaš ljudi in jih raje prej spoznaj.
PS še eno vprašanje a si ti tisti rok, ki bi z očetovim modeom 1.8 nažgal VTi hondo v vrhniški klanc?
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
ali3n ::
Sicer pa če še nisi videl, kako se dela 'domača elektronika' se oglasi na MS Opel klubu. Tudi fuel mapsi se dajo doma delat, le znat moreš :)
Sicer pa če ne veš dosti o tuning BMWjeve, ki je za razliko od Honde precej drugačen (le osnove so iste, vzdržljivost je precej drugačna :) ) ne lapaj.
Ne bom rekel, da so na vašem forumu sam 'gobcači', ker jih peščica obvlada in ve kako se stvari streže, ampak 95% GOBEC TUNING. Nalepka na tank pa gas ...
Rok - nočem bit žaljiv, a vendar - zakaj imam občutek, da spadaš v istih 95%? Fant brez izpita "obvlada" performane avtov, "ve" kako se avto obnaša po tunanju,... sam GOBEC...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
R0K ::
Mogoče smo se narobe razumeli, ko sem prvo prebral tvoj post, so bli v stilu enga fotrovga sinčka s VTIjem, pa mislim da jajca za boga drži, k spizdi na AC dol M3ja, ki se normalno pelje on v Hondi pa misli, da ni mel za burek. Takih je veliko, samo da tisto Honda VTI, zamenjaš z raznimi Golfi i drugimi vozili ...
Drugače se jest nikoli nisem mel namena kregat alpa kej podobnega.
Povedal sm sam enga dejstva, ki so da se NA motorja nikakor ne da primerjat s turbo zadevo, kar si tut ti že povedal, ampak če pogledaš, zakaj proizvajalci Honda niso dali bolj zmogljivih batov v serijskega VTIja. Pa to ni graja, ampak vprašanje. Glej 1.8 T od vaga, je enag navadnem 1.8 20V 125PS motorju, samo da ima obešeno turbino in zadevo zdrži na serijskih mehanskih delih komot 300PS (poglej recimo Cicerota).
Sicer pa sem zadnjič nekaj bral 'vaš' forum in sem opazil ja, da se pripravlja nekaj hudih zveri. Letos bo itak noro, Modena, Venturi s 500PS, RS2 s 450PS in najmanj 10 avtomobilov s preko 300PS. Noro bo :)
ali3n : sem vedel, da se bo slejkoprej vrgu kdo na moja leta. Jebiga, tko je. Ampak verjemi, sem že bil parkrat v delavnicah od MS Opel kluba, videl kako tipi razturajo, tudi na dosti drugih avtomobilskih srečanj (Honda, Renault, BMW, ... ).
Nikjer pa nisem pisal, da ful obladam avte, ampak sama mehanika motorjev mi je pa znana in njihove sposobnosti o čem se menimu tukaj.
Poleg tega sem prebral tudi najmanj 10-15 bukvic in majnone net page-ov o tuningu BMWju in ti je kmalu precej stvari jasnih.
Mi je pa vseeno, če me kdo ne vzame resno, ker sem pač 'mlad'. Kaj si jest morem, še nikoli nism širu 'zli' informacij, češ da je kira znamka slaba, da ni ok. Men so vse znakme kul! Vsaka ma svoje prednosti in hibe (in tako tudi njihovi motorji).
lp
Drugače se jest nikoli nisem mel namena kregat alpa kej podobnega.
Povedal sm sam enga dejstva, ki so da se NA motorja nikakor ne da primerjat s turbo zadevo, kar si tut ti že povedal, ampak če pogledaš, zakaj proizvajalci Honda niso dali bolj zmogljivih batov v serijskega VTIja. Pa to ni graja, ampak vprašanje. Glej 1.8 T od vaga, je enag navadnem 1.8 20V 125PS motorju, samo da ima obešeno turbino in zadevo zdrži na serijskih mehanskih delih komot 300PS (poglej recimo Cicerota).
Sicer pa sem zadnjič nekaj bral 'vaš' forum in sem opazil ja, da se pripravlja nekaj hudih zveri. Letos bo itak noro, Modena, Venturi s 500PS, RS2 s 450PS in najmanj 10 avtomobilov s preko 300PS. Noro bo :)
ali3n : sem vedel, da se bo slejkoprej vrgu kdo na moja leta. Jebiga, tko je. Ampak verjemi, sem že bil parkrat v delavnicah od MS Opel kluba, videl kako tipi razturajo, tudi na dosti drugih avtomobilskih srečanj (Honda, Renault, BMW, ... ).
Nikjer pa nisem pisal, da ful obladam avte, ampak sama mehanika motorjev mi je pa znana in njihove sposobnosti o čem se menimu tukaj.
Poleg tega sem prebral tudi najmanj 10-15 bukvic in majnone net page-ov o tuningu BMWju in ti je kmalu precej stvari jasnih.
Mi je pa vseeno, če me kdo ne vzame resno, ker sem pač 'mlad'. Kaj si jest morem, še nikoli nism širu 'zli' informacij, češ da je kira znamka slaba, da ni ok. Men so vse znakme kul! Vsaka ma svoje prednosti in hibe (in tako tudi njihovi motorji).
lp
mesoreznica ::
@ROK Hm zakaj tak stil pisanja z moje strani?
Preprosto ker nekateri pišete, kot da so to čisto vsakdanje stvari. Pa niso.
Če imaš doma prostor in si maher šrufanja, se spraviš na net pregledaš tone strani in zčneš delat. In pri takih stvareh gre tudi večkrat kaj narobe. In ko naredi bang, se nekaj naučiš in greš naprej.
Ko pa nekoga zanima turbo komplet za atmosferski motor, pa ne moreš kr rečt: ja greš na odpad, pa tam vzameš eno turbino....
Za takšne je najboljši turbo komplet. Preiskušena zadeva z garancijo. ne da seveda toliko od sebe kot kak extremni kit. Na žalost nismo v ZDA, kjer so kvalitene delanice in prodajalne za vsakim ovinkom cene pa tako nizke, da te kr stisne. Ko pa zadevo naročiš po netu pa se precej podraži.
Kar se pa tiče branja tone strani in bukvic... verjemi, da pri meni omare komaj nosijo vse revije o avtmobilizmu in tudi o tuningu. Poleg tega sem si na tekočem kaj delajo naši in kakšne težave imajo. V rednem stiku sem tudi na več forumih po Nemčiji (BMW), Švici (BMW, Honda), ZDA (Honda, Subaru, Mitsubishi). Pa vem, da so turbo kompleti za BMW precej dragi, in da gor večina ljudi z foruma ne sestavlja svojih komletov ker hočejo preizkušeno zadevo, ki je vozna vsakodnevno. Je namreč ena stvar (spet bom omenil Hondo, ker sem pač tu najbolj na tekočem) vozit Civic z 400+ KM, ki je za vsak dan neuporaben ali vozit 230 KM VTi-ja, ki je odličen tudi za vsakodnevno vožnjo.
Sploh pa ne vem zakaj bi se kregali. Ne vem kje je zraslo tole, da se bi naj Oplaši in Hondaši že avtomatsko kregali? Vsi ti nesporazumi in kregarije so ponavadi pognani od nekaj posameznikov na obeh straneh. Veliko pa prispeva tudi iternet preko katerega prihaja do krega, ki ga recimo za mizo ob pijači ne bi bilo. Poleg tega pa vem, da je večina Hondašev zlo vredu, pa tudi večina Oplašev je zlo vredu. Malo sodelovanja na obeh straneh in bi si lahko med seboj pomagali.
Kar se pa tiče revij in bukvic o tuningu pa lahko mogoče, kdaj naredima navzkrižno izposojo. če te seveda zanima
Imam jaz tudi veliko o tuningov Oplov, VW-jev, BMW-jev, Fordov, Volvo-tov....
LP
Preprosto ker nekateri pišete, kot da so to čisto vsakdanje stvari. Pa niso.
Če imaš doma prostor in si maher šrufanja, se spraviš na net pregledaš tone strani in zčneš delat. In pri takih stvareh gre tudi večkrat kaj narobe. In ko naredi bang, se nekaj naučiš in greš naprej.
Ko pa nekoga zanima turbo komplet za atmosferski motor, pa ne moreš kr rečt: ja greš na odpad, pa tam vzameš eno turbino....
Za takšne je najboljši turbo komplet. Preiskušena zadeva z garancijo. ne da seveda toliko od sebe kot kak extremni kit. Na žalost nismo v ZDA, kjer so kvalitene delanice in prodajalne za vsakim ovinkom cene pa tako nizke, da te kr stisne. Ko pa zadevo naročiš po netu pa se precej podraži.
Kar se pa tiče branja tone strani in bukvic... verjemi, da pri meni omare komaj nosijo vse revije o avtmobilizmu in tudi o tuningu. Poleg tega sem si na tekočem kaj delajo naši in kakšne težave imajo. V rednem stiku sem tudi na več forumih po Nemčiji (BMW), Švici (BMW, Honda), ZDA (Honda, Subaru, Mitsubishi). Pa vem, da so turbo kompleti za BMW precej dragi, in da gor večina ljudi z foruma ne sestavlja svojih komletov ker hočejo preizkušeno zadevo, ki je vozna vsakodnevno. Je namreč ena stvar (spet bom omenil Hondo, ker sem pač tu najbolj na tekočem) vozit Civic z 400+ KM, ki je za vsak dan neuporaben ali vozit 230 KM VTi-ja, ki je odličen tudi za vsakodnevno vožnjo.
Sploh pa ne vem zakaj bi se kregali. Ne vem kje je zraslo tole, da se bi naj Oplaši in Hondaši že avtomatsko kregali? Vsi ti nesporazumi in kregarije so ponavadi pognani od nekaj posameznikov na obeh straneh. Veliko pa prispeva tudi iternet preko katerega prihaja do krega, ki ga recimo za mizo ob pijači ne bi bilo. Poleg tega pa vem, da je večina Hondašev zlo vredu, pa tudi večina Oplašev je zlo vredu. Malo sodelovanja na obeh straneh in bi si lahko med seboj pomagali.
Kar se pa tiče revij in bukvic o tuningu pa lahko mogoče, kdaj naredima navzkrižno izposojo. če te seveda zanima
Imam jaz tudi veliko o tuningov Oplov, VW-jev, BMW-jev, Fordov, Volvo-tov....
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
R0K ::
Lepo slišat.
Tisto ko sem pisal za turbo kit, je bla res 'cigan' varjanta, ampak ok, na BMWja starega 15 let tudi ne boš šel tišat nekega dragega kita za 3-4k evrov, če je avto vreden 5x manj.
ZDA je itak čisto druga pesem, tam nisi 'in' če nimaš turbo motorja :) ... sej se majo res fino, tudi v sloveniji bi šli kiti za Honda za med, če bi bli po 2-2,5k usd. Sam kaj ko ponavadi kit ni dovolj. K je treba dat še najmanj 1x tolk za vse ostale stvari, zrihtat podovzje (1k evrov), če hočeš en dober zavorni 'kit' spet od 1k evrov naprej, da ne omenjamo špere, ki je itak nujna če maš FWD + 300PS, kar spet nanese najmanj 700-800evrov. Jah, drago je to.
Sicer pa se strinjam s tabo, da je NA tuning zakon :P. Res da nimam veliko izkušenj, ampak sem že dal skoz nekaj motorjev (ampak na mopedih bolj kot ne ) in je res carsko, ko vidiš da si neki sam naredil, pa da gre zdej boljš, pa hitrejši. Zakon :P
Glede VTI T in VTIja NA, pa se tudi strinjam, če že ne drugega pri NA VTIju vsej poje vtec še pri 9k rpm, kar pa je tudi posebna pesem za ušesa :D
Drugače pa so turbo kiti za vse firme dragi (Honda malo izstopa, ker jih je pač toliko, da lohk spustijo ceno pa majo vseeno biznis), res maš garancijo, ampak vseeno je bolje kupovat po kosih, posebej. Nej majo američani tiste svoje kite, k da fotr sinu 5jurjev ($ seveda :) ) pa pride u shop pa sam 'i wanna turboooo .. i wanna be faaast .. noozzz powah .. ', k itak ne ve kja je kupo, ka za kej koristi zato pa morjo met v kompletu, če ne ne bi nič prodal ;))
Ker ko pa kopuješ po kosih, pa pač zamenjaš kar sam hočeš, pa še finanno gre bolj skozi (ni treba kr naenkrat tolko dnarja dat).
Itak je to kreganje, sam s foruma. Na forumu so vsi pametni (ne rečem, da včasih tut jest nisem ) in pol pridete pač do tega. Na dragih je pa itak druga zadeva .. ko dihamo skup!
Sploh zdele v Zg. jih mormo pokazat, kaj dela Slo. tuning scena. Mislim da mamo skoraj v vseh kategorijah 'favorite' :) ...
Glede knjig je tako, da jih mam (morem najt linke) v PDF, drugače sem si izposojl od kolega, amapk je problem k so ene 3-4 nemške, jest pa švabščina sma pa bl tko.
Drgač mam pa dost BMW (tuning) revij, ampak je tudi blem, ker kolikor sem iskal po celi Slo, jih ma samo oni trafika v tiste shoping centru k je zram BTCja (pozabu ime).
Drugače pa ti maš ti kak izvod Japan Performanse, ker bi z veseljem menjal, ker še nimam nobenega :P
Enivej, kakšen avto pa voziš ti? A dragaš, dirkaš, driftaš?
Tisto ko sem pisal za turbo kit, je bla res 'cigan' varjanta, ampak ok, na BMWja starega 15 let tudi ne boš šel tišat nekega dragega kita za 3-4k evrov, če je avto vreden 5x manj.
ZDA je itak čisto druga pesem, tam nisi 'in' če nimaš turbo motorja :) ... sej se majo res fino, tudi v sloveniji bi šli kiti za Honda za med, če bi bli po 2-2,5k usd. Sam kaj ko ponavadi kit ni dovolj. K je treba dat še najmanj 1x tolk za vse ostale stvari, zrihtat podovzje (1k evrov), če hočeš en dober zavorni 'kit' spet od 1k evrov naprej, da ne omenjamo špere, ki je itak nujna če maš FWD + 300PS, kar spet nanese najmanj 700-800evrov. Jah, drago je to.
Sicer pa se strinjam s tabo, da je NA tuning zakon :P. Res da nimam veliko izkušenj, ampak sem že dal skoz nekaj motorjev (ampak na mopedih bolj kot ne ) in je res carsko, ko vidiš da si neki sam naredil, pa da gre zdej boljš, pa hitrejši. Zakon :P
Glede VTI T in VTIja NA, pa se tudi strinjam, če že ne drugega pri NA VTIju vsej poje vtec še pri 9k rpm, kar pa je tudi posebna pesem za ušesa :D
Drugače pa so turbo kiti za vse firme dragi (Honda malo izstopa, ker jih je pač toliko, da lohk spustijo ceno pa majo vseeno biznis), res maš garancijo, ampak vseeno je bolje kupovat po kosih, posebej. Nej majo američani tiste svoje kite, k da fotr sinu 5jurjev ($ seveda :) ) pa pride u shop pa sam 'i wanna turboooo .. i wanna be faaast .. noozzz powah .. ', k itak ne ve kja je kupo, ka za kej koristi zato pa morjo met v kompletu, če ne ne bi nič prodal ;))
Ker ko pa kopuješ po kosih, pa pač zamenjaš kar sam hočeš, pa še finanno gre bolj skozi (ni treba kr naenkrat tolko dnarja dat).
Itak je to kreganje, sam s foruma. Na forumu so vsi pametni (ne rečem, da včasih tut jest nisem ) in pol pridete pač do tega. Na dragih je pa itak druga zadeva .. ko dihamo skup!
Sploh zdele v Zg. jih mormo pokazat, kaj dela Slo. tuning scena. Mislim da mamo skoraj v vseh kategorijah 'favorite' :) ...
Glede knjig je tako, da jih mam (morem najt linke) v PDF, drugače sem si izposojl od kolega, amapk je problem k so ene 3-4 nemške, jest pa švabščina sma pa bl tko.
Drgač mam pa dost BMW (tuning) revij, ampak je tudi blem, ker kolikor sem iskal po celi Slo, jih ma samo oni trafika v tiste shoping centru k je zram BTCja (pozabu ime).
Drugače pa ti maš ti kak izvod Japan Performanse, ker bi z veseljem menjal, ker še nimam nobenega :P
Enivej, kakšen avto pa voziš ti? A dragaš, dirkaš, driftaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: R0K ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115542 (94857) | gddr85 |
» | Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 64898 (43028) | cebelar123 |
» | Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20402 (17553) | Unknown_001 |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32278 (29846) | Blinder |
» | Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 39513 (29628) | energetik |