» »

Renault Megane GT line 1.6 16v

Renault Megane GT line 1.6 16v

Dr_M ::

mi pove samo to, da si bodisi nezrel bodisi nespošljiv ali pa totalno nesposoben v tistem kar delaš. če nimaš nič pametnega za komentirat, raje ne komentiraj


Mogoce res malo nespostljiv do takih bebcev, ki imajo cel avto sporten, vkljucno z zvokom :)) :))
Skoda sicer, da ne poznas sarkazma. ;)

d0c70r ::

cel avto športen?

jaz ne mislim "šraufat" na avto neonk in podobnega kiča....če bi prebral temo bi vedel, da tema teče glede porabe vozila in glede rešitve le te.

ZaphodBB ::

Ti pa nočeš razumet, da s športnim filtrom in auspuhom ne boš zmanjšal porabe.

d0c70r ::

Blinder je izjavil:

Zračni filter ne vpliva na porabo. No mogoče ti z športnim filtrom žre mal več ker ga bol prtiskaš(da se sliš).
Izpušni sistem isto.

No neki malega s temi predelavami pridobiš ampak boš za vsak konj plačal varianta 100€ xD Te dve predelave se delajo zarad zvoka.

Poraba je podobna kot pri konkurenci.


blinder....preberi svoj komentar in se še enkrat vprašaj...kdo nima pojma?!

z auspuhom ne zmanjšaš porabe...z auspuhom (če menjaš res celotno zadevo) le pridobiš nekoliko na moči in navoru....pri filtrih pa zmanjšaš porabo! Lahko si malo prebereš na kakšnih avto forumih in boš razumel zadevo. Tukaj sem odpr temo samo zato, ker me je zanimalo, če ima kdo podatek za koliko se zmanjša poraba

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d0c70r ()

d0c70r ::

citiram:

Filter zmanjša porabo (pri normalni vožnji), zvoka pa v vašem primeru ne
spremeni.
LP
TECHNO RACING

Blinder ::

d0c70r je izjavil:

Blinder je izjavil:

Zračni filter ne vpliva na porabo. No mogoče ti z športnim filtrom žre mal več ker ga bol prtiskaš(da se sliš).
Izpušni sistem isto.

No neki malega s temi predelavami pridobiš ampak boš za vsak konj plačal varianta 100€ xD Te dve predelave se delajo zarad zvoka.

Poraba je podobna kot pri konkurenci.


blinder....preberi svoj komentar in se še enkrat vprašaj...kdo nima pojma?!

z auspuhom ne zmanjšaš porabe...z auspuhom (če menjaš res celotno zadevo) le pridobiš nekoliko na moči in navoru....pri filtrih pa zmanjšaš porabo! Lahko si malo prebereš na kakšnih avto forumih in boš razumel zadevo. Tukaj sem odpr temo samo zato, ker me je zanimalo, če ima kdo podatek za koliko se zmanjša poraba


folk na avtoforumih večinoma se ne spozna tok. Pač itak ti skor vsak reče da z filtrom gre boljše zaradi placebo efekta. Če se bolj dere pač dobiš občutek da gre več.
Če je res zmogljiv zračni filter gor + dovod hladnega zraka potem ko bat potuje "dol" z manj napora potegne not zrak. Sam po drugi strani če lažje povleče not zrak -> držiš mal manj prtisnjen pedal za gas, da ti potegne enako količino zraka not -> treba premislit če to poveča izkoristek...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

d0c70r ::

citiram ponovno:

Filter zmanjša porabo (pri normalni vožnji), zvoka pa v vašem primeru ne
spremeni.
LP
TECHNO RACING

(pri nekaterih avtomobilih oz. pri nekaterih mašinah se spremeni tudi zvok in s tem se strinjam s tabo, da imaš občutek, da gre hitreje...pri megane III se zvok očitno ne spremeni...razen, če ekipa TECHNO RACING nima pojma)

andrejk ::

Kaj pa avtoplin? Poraba se ne zmanjša, stroški za gorivo pa se definitivno. Trenutno cca. 0,7€ za 1l LPG.

Ktj ::

d0c70r pa če še 100× napišeš nek citat neboš nič dokazal, ker eno je marketing drugo je pa realno stanje (kar preberi si temo o nategunskem tušu). Kot kaže nimaš najboljše predstave o tem kako mašina deluje, zato ni treba da si vzvišan na vse kateri imajo malce boljšo predstavo oz. so celo kdaj kakšn avto dodobra pošravfal. Nekatere stvari se spremenijo z menjavo komponent, vendar manjša poraba in večja moč ne gresta skupaj.
Vsi novejši avtomobili imajo ogrmono senzorjev kateri skrbijo, da naj bi mašina kvazi delala na optimalnem nivoju (najmanjša poraba, primerna mešanic zraka/bencina, ...). Gledena pretok zraka in temperaturo ti avto določa koliko bencina rabi dodajat. Četudi spremeniš zračni filter še zmeraj raguleraš pretok zraka s pedalko - tvojo nogo(loputa), in nato se odzove računalnik, ki doda primerno vsoto bencina.
Kar se pa tiče izpuha, ta ti poveča pretok, kar spet pomeni večjo moč in s tem večjo porabo.
Tako, da še enkrat povdarjam šofer je tisti, ki lahko največ poskrbi za nizko porabo. Mogoče poglej v smeri optimizacije parametrov na računalinku (chip tuning).

LP

Relanium ::

d0c70r je izjavil:

citiram ponovno:

Filter zmanjša porabo (pri normalni vožnji), zvoka pa v vašem primeru ne
spremeni.
LP
TECHNO RACING

(pri nekaterih avtomobilih oz. pri nekaterih mašinah se spremeni tudi zvok in s tem se strinjam s tabo, da imaš občutek, da gre hitreje...pri megane III se zvok očitno ne spremeni...razen, če ekipa TECHNO RACING nima pojma)

Prosim če prenehaš s takimi nebulozami, trgovcem pa tud ni treba vsega vrjet na besedo.
Pol pa vprašaj kakega mehanika, ni važno katerega in se ti bo samo smejal.
Aja, pa še več svinjarije ti bo skozi športni filter potegnilo.

Lej na tvojem mestu, če te res tako denarnica tišči,
bi raje nabavil fuel saving gume, čimožjo še homologirano dimenzijo,
tlak v njih pa na maksimumu (nekje 2,5 bar), evo tu profitiraš kake pol litra.
Druga stvar da zmečeš ven vse nepotrebno kramo
(nekateri tako radi vozijo polne prtljažnike stvari, ki jih ne rabijo sploh vozit okrog),
če pa hočeš v ekstreme pa demontiraj ven še zadnje sedeže.
Olje vrjetno je sintetično ane ?
Tu pa se že stvari končajo (vsaj legalne ja).

Pol pa preostane še samo način vožnje in je to to (tak da čim manj uporabljaš zavoro ko to ni potrebno ter v optimalnih vrtljajih)

Na tak način sem s pomočjo avtoceste na prejšnjem avtu Citroen, 1.9D l.1994 spravil porabo na 4.5, to je bil maksimum.

Če pa vrjameš trgovcu da bo z njihovim filtrom avto čudežno poletel in da boš ogromno profitiral na gorivu..... pol pa kar

d0c70r ::

to mi je svetovalo veliko ljudi in ne le techno racing drugače pa hvala obema za obsežen komentar.

chip tunning se mi ne splača..., ker avto ni dovolj zmogljiv (vsaj po mnenju strokovnjakov) ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d0c70r ()

IvoJan ::

pfff 8,2L je zate visoka poraba? dej no.... moj clio z isto masino pije od 10l do 14l na 100km. izpusni sistem in sportni filter ti bosta zvisala porabo in ne znizala, tako kot sta jo meni ;) tko da dokler je poraba pri tej masini po 10l ne razmisljaj o predelavi, edino mogoce predelava na plin.

d0c70r ::

ker letnik pa je tvoj clio?

moj megane je 2011 + 6.prestava

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d0c70r ()

IvoJan ::

2003

d0c70r ::

moj z 6. prestavo žre skor 10....in v tem je problem....tut jst sm meu prej cliota...sicer mau starejšga 98' pri katerm sm pogrešu 6. prestavo

šernk ::

športni filter ni še nikomur zmanjšal porabe. v to me ne bo nihče prepričal, ker sam moje mašine nad 10 litrov ne spravim, frend z športnim filtrom v isti mašini pa pod 10 ne spravi.

tudi 100 oktanski bencin mi je zmanjšal porabo...na žalost le prvega tanka, potem je pa vse skupaj obstalo na 8 litrov +-0,5, vozim počasi vozim hitro...norim...nad 10 še nisem prišel.

da pridobiš konje je pa lari fari s športnim filtrom in novim izpuhom. vse skupaj ti doda 2 konja, če imaš srečo. brez nastavitve vbrizga se ne premakneš niti za centimeter (pač frendom se lahko hvališ da imaš 20konjev več, vsak ki ima pa karkoli pojma te bo pustil uživat v navdušenju in se ti potihem smejal idiotizmu). poraba je pa pri vseh atmosfercih tam tam, tudi 3.2 motorji imajo porabo 10litrov, seveda boš z njim "nepremičnina". ko se zavrti pa pač popije. da je pa avto z 110KM prešvoh pa še nisem videl in imam 120KM mašino pa je precej premočna za slovenske ceste, ker mi enostavno ne dovoli počasne vožnje (ko dobim človeka, ki mi vozi 90 po lokalnih cestah enostavno moram mimo, na to v avtu z 95KM redko pomislim.

če bi malce pogledal se vsi 1.6 16V motorji vrtijo okoli 8 litrov porabe, če želiš imeti nižjo kupi 1.4 ali pa turbinca (ni rečeno da bo nižja ker turbo bencinarji še kako radi popijejo tudi 15 litrov, le voziš ga lahko precej varčno če želiš)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

Turbo bencinar bo varčnejši le če bo mašina manjša ob enaki kompresiji. Ker pa jo zbijajo zato da lahko dvignejo tlake si približno na istem.

Pri AC in delnem gasu bo mašina lavfala brez turbine in popila kolikor 1.4 bencinar popije, s tem da bo mogla še vrteti turbino zraven.

Pri 100-110km/h na AC mi Xantia 2.0T 150HP popije okoli 8L

Pri 200 pa pač 20-25L


Vse kar ti bo športni filter naredil je to, da ti bo sfukal mašino. Zadeva preprosto prepusti vso umazanijo čez, potem pa trpijo ventili.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

d0c70r ::

najlepša hvala! ;)

GrimReaper ::

8.2l sama po sebi za 1.6 bencinarja ni velika poraba, ampak ker praviš da voziš normalno, in prestavljaš kot ti kaže računalnik, je pa to nadpovprečna poraba.
Sam imam z Astro H 1.6 105HP povprečno porabo okol 8l, fotr, prejšnji lastnik je imel samo 6,6l. Fotr je vozil samo do 3000rpm, sam večinoma prestavljam pri 4000-5000rpm, v kakšen klanec gor in pri prehitevanju grem pa do 6400rpm (pri 6500 je blokada).
Recimo s povprečno hitrostjo 120km/h po AC, vmes sem ga pognal tud do 187km/h po števcu (nekje 10 manj realnih), sem imel samo 7.4l porabe. Povprečno pri eni vožnji ali s celim tankom še nisem imel čez 8.5l, tud ko sem šel merit pospeške 0-100 in prestavljal pri 6400rpm.
Najmanjša poraba pa odvisno kje se pelješ, tastara cesta Lesce-Jesenice kjer je cesta skoraj brez naklona, če greš 90km/h, prideš tud na 5l porabe.

Drugače pa če ne delaš več kot 20.000km, je 1.6 bencinar med vsemi daleč najboljši price/performance.
Za razne 1.4/1.6 turbobencinarje ne verjamem da pri priganjanju pijejo samo 8l. 1.4 atmosferski in manjši motorji imajo pa premalo navora. Alternativa je lahko samo kak 1.2TSI 105HP.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

BlazP ::

Ko se boste usedl v kakega bencinarja, ki ima na armaturki lucko za prestavljanje (svetuje kdaj prestaviti v visjo), boste za zacetek spoznali, da bistveno prepozno menjavate prestave. Bencinarji danes se odlicno pocutijo tudi pod 2000 obrati, samo odzivnost je slaba. Na porabi se pa drasticno pozna.

d0c70r ::

BlazP.....sej tako trenutno vozim, samo mi pri 60-65 hm/h reče da naj dam v 6. prestavo in do 90 je poraba še nizka....cca. 5,5L, če grem pa hitreje je pa že kriza...sej pravim, pri 130 km/h imam obrate na 4000 in porabo okoli 9,5....odvisno kje vozim

Pyr0Beast ::

Odvisno od mašine in menjalnika.

Sam šaltam, da so obrati nekje na 1500-1600
Pri 2200-2300 ponavadi

Zadeva vleče v 4ti tudi pri 40 v klanec, tak da res ne rabiš terat ko manijak
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

GrimReaper ::

d0c70r je izjavil:

BlazP.....sej tako trenutno vozim, samo mi pri 60-65 hm/h reče da naj dam v 6. prestavo in do 90 je poraba še nizka....cca. 5,5L, če grem pa hitreje je pa že kriza...sej pravim, pri 130 km/h imam obrate na 4000 in porabo okoli 9,5....odvisno kje vozim

Tole se men zdi da govoriš o trenutni porabi. O porabi brezveze govort če nisi spraznil niti enega tanka, ker ponavad se gleda povprečna poraba na cel tank.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Pyr0Beast ::

V bistvu tudi najnižja trenutna poraba ni nujno najnižja povprečna poraba

Pri pospeševanju se bolj pozna da uporabljaš poln gas če imaš atmosferca. (Pod pogojem da mašina ni lean-burn ali pa da ne obogati mešanico pri polnem gasu)
In menjaš malo prej
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kalko ::

Imam Scenica z enakim motorjem, pri čemer je treba upoštevati, da ima Scenic večjo čelno površino in s tem večji zračni upor. Gume so 195/65 15.

Pri izključno mestni vožnji imam porabo od 8,8 do 9,2. Pri mešani vožnji je od 7,8 - 8,3, samo AC (130 km/h) pa okrog 8,5.

Moj nasvet bi bil, da daj gor ožje gume. Sodelavec ima Megana Grandtour z enakim motorjem in pravi, da ima z zimskimi gumami (195/ 65 15) od pol litra do liter manjšo porabo kot z letnimi širine 225.

IceIceBaby ::

Bencinarji danes se odlicno pocutijo tudi pod 2000 obrati, samo odzivnost je slaba. Na porabi se pa drasticno pozna.


Ja, 110 konjski megane s skoraj tono in pol se res odlično počuti pri 2000 rpm. Sploh glede na to, da je max. deklariran navor pri več kot 4000 obratih.

Še enkrat. 110 konjski 1.6 motor bo v vseh avtih tega razreda porabil podobno. Teh 8 do 10 litrov je realna poraba. Žal ni magične formule.

razen, če ekipa TECHNO RACING nima pojma


Očitno res nimajo pojma, ali pa se niste dobro razumeli.

1. Domnevam, da gre za vgradni zračni filter (samo vložek, glede na to, da se zvok ne spremeni), ki je pač malo manj restriktiven kot serijski. Na tvojem motorju bo efekt premajhen, da bi ga zaznal. Tole je prvi link, ki sem ga našel na to temo: http://www.qwksvt.com/LKandN.html

Pri 350 konjski, ameriški mašini je prirastek 5 konjev. Na meganu boš srečen, če boš dobil zraven 2 konja. Bolj se pozna, če malo bolj napumpaš gume, ali pa vržeš 10kg nepotrebne krame iz avtomobila.

2. Športni izpušni sistemi stanejo od jurja naprej, če pa montiraš gor še bolj pretočne katalizatorje pa računaj še dodatnega jurja. Športni izpuhi imajo običajno večji fi in so speljani tako, da grejo plini hitreje iz mašine. To da določen prirastek moči, ampak šele v višjih obratih. Če boš avto vozil pri obratih, kjer dejansko izkoriščaš manj restriktiven izpuh (4000+ rpm in poln gas) bo šla poraba samo gor.

Da sploh ne omenjam dejstva, da bo učinek športnega izpuha na meganu spet zanemarljiv. Če greš do akrapoviča in ti naredijo custom izpuh boš srečen, če boš dobil 10 konjev (v zgornjem območju, pri 2000 obratih se bo poznalo točno nič).

3. Predelave niso poceni. Že samo za filter daš 100 eur, kar pomeni recimo 75 litrov bencina. Če po kakšnem čudnem naključju zmanjšaš porabo za 2 deci na 100km bo trajalo kar nekaj časa, da dobiš not razliko.

4. Sekiraš se, ker imaš kak liter previsoko porabo. Pri 20kkm na leto to pomeni dobrih 250 eur na leto. Po drugi strani pa nov avto izgubi nekaj takšnega vsak mesec, ko je v tvojem lastništvu. Penny wise, pound foolish oz. Treba je šparat pa naj stane kolikor hoče po naše.

TOP ::

kalko je izjavil:

Imam Scenica z enakim motorjem, pri čemer je treba upoštevati, da ima Scenic večjo čelno površino in s tem večji zračni upor. Gume so 195/65 15.

Pri izključno mestni vožnji imam porabo od 8,8 do 9,2. Pri mešani vožnji je od 7,8 - 8,3, samo AC (130 km/h) pa okrog 8,5.

Moj nasvet bi bil, da daj gor ožje gume. Sodelavec ima Megana Grandtour z enakim motorjem in pravi, da ima z zimskimi gumami (195/ 65 15) od pol litra do liter manjšo porabo kot z letnimi širine 225.

Sodelovec je to vedel,da bo večja poraba z širšimi gumami,ker je večje trenje.Pa fanje ne biksajte ga to je normalna poraba za 110KM.Pa kakšne ožje gume,potem bo pa jokal da ne drži ceste in je zletel ven.

IceIceBaby je izjavil:

Bencinarji danes se odlicno pocutijo tudi pod 2000 obrati, samo odzivnost je slaba. Na porabi se pa drasticno pozna.


Ja, 110 konjski megane s skoraj tono in pol se res odlično počuti pri 2000 rpm. Sploh glede na to, da je max. deklariran navor pri več kot 4000 obratih.

Še enkrat. 110 konjski 1.6 motor bo v vseh avtih tega razreda porabil podobno. Teh 8 do 10 litrov je realna poraba. Žal ni magične formule.

razen, če ekipa TECHNO RACING nima pojma


Očitno res nimajo pojma, ali pa se niste dobro razumeli.

1. Domnevam, da gre za vgradni zračni filter (samo vložek, glede na to, da se zvok ne spremeni), ki je pač malo manj restriktiven kot serijski. Na tvojem motorju bo efekt premajhen, da bi ga zaznal. Tole je prvi link, ki sem ga našel na to temo: http://www.qwksvt.com/LKandN.html
Vsaj eden ki ve kaj je športni filter.Sem ga mel na 1,6 16V Bravotu in je točno to kot si napisal.

Pri 350 konjski, ameriški mašini je prirastek 5 konjev. Na meganu boš srečen, če boš dobil zraven 2 konja. Bolj se pozna, če malo bolj napumpaš gume, ali pa vržeš 10kg nepotrebne krame iz avtomobila.

2. Športni izpušni sistemi stanejo od jurja naprej, če pa montiraš gor še bolj pretočne katalizatorje pa računaj še dodatnega jurja. Športni izpuhi imajo običajno večji fi in so speljani tako, da grejo plini hitreje iz mašine. To da določen prirastek moči, ampak šele v višjih obratih. Če boš avto vozil pri obratih, kjer dejansko izkoriščaš manj restriktiven izpuh (4000+ rpm in poln gas) bo šla poraba samo gor.

Da sploh ne omenjam dejstva, da bo učinek športnega izpuha na meganu spet zanemarljiv. Če greš do akrapoviča in ti naredijo custom izpuh boš srečen, če boš dobil 10 konjev (v zgornjem območju, pri 2000 obratih se bo poznalo točno nič).

3. Predelave niso poceni. Že samo za filter daš 100 eur, kar pomeni recimo 75 litrov bencina. Če po kakšnem čudnem naključju zmanjšaš porabo za 2 deci na 100km bo trajalo kar nekaj časa, da dobiš not razliko.

4. Sekiraš se, ker imaš kak liter previsoko porabo. Pri 20kkm na leto to pomeni dobrih 250 eur na leto. Po drugi strani pa nov avto izgubi nekaj takšnega vsak mesec, ko je v tvojem lastništvu. Penny wise, pound foolish oz. Treba je šparat pa naj stane kolikor hoče po naše.

+1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

JanK ::

Tale stran je precej uporabna za iskanje realne porabe avtomobilov. Na primer, na
http://www.spritmonitor.de/en/overview/... imas povprecno porabo 75 razlicnih meganov z razlicnimi vozniki.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

d0c70r ::

supr stran, najlepša hvala!

RejZoR ::

Pyr0Beast je izjavil:


Vse kar ti bo športni filter naredil je to, da ti bo sfukal mašino. Zadeva preprosto prepusti vso umazanijo čez, potem pa trpijo ventili.


BS. Če kupiš cheap čungalunga filter mogoče. Dobri filtri pa imajo isto stopnjo filtracija in pretok izboljšajo z večjo površino.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

WarpedGone ::

Zakaj niso vgrajevani serijsko?
Zbogom in hvala za vse ribe

JanK ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj niso vgrajevani serijsko?

Big oil ima ziher prste vmes (tako kot pri magnetih na dovodu goriva...)!
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanK ()

WarpedGone ::

Ja, bilo je retorično vprašanje :)
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

športni filtri niso serijsko, ker so prilagojeni dvigu moči motorja. torej niso namenjeni čim nižji porabi goriva in ekologiji. žal se 99% ljudi ne zaveda, da poleg športnega filtra je potrebno prilagoditi tudi vbrizg goriva, pol pa imamo na cesti "dirkače", ki v resnici razen vrtenja na obratih in bencina skozi izpuh nimajo nič drugačen avto od povprečnežev.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj niso vgrajevani serijsko?


In zakaj moj Hyundai nima carbo-keramičnih zavor serijsko če so dokazano boljše od navadnih? Thats why...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Blinder ::

šernk je izjavil:

športni filtri niso serijsko, ker so prilagojeni dvigu moči motorja. torej niso namenjeni čim nižji porabi goriva in ekologiji. žal se 99% ljudi ne zaveda, da poleg športnega filtra je potrebno prilagoditi tudi vbrizg goriva, pol pa imamo na cesti "dirkače", ki v resnici razen vrtenja na obratih in bencina skozi izpuh nimajo nič drugačen avto od povprečnežev.


Pa sej nima starega vplinjača da bi treba kaj štelat. Ima lambda sondo in ima senzor zračnega pretoka.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Pyr0Beast ::

RejZoR je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:


Vse kar ti bo športni filter naredil je to, da ti bo sfukal mašino. Zadeva preprosto prepusti vso umazanijo čez, potem pa trpijo ventili.


BS. Če kupiš cheap čungalunga filter mogoče. Dobri filtri pa imajo isto stopnjo filtracija in pretok izboljšajo z večjo površino.



LOL

Like it matters

Isti filter je na 1.4D mašini s 32kW in 2.0 TCT mašini s 108kW ...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Klinc, če te poraba res tako skrbi, vgradi plinsko napeljavo. Žrl ne bo nič manj, se boš pa ceneje vozil. :D Spada pa ta varianta pod ono, da je treba varčevati za vsako ceno. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pyr0Beast ::

In ne me faking zezat da ima tale piz* mala


večjo površino od tega
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Vgradni športni filtri izgledajo takole:



Torej, direktna zamenjava za original filter iz bolj prepustnih materialov.

Tista zgornja slika, ki si jo prilepil je nesmiselna. Konusni filter je smiselno montirati izključno v kombinaciji s "cold air intake" sistemom, ki do filtra vodi hladen zrak.

RejZoR ::

Tistole zna celo poslabšat performance. Vsaj pri i30 je delno speljan zrak direktno iz maske avta v filter in motor, kar pomeni, da ima nek osnovni cold air intake. Če bi dal gor "športni" filter bi bil pomaknjen dlje v notranjost in bi sesal segret zrak. Kar pa bi bil fail.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

mat xxl ::

Žal tudi sam poznam nekoga z Meganom 1,6 coupe in motor je krepko zastarel, 1,4 je povsem druga pesem in poraba je res 8,5 - 9 litrov in pri tej zastareli mašini je pač to tako, takrat 1,4 še ni bilo za dobiti .....tako, da sprijazni se ali pa menjaj raje cel avto !

šernk ::

Blinder je izjavil:

šernk je izjavil:

športni filtri niso serijsko, ker so prilagojeni dvigu moči motorja. torej niso namenjeni čim nižji porabi goriva in ekologiji. žal se 99% ljudi ne zaveda, da poleg športnega filtra je potrebno prilagoditi tudi vbrizg goriva, pol pa imamo na cesti "dirkače", ki v resnici razen vrtenja na obratih in bencina skozi izpuh nimajo nič drugačen avto od povprečnežev.


Pa sej nima starega vplinjača da bi treba kaj štelat. Ima lambda sondo in ima senzor zračnega pretoka.


bistvo teme niso izpušni plini, temveč povečanje moči. brez prenastavitve računalnika pa le te ob športnem filtru ne bo kaj dosti. spet se spuščam v pogovore o avtih tu na ST. se umikam, vi pa lepo ropotajte naokoli s športnim filtrom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

IceIceBaby je izjavil:

Vgradni športni filtri izgledajo takole:



Torej, direktna zamenjava za original filter iz bolj prepustnih materialov.

Tista zgornja slika, ki si jo prilepil je nesmiselna. Konusni filter je smiselno montirati izključno v kombinaciji s "cold air intake" sistemom, ki do filtra vodi hladen zrak.


In tale tvoj filter je enakih dimenzij vendar pa ima globino resic polovično. To mi nekako ne deluje da povečuje pretok.

Sicer če bi - bi ga proizvajalci montirali že standardno
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

amigo_no1 ::

d0c70r je izjavil:

to mi je svetovalo veliko ljudi in ne le techno racing drugače pa hvala obema za obsežen komentar.

chip tunning se mi ne splača..., ker avto ni dovolj zmogljiv (vsaj po mnenju strokovnjakov) ;)

Nope, samo zato ker je atmosferc, s custom setupom (optimizacijo) pridobiš par kW (manj kot 10, 5?), tako da je to vse skupaj bz početje glede na stroške.

RejZoR je izjavil:

Tistole zna celo poslabšat performance. Vsaj pri i30 je delno speljan zrak direktno iz maske avta v filter in motor, kar pomeni, da ima nek osnovni cold air intake. Če bi dal gor "športni" filter bi bil pomaknjen dlje v notranjost in bi sesal segret zrak. Kar pa bi bil fail.

Samo pozimi oz ko je mrzlo.


RejZoR je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Zakaj niso vgrajevani serijsko?


In zakaj moj Hyundai nima carbo-keramičnih zavor serijsko če so dokazano boljše od navadnih? Thats why...

Problem je če niso ogrete, vsaj tako nekako je pri F1.
Ve kdo kaj več ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

IceIceBaby ::

bistvo teme niso izpušni plini, temveč povečanje moči. brez prenastavitve računalnika pa le te ob športnem filtru ne bo kaj dosti. spet se spuščam v pogovore o avtih tu na ST. se umikam, vi pa lepo ropotajte naokoli s športnim filtrom.


Kar se efektov tiče sem že zgoraj napisal. Pri 110 konjski 1.6 mašini je efekt zanemarljiv.

Je pa res tudi to, da ECUji niso fiksno nastavljeni na točno določene parametre, ampak so precej fleksibilni. Vžig, pretok bencina in še par drugih parametrov se stalno spreminja, za optimizacijo delovanja. Če boš v avto dal filter z večjim pretokom bo ECU to zaznal in bo znal ustrezno spremeniti količino bencina.

Če bi imeli ECUji statične nastavitve bi bil problem že pri malo večjih temperaturnih razlikah.

In tale tvoj filter je enakih dimenzij vendar pa ima globino resic polovično. To mi nekako ne deluje da povečuje pretok.


Ne vem kaj tebi deluje, ampak tako je. Saj to ni nobena znanost, imaš na googlu nešteto dyno testov, ki lepo prikazujejo efekt športnega filtra.

Serijsko jih ne vgrajujejo, ker so dražji in verjetno tudi malo slabše filtrirajo.

Ve kdo kaj več ?


Ker stanejo toliko, kot avto manjšega razreda. Pri poršeju je doplačilo 8, 9k eur.

Poleg tega, kar si že omenil. Keramika pride do izraza pri ekstremnih temperaturah. Na cestnem avtomobilu s 100 konji ne boš nikoli dosegal takšnih hitrosti, da bi rabil keramiko.

Pyr0Beast ::

V glavnem, pri nizkih obratih, tam kjer rabiš največ navora, razlike ni.


Če hočeš sprobat koliko konjev ti odvzami filter, ga preprosto odstrani pa pojdi na furo
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

To sem že zgoraj napisal. Učinek bo zanemarljiv, sploh pri nizkih obratih.

sirotka ::

mat xxl je izjavil:

Žal tudi sam poznam nekoga z Meganom 1,6 coupe in motor je krepko zastarel, 1,4 je povsem druga pesem in poraba je res 8,5 - 9 litrov in pri tej zastareli mašini je pač to tako, takrat 1,4 še ni bilo za dobiti .....tako, da sprijazni se ali pa menjaj raje cel avto !

Kaj ti bluzis o zastareli masini? 1.6 v tem avtu ni ista kot 1.6energy... Edino brez turbota je... In sporten filter zbija konje ponavadi. Na dynotu testiran clio z in brez se je lepo pokazalo. Sicer pa za porabo lahko najvec nardis sam... Pusti lucke...saltaj po obcutku in glej koliko drzis gasa.

Pyr0Beast ::

V bistvu lahko prešaltaš 2 brzini dol če rabiš več moči, ne pa da se jajcaš po cesti
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44664811 (23693) Berserker
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14515745 (11547) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743131799 (96812) Spajky
»

Kaksen avto vozite? (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Loža
1849239577 (161709) dottor
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7412440 (10057) El Barto

Več podobnih tem