» »

Predelava avtomobila (BMW)

Predelava avtomobila (BMW)

1
2
3

mesoreznica ::

Japanese Performance imam kakih 20 številk. Kar se tiče ostalih revij (BMW, Opel, VW) so nažalost točno v nemščini.:D

Japanese preformance pa ti lahko posodim. Trenutno imam Accord 2.0 (tisti, ki te je vabil na rece z Moneotom:D ). Razen obiskov mobikroga, drugega nisem izvajal. Pretežek avto zakaj takšnega.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

R0K ::

No saj se bomo še kaj slišali, ker bi res rad videl te revije, ker jih vsi tako hvalijo :)

Drugače pa, se nedavno nezaj še bral tiste moje poste o rejcu z Mondeotom in te zadeve - lohk rečem sam KRNEKI od mene (mlad pa neumn ;) ) :D

Drugače pa na dvoboj boš ziher povablje, sam bo še treba počakt nekaj mescov (me še omejujejo zakoni ;) ), potem pa lohk probamo, upam da z mojimh 318i (če se bo kak dobr našel). Sej ful gledam 325 in 328, ampak že osnovna cene ponavadi kr neki višja, reg. je full vse, poraba 10-12l kar pa ne znese ene dijaku :( ...

MadMicka ::

No, dejmo bit mal realni. Če govorimo o dijaku (kao srednja šola?) in o njegovem zaslužku preko študentskega servisa, pol nima niti za burek, kaj šele za avto. Če pa ga financirajo starši, je pa to čist druga zgodba.

Skratka, če si dijak ali študent brez premožnih staršev, je avto ala zastava ubilo se, če pa majo denar doma, pa itak nima smisla razpravljat o teh stvareh.

Dejstvo pa je, če nisi mehankar, je totaln nonsens kupt ena stara jajca in jih pol predelavat!

bw, friziranje avtomobila se cenovno niti pod razno ne more primerjati z navijanjem procesorja na compu....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

IceIceBaby ::

Micka, $$$ se zmir najde :) Malo preko študenta, malo od staršev, malo od babic pa mal manj po gostilnah pa je. Pa če je kej manjšega za poštimat si pobereš dokumentacijo z neta in poštimaš, kakšnega znanca, ki rad šraufa ali je celo mehanik ma pa tut skor vsak. Za dele pri BMWju ni problem, ker so poceni. Mah, vse se da če se mal znajde pa če maš veselje.

Če boš malo pogledal po forumu vidiš take podobne dijake ki sprašujejo po več 100k vrednih prenosnikih, dragih grafičnih karticah, procesorjih, vodnih hlajenjih... Grem stavt da nekateri zapravjo za računalnik več kot jaz za avto, pa so dijaki brez dohodkov.

ROK, jaz morm sam še skener dobit, pa bom skeniral JP vsak mesec pa na net dal :) Sem naročen že neki časa, tko da mam tut za nazaj dost izvodov. Btw...v zadnji izdaji je nissan 200sx s 650konji :) Jaz poznam lastnika preko foruma in pol spetembra grem verjetno v UK na testno...mam že obljubljeno :)

R0K ::

Mah dnar se vedno najde, delam ob sobotah, u gostilnah se pa mal 'švercaš' pa gre :D
Itak gre zdejle vse lepo na banko celje, čaka na ugodb trenutek, da dol dvignem moje maljone za avto :D

ikst: eee, dobra ideja, če prov poštudiram bi lohk jest tut dal gor izvode bmw tuning revije, sam tist je malo preveč na eno znamko usmerjeno, pa vrjetno ni lih povpraševanja, da bi kdo gledal?
A se da spravit tolko konjev iz te 1.8 mašine? Noro :D ... sicer so mi tuningi preko 500PS pri SR20DET bolj znani (zakooon mašina!) ampak če hočeš, se da iz vsakega motorja spravt velik konjev.
Zadnjič sem lih en forum bral, k je mel en američan H. Accenta 1.3 Turbo s 250PS :) .. uglavnem menjano VSE (ni bilo orignal vitalnega dela na motorju) in ga ima za 'hobi' in mu da vsekakor prav! Sicer drag, ampak kir hobi je pa dandanes še pocen (padalstvo, potapljanje, da maš konje, zbiraš umetnine, navijaš računalnike ...vse je drago :( )?

Sicer pa upam, da boš kaj pofilmal tistega SXa pa malo delil občutke ... ker to more trgat :D ...


p.s.: kako kaj tvoj? Si ga že zrihtal? Blo hudo? :\

IceIceBaby ::

Moj je trenutno pripravljen na štrihanje in še nekaj kleparskih posegov zaradi moje nerodnosti :) Ko pride od ličarja grejo pa bucket sedeži not pa pasovi pa mogoče kletka če bo $$$ Planov je dovolj še za par let in se počasi uresničujejo. Bližam se tistim željenim 230 konjem navadu sem se ga pa tut že kar lepo. Zadnje čase sem po 100km na dan delal na nočnih "treningih" :D

Drugač pa nebi blo slabo če bi en tak site nardil kjer bi ble zbrane take revije. Jaz tisti BMW tuning včasih preberem od frenda, ampak ne kupi vsak mesec, ker je precej drag. Bi z veseljem bral take revije, ampak če si naročen na 10 cajtngov to že kar drago pride :) tko da bi lahko vsak skeniral kar ma naročeno in uploadal.

R0K ::

Hehe, kul slišat! Na kiro ga boš pa matiral? Črna rajt? Rumena? :P

A kletka po pravilih FIA (take ko majo recimo v GHD) veljajo v cestnem prometu? A ni mel un Sale al kdo je ze, k ma uno Mazdo 323 belo, s kletko neke ful težave? Sicer pa kul, če se da to nardit. Ene 150k sit sm slišal, kar je kr dost, pa spet ni, če gledaš da se dost kil znebiš (zadnja klop, obloge,..) pa še uiber hudo izgleda.

Glede cajtng je pa tko, da so ene nenormalno drage! Men je najboljša Total BMW (maš jih še pa ogromno .. ubistvu vsaka večja država v EU ma eno dobro izdajo o BMWjih, pol je še pa BiMMeR iz USA .. tak da če bi si vse kupo, bi mel cel mesec kej za delat, ampak tut nimaš 25k sit dost za usa :( ) ..
Ta Total BMW pride dobra 2jurja, ampak je vredna. MAš not vsega, od tuninga, kako servisirat (doma), pa tut ogromno reklam, za kej naročit prek neta in se tut odločam, da se bom naročil (zej k smo v EU :) ), ker me pride cenej.

IceIceBaby ::

S kletko baje ni problemov, se da homologirat. Drugač pa nebi nč po standardih FIA delal, mam načrte doma pa bi mi en mojster skup sešvasal. Važno da se jaz ne razbijem če grem s ceste pa da je karoserija 2x bolj toga.
Cena za aluminjasto je pa cca 100k pri domačem mojstru, ki obvlada zadevo.

jRk0 ::

kst, kaksen avto pa mas ti sploh? :)
jaz sem mel namene v mojem nissan sunnyju tudi dat not masino 2.0 od gti modela. lahko bi celo od gti-r modela, ki ma turbo pa 230KM, huh.

no naprimer da dam 2.0 not, kaj vse bi moral menjat sploh? menjalnik bi moral, al niti ne, pa izpuh pa to?

glede na to da je stevilo cilindrov enako pa vse...nosilce bi trebalo verjetno malo priredit, a?
You fuck up once, you loose two teeth.

IceIceBaby ::

Jaz mam 200sx s13.

Kaj bi blo treba v sunnyju predelat pa nimam pojma. Glede na to da je gti-r model skor isti verjetno nebi blo večjih problemov s samo montažo. Ampak verjetno bi blo treba menjat menjalnik, sklopko, ECU pa en kup cevi in podobnega shita. Pol pa še prilagodit podvozje (amortizerje trše, fedre druge, stabilizatorje gor...) in zavore pa še dodatno šasijo ojačat... Pol pa povrh vsega še vsa zajebancija s homologacijami. Pomoje je s tem preveč dela, bolj enostavno in cenejše kupit gti-ra, zdej smo v EU ga lahko iz nemčije pripelješ, tam jih je dost.

Z NA 2.0 iz gtija bi blo verjetno manj težav, ampak vseeno preveč da bi se splačalo. Če hočeš športen avto si najprej poštimaj podvozje in zavore u nulo, pa par ojačitev karoserije in dobre gume. Filing bo 100x boljši kot v močnejšem avtomobilu s serijskim podvozjem, po ovinkih se boš pa hitreje peljal.

Caligula ::

Dejte ratat raj pametni pa kadar o turbinah razmisljate razmisljajte o tistih na turbodizlih 0:)

mesoreznica ::

@jRkO menjalnik pri sunny-ju zamenjaš skupaj z motorjem. Če boš nabavljal motor 2.0 ga nabavi skupaj z menjalnikom in izpušnim kolektorjem, bo najcenej. Ostal izpuh je relativno poceni. Za nosilce najboljše, da pokličeš na original servis ali uradnega zastopnika in vprašaš o poziciji nosilcev. Na tvojem mestu bi še vsaj prednje diske zamenjal (Tarox G88, EBC) in zavorne obloge (EBC green stuuf), odlična kombinacija.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

IceIceBaby ::

Dejte ratat raj pametni pa kadar o turbinah razmisljate razmisljajte o tistih na turbodizlih


Mi se pogovarjamo o hitrih avtomobilih...na dizle bomo prešaltali ko bomo v penzjonu >:D

jRk0 ::

bom na ebayu, zdaj ko smo v evropi poiskal kaj:D
kolko pride postnina za 200kg masino? heh

btw, doma mam en K&N sportni filter. Zdaj pa je na avtu dovod zraka iz zgornje strani pa na orginalni filter so se ene cudne stvari povezane za katere nimam pojma kaj so...z motorja ven je nek slauhec pa v ohisje od filtra se neke (to vi bolje veste). Je pa avto s crpalko, nima fergazerjev vec. zdaj, to si nekje lahko kako gumijasto cev al pa zelezno nabavim pa speljem filter nekam tja kjer bo plac, pol pa se eno malo vecjo cev iz spodnje strani, ko je prostor za zrak pa do filtra, da bo mel vsaj nek dovod hladnega zraka? pa ves airbox pa vse odstranim?

najboljse bi verjetno blo luknjo v havbo naret pa zajemalnik zraka da bi sopal not, samo se ne vem ce bo sploh dobro delal avto s filtrom pa kaksen glas bo pa to, tako da ne bi rezal zaenkrat se nic :)
You fuck up once, you loose two teeth.

mesoreznica ::

CAI cev je najboljše naredit po odsekih in jo speljat nekam, kjer boš mel direk hladen zrak (zraven luči ali v blatnik). Pri civcu paše lepo v blatnik. Obvezno naredi tako, da bo filter pri hladnem zraku. Če boš imel filter nekje blizu mašine in zraven speljan hladen zrak nisi nič naredil. Boš samo poslabšal zmogljivosti, jaz imam tako in dokler ne dosežem 100 km/h je slabše kot serijsko. Poglej na netu za CAI sisteme za tvoj avto. Vedno se najde kaka fotka kam je speljano. Potem pa samo kopiraš cev. Še ena stvar najbolje je, da nabaviš z notranje strani polirano cev. Jaz imam samo eno cevko (nadzor pretoka zraka) in jo imam speljano v cev od SRI-sistema.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Caligula ::

Kdo ze na rallyu z dizlom fura? >:D
Fantje dizli bodo cez par let prevladal v tuningu. Preprosto, ker majo ze tko cedalje vecji trzni delez.

Pa itak bos veselje zgubu ko te bo kak BMW z dizlom tko dol pocu, da en teden ne bos iz sobe stopu :D

mesoreznica ::

Caligula diesli imajo veliko manjši potencial za tuning, ker zaradi visoke kompresije, visokih pritiskov vbrizga že tako ali tako plešejo na limitu. Rezerve dieslov so neprimerno manjše kot bencinarjev.

Na dirkah so diesli samo zaradi enega razloga: Reklama obstoječih vozil. Sicer pa Tunan 1.9 TDI ki ima 170-190 KM je neuporaben za normalno vožno, ker brutalno pospešuje v območju cca 1500 obratov.

Prihodnost navadnih vozil je v dieslih ker so za vsakodnevno vozilo dvolj varčni in dovolj zmogljivi. Tuning je pa nekaj povsem drugega.

Da te pa diesel lahko poči je pa nekaj povsem normalnega. Skoraj 10 mio vreden BMW 330d z 184 KM in 390 Nm navora bo pa ja počil enga recimo VTi-ja, ki je vreden 3.5 mio sit. Kupi Hondo za 7 mio (Accord type R) pa postavi zraven BMW 330d pa da vidim.

Ali pa kupi BMW 330i in zraven BMW 330d. Kateri je hitrejši? Bencinar.

Poraba zelo tunanih dieslov dieslov se pa giblje + 50%. Zdeva zgubi svoj smisel a?

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

Caligula ::

Tunani dizli ponavadi pozrejo se manj.

BMWja 530 in 530d staneta enako. Performanse skoraj popolnoma identicne..
Dizli se bodo tudi cenili in pa prostora je se dovolj.

Tist ekstremni tuning je pa itak brezveze ker komponente ne zdrzijo vec kot eno dirko, krog ali ravnino.

So ze komponente motorja itak ozko grlo.

Da ne omenjam ,da ma vecina folka tunane avte tud za vsakodnevno uporabo.

gofra ::

Vse tiste cevke jRko, imajo svoj namen. Nekje znotraj namreč tiči regulator (ali dva), ki deluje na podtlak in samodejno odpira oz. zapira loputo za dovod toplega oz. hladnega zraka v motor. Poleg tega je tam nekje priključen tudi oddušnik. Tako je vsaj pri avtomobilih brez neposrednega vbrizga. In vsa stvar ima smisel, ni pa večje škode, če to odstraniš.

Mesoreznica: kje je filter je povsem nepomembno. No, vsaj v primeru, če je le ta zaprt v neko ohišje. V kolikor je filter odprtega tipa in se cev s hladnim zrakom zaključuje pred filtrom samim (in ni neposredno povezana z njim kot pri zaprtem tipu) je morda resda malce drugače, vedi pa, da boš pod pokrovom motorja težko našel hladen kotiček – tistih par stopinj temperaturne razlike pa nima tako hudega vpliva. Seveda bi bilo najpametneje filter prilagodit kakšni zunanji odprtini in ga umakniti povsem ven, na pokrov ali blatnik recimo, je pa takšen poseg malce bolj kompliciran in posledično dražji (custom varianta filtra). Nah, zdej sem pa že samega sebe zanikal…imaš prav, vzamem nazaj.

Predvsem pa je treba biti pozoren kje je največ prostora pod pokrovom. Tam potem napelješ čim širšo izolirano cev. Za začetek ti svetujem uporabo karton/aluminijaste rebraste cevi premera vsaj 100mm. Bistvena prednost te cevi je v tem, da jo lahko upogibaš poljubno in s tem izkoristiš prostor, ki ti je na voljo. Tako sem jaz recimo na Axu uspel od filtra speljati po dve cevi, vsako na eno stran, ki sta se zaključevali v odbijaču skrajno levo in desno.

KLIK!

Heh, vem, od daleč zgleda kot cenen poskus imitacije meglenk pa kaj čmo. Če ima avtomobil običajen, mehak odbijač (vse cenejše verzije modelov) ni noben problem narediti luknje. Vzameš odsluženo konzervo primernega premera, jo segreješ in pritisneš v odbijač. Na koncu še pobrusiš, natakneš okrasni pokrovček in imaš poceni tuning in styling.

No, šalo na stran. Dejstva pa so naslednje (Citroen AX 11, 4prestave):
- motor bo manj prožen v nizkih do srednjih vrtjajih
- motor bo bolj prožen v srednjih do visokih vrtljajih
- motor se vrti lažje in višje (par 100 OvM)
- zvok je božanski!!
- poraba nižja do nespremenjena (11 let star, 110000km, 5,5 L/100km/h po 300kilometrih vožnje – poln, precej dinamična vožnja. Mestna je bila žal drugačna zgodba)

Ob veliki vročini se sicer pozna upad zmogljivosti a ne pretirano. Najbolj moteče je pomanjkanje navora v nizkih vrtljajih, med vožnjo na daljše relacije pa je čista pesem. Nikoli ne bom pozabil, ko sem pred 3 leti po Cresu podil za Opel Tigro, ki mi ni in ni mogla ubežati (govora je o vožnji po ravni, rahlo vijugasti cesti tja do 130, 135 km/h). Sploh se je ta avto v tretji prestavi pri približno 90km/h počutil najbolje in vožnja z njim je bila čisti užitek. In če k temu dodaš, da je cena relativno nizka (cca 15K), potem res ne vidim druge…
Izkoriščajmo mladost fantje (meni se pri 25 še trga), “udobno” se bomo peljali skupaj v koraku s teto Revmo.


Dizli: Ne gre samo za reklamo. Iz ovinka grejo teli traktorčki precej bolje. Ampak le za trenutek. Zato sleherna primerjava med dizlom in njemu (ne)enakovrednim bencinarjem bolj ko ne ni na mestu. Močno odvisno od načina vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gofra ()

mesoreznica ::

Caligula ne razpredaj o zadevah o katerih nimaš pojma. Impreza STi serijsko 265 KM, stunana 400 KM. Avto je še zmeraj za vsakodnevno vožnjo. Zdrži pa z malo pameti 200.000 km. Takšne impreze bodo prišle na Drag race Slovenj Gradec iz hrvaške.

Diesli, ki so tunani za mogoče 10% manj požerejo. Tuning o katerem mi govorimo je prirastek minimalno 50% moči. Tak disel je nevozen za vsak dan in veliko požre.

Vprašaj recimo Ali3n-a, ima kolega, ki je imel precej oster tuning na Golfu TDI, pa je čez čas lepo zamenjal na default.

Kar se tiče enakih zmogljivosti pa naslednje. Po tovarniških podatkih sta enako hitra, na testih diesli zaostajajo. Poraba goriva pa pri 3.0 literskem dieslu ni več ugodna.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

mesoreznica ::

@gofra tipična montaža na večini civicov na našem forumu:

KLIK

V tem primeru gre za poceni varianto CAI sistema.

Poleti pod motornim pokrovom temperatura komot naraste na 80°C. Zunanja je recimo dobrih 30. Vsaka cev, ki vodi kot dovod do filtra samo meša zrak z vročim. Neuporabno. Če cev izoliraš okoli filtra zgubiš pretočnost zaradi katere si ga nabavil.

Tako ali tako se na navaden avto da CAI samo zaradi zvoka. Pribitek moči je minimalen. Če imaste SRI (pod pokrovom motorja), je celo izguba moči (minimalna seveda). CAI, da pravi učinek komaj na tunanem motoru. Zvoke je pa ubijalski.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Kdo ze na rallyu z dizlom fura?
Fantje dizli bodo cez par let prevladal v tuningu. Preprosto, ker majo ze tko cedalje vecji trzni delez.

Pa itak bos veselje zgubu ko te bo kak BMW z dizlom tko dol pocu, da en teden ne bos iz sobe stopu


Ne pozabi da so vsi sodobni dizli vsi po vrsti TURBO dizli. In te dizli potem tekmujejo z NA bencinskimi motorji. Turbo bencinar je neprimerno močnejši od turbodizla s podobno prostornino.
Recimo moj 14 let star 1,8 turbo ima serijsko 170 konjev. Pri dizlih je podobna moč še danes redka, kaj šele pred 14 leti. Dejstvo je da so dizli narjeni za šparanje na dolgih relacijah v športnih avtomobilih pa nimajo kaj iskat, kar dokazuje tudi tistih nekaj izjem.

mesoreznica ::

@kst 14let star 1.8 turbo z 170 KM? Hm a je to mogoče 200 SX? Če je odličen stroj. Velike kapacitete pri tuningu, in verjetno ena najboljših drift mašin. 8-) 8-)

Kolk si pa dal zanjga? A si ga pr nas kupil? Ali v nemčiji?

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

R0K ::

mesoreznica, tisto o tem, da je 200PS (več itak 1.9TDI ne gre) neuporabnih ni čisto res :) ..

Sicer moreš za 200PS menjati že kar nekaj stvari, in ne samo čip, ampak to je nekak zgornja meja kok zdrži 1.9 TDI. Da maš enga 1.9 TDI s 200PS in 4motion si zmagu. Na semaforju ni veliko avtomobilov, ki bi te doblo :)

Sicer ne podpiram dieslov, ker sem pač tuning fan, in dizli so itak čista nula tukaj, ampak je pa treba priznat, da je zelo kul met enga 1.9 TDI s 150PS. S čipom gre na 170-180 PS, avto pa porabi 6-7l normalne vožnje. To je res luksuz. Glas pa se da tudi uredu urihtat. Sam filtrov ne smeš gor tišat, ampak en dober kompletn sistem ...
Sicer pa smo vidli na dragu v MB kaj delajo dizli. Svašta lohk rečemo. Noben z dizlo se ni pritoževal nad podlage, trakcijo, ker avto vleče iz malih vrtljajev, ne pa kakšen japonec, ki ga je treba 'znat' peljat. Zato je problem pri VTIjih, da jih zna mogoče 5 userjev izkoristit. Taka bad zadeva visokih vrtljajev, ker je težko speljat ...

Pomoje se bodo dizli v roku 5 let, komot konkurirali serijskim bencinarjem, ko se gre pa za tuning, jih pa itak ne bo nikoli blizu.

---

Glede CAI, se ga da tudi sam doma naredit. Res je, da ne bo profi zadeva, ampak kupit cevi jih zapigat ni takšna stvar. Le orodje in nekaj prakse rabiš. Drugače pa so dobri CAI sorazmerno dragi, 150evrov ampak tak kit doda na oko tudi do 10PS (odvisno od avtomobila). BMC zelo hvalijo ...

mesoreznica ::

@ROK se vidi, da se po dežju še nisi vozil z 180 KM 1.9TDI tunanim Golfom 4, ki ima samo na prednje pogon. Avto je bil do 2500 obratov praktično mrtev, potem se mu je od 2500-4000 strgalo. V dežju zelo nadležna zadeva. Ne rečem, na suhem trga gate, navor je brutalen, da bi le malo bolj zvezno narastel.Poraba pri hitri vožnji je bila v povprečju 10l. To zmore tudi VTI.

Sicer pa VTI ni noben drag mašin, kot ga hočejo nekateri Hondaši pokazat, fantje kupijo VTI-ja pol bi pa radi 200+ km stroje dol sekali:D . VTI se odlično znajde med ovinki. Res pa je da moraš biti pozoren na obrate. Medtem ko na normalni cesti z serijskim Golfom TDI-jem 130KM enostavno samo gas pohodiš. Če nisi šaltal v nižjo nič hudega avto samo potegne.

Kupljeni CAI sistemi pa so zelo različni. Enim avtom, paše ena znamka drugim druga. Za Honde so zagotovo najboljši AEM in Injen.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

@kst 14let star 1.8 turbo z 170 KM? Hm a je to mogoče 200 SX? Če je odličen stroj. Velike kapacitete pri tuningu, in verjetno ena najboljših drift mašin.

Kolk si pa dal zanjga? A si ga pr nas kupil? Ali v nemčiji?


Seveda :) Odličen drift machine, zato sem ga tudi kupil. Čeprav ga malo understeer matra, ampak bom že poštimal podvozje kot je treba.

Kupil sem ga pa pri nas...ga mam že skor 1 leto. Takrat je bla cena 700k sit vložil sem pa že več 1x tolk v njega pa se še nikjer ne pozna :)
O tem je že nekdo govoril, da je treba splanirat predelave preden se jih lotiš. Jaz si nisem splaniral nič, in pol je tole ratal. Ampak sem ful zadovoljen z avtomobilom. Nevem če obstaja kak drug avto za 2x več denarja ki bi bolj ustrezal mojim potrebam in pričakovanjem.

jRk0 ::




evo ene stare slike masine...
kot vidite je proti hondi tu filter gor obrnjen in je malo bolj problematicno...
je pa pol na vsaki strani masine pa tudi spodaj pr kileru placa za filter komot, ce ga le do tja napeljem. pomoje bi blo najboljse ga skor do kilerja spelat dol, a?
mam pa tudi na skuteru sportn filter in ga se hocem na avtu :)

samo pol ko cev na kateri na koncu tici filter podaljsas, se izgubi odzivnost motorja, oz nekaj casa rabi da pride vsesani zrak do cilindra, kar predstavlja luknjo, al ne?

pa a je ta avto injection al ma fergazer? vi se povejte :)

pa se eno: spredi na levi strani na cajte (ko grem hitreje preko lezecega policaja naprimer) nekaj cudno skoci pr kolesu. pa slisi se malo...kot da je kak lager odsraufan al pa hin. ne vem tocno, je komu kaj jasno?

pa se en hudicev problem, ki vcasih nastopi:
avto cuka na case kot da v cilindru gorivo ne zgori vredu, oz se ne prizge in sploh nikamor ne gre...
sem zamenjal razdelilno kapo, kable in svecke pa je se vedno isti problem. mogoce kak alternator al kaj? (verjetno pac nekaj v zvezi z elektriko)
You fuck up once, you loose two teeth.

eXtreme ::

Tole niti ne spada sm sam sm mal gledu cene u nemciji za BMW-je... mogoce kdo ve al so to koncne cene, ki so napisane al je tko k na bolhi k mas rezervirano pa newem kasno ceno se... ker so cene obupno nizke nekatere. OGLAS:)

gofra ::

Heh, jRko, čisto vseeno bi bilo, če bi bili filter 500m oddaljen od motorja, do nikakršnega zamika ne pride - bistvo je, da je zrak svež, hladen, ker se takšen kasneje v motorju lahko bolj raztegne in naredi bolj bogato mešanico. In zrak pod motornim pokrovom je precej vroč.

In CAI sistemi...hja, poglej, tista Honda ima cev speljano resda daleč ven, ker pa na koncu tiči filter močno dvomim, da je izpostavljena zunanjemu zraku. Kar pomeni, da res sesa(motor) nekoliko bolj hladen zrak (tistega, ki ni v neposredni bližini segretega bloka) vendar se mi zdi da je bistveno bolje, če je zaključek cevi izpostavljen zunanjosti in se tako cev polni ne samo z lastnim sesanjem (motorja) pač pa mu pri polnjenju pomaga hitrost avtomobila. Višja ko je, bolj se cev polni. In verjemi mi, da za zrak res temperaturo okolice in nič več. Če mu pa med potjo od vhodne točke do filtra temperatura pade za stopinjo ali dve, je pa to že veliko. Kar poglej: 60km/h = 16m/s, kar pomeni da se okoliški zrak precej hitro premakno skozi filter v motor. In če je filter pokrit, če cev do njega vodi neprodušno, potem ni kaj dodati. Če pa je filter odprt, oz. cev s svežim zrakom vanj le piha, potem motor sesa poleg tega še ves okoliški segret zrak.

In zdaj mi naj kdo pove še enkrat, v čem je že prednost te cevi? Ko se motor segreje se segreje tudi cev. In če je ta iz plastike ali pa iz platine, njena temperatura bo enaka. Kot sem že rekel, poanta je zgolj v svežem DOTOKU.

JRko: tisto, kar ti ropota je iztrošen končnik. Kar pa se tiče cukanja je možno, da imaš v gorivu vodo ali pa imaš zapacan filter za gorivo.

Extreme: cene v Nemčiji so res nizke, mislim pa, da starejšega od 4,5 let ne smeš uvažat...

jRk0 ::

se cisto strinjam glede cai-a!
me pa edino pol skrbi kako je z zvokom, ker ce das vse okoli pol dovodno cev zvok zadusis, samo zaradi njega pa bi jaz sploh dal filter gor:) ker performans ne dobis nic kaj...samo pr navitev motorju, da ti lepse eksplodira pa ne trokira naprimer.

no, ja, sicer pa ce ful mrzel zrak dobis not pa se pod pritiskom ki zvezno narasca s hitrostjo, pol ze mas neke vrste kompresorcek :)
You fuck up once, you loose two teeth.

Caligula ::

Dizli bodo zares prodrli v tuning po bolj mnozicni uporabi variabilnih menjalnikov.
Ker takrat pa ni vazen razpon obratov, ko je navor visok ampak najvisji navor, ker se motor skos tam vrti.

Pol pa sam dizli pa gas >:D

In impreza z 400 konji ne zdrzi 200.000 km.
Ze nasploh so pri mocnih tuningih specificne komponente k na avtu pac skos serjejo pol.

Od raznih lezajev so vsega zivega..

IceIceBaby ::

Takrat se bo silni navor dizlov razblinil v povprečje. Dizli imajo visok navor na papirju zaradi kratkih prestav. Če meriš navor na kolesih vidiš da nimajo omembe vredne prednosti pred turbo bencinarji. Face it...dizl ne bo nikoli dober motor za prave športnike. Sicer se v tem navalu logično vsi silijo, da bi jih spravili v svoje "gti" modele, ampak to preprosto ni to.

Dizl je in vedno bo šparovec.

Caligula ::

Z drugimi besedami-mam prav.
Variabilni menjalnik odpravi edino slabost-ozek razpon vrtljajev z optimalnim navorom.
In tega dosega pri znatno nizjih vrtljajih kot primerljiv bencinar. Se pravi tudi komponente motorja postanejo ozko grlo kasneje.

Navora bo vedno veci in poraba bo se vedno manjsa. Obraba komponent pa verjetno tudi.. + to, da nasploh po trznem delezu dizli narascajo in je cedalje vec zanimivih modelov in ze s tem cedalje bolj rinejo v tuning + da je poseben fun factor v tem, da bi iz dizlov rakete nardili.
Kao traktor k leti :D

Skratka dizli prihajajo v tuning garaze blizu vas :D

R0K ::

Pokaži mi potem enega TD do 2.0 (4cyl motor) ki ima preko 300PS. Težko?

300Ps je za 2.0 turbo bencinarje praksa, zabava se šele začenja.
Pa tu finance niso omejitev, ampak preprosto logika delovanja motorjev. Tu navor sploh ni važen, ampak moč. Nikjer ne piše, da bo en TD s 200PS na stezi v istem avtomobilu hitrejsi od NA 200PS motorja, kljub temu da ima recimo več kot 100Nm več.

Sicer pa če ne veš koliko zdržijo subarujevi turbo motorji ne govori. avto ima serijsko 265PS, ki dela tako dolgo dokler ga redno vzdržuješ, vitalni deli (bati, ojnice, turbina in ostalo) bodo zagotovo zdržai toliko pri rednem vzdrževanju. Če pač avtomobila ne servisiraš, se zdogi da ti lahko en običen 90HP TDI crkne po manj kot 100k km. Tak je pač ...

Caligula ::

S 400 konji zdrzi toliko, ce ga pac furas kot star ata. Pa recimo tko, da malo bolj popipas pedal-lih tolk, da se turbina zavrti-recmo med prazniki pa kakim rojstnim dnevom pa tko :D

Pa problemi so povsod. Sej tud Audi navit v nulo zacne nasrkavat se najprej zarad raznih lezajev pa tazga sranja.
Ves, tud totalno navit dizel lahk milijon kilometrov nardi, ce se ga fura kokr kaksnga 1.4 DCija..

Sicer pa-dizli >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Caligula ()

puto ::

jest mam pa hyundai coupe2,0 letnik 2000 pa mi je vse super razen zadnji spojler bi menjal, pa kake črte čez haubo in streho bi dal bele barve, pa mogoče neonko pod avto


kok to kaj stane in kje se da to nardit>:D
msi k8n neo platinum, athlon 3000 64, geforce gt 6600, sata wd 200, lc6420

frenk ::

evo moj subarujček ma pa vstop zraka pri blatniku že serijsko:)



...kva pa če bi recimo s avtomobilsko klimo hladil intake?...a bi klima več požrla, kot bi pa prdobu z mrzlim zrakom?

ali3n ::

morm še jest mojga Subaruja pofotkat...

@frenk - a teb pol mašine manjka? >:D
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Caligula ::

To je 1.6 al 1.8 masina. Je ze tovarnisko pol manjka :D

ali3n ::

yep - pri 2.2 jo je bistveno več >:D
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

frenk ::

jap tole mašino so že v fabrk odrezal, jest sm sam rezervno gumo vn uzeu:D...drgač je 1.6 in mal za šravfat in raziskovat delovanje motorja je čist ql

...je pa zanimiv, da pri subarujih ponavad začne vse ostalo crkvat, šele čist tazadna je mašina

gofra ::

Hja, o hlajenje zraka je bilo že kar nekaj napisanega. Mislim, da obstaja nek kompromis, kar pomeni, da klima ne sme biti preveč zmogljiva a potem tudi zrak ni tako mrzel. Sicer pa je zanimiva tudi naslednja primerjava: motor z lastno močjo sesa zrak skozi serijski filter in ob tem izgublja tam nekje do 10% moči. Sama sukcija (sesanje) ni bogvedi kaj, primerljiv bi bil že 1000W sesalnik. In kaj zdaj to pomeni?
Hja, če bi obrnili postopek sesanja in ga pretvorili v pihanje, pri tem pa potrošili 1000W in pridobil nazaj na moči motorja. Seveda je treba upoštevati še kup če-jev in stvar preizkusiti v praksi, me pa zanima kako bi se obneslo.

Pa da še jaz dodam svoj piskrček na temo dizel VS bencinar: Dizel je super zadevica, skromen, zmogljiv, trpežen. Pa je že kdo slišal TDIja z Remusom? TRRRRRRRRRK! Prav smešno ga je slišat. In dvomim, da je znotraj kaj drugače, če ne drugega no...Pa da bi moral med vožnjo konstantno loviti tistih par sto optimalnih vrtljajev - ne hvala. Stvar mora tulit, mora se dret, mora dat vedet, da se pod pokrovom res skriva nekaj strupenega!

ali3n ::

Stvar mora tulit, mora se dret, mora dat vedet, da se pod pokrovom res skriva nekaj strupenega!


yup!
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

mesoreznica ::

@gofra vse teorije so Hondaši že sprobali. Vsaka od stvari je že bila sprobana 101 en način. Vendar edini način pri katerem se je poznalo na zmogljivostih je tale, ki ga vidiš na mojem prejšnem linku.

@caligula ne govori kaj po tvojem zdrži subaru. Vem za preveč STi imprez, ki so z 400 KM prevozile 200 -250.000 km, in to celo z občasnimi obiski dirkališč. Audija tu ne omenjaj, ker ni priemrjave. Impreza STi je že tovarniško opremljena z kovanimi bati, ojnicami, gredmi, vbrizgom hldne vode v valje. Pri tuningu na 400 KM moraš tako ali tako zamenjat: turbino, CPU, intrcooler, izpušni sostem, pumpo za gorivo (280l), 550 cc injektorje. Tako, da ti deli delajo daleč od limita. Kvaliteta in rezerve STI mašine ali EVO mašine je za evropejce in tudi večino japoncev neverjetna. Tako, da prosim ne nažigej tu v temo.

Sicer pa v vsakem JP izvodu lahko vidiš tako napuljene stoje z ogromno kilometri, ker jih lastniki vozijo vsak dan (nekateri naredijo tudi do 40.000 km letno).

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Caligula ::

Ja, masina je pa razdrta vsak drugi vikend, lezajcki menjani na prvega v mesecu,..
To ni nic samo od sebe.

Kar se tice dizlov in zvoka. Kdo slisak BMWja 4.0 al pa kakega Tuarega V12?
:D

puto ::

a so te izboljšave dovoljene, jest sem slišal da še neonsko lučko ne smeš dat pod avto in še zadnjega spoilerja ne, ker imaš lahko težave s policaji in tehničnimi pregledi
msi k8n neo platinum, athlon 3000 64, geforce gt 6600, sata wd 200, lc6420

Caligula ::

Ma seveda so tezave. Ze ce mas mal spuscen avto se lahk obes, da ni homologiran in pol lahk se placas predelavo nazaj na original,.. za vsak spojlercek ti lahk tezijo,.. skratka za vsako sranje mas lahk morje sitnosti.

Pol bi pa eni 5000 kubicne motorje ot v tricikle dajali :\

Skratka fajn premisljeno predelujte avtomobile, da ne bo glava bolela.

jRk0 ::

Caligula, pa kaj se ti vmesujes v temo? Idi nekam drugam tezit, mi smo pac tak odloceni in tak delamo, ce te bi kaj ne pase (kar si ze 100x povedal) ne rabis teme gledat in zraven sodelovat, ker itak nic konstruktivnega ni od tebe, je pa vsak drug odgovor tvoj...ki je vedno enak.

ce bi hoto dizl zvok poslusat bi si kupil traktor al pa kamion nek...dizl ma GRD zvok, pa lahko das gor ne vem kaki avspuh, ne vem kak vlko masino pa kaj jaz vem kaj se vse...

pr sti al pa evotu pa ne rabis nic menjavat kot je to pr audijih pa golfih pa bemvejih. ce se ne ves, so to japonski avti in cist drugace sestavljeni kot pa to evropsko sranje. pa malo bolj kvalitetno tehnolosko narejeni, ceprav tega mogoce na prvi pogled ni mogoce opaziti...prav tako kot ne opazis na prvi pogled da bo nov bmw 530 crknil cez par dni ker bo elektronika zatajila pa kajj az vem kaj se...

Poglej si stare japonske avte pa nemce naprimer?
You fuck up once, you loose two teeth.

mesoreznica ::

@Caligula z zadnjimi komentari si pa res pokazal, da tudi o osnovah tuninga nimaš pojma. Tako, da nehaj že enkrat nakladat. Ozirma nakladaj če hočeš, ker nehat tako ali tako ne znaš.

Kar se pa homologacij tiče pa takole, težijo zaradi vsega (spuščanja avta, zavor, spojlerjev, feltn.. da o neonkah sploh ne govorim) . Spuščeno podvozje lahko homologirate če kupite recimo Eibache in vam jih vgradijo pri pooblaščencu (vam tudi uredijo vpis v homo kartonček). Z feltnami isto. Turbo je pač treba skrit.:D Pa imet kakega kolega na tehničnem:D . Prednost imajo tisti, ki že imajo turbo serijsko pol pač težko težijo.:D Konec koncev se da vse zrihtat. Neonke pač težko skrijete.:D Sicer pa mi je tako ali tako bedarija montirat te lučke pod avto. Lahko sicer imate zmontirane neonke vendar ji ne smete imeti prižgane ko se vozite po javnih cestah.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

Caligula ::

To o japonskih avtih jz dobro vem-povem ti se, da jih Hyundai ze prehiteva v Kvaliteti, Nisan 'pada kot jabolko,.. in se marsikaj cesar ti ne ves.
V temo se ne vmesavam. V temi sodelujem. In ker je folk, ki je pripravljen po nekriticnem pisanju ves svoj denar, ki ga ima-in ki ga nima vlozit v stvari, ki vodijo v katastrofo, to povem. Ker ni nacina, da bi mel lahko kdo 5000 kubicen motor v 316 pa bi na cesti pri nas npr. Ker poznam folk, ki je mastno placeval za feltne in so jih pol na AMZSju jebali ,da so presiroke, ker ma avto po tovarniskih specifikacijah lahk gor samo take in take dimenzije,.. PA amortizerje predelat pa spojlerje snemat,..

Skratka ti sanjaj v oblakih jaz bom pa raje malo skrbel, da ne poletijo v fantazijo vsi, ki bi nekriticno brali vse te stvari.
Glede na to ,da se je folk nekaj obregal v dizle sem izpostavil kje in zaradi cesa je pricakovati velik porast tuninga med dizli in da sanja kdor misli ,da bodo bencinarji meli nevemkako prednost. Zvok pa-poslusaj malo kakega vecjega dizla. In tudi novejsi imajo cedalje bolj zanimiv zvok.

In se folk ki nima pojma bi nabijal, da navita masina na 400 konjev lepo hermetico zaprta zdrzi normalno 400.000 km.
Subaru Legacy 2.0 ob rednem servisu in lepo vozen v nekaterih primerih zdrzi 500.000 km, ker so to pac vredu motorji. Samo to je bolj izjema kot pravilo. In take mas pri vseh avtomobilih. Pa tudi o Japoncih ne nabijaj na pamet, ker majo nove Corolle 1.6 ze pri 50.000 km znake obrabljeniosti na parih vitalnih motornih delih skratka ne posplosuj.

Kar se tice Impreze WRX na 400 km. Te masine se konstantno pedena, razdira, menja dele.... in glede na starost modela Impreza WRX in minimalnega stevila, ki nerazbiti docakajo spodobno starost je takih z 400.000 km se toliko manj.

In cisto vsak izmed njih je bil zagotovo pedenan, veckrat odpiran,.. sproti obnavljan,..
Skratka tukaj folk bluzi.

In pravim tebi-ne vtikaj se kadar kdo hoce komu kaj pametnega povedat ali na to opozorit. Me zanima kam se bos potuhni, ko bo kdo zmetal ves denar v tuning, da mu bodo na AMZSju zspiskali, da je treba povrnit v prvotno stanje.

Pa povprasaj malo kakega smrkavca, ki so mu predelan skuter policisti na velike stroske dali povrnit v originalno stanje.

V Sloveniji je resen problem ob teh stvareh in v EU so te stvari samo se bolj zafrknjene.

Kar se tice primerjave starih nemskih in japonskih avtomobilov. Pojma nimas. Ravno pri starosti do 6 let so razlike najvecje v prid Japoncev potem pa se po statistikah spet zblizajo z Nemci.

In mesoreznica. Pravkar si nastel 5 faktorjev, ki so hudo butasti.
Ja, ce mas kolege na AMZSju,..
Ja pol ni problemov ja.

Sam to je tko butasto povedano kot bi kdo trdil ,da prodajanje drog ni problem-ce poznas policiste...
O tuningu vem vec kot me zanima. Moj mehanik rihta nekaj slovenskih rally avtomobilov in ce me ze zanima ga kdaj kaj vprasam.

+ da ti ne bo cisto nic pomagalo to, da poznas koga na AMZSju, ko te bo policaj ustavil in odredil tehnicni pregled. Da ne omenjam, da bodo sli pol gledat kdo je tak avto cez spustil pa lahk se znanec na AMZSju leti iz sluzbe..

To je clovek ki ve. Vi, vi ste pa fantki, ki berejo revije in pol nabijajo, da 400.000 km za navito turbo 2.0 masino je neki cist normalnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Caligula ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624105312 (84627) gddr85
»

Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31361731 (39861) cebelar123
»

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10819415 (16566) Unknown_001
»

Chip tuning box (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9630987 (28555) Blinder
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63638105 (28220) energetik

Več podobnih tem