» »

Renault Megane GT line 1.6 16v

Renault Megane GT line 1.6 16v

sonofosiris ::

Ja potem pa računalnik laže. Poj pa res nevem. Sej mam še tempomat naštiman, pa mi piše na računalniku okol 5-6l. Opazil sem tudi, da je lahko potrošnja večja tudi ko malo zavijaš, vendar se ne dvigne poraba za nevem kok cca. 0,5l.

djordjevic ::

Ne, lej, sej če je res tako, super, ker je (tudi nov) GT-line z 1.6 16v motorjem zelo dober p/p, kako leto star pa sploh, ampak te številke se mi vseeno zdijo prelepe, da bi bile res. Kot rečeno, moj dci pri tej hitrosti kruza pri okoli 2100 obratih in papca 5,5-6 (odvisno od ravnosti ceste).
No grave is deep enough to keep us in chains.

Blinder ::

sonofosiris je izjavil:

Ja potem pa računalnik laže. Poj pa res nevem. Sej mam še tempomat naštiman, pa mi piše na računalniku okol 5-6l. Opazil sem tudi, da je lahko potrošnja večja tudi ko malo zavijaš, vendar se ne dvigne poraba za nevem kok cca. 0,5l.


Neki si moral falit ki 5-6@130 za bencinarja je premalo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

djordjevic ::

Prej 7-8.
No grave is deep enough to keep us in chains.

sonofosiris ::

Ja poj pa res nevem. Itak bo pa zdej kmalu 30.000km narejenih, tako da bom itak moral na 1. servis, pa bo verjetno še računalnik pogledu. :)

IvoJan ::

1 servis bi moral narest ze prej ker je najpomembnejsi.

Spock83 ::

Reno ima pri 30.000km. Ne vem zakaj bi šel prej?

djordjevic ::

Jao, ne posluša se renaultovih 'priporočil'. Jaz se držim zlatega pravila 20k ali eno leto.
No grave is deep enough to keep us in chains.

IvoJan ::

djordjevic je izjavil:

Jao, ne posluša se renaultovih 'priporočil'. Jaz se držim zlatega pravila 20k ali eno leto.

sploh kar se tiče prvega servisa ko se vse sranje iz proizvodnje nabere v olju. drugace pa jaz redni srvis delam na 10000KM-15000KM

djordjevic ::

Ja, sej, jaz tudi običajno naredim prej - v enem letu zvozim od 15-18k. Kar je pač prej, no.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Spock83 ::

No jaz dobim čez en teden novega twingota, pol tudi jaz grem prej na servis. Upam, da me niste nategnili. :) Do sedaj sem pri Hondi delal na 10k ali eno leto.

IvoJan ::

sem ze dosti novih masin odprl, med drugim tudi novega cliota in je neverjetno koliko sranja se nabere v prvih 10kkm.

djordjevic ::

Mah, lej, sej mogoče ne bi bilo treba tako pogosto (je čisto odvisno od motorja), ampak mi je vseeno laže pri duši, če dam 100 evrov za frišno olje in filtre na 2/3 servisnega intervala kot po planu. Stroškovno praktično ni razlike, na dolgi rok pa se zna skrbnejše servisiranje imo še kako poznati.
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Prvi servis se naredi po cca 1500, 2000 kilometrih. Pri novih avtomobilih je tega sicer vedno manj. Pravijo, da zaradi boljših materialov, manjših toleranc pri izdelavi itd. IMHO zaradi planned obsolesence. Potem pa poslušamo štorije, da renaulti ribajo, TDIjem serijsko crkujejo turbine in podobno.

Naredi prvi servis pri teh kilometrih. Tistih par litrov olja te verjetno ne bo pokopalo. Potem pa odvisno od načina vožnje in malo tudi od olja.

Če voziš agresivno, imaš veliko mestne vožnje in nasploh rad "matraš" avto potem menjaj olje na 10k. Če delaš daljše relacije menjaj na 20k.

sonofosiris ::

Ok, ne bom pametoval. :)
Jaz vedno naredim 1. večji servis na 30.000km.

IceIceBaby ::

Olje je pri teh kilometrih že zelo obrabljeno in ne opravlja več svoje funkcije. To velja tudi za razna long life olja.

So pa posledice običajno nevidne, sploh pri relativno enostavnih, atmosferskih motorjih.

WarpedGone ::

Če voziš agresivno, imaš veliko mestne vožnje in nasploh rad "matraš" avto potem menjaj olje na 10k. Če delaš daljše relacije menjaj na 20k.

To je absolutno predolgo. Olje se menja na dva meseca ali na max 5000 prevoženih km. Kar je več je uničevanje materijala in nategovanje voznikov.

-- Ignoriranje priporočil proizvajalcev Press.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

IceIceBaby ::

-- Ignoriranje priporočil proizvajalcev Press.


Tako ja. Razen, če imaš avto v garanciji in ti je vseeno kako skrbiš za njega in kdo ga bo kupil od tebe.

Btw...zakaj ima vsak tretji 2.2dci renault na avto.net menjano mašino?

amigo_no1 ::

Kar je več je uničevanje materijala in nategovanje voznikov.

Care to explain more ?

Potem proizvajalci namerno priporočajo napačno, da se čimveč motorjev pokvari ?

djordjevic ::

IceIceBaby je izjavil:

-- Ignoriranje priporočil proizvajalcev Press.


Tako ja. Razen, če imaš avto v garanciji in ti je vseeno kako skrbiš za njega in kdo ga bo kupil od tebe.

Btw...zakaj ima vsak tretji 2.2dci renault na avto.net menjano mašino?

Ok, tisto je bila konstrukcijska napaka (ki je Renault sicer ni hotel priznati, če se ne motim), ampak kar nekaj 1.9 dizlov iz ere 2002-2004 je krepnilo, ker so se ljudje pač držali navodil proizvajalca (Renault že ve, ane) in servisirali avto na 30k km.
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

ampak kar nekaj 1.9 dizlov iz ere 2002-2004 je krepnilo, ker so se ljudje pač držali navodil proizvajalca (Renault že ve, ane) in servisirali avto na 30k km.

Prav tako faulty parts... Po prenovi oziroma odpravitvi napak, lahko delaš praktično karkoli pa ne bo crknilo (oziroma verjetnost se praktično ne poveča), novi 2.0 DCI motorji isto... Ne pretiravajte s tem, držite se navodil, toliko km kot pač piše oziroma eno leto (če je tako določeno), ne pa razne traparije z 10 000km in podobne...

WarpedGone ::

Še vedno ni nihče povedu zakaj je 15k OK, 30k pa ne.
Pa zakaj je 5k prepogosto in nepotrebno kratek interval.

2002-2004 je krepnilo, ker so se ljudje pač držali navodil proizvajalca (Renault že ve, ane) in servisirali avto na 30k km.

Moja ni - pri 225k je bila turbina kot pri 20k - mal mastna.

Če folk avto vozi narobe, tega s krajšanjem servisnega intervala pač ne more skompenzirat.
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

M-XXXX je izjavil:

lahko delaš praktično karkoli pa ne bo crknilo

Ti kar. Denarja ne pobiram po tleh, da bi se z avtom igračkal. Mali servis faše enkrat na leto, od oka na 15k.
No grave is deep enough to keep us in chains.

WarpedGone ::

Si reku taglavno - enkrat letno.
Tistih 15k je samo zavajanje nedolžnih - izogibaj se tega.
Zbogom in hvala za vse ribe

M-XXXX ::

djordjevic je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

lahko delaš praktično karkoli pa ne bo crknilo

Ti kar. Denarja ne pobiram po tleh, da bi se z avtom igračkal. Mali servis faše enkrat na leto, od oka na 15k.

V istem posto sem napisal točno to kar delaš ti (na eno leto) in se že buniš kako je 20-30k bedarija?

djordjevic ::

V primeru, da narediš 30k v mestu, definitivno.
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Potem proizvajalci namerno priporočajo napačno, da se čimveč motorjev pokvari ?


Ne ravno zato, da se motorji pokvarijo. Ampak avtomobili, tako kot vsak consumer produkt danes, so narejeni za določeno življenjsko dobo. (Planned obsolescence) @ Wikipedia. Proizvajalec raje tvega več okvar in s tem tudi garancijskih popravil ter nezadovoljstva strank zato, da pridobi določeno konkurenčno prednost.

Obstaja na netu kar nekaj materiala na to temo. Na enem tujem forumu sem enkrat bral dobro primerjavo lastnosti olja po 10, 20 in 30kkm. Bom probal poiskat. Povzetek: po 30kkm je bilo tudi 100% sintetično, long life olje zanič, pri "fast road" uporabi je bilo pa že po 10kkm na meji sprejemljivega.

Prav tako faulty parts...


faulty partsi, ki so čisto OK delovali, če si malo bolj pogosto menjal olje, naprimer.

Še vedno ni nihče povedu zakaj je 15k OK, 30k pa ne.


Zato, ker olje po takšnih kilometrih enostavno ne opravlja več svoje funkcije. To je podobna bedarija kot nakup vrhunskih, športnih gum, ki jih potem voziš 5 let z 2mm profila.

M-XXXX ::

djordjevic je izjavil:

V primeru, da narediš 30k v mestu, definitivno.

Čisto tako: 30k km po mestu pomeni cca 1500h v avtu, kar recimo z 200 delovnimi dnevi nanese v povprečju 7.5h na dan... Ja bi te rad videl :)

faulty partsi, ki so čisto OK delovali, če si malo bolj pogosto menjal olje, naprimer.

A tisti faulty parts, ki se v 90% tako ali tako niso pokvarili, tudi če nisi bolj pogosto menjaval olja?

sonofosiris ::

Tale mesec bom naredil 30.000km, bom opravil servis, pred iztekom garancije, bom pa še enega opravil. To bo letos decembra.
Ali se lahko v tega megana (GT line) vstavi turbina?

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

djordjevic je izjavil:

V primeru, da narediš 30k v mestu, definitivno.

Priceless ...

Tudi če narediš 30k v mestu to pomeni teh 7 ur dnevno v avtu, kar hkrati pomeni da se mašina nima niti časa ohladit, tut če jo vmes ugašaš in vklapljaš - praktično ves čas deluje na delovni al pa zelo blizu nje. No problemo.

Problem se pojavi ko folk menja olje na 15k. Za kar pa nucajo po dve leti ali še več.

Ali se lahko v tega megana (GT line) vstavi turbina?

Da. Če dovolj plačaš, je možno skoraj karkoli.
Pozabi pa, da bi le le našraufal en kos za 150EUR in profitiral 50 KM in nobenega problema.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

sonofosiris ::

ja kje se pa da kupit turbina?
pa a mogoče veste za ceno?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

amigo_no1 ::

Kaj pa intercooler in krmiljenje ? Bo sklopka prenesla povečan moment ?

Ne tega delat če nimaš blage veze o motorjih.

Zheegec ::

Turbina, intercooler, menjalnik, sklopka, reprogram elektronike in to je to. Ene 3k€ pa je zadeva rešena. Seveda potem še bistveno bolj pogosti servisi in pa kar veliko tveganje, da bo kaj v motorju crknilo prej...
Kaj pa če bi v štartu kupil avto, ki je narejen da deluje s turbino? 1.4 turbo bencinarji imajo 170 konjev nekje serijsko in pa kakšnih 200 konjev če čipaš oz še več če zamenjaš intercooler za boljšega. Pa poraba bo nižja, kot pri 1.6 atmosfercu.

sonofosiris ::

Priznam, da nimam blage o motorjih. Sam bi res rad performancu mašino.
Ali pa športni filter dat not?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

Zheegec ::

Ali pa športni filter dat not?

Kaj bi sedaj rad, performance ali bolj glasen motor?

sonofosiris ::

sej bi oboje dal not.
sam me zdej mal skrbi za turbino, da mi ne bi mašino uničlo.

amigo_no1 ::

Na atmosfercu je športen filtter metanje denarja.

Zheegec ::

sonofosiris je izjavil:

sej bi oboje dal not.
sam me zdej mal skrbi za turbino, da mi ne bi mašino uničlo.

Kaj pa sklopko in menjalnik?

sonofosiris ::

Kaj vse je potem potrebno zamenjati?

Zheegec ::

Turbina, intercooler, sklopka, sčasoma menjalnik ko crkne. Mogoče motor prej ali slej. Ne pozabit reprograma elektronike pa izpušni sistem je tudi fino zamenjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

sonofosiris ::

To bi mi pobralo preveč denarja, da bi vse to zamenjal...

IceIceBaby ::

Problem se pojavi ko folk menja olje na 15k. Za kar pa nucajo po dve leti ali še več.


Kdo govori o menjavi na 2 leti ali več? Menjaš pogosteje, kot je predpisano. Oz. menjaš pogosteje kot na 30kkm. Večina proizvajalcev ima tako ali tako normalne intervale.

Kaj vse je potem potrebno zamenjati?


Avto. Če hočeš hitrega megana kupi RS.

Sicer pa:
- Turbina
- Custom made izpušni kolektor
- Komplet ECU (serijski skoraj sigurni ni OK)
- Injektorje
- Verjetno bencinsko črpalko
- Izpuh
- Dodati je treba intercooler
- Menjati vsaj tesnilo in vijake glave če že ne kar batov in še kakšnih delov v motorju
- Ojačati sklopko, možno da menjati menjalnik
- En kup enih malenkosti, cevi, nastavkov, svečk, nosilcev, števcev, heat shieldov...

Tiste 3 jurje je nerealna ocena. Če sam nimaš pojma o teh stvareh boš dal to delat tunerju, ki ti bo vzel blizu 10k za kvalitetno opravljeno predelavo.

Za 3k pa lahko narediš predelavo na starem BMWju, če uporabiš rabljene ali doma narejene dele in vse narediš sam ali s pomočjo kolegov.

sonofosiris ::

Ah, to bi mogu koj na začetku kupit RS-a, pa bi bilo vse kul. Gt-line je pa po videzu športen, motor pa nemočen.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

djordjevic ::

I smell a troll. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

IvoJan ::

Avto. Če hočeš hitrega megana kupi RS.

Sicer pa:
- Turbina komplet 2000€
- Custom made izpušni kolektor 600€
- Komplet ECU (serijski skoraj sigurni ni OK) 700€
- Injektorje500€
- Verjetno bencinsko črpalko
- Izpuh 1000€
- Dodati je treba intercooler steje pod turbino
- Menjati vsaj tesnilo in vijake glave če že ne kar batov in še kakšnih delov v motorju se 1000€
- Ojačati sklopko, možno da menjati menjalnik 2000-3000€ z konkretnim menjalnikom
- En kup enih malenkosti, cevi, nastavkov, svečk, nosilcev, števcev, heat shieldov... računaj da tukaj lahko prišteješ še kakih 2000€ ker so te malenkosti svinjsko drage. oceno sem podal glede na cene predelav mojega minija.

pri tunerju pride 1 ura dela kakih 40-50EUR če ne več, vsaj toliko ma Kavs MINI motorsport, tele predelave pa vzamejo krepko cez 100 ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

šernk ::

končno nekdo tu z realnimi ocenami predelav in da ne sanjajo vsi o 30KM+ zaradi športnega filtra :)

ja če boste na navaden avto turbino stavli bo prej ali slej nekaj odletelo zaradi obremenitev. avti so dimenzionirani na meji zmogljivosti, vsak dodaten KM poveča možnost okvar, vidim kaj dela ljudem, ki čipirajo. prej ali slej začne olje nekje puščati, potem se pa težave le še povečujejo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

krneki0001 ::

Turbina - rabljena obnovljena z garancijo pri beji stane od 450 do 750 evrov, če ni variabilna, še malce ceneje.
Izpušni kolektor paše skupaj z izpuhom (pa da se to dobit za mnogo manj denarja, kot pišeš), zraven izpušnega sistema paše tudi turbina, ki jo namreč poganjajo izpušni plini. Komplet izpušni sistem s turbino vred se da dobiti za manj kot 2000 evrov.

Če bi rad na NA motor dal turbino, potem moraš menjat dihtungo, bate menjat s kovanimi, znižat kompresijo in še par zadev. Svečke je potrebno dat hladnejše.

Pozabil si pa nekaj kar je najpomembnejše - avto se mora ustavit, kar pomeni mnogo močnejše zavore spredaj in zadaj. To potegne zraven tudi nove gume in feltne, ker so ponavadi tudi diski večji in stare feltne ne pašejo več gor.

Uglavnem, NA avta se ne splača predelovat v turbo, če nimaš vsaj razsutega turbaka doma in imaš s tem že večino delov zagotovljenih. Vse ostalo pride predrago, če pa si narediš soft turbo (do 0.5 bara pritiska) pa ne pomaga prav dosti na švoh mašini.

Šernk, avtomobili (karoserije) so ponavadi delani na enem samem traku, tako tisti najmočnejši kot najšibkejši iz serije, ker je vse ostalo predrago. Ostali deli (zavore in podobno) pa se razlikujejo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

IvoJan ::

konkreten BBK stane 2500€ ce gledamo brembo, in kaksne ferodo ali EBC zavorne ploščice. in kot pravim tiste cene ne drzijo za vsak avto, ocen osem podal na podlagi cen predelav za mini cooperja. konkreten kolektor z toplotno prevleko pride okoli 400-500€. izpusni sistem pride na miniju okoli 1000€(toliko je bil moj). turbina ze stane do 750€ rabljena, ampak ce kupujes novo in hoces konkretno turbino bos posegel po garrett ali turbonetics ki pa niso ravno poceni, v tisto oceno 2000€ so bile zraven vstete vse potrebne stvari, cevi, intercooler, blowoff, ce bi kupoval na ebayu. ob menjavi batov, svečk in ostalih stvari moraš prištet še odmično gred ki tudi stane okolo 300-400€. in ko pogledas je turbo kit draga zadeva, zato se bolj splaca nabavit supercharger :)

šernk ::

rabljeno turbino bi kupoval...bravo, upam da niso obnovljene tako kot polosovine, katera ni zdržala na avtu niti en teden, že tako so turbine izredno občutljive. razmišljal sem o rabljeni luči...3 rabljene imel v rokah, pa vse tri v enakem stanju kot moja, potegneš črto da kupiš novo in imaš en lep čas mir.

karoserije so že enake, govoril sem o gibljivih delih za prenos moči...tam se začnejo "lomit" zadeve takoj ko dodaš par KM ("lomit" ni mišljeno da gre danes sklopka, jutri menjalnik, pojutrišnjem motor...pač pa to da kilometri precej bolj uničujejo komponente in bo pogled na motor in menjalnik čez 200.000km katastrofalen)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

krneki0001 ::

šernk je izjavil:

rabljeno turbino bi kupoval...bravo, upam da niso obnovljene tako kot polosovine, katera ni zdržala na avtu niti en teden, že tako so turbine izredno občutljive. razmišljal sem o rabljeni luči...3 rabljene imel v rokah, pa vse tri v enakem stanju kot moja, potegneš črto da kupiš novo in imaš en lep čas mir.

karoserije so že enake, govoril sem o gibljivih delih za prenos moči...tam se začnejo "lomit" zadeve takoj ko dodaš par KM ("lomit" ni mišljeno da gre danes sklopka, jutri menjalnik, pojutrišnjem motor...pač pa to da kilometri precej bolj uničujejo komponente in bo pogled na motor in menjalnik čez 200.000km katastrofalen)



Beja je slovenska firma, ki ti obnovi, zbalansira in vgradi obnovljeno turbijo, ter da na to garancijo 12 mesecev.
Tok ti noben mehanik ne bo dal garancije na njegovo delo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44664643 (23525) Berserker
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14515683 (11485) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743131662 (96675) Spajky
»

Kaksen avto vozite? (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Loža
1849239304 (161436) dottor
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7412422 (10039) El Barto

Več podobnih tem