» »

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja

1 2
3
»

WarpedGone ::

Pri čipanju pazi da veš, koliko max navora/vrtilnega momenta [Nm] prenese sklopka (za točno številko vprašaj na specializiranih forumih, Vw/audi) ! Se da čipati tudi preko meje, samo če boš redno tiščal do konca boš menjal sklopko vsak mesec.

Sklopka tudi ampak sklopka je tipično 'predimenzionirana' zato ker mal več škodi samo glede cene, glede vzržljivosti je pa mal več plus.

Prvi na (dobesedenem) udaru je dvomasni vztrajnik, kjer sta obe rotirajoči se masi med sabo "povezani" z vzmetmi. Problem je 'trdota' teh vzmeti, ki je naračunana na konkretni max navor ki ga bo dala ven neka izvedba mašine. Te vzmeti se naredijo točno tolk 'trde' kot je treba, da jih neka izvedba mašine še ne stisne do konca in nič bol. Če so pretrde dvomasni vztrajni zgublja svoj glavni plus - učinkovito blaženje sunkov. Ko močnejša mašina zadvo začne do konca stiskat in udarce prenašat naprej v menjalnik pa slejko prej neki odleti. Kandidati za odlet so na celi 'rotirajoči' verigi od ojnice do menjalnika, ležajev, takšnih in drugačnih XYZ. Vse to je naračunano da bo delovalo pod pogoji, ko bo dvomasni vztajnik opravljal svojo vlogo. Če ima stisnjenje vzmeti, je ne več. Da je lepota popolna, se problem ne sliši niti ne pokaže takoj. Odleti katastrofalno čez N let, pol je pa grdi nesposoben proizvajalec.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zvezdica27 ::

lp,

"prepihaj" mašino. Kakih 200 km (recimo če greš v Italijo v shopping) in nazaj ga pod obrati teraj. Ne do konca, ampak samo prepihat mašino, torej v sweet spotu mašine (za mojga dizla je to 4.000 obratov. Mašina bo lažje potegnila, če je sedaj zamorjena.

kvalitetno olje za mašino: divinol je kar kul. Malo dražje, sintetika, a meni se zdi, da pomaga gotovo za nekaj konjičev. Novi filtri.

dober dizel (ne kurilca ;) Avstrijci imajo pozimi nek ful dober dizel, se pozna, morda je na OMV tudi.

zmanjšaj maso v avtu (50 kg se pozna, 100 kg bo razlika)

vztrajnost/kotaljenje: lite feltne, malo se pozna. Nizkopresečne gume (kvalitetne)

TO je to, kar lahko za male pare. Chip tuning pomaga in morda ti lahko tvoj mehanik spremeni vžig, nekje se da turbino malo regulirat - nimajo pa vsi računalnikov za to... samo res dobri mehaniki (tisti, ki imajo dostop do uradnih servisov, na uradnem to ne bodo... (nekje se da, drugi ne znajo, nočejo).

Vse to bo za kakega konjiča pomagalo. Če ne pa chipat ali pa bo potrebno še kaj ekstra nredit, kar pa stane. Tudi z izpuhom se da kaj pridobiti, samo to košta. Posegi v mašino so pa seveda možni, a dragi, včsaih smo se igrali (ah... kje so atmosferski motorji...)

Kar bi ti jaz rekel je, da si eden od tistih neuravnovešenih voznikov, ki jih preklinjam skor vsak dan. Ne bom rekel, da upam, da se zaletiš, a saj razumeš. Bolje ti, kot jaz. oz. vsaj ne vame...

zz

Mesar ::

Mah naj raje nabavi



al pa še boljše

Your turn to burn!

IL_DIAVOLO ::

Saj se boste doktorat naredli.

Mesar ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj se boste doktorat naredli.


Torej imaš raje trikolesnike?
Your turn to burn!

IL_DIAVOLO ::

Mesar je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj se boste doktorat naredli.


Torej imaš raje trikolesnike?


So mi 4 kolseniki kar všeč...ni potrebe po menjavi ;)

Mesar ::



A tole?
Your turn to burn!

IL_DIAVOLO ::

Hahahaha 8-)

Unknown_001 ::

Še enkrat za vse NEPISMENE! OStali ki dajete korektne odgovore Hvala za nasvete, spodnjega ni treba brati.

Namen teme ste popolnoma sfalili.
1. Dokler jaz peljem tako da nikogar ne ogrožam in oviram (razen tistih idiotov ki trobijo če pešcu ustaviš ker se njim seveda v službo mudi in bohnedaj da bi šli od doma 5 ali raje 10 minut prej) ma da šutite pa se sekirate zase.

2. Če jasno postavim vprašanje pričakujem objekitven in ustrezen odgovor.

3. Vaša osebna mnenja in mentaliteta me niti podrazno ne zanimata, ok razumem za nekatere da jim je 60 konjev dovolj, pa kaj naj? Ima se može se. Saj vi ne boste nič prikrajšani če sem se jaz odločil za nadgradnjo, v osnovnem planu seveda vzmetenje, kvalitetne gume in diski po možnosti še kaka zadeva za sprejemljivo ceno, da mašina bolj živahno vleče. Več ne potrebujem.

4. Boli me đo za vaša mnenja, pa srečno in varno na cesti.

Zvezdica27 je izjavil:



Kar bi ti jaz rekel je, da si eden od tistih neuravnovešenih voznikov, ki jih preklinjam skor vsak dan. Ne bom rekel, da upam, da se zaletiš, a saj razumeš. Bolje ti, kot jaz. oz. vsaj ne vame...

zz


Sicer hvala za ostalo kar si napisal, ampak en nasvet zaradi tega stavka za v bodoče. Ne ocenjuj ljudi na blef... Matr ste smešni nekateri, iz lufta nekoga ocenjujete, a ga nikol niste videli v živo. Svašta.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7431868 (16898) OChack
»

Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDI

Oddelek: Na cesti
195512 (4831) bambam20
»

Prvi avto/tisoč vprašanj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10117363 (15565) krucymucy
»

Nasvet glede chiptuninga

Oddelek: Na cesti
276672 (5952) Zheegec
»

HONDA ACCORD - ČIP

Oddelek: Loža
205505 (1632) ru7

Več podobnih tem