» »

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja

«
1
2 3

Unknown_001 ::

Motor: 1.6TDI 102ps

Zakaj: Motor v avtomobilu je sicer za moje potrebe odličen, dovolj dinamičen in močan, vedar bi potreboval malenkost več moči ki mi utegne priti prav ko so v igri klanci + večja masna obremenitev- na primer kakšn material, orodje v prtljažnem prostoru ali pa prevoz več oseb kar pa se večkrat zgodi ker je treba kdaj tudi na kako fešto peljat kolege :) in seveda večina fešt je v kakšnih zidancah v hribih. Čeprav motor seveda zadostuje pa razmišljam da bi kakšen kilovat moči lahko prispeval zmanjšanju porabe(motor je sicer takoalitako šparavček ampak tud če dva deci pa dva deci goriva manj), bolje bi vlekel v klanec in pa na avtocesti bi pri višjih hitrostih malo hitreje pospeševal.

Pričakovanja: Realno pričakujem povečanje max 10ps ali nekaj med 5-7ps več tako ali tako ne potrebujem.

Chiptuning ne pride v poštev, pa prosim brez pametovanja kako super je zadeva, ker sploh ni vse tako črno belo okoli tega kot nekateri mislijo (marsikaj je potrebno preveriti in mogoče celo zamenjati preden se spraviš z elektroniko navijat motor)
Cold intake športni filtri prav tako ne pridejo v poštev (učinek v praksi == 0)
Kakšne čudežne škatlice za pralni prašek ki lažejo ECU enoti tudi ne.

Relano pričakujem predloge glede izboljšav izpušnega sistema ter mogoče še kakšne malenkosti na motorju.

Kaj se da postoriti za zmerno ceno, da bo avto pridobil na moči, hkrati pa bi to zanemarljivo vplivalo na življenjsko dobo motorja.

+

bonus vprašanje... koliko bi prišlo kvalitetno tršanje podvozja (v mislih imam vzmeti in amortizerje) ter kvaliteten komplet malo boljših zavor?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Blinder ::

Nimaš kej, chiptuning ali pa nič. Če chiptuning ne zadošča se na atmosfercih že menjujejo odmične gredi, kar pa je že 500€ plus povečana poraba goriva + slabši navor pri nizkih obratih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Unknown_001 ::

@Blinder
Govora je o turbodizlu, ne o atmosfercu...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

Zakaj pa ne zamenjaš avto in vzameš takega z težko mašino ?
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Prodaj pa kupi 1.9, pa bos videl kak vlece ;)

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Prodaj pa kupi 1.9, pa bos videl kak vlece ;)

1.9 so v tem modelu avtomobila ukinili, varianta bi bila da bi se vzel 2.0 ampak je žal tako zadevo možno dobit le z dražjim paketom opreme, ki je ne potrebujem, + velika razlika v ceni. Pa zaradi prostornine prišpram ko je treba registracijo in podobno plačevat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Blinder ::

Kje si pa našel 1.6 tdi pa 102 konjev? najbližji vw 1.6 jih ima 105
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

lej, druga kot kak chiptuning ti ne preostane. Karkoli boš pacal gor, bo treba spreminjat parametre
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Unknown_001 ::

Blinder je izjavil:

Kje si pa našel 1.6 tdi pa 102 konjev? najbližji vw 1.6 jih ima 105


http://www.vw-gospodarska.com/Modeli/ca...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

GGGGG ::

Čiptjuning. Sprememba map je tako ali tako osnova za vsak tuning. O ostalem je brezveze razmišljati.

bonus vprašanje... koliko bi prišlo kvalitetno tršanje podvozja (v mislih imam vzmeti in amortizerje) ter kvaliteten komplet malo boljših zavor?


Kaj imaš v mislih s "kvaliteten komplet zavor"? Menjava komplet diskov in čeljusti je drag šport. Big brake kiti na kakšnih low en avtih zahtevajo tudi večja platišča. Nisi povedal kak avto imaš, ampak v VW grupi se splača pogledati, če pašejo zavore od kakšnega večjega avta. Ampak, v vsakem primeru je strošek v rangu 500€ ali več.

Najboljša predelava zavor za na cesto je menjava ploščic za kakšne malo mehkejše. Potencialno lahko gumjaste cevi za zavore menjaš s pletenimi, kovinskimi, da malo popraviš občutek na pedalu. Pa kakšno malo boljše zavorno olje daš not.

Dober komplet amortizerjev in vmeti za cestno uporabo je HR Cup kit. Cena okoli 600€ + montaža. Poglej na ebay, če imajo višino vzmeti, ki ti ustreza. Zadeva je za na cesto sicer precej trda, ampak je odličen kompromis med handlingom, gripom in udobjem.

Unknown_001 ::

@iKst

tole?->http://www.hrsprings.com/products/cup-k...

Zgleda zanimivo in bo najverjetneje prva predelava na avtomobilu.

O zavornih diskih bom tudi še razmislil.

Glede tuninga motorja pa recimo da bi šlo čipirat zadevo, ampak ali je stvar varna? Najbolj me skrbi to, da motor na daljši rok večjih obremenitev ne bo zdržal, ker recimo imaš na primer en model motorja pa različne moči, v osnovi gre za isti motor z drugačnim programom ki je prilagojen kvaliteti notranjih elementov, ker po neki logiki ne morejo razlike za debelega jurja ali več za močnejšo varianto motorja upravičiti samo s programom. Torej me skrbi da bi prišlo do prenavitja motorja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Ma fabriko stane isto al dajo not 1.4 z 70konji al 2.0 z 170, moč motorj apri nas uoprabljajo za potegnit dodaten denar iz žepa kupcev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

, ker po neki logiki ne morejo razlike za debelega jurja ali več za močnejšo varianto motorja upravičiti samo s programom.

seveda lahko.
#brezpodpisa

GGGGG ::

To je ta HR Cup kit ja. Sem imel na parih avtih, pa se res pelje dobro. Dobiš sicer cheap gewinde za to ceno, ampak kako bolj levo firmo. KW, HR in podobne znamke so pa od 1500€ naprej.

Povečanje moči pa seveda nosi sabo neko tveganje. Vsako povečanje moči, ne glede na to, ali avto čipaš, ali daš gor drug izpuh in odmične itd. Zato nima smisla iskati drugih varjant. Pogooglaj malo kako se tvoj motor odziva na čipanje, če so kakšne znane težave itd.

Motorji z različno močjo običajno niso povsem isti. Močnejše verzije imajo ponavadi drugačno turbino, mogoče večji intercooler itd. Ampak, če daš zadevo narediti nekomu, ki ve kaj dela, je vpliv na motor zanemarljiv.

GrimReaper ::

http://www.skn-tuning.si/index.php?opti...
130KM, to bo raketa, če bi sam lahko dobil iz mojega 25KM, bi šel takoj jutri.
Da nimamo skrbi glede tega nam je pa bog dal jajca. Oz. če se zresnim, pri naših glavnih 4 tunerjih nebi smelo bit problemov.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

gddr85 ::

čipaš na 130hp in upaš, da ti čez cajt ne raznese motorja pri 160km/h+
a dajo kako garancijo? :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

black ice ::

Včasih se je dajala teniška žogica na priklop za prikolico. Ful poceni mod, pa najbolj efektiven. Street rep +10000.

Vikking ::

Unknown_001 je izjavil:

@iKst

tole?->http://www.hrsprings.com/products/cup-k...

Zgleda zanimivo in bo najverjetneje prva predelava na avtomobilu.

O zavornih diskih bom tudi še razmislil.

Glede tuninga motorja pa recimo da bi šlo čipirat zadevo, ampak ali je stvar varna? Najbolj me skrbi to, da motor na daljši rok večjih obremenitev ne bo zdržal, ker recimo imaš na primer en model motorja pa različne moči, v osnovi gre za isti motor z drugačnim programom ki je prilagojen kvaliteti notranjih elementov, ker po neki logiki ne morejo razlike za debelega jurja ali več za močnejšo varianto motorja upravičiti samo s programom. Torej me skrbi da bi prišlo do prenavitja motorja.


Kakšnega prenavitja. Gre se samo za to, da nepravilno narejena mapa bo pač povzročila nepravilno delovanje motorja, s tem posledično lahko seveda pride tudi do mehanskih poškodb.
Tale motor bi šel celo do 135km/300NM navora z tuningom. Pa se zmeni, da ti čipira sam za 15km, mogoče spremeni polje navora. Grancijo lahko dokupiš na tuning ampak je precej draga in seveda časovno omejena.
Tole je stage 1 tuning, kjer ni potrebe po zamenjavi delov motorja, kjer se pri "močnejšem tuningu" pojavi premala kapaciteta turbine, črpalke za gorivo, kapacitete injektorjev. Precej varen z strokovno izvedbo tuninga.

Seveda pa precej nevaren za razmajan, zjahan motor, menjalnik in turbino do amena, kjer se že sedaj vozilo neredno servisira.
Nekako samoumevno je da če boš šel navijat vozilo z več kot 200k prevoženimi kilometri, ter mu dodaš 30 dodatnih konjev, 50nm navora, pa se ga ni šparalo. Da je velika verjetno hitrejše odpovedi turbine in menjalnika.

Lahko odstrnaiš katalizator ter daš "straitgh pipe" sam potem čez tehničnega ne boš prišel. Menjava izpuha, če ni akrapvič za kakšnega jurja EUR, ne bo haska. Pa tudi se ne splača če ne govorimo o vozilu z +300km.

Efekt tuninga bo trajal kakšen mesec, potem se boš pa navadil na povečano moč vozila, in boš na istem kot prej.

Če hočeš poceni efekt, probaj olajšat vozilo za 100kg: rezervno ven, zadnje zice ven, odmontiraš klimo in kompresor, voziš se z 5 litri goriva. Pa bo vozilo poskočnejšo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

menjalnik ::

Bigger turbo ...

meacho ::

Če imaš DPF filter, ga lahko odstraniš, s tem dobiš ene 10KM.

Blinder ::

vir?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Spajky ::

hudiča, guglaj "DPF filter removal" lenoba ;( ... ma kaj vam je vse treba prinest na krožniku :(
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Steinkauz ::

Neki se govori, da bodo na tehičnem po novem merili tudi izpust trdih delcev, tko da ne boste dpf filtrov kmal nazaj dajal ;)

Blinder ::

haha bodo padle cene rabljenih dizlov, vsaj teh z dpf :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Mesar ::

Če maš VAG DPF odtrgaš, ceu auspuh odtrgaš, takoj za lambdo, lambdo pa odklopiš al pa kr na MAF zvežeš, air filter butnes ven pa si že dobo 50KM.
Your turn to burn!

LeQuack ::

Pa hladilnik spredaj daš dol ker ovira pretok zraka do motorja. Nekaj konjev še tu dobiš-
Quack !

Mesar ::

Pa sedeže ven potrgaš pa armaturko in vso plastiko, da je lažji avto.
Your turn to burn!

gddr85 ::

evo raptor16, plačaš in ti nardijo http://www.rsrmotorsport.com/slo/dpf-fi...

pa karoserijo odstraniš in daš nardit iz alu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

Blinder ::

pozabli ste na rezanje tistega dela pedala ki onemogoča, da bi pedal za plin se pritisnil do konca.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Mesar ::





to so že kar dobri primerki

Pa ne pozabi čelado nabavit, razne če maš rad mušice
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

WarpedGone ::

Kaj se da postoriti za zmerno ceno, da bo avto pridobil na moči, hkrati pa bi to zanemarljivo vplivalo na življenjsko dobo motorja.

Karkoli bi dejansko dvignilo kW, ima resne šanse da skrajša življensko dobo motorja ali česa na poti do pogonskih koles. Al opazno al neopazno je stvar debate.

Chiptuning je dveh osnovnih sort:
a) powerbox - kjer v mašino porineš škatlico in je ta močnejša = večja poraba, ker zadeva le laže elektroniki in ta poveča vbrizg. Posledično je avto bol 'poskočen', morda dobi tudi neki max HP, pod nujno pa več spije in cel material bol trpi, ker motor vedno laufa mal drugače kot je bil namenjen da laufa

b) remap - avto pelješ do mojstra, ki v računalnik naloži drugačne mape vbrizga. Tle maš dejansko na razpolago nižanje porabe, višanje moči ali iskanje vmesne variante. Še vendo pa bo na koncu lahko motor iz sebe dal več kW, kar pomeni večjo obremenitev vsega ostalega v avtu in vprašljiv vpliv na življensko dobo

Maš pa še tretjo varijanto ki je zelo ne-sexy, je pa vsaj na začetku narcenejša in rahlo izbolša tako poskočnost/odzivnost avtomobila hkrati zniža porabo in še poveča življesnko dobo komplet avtomobila.

Predobro da bi bilo lahko res? Enostavno znižaj težo avtomobila.
Kolk kg se lahko brez škode znebiš je odvisno od konkretnega avtomobila, nekaj klasičnih kandidatov:
- ne tankaj polnga tanka ampak le do polovice: profit ~20kg
- rezervno kolo zamenjaj s kompletom za flikanje gum in kompresorjem: profit ~20kg
- na avto zmontiraj najmanjše še homoligirane felge iz lahke litine in nanje najožje dovoljene gume: profit ~10kg
- iz prtljažnika zmeči ven vso navlako, katero tam ne potrebuješ. Težja kot je, bol premisli, če jo res potrebuješ. Gedore, sekira, kramp? Zakaj že? Pusti pa kakšno deko, šraufciger, klešče ipd. profit 5kg?

Še dodatno zmanjševanje teže precej hitro postane zelo drag šport, tko da se tle ustaviš.
Če s tem težo avta znižaš za 50kg iz recimo 1300kg na 1250 kg, si mu navidezno dvignil moč iz
102 PS na 102 * 130/125 = 106 PS i.e. avto se obnaša kot bi imel 4 konje več.

Aja, auspuh je pogosto tudi absurdno težka zadeva (nekaj deset kg) - če ti tle uspe dobit lažjo varianto, boš hitro za kazga osla na boljšem. Folk se dela norca ampak praktično vsi s sabo furamo nepotrebno navlako v avtomobilih ki žre konje in nafto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

> Folk se dela norca ampak praktično vsi s sabo furamo nepotrebno navlako v avtomobilih ki žre konje in nafto.

Ja pa ne, lažji auspuh bo skoraj zagotovo dražji. Če bi pri vseh stvareh pri avtu tak gledal bi mel verjetno pol lažji avto, pa 3x dražji.
Your turn to burn!

gddr85 ::

"vedar bi potreboval malenkost več moči ki mi utegne priti prav ko so v igri klanci + večja masna obremenitev- na primer kakšn material, orodje v prtljažnem prostoru ali pa prevoz več oseb kar pa se večkrat zgodi ker je treba kdaj tudi na kako fešto peljat kolege :)"

ne bo se vozil nag v avtu brez zicov in rez. gume :)

Mesar ::

Mogoče se bodo pa s kolegi vsi nagi vozli, da bo bolj šlo v breg...
Your turn to burn!

hojnikb ::

lahko pa kolegom rečeš, da shujšajo. Tam bo še največji profit.

Ok malo šale :)
#brezpodpisa

Mesar ::

To ja še pr hrani prišparajo
Your turn to burn!

Unknown_001 ::

Vi niste normalni.

Za avto, ki se ga uporablja večinoma za tovorjenje vi predlagate weight reduce? Pa na čem ste vi? Al brat ne znate?
Če bi se mi šlo za po cesti na gas stisnt imamo pri hiši tudi vozilo ki je dovolj močno za kak adrenalin ven stisnit. Gre se mi le za to, da bi motor z manj napora za šalo pranašal večje obremenitve in da bi pri višjih hitrostih hitreje pospeševal tam nekje od 120 dalje za po avtocest.

Gre se mi, da bi malo praktično izboljšal avtomobil ker mu do popolnosti za svoj namen ne manjka ravno veliko. Ene 10 konjev več pa boljše podvozje in zavore, da bo tudi pri višjih hitrostih bolj stabilen v kakšnih zavojih, ne pa da se mi nagiba, ker ima neke ala "comfort" fedre notr.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

še najbolje boš naredu, da avto zamenjaš za kako 2.0 varjanto
#brezpodpisa

Vikking ::

Unknown_001 je izjavil:

Vi niste normalni.

Za avto, ki se ga uporablja večinoma za tovorjenje vi predlagate weight reduce? Pa na čem ste vi? Al brat ne znate?
Če bi se mi šlo za po cesti na gas stisnt imamo pri hiši tudi vozilo ki je dovolj močno za kak adrenalin ven stisnit. Gre se mi le za to, da bi motor z manj napora za šalo pranašal večje obremenitve in da bi pri višjih hitrostih hitreje pospeševal tam nekje od 120 dalje za po avtocest.

Gre se mi, da bi malo praktično izboljšal avtomobil ker mu do popolnosti za svoj namen ne manjka ravno veliko. Ene 10 konjev več pa boljše podvozje in zavore, da bo tudi pri višjih hitrostih bolj stabilen v kakšnih zavojih, ne pa da se mi nagiba, ker ima neke ala "comfort" fedre notr.



Nič se ne sklada s tvojim željam. Rad bi najcenejši način, radi bi da motor prenaša večje obremenitve, radi bi da pospešuje malo bolje pri hitrostih od 120km/h naprej, da manj porabi, brez posegov v motor. Čarobne palčke ni.

1. Zamenjaj vozilo z močnejšim motorjem

2. Chiptuning je edina in samo edina varianta in ničesar drugega. z motorjem se ne bo nič zgodilo, vprašanje pa je kako je že sedaj z menjalnikom, turbino?. Če je redno vzdrževano in brezhibno ni skrbi. Poleg tega ti na tuningu mogoče še razporedi navor.

3. Če bi rad najcenejši od najcenejšega načina brez vsakršnega posega v motor. Potem vrži rezervo ven, zadnje sedeže, tankaj 5l goriva, zmeči kramo ven. Druge variante ni!!!

4. 10km se ne bo nič poznalo, popolnoma nič. Kontaktiraj kakšen kvaliteten chiptuning, ter povprašaj za tvoje vozilo, kakšne so variante in tvoje želje. Verjetno bo treba več narediti na navoru kot km. Že samo da razporedi navor brez dodatnega navijanja, se zna približati tvojim željam. Treba bo kontaktirati tiste ki se s tem profesionalno ukvarjajo, saj ti bodo lahko najbolj pravilno svetovali glede navijana. Se pa tudi sami izogibajo navijanju starih zjahanih vozil.

5. Kupi kvalitetne nove zavorne diske in zavorne obloge. Na wv je verjetno to ATE in so čisto ok.

6. Kar se tiče vzemetenja kolikor denarja toliko glasbe. Če je vozilo tovorno usmerjeno (npr. caddy) je z razlogom. Če niso dotrajana pusti tako kot je. Lahko pa po domače začneš rezat fedre, če bi rad tršo različico.

||_^_|| ::

Moje izkušnje: definitivno kvaliteten chip tuning. V karieri sem imel "čipane" tri avtomobile (v oklepaju so prevoženi km, ko je avto šel od hiše): en pri ABT (280.000km, drugi pri RSR (370.000km) in tretji pri SKN (360.000km).

Vse je bilo ok, razen pri zadnjem je začel menjalnik nekaj cukat (avtomatik). Imam pa prijatelja, ki je imel prav tako čipan avto, pa mu je sesulo motor pri 45.000km, ampak pri njemu je imel pedal za plin samo dve poziciji, 0 in 1. Na koncu se je vseeno dobro izšlo, ker proizvajalec ni ugotovil da je bil avto čipan in so mu menjali motor pod garancijo.

Po mojih izkušnjah je tako: če daš avto na chip tuning, in ga potem voziš normalno, ne bi smelo biti nobenih težav. Če pa se nad avtom izživljaš, je pa slabše, kot če bi se izživljal nad nečipanim. Je pa vedno bolj problematična tovarniška garancija (razen pri ABT, ki je koncerski tuner in tovarniška garancija ostane, cena pa je temu primerna:), včasih se dalo tako naredit, da se ne vidi, sedaj pa je to vedno težje. Več bo pa kateri od domačih tunerjev povedal, če se pri njem pozanimate.

LeQuack ::

Ampak kaj sploh hočeš doseči? Hočeš reči da 100 konjev ni dovolj za vozit se v klanec, da ostaneš sredi klanca al kaj? Zakaj bi rabil hitreje pospeševat od 120 naprej a si na dirki? Prehitevati se da čisto normalno s takim motorjem. Če hočeš divjati pa bo najbrž treba vložiti v avto z močnejšim motorjem ni druge.
Quack !

Blinder ::

ta reč prazna ima like 1500 kg.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Mesar ::

Plus tega, če bo hotel konkreten zavorni sistem bo moral vse menjat ne samo obloge in diske potem pa bodo stroški tega narastli in to konkretno. A kaj čmo...

Če nočeš, da avto trpi, nabavi 2.0 mašino. A boš še vzmetenje menjal? Vse za 20EUR? Ne se hecat, za vse to lahko vložiš še enkrat tolko kot je že avto vreden, pa s tem neboš neki extra pridobil na vrednosti ko...če boš prodajal.

Blinder je izjavil:

ta reč prazna ima like 1500 kg.


Ja no, če noter natlači, 4 komade pa ma vsak 150kg... je to že kr...
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Unknown_001 ::

S poceni sem imel v mislih nekaj okoli 600EUR.

In pa za še dodaten info avto ima okol 31000km tako da ne boste zgubljali časa s tem ali je sploh izpraven za vozit.

Glede chiptuninga sem si premislil ze nekaj postov nazaj za tiste ki ne spremljajo teme od začetka.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

do 600€ boš dobil samo kvaliteten tuning, to je pa to...
#brezpodpisa

Mesar ::

hojnikb je izjavil:

do 600€ boš dobil samo kvaliteten tuning, to je pa to...


Tak nekak ja...
Your turn to burn!

Arctander ::

Hudiča, imel sem Transporterja s 102KM, ki je prazen tehtal 2,2t in je bilo za normalno vožnjo po omejitvah čisto dovolj. Celo polno natovorjen z opremo za kampiranje, polnim 80-litrskim tankom, bicikli in ljudmi (skupaj verjetno že blizu 3t) se je spodobno peljal in brez problemov premagoval prelaze v Dolomitih. Tako da mi je res čudno, da bi bilo 102KM v Caddyju premalo za neko normalno vožnjo ... razen če je 1.6 TDI mlinček tako zelo podhranjen z navorom.

Zgodovina sprememb…

echo ::

Večinoma v takih primerih pomaga že bolj pogost "downshift", seveda pa nekateri vozniki izredno trpijo, ko gre dizl motor čez 2000 obratov.

GrimReaper ::

Tako da mi je res čudno, da bi bilo 102KM v Caddyju premalo za neko normalno vožnjo

Sam 105 konjev ne prenesem že če se grem peljat samo 5 min daleč. Potem si moraš zamislit kako je nekomu, ki vozi takega Caddyja 8 ur na dan (ne govorim za OP-ja).
Res pa da imam atmosferca, ta je še nekaj slabši, izgleda pa tako ko začnem vožnjo, 1. vsaj do 4000, 2. vsaj do 4000, v četrto tudi ne dajem preden 3. ne pride do vsaj 4000, razen v naselju seveda. Če pridem do kakega območja kjer je treba zmanjšat na 80, dam takoj iz 5. v 3., pa še to rabi svetlobna leta da pride spet do 100. Pač navor samo pri okoli 4000 obratih in moraš biti vedno v območju med 3500 in 5000, da se lahko normalno premikaš. Pa to me sploh ne moti drugače, bolj samo pomanjkanje moči, enega Cliota RS ali Civica Type R z 200KM se nebi branil.
Tako potekajo stvari, če sem sam na cesti, če zagledam koga pred sabo (recimo zdaj ko je dež, imaš modele, ki ti gredo 50 v ovinkast klanec, kjer grem sam 90), se pa hitro začne živčnost.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jype ::

GrimReaper> se pa hitro začne živčnost.

Nisi za na cesto.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7429956 (14986) OChack
»

Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDI

Oddelek: Na cesti
195043 (4362) bambam20
»

Prvi avto/tisoč vprašanj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10115853 (14055) krucymucy
»

Nasvet glede chiptuninga

Oddelek: Na cesti
276175 (5455) Zheegec
»

HONDA ACCORD - ČIP

Oddelek: Loža
205224 (1351) ru7

Več podobnih tem