» »

Chip tuning box

Chip tuning box

«
1
2

-valvoline- ::

Al je kdo uporabljal kšno plug*n play varijanto chipa za povečanje moči motorja? Konkretno za VW 1.9tdi? Na netu je dosti takih izdelkov,cene 50-150e,konkretno za moj a4 se poveča moč iz 90km na 115km,pa še poraba se baje zniža(pri profi cipanju vem da je to res vendar 500e že ne bom dal).Kje pri nas dobit neki tazga,kakšne so cene in kak se takšne varijante chipiranja obnesejo,moč,poraba, itn. Če je kdo kaj takega že sprobal oz ga ma na avtu naj se oglasi.

jest10 ::

Pozabi na to. Če ne drugega, si boš poslabšal zgorevanje v mašini in dejansko povišal porabo>:D Ta hec deluje tako, da malo pobrka signale od senzorjev in prinese okoli elektroniko. Kar pa je daleč od optimalnega.

RejZoR ::

Tunanje preko spreminjanja onboard parametrov ja, kar pa obesiš gor naknadno in je praktično neki bypass hack pa raje ne. Razen če hočeš fentat mašino, pol pa kar.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

-valvoline- ::

Neki tazga npr,prvo kar je vn vrgo google xD.

http://www.dpchip.com/vehicles.html?app...

primar ::

Ti nahitro povem kako je z temi tuningi. Sem imel stranko, ki ji je avto cukal, pove tudi da ma chiptuning. Človeka pošljem na eno pivo, jaz pa sem to famozno škatlo lepo odklopil in speljal kable tako da se ni videlo da je odklopljen.
No tip je prišel za par dni nazaj in pohvalil kak sedaj avto super gre in kak se pozna ta "škatlica". Še celo razlagal mi je da ima 3 stopnje in ko trreba res potegnit da na III....no tolko o tem :).

Drugače pa sem ta "čip" tudi odprl, gre le za ustrezen upor. Maš tudi genije ki na kabel za temperaturno tipalo vežejo fiksen upor, da vedno šprica malo več nafte - skratka ne nasedaj. Pa tudi zgodbica o manjši porabi je bolj za lase privlečena. Poglej formulo za moč, tam je vsa resnica. Razen če boš povečeval moč, da boš pol z manj pritiskanja na gas ostal na enaki porabi - nekak tak razložijo tile majstri.

Zdaj pa najcenejši in zdrav tuning za tvojo mašino. Na Ebay nabavi šobe od 110kM TDI-ja (mislim da je nekje 15 - 20 EUR kom) ter prekalibriraj EGR ventil iz 33700 na 32700, ter nekoliko povečaj vbrizgavanje - lahko preko SW ali ročno, kaj ti je ljubše in boš imel realnih 110kM in ne fejkanih 115 ;).

Prave vrednosti vbrizgavanja ti ne morem povedati, ker moraš malo hoditi na probo in poiskati kompromis med dimom in odzivnostjo, je pa ponavadi 2,4 pri 110 če se ne motim.


LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: primar ()

-valvoline- ::

Hm,a niso šobe enake pr vseh? Kaj pa ma skupnega EGR z močjo motorja,btw če ga vsi blindirajo? In kaj pomenijo uni podatki 33700 na 32700. Kak pa se ročno poveča vbrizgavanje pri tdi? Se sploh da? Vem da tole lahko narediš sam pri navadnem dizlu. Vidim da si stručko na tem področju. Povej kako in kaj.xD
Varijanta 2. Vem za enega ki prodaja rabljenega že profi cipanega racunalnika 90 na 120km za golfa 3 karavana 1.9tdi,tip motorja isti k moj 1Z,enkrat sem ga fural avto je res potegnu ko zmesan,zdele ga pac prodaja po delih ker ga je njegov oce razbil. Ali bi menjava ecuja(celotni racunalnik) se obneslo ko da sem avto cipiral? Kaksen bi bil postopek menjave,vem da bo neka zajebancija z kodiranim vžigom,kak bi tegale resu,al vzamem polek se imobilizator z kodo pa da tole skp zamenjam?

Zgodovina sprememb…

primar ::

Zakaj bi ga blendiral, če ga lahko preprosto izklopiš. Tiste vrednosti ki sem ti jih podal EGR znižajo na cca 20% delovanja. In zakaj ga ne izklopiš do konca - ker sem videl že preveč staljenih batov in joka in stoka ki temu sledi, ko se mularija gre tuning in pol nima dnara za popravilo. Z EGR omejuješ NOx posredno z tem da lokalno nižaš temperaturo zgorevanja in ker ti ne boš po par km motorja menjal kot se to dela v motoršportu je dobro te zadeve malo pustiti da opravljajo svojo funkcijo. Sploh pri kakem stiskanju po AC s pedalom do deske.
Šob imaš cel kup - je tudi odvisno od pumpe - če imaš 1300 bar pol so 0,158, če 900 bar mislim da je 0,184, za 110kM odgovarjajo 0,205, imaš pa še 0,216 od 150kM. Skratka med 90 in 110 kM je edina razlika v šobah in tej nastavitvi. Edino, ker imaš še 1Z motor ne vem kako je z turbotom, mislim da je še KKK, kar pomeni da turbo luknje glih ne boš odpravil. Tudi večji turbo je varjanta, vendar pa zahteva veliko nastavljanja, da se pol ogneš limp modu, ko ECU-ju več ne grejo pretoki in tlaki skupaj.
Gorivo se da lepo spreminjati tako mehansko kot preko SW, pobrskaj malo po stricu googlu.

Ta druga varjanta pa je spet odvisna od pumpe in šob - poglej cifre na pumpi. Tudi to z vžigom zna biti tečno, pa za kable bi moral preveriti če je res vse tam ko mora bit. Tega še nisem delal, tako da ti težko svetujem.

RejZoR ::

Večji turbo samo naredi še večji turbo lag. Sicer je boost visok ampak samo v najvišjem območju. Idealno je dvojni turbo, en manjši in en večji. Oz kot ima VW na TSI motorjih, kombinacija kompresorja in turbine, da zapolni turbo luknjo. DVomim, da se bo kdorkoli tuakj spravil tako drastičnih modifikacij...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

primar ::

Kaj naj rečem...ko bi ti videl moj traktor :). Sicer sedaj imam samo en turbo gor, ker so policaji malo čudno gledali, ko sta dve turbini štrlele izpod haube. Drugače pa tako kot si napisal - tuning je pač zvečilni gumi, možnosti so skoraj neomejene, zato si je pametno postaviti meje, tako finančne kot motorne karakteristike. Sam sem marsikaj delal na svojem TDI-ju, pol pa spoznal da jaz avto rabim da pridem iz točke A na točko B in da mi nihče nič zraven ne da za gorivo. Tako imam sedaj lepo vse gor tovarniško, razen par modifikacij da mi ni treba vsakih 200kkm čistiti kolektorja za zrak in interkolerja, ter nekoliko zmanjšano vbizgavanje da manj pokuri. Ker imam terensko delo in zadeva dela nostop se kar pozna....

-valvoline- ::

Eh,sej ne nameravam nekih uber posegov delat,pač mislu sem za ene 50-100e spravit ša 20 konjičkov pod pokrovom,zakaj pa da ne (če bo šlo na easy). xD
Se pa cipanje iz 90-115 kar pozna,turbo sicer ne zagrabi nič prej ampak ko zagrabi je kar opazna razlika. Zdravilo za turbolag je varijabilna turbina (110 in 130ks modeli) sam pa tiste se fejst kvarijo in je potrebno občasno temeljito čiščenje(pa še registracija dražja). xD

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

Daleč najlažje bo, če prodaš avto in kupiš isti model, isti letnik, isto opremo, le z večjo mašino =)
Why so serious?

Steinkauz ::

Ti imaš star avto in staro mašino. Za take je dejansko čipanje precej cenejše od 500eur.
Prideš čez tudi z 200-250eur

Ne vem kira firma ima je cenejše če je avto starejši od X let.

Evo
http://www.chip-tuning.name/Cenik/cenik...

Tuning
Tuning osebnega vozila do letnika 2004* 250,00 EUR

-valvoline- ::

Gray_Warden je izjavil:

Daleč najlažje bo, če prodaš avto in kupiš isti model, isti letnik, isto opremo, le z večjo mašino =)

110km ima zelo zelo pogoste težave z turbino in elektroniko. 90ka je buletproof,partizanska mašina kot bi temu rekli xD.
Pa še zavarovanje dražje pri 110ki za ene 100e če se ne motim.

Zgodovina sprememb…

TOP ::

Hočeš odgovor s prve roke se splača amapak o 150e lahko samo sanjaš,če hočeš,da bo delalo vse kot mora potle je treba odšteti 400e.In še to vedi da sklopka ima potem krajšo življensko dobo.

Gray_Warden ::

True, vendar če čipaš in s tek povečaš moč, se povečajo kw s tem pa tudi registracija?

Glede nezanesljivosti 110 konjske mašine pa nisem vedel. Se bom moral o tem še pozanimati ko bom kupoval Audija.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

TOP je izjavil:

Hočeš odgovor s prve roke se splača amapak o 150e lahko samo sanjaš,če hočeš,da bo delalo vse kot mora potle je treba odšteti 400e.In še to vedi da sklopka ima potem krajšo življensko dobo.

Pri cipanem 90km motorju sklopka ni nič dodatno obremenjena,ker ucinka pri nizjih obratih ni.
No kolk sem prebral doslej po tujih forumih tuningboxi se na VWjevih tdi mašincah prav lepo obnesejo,sploh pa za 90km motorje.

RejZoR ::

Uradno posegi v motor sploh niso dovoljeni (tko kot vse modifikacije). Tiste chip tuninge kjer se samo spravi iz LP na HP pa vglavnem niti ne zaznajo niti vidijo ker je poseg manj invaziven. Predvsem tukaj govorim za tehničnega...
Npr avti kjer ponujajo dizla v LP (90km) in HP (115km). Motor je tehnično gledano enak v obeh primerih, razlika je samo v nastavitvah turbine. In pol se samo remapa čip na HP način. Ko pa greš preko te meje pa je druga stvar...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Steinkauz ::

No no, to valvoline malo pretirava.

V večini so vse 1.9 tdi PD mašine bolj zanesljive kot 2.0 tdi, je pa 90km kao res najbolj robustna.

Sklopka tako čipanje preživi brez problema, ker ni extremna povečava.
Sploh pa pri 1.9tdi so bli skor vsi deli enaki neodvisno od moči.

Glede zavarovanja, seveda maš večjo moč, in če bi bil idiot bi šel to prijavit, da ti to zapišejo v osebno.
Seveda pa to nobeden, ki gre čipat, ne naredi, preverja pa tega noben ne...

Gray_Warden ::

offtopic:

kaj je tako drastično različnega med 110 konjsko in 90 konjsko verzijo, da naj bi imela originalna 110 konjska verzija tako zelo pogoste napake?

Vsekakor bom v nekaj letih menjal avto in kupil audija...verjetno rabljen A4 in me zanima zakaj je bolje kupiti šibkejšo 90 konjsko verzijo.

Hvala za odgovor
Why so serious?

-valvoline- ::

Gray_Warden je izjavil:

True, vendar če čipaš in s tek povečaš moč, se povečajo kw s tem pa tudi registracija?

Glede nezanesljivosti 110 konjske mašine pa nisem vedel. Se bom moral o tem še pozanimati ko bom kupoval Audija.

Hehe,zaenkrat se ne,enkrat smo na tem debatirali.

p.s 110km(in 130ke) so res mačka v žaklju.Verjetnost da je turbo sfukan al pa da bo šel v kratkem je 50/50. Kot sem povedal varijabilni turbo potrebuje občasno temeljito čiščenje,sploh pa vario lopatice.

Steinkauz ::

Gray_Warden je izjavil:

offtopic:

kaj je tako drastično različnega med 110 konjsko in 90 konjsko verzijo, da naj bi imela originalna 110 konjska verzija tako zelo pogoste napake?

Vsekakor bom v nekaj letih menjal avto in kupil audija...verjetno rabljen A4 in me zanima zakaj je bolje kupiti šibkejšo 90 konjsko verzijo.

Hvala za odgovor


Tip turbine, ma jst se nebi sekiral.
Valvoline totalno pretirava.
Tudi če ti gre slučajno turbo, pač daš 100-200eur za rabljeno ali 400 za obnovljeno.
Glede na to da je zelo popularen model je rabljenih delov kolker češ.

2.0 TDI PD je mel pa orng probleme s šobami, pa vsaka 500eur.

2.0 CR je pa malo boljši, samo moj mehanik k je specializiran za VAG grupo pravi da čez 1.9 tdi ga ni.

Gray_Warden ::

Hvala za odgovor:)

Torej bo ali 1.9 TDI, ali pa bencinar. Obvezno pa bo quattro.
Why so serious?

Steinkauz ::

No sej pol so tut 2.0 PD poštimal(po letu 2007)

Če boš čez par let kupoval dokej nov avto 1.9 itak ne boš več dubu, ker je zdej 1.6

-valvoline- ::

Hehe,takrat bo 1.8T na metan tisto tapravo.(oz 1.4tsi) xD

110km turbine je skoraj nemogoče dobiti rabljeno in izpravno.Če se dost furaš po mestu je čiščenje na vsakih 50-100kkm nuja.Ko je daš dol in nekaj časa ne lavfa varijabilne lopatice zaštekajo in fertik,zadeva ni več uporabna. Pa tudi ne verjamem da dobiš rabljeno za manj k 300e.Obnovitev ponavadi z delom stane 600-700e. 90km skorajda nikol ne crkne,rabljene so po 50e.

Zgodovina sprememb…

primar ::

Tole z rabljeno turbino je tako. Meni je pred kratkim crknila, doma imam vsaj 5 turbin, ampak glede na to da z mojim avtom delam ture 800 pa do 1200 km v eno stran, sem raje odštel tistih 500 EUR in naročil novo. Pač nerad razkiram.
Okoli šopanja vodilnih lopatic pa je tako - en ukrep je to z EGR ventilom kot sem že opisal zgoraj, drugo pa je zlato pravilo - dont baby it, treba je skrbeti da so lopatice vedno v gibanju ;). Tako da ga je fajn potisniti od časa do časa do enih 3000 ali 3500 obr-1 in nikoli voziti pod 1350 obr-1 (razen v grabo). Jaz v ta namen izpustim kako prestavo, da npr v tretji potisnem do kakih 4000 obr, ter šaltam direktno v peto.

-valvoline- ::

primar je izjavil:

Tole z rabljeno turbino je tako. Meni je pred kratkim crknila, doma imam vsaj 5 turbin, ampak glede na to da z mojim avtom delam ture 800 pa do 1200 km v eno stran, sem raje odštel tistih 500 EUR in naročil novo. Pač nerad razkiram.
Okoli šopanja vodilnih lopatic pa je tako - en ukrep je to z EGR ventilom kot sem že opisal zgoraj, drugo pa je zlato pravilo - dont baby it, treba je skrbeti da so lopatice vedno v gibanju ;). Tako da ga je fajn potisniti od časa do časa do enih 3000 ali 3500 obr-1 in nikoli voziti pod 1350 obr-1 (razen v grabo). Jaz v ta namen izpustim kako prestavo, da npr v tretji potisnem do kakih 4000 obr, ter šaltam direktno v peto.

lool xD
Kak je že uno staro pravilo,če baba prodaja 110ko kar bejž stran.
:D

Gray_Warden ::

word.

Saj je ponavadi tako..ljudje kupijo močno mašino, potem pa jo vozijo na 1300 obratih in ko jih prašaš zakaj to počnejo pa ti odvrnejo: " EH, SAJ JE DOVOLJ MOČAN IN ČISTO NORMALNO VLEČE".

Ko pa končno enkrat pritisnejo na gas, pa se za avtom naredi dimna zavesa, avto pa se praktično nikamor ne premakne saj je že vse zapacano:D

Najslabša stvar, ki so jo proizvajalci vgradili v računalnik, je potovalni računalnik, ki prikazuje povprečno porabo goriva :D
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

fr4nc ::

Sicer je malce stara tema, ampak me malo zanima tole:
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=5...
ali pa kaj takega pač:
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=6... ( http://www.bluesparkautomotive.com/crte... )

It's not very often I drive to work with a smile on my face, but I did this morning - this little box has given my car a new lease of life! I immediately noticed the improved accelleration as soon as I left the house. The delivery of the extra power is also smooth through every gear, which surprised me. Can't wait to see how it performs with the caravan in tow!

But there are other things it seems to have 'fixed' that I have been tolerating since I bought the car new in 2003. First, I always had a real sluggish judder if I pulled out of a junction at a slow roll in second gear, and would usually have to change down to first to get going. That has gone now, replaced with a smooth pull away. Similarly if I slowed down the engine would clatter if i went below 15mph in fourth before applying the clutch , but not now. The last thing, which I had even taken back to the dealer when I first got the car, only to be told 'They all do that, mate', was a 'blip' at around 2000rpm when accellerating in third gear which felt like a momentary loss of power. It has always done it, but the CR Tech seems to have cured that too!

This is by far the best thing i've ever bought for my car. The only thing that makes me mad is the fact that I have been driving round for years in a car that was badly set up form the off. I would love to think the Pro version would give me even more to smile about, but I suspect it would be a case of diminishing returns and I have probably already made the biggest improvement. Also, I love that I didn't have to mess with any settings, the CR just worked out of the box. Maybe if they come down in price a bit in the future I will give it a punt.

Anyway, I can't thank you enough for your help and advice, but more importantly that money-back guarantee which gave me the confidence to try the unit out. Expect some enquiries from my friends and colleagues in the very near future!

Je kaj resnice v tem - zanima me predvsem zaradi tega - prihranek goriva tudi do 1,5l/100km (vem, da je moj avto med varčnejšimi, ampak vseeno ;)).

Lp in hvala za pomoč/odgovore
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Pyr0Beast ::

>Je kaj resnice v tem
Ne
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::

Samo stran od teh tuning zadev. Chip-tuning se naredi preko računalnika za vsak avto posebej. Še naši chiptunerji, ki zaračunajo bajne denarje (400€) samo ponavadi naložijo gor nek generični tuning in zaračunajo ter te odslovijo. Tole je pa sploh katastrofa. Ne samo, da praktično nič ne poveča moči, še uničuje motor. 9 let star JTD od kolega je deloval super do dneva, ko se je dalo tole gor... Potem je bilo pa konec :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Blinder ::

pa sej nekateri tej boxi delujejo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mihec87 ::

Blinder je izjavil:

pa sej nekateri tej boxi delujejo


Seveda da delujejo..Razlika je kako..

IceIceBaby ::

Racechip boxi delujejo čisto OK. Razlike med tem in med generičnim "čipanjem" praktično ni. Tale box pobere podatke iz različnih senzorjev in prilagodi tlak turbine, tlak nafte in še par parametrov. Generični chip tuningi ponavadi ne spreminjajo nič drugega, samo navijejo boost in tlak.

Za Racechip imaš na netu ogromno uradnih in neodvisnih dyno grafov.

Če hočeš ša kul in relativno poceni chip tuning pa pokliči na http://www.vstuning.net Nimam nič z njimi, sem samo zadovoljna stranka. Za 200 eur dobiš kvalitetno storitev z dyno runom prej in po čipanju, mape ti pa prilagodijo po tvojih željah, če hočeš.

fr4nc ::

@IceIceBaby: Ker avto so ti stunali? Kakšni so rezultati (se pozna kaj na porabi)?

Lp

Zheegec je izjavil:

Chip-tuning se naredi preko računalnika za vsak avto posebej.

No to načeloma mene zanima, da si dejansko vzame čas za to delo... ne, da se nekaj na hitro naredi.
Ne bi rad uničil motorja ali česa drugega.

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fr4nc ()

IceIceBaby ::

@IceIceBaby: Ker avto so ti stunali? Kakšni so rezultati (se pozna kaj na porabi)?


Opel 2.0 turbo. Občutna razlika v pospeških in precej kul prirastek moči. Iz 170 na malo čez 220. Avto je čipan res letel kot se spodobi. Signum 1.9 dizl. Nismo merili po čipanju, je pa razlika tudi občutna. V kratkem jim bom peljal še dirkalca na remap.

Glede porabe žal ne vem. Ne merim.

Blinder ::

IceIceBaby je izjavil:

@IceIceBaby: Ker avto so ti stunali? Kakšni so rezultati (se pozna kaj na porabi)?


Opel 2.0 turbo. Občutna razlika v pospeških in precej kul prirastek moči. Iz 170 na malo čez 220. Avto je čipan res letel kot se spodobi. Signum 1.9 dizl. Nismo merili po čipanju, je pa razlika tudi občutna. V kratkem jim bom peljal še dirkalca na remap.

Glede porabe žal ne vem. Ne merim.


Kašne avte si že mel icebaby? MIslim, take bolj zanimive, ne glih naštevat fiat unotov 45 ie
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

balocom ::

Zheegec je izjavil:

Chip-tuning se naredi preko računalnika za vsak avto posebej. Še naši chiptunerji, ki zaračunajo bajne denarje (400€) samo ponavadi naložijo gor nek generični tuning in zaračunajo ter te odslovijo. Tole je pa sploh katastrofa.


Ne meči vseh v isti koš oz. ne primerjaj "poceni tunerjev", ki ti naložijo mapo iz kaj jst vem kje (150 do 250€ rang) in tunerjev z valji, po možnosti da so že kak dirkalnik nastavili iz nule ali pa da imajo ogromno izkušen (400€+ rang).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

PacificBlue ::

Tole chipanje za 200 evrov bolj škodi mašini kot pa koristi. Itak se morjo parametri v nulo postimat, če so kaksna odstopanja..well zna bit hitro feler.

Pyr0Beast ::

Načeloma do 20%+ več navora ni take sile, za starejše mašine pa sploh. Imajo nižjo kompresijo (več boosta) in so narejene bolj robusno.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IceIceBaby ::

Tole chipanje za 200 evrov bolj škodi mašini kot pa koristi. Itak se morjo parametri v nulo postimat, če so kaksna odstopanja..well zna bit hitro feler.


A kar takole pavšalno? Če je 200 bo mašina zaraibala, če je 400+ bo pa super? Ne govori bedarij. Cena ni nobeno merilo. Par postov višje sem ti napisal, da sem za 200 dobil tuning na valjih. Po drugi strani upam staviti, da velika večina tistih za 400+ eur ne naredi nič drugega kot naloži nov software, kar pa po svoje tudi ni napačno.

Nekdo se je nekje že potrudil in avto tunal na valjih. Če imaš serijski avto so odstopanja zanemarljiva in ni razloga, da bi šel vsak avto delati povsem iz nule. To se dela pri predelanih avtomobilih.

Pyr0Beast ::

Znajo tudi valji biti 'predelani' :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

En črviček mi ne da miru: Vsem je jasno da je na trgu več "rangov" iste mašine, klasika so zdej 130, 150 in 170 konjske variante 2.0 dizl turbo mašin. 130 se da brez večjih težav načipat na 150 al pa tut na 170 recimo.

A dela kdo obratno i.e. "downtunning"?
Da recimo 180 konjsko varianto načipa na skromnih 130 za običajno vsakodnevno premikanje, v kabino mi pa nekam zmontira en knof "Full Power", s katerim se on-the-fly preklopi na tovarniško 180 konjsko mapo, kadar me pač zasrbijo prsti?

Ima to sploh realen smisel oz. profit? Je tehnično izvedljivo?
Zbogom in hvala za vse ribe

fr4nc ::

IceIceBaby je izjavil:

Če imaš serijski avto so odstopanja zanemarljiva in ni razloga, da bi šel vsak avto delati povsem iz nule.


Imam popolnoma serijski avto. Odstopanja od česa so zanemarljiva?


Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fr4nc ()

Blinder ::

Nisem še nikoli slišal za kaki "downtuning". Ker nekak nima smisla. Za imet nižjo porabo rabiš povečat izkoristek motorja, ne mu zmanjšat moč.
Prejšnji bmw M5 je dal vozniku na izbiro, ali se vozi z, mislim da 400 hp ali full 507 hp.
Fiatov twinair, verejtno le v redkih modelih, ima tudi tak gumb. Za tega je pisalo, da z zmanjšano močjo ima manjšo porabo. Sam je vprašanje, ali ta manjša poraba pride zaradi večjegaizkoristka, ali ker tako švoh motor ne dovoli dosegat visokih hitrosti.
Pa še novi megane rs, vir avtomobilizem.com
način vožnje "Normal"! .... motor ima največjo moč 250 KM in največji navor 340 Nm. ......

Vas mika več zabave? Preklopite na način vožnje "Sport", ki izklopi sistema Stop&Start in pomoči pri zaviranju v sili. Največji navor motorja naraste na 360 Nm, moč za 15 KM na 265 KM,
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

Hja, torej ma nek smisel, če se to včasih dobi že tovarniško :)
Velik del porabe gre včasih v odzivnost pedala za plin, 'vzdrževanje' tlaka turbine še nekaj časa potem ko spustiš gas in podobne trike, ki dejansko znižujejo povprečni izkoristek motorja. Če se odpoveš teh sladkorčkov lahko pri običajnem mestnem cijazenju precej prišparaš. Tudi na obrabi materiala, ne le porabi.
Zbogom in hvala za vse ribe

IceIceBaby ::

Znajo tudi valji biti 'predelani' :)


Absolutne številke, ki jih kažejo valji niso važne. Razen, če ti je cilj imeti xxx konjev. Na valjih se tuna zato, ker vidiš točno obnašanje avtomobila skozi celoten range obratov. Vidijo se razne nepravilnosti, ki jih na cesti mogoče niti ne čutiš. Pa malo bolj praktično in varno je avto pognati do 200+ kmh v delavnici kot na avtocesti.

Imam popolnoma serijski avto. Odstopanja od česa so zanemarljiva?


Odstopanja med avtomobili istega modela. Če imaš Golf 1.9 TDI z lahkoto uporabiš software, ki je prilagojen za drugega Golfa 1.9 TDI z istim motorjem in elektroniko. Ne rabiš tuninga na valjih, kjer ti naredijo mapo čisto iz nule. Sicer boš s takšnimi "konfekcijskimi" mapami dobil malo manj moči, ampak niso nič bolj škodljive kot custom remap.

Na enak princip delujejo tudi tuning boxi. Digitalni imajo dejansko elektroniko, ki je nastavljena za določen model avtomobila in potem prestreza signale iz ECUja ter jih po potrebi spremeni. Če kupiš neko priznano znamko tuning boxa ne škoduješ motorju nič bolj kot s custom čipanjem, je pa ponavadi manj moči in krivulja navora ni tako optimalna. Še vedno pa je razlika med serijskim in tuning boxom očitna.

W1, jaz sem imel na Astri to. Sport tipka je dala dodatnih 20nm navora, predvsem je bila pa očitna razlika v odzivnosti pedala za plin. Oz... čisto enostaven trik. S sport tipko je recimo gas po polovice pomenil nekje 75% od oka. V normalnem načinu pa je pri istem položaju stopalke to pomenilo 25% plina.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

WarpedGone je izjavil:

En črviček mi ne da miru: Vsem je jasno da je na trgu več "rangov" iste mašine, klasika so zdej 130, 150 in 170 konjske variante 2.0 dizl turbo mašin. 130 se da brez večjih težav načipat na 150 al pa tut na 170 recimo.

A dela kdo obratno i.e. "downtunning"?
Da recimo 180 konjsko varianto načipa na skromnih 130 za običajno vsakodnevno premikanje, v kabino mi pa nekam zmontira en knof "Full Power", s katerim se on-the-fly preklopi na tovarniško 180 konjsko mapo, kadar me pač zasrbijo prsti?

Ima to sploh realen smisel oz. profit? Je tehnično izvedljivo?


Nope nima. Manši boost = slabši izkoristek

>Na enak princip delujejo tudi tuning boxi. Digitalni imajo dejansko elektroniko, ki je nastavljena za določen model avtomobila in potem prestreza signale iz ECUja ter jih po potrebi spremeni. Če kupiš neko priznano znamko tuning boxa ne škoduješ motorju nič bolj kot s custom čipanjem, je pa ponavadi manj moči in krivulja navora ni tako optimalna. Še vedno pa je razlika med serijskim in tuning boxom očitna.

Delovanje tuning boxov je vedno ?

>W1, jaz sem imel na Astri to. Sport tipka je dala dodatnih 20nm navora, predvsem je bila pa očitna razlika v odzivnosti pedala za plin. Oz... čisto enostaven trik. S sport tipko je recimo gas po polovice pomenil nekje 75% od oka. V normalnem načinu pa je pri istem položaju stopalke to pomenilo 25% plina.
Pa ignoriranje lambde doda svoje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Nope nima. Manši boost = slabši izkoristek

Zakaj ima potem 130 konjska varianta nižjo porabo od 150 konjske? Fizično ista turbina.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

WarpedGone je izjavil:

Hja, torej ma nek smisel, če se to včasih dobi že tovarniško :)
Velik del porabe gre včasih v odzivnost pedala za plin, 'vzdrževanje' tlaka turbine še nekaj časa potem ko spustiš gas in podobne trike, ki dejansko znižujejo povprečni izkoristek motorja. Če se odpoveš teh sladkorčkov lahko pri običajnem mestnem cijazenju precej prišparaš. Tudi na obrabi materiala, ne le porabi.


Poraba glede odzivnosti ? Nope.
Vzdrževanje tlaka turbine ? Nope

Če se odpoveš prišparaš ? Nope
Na obrabi materiala ? Nope

Odzivnost pedala za plin je namenoma 'zamorjena' da se pride znotraj 'soot-limit'-a. + spin up turbine mašino še dodatno zamori, čeprav to pri dizlih ni tako očitno

Tlak turbine pri dizlu pade enako kakor neha padat nadtlak v izpušnem delu. Dizel nima lopute in ves nadtlak gre hitro mimo.

Odpovedovanje tem sladkorčkom ? - odklopi kabel solenoida turbine. Tlak bo omejen na 0.2bar oz. tam nekje. Potem boš videl kako brez turbine zadeva ne gre absolutno nikamor. Tiščat jo boš moral v obrate za enak efekt.

Obraba materiala: Turbina bo tako ali tako odpovedala, verjetno preden bo motor ribnil. Vse skupaj pa je samo vprašanje časa. Za par tisoč km skrajšaj oljni interval, dodaj intercooler za olje in zadeva bo srečno šibala. Vsake par 10 jurjev spihaj hladilnik, enkrat na par let zamenjaj antifriz (po parih letih rata precej koroziven), preglej kako je z EGR-om in ga redno čisti (če ga boš blindiral bo turbina šla pa-pa kmalu zaradi pregrevanja)

Večina okvar mašine je zaradi nevzdrževanja, nekaj malega pa zaradi samih defektov v mašini. Veliko jih tudi najdeš s prevrtenimi km in potem je okvara praktično neizbežna.

Če hočeš šparat: Vozi se čim manj, splaniraj routo preden greš kam. Nauči se sam menjat olje mašine in si sam najdi ugodnega ponudnika za olje. Za zrak menjaš filter ko se ti zdi konkretno umazan. Turbo mašine so popolnoma neobčutljive na to.

Vsake kvatre vzami ven žarilne sveče in jih sčisti (lažji zagon)

Ko začutiš da avto težje vžiga zaradi slabega akkuja - menjaj ga takoj.
Mašino zaganjaš s stisnjeno sklopko. V hladilni sistem nalivaš samo destilirano vodo.

Če nočeš obrabljat mašine in menjalnika in nosilcev - ne zaviraj z mašino v prvi brzini.

Če nimaš termometra za olje, vodo - nabavi
Po žeji si nabavi tudi manometer za tlak turbine.

WarpedGone je izjavil:

Nope nima. Manši boost = slabši izkoristek

Zakaj ima potem 130 konjska varianta nižjo porabo od 150 konjske? Fizično ista turbina.


Ker ima lahko turbina keramični impeller in pri nižjih boostih ne rabijo intercoolerja, posledično pa tudi nimaš izgub zaradi hlajenja vstopnega zraka.
Poleg tega ima lahko 150km mašina znižano kompresijo ali drugačno odmično gred.

Ali pa tisti ki vozijo 150km mašino ne 'šparajo'.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Aja še to - Odvisno od ECU-ja, nekateri bodo na polno boostali šele pri zadnjih 30% hoda stopalke za plin.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Čipiranje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
954909 (1451) m0LN4r
»

Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31346215 (24345) cebelar123
»

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10814528 (11679) Unknown_001
»

Chiptuning čipi iz interneta.

Oddelek: Loža
181582 (976) gregor_m
»

Avtomob čip

Oddelek: Na cesti
253997 (3600) Dr_M

Več podobnih tem